86. forduló, 88. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. ápr. 13. 20h:47'
EZ A 964. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
965. játékheted kezdete: ápr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BÉLABÁ' KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,-90] koordinátán.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Ancsapancsa. Ancsapancsa vezetésével megérkeztek a cölöpökkel körülvett katonai táborhoz. A parancsnok szinte futva siet hozzátok.
A vezetőhöz lép és köszöntés után sürgetően közli az utasításait:
- Egy flotta kötött ki ott lent, a parton, az ellenség már partra szállt, sőt felsorakoztak. Nincs elég emberem, de ti kalandozók állítólag sok katonával felértek. Védjétek a jobb szárnyunkat! - miután ezt elhadarta, máris siet a dolgára, kommandírozni a harcosait. Elindultok a jelzett irányba. A cölöpök mellett a tengerre nyílik kilátás. A vízen számos bevont vitorlájú, méretes hadihajó ringatózik. Kis szemlélődés után felismeritek őket. Ezek ryuku hajók! Lenn a parton már hadrendbe álltak az ellenséges csapatok. A fegyelmezett alakzatok fölött tarka zászlók himbálóznak a tengeri szélben. Kürtök harsognak, majd dobpergésre némelyik négyszög elindul előre. Láttjátok, hogy egy sereg lovas csap vágtába és a jobb szárny felé közelednek. Na, ezek lesznek az első ellenfeleitek! Egy ryuku lovas lesz az ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy mentális tükör pszi felhúzásával.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nagyobb pajzszúzás varázslatot lő rád. 864 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nagyobb pajzszúzás. 864 életpontot vesztettél. Neked annyi! {Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 1733, gyógyulás: 0, összesen: -1733 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+1392 életerő.)
Megvárod, míg a csapat végez az ellenséggel, majd újra csatlakozol hozzájuk. A lovasok elhulltával újabb roham szakad rátok. Neked is jut ellenfél, hat ryuku légiós képében.

Röpke számítás után konstatálod, hogy első ryuku légiós van a legközelebb, őt támadod először. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+4% tau]
Tüzet köpsz. 103 életpontot sebeztél. [első ryuku légiós:] Az első ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második ryuku légióst érdemes a következőkben támadnod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-16 támadás, -16 védekezés.)
Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) [második ryuku légiós:] A második ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) [harmadik ryuku légiós:] A harmadik ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) [negyedik ryuku légiós:] A negyedik ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) [ötödik ryuku légiós:] Az ötödik ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) [hatodik ryuku légiós:] A hatodik ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
[második ryuku légiós:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Következő ellenfeled harmadik ryuku légiós lesz.
A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Te 14 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) [harmadik ryuku légiós:] A harmadik ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [negyedik ryuku légiós:] A negyedik ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) [ötödik ryuku légiós:] Az ötödik ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) [hatodik ryuku légiós:] Nem sikerült a hatodik ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) [harmadik ryuku légiós:] A harmadik ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Következő áldozatnak negyedik ryuku légióst választod.
Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) [negyedik ryuku légiós:] A negyedik ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) [ötödik ryuku légiós:] Nem sikerült az ötödik ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) [hatodik ryuku légiós:] A hatodik ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) [negyedik ryuku légiós:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Újabb ellenfél után nézel, ötödik ryuku légiós lesz az. Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 182, gyógyulás: 14, összesen: -168 ÉP}


A veszély elmúltával csatlakozol a csapathoz. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+536 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Egy gaz ryuku mágiahasználónak feltűnt, hogy sorra törnek meg rohamaik a ti sorotokon, ezért néhány szörnyet idéz meg elétek. A bestiák üvöltve rontanak rátok. A te ellenfeled egy shintar pásztor, egy ent kertész és egy esszenciavámpír lesz.

Ellenfelet választasz, shintar pásztor lesz az. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+4% tau] [shintar pásztor:] A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat!
Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. [shintar pásztor:] Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. (-15 védelem és támadás) [ent kertész:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő II. 299 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) [esszenciavámpír:] Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 106 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 kábító nyilacska. A célpont mellett süvít el a lövedéked. [esszenciavámpír:] Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá.
Elszámoltad magad, az ellenfél erősebb, mint gondoltad. Futásnak indulsz az ellenkező irányba. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 410, gyógyulás: 0, összesen: -410 ÉP}


Megvárod, míg a csapat végez az ellenséggel, majd újra csatlakozol hozzájuk. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+409 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. A ryuku parancsnokoknak is feltűnik, hogy nem tudnak áttörni rajtatok, ezért ide vezénylik legjobbjaikat. Igazságos küzdelem várható, egy ryuku szamuráj lesz az ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+4% tau]
Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni!
Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 kábító nyilacska. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. A célpont mellett süvít el a lövedéked.
A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ryuku szamuráj jobb karját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Kemény ütések sorozatát kapod. Reccsenés jelzi, hogy valami megrepedt odabent. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) Újabb és újabb támadásokat visz be sikeresen a ryuku szamuráj a Sziklazuhatag kí-képesség alkalmazásával. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 298 életpontot vesztettél. Neked annyi! {Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 894, gyógyulás: 0, összesen: -894 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+525 életerő.)
Miután a csata véget ért, visszasomfordálsz a helyszínre. Úgy tűnik, a sereg máshol is kitartott, bár kétségtelenül ti végeztétek a legnagyobb mészárlást. A ryukuk visszahúzódnak, méghozzá egészen a hajóikig. A parton sebtében felvert táboruk pedig szabad préda számotokra. A kincs szétosztásakor neked 1 tenger gyümölcse, 1 ryuku evező, 1 ryuku védőkenőcs, 1 ryuku kopja, 5000 arany és 1 vörös dragnit jut. (Ancsapancsa 1 tenger gyümölcsével, 1 ryuku evezővel, 1 ryuku védőkenőccsel, 1 ryuku kopjával, 5000 arannyal és 1 vörös dragnittal gazdagodott.) A seregnek már nincs szüksége rátok, miközben ők a sebesülteket látják el és a győzelmet ünneplik, ti jó kalandozókhoz méltón szétszéledtek és mentek a magatok feje után. (Önanalízis: +50% csapatmunka.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 31 250 tapasztalati pontot kaptál. [62 pontot használtál fel, van még 165.]
A táborozás 1. napján összeakadsz Ancsapancsával. Egy arany emlékérmet, egy arany morfmedált, egy arany vadászmedált, egy arany végzetéremt, egy arany végzetmedált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit vállvédőt, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy fejvadász medált, egy gyógyító szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy időhasító kesztyűt, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kígyószemet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lordok övét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. igazgyöngyét, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy moa rohamsisakot, egy nerub sámánövet, egy olimpiai ezüstmedált, egy ősi emblémát, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy Thargodan agyfókuszt, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Felszerelését egy óelf voidutazó trófea, egy óelf határvadász trófea és egy okker draklen trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Nyársalót, bal kezében egy Csapolót tart. Lőfegyvere egy nerub fúvócső. Hátasállata egy szőrös azuka! Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. A másik valami történetbe kezd, szinte látod magad előtt az eseményeket, úgy, ahogy azok megtörténtek: " Mentális üzenetet kapsz, hogy az Alanorba tartó külföldi követ, egy ryuku előkelőség Zangrozon fog áthaladni útban a királyi székhely felé. Az egészet még csak tetézi, hogy nem akárhogy, batáron vagy valami egyszerű módon utazik, hanem egy repülő palotában! A követ kíváncsi erre a városra is, így aztán egy rövid ideig a közelben fog tartózkodni a csodapalota. Ez alatt az idő alatt egy mókás kedvű gnóm portálmágus Trolltárnákra, a korábban Hegylábnak nevezett településre teleportálja az egész palotát. Igazán kíváncsivá válsz, hogy milyen kincseket rejthet a belseje! Ha meg akarod nézni, akkor sietned kell, mert a palota csak egy napig lesz Trolltárnák mellett. (82. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 39, délre 129 mérföldre teljesítheted.)"
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+369 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

* 2. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+7% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] [+4% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 5. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 184.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 183.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 181.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag omlós szerencsemasszát. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Máris megérzed a kincsek bódító szagát a levegőben! (Önanalízis: +12% főzés.) 840 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 172.]

h 1387 72 59 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

31 32 33
-91
-90
-89

[-28,-34] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[10 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 124 10 megveszed a 124. tárgyat 10
Vásároltál 10 rókafarkat. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 51 1 megveszed az 51. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrpáncélt. 7 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 45 1 megveszed a 45. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis bőrpajzsot. 7 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 57 1 megveszed az 57. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrsisakot. 7 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 223 1 megveszed a 223. tárgyat 1
Vásároltál 1 smaragd védőgyűrűt. 450 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 42 2 megveszed a 42. tárgyat 2
Vásároltál 2 távcsövet. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 32 1 megveszed a 32. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 152.]

a 124 4630 10 átadod a 124. tárgyat a 4630. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 10 rókafarkat Ancsapancsa részére. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

aa 51 45 57 átadod az 51. tárgyat a 45. tárgyat az 57. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 bőrpáncélt Ancsapancsa részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 kis bőrpajzsot Ancsapancsa részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 bőrsisakot Ancsapancsa részére. [15 pontot használtál fel, van még 132.]

aa 223 átadod a 223. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védőgyűrűt Ancsapancsa részére. [5 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[-27,-34] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy Yasmina szobrát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy Quirov nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Tüzet köpsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 kábító nyilacska. Becsapódva, megdöfi a Quirov jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-4 támadás, -4 védekezés.) A Quirov most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 63 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [-26,-34] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (72,59)-> 8 arany, -2 ÉP] 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nagyobb monolitot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [16 pontot használtál fel, van még 111.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 76.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[32,-90] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+4% tau] Tüzet köpsz. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 19 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 kábító nyilacska. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-4 támadás, -4 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Kíséretét alkotja egy élőholt élőholt quwarg, egy csontváz hadúr csontváz, egy ősi szellem szellem. Leah szentelő papja. Egy bozontfonatot, egy bronz éjmedált, egy bronz emlékérmet, egy bronz morférmet, egy bronz vadászmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst noterm. éremet, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősi övcsatot, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.gyémántját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tradicionális övet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy hoarián sárkánybébi trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád harcos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasállata egy szőrös azuka! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[8 pontot használtál fel, van még 68.]

h 1387 119 46 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

31 32 33
-91
-90
-89
(32,-90) purifikátor (#157), egy kobudera férfi

[19,-47] Lakott területre érkeztél. Egy tábláról leolvasod a település nevét: Vérvidék.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 58.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 2.]

tk 82 4630 többszemélyes kaland 82 4630
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: még senki. A teljes csapat Ancsapancsa vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
(Önanalízis: +11% csapdakészítés.) Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 9, 18.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÓKUSZKRISTÁLYOK
Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható.

VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. (Taumaturgia erősség = taumaturgia/2, 250-es taumaturgiáig. Utána 50-enként nő eggyel.) A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva).
Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia elsőáldozója vagy. Papi hited: 48. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 35 (55) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 18 (28) Támadás: 79 (82) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 (32) Védekezés: 94 (100) Menekülés: 30 % Életkor: 33/41 év
Egészség: 16 (37) Életpont: 737/707 Jellem: jó (119) Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (42) Varázspont: 685/349 Pénz: 14296 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 60/30 Pszi pont: 166/132
Eddig összesen 1268 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 280 TP-t kaptál. Jelenleg 3 603 248 TP-d van. A következő szinthez még 396 752 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Orkhan Thai, ongóliant hadúr. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5120 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/32 szúrófegyverek: 15/51 dobófegyverek: 27/21 (+1%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
119,46 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 132,3
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,29
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/89 2. nyomkövetés: 13/75 3. mászás: 13/39
4. csapdakészítés: 23/98 (+11%) 5. csapdaészlelés: 1/33 6. gyógyítás: 2/31
7. felderítés: 7/39 8. szörnyidomítás: 2/23 9. teológia: 13/19 (+7%)
10. taumaturgia: 46/90 (+16%) 11. szerencsejáték: 5/68 12. versengés: 2/9
13. harcművészetek: 27/24 14. zene: 2/54 15. szörnyismeret: 11/8
16. pszi: 18/94 (+14%) 17. vadászat: 2/18 18. bányászat: 3/74
19. testépítés: 2/24 20. főzés: 11/55 (+12%) 21. csapatmunka: 2/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kronokukac (#285)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 30 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 82.
Kész: 17, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 111570. Beállított erő: 150 Összpont: 111570

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 2 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8021 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
570 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 fűszerkeverék (#1170)
1 kábító nyilacska (#1590) 1 kaja (#2) 1 remák szív (#264)
1 sallank karom (#128) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 purifikátor háj (#269) 2 távcső (#42) 25 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

18 19 20
-48
-47
-46
(19,-47) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek