Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK 30 augusztus 23.
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
 
A pillanat képe
A tenger mélyének szörnyei
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
A mendemondák szerint a tengerekben most még elérhetetlen mélységekben is létezik élet. Talán ha már teljes egészében sikerült feltérképezni a kisebb és nagyobb tengeri barlangokat, elegendő tudás birtokában leszünk ahhoz, hogy a saját szemünkkel győződhessünk meg az állítás valóságtartalmáról.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
HKK közösségi program Szolnokon
HKK30 lapbemutató 2. hét
Híresember videója a júliusi versenyről
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
HKK30 lapbemutató - 1. hét

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK30 lapbemutató 2. hét (66)
Lapötletek (65148)
LICIT! (4875)
HKK kérdés? (47509)
Kérdezz-felelek 58. (9)
mással is lehet üzletelni nem csak hkk-val (692)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - HKK kérdés? (Hatalom Kártyái: Kérdések) 
     

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
 
47359. Miklós (előzmény: Balage 47358.)2025.02.13. 10:28
 
 
Hát ha kijátszáskori képességet lehet kijátszáskori képességből másolni, akkor a logika azt diktálja, hogy passzivizálós képességet is lehessen passzivizálással másolni...

De mondom, ezektől a kérdésektől csak úgy lehetne megszabadulni, ha magától a másolástól megszabadulunk.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47358. Balage (előzmény: Miklós 47356.)2025.02.12. 23:22
 
 
Vagy inkább nem engeditek, ha már külön ki is van emelve a lapon, hogy ki kell fizetni a másolt képesség költségét.

(Ha már bejött ez a szabály a Leira szelencéjénél )
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47357. gyurma999 (előzmény: Balage 47355.)2025.02.12. 19:50
 
 
Én is ezért kérdeztem rá de ha lehet hát lehet
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47356. Miklós (előzmény: Balage 47355.)2025.02.12. 17:41
 
 
Én legszívesebben az összes másolást száműzném a HKK-ból, mert ezekből jön a FAQ-k 90%-a, nem beszélve arról, hogy ezeket jegyezgetni is rémálom, de az is tény, hogy ezek adják a játék savát-borsát.
A tudásőrnél már azon is lehetett vitázni, hogy a "jelenéshez a GYŰJTŐBŐL kell a lapot a semmibe rakni, egy áramláshoz a KÉZBŐL kell visszakeverni tehát akkor ezeket se használhatná... De nyilván egy ennyire szürke zónába eső képességnél jobb az ésszerűség határain belül maradni, különben a képességek jelentős részét nem tudná másolni - viszont ha az összes ilyen extra magyarázatot ráirjuk a lapra, nem fog elférni rajta a szöveg. Megoldás hogy ezt utólag magyarázatként a laphoz fűzzük, ha már úgyis passzivizálni kell őt magát ehhez a másoláshoz, adja magát, hogy ily módon engedjük passzivizálást igénylő képesség másolását is vele.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47355. Balage (előzmény: Balage 47353.)2025.02.12. 17:05
 
 
Marmint az erre adott valaszon csodalkozom:
"Moa tudásőr tudja e használni olyan lap képességét, aminek a költsége passzivizálást igényel ( pl. Tharr papja)?" "igen"
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47354. p1rat3n1nj4 (előzmény: Miklós 47350.)2025.02.12. 17:01
 
 
Ok, köszönöm a választ.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47353. Balage2025.02.12. 16:12
 
 
De miért?
Ahhoz kétszer kéne passzivizálni, nem?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47352. gyurma999 (előzmény: Miklós 47351.)2025.02.12. 15:23
 
 
Köszönöm a választ
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47351. Miklós (előzmény: gyurma999 47349.)2025.02.12. 14:57
 
 
Jó kérdés, nem láma! De igen, tudja használni.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47350. Miklós (előzmény: p1rat3n1nj4 47345.)2025.02.12. 14:50
 
 
Ez a hivatalos ítélet, amit János írt.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47349. gyurma9992025.02.11. 19:16
 
 
Sziasztok, kicsit láma kérdés: Moa tudásőr tudja e használni olyan lap képességét, aminek a költsége passzivizálást igényel ( pl. Tharr papja)?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47348. Takemikazuchi2025.02.11. 10:34
 
 
Hogy működik a hkk-ban a sorsoló program? A szombati versenyen teljes pontegyenlőségnél 2. helyre sorolt be a program. Viszont másnap amikor a lezajlott versenyek között néztem már 3. voltam. Lehet tudni hogy ezt mi alapján dönti el a gép?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47347. p1rat3n1nj4 (előzmény: Jancsár János 47346.)2025.02.10. 23:18
 
 
A Sárkányfészek alatti FAQ darabszámra éppen nem utal konkrétan. Én igenis másként értelmezem addig, amíg nincs ott a darabszámra való egyértelmű magyarázat.
És azért verem a seggemet a földhöz ennyire nagyon, mert számtalanszor volt már olyan a játékban, hogy a behó azt mondta, hogy "Hupszi-dupszi, rosszul használtunk lapokat vagy szabályokat évekig" és jött utána FAQ vagy szabályváltoztatás. Legyen minden tisztázva minél hamarabb és akkor nem kell később meglepődni.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47346. Jancsár János (előzmény: p1rat3n1nj4 47345.)2025.02.10. 22:32
 
 
A hangsuly a "belemagyarazhaton" van. A Sarkanyfeszek pont ugyanigy van szovegezve. Ott van mellette a faq. Ezt nem lehet maskent ertelmezni. De megertem h hivatalos valaszra varsz. Mondjuk azt nem, hogy mit remelsz? Hogy a jatekvezetes azt fogja mondani, hogy persze, ezt igy teszteltuk, hogy kilenc kulonbozo lapbol valogathatsz. A sarkanyfeszekkel meg 15 sarkanyt keszithetsz ki...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47345. p1rat3n1nj4 (előzmény: Jancsár János 47344.)2025.02.10. 21:52
 
 
Köszi, de ennél hivatalosabb ítéletre lenne szükségem. Simán belemagyarázható az ellenkezője is.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47344. Jancsár János (előzmény: p1rat3n1nj4 47343.)2025.02.10. 09:56
 
 
3 lapot készíthetsz elő, akkor is, ha egynél több Thargodan varázslatot használsz. A "csak ilyeneket kérhetsz" pont ezt jelenti. Igen, persze, kérheted a háromból bármelyiket, bármennyiszer.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47343. p1rat3n1nj42025.02.10. 07:43
 
 
1. Hogyha kettő vagy három darab Thargodan varázslatot használok a paklimban, akkor hány darab lapot készíthetek elő a játék elején?
Hogyha háromnál több, akkor egymás lapjaiból is tudnának válogatni a Thargodan varázslatok?
2. Kérhetem egymás után többször is ugyanazt a lapot a Thargodan varázslattal?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47342. Balage (előzmény: Balage 47341.)2025.02.07. 19:47
 
 
Egyebkent, ha kikapcsolnak a kovetot, dermesztenenek valamit, majd visszakapcsolnak, akkor ez nem lenne igaz. Mivel a kesobb letrejovo folyamatos hatas az erosebb. Ez hianyzik a FAQ magyarazatbol is.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47341. Balage (előzmény: Miklós 47340.)2025.02.07. 19:44
 
 
olvastam, de miert nem tudja? ez nem derult ki
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47340. Miklós (előzmény: Balage 47337.)2025.02.07. 16:55
 
 
Termik epikolosszus konkrét kérdésre ott van mellette a FAQ a magyarázattal, dermesztve nem tudja használni másik termik képességét.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47339. Miklós (előzmény: Hydra Poison 47336.)2025.02.07. 16:54
 
 
"kikerül az irányításod alól" ez azt jelenti, hogy ellopja az ellenfél, átkerül hozzá.
A képességek elveszítése (akár dermesztésjelzőtől, akár más módon) vagy a lap passzivizálódása esetén a lény továbbra is a tied marad, ettől a büntetés nem sül ki.
Egyébként ha a védelmező rakshallion folyamatosan büntetést ad a lényednek, a dermesztésjelző meg folyamatosan elveszi azt, akkor nem lesz büntetése, mivel 2 állandó, egymásnak ellentmondó hatás közül az érvényesül, amelyik később kezdett el működni.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47338. Balage (előzmény: Balage 47337.)2025.02.07. 14:51
 
 
Mondjuk igazabol a dermesztesjelzo nyilvan kesobb kerul ra, mint ahogy a koveto bekapcsolodott (kiveve ugye, ha ki-be-kapcsoljak), szoval a valasz majdnem jo, de a magyarazat nem (marmint a "csak" magyarazat ).
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47337. Balage2025.02.07. 14:44
 
 
Szitu: van 2 folyamatos hatasu lap (vagy jelzo), az egyik elveszi a kepessegeket, a masik kepesseget ad lapoknak. Egyiken sincs „mindenképp”, „semmiképpen".

Kodex:
102.3. Ha a fenti két szempont nem oldotta fel az ellentmondást, akkor az utóbb kijátszott lap hatása felülírja a korábban kijátszott lap hatását.

FAQ Tomegatok:
Erről már korábban is volt szó, és azt mondtuk, a lapok kijátszási sorrendje számít. Tehát a Tömegátok kiolt minden képességet, amelyet a Tömegátok előtt kijátszott rátett lapok adnak, de nem semlegesíti azokat, amelyeket az utána kirakott lapok adnak.

Ez eddig egybecseng, DE:

FAQ Termik epikolosszus:
Mi történik, ha Termik epikolosszus mellett dermesztik egy termikemet, vagy végleg elveszti a képességét egy hatástól. Akkor még használhatja egy másik termik képességét? Ha dermesztés jelző van rajta, akkor az folyamatosan elveszi minden képességét, így nem használhatja másik termik képességét sem.

Akkor most mi van?

 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47336. Hydra Poison2025.02.07. 13:01
 
 
Sziasztok! Védelmező Rakshalliont használva minden lényem kap 3ép-s Büntetést. Ez ugye azzal jár, hogy ha forrás miatt a gyűjtőbe kerül, vagy kikerül a tulajdonos irányítása alól. Mivel minden jelző képessége hatás, a hatás meg forrás, mi van akkor, ha dermesztésjelző kerül a lényre? Az a képességeit veszi el, de tudom "irányítani"? Vagy a képességek használata is irányítás, és kap az ellenfél Büntetést?
A másik ilyen pl az álomjelző, ott talán egyértelmű, hiszen akkor passzívan a tartalékba kerül a lény és nem "irányíthatom"...tehát 3ép-t szenved az ellenfél.
Kódexben próbáltam rákeresni a "tulajdonos irányítása, irányítás" kifejezésekre, de nem jutottam előrébb.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47335. Miklós (előzmény: Valkitor 47334.)2025.02.07. 12:29
 
 
A xenóra rakod a jelzőt. Ezzel kapcsolatos FAQ van pl. az Alanori piac alatt, de a Kódexben, a képesség másolása pontból valóban hiányzik ez a rész, pótolni fogjuk!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47334. Valkitor2025.02.06. 15:48
 
 
Sziasztok, ha Niobénak elveszem a képességeit Xénó képességvadásszal, és ezzel a Xénóval megölök egy lényt, akkor kire kell jelzőt rakni, Niobéra (a képességnek megfelelően), vagy a Xénóra?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47333. Balage (előzmény: Miklós 47332.)2025.02.03. 23:15
 
 
Korrekt válasz, köszi.
A Faqban ne feledkezzetek el a "sebzéssel szedem le, húzok 1 lapot" szituról se, ahol az életmentő hatások lehetősége miatt szerintem nem fogsz tudni húzni.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47332. Miklós2025.02.03. 12:04
 
 
Bevallom ez a 91.5.4. pont bennem is felvillantott már pár kérdőjelet, hogyan is kell ezt értelmezni. Ha egy varázslat többféle dolgot csinál, az vagy egyszerre történik meg, vagy egymás után. Az egyértelmű, hogy a varázslaton (vagy akár egy képességben) szereplő minden dolgot végre kell hajtani, mielőtt bármi más történhetne, kapcsolódó hatás meg hasonlók. Viszont pont ennél a konkrét esetnél HA először leszed a varázslat, és utána húzunk vele, akkor mire a húzásra sor kerül, addigra a leszedés megtörtént, a húzás tiltása azonnal megszűnik, tehát lehet húzni a lappal. Szóval én ezt ítélném be.
Annyit jegyeznék még meg, hogy tőlem ezt a kérdést szintén a bilincsmesterrel kapcsolatban tették fel, de ott a varázslat a Tökéletes csend volt. Márpedig azon először van a húzás, és csak utána a képesség kikapcsolás, ezért én azt mondtam, azzal nem fogsz tudni húzni.
Erre mindenesetre rakunk ki FAQ-t, legjobb helyen a bilincsmester alatt lesz. És én a 91.5.4. pontot is megszerelném, hogy egyértelmű legyen.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47331. Jancsár János (előzmény: Balage 47330.)2025.02.03. 10:57
 
 
A bizonytalanságokat fel kell számolni, maximálisan igazad van.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47330. Balage (előzmény: Jancsár János 47326.)2025.02.03. 10:09
 
 
Konkretan ez nem igazan relevans ide, hiszen itt szo nincs kapcsolodo hatasrol, az "egyszerre torteno leszedesrol es huzasrol" van csak szo.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.