241. forduló, 243. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 22. 9h:18'
EZ A 563. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
564. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,42] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 50 spirituszt (210 arany). Sudár Virág átutalt a bankszámládra 3000 aranyat a táborozásod 1. napján.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+52 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 872. hetének nyerőszámai: 13, 1, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kultúrmasztodon nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 420.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 420.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 8 arany! (+4 szerencse.) 640 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 414.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 10. varázslatot a 27. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 414.]
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 412.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 410.]

* 6. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 10. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 408.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 406.]
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+9 életerő). [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 404.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

t 250 1 támadod a 250. szörnyet
FT 250 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

hu 70 265 348 hulladék: 70 265 348
Hulladékgyűjtés törölve: rézdarab. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kristálygömböt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz shinai gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

v 22 126 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő bronzpengét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 rézdarab, 2 óndarab, 1 vadász tatu bőr. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 399.]

v 7 65 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-9 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 396.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 391.]

bb 500 331 691 beraksz a bankba az 500. tárgyat (331 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. Beraksz a bank széfjébe 2 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

v 145 2 elmormolod a 145. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

h 392 használod a 392. tárgyat
A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy aurapollátor!

Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor pöthedő háját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {FM:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az aurapollátor testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az aurapollátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1559 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal oldalát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Félrehajolsz, de a szubreális vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1944 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy Mnebolath!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Karmait felemelve, a Mnebolath meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2292 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 58, gyógyulás: 15, összesen: -43 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 4 tolmokov-koktélt. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. [40 pontot használtál fel, van még 351.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[203,41] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét.

(Továbbmész...) [202,42] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi őselementál. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [16 pontot használtál fel, van még 335.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenea. A feladatod a következő. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve óriásféreg. A kalandmester int - itt az idő!

Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg farkát. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Az óriásféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az óriásféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kalapácssújtó Draenar". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy ködcsillag. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy Szent Kulacs. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 330 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Brakkultripmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Most egy különlegesen nehéz pszionikus tesztet kell elvégezned. Eléd raknak egy láda követ. Ezek között van egy darab szuperpszi kő! Ezt kell megkeresned. Fogalmad nincs, hogy kezdj a kereséshez. Koncentrálsz, de semmi eredmény! Végül kiválasztasz intuitív módon egy követ. A kalandmester ingatja a fejét - sajnos nem ez az! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 305.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Tralbrakonsók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Harcolnod kell, ellenfeled egy szutykos remák. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1335 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Nagyszakállú Danin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy kacagó szépia. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 330 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Varllimmgárlopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladatod igen nehéz: a teremben megépítették Zotlak Hoard, az egykori triklem drakolder császár síremlékének modelljét, annak csapdáival. Ezeken átjutva kell elhoznod Zotlak koronájának másolatát a belső kamrából! Huh. Megindulsz. Az első néhány csapda nem jelent nehézséget, de nyilvánvaló, hogy csak etetésnek szánták. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy lezuhanó kőtömb elől. Pfű! Hirtelen egy mágikus energiáktól izzó ajtó előtt találod magad. Eltöprengesz, hogyan juthatnál át, amikor dübörgés tudatja, hogy még egy csapda elkerülte figyelmedet (talán az is mágikus jellegű volt?) Végül visszafordulsz, hiszen nem akarsz porrá zúzódni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 275.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Bruenor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy zombi mester!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1994 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenlena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép királyi koronát 660 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat igen nehéz: Szárnyas Tonnal, egy alakváltó ősmágussal kell Hatalom Kártyáit játszanod. Fél órát kapsz, hogy paklit készíts, aztán leültök játszani. Lényhordával játszol. Sajnos ellenfeled kezd. Már beütöttél nyolcat, amikor Ton leidézi a Mágia létsíkját, tíz percig pasziánszozik, és végül kivégez egy 40-es tűzgolyóval. Kellemetlen!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 245.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[201,43] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Észreveszel egy kristálypalotát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 64 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 973 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy nanda!

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {HD:} Mandibulakaszával megvagdalod a nanda testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy varkaudar varázsló!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 46, gyógyulás: 20, összesen: -26 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 csontpálcát. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [200,44] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woorgard. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 302 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A woorgard elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a woorgard száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2310 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}

[56 pontot használtál fel, van még 189.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[201,45] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [203,47] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy dombi óriásyeti. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi óriásyeti otromba fejét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Hatalmas mancsaival a dombi óriásyeti lábadat és hasadat üti. (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi óriásyeti a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 161, gyógyulás: 80, összesen: -81 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 165.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[202,48] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,49] A sík vidék mocsarassá válik. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyíkfű csomót. Érett termése van. [gyíkfű ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Látsz egy kihívás tornyát. A földbe nyomódva 1 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [202,50] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy szutykos remák. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák szőrös testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1335 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt ősmágus. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Az élőholt ősmágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus testét. (9 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Elhajolsz az élőholt ősmágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 216, gyógyulás: 158, összesen: -58 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 141.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-59 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 136.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-66 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 131.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 128.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-45 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 30, 15.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 128 pontod maradt, ebből a következő körre 128 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 511 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 26 Merészség: 9/5 Magasság: 152 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 31 (56) Védekezés: 104 Menekülés: 15 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 474/242 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 29 (55) Varázspont: 884/90 Pénz: 5180 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/1 Pszi pont: 136/95 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 3
Eddig összesen 2134 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28716 TP-t kaptál. Jelenleg 1877349 TP-d van. A következő szinthez még 122651 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, ryuku gólem, dombi óriásyeti. A 242. fordulódban 10133 arany került a bankszámládra. 10133 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/8 ökölvívás: 32/93 (+7%) vágófegyverek: 13/9 (+17%)
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: 28/54 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/38 2. nyomkövetés: 48/0 (+23%) 3. lopás: 12/39
4. mászás: 19/97 (+18%) 5. csapdakészítés: 18/13 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/45 (+10%)
7. gyógyítás: 31/25 8. titkosírás: 12/20 9. felderítés: 26/15
10. szörnyidomítás: 4/74 11. teológia: 38/27 (+23%) 12. taumaturgia: 32/78 (+11%)
13. szerencsejáték: 2/93 (+10%) 14. versengés: 12/71 15. harcművészetek: 35/96
16. zene: 6/69 17. szörnyismeret: 35/12 (+20%) 18. pszi: 17/49 (+61%)
19. vadászat: 8/43 20. bányászat: 18/70 (+33%) 21. úszás: 10/2
22. főzés: 15/88 (+10%) 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
mászol max. 110 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
tűzvihar (#175, 24 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)
sötét halál (#45) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzvihar (#175) >> Orkhan Thai (#238) izomernyesztés (#33) >> Notermanthi (#257)
pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231) tűzvihar (#175) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 259 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 bronzpenge (#126) 4 drótszőr (#37)
1 ezüstshuriken (#327) 1 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 kristályfolyadék (#449) 1 manakristály (#500)
8 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 mutáns csont (#331) 2 pszi kő (#248)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 1 ryuku nadrág (#691)
1 szöges páncél (#65) 1 varázskő (#305) 1 vassisak (#160)
6 víz (#27) 4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 1 fekete gyöngy (#99)
1 kavadu iszák (#25) 2 óndarab (#85) 8 pirkit (#153)
3 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70) 1 Thargodan esszencia (#328)
4 tolmokov-koktél (#351) 1 vadász tatu bőr (#15) 5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(200,44) érclelőhely, woorgard (#231)
(201,43) kristálypalota (#401), Fairlight oltár, 27. jellempróba, átokmurgattyú (#225), nanda (#224), varkaudar varázsló (#271)
(201,45) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(202,42) pszi őselementál (#258), kihívás tornya (#502), óriásféreg (#171), szutykos remák (#191), zombi mester (#251)
(202,46) gumifa (#38), 29. jellempróba
(202,48) Thargodan csatamező (#432), 23. jellempróba, oltár
(202,49) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), kihívás tornya (#502)
(202,50) szutykos remákok (#191), élőholt ősmágus (#179)
(203,41) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(203,47) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely, dombi óriásyeti (#367)
(204,42) aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), Mnebolath (#237)

Üzenet küldése a karakternek