74. forduló, 76. forduló, Brigella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. febr. 16. 10h:41'
EZ A 825. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
826. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 37 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4296
SZÁMLA : XXXX

BRIGELLA KALANDJAI


42 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Shui Yannal. Tharr hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mind. napkövét, egy nodonrod kitűzőt, egy szerencse érmét, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg ősmágus trófea, egy Quwargamanga trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy ezüstkardot, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy mutáns pók! Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Vaskalap (1550) ellopott tőled 2 tankány karmot. "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." Vaskalap
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 kristályfolyadékot (498 arany).
Az 1. napon összefutsz Feri a Törperőssel. Raia harcosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bronz végzetmedált, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morférmet, egy ezüst morfmedált, egy ezüst vadászmedált, egy ezüst végzetéremt, egy ezüst végzetmedált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. igazgyöngyét, egy nap szimbólumot, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy trix amulettet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy smaragd sárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy ében sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tűzfőnix. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, ő is jó.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Sifufemin#val. Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Bufa páncélját, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst morfmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy mind. napkövét, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy trix amulettet, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy Poomr Ko trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol egy vörös, göndör hajú, csillogó szemű gnóm férfival. Bőre színe zöld. Egy Gorhud gyűrűjét és egy Rughar gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy útonálló trófea és egy rájanyék trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Suta Krogar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon újból összefutsz Suta Krogarral. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon újból találkozol Suta Krogarral. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon ismét találkozol Suta Krogarral. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre gránitszürke. Tharr elöljárója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany vadászmedált, egy beholderfej medált, egy che-vállszalagot, egy dalb.kristálycsizmát, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morférmet, egy ezüst morfmedált, egy ezüst végzetéremt, egy ezüst végzetmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy párducbőr övtáskát, egy réz végzetmedált, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tirik-hun medált, egy trix amulettet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Málhásállata egy bazaltelementál. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Csillag. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
Az 1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Leah elsőáldozója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bronz morfmedált, egy cetbőr válltömést, egy ezüst morférmet, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy optiri agysisakot, egy örökkéval.smaragdját, egy párducbőr övtáskát, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy trix amulettet, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy hegyi góliát trófea és egy ősdentor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon ismét összefutsz Shui Yannal. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 galachmitot (1500 arany). Jockey Ewing átutalt a bankszámládra 49995 aranyat a táborozásod 16. napján. A játékvezető átadott Neked 1 ezüst emlékérmet.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+24 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+203 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+273 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. Elindult a Mászásverseny! Ghalla-szerte égigérő grok képződmények jelentek meg! Mászd meg ezeket és a többi másznivalót, öld a szörnyeket, gyűjtsd a pontokat! (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy hattyútoll vánkos képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 259. Kapsz 20 VP-t.]

* 2. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy hangzatos melódia varázslat! Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 5. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 160% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

kf 2738 kézbeveszed/felveszed a 2738. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

h 2729 használod a 2729. tárgyat
Elhasználsz egy gyakorlómedált: ebben a körben a TF paranccsal való tulajdonságfejlesztésre 20% bónuszt kapsz (nem adódik össze az edzőcentrum bónuszával, és egy fordulóban maximum 1000 TVP-nyi TF-elésre érvényes). [0 pontot használtál fel, van még 254.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a vágófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 vágófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 110 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 50 VP-t.]

be 698 6 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a dobófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 dobófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 100 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 154. Kapsz 50 VP-t.]

ek 7 3 7 t. energia kisütése: 7 3 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 mászás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Holmiját egy királygyík cipeli. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[9 pontot használtál fel, van még 145. Kapsz 9 VP-t.]

fa 397 1987 1 feladod a 397. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 zafír erőövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 142. Kapsz 3 VP-t.]

fa 1528 1987 2 feladod az 1528. tárgyat az 1987. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 2 varkaudar szimbólumot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 139. Kapsz 3 VP-t.]

fa 1554 1987 1 feladod az 1554. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 aenouth ködkürtöt. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 136. Kapsz 3 VP-t.]

fa 92 1987 1 feladod a 92. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 kötelet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 3 VP-t.]

fa 1271 3851 1 feladod az 1271. tárgyat a 3851. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Megadeathka részére szánod. Átadsz 1 Sheran cserepét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 3 VP-t.]

faa 1531 363 1697 feladod az 1531. tárgyat a 363. tárgyat az 1697. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Megadeathka részére szánod. Átadsz 1 méregtagadót. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 4 ezüsttollú nyilat. Ennek elküldése 28 arany lesz. Átadsz 2 boszorkánykendőt. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 121. Kapsz 9 VP-t.]

faa 1707 533 511 feladod az 1707. tárgyat az 533. tárgyat az 511. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Megadeathka részére szánod. Átadsz 1 trix amulettet. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 tűzúr csizmáját. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 Eldereth kristályt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 112. Kapsz 9 VP-t.]

faa 1979 1541 1165 feladod az 1979. tárgyat az 1541. tárgyat az 1165. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Megadeathka részére szánod. Átadsz 1 tűztagadót. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 Arsa potrohgyűrűjét. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 kráken gyűrűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 9 VP-t.]

faa 299 1222 733 feladod a 299. tárgyat az 1222. tárgyat a 733. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Megadeathka részére szánod. Átadsz 2 bev formázó mintát. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 3 hattyútollat. Ennek elküldése 27 arany lesz. Átadsz 3 bunthar bőrt. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 9 VP-t.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,46] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar felderítő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 86 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj, 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ran'Amart Morgurth hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy kék orchideacserje van. Délre egy manilla-fa van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy ovimon-bokor van. Északnyugatra egy amniosz-fa van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,47] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 86 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy nekrofunt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy manilla-fát. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy ovimon-bokor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Egyszercsak megpillantod Caius Brutus táborát. Tharr szentelő papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy bronz éjmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy draklen csizmát, egy gólem talizmánt, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton palástot, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. jádekövét, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy Numerinor karkötőjét, egy q. irtó medált, egy q. ölő éremet, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy tleikan kesztyűt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy teriád főmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy wakizashit tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz egy ősz hajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia tanítványa. Egy arany pikkelyvértet, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hősiesítő medált, egy klasszikus kitűzőt, egy kráken gyűrűt, egy medvebőr övet, egy mind. napkövét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Rasolphius kitűzőjét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy réz morférmet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy ulkor kötényt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Mnebolath trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy Ek'Hor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Redneck. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Beszédbe elegyedtek, közben előkerül pár zamatos, piros szamóca. Megköszönöd, majd jóízűen elfogyasztod. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [131,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku ostromteknős. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy technokolin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy manilla-fát. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy móricserje van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy gumifa van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 61. Kapsz 33 VP-t.]

h 886 használod a 886. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

m 6 0 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[130,48] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 79 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Johnnyu Lee előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy gumifa van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [129,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rát-fa van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. [18 pontot használtál fel, van még 43. Kapsz 18 VP-t.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A takarítással már majdnem kész vagy, már csak egy szörny van hátra. Egy drasmólyom!

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bőrsisakot. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 27. Kapsz 16 VP-t.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 11. Kapsz 16 VP-t.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 2, 22.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YAURRI MÁSZÓVERSENY
Az utóbbi időkben a csodálatos remeték, a síkok és egyéb élvezetek hajhászása miatt a kalandozók elhanyagolták a másznivalók rendszeres tisztogatását. Emiatt ezekben a - korábban turisták által is biztonságosan látogatható - tereptárgyakban a szörnyek hihetetlen módon elszaporodtak! Ezért aztán a Yaurri királyság 2 hónapon át tartó akciót hirdet, amelyben megjutalmaz mindenkit, aki segít a másznivalók kitakarításában!
(Játéktechnikai információk:
A mászóhelyeken +1 szörny jön az utolsó szörnyből. (Ha az adott mászóhelyre ki van kapcsolva a plusz szörny a H <mászóhely száma> 1 paranccsal, akkor az eseményből jövő plusz szörny sem jön a másznivalóban.)
A mászóhelyeken megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően.
A mászóhelyeken a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek.
Bekerült minden területre egy új másznivaló, az égigérő grok. Az égigérő grokok csak a yaurri mászóverseny idején lesznek elérhetőek. Az égigérő grokok pontos koordinátája megnézhető a honlapról letölthő térképen.
A minieventek során használható az ERO {szörnyerősség} parancs. Ahol a szörnyerősségre 0-300 közötti érték állitható be, de legfeljebb feleannyi, mint ahány szörnyet a karaktert megölt az aktuális minieventben.
A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye

EZÜST EMLÉKÉREM (2736. TÁRGY)
Az ezüst emlékérmet azok kapták jutalmul, akik az első Kalandozók Versenyének összesítésében jól szerepeltek. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, aminek a hatásai a következők: +3 támadás, + 3 védettség és +30 max. ÉP. Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

HATTYÚTOLL VÁNKOS (1226. TÁRGY)
Időnként a kalandozók is engedhetnek titkos vágyaiknak, mint például, hogy minden nap olyan kényelmek között hajthassák álomra fejüket, mintha egy puccos fogadó egyik szobájában tennék azt. Ágynemű és párnák közt. Erre azonban az eddigi, kalandozással telt mindennapokban nem volt lehetőség. Most azonban már semmi sem állíthat meg abban, hogy kispárnád legyen. A hattyútoll vánkos előállításának teendői a következők: fogj két királygyíkbőrt, és öltsd össze őket két acéltűvel (ezek ebben az esetben elhasználódnak, hiszen ezek fogják összefogni a huzatot). Ezután a szabadon maradt végén töltsd meg a királygyíkbőr huzatot hattyútollal, egészen pontosan 26 darabot kell erre felhasználnod. Ha nincs annyid az gond, mert a madártoll túl kicsi ahhoz, hogy azzal pótold a maradékot - ha ezt tennéd kemény, merev vánkost kapnál. Ezt nem szeretnénk! Tehát ha betömködted a hattyútollakat kész is a tárgy, ha jól csináltad, mindössze 32 TVP-nyi idő alatt. És mi történik, ha éjjelenként hattyútoll vánkosra hajtod le a fejed? A fordulód elején tapasztalati szinted függvényében több életpontot fogsz regenerálni. Ha férfi kalandozó vagy, nem fogsz olyan jól aludni, mint hölgytársaid (de azért jobban, mint a párna nélkül, csupán a párna által adott bónusz regeneráció nem lesz teljes), hiszen a tudatod hátsó szegletében ott fog motoszkálni a gondolat: "jaj, csak valaki meg ne lássa, hogy kispárnával alszom, mert még azt hinné, elpuhultam". Ha nemed nő, nem lesznek ilyen aggályaid.

KARAKTERLAP

Brigella, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios elsőáldozója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 20 (35) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 198 cm
IQ: 27 (49) Támadás: 48 (50) Agresszió: 3 Testsúly: 120 kg
Ügyesség: 21 (31) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 22 (31) Életpont: 596/589 Jellem: jó (189) Tul. pont: 11
Szerencse: 16 (32) Varázspont: 702/477 Pénz: 27392 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 30/15 Pszi pont: 127/107 EFejl: 20
Eddig összesen 465 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 003 TP-t kaptál. Jelenleg 603 960 TP-d van. A következő szinthez még 196 040 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Poomr Ko, varkaudar hírnök. A 75. fordulódban 59854 arany került a bankszámládra. 59854 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/5
vágófegyverek: 22/9 (+6%) ütőfegyverek: 1/6 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 20/22 (+21%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
129,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 97 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Csodák kútjából max. védekezés: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/48 2. nyomkövetés: 13/74 (+25%) 3. mászás: 8/4 (+704%)
4. csapdakészítés: 4/80 5. csapdaészlelés: 1/17 6. gyógyítás: 12/59
7. titkosírás: 1/12 8. felderítés: 4/43 9. szörnyidomítás: 1/68
10. teológia: 4/63 11. taumaturgia: 35/95 (+14%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/68 14. harcművészetek: 1/0 15. szkanderozás: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 1/51 18. pszi: 13/66 (+8%)
19. zárnyitás: 1/17 20. vadászat: 5/92 (+20%) 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 4/26 23. csapatmunka: 1/90

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hangzatos melódia (#345) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
72.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4, pontszámod: 48.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 13, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 300.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 7, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 771.
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 20900
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1706 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
645 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541)
2 bev formázó minta (#299) 2 boszorkánykendő (#1697) 3 bunthar bőr (#733)
1 Eldereth kristály (#511) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gyakorlómedál (#2729)
3 hattyútoll (#1222) 1 kötél (#92) 1 kráken gyűrű (#1165)
1 méregtagadó (#1531) 1 nyu-shuriken (#157) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 trix amulett (#1707) 1 tűztagadó (#1979) 1 tűzúr csizmája (#533)
2 varkaudar szimbólum (#1528) 1 zafír erőöv (#397) 1 névjegykártya (#1846)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 1 bőrsisak (#57)
1 elkarog szőr (#665) 11 kaja (#2) 5 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107)
1 varkaudar pálinka (#1137) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133
45
46
47
48
49
(129,47) erszényes elkarog (#354), grok-képződmény (#149), 34. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár, légirozmár (#94), drasmólyom (#60), kérődző etra (#368), quwarg harcos (#201)
(130,48) quwarg harcos (#201), patak, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(131,47) vérfürdető magszim (#148), egy ismeretlen isten rúnaköve, nekrofun (#173), 22. jellempróba, oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Caius Brutus (2301. kalandozó), Redneck (5276. kalandozó)
(131,48) ryuku ostromteknős (#362), márványtorony (#175), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(132,46) varkaudar felderítő (#7133), kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. többszemélyes kaland, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), térkapu (#452), Chara-din monolitja (#534)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - 1800-ra növeltük a lemaradásvásárlásban megvehető maximális fordulószámot.
* - T.Vlagyimir különdíjat alapított, és a ruhájára Gyémánt beholderfejet tűzött.
* - A dűneelf arénaviadal (62-es TK) bekerült az ismételhető TK-k közé. Azaz olyan is mehet rá, aki már megcsinálta, csak nem kap érte jutalmat.

Üzenet küldése a karakternek