Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
 
A pillanat képe
Békés tisztás
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
Ghalla békés tisztásain a Káosz elpusztított oltárai felett az élet nem áll meg...
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
XI. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó
Gigászok lapelemzés 3. rész: Gonosz színek
3. Yaurri kézművesverseny – zárás
Legfőbb inváziómester Tiltott mágiára
Beholderes HKK verseny hétvégén

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
 
Fórumok
Gigászok lapelemzés 3. rész: Gonosz színek (26)
Legfőbb inváziómester Tiltott mágiára (11)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8303)
Beholderes HKK verseny hétvégén (3)
Lapötletek (65140)
HKK kérdés? (47492)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Nagyobb tűzféreg
Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - HKK kérdés? (Hatalom Kártyái: Kérdések) 
     

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
 
47282. D.K. (előzmény: Miklós 47262.)2024.12.22. 01:32
 
 
Mi az, hogy a lap pontos szándék szerint működik meg ez egy ezoterikus kombo miklos?? Ne viccelj már.
Fix nem így volt tesztelve és nem is ez van ráirva a követőre. A tokent eleve vissza se kevered a követő meg a vissza kevert lapok után huzat annyit amennyit visstakvertél.
Ha ti a végén igy teszteltétek es a tesztelők szerint ez nem volt probléma akkor óriási bajok vannak a toronyba nálatok. Ez gondolom megint úgy lett letudva hogy előjött két embernél azt szerintük oké volt. Ezt gondoljátok át mert nevetségesen erős így a követő.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47281. Bestlez2024.12.17. 19:53
 
 
Olyat nem terveztek esetleg, hogy a lapok alatt lehetőség lenne valamilyen szövegdobozban (chat formában pl.) elmélkedni az adott papírosról?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47280. Balage (előzmény: Miklós 47279.)2024.12.16. 12:07
 
 
Persze, ilyen elofordul.
Az altalanos kerest szeretnem hangsulyozni, hogy CSAK konkret FAQ cikkben jojjon ki szabalyvaltozas ill. nerf. Nagyon felteteles modban johetne mashol, ilyen "tervezzuk, hogy..." modon, de hadd lehessen mar azt tudni, hogy ha valami nincs a Kodexben es nincs FAQ-ban (ami linkelve van a Kerdezz-felelek menuben meg az adott lap ala), akkor az NINCS. Sokat szamitana.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47279. Miklós (előzmény: Balage 47278.)2024.12.16. 11:56
 
 
Igen, tudom, hogy leírtuk, hogy 1-étől lesz ez a szabály, csak egyszerűen olyan tömény mennyiségű munka volt (közte rengeteg cikk is) volt, hogy ennek a Kódexbe applikálása, és az ezt bejelentő cikk csúszott, ez az én hibám. Elnézést kérünk érte, nem akartam, hogy bárhol félreértés legyen ebből.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47278. Balage (előzmény: Miklós 47271.)2024.12.16. 10:42
 
 
Sajnos ez a valasz hibas, ahogy egy jatekostars ramutatott, es volt is ebbol problema a tegnapi retro versenyen.
Ugyanis a Moa civilizacio bemutato cikkben (!!??) szerepelt, ez mar "hivatalos" 2 hete:
"Azok a lapok, amelyek lapot keresnek a pakliból, vagy vesznek vissza vagy raknak játékba a gyűjtőből, nem kereshetnek ill. vehetnek vissza velük azonos nevű lapot. Az egységesség kedvéért ez vonatkozik a ködkeresésre is, ez viszont változás! ... Ez a szabály már attól kezdve él, hogy az új lapokat lehet használni, tehát már decembertől."

Az volna a keresem/javaslatom, hogy szabalyvaltozas/nerf CSAKIS FAQ-ban jojjon ki (es termeszetesen a Kodexbe is legyen egybol bevezetve aznap, amikortol hatalyos! vagy esetleg mar elotte es datummal ellatva "2024 dec. 1-tol hatalyos"), ne pedig random kieg. bemutatoban vagy versenybeszamoloban, mert ez rettentoen megneheziti a birok es a jatekosok dolgat!
koszi elore is

( ez volt a cikk: https://hkk.hu/blog/hkk-moacivilizacio_bemutato )
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47277. Miklós (előzmény: jnashville 47276.)2024.12.12. 15:57
 
 
Jó kérdés! A követők képességeire nem lehet ugyan hatni, de itt a követő a bűbájokat ruházza fel a halálsikoly képességgel. Amikor egy ilyen kisül, az már a bűbáj képessége, és a Teljes negáció tudja azt módosítani is.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47276. jnashville2024.12.12. 10:30
 
 
Köszi! Még egy noob kérdés: Teljes negáció és az új Edharati halálsikolyok szempontjából antikombó?
Nem egyértelmű, hogy a negáció hat-e ebben az esetben a követőre vagy sem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47275. Balage (előzmény: Balage 47274.)2024.12.11. 20:24
 
 
lenyED termeszetesen, az ellenfele nem jo
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47274. Balage2024.12.11. 20:23
 
 
A szoveg alapjan nemes egyszeruseggel ugy mukodik, hogy amikor teljesul a feltetel, hogy a sajat korodben mar 2 leny megsebezte az ellenfelet, akkor kisul. Tokmindegy, hogy melyik sebzes melyik fazisban tortent.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47273. jnashville2024.12.11. 17:25
 
 
Orgling stratéga S-es képessége úgy is működik, hogy 1. lény sebez egyet mondjuk az előkészítőben, a másik meg a harci fázisban, és akkor keresek vele?

Gondolom az volt a készítői gondolat, hogy egyszerre ütnek mondjuk lények, de nem egyértelműek a lehetőségek a lap alapján.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47272. Balage (előzmény: Miklós 47271.)2024.12.11. 11:38
 
 
Köszi!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47271. Miklós (előzmény: Balage 47269.)2024.12.11. 11:19
 
 
Hamarosan lesz FAQ, ezekkel a frissítésekkel együtt.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47270. Balage (előzmény: Balage 47269.)2024.12.10. 17:21
 
 
up ?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47269. Balage2024.12.09. 12:53
 
 
A "kereso lap immar onmagat nem keresheti" az mar be van vezetve? Ha igen, hol van leirva (Kodex/FAQ)? A Kodex 4.13 alatt nem lattam.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47268. Rasolphius93 (előzmény: Jancsár János 47255.)2024.12.05. 13:22
 
 
Köszönöm!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47267. Miklós (előzmény: Novalisk24 47266.)2024.12.05. 13:01
 
 
Jelenleg igen, de azért várjuk meg, mi lesz a végleges döntés a változással kapcsolatban.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47266. Novalisk242024.12.05. 12:57
 
 
Az új anti mágia szabályara egy kérdés újfent.
Mi történik ha pl Gorbog kap egy sors fintorat, ugyan az anti mágiara nem lehet vele reagálni de mondjuk a semlegesitesere igen, aztán Gorbog elveszti minden speciális képességét tehát akkor anti mágiazni sem tud majd?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47265. Miklós (előzmény: jnashville 47264.)2024.12.05. 12:41
 
 
"132.1. Az immunis (valamire) és nem lehet rá hatni (valamivel) egymással ekvivalens fogalmak."

Tehát igen az Istenölő jelenleg viszi az oltalmas lapokat. A jövőben lehet, hogy kapni fog egy ezzel kapcsolatos nerfet, de egyelőre ennek még nem láttuk szükségét.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47264. jnashville2024.12.05. 12:31
 
 
Sziasztok,

tegnap az Exben előjött az oltalom vs Istenölő kérdés, miszerint az oltalom immunitásnak számít-e, leszedik-e azok a lapok, amik költség alapján nem, de a képességük alapján viszik ezeket a lapokat (pl. a VD Rhatt spell is).
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47263. Darkmelon (előzmény: Miklós 47262.)2024.12.05. 12:30
 
 
Darkmelon: a lap pontosan a szándékaink szerint működik, nem ment félre semmi, valóban felmerült, amit írsz, de átgondoltuk, egy ilyen ezoterikus kombót meg lehet engedni.


Rendben akkor lehet valamit félre értettem tegnap este a nagy zajban az exben, Elnézést a kavarásért.
Mindenesetre nagyon komoly szélsőségekkel tud működni így a lap, én fél szemmel azért figyelném majd ezt a helyetekben.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47262. Miklós2024.12.05. 11:38
 
 
Megszűnik az a szabálykivétel, hogy az anti-mágiás lapok képességeire lehet varázslattal reagálni. Ezt hogy kell értelmezni?

Ez még megbeszélés alatt, de valószínű, hogy csak az anti-mágiára.

Az Árvíz (2025) lapot mikor lehet visszavenni a kezembe? Csak a kör végén, vagy a hatodik sikeresen elszenvedett sebzés után azonnal?

Ez egy automatikus kapcsolódó hatás. Amint elszenvedted a 6 sebzést, visszaugrik a kezedbe. De mivel kötelező, ezért ha elfelejted, a kör végéig pótolhatod.

Darkmelon: a lap pontosan a szándékaink szerint működik, nem ment félre semmi, valóban felmerült, amit írsz, de átgondoltuk, egy ilyen ezoterikus kombót meg lehet engedni.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47261. Jancsár János2024.12.05. 11:26
 
 
Ezzel a mechanikával nehéz helyzetbe hozták magukat a fejlesztők, mivel innentől felfelé minden egyes lapot, ami keres és/vagy visszakever, össze kell majd tesztelni a mutáns mechanikával. Ebből pedig csak két dolog jöhet ki: vagy kevesebb ilyen lap lesz, vagy ezek a lapok úgy lesznek gyengítve, hogy a mutánsokkal együtt ne legyen túl erős a kombó. Ez pedig azt eredményezi, hogy önállóan gyengék lesznek.
De ez csak formális logika. Ne legyen igazam.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47260. Darkmelon (előzmény: Xsep 47259.)2024.12.05. 11:14
 
 
Nálam is csak az miatt akadt fennt a dolog mert azt mondtad megegyezés történt, hogy ez ne így működjön aztán meg valami félre ment. ha van megegyezés annak volt alapja(valamint tapasztaltam a bőrömön is , hogy akár lehet alapja). nyilván részemről részben elfogult. Elfogadom, hogy mégis ok így a lap csak legyen akkor ez kimondva.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47259. Xsep (előzmény: Darkmelon 47254.)2024.12.05. 10:10
 
 
Sajnos 100% ban képmutató lesz a válaszom, mivel en játszom, de azért nem ennyire egyszerű a képlet, ezt bekell húzni, létre kell jönnie, jót kell dobatni 0 koltsegu lap meg mindig van egy raklap es a ganuid kém maga is tud húzni ha dobok lapot a kézből nyilván kevesebbet de 3 koltsegunel 1.5 lapot ad a kém is. Lehet neki dobni kreativot, melyseget akkor egyből szar is. Plusz azért a molluszkos 5 kovetonel is van exploit, ez is az nyilván. És volt már olyan a történelemben, hogy a teszteloi szándék nem egyezett 100% ban a kiadással, ez nem jelenti mindig azt hogy durrania kell a nerfnek ra azonnal, legalábbis szerintem. De mondom 100% ban elfogult a válaszom.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47258. Jancsár János (előzmény: Novalisk24 47251.)2024.12.05. 09:47
 
 
94.9. Nem lehet rá reagálni. Ha egy lapra szövege szerint nem lehet reagálni, akkor a képességeire sem lehet.

***ez a főszabály***

94.9.1. A fenti szabály érvényes akkor is, ha a lapra szövege szerint bizonyos tulajdonságú lapokkal nem lehet reagálni (pl. 2021-es vagy régebbi lapokkal). Az adott tulajdonságú lapok képességével sem lehet reagálni az ilyen lapokra.

94.9.2. Az anti-mágia (134.10.) és anti-semlegesítés (134.15.) szövege szerint csak a lap kijátszására nem lehet varázslattal (ill. semlegesítéssel) reagálni, a képességére lehet.

***ez meg a kivétel***

Tehát az antimágiás lapok képességeire sem lehet varázslat kijátszásával reagálni. Ez egy igen jelentős erősítése az antimágiának amúgy. Ami rá is fért.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47257. Jancsár János (előzmény: p1rat3n1nj4 47252.)2024.12.05. 09:38
 
 
Ha csak a kör végén történne meg a visszavétel, akkor azt a lap szövegének ezt külön tartalmaznia kellene. A lap szövege felszólító módban van, tehát a játékos nem dönthet a működéséről, a visszavétel automatikusan létrejön, amikor a játékos sebződése eléri és/vagy meghaladja 6-ot. Gyakorlatilag ez egy kapcsolódó hatás a 6. Ép sebződés elszenvedése után.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47256. Balage2024.12.05. 09:34
 
 
Azért nevezzük nevén ;) ezt az elképzelést: nerf
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47255. Jancsár János (előzmény: Rasolphius93 47253.)2024.12.05. 06:59
 
 
4.7.9. Ha egy lap vagy szabály szövegében a „gyűjtőbe kerül” megfogalmazás szerepel, annak megjelölése nélkül, hogy pontosan honnan kerül a lap a gyűjtőbe, ott ezen a szókapcsolaton asztalról való gyűjtőbe kerülést kell érteni.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47254. Darkmelon2024.12.04. 22:20
 
 
Az új mutáns epikus ha jók az infóim a tesztelés végén megállapodás alapján úgy alakult "volna" ,hogy a ganüid ifjoncok visszatekerésére ne húzzon extra lapot.Sajnos ez nem sikerült.Ma exbe elég inkorrektnek hatott ez a mechanika.Javaslom az átgondolását,hogy a terveknek megfelelően kapja meg a lap a FAQját.és tokenekre ne süljön ki.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47253. Rasolphius932024.12.04. 21:35
 
 
Khór csapása csak az asztalról a gyűjtőbe került lapok után kap jelzőt, vagy pl egy lap kézből gyűjtőbe dobására is?
Köszönöm a válaszokat!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.