Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
pont jellemző egy-két fajra,még ha nem is biológiai fogalom...de még mindig jobb,mint agyszippantó...
nem,de pl. most az egyik az asszimilátor nevet kapta meg ott volt a szintetikus xenomorfom is
kapsz 5 manát,és ellenfeled kezéből választhatsz egy lapot, amit a semmi dobhatsz,és visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből, vagy húzhatsz kettőt, és gyűjtőbe küldhetsz egy lapot (semmilyen immunitás nem működik)
majd gyógyulsz ötöt és nő öttel a max ép-d, vagy ellenfeled sebződik ötöt és veszít 5 max ép-t
nem tudom hogy menynire ur kategória, lehet módosítani rajta egy kicsit
Nem minden népnél volt a lovag kardos és páncélos a fejletlenebb törzsekben pl beduinok dárdával háncsruhában ungabungáztak
+ elvileg az alienek intelligenciája attól függ, hogy miből kel ki, akár lehet egy hiperokos valami is belőlük. (meg a bilincsmester jobb? Nos az, hogy egy xenó bilincsekkel dobálózik nekem nevetségesebb, mintha pengék lennének a keze helyén és azzal harcolna)
Orális szexet követő orgazmus
azonnali Elenios 0 vp
Sikeres kijátszásakor dobj egy 20 oldalú kockával.
A max épd és az épd nő annyival amennyit dobtál az ellenfél pedig kap annyi szopás jelzőt (0/0 Elenios szörny Hátrány:nem épitkezhet nem támadhat nem lehet feláldozni,gazdájának minden lapja 1 nekronnal drágább)a tartalékjába.
hát lehet csak az én rigolyám,de én próbálom a játék világát nem eltorzítani
egy olyan faj,mint a xenók ne járkáljanak lovon és páncélban
az egy ösztönös,erőszakos,invazív faj az én szememben,tudhatnak pár trükköt,de a lovagláshoz és a kardforgatáshoz ne értsenek már
Rhatt csábítása
5 Vp
Rhatt
általános ősmágia
Anti-mágia: 0.
Blokkolás: 5.
Sikeres kijátszása után mindenféleképpen visszakerül a kezedbe. A kör végén, ha a kezedben van mutasd meg, ekkor célpont ellenfél max Vp.je csökken 2-vel, vagy kapsz 2 VP-t.
Nem lehet kézből eldobatni.
Kijátszási feltétele hogy legyen az asztalon legalább 2 lap aminek a nevében, vagy leírásában a Raia szó szerepel.
Az ellenfélnek a következő köre elmarad. Ezután a Minden hiába mindenképpen a semmibe kerül.
Reakcióval nem lehet rá reagálni.
Kijátszási feltétele hogy legyen az asztalon legalább 2 lap aminek a nevében, vagy leírásában a Raia szó szerepel.
Az ellenfélnek a következő két köre elmarad. Ezután a Minden hiába mindenképpen a semmibe kerül.
Reakcióval nem lehet rá reagálni.
Sikeres kijátszása után a Semmibe kerül.
Célpont lény vagy játékos annyit sebződik amennyi lap összesen a Semmiben van (a Semmi pusztításával együtt). Játékosba max. 9 Ép-t sebezhetsz.
Erre a lapra kijátszott minden azonnali reakció +2 nekronba kerül.
Chara-din börtöne
4VP
színtelen, általános, szingularitás
ősmágia
Anti-mágia:0
Előny 22+: Ellenfeled max ÉP-je 19-lesz.
Minden Chara-din lap a gyűjtőbe kerül azok is amik immúnisak minden forrás vagy hatásra.
Minden igy gyűjtőbe kerül lap után ellenfeled sebeződik 2 ÉP-t.
Ha nincs Chara-din lap a játékban akkor húzz két lapot, kapsz 5VP, gyógyulsz 6ÉP-t, minden lényed kap egy élet jelzőt és ellenfeled veszít 5VP-t.
ezt rosszul tudod, nem alakul át. Rajta van az izom szimplán és úgy kell tekinteni mintha az izom egyben szintlépés is lenne
Legjobb példa:
Régi riomarilliondinak szintlépés után új képességei lettek. Pl ha kapott egy izmot akkor is megkapta ezeket a szintlépéssel járó képességeket.