88. forduló, 90. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. ápr. 16. 8h:27'
EZ A 965. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
966. játékheted kezdete: ápr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BÉLABÁ' KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [19,-47] koordinátán.
Az előre megbeszélt időpontban találkozol társaiddal, hogy közös kalandban vegyetek részt. A találkozóra a következő kalandozók jöttek el rajtad kívül: Ancsapancsa. Ancsapancsa vezetésével elindultok felderíteni a palotát. Az épület még nagyobb mint vártátok, mérete lentről nézve vetekszik a felhők nagyságával. Leginkább azonban nem is ez, hanem az alakja döbbent meg benneteket. Nehezen akartok hinni a szemeteknek, de be kell látnotok, hogy ez egy óriási, repülő teknős. Azt ugyan nem tudjátok megállapítani, hogy valódi teknős-e, de biztosan egy teknős alakú valami. Elképesztő. Miután kinézelődtétek magatokat, el kell indulnotok felfelé. Nincs túl magasan, legalábbis kalandozó mércével nézve, csupán húsz troll magasra kell feldobnotok a kötélre erősített mászókampókat. Előveszed a mászókampót, megforgatod a fejed fölött és magasra hajítod. Remek dobás, nagy ívben magasra repül, majd odafönt megakad valamiben. Megrángatod a kötelet, hogy ellenőrizd, elbírja-e a súlyodat, majd elindulsz rajta felfelé. Felmásztok a kötélen, lassacskán szédítően magasra juttok. A szél is feltámad, így aztán néha annyira himbálóztok, hogy attól lehet félni, össze is akadtok. De kitartó mászással feljuttok a palotáig, amelynek alapja közelről nézve is egy teknős páncéljára hasonlít. A kampók a páncél szelvényeibe akadtak bele. Innen kiszeditek és még egy hajításra van szükségetek, hogy elérjétek vele a teknős hátán álló díszes épületegyüttest. Újra dobtok, majd a kötelekbe kapaszkodva másztok tovább. A palotát övező, fából faragott kerítéshez értek, mely mögött egy a zöld mindenféle árnyalataiban pompázó kertet láthattok. A kertből ekkor sikoly hallatszik, majd egy apró, tarka ruhás hölgyet vesztek észre, aki érthetetlen nyelven visítozik. Úgy tűnik, felfedeztek benneteket. A hölgy védelmére egy nagybajuszú, talpig vértbe öltözött alak rohan elő a fák közül!
Ancsapancsával együtt vetitek magatokat a küzdelembe. Egy ryuku szamuráj az ellenfeletek!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Ancsapancsa felhúz egy fizikai pajzs II varázslatot. Ancsapancsa egy ongóliant tombolás varázslattal készül a csatára.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Ancsapancsa egy fekete energia varázslattal köszönti a másikat. 1803 életpontot sebzett. Az ellenfél védettsége csökken. Ancsapancsa egy istenítélet varázslattal köszönti a másikat. 2088 életpontot sebzett. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 122 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 324 életpontot vesztettél.
Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 kábító nyilacska. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a ryuku szamuráj testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-16 támadás, -16 védekezés.)
Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod a ryuku szamuráj jobb oldalát. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a ryuku szamuráj jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fadabama hasítójával Ancsapancsa kicsit megvágja a ryuku szamuráj testét. Kritikus ütés! (1 támadással 396 életpontot sebezve.) Ancsapancsa mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. [ryuku szamuráj:] 384 életpontot sebzett. Az ellenfél rosszul lesz. 390 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-30 támadás). Csapolóval Ancsapancsa megböki a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 268 életpontot sebezve.) Ancsapancsa egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérfürdő varázslatot. [ryuku szamuráj:] 751 életpontot sebzett.
678 életpontot vesztettél. Ömleni kezd a véred, szinte megállíthatatlanul távozik testedből az éltető erő. A ryuku szamuráj egyetlen ütésbe koncentrálja minden erejét, és bezúzza a koponyádat. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 290 életpontot vesztettél. A ryuku szamuráj egyetlen ütésbe koncentrálja minden erejét, és bezúzza a koponyádat. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 696 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 naginata. {Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 2381, gyógyulás: 0, összesen: -2381 ÉP, összes sebzés: 6278, összes sebződés: 2431}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+2029 életerő.) A kertből több kivezető utat is láttok, de a legígéretesebbnek egy felfelé vezető lépcső tűnik, amely biztosan a palota belsejébe vezet. Felrohantok a lépcsőn, ahol azonban kellemetlen meglepetésben van részetek. Egy csapat ryuku fegyveres vár rátok a lépcső tetején, és nem tűnnek túl barátságosnak.
Ancsapancsával kiegészítve egymást közösen küzdötök. Ellenfeletek egy ryuku sorkatona!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+4% tau] Ancsapancsa mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs II körülötte. Ancsapancsa ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormol. A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat!
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ancsapancsa egy fekete energia varázslatot dob az ellenfélre. 1682 életpontot sebzett. Az ellenfél védettsége csökken. Ancsapancsa üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 3511 életpontot sebzett. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 335 életpontot vesztettél. A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 340, gyógyulás: 0, összesen: -340 ÉP, összes sebzés: 9887, összes sebződés: 1765}


Végül a csapat nélküled győzi le az ellenfelet, úgyhogy végre visszatérhetsz hozzájuk. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+708 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. A katonákat legyőzve már érzitek hogy jó úton jártok, ahol ekkora őrség van, ott biztosan értékes dolgokat tartanak. Rohantok tovább, majd egy pillanatra megtorpantok a fölétek tornyosuló épület előtt. Egy nagyon díszes, faragásokkal és ragyogó színekkel ékített, több emeletes torony áll előttetek, lentről nem látszott, hogy az óriási teknős hátán még ilyen magas épület állna. A toronyba egy szépen lakozott, kétszárnyú ajtón keresztül juttok be. Egy mozaikpadlós csarnokba értek, körben a falakat szobrok és festmények díszítik. De nincs időtök gyönyörködni, mert máris két marcona, talpig felfegyverzett, ráadásul igen veszedelmesnek tűnő ryuku harcos ront rátok!
Egy-egy elleni harcra kényszerülsz, ellenfeled egy császári gárdista.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+4% tau]
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nagyobb pajzszúzás varázslat. 864 életpontot vesztettél. Neked annyi! {Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 869, gyógyulás: 0, összesen: -869 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+500 életerő.)
Miután véget ér a csata, újra csatlakozol a csapathoz. A hosszú évek során kifejlődött, csalhatatlan kalandozóösztönötök vezet tovább bennetek a kincsek felé. A torony belsejében, felfelé tekergő lépcsőn trappoltok fel egyre magasabbra. A fordulókban elhelyezett ablakokon kinézve elképesztő látvány tárul elétek, látjátok a díszes palotát, körben a kertet, a felhőket, valamint száz mérföldnyi távolságban végig a vidéket.
A torony tetején egy kis terasz áll, melynek egyik végében egy törhetetlen vortex ajtó látható, biztosan sok értékes dolog lehet mögötte. Mivel törhetetlennek tűnik, a zárja pedig felettébb erős és bonyolult, kinyitásához mindenképpen nagy szakértelemre lesz szükség. Gyors eszmecserét követően Ancsapancsa mellett döntetek, neki van a legtöbb tapasztalata a helyzet megoldásában. Nekiáll a nagy műveletnek. A helyzet megkívánja, hogy siessen a munkával, de az egyre hangosabb ryuku nyelvű kiáltozás sürgető hangjai nem könnyítik meg a feladatot. Ha lenne ideje, elszöszmötölne a zárral és szinte biztosan kinyitná, de sajnos így nem boldogul vele. Csalódottan megcsóválja a fejét. Ide most biztosan nem juttok be. Dolgotok végezetlenül kell elhagynotok a palotát, igyekeztek is, nehogy a felbőszült ryukuk végezzenek veletek. (Önanalízis: +31% csapatmunka.) [84 pontot használtál fel, van még 144.]
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 12 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+369 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A lottó 1594. hetének nyerőszámai: 3, 4, 30. 17 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 33 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

* 2. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+7% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] [+4% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 5. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 163.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 162.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 160.]

hu 694 696 1152 hulladék: 694 696 1152
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku kopját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku buzogányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku evezőt. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[32,-90] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy partravetett medúza közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 106 életpontot sebeztél. A partravetett medúza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak megpillantod egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Kíséretét alkotja egy élőholt élőholt quwarg, egy csontváz hadúr csontváz, egy ősi szellem szellem. Leah szentelő papja. Egy bozontfonatot, egy bronz éjmedált, egy bronz emlékérmet, egy bronz morférmet, egy bronz vadászmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst noterm. éremet, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősi övcsatot, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.gyémántját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tradicionális övet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy hoarián sárkánybébi trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád harcos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy szőrös azuka a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[8 pontot használtál fel, van még 152.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

h 1387 74 58 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

31 32 33
-91
-90
-89
(32,-90) partravetett medúza (#363), egy kobudera férfi

[-26,-35] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 142.]

be 709 147 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Erőd TF-elődött.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[32,-90] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy partravetett medúza. Itt csata lesz.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 82 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 kábító nyilacska. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a partravetett medúza testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-4 támadás, -4 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [33,-90] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Ayagira Tanaka. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod az Ayagira Tanaka testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-8 támadás, -8 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (98,20)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (99,19)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 megsemmisítő. 1 952 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [34,-89] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+320 varázspont.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+4% tau] Tüzet köpsz. 95 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-12 támadás, -12 védekezés.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 122.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag omlós szerencsemasszát támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Azonnal szerencsésebbnek érzed magad. (Önanalízis: +12% főzés.) 840 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 113.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[35,-88] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy Ciang Csí. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+4% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 318 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a Ciang Csí bal lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-12 támadás, -12 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (98,20)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl, ezenkívül 1 hősiesítő medál [hősiesítő medál ládikóba-> (98,20)-> 180 arany, -2 ÉP]. 2 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 327, gyógyulás: 0, összesen: -327 ÉP}


(Továbbmész...) [36,-87] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Tüzet köpsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 kábító nyilacska. Lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-4 támadás, -4 védekezés.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy szekérkaravánt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [37,-86] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Látsz egy szekérkaravánt. Délre tart. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 98.]

be 1215 8 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délre indul.
3 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja; 6 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy szopógödör, egy Chara-din monolitja; 9 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja; 12 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja; 15 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy Chara-din monolitja; 18 mérföldre az indulási helytől (sűrű erdőben): van itt egy Chara-din monolitja; 21 mérföld zötykölődés után (sűrű erdőben): van itt egy Chara-din monolitja.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [16 pontot használtál fel, van még 82.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

31 32 33 34 35 36 37 38
-91
-90
-89
-88
-87
-86
-85
(32,-90) partravetett medúza (#363), egy kobudera férfi
(33,-90) Ayagira Tanaka (#965)
(34,-89) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, quwarg harcos (#201)
(35,-88) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Ciang Csí (#978)
(36,-87) arató csattanat (#144), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(37,-86) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), délre tartó szekérkaraván (#1215), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)

[37,-78] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Tüzet köpsz. 99 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 72.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[38,-78] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A távolban sakálok üvöltenek.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [39,-78] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. (Önanalízis: +5% mászás.) Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 88 életpontot sebeztél. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét főgnóm!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 kis vaspajzsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 97 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 99 életpontot sebeztél. A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr [rinóbőr ládikóba-> (99,19)-> 5 arany, -2 ÉP]. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [40,-78] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 29.]

h 1387 119 46 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

36 37 38 39 40 41
-79
-78
-77
(37,-78) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ragyás burástyák (#111)
(38,-78) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(39,-78) márványtorony (#175), oltár, Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136), törpemammutok (#115), szürke rinocérosz (#346)
(40,-78) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár

[19,-47] Épületek tűnnek fel. Egy tábláról leolvasod a település nevét: Vérvidék.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 19.]

tk 82 4630 többszemélyes kaland 82 4630
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: még senki. Ha megérkezik majd Ancsapancsa és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ef 54 506 energia fejlesztése 54
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
(Önanalízis: +9% csapdakészítés.) Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 30, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 230 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia elsőáldozója vagy. Papi hited: 48. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 36 (56) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 18 (28) Támadás: 79 (82) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 (32) Védekezés: 94 (100) Menekülés: 30 % Életkor: 33/41 év
Egészség: 16 (37) Életpont: 737/371 Jellem: jó (123) Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (42) Varázspont: 691/419 Pénz: 14490 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 60/36 Pszi pont: 177/178
Eddig összesen 1280 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 456 TP-t kaptál. Jelenleg 3 668 156 TP-d van. A következő szinthez még 331 844 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Orkhan Thai, ongóliant hadúr. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/34 szúrófegyverek: 15/53 dobófegyverek: 27/25 (+3%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
119,46 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 140,15
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,29
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/89 2. nyomkövetés: 13/75 3. mászás: 13/44 (+5%)
4. csapdakészítés: 24/18 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/33 6. gyógyítás: 2/31
7. felderítés: 7/39 8. szörnyidomítás: 2/23 9. teológia: 13/33 (+7%)
10. taumaturgia: 47/70 (+48%) 11. szerencsejáték: 5/68 12. versengés: 2/9
13. harcművészetek: 27/24 14. zene: 2/54 15. szörnyismeret: 11/8
16. pszi: 19/14 (+6%) 17. vadászat: 2/18 18. bányászat: 3/74
19. testépítés: 2/24 20. főzés: 11/79 (+12%) 21. csapatmunka: 2/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kronokukac (#285)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 30 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 82.
Kész: 17, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 111570. Beállított erő: 150 Összpont: 111570

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7920 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dözmöng szív (#122) 1 fűszerkeverék (#1170) 1 kábító nyilacska (#1590)
1 manakristály (#500) 1 remák szív (#264) 1 sallank karom (#128)
2 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
172 arany (#50) 12 kaja (#2) 1 kis vaspajzs (#159)
1 megsemmisítő (#1540) 3 spiritusz (#170) 6 ugh méreg (#166)
2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

18 19 20
-48
-47
-46
(19,-47) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek