32. forduló, 34. forduló, Lady Arnella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 19. 12h:55'
EZ A 488. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
489. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2786
SZÁMLA : XXXX

LADY ARNELLA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-30] koordinátán.
Az alvásból szörnyű remegésre ébredsz. Talpra szökkensz, és látod, hogy vakító fény tölti be a látóhatárt. Hatalmas tűzfelhő bontakozik ki a szemed előtt. A fejedben egy fura mondat ismétlődik: "nincs végzet, csak ha bevégzed". A szemedet bántja a fény, de kezed, amelyet elé akarsz emelni, nem engedelmeskedik. Már majdnem megvakulsz, a csukott szemeden is átvilágít a fény... Aztán magadhoz térsz. Ezek szerint mégsem az előbb ébredtél fel, csak most, és mindez álom volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[48,-29] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba).

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 mandibulapenge. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [47,-28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-27] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gátvakond testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 158.]

m 4 mozogsz délre
[47,-26] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fabontó szójer lehet. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal jól megszúrod a fabontó szójer jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megdöbbenve látod, hogy a szörny pillanatok alatt szétrágja a fegyveredet! Csontszuronnyal megdöföd a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy halálmadár. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz Moren Al Fun Talonnal. Egy bőrsisakot, egy bronzpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy rájanyék trófea, egy evaporőr trófea és egy kaszabolósáska trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszablyát, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 148.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy alattomos manó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alattomos manó testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [40 pontot használtál fel, van még 108.]
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+21 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 78.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 38.]

gy 40 gyógyítás 38 pontért
Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+20 életerő.) [38 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 173 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY)
A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek...

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY)
Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet.

KARAKTERLAP

Lady Arnella, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Ez a 33. fordulód.

Erő: 18 Szint: 7 Merészség: 5/4 Magasság: 154 cm
IQ: 13 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 Életpont: 108/72 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 11 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 62 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 TP-t kaptál. Jelenleg 3612 TP-d van. A következő szinthez még 388 TP szükséges. Trófeáid: félelem-járó, drasmólyom.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bot (#4)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 7 3. gyógyítás: 10
4. vadászat: 7 5. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 35 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
árnymanó (#4), ember (#1)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 39.20 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszurony (#12) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(47,-28) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár
(47,-27) Leah oltár, gátvakondok (#57)
(47,-26) fabontó szójerek (#71), halálmadár (#351), Moren Al Fun Talon (5285. kalandozó), alattomos manó (#756)
(48,-29) oltár, 14. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek