TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. dec. 18. 9h:13'
EZ A 215. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
216. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5392
SZÁMLA : XXXX
|
BAD CICKÁNY KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,35] koordinátán.
Az 1. napon egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 2. napon összeakadsz Rasty Buragghiával. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított garokk. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összeakadsz Exterminusz. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bundás kabátot, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy pókkirálynő trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 690. hetének nyerőszámai: 16, 22, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 242.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 237.]
* 3. KP: |
elmormolod az 1. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 232.]
* 4. KP: |
energia fejlesztése 1 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 3482 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 222.]
h 313 |
használod a 313. tárgyat |
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +61 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 222.]
kpk 11 |
kezd. parancs kivétele: 11 |
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 6 között kell lennie! [0 pontot használtál fel, van még 222.]
v 96 74 57 |
elmormolod a 96. varázslatot |
25 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[86,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1160 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Utad során felfedezed egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfi táborát. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy bávatag golombár trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr hittérítője. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Egy sullár a hátasa. Összeismerkedtek. Az ő neve Árny Vadász. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [86,37] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérődző etra. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kérődző etra bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 23, gyógyulás: 18, összesen: -5 ÉP}
Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 202.]
vtn 224 |
varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 202.]
m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[86,38] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bandita. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)
(Továbbmész...) [86,39] A terep továbbra is ritka erdő.
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 182.]
ep 256 200 |
építed a 256. tárgyat 182 pontért |
Az alapok lerakásával kezded. Úgy véled, elegendő lesz egy hússzor húsz méter alapterületű templom. Szabályos köveket csiszolsz, majd elrendezed őket a kezdetleges tervrajzok alapján. Sokáig dolgozol. Elkeseredetten látod, hogy az építkezés semmit sem haladt. Úgy látszik, ez a hely nem alkalmas templomépítésre. [20 pontot használtál fel, van még 162.]
kpk 6 |
kezd. parancs kivétele: 6 |
Minden kezdeti parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 159.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 119.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 79.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 39.]
tf 1 9 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 19, 28.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Sajnos nincs elég ennivaló, hogy a gyermekedet meg tudd etetni. A hiányos táplálkozás miatt lehet, hogy tulajdonságai alacsonyabbak lesznek! Fontos ponthoz jutott el a gyermek nevelése: most tanulja meg a különböző tárgyak készítésének módját. Az egyszerűbb tárgyakat, mint bot vagy kőkés pillanatok alatt elsajátítja, de a bonyolultabb dolgok több időt igényelnek. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
KARAKTERLAP
Bad Cickány, egy kopasz, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd sárga. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.
Erő: |
22 (29) |
Szint: |
13 |
Merészség: |
3/1 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
27 |
Támadás: |
12 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
15 |
Védekezés: |
18 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
91/91 év |
Egészség: |
17 |
Életpont: |
183/164 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
18 |
Varázspont: |
324/7 |
Pénz: |
263 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
7/0 |
|
|
|
|
EFejl: |
9 |
Eddig összesen 272 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 770 TP-t kaptál. Jelenleg 45561 TP-d van. A következő szinthez még 2439 TP szükséges. Trófeáid:
dombi yeti,
kérődző etra,
nukleáris cickány. Gyermeked kicsit éhes. A 62. fordulódban 1095 arany került a bankszámládra. 1259 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
14/95 (+4%) |
vágófegyverek: |
6/32 |
ütőfegyverek: |
2/59 |
lőfegyverek: |
13/30 (+4%) |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6/29 (+10%) |
2. nyomkövetés: |
20/31 (+16%) |
3. mászás: |
3/15 |
4. csapdakészítés: |
10/42 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
1/9 |
6. gyógyítás: |
17/94 |
7. titkosírás: |
1/30 |
8. felderítés: |
1/83 |
9. szörnyidomítás: |
2/4 |
10. teológia: |
12/77 (+11%) |
11. taumaturgia: |
11/85 (+7%) |
12. szörnyismeret: |
6/64 |
13. vadászat: |
8/38 |
14. bányászat: |
4/41 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
acéldarázs (#140), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
Összsúly: 51.15 kg |
Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(86,36) oltár, Tharr oltár, 50. jellempróba, egy árnymanó férfi, Árny Vadász (2837. kalandozó)
(86,37) kérődző etra (#368), barátság szent tüze (#484), 21. jellempróba
(86,38) bandita (#758)