76. forduló, 78. forduló, Brigella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. márc. 12. 10h:03'
EZ A 828. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
829. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4296
SZÁMLA : XXXX

BRIGELLA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,51] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+24 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+197 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+184 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 261. Kapsz 20 VP-t.]

* 2. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy jellemrejtés varázslat. Működni kezd a jellemtükör. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 5. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 160% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

h 2729 használod a 2729. tárgyat
Elhasználsz egy gyakorlómedált: ebben a körben a TF paranccsal való tulajdonságfejlesztésre 20% bónuszt kapsz (nem adódik össze az edzőcentrum bónuszával, és egy fordulóban maximum 1000 TVP-nyi TF-elésre érvényes). [0 pontot használtál fel, van még 256.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

131 132 133
50
51
52

[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Palastival. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Málhásállata egy királygyík. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 10 VP-t.]

fa 305 1987 50 feladod a 305. tárgyat az 1987. kalandozónak (50 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 50 varázskövet. Ennek elküldése 74 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 3 VP-t.]

fa 500 1987 2 feladod az 500. tárgyat az 1987. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 2 manakristályt. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 240. Kapsz 3 VP-t.]

fa 449 1987 2 feladod a 449. tárgyat az 1987. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 2 kristályfolyadékot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 3 VP-t.]

fa 313 1987 10 feladod a 313. tárgyat az 1987. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 10 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 3 VP-t.]

fa 1221 1987 1 feladod az 1221. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 vámpírfogat. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 3 VP-t.]

faa 187 176 223 feladod a 187. tárgyat a 176. tárgyat a 223. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 mérgezett vasnyilat. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 27 vashegyű nyilat. Ennek elküldése 53 arany lesz. Átadsz 1 smaragd védőgyűrűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. A címzett sajnos nem vette át a következő tárgyakat: 1 mérgezett vasnyíl, 1 smaragd védőgyűrű. [9 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 9 VP-t.]

faa 1629 1100 890 feladod az 1629. tárgyat az 1100. tárgyat a 890. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 koboldkoronát. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 Éjmágus tükrét. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 agvari manafókuszt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 213. Kapsz 9 VP-t.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,51] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy varkaudar kósza nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kósza jobb oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) 13 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar szablya. 1 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,52] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy purifikátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy álomvirágot. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy álomvirágot. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy mínosz-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [134,52] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 79 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy gumifát. Délkeletre egy szent tölgyfa van. Délre egy mínosz-kúp van. Északra egy álomvirág van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 27 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku csapásvezető. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 89 életpontot sebeztél. A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kérődző etra került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 76 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 868 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 81 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő torát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 154. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 76 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 138. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra bal hátsó lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 868 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 122. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 106. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szürke rinocérosz közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 79 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 90. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 92 életpontot sebeztél. A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 74. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 77 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával megcsapod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 58. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával megvágod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 868 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 26. Kapsz 16 VP-t.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 3, 19.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Brigella, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios elsőáldozója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 20 (35) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 198 cm
IQ: 27 (49) Támadás: 51 (53) Agresszió: 3 Testsúly: 120 kg
Ügyesség: 21 (31) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 22 (31) Életpont: 628/552 Jellem: jó (193) Tul. pont: 11
Szerencse: 16 (32) Varázspont: 714/508 Pénz: 27071 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 30/27 Pszi pont: 127/107 EFejl: 20
Eddig összesen 509 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 646 TP-t kaptál. Jelenleg 651 210 TP-d van. A következő szinthez még 148 790 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Poomr Ko, varkaudar hírnök. A 75. fordulódban 59854 arany került a bankszámládra. 60112 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/5
vágófegyverek: 22/61 (+26%) ütőfegyverek: 1/6 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 20/88 (+54%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
134,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 97 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Csodák kútjából max. védekezés: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/48 (-300%) 2. nyomkövetés: 15/59 (+110%) 3. mászás: 1/4
4. csapdakészítés: 4/80 5. csapdaészlelés: 1/17 (-300%) 6. gyógyítás: 12/59
7. titkosírás: 1/12 8. felderítés: 4/43 (-300%) 9. szörnyidomítás: 1/68
10. teológia: 4/63 11. taumaturgia: 37/1 (+52%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/68 14. harcművészetek: 1/0 15. szkanderozás: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 1/51 18. pszi: 13/82 (+8%)
19. zárnyitás: 1/17 (-300%) 20. vadászat: 9/32 (+200%) 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 4/46 23. csapatmunka: 1/90

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) jellemrejtés (#23) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
72.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4, pontszámod: 48.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 13, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 300.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 7, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 771.
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 20900
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1484 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
356 arany (#50) 1 agvari manafókusz (#890) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 gyakorlómedál (#2729) 10 gyógykenőcs (#313) 1 koboldkorona (#1629)
2 kristályfolyadék (#449) 2 manakristály (#500) 7 nyu-shuriken (#157)
1 vámpírfog (#1221) 50 varázskő (#305) 27 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 29 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 3 tankány karom (#237) 13 ugh méreg (#166)
1 varkaudar szablya (#516)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135
50
51
52
53
(132,51) varkaudar kósza (#347)
(133,52) purifikátor (#157), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(134,52) ryuku ostromteknős (#362), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, ryuku csapásvezető (#778), karmos tankány (#137), kérődző etra (#368), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), szürke rinocérosz (#346), nukleáris cickány (#155), erszényes elkarog (#354)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.03.12 09:51 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 1.)
2023.03.12 10:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 0)
2023.03.12 10:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 0)
2023.03.12 10:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 1)
˙

Üzenet küldése a karakternek