110. forduló, 114. forduló, Takhisis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 17. 9h:11'
EZ A 983. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
984. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2869
SZÁMLA : XXXX

TAKHISIS KALANDJAI


58 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy lila, tüsi hajú, szemüveget viselő alakváltó férfival. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Fairlight bíborosa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: vadász. Felszerelését egy lidérckirály trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ketál. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon találkozol Megadeathkával. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy olimpiai ezüstmedált, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. rubinját, egy q. irtó éremet, egy tükörpáncélt, egy varkaudarölő éremet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy láncravert quwarg trófea, egy ongóliant trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Keelorn Darkmount. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 4. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű troll nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Mnebolath trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány!
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Trolli. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 4. napon találkozol egy barna hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fairlight főpapja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy q. rohamosztagos trófea és egy láncravert quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vasolvasztári Glom. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 5. napon ismét találkozol Vasolvasztári Glommal. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 5. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy rézsisakot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet, egy varkaudar csizmát és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy bíbor szulfagor trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Halmazábra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 5. napon ismét összefutsz Vasolvasztári Glommal. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon összefutsz egy fekete hajú, kék szemű, hosszú szakállas ember férfival. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ametiszt medált, egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Brod trófea, egy Rodrig trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Astro. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 6. napon megintcsak találkozol Keelorn Darkmounttal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+3 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.)

ek 148 t. energia kisütése: 148
Mély, éneklő hangon hívni kezded a csatamént. A levegő előtted fényesen tündökleni kezd, és lassan egy kapu formálódik előtted. Az éneket csak akkor hagyod abba, amikor a szétnyíló kapun keresztül a semmiből egy gyönyörűséges alanori csatamén vágtat eléd. Nyihogva üdvözöl, de amikor meg akarod simogatni, felágaskodik. Aha, még hátra van az idomítás! De már most látod, hogy kiváló párost fogtok ti ketten alkotni. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 264.]

a 1610 4446 1 átadod az 1610. tárgyat a 4446. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 mágusok italát Jockey Ewing részére. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

a 230 4446 2 átadod a 230. tárgyat a 4446. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 lánckesztyűt Jockey Ewing részére. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

aa 269 69 1228
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Leveszed a szürke bőrkesztyűt, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 6 szárnyas hernyót 12 aranyért.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy láncinget, egy mászókarmot, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy rézsisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy karmos tankány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kereskedő Balthans. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [7 pontot használtál fel, van még 247.]

beaj 3194 beajánlod a K.T.-be a 3194. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Kereskedő Balthans felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

a 223 3194 átadod a 223. tárgyat a 3194. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védőgyűrűt Kereskedő Balthans részére. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával felnyitod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 magszim belet. 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 240.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[103,80] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Felfedeztél egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 10 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 47, gyógyulás: 8, összesen: -39 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 296 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 7 aurach fog, 6 szopókő, 10 fülemüle agyar, 3 rézsisak, 11 bronzhegyű nyíl.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Az árnymanó közli veled, hogy ha nem raksz ki 100 aranyat az asztal szélére, nem játszik veled. Mivel tudod, hogy nincs annyid, és belátod, hogy a kártyás határozott viselkedése mellett minden győzködés felesleges volna, behúzott nyakkal odébbállsz.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 296 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [102,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [101,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Látsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 33 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sullár testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [101 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[100,82] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Thargodan tábort. (ld. enc.) Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy khór darázs. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a khór darázs testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával megcsapod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Utad során felfedezel egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. [14 pontot használtál fel, van még 125.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Tölgyfapajzsos Danin még 8 virág szimbólumot tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 121.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Jeges borzongás fut végig testeden, ahogy felvillan szemeid előtt az utoljára legyőzött tüskés harci gromak vádló tekintete. Vigyorogva meredsz vissza az üveges szemekbe. (+1 gonoszság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 117.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Jeges borzongás fut végig testeden, ahogy felvillan szemeid előtt az utoljára legyőzött tüskés harci gromak vádló tekintete. Vigyorogva meredsz vissza az üveges szemekbe. (+1 gonoszság.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 113.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 lánckesztyűt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 109.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Semmi nem történik... egy árnymanó kalandozó rekedt kuncogása üti meg a füled a mögötted várakozó tömegből. Rajtad nevet. Hogy veszi a bátorságot, hogy... Az utca túlsó végén épp egy pár katonából álló őrjárat halad el. Fennhangon kiabálni kezdesz: - Tolvaj! Tolvaj! Deus ex machinát lopott tőlem! A katonák felkapják fejüket, és felétek indulnak. Az árnymanó gyorsan átlátva a helyzetet, futásnak indul. A katonák pedig utána. Elégedett tekinteteddel követed a mozgásukat, míg el nem tűnnek egy sikátorban. Jól megleckéztetted. (+1 gonoszság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 105.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 7 varázspontot. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 101.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 támadás forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 97.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Tudd meg hát: a sötét kastplom lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 30 arannyal fejezik ki hálájukat." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 93.]
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Vágyakozó izgatottságban keresel pénzt a zsebeidben, csak egyetlen egy aranyérmét, amit a kút üreges belsejébe hajíthatnál. Rendkívül elkedvtelenedsz, hogy semmit nem találsz. Lógó orral indulsz tovább. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Csilingelő aprópénz után kutatsz a zsebeidben, de hiába: egy árva aranyérméd sincs. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Az összes zsebed kiforgatod, hátha akad 1 aranyérme valahol, amit a csodák kútjába dobhatnál. Most derül csak ki, hogy semmi pénzed nincs. Azon tűnődve, hol hagyhattad el a vagyonodat, odébb állsz. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Az összes zsebed kiforgatod, hátha akad 1 aranyérme valahol, amit a csodák kútjába dobhatnál. Most derül csak ki, hogy semmi pénzed nincs. Azon tűnődve, hol hagyhattad el a vagyonodat, odébb állsz. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Csilingelő aprópénz után kutatsz a zsebeidben, de hiába: egy árva aranyérméd sincs. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Vágyakozó izgatottságban keresel pénzt a zsebeidben, csak egyetlen egy aranyérmét, amit a kút üreges belsejébe hajíthatnál. Rendkívül elkedvtelenedsz, hogy semmit nem találsz. Lógó orral indulsz tovább. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Az összes zsebed kiforgatod, hátha akad 1 aranyérme valahol, amit a csodák kútjába dobhatnál. Most derül csak ki, hogy semmi pénzed nincs. Azon tűnődve, hol hagyhattad el a vagyonodat, odébb állsz. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Vágyakozó izgatottságban keresel pénzt a zsebeidben, csak egyetlen egy aranyérmét, amit a kút üreges belsejébe hajíthatnál. Rendkívül elkedvtelenedsz, hogy semmit nem találsz. Lógó orral indulsz tovább. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Aranyérmét keresgélsz, hogy a csodák kútjának ásítozó torkába hajíthasd. Mivel azonban nincs nálad, erről most le kell mondanod. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Csilingelő aprópénz után kutatsz a zsebeidben, de hiába: egy árva aranyérméd sincs. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Csilingelő aprópénz után kutatsz a zsebeidben, de hiába: egy árva aranyérméd sincs. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Aranyérmét keresgélsz, hogy a csodák kútjának ásítozó torkába hajíthasd. Mivel azonban nincs nálad, erről most le kell mondanod. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Aranyérmét keresgélsz, hogy a csodák kútjának ásítozó torkába hajíthasd. Mivel azonban nincs nálad, erről most le kell mondanod. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100 101 102 103 104 105
78
79
80
81
82
83
(99,82) csodák kútja (#1096)
(100,82) púpos burástyák (#92), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, Thargodan tábor (#588), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), khór darázs (#348)
(101,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), nekrofun (#173), oltár, 48. jellempróba, sullár (#101)
(102,81) Chara-din monolitja (#534), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 25. jellempróba, süvítő rája (#113)
(103,80) manifesztátor (#124), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, korinthai amőba (#420)
(104,79) Sheran oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, vérfürdető magszim (#148)

[72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 1 sullár hólyagot 7 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANASZíVÁS (515. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati tér lehetőségeinek feltérképezése során ismét egy érdekes, ámde veszélyes módszert fedeztek fel. Ez a módszer még a Világégés előtt Ezüstmágusok rendjében is tiltott volt, azonban ti egyelőre nem látjátok ennek okát. Az a varázsló, aki jártas a tudati tér rejtelmeiben, képes gyengébb ellenfelétől elszipkázni annak mágikus tartalékait, együttműködés esetén pedig a jó szándék tudati kivetülését képes mágikus energiává alakítania. [Játéktechnikailag, ha a fordulód során rálépsz egy kalandozóra, és barátságosak vagytok egymással, taumaturgia/10 varázspontot kapsz. (Ez összeadódik A barátság melegével, és más hasonló találkozáskori képességgel, és működik tudati portya alatt is.) Ha a találkozás harcba torkollik és taumaturgiád nagyobb ellenfeledénél, akkor a csata elején taumaturgia különbség/10 varázspontot szívsz el ellenfeledtől, és te ezt megkapod. Ezzel a képességgel egy körben maximum tízszer kapsz varázspontot barátságos találkozásnál. A képesség használata automatikus, külön parancsot nem igényel.]

THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY)
Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek.
Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk!

KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod.

DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

KARAKTERLAP

Takhisis, egy vörös, kontyos hajú, piros szemű mutáns nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon tanítványa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 17 Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 148 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 Életpont: 232/232 Jellem: gonosz (73) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 Varázspont: 262/65 Pénz: 15 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 5/1 Pszi pont: 153/459
Eddig összesen 379 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 956 TP-t kaptál. Jelenleg 161 353 TP-d van. A következő szinthez még 18 647 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, nómenklatúra, purifikátor. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/59 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 19/88 (+10%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 3/75 dobófegyverek: 18/60

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 99,82

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 110 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/52 2. nyomkövetés: 29/48 (+16%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/26 5. csapdakészítés: 10/26 6. csapdaészlelés: 1/75
7. gyógyítás: 35/28 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/90
10. szörnyidomítás: 5/41 11. teológia: 18/99 12. taumaturgia: 20/90 (+42%)
13. szerencsejáték: 1/66 14. versengés: 3/98 (+40%) 15. harcművészetek: 1/94
16. zene: 1/56 17. szörnyismeret: 18/16 18. pszi: 20/2
19. zárnyitás: 1/3 20. vadászat: 6/6 21. bányászat: 2/51
22. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), gonoszok (#988), jók (#990), uzbány (#102) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Éjharcosok (#9131), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
csatamén idézése (148)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
kőbőr (299)
harci mágia (334)
alattvalók védelme (345)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 544 TU szükséges.)
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * lánckesztyű (#230) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 csontpálca (#329) 2 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322)
1 kőkalapács (#13) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 stukilövedék (#414) 25 szögletes kő (#17) 1 * varkaudar szablya (#516)
1 vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * denevér szimbólum (#140)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$4 aranypikkely ($415) 2 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 fáklya (#36) 3 krónika (#1725)
1 ork csodaszer (#1228) 1 szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
17 amniosz (#203) 1 bev formázó minta (#299) 1 bunthar bőr (#733)
1 darázsszárny (#652) 6 főnixtoll (#563) 21 halcsont (#390)
1 liumbe hajtás (#655) 4 mákrózsa virág (#56) 1 párducszem (#1073)
1 purifikátor háj (#269) 42 rézdarab (#70) 1 téfea-agy (#172)

Összsúly: 39.59 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 lánckesztyű (#230) 1 mágusok itala (#1610) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 6 szárnyas hernyó (#69) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 darázsszárny (#652)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73
58
59
60
(72,59) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), Kereskedő Balthans (3194. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A KT-ba beajánláshoz, azaz a BEAJ parancshoz már nem kell egy mezőn állnia a két karakternek. Azok a KT-k, akiknek megvan az Új remény - új élet (369) KT-képesség, ha akarják, ingyen lecserélhetik, ha írnak a Játékvezetőnek.
* - 81-es labirintusba bekerült egy vércápa sámán, valamint a 204-es labirintusba 3 Raia szent lovagja. A bekerülésük oka, hogy minden istennél teljesíteni lehessen nyugaton az ugyanolyan sorszámú küldetéseket. Az említett szörnyek azoknak is ott lesznek, akik már bejárták ezeket a labirintusokat.

Üzenet küldése a karakternek