Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 24. 9h:16' EZ A 680. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD 681. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3728 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 213 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
ee 651 71 733 | eladod a 651. tárgyat a 71. tárgyat a 733. tárgyat |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [106,98] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 11, gyógyulás: 52, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy khór darázs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megérinted a khór darázs fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 15, összesen: +4 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal felnyársalod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 9, összesen: +6 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 53, gyógyulás: 20, összesen: -33 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász jobb vállát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 134, gyógyulás: 30, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [106,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász varkaudar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [105,101] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sörényes ubuk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sörényes ubuk fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal eltalálod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kósza bal lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [103,101] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy varkaudar falu van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) Varkaudar szablyával megcsapod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a piromenyét nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
fvh 15 | felt. varázslat haszn. 15 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY) Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bőrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértőt! A varkaudar tekercset féltve őrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára. |
Erő: | 36 (42) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 32 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 30 | Életpont: | 275/240 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 30 | Varázspont: | 439/300 | Pénz: | 2170 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/2 | EFejl: | 72 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/62 (+2%) | szúrófegyverek: | 23/70 (+1%) | vágófegyverek: | 19/84 (+34%) |
ütőfegyverek: | 8/35 | lőfegyverek: | 24/48 | dobófegyverek: | 7/43 (+126%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (100%) << ököl (#28) (175%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/10 | 2. nyomkövetés: | 68/39 (+40%) | 3. mászás: | 8/79 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 12/28 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/60 | 6. gyógyítás: | 79/33 (+80%) |
7. titkosírás: | 9/14 | 8. felderítés: | 15/27 (+44%) | 9. szörnyidomítás: | 4/12 |
10. teológia: | 23/18 (+12%) | 11. taumaturgia: | 24/58 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 4/12 |
13. versengés: | 4/67 | 14. harcművészetek: | 12/59 | 15. zene: | 40/60 |
16. szörnyismeret: | 26/8 | 17. zárnyitás: | 1/10 | 18. vadászat: | 17/62 |
19. bányászat: | 16/68 (+15%) | 20. dalolás: | 22/83 (+20%) | 21. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 60 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
borzalmas varkaudar (#166), adószedő (#234) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), hordóagyú mameluk (#254) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 harcos, 4 királynő, 12 élőholt, 5 vadász, 2 nagymester. |
Összsúly: 108.07 kg | Megterheltség: 114% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
3 | bőrsisak (#57) | 1 | bunthar bőr (#733) | 3 | fabontó (#106) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 4 | gromak bőr (#268) | 1 | kőszem (#304) | |||
43 | madártoll (#112) | 9 | magszim bél (#103) | 5 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
17 | óndarab (#85) | 30 | rézdarab (#70) | 3 | rinóbőr (#651) | |||
2 | rövid íj (#107) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
5 | tankány karom (#237) | 5 | tinta (#101) | 10 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
447 | arany (#50) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyílvessző (#108) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | rézsisak (#72) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar páncél (#294) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | víz (#27) |