Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jún. 24. 12h:01' EZ A 157. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD 158. játékheted kezdete: jún. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2184 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 3. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
kt 25 1 | elkészíted a 25. tárgyat (1 darabot) |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
vik 6 | merészség kalandozókra: 6 |
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az útonálló testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az útonálló bal vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ee 350 338 348 | eladod a 350. tárgyat a 338. tárgyat a 348. tárgyat |
ve 449 5 | megveszed a 449. tárgyat 5 |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló jobb karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az útonálló fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 770 | bemész a 770. épületbe |
be 770 | bemész a 770. épületbe |
vtn 29 |
fvh 10 |
tv 29 |
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az útonálló bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [75,57] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a változatos morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf jobb első lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a változatos morf bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A változatos morf szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A változatos morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az éltető morf karmával. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az éltető morf karmával. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az éltető morf karmával. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az éltető morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [74,56] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy főutca van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a védelmező morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a harcias morf bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az éltető morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az éltető morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az éltető morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
e 2 | élelemszerzés 2 pontért |
e 2 | élelemszerzés 2 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: h 1576 10 0 | használod az 1576. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 2 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY) Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY) Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY) A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod. |
SÁRKÁNYTANYA (492. ÉPÍTMÉNY) Amint eléred a város határát, az utcák lassan eltünedeznek, csak egy keskeny, ám jól kitaposott ösvény vezet kifelé a vadonba. Kíváncsian követni kezded. Az út kanyarogva vezet előre, be a hegyek közé. Az egyik kanyar előtt úgy tűnik, mintha véget érne egy meredek, semmitmondó sziklafal tövében, ám kalandozóösztöneid nem hagynak nyugodni, és addig keresel, amíg egy bokrokkal benőtt rést fel nem fedezel, amelyen túl ismét a jól ismert ösvény folytatódik. Még párszáz méteren át csalogat maga után és játszik veled bújócskát, de végül kiérsz egy völgybe, és tátva marad a szád: szemközt veled egy barlang nyílása tátong. A bejárat akkora, hogy egy kultúrmasztodon-csorda kényelmesen átsétálhatna rajta különösebb tülekedés nélkül, és a nyílás fölött egy furcsa jel fénylik - Egy napkorong előtt körívbe gömbölyödött sárkány varázsgömböt őriz, amelyben viszont egy napot ölelő háromszög látszik. Még sosem láttál hasonlót, ezért rutinosan feltúrod a hátizsákod, előkapod és fellapozod az Encyclopedia Fantasia vonatkozó passzusát, amely természetesen kimerítően tájékoztat a jel erdetéről és történetéről. Megtudod, hogy részeiben a szimbólum már régtől fogva létezik (hiszen Raia, az Aranysárkányok és Rhatt szent jelképeiről van szó), ám ebben a formájában csak egyetlen helyet díszít: a világunkba lassan visszaköltöző aranysárkányok lakóhelyét. Lassan becsukod a szádat, és közelebb óvakodsz. A barlang belsejéből meghatározhatatlan eredetű derengés szűrődik ki. Alighogy belépsz a bejárat homályába, bármilyen halkan is igyekszel osonni, bentről mozgolódást hallasz, és alig pár lépés után egy óriási fejjel találod szemközt magad. Mögötte ott tornyosul maga a sárkány is, de a te látómeződnek így öt-tíz méterről még a fej is sok. Minden bátorságod és harcedzettséged ellenére önkéntelenül teszel két lépést hátra, és ismét becsukod a szádat. Uramisten! Lehet élőlény egyáltalán EKKORA? Egy északi tűzsárkány vidáman körbeszaladgálhatna a hasa alatt (ha nem tiltaná a méltósága :))! Ennek ellenére arckifejezése, bár évezredek bölcsességéről és tapasztalatáról árulkodik, teljesen barátságos. Száját nem nyitja ki, szavait mégis a fejedben hallod zengeni: "Üdvözöllek, kalandozó! Tudom, mi jár a fejedben, de ne félj. Lehet, hogy a világ gonosz, és lehet, hogy más sárkányok is azok, de az aranysárkányok sohasem bántották a magadfajta halandókat. Mi a rend és teremtés Urát szolgáljuk, ezért csak figyelünk, tanulunk, és tanítunk, ha van kit. Ha egy kis nyugalomra vágysz a folyamatos készenlét után, barlangom előtted is nyitva. Nyugodt pihenésed lesz, én vigyázok rád." A következő pillanatban félelmed semmivé foszlik, csak egy kis kellemes csodálkozás marad a helyén. "Nézz körül nyugodtan." - olvas tovább vendéglátód a gondolataidban. Ahogy beljebb sétálsz, egy monumentális barlangteremhez érsz, amelynek teteje a homályba vész. Aranyos derengés tölti be a teret, amelynek forrása a terem közepén álló kőkút. Belepillantva mintha egy másik világot látnál a fenekén - mint ahogy azt is látsz. Felhőből épült paloták sorakoznak a messzeségben, közöttük kisebb-nagyobb sárkányok és humanoidok repkednek. Ki nem mondott kérdésedre azonnal érkezik a válasz: "Ez a tudatkút, amit pedig odaát látsz, az az a sík, ahová Mesterünkkel együtt annak idején visszahúzódtunk. Nem, te nem tudsz innen odajutni. Érintsd csak meg a "vizet": folyékonynak tűnik és hullámzik, de ha hozzáérsz, kemény, mint a legkeményebb gyémánt. Ehhez még sokat kell nőnöd... de legalább láttad, hogy van remény. Felfedezel még egy sor kisebb-nagyobb benyílót és járatot is, de valami azt súgja, hogy neked arra semmi dolgod, így csak körbejárod a központi termet, és megcsodálod a reliefeket a falakon. "Nos, maradsz? Most nem? Járj akkor szerencsével, és ne felejtsd, hogy van egy hely, ahol ha nyugalmat keresel, biztosan megtalálod. Minden jót, kis barátom!" Válladra emeled motyódat, és jóleső érzéssel a szívedben, magadban sosem hallott dallamokat dudorászva lassan visszabattyogsz a városba. (Megjegyzés: Ha a barlangban pihensz, védve vagy mindenféle tudati abajgatásoktól, ingyen felkerül rád egy letörhetetlen nagyobb tudatpajzs. Emellett kapsz +1 jóságot, agressziód háromra csökken és kalandozóra kiadott feltételes támadásaid, valamint feltételes lopásaid törlődnek. Figyelem! A tudatpajzs csak forduló végén kerül fel, és csak azokra, akik nem állították azóta vissza az agressziót vagy a lopást! A barlangot Raia hívei oltárként használhatják. A barlang semmilyen módon nem rombolható le, vagy pusztítható el.) |
Erő: | 24 (32) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/6 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 463 kg |
Ügyesség: | 14 (18) | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 507/467 | Jellem: | gonosz (86) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 112/35 | Pénz: | 439 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 20/3 | Pszi pont: | 126/133 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/8 | vágófegyverek: | 12/64 (+24%) | ütőfegyverek: | 26/43 (+5%) |
lőfegyverek: | 23/43 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) max. 1 db (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
73,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 65 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/63 | 2. nyomkövetés: | 14/46 (+17%) | 3. mászás: | 2/27 |
4. csapdakészítés: | 9/10 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 2/62 | 6. gyógyítás: | 33/71 |
7. titkosírás: | 4/99 | 8. felderítés: | 5/10 | 9. teológia: | 11/60 (+7%) |
10. versengés: | 1/79 | 11. zene: | 2/67 (+12%) | 12. szörnyismeret: | 2/34 |
13. pszi: | *19/100 | 14. vadászat: | 3/39 (+4%) | 15. bányászat: | 7/41 (+32%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), Nehéz Norbi (#7119) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 53. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 327, az összesen kapott pontszám: 34320. (összesen ölhető: 870 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3285 TU szükséges.) |
Összsúly: 117.56 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | esszenciakristály (#350) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királyi korona (#338) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | shinai gömb (#348) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
425 | arany (#50) | 1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
2 | bíbor morfplazma (#2450) | 3 | csontpálca (#329) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 14 | kerek kő (#19) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | |||
26 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|