79. forduló, 81. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 5. 9h:50'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: febr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,48] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+23 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Nagy eseményt ünnepelhetsz ma: most van 2 éve, hogy megérkeztél a Túlélők Földjére! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vadász tatu fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 214.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[93,47] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász tatu közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy ovimon-bokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Csontszablyával kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 7, összesen: +1 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy ork sámán.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán jobb oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az ork sámán bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 17, összesen: +5 ÉP}

A következő kincseket találtad: 3 drótszőr. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz COBAL EVILLEL. Tharr tanítványa. Egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy réz masszariasztót, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy földsárkány trófea, egy purifikátor trófea és egy kardszárnyú pocok trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+3 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [92,46] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 36 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó jobb oldalát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Méregfoggal megbököd a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 98, gyógyulás: 25, összesen: -73 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktől kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Egy nyúlánk elf mondja el a következő próba szabályait. A földön fekvő labdákkal kell egy percig zsonglőrködni. Mi sem könnyebb ennél, a labdákat olyan ügyesen dobálod egyik kezedből a másikba, hogy az elf megtapsol a produkció végén... A negyedik próba. Feldobsz egy követ a levegőbe, majd felkapod az asztalra készített mézsört, hogy a teljes mennyiséget a gyomrodba önthesd. A kő csak ezután koppan a földön, ügyes voltál... Az ötödik próba csupán a szerencséden múlik. A jósnőhöz sétálsz, kezében három kártyát látsz. Találomra húzod ki az egyiket, és elmosolyodsz a lapra festett szerencsetalizmán láttán. Fortuna most sem hagyott cserben. 570 tapasztalati pontot kaptál. A sátor előtt újra találkozol az alakváltó fiúval.
- Ügyes vagy. Jutalmul fogadd el a következő tárgyat. - mondja, és valamit a kezedbe nyom. Kíváncsian nézed meg mi az: a hatalom fülbevalója. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar kósza.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar kósza testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza jobb oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 54, gyógyulás: 16, összesen: -38 ÉP}

A következő ellenfél egy vadász varkaudar.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 6, gyógyulás: 19, összesen: +13 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [91,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy ork sámán.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 459 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 19, gyógyulás: 18, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. A következő ellenfél egy vadász varkaudar.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 fekete gyöngy. [44 pontot használtál fel, van még 170.]

m 8 mozogsz északra
[91,44] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 23, gyógyulás: 25, összesen: +2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Elsőnek egy ork bérgyilász száll szembe veled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork bérgyilász bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 csontszablyát. 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 12, gyógyulás: 16, összesen: +4 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar kölyök.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 vízionár szem.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 púderkövet. [26 pontot használtál fel, van még 144.]

f 119 kísérletezel a 119. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kristályfolyadékot. (ld. enc.) 100 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 134.]

h 1271 403 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy fokhagymát ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 449 3 elkészíted a 449. tárgyat (3 darabot)
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. Sajnos csak 2 kristályfolyadék készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 2 kristályfolyadékot. [10 pontot használtál fel, van még 119.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[90,45] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Ellenfeled ezúttal egy ork sámán.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az ork sámán bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán fejét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 14, gyógyulás: 19, összesen: +5 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar kölyök.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 380 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zárnyitó készlet.

(Továbbmész...) [90,46] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).

[24 pontot használtál fel, van még 95.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[89,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy álomvirágot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

(Továbbmész...) [89,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Látsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.

(Továbbmész...) [88,50] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Trystana Sheen.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: ragyás burástya szagot érzel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Nagy reccsenéssel a ragyás burástya belezuhan a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 47.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Az oltárhoz vezeted az ijedt ragyás burástyát. Elmormolod az utolsó szent szavakat, és látod, hogy a szörny zöld gázzá változik, és az ég felé száguld! Hamarosan tovatűnik. Az áldozatot elfogadta istened. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! [30 pontot használtál fel, van még 17.]

ek 503 116 82 t. energia kisütése: 503 116 82
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

87 88 89 90 91 92 93 94
43
44
45
46
47
48
49
50
51
(88,50) Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, ragyás burástyák (#111)
(89,47) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba
(89,48) quwarg felderítő (#299), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, 21. jellempróba
(89,49) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent liget (#439)
(90,45) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, ork sámán (#345), varkaudar kölyök (#685)
(90,46) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár
(91,44) quwarg királynő (#153), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár, 37. jellempróba, érclelőhely, ork bérgyilász (#781), varkaudar kölyök (#685)
(91,45) Elenios rúnaköve, 36. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, ork sámán (#345), vadász varkaudar (#108)
(92,46) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálhozó (#419), varkaudar kósza (#347), vadász varkaudar (#108)
(93,47) vadász tatuk (#10), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 32. jellempróba, Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), varkaudar (#64), ork sámán (#345), COBAL EVIL (4271. kalandozó)

[116,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Roxxon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy móricserjét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Siercoon, a Farkassal. Sheran főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy rejtőköpenyt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy éjkornis trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy Mnebolath trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli.
Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Dana az Amazonnal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy q. irtó éremet, egy rejtőköpenyt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy Mnebolath trófea és egy éjkornis trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-2 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 12.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 31.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 26.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 fokhagymát. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 42 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 30, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 221 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható.

KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 80. fordulód.

Erő: 24 (38) Szint: 22 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (25) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (20) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 342/388 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (29) Varázspont: 454/20 Pénz: 1428 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 51/0 Pszi pont: 72/48 EFejl: 8
Eddig összesen 560 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 934 TP-t kaptál. Jelenleg 887 326 TP-d van. A következő szinthez még 112 674 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 71. fordulódban 5890 arany került a bankszámládra. 6155 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/57 (+26%) szúrófegyverek: 10/96 (+13%) vágófegyverek: 3/55 (+9%)
lőfegyverek: 22/46 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
116,82 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 88,50
Kedvenc táborhely: 116,82
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 113 időszaki: 67

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/87 2. nyomkövetés: 4/61 (+42%) 3. mászás: 6/83
4. csapdakészítés: 14/1 (+19%) 5. csapdaészlelés: 1/22 6. gyógyítás: 12/99
7. felderítés: 7/55 8. szörnyidomítás: 8/45 9. teológia: 15/77 (+31%)
10. taumaturgia: 22/99 (+11%) 11. versengés: 6/27 (+18%) 12. harcművészetek: 21/71
13. zene: 1/31 14. szörnyismeret: 8/23 (+20%) 15. pszi: 12/30 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 2/39 18. bányászat: 6/77 (+18%)
19. úszás: 1/0 20. főzés: 2/8 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180), inváziós kalandozó ellenfelek (#9090)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 80 (limit: 80), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 9 150.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1012 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fokhagyma (#403) 1 kaja (#2)
10 nyílvessző (#108) 1 varázskő (#305) 34 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 3 drótszőr (#37)
3 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 inváziós trófea (#2166) 1 kristályfolyadék (#449) 1 púderkő (#119)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)
5 vízionár szem (#102) 1 zárnyitó készlet (#39)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Sverker Karlsson 80. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) mérges pók (#20)
goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) acélkolosszus (#35) manó (#36)
sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41)
tigroszlán (#43) csontváz (#48) gyíkember (#51) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
varkaudar (#64) goldugar (#65) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) trollfa (#80)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
xirnox (#122) tetemember (#123) büntető praglonc (#125) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) udvari mágus (#142)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148)
fémbontó szójer (#150) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) velociraptor (#161) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182) elf mesterharcos (#183) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206)
diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211)
Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216)
északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221) szubreális vámpír (#223) alanori csatamén (#233) káoszteknőc (#235)
Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240)
vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245)
nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250)
zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253) mestervarázsló (#267) varkaudar varázsló (#271)
manaelementál (#290) Thargodan csontváz (#297) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421)
varkaudar kölyök (#685) varkaudar hírnök (#686) csontlepke (#746) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757)
bandita (#758) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956)
Poomr Ko (#957) Mallon (#960) Quirov (#975) máguskobold (#7044) koboldkirály (#7045)
Nehéz Norbi (#7119) Mély Grum (#7122) Vérmes Amazon (#7123) varkaudar felderítő (#7133) mocsárivérc (#7143)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33)
ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38)
zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43)
királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48)
kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61)
ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
göcsörtös bunkó (#123) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143)
két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szent jogar (#150) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168)
uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173)
harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) grifftojás (#179)
ezüst gyűrű (#180) vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
$aranylánc (#191) gyöngysor (#192) aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) obszidián függő (#195)
trófea nyaklánc (#196) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201)
amniosz-fa (#202) $amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) fedett verem (#219) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223)
$orgyilkos tőr (#225) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) acélpengőke (#231) tatu dob (#234)
lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
$bumeráng (#249) regeneráló gyűrű (#254) templom (#256) szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260)
bájital (#261) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267)
gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) raptor karom (#281) Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285)
Sheran főzete (#286) sárkánypikkely (#292) kőszem (#304) varázskő (#305) arany papi karkötő (#309)
galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) Pusztítás Botja (#316)
varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318) plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű lándzsa (#324)
ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) csontpálca (#329) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) piranha zsákvédő (#337) lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350) quwarg tojás (#360)
phua-kúp (#372) fekete tű (#374) fény szentélye (#376) moa zafír (#381) natali kő (#388)
szigony (#389) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400) morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403)
kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418)
fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420) Raia pallosa (#426) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435)
ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) kristályfolyadék (#449) krapixlon fürdőruha (#454)
Urgod kesztyűje (#462) Dantor amulettje (#468) norgat kulcs (#471) dizen kulcs (#472) fiatalság itala (#473)
törpe bakancs (#475) cápaölő tőr (#480) barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) manakristály (#500) kdole (#501) kihívás tornya (#502)
tükörpáncél (#519) tudás gyöngye (#522) Luthius karkötője (#527) Chara-din monolitja (#534) rinóbőr (#651)
darázsszárny (#652) aurach fog (#657) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670)
nyomkereső talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682)
elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) ryuku sisak (#688) ryuku kesztyű (#690)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) teknősesszencia (#702) kobudera csont (#705) etra hályog (#712)
művészi porolit (#720) bunthar bőr (#733) jegygyűrű (#736) vortex talizmán (#812) korinthai talizmán (#814)
hatalom fülbevalója (#817) kreiton fókusz (#853) sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096) varkaudar falu (#1109)
varkaudar csont (#1113) varkaudar pálinka (#1137) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) malomkő (#1205) örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelőhely (#1208)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) hattyútoll (#1222) ork csodaszer (#1228) örökkéval. topáza (#1247)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Sheran cserepe (#1271) titanitdukát (#1480) örökkéval.tűzopálja (#1518)
szivárványszív (#1529) nodonrod kitűző (#1533) quwarg teleportgömb (#1534) térhajlító kavics (#1539) varázskorsó (#1546)
méregfog (#1553) Métely páncélja (#1562) grifftoll kesztyű (#1578) griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587)
Kalmárok Kémgömbje (#1589) mágusok itala (#1610) páncélfényező (#1678) A versengés tornya (#1681) ork kunyhó (#1683)
elhagyott bánya (#1685) szerencsekocka (#1693) ork sör (#1701) krónika (#1725) koponya gyűrű (#1733)
varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824) óelf varázskő (#2002) örökkévaló napköve (#2089) örök. csillagköve (#2109)
inváziós trófea (#2166) mágikus térkép (#2167) varkaudar ékkő (#2168)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7) Kabal-Sújtás (9)
Sziklaököl (11) Kos Csapásának (13) Erő Öklének (15) Kőtörés (17) Koncentrált Célzás (19)
Gyilkos Döfés (21)

Üzenet küldése a karakternek