92. forduló, 94. forduló, Saitama összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. máj. 12. 22h:10'
EZ A 146. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
147. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3941
SZÁMLA : XXXX

SAITAMA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,77] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+7 tvp ). Az aranytermő erszény 24 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontszablyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

* 3. KP: v 6 3 0 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 5. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
P 64 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 69 használod a 69. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]
[A parancs tárolásra került.]

m 4 7 6 mozogsz délre, északnyugatra, nyugatra
[94,78] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy termikfészket. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy éltető morf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,77] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szeppent rákfatty. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy változatos morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a változatos morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A változatos morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 763 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a változatos morf fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 763 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 vámpírfogat. (ld. enc.) Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran kántora. Egy alligátorbőr cipőt, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kőkés szimbólumot, egy ryuku mellvértet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy zombi mester trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kőkés. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. {ereje: 22.}
Összeismerkedtek. Az ő neve Hosszúkarom Kriton. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [92,77] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy termikfészket. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy változatos morf.

A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a változatos morf testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a változatos morf bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A változatos morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy éltető morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [30 pontot használtál fel, van még 225.]

m 7 4 4 mozogsz északnyugatra, délre, délre
[91,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tetemember került az utadba. {max. életpontja: 39-48.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 404 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy éltető morf. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy termikfészket.

(Továbbmész...) [91,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: sörényes ubuk szagot érzel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Buta lény ez a sörényes ubuk - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy éltető morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy termikfészket. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,78] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő kaszabolósáska mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. A kaszabolósáska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 75 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy brutális morf. {támadása: 21.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy termikfészket. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. [54 pontot használtál fel, van még 171.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[90,79] Továbbra is síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy éltető morf ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [90,80] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy halálos morf.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a halálos morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálos morf megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A halálos morf karma a fejed mellett suhan el! A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy védelmező morf.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf jobb lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a védelmező morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 fekete gyöngyöt.

(Továbbmész...) [90,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy lomha morf.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf bal oldalát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a lomha morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 674 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy brutális morf. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 141.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[89,82] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy domináns morf áll veled szemben.

Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a domináns morf fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A domináns morf lendületes ütése célt téveszt. A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy éltető morf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. [10 pontot használtál fel, van még 131.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 128.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [20 pontot használtál fel, van még 108.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 107.]

* 2. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy mutáns pók. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 57-63.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 97.]

* 4. BP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 5. BP: h 233 5 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [5 pontot használtál fel, van még 92.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.)
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen ragyás burástya nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 73-84.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 2 22 fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (91,85) (92,84) (88,84) (89,80) (92,83) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 9, 4.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Egy kaját töm magába a goldugar. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERMIKFÉSZEK (2685. TEREPTÁRGY)
A Résföldön egyre jobban szaporodó idegen teremtmények, a termikek felkészültek a kirajzásra: spóráikat széthordta a szél, és számtalan szörnyet fertőztek meg. A fertőzött lények teste lassan átalakul, és felkészülnek a bebábozódásra, majd a teljes transzformációra, ki tudja, milyen vérszomjas termikké! Szerencsére, nem veszett még el minden, a bebábozódáshoz ezek a lények fészkeket építettek, és oda vonultak vissza. Éles szemmel a táborozásod végén ezek a rejtett fészkek kiszúrhatók, és ha gyorsan cselekszel, és a következő fordulódban felkeresed őket, a lények még megsemmisíthetők! Ügyelj rá, hogy a lény leölése után a testet el is kell égetned, máskülönben a spórák kiszabadulnak. A fészekbe a BE 2685 paranccsal léphetsz be, és maximum 5 szörnnyel lehet csatázni egy bemenetelkor. A TVP költség 4-szer annyi, ahány szörnnyel csatázik a karakter, de max. 20 TVP. Egy fészek teljes megsemmisítéséhez általában 2 látogatás szükséges. A termik fészekben töltött idő jelentős tapasztalattal jár: az automatikus TF-elésnél megválasztott tulajdonságod fejlődik a látogatástól!

QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen.

MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

KARAKTERLAP

Saitama, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr ministránsa vagy. Papi hited: 66. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.

Erő: 21 (26) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 23 Támadás: 20 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 20 Életpont: 311/310 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (26) Varázspont: 233/5 Pénz: 3817 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 12/3 Pszi pont: 27/7
Eddig összesen 646 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 319 TP-t kaptál. Jelenleg 292 246 TP-d van. A következő szinthez még 47 754 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, Poomr Ko, miksziszi húsgólem. A 81. fordulódban 50365 arany került a bankszámládra. 50845 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *19/100 (+20%) szúrófegyverek: 11/0 vágófegyverek: 12/7 (+14%)
lőfegyverek: 6/28 dobófegyverek: 17/76 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
89,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 132 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 032 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/79 (+120%) 2. nyomkövetés: 6/51 3. mászás: 8/93
4. csapdakészítés: 7/72 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/85 6. gyógyítás: 19/22
7. titkosírás: 1/97 8. felderítés: 3/7 9. szörnyidomítás: 5/35
10. teológia: 10/58 (+18%) 11. taumaturgia: 17/27 (+23%) 12. szerencsejáték: 4/86
13. versengés: 8/55 14. harcművészetek: 15/30 15. zene: 4/0 (+28%)
16. szörnyismeret: 7/82 17. pszi: 5/13 (+11%) 18. zárnyitás: 2/16
19. vadászat: 6/32 20. bányászat: 6/88 21. testépítés: 5/17 (+11%)
22. főzés: 4/30 (+20%) 23. csapatmunka: 2/96

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 10% életerő alatt 10 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
éltető morf (#7625), brutális morf (#7620), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) pszi-ernyő (#64)
óriáserő (#53) kí koncentráció (#69) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
csillagapród (#7215) (málhás: +51 kg teher) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 17, 18, 22, 50, 51, 52, 53, 54, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9.
Kész: 1, 5, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 103, az összesen kapott pontszám: 10300. (összesen ölhető: 768 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 241 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 sallank karom (#128) 1 varázskő (#305) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 csontszablya (#64)
1 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete gyöngy (#99) 2 fekete morfplazma (#2446)
1 kék morfplazma (#2442) 8 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125)
1 quwarg tojás (#360) 3 rákfatty váladék (#333) 2 sárga morfplazma (#2447)
1 tankány karom (#237) 11 ugh méreg (#166) 3 vámpírfog (#1221)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94 95
75
76
77
78
79
80
81
82
83
(89,82) domináns morf (#7624), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, mutáns pók (#117), ragyás burástya (#111)
(90,80) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 29. jellempróba, halálos morf (#7618), védelmező morf (#7622)
(90,81) lomha morf (#7621), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587)
(91,76) tetemember (#123), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, 31. jellempróba, termikfészek (#2685)
(91,77) sörényes ubuk (#89), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(91,78) kaszabolósáska (#83), oltár
(92,77) termikfészek (#2685), egy ismeretlen isten rúnaköve, karmos tankány (#137), változatos morf (#7626)
(93,77) szeppent rákfatty (#186), változatos morf (#7626), Sheran oltár, Hosszúkarom Kriton (2563. kalandozó)
(94,78) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), termikfészek (#2685), Tharr oltár, quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek