22. forduló, 24. forduló, Girmasupoz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. aug. 18. 22h:03'
EZ A 505. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
506. játékheted kezdete: aug. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1951
SZÁMLA : XXXX

GIRMASUPOZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [61,-38] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 210.]

d 48 3 eldobod a 48. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

d 123 2 eldobod a 123. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

v 18 15 elmormolod a 18. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vak őrület varázslatot! Mostantól akkor menekülsz csak el a harcból, ha életerőd az eredeti érték 15%-a alá esik. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

t 115 támadod a 115. szörnyet
FT 115 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[62,-37] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy proteinfecske. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a proteinfecske testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak alpesi tehén trófeát, és kiszedsz egy proteinfecske trófeát. 377 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [63,-36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 180.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Bronzhegyű lándzsával megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 164.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[64,-35] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [65,-34] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy sünmedve. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran hűséges követője. Egy beholderfej medált, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy láncinget, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy réz éjmedált, egy réz morfmedált, egy réz vadászmedált, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy törpe védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy éltető morf trófea, egy mágiamorfáló trófea és egy karmos tankány trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Összeismerkedtek. Az ő neve Plizzenhop. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[20 pontot használtál fel, van még 144.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nektoraf. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! A nektoraf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Támadásodat elkerülte ellenfeled. Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nektoraf. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Nem találtad el! A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+17 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [56 pontot használtál fel, van még 88.]

d 2 33 eldobod a 2. tárgyat (33 darabot)
Elhajítasz 23 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 86.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[66,-33] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trollfa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trollfa jobb karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász varkaudar. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges sörényes ubuk trófeát, és kiszedsz egy vadász varkaudar trófeát. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [67,-32] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sünmedve közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 66.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vízionár. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy grákó denevér. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a grákó denevér testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 50.]

m 2 mozogsz keletre
[68,-32] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Észreveszel egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy garokk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 40.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Aki készíti, nem használja
Aki megveszi, nincs rá szüksége
Aki használja, sosem látja.
[5 pontot használtál fel, van még 35.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy mutáns pók. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált proteinfecske trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mutáns pók trófeát. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 19.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy acéldarázs. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az acéldarázs testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 3.]

e 13 élelemszerzés 3 pontért
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [3 pontot használtál fel, van még 0.]

h 163 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY)
A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye.

VÍZIONÁR (66. SZÖRNY)
Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget.

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért...

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

KARAKTERLAP

Girmasupoz, egy szőke hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 10 (15) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 19 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 26 Menekülés: 15 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 13 Életpont: 134/76 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 144/67 Pénz: 398 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 106 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 469 TP-t kaptál. Jelenleg 18 167 TP-d van. A következő szinthez még 6 833 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, vadász varkaudar, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9 (+1) vágófegyverek: 4 ütőfegyverek: 3
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
68,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 952 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 5 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 3 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. taumaturgia: 7
10. vadászat: 8 (+1) 11. bányászat: 2 12. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
törpemammut (#115) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
ork sámán (#345), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
óriáserő (#53)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): új. városháza (685): új.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * nagy vaspajzs (#161) 1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vassisak (#160)
1 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127) 40 * ubuk dobónyíl (#138) 17 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
1 hebrencs csapda (#147) 11 kaja (#2) 1 + karócsapda (#163)
1 kis vaskulcs (#40) 17 krónika (#1725) 2 leviatán hólyag (#2182)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sáfránykő (#979)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
2 vizestömlő (#3) [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 13 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
2 bordacsont (#16) 7 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99)
1 grákóbőr (#41) 2 hebrencs állkapocs (#130) 1 lapockacsont (#33)
3 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 2 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 14 sallank karom (#128)
22 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69) 8 tigroszlán fog (#63)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 46.74 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 antilopbőr (#48) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 kaja (#2)
1 sallank karom (#128) 2 ubuk dobónyíl (#138) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 1 grákóbőr (#41)
3 madártoll (#112) 11 sünmedve tüske (#14) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69
-39
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
(62,-37) proteinfecske (#139), 46. jellempróba
(63,-36) tintacsiga (#74), alpesi tehén (#91)
(64,-35) uzbány (#102), mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 24. jellempróba
(65,-34) sünmedve (#33), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 21. jellempróba, Tharr oltár, Plizzenhop (1692. kalandozó), nektoraf (#355)
(66,-33) trollfák (#80), vadász varkaudar (#108)
(67,-32) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, manifesztátor (#124), sünmedve (#33), vízionár (#66), grákó denevér (#25)
(68,-32) nekrofun (#173), Sheran oltár, 50. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), garokkok (#73), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), acéldarázs (#140)

Üzenet küldése a karakternek