79. forduló, 81. forduló, Bad Cickány összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 28. 12h:20'
EZ A 216. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
217. játékheted kezdete: dec. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5392
SZÁMLA : XXXX

BAD CICKÁNY KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,36] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Rasty Buragghiával. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított garokk. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon újból összefutsz Rasty Buragghiával. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. Istened ennek örülni fog.
Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 691. hetének nyerőszámai: 15, 14, 4. 3 db 0 találatos szelvényed volt. Hosszú ideje vagy már a Túlélők Földjén: most van 2 éve, hogy megérkeztél. Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 1 8 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 221.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

v 6 8 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 216.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 211.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

ef 1 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 3445 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 201.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 196.]
[A parancs tárolásra került.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Hosszasan imádkozol istenedhez. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 166.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 136.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[87,37] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Felfedeztél egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén jobb vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Mandibulakaszával felnyitod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fémbontó szójer. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. [+7% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő kis vaskulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 11, gyógyulás: 10, összesen: -1 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 kerek követ.

(Továbbmész...) [88,38] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az uzbány bal lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 8, gyógyulás: 9, összesen: +1 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [89,38] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy spagulár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. [+7% tau] A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bronzhegyű nyilat. [98 pontot használtál fel, van még 38.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[90,38] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,38] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 17 életpontot sebeztél. [+7% tau] A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,38] A terep továbbra is sűrű erdő.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 8.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 5.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 4, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 221 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

KARAKTERLAP

Bad Cickány, egy kopasz, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd sárga. Tharr eljövendő papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 80. fordulód.

Erő: 22 (29) Szint: 14 Merészség: 3/1 Magasság: 108 cm
IQ: 27 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 92/92 év
Egészség: 17 Életpont: 193/201 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 4
Szerencse: 18 Varázspont: 357/19 Pénz: 263 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 7/2 EFejl: 1
Eddig összesen 277 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1691 TP-t kaptál. Jelenleg 48466 TP-d van. A következő szinthez még 26534 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, kérődző etra, nukleáris cickány. A 62. fordulódban 1095 arany került a bankszámládra. 1292 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15/6 (+6%) vágófegyverek: 6/50 (+12%) ütőfegyverek: 2/59
lőfegyverek: 13/38 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/39 2. nyomkövetés: 20/67 (+12%) 3. mászás: 3/15
4. csapdakészítés: 10/57 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 17/94
7. titkosírás: 1/30 8. felderítés: 1/83 9. szörnyidomítás: 2/4
10. teológia: 13/5 (+25%) 11. taumaturgia: 12/28 (+35%) 12. szörnyismeret: 6/64
13. vadászat: 9/38 14. bányászat: 4/73 (+32%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
acéldarázs (#140), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

Összsúly: 51.82 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 madártoll (#112) 5 óndarab (#85) 5 rézdarab (#70)
1 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 bronzhegyű nyíl (#94) 10 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
15 kerek kő (#19) 1 szent kehely (#257) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(87,37) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), érclelőhely, alpesi tehenek (#91), fémbontó szójer (#150)
(88,38) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 31. jellempróba
(89,38) spagulár (#82), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(90,38) 48. jellempróba
(91,38) kardfogú fülemüle (#146)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Bad Cickány 80. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) zombi (#49) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) mérges nyukmár (#95) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) nukleáris cickány (#155) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) massza (#217) pszi elementál (#221)
ork sámán (#345) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355)
ryuku gárdista (#360) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) alattomos manó (#756)
lajhárlord (#757) bandita (#758) Quirov (#975)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) rákpáncél (#97)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137)
két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) vasvért (#164) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) nekrofun (#173)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) trófea nyaklánc (#196) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214)
fedett verem (#219) orgyilkos tőr (#225) lánckesztyű (#230) ilkin érc (#232) lajhár csont (#236)
tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247) templom (#256) szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260)
bájital (#261) gromak páncél (#270) bíbor erőöv (#291) réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308)
gyógykenőcs (#313) huhogó bibe (#332) rézgolyó (#343) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400)
aranypikkely (#415) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sárkánytanya (#492)
Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563) sámán erszény (#650) aurach fog (#657)
tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720)
malom (#1204)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek