92. forduló, 94. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. febr. 27. 9h:06'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,-6] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol Tharger Ian. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy Jerome trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tharger Ian kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon ismét összeakadsz Tharger Ian. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Tharger Ian kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 10. napon megintcsak összefutsz Tharger Ian. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Tharger Ian kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Kétségbeesetten ellenőrzöd a cókmókodat, de nem jössz rá, mit is lophattak el. De érzed, hogy VALAMI hiányzik... Ekkor ébredsz fel a déli szunyókálásból. Talán mindez csak álom volt...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+7 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[79,-6] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy Eldereth kristályt, egy kígyóbőr kesztyűt és egy nodonrod kitűzőt visel. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,-5] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt quwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[30 pontot használtál fel, van még 197.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 7 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 183.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[79,-4] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,-3] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 10 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 12 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 153.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[78,-2] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [78,-1] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó berzerker. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,0] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vérfürdető magszim. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[45 pontot használtál fel, van még 108.]

m 3 mozogsz délkeletre
[79,1] A bozótos terep átvált hegyvidékre. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy sullár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 92 pontot kell rákölteni.) Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [15 pontot használtál fel, van még 93.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+83 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 53.]

be 34 bemész a 34. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 2 7 9 mozogsz 2 7 9
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 18.]

lm 12 9 7 mozogsz 12 9 7
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 6 arany és 1 aranylánc (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 7.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY)
Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg.
- Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén?
- Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent.
- Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz.
[Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY)
Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután.

ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 93. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 13 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 18 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 18 Életpont: 194/124 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 54/50 Pénz: 136 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 303 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 630 TP-t kaptál. Jelenleg 40608 TP-d van. A következő szinthez még 7392 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, törpemammut, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 8

Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 41
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 1 9. teológia: 4
10. harcművészetek: 11 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 9 14. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Hozz egy grifftojást.

HŐSTETTEID

Összsúly: 82.54 kg Megterheltség: 158%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 4 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 rőtmanó kacagány (#714)
7 sünmedve tüske (#14) 1 szvó-ektoplazma (#151) 15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(78,-3) elf kósza háza (#681), karmazsin huhogó (#185)
(78,-2) törpemammut (#115), Tharr rúnaköve, Fairlight oltár
(78,-1) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), rőtmanó berzerker (#369)
(78,0) Fairlight oltár, 47. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(79,-6) egy árnymanó férfi
(79,-4) ryuku gárdista (#360)
(79,1) a 34. labirintus bejárata, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), tavacska
(80,-5) mély kút (#93), 41. jellempróba, Fairlight oltár, élőholt quwarg (#202)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A quwarg TK ismeretét minden karaktertől töröltük. Újra meg kell szerezni, és a TK-ben csak az vehet részt, aki legalább egyszer már sikeresen lejutott a quwarg gödör aljára.
* - A titanit tárgyak feltalálásához szükséges IQ jelentősen csökkent.
* - A quwarg rajzásban nem működik a TIM parancs se a phua-kúpokra.

Üzenet küldése a karakternek