50. forduló, 52. forduló, Moren Al Fun Talon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 24. 12h:01'
EZ A 469. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
470. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5285
SZÁMLA : XXXX

MOREN AL FUN TALON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [10,-7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.)

go 13 gonoszkodsz: 13
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+16 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 179.]

m 4 mozogsz délre
[10,-6] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy fabontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a fabontó szójer fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával megvagdalod a fabontó szójer bal vállát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a fabontó szójer testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A fabontó szójer fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a fabontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a fabontó szójer farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy halálmadár ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Lady Arnella letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. A pihenő figura holmijához közelítesz. Ahhh, észrevett a figura! Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz. [15 pontot használtál fel, van még 164.]

a 57 2786 1 átadod az 57. tárgyat a 2786. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bőrsisakot Lady Arnella részére. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

a 25 2786 1 átadod a 25. tárgyat a 2786. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kavadu iszákot Lady Arnella részére. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

a 48 2786 1 átadod a 48. tárgyat a 2786. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 antilopbőrt Lady Arnella részére. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[11,-6] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szőrlajhár lehet. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szőrlajhár testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a szőrlajhár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a szőrlajhár nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [12,-6] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [13,-6] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 134.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[12,-6] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [11,-6] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [10,-6] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy technokolin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a technokolin testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a technokolin testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[30 pontot használtál fel, van még 104.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-15 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 190 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)
Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak.

KARAKTERLAP

Moren Al Fun Talon, egy kopasz, zöld szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez az 51. fordulód.

Erő: 14 Szint: 9 Merészség: 3/4 Magasság: 104 cm
IQ: 14 Támadás: 8 Agresszió: 4 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 115/96 Jellem: gonosz (19) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 101 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 TP-t kaptál. Jelenleg 8490 TP-d van. A következő szinthez még 3510 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, evaporőr, alattomos manó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 10 (+1)
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 (+1) 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 11
4. mászás: 2 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 19
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyismeret: 1
10. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 10 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
surranó kígyó (#30), woor-antilop (#31), mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), sünmedve (#33), zoloboo (#77), kaszabolósáska (#83), rambó bogár (#14)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 18.87 kg Megterheltség: 49%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 124 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 bőrsisak (#57) 3 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 6 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 3 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(10,-6) fabontó szójerek (#71), halálmadár (#351), Lady Arnella (2786. kalandozó), technokolin (#50)
(11,-6) szőrlajhár (#141)
(12,-6) Dornodon rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár
(13,-6) tetemember (#123), Leah oltár, 24. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek