Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
 
A pillanat képe
A seanchan hajók pusztulása
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
A másik kontinensről érkező seanchan előörs pusztulása Falme kikötőjében. A Rand al'Thor, a Mat által megfújt Valere kürtjével visszaidézett hajdani hősök és a Fény Gyermekei közösen űzik el a hódító sereget.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
3. Yaurri kézművesverseny – zárás
Legfőbb inváziómester Tiltott mágiára
Beholderes HKK verseny hétvégén
Titanitdukát aukció – 2025. nyár - nyertesek
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Dinók

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
 
Fórumok
Legfőbb inváziómester Tiltott mágiára (10)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8303)
Beholderes HKK verseny hétvégén (3)
Lapötletek (65140)
HKK kérdés? (47492)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (284)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
Nagyobb tűzféreg
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.

Utoljára ezt küldték:
Nagyobb tűzféreg
Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - HKK kérdés? (Hatalom Kártyái: Kérdések) 
     

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
 
47252. p1rat3n1nj42024.12.03. 19:32
 
 
Az Árvíz (2025) lapot mikor lehet visszavenni a kezembe? Csak a kör végén, vagy a hatodik sikeresen elszenvedett sebzés után azonnal? És miért? Van erre a kódexben valami?
Egyébként jópofa, hogy nem csak az ellenfél által okozott sebzésekre sül ki.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47251. Novalisk242024.12.03. 13:27
 
 
Üdv


Megszűnik az a szabálykivétel, hogy az anti-mágiás lapok képességeire lehet varázslattal reagálni

Ezt hogy kell értelmezni?
Semmilyen képességükre nem lehet varazslattal reagálni vagy csak a kijatszaskorira?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47250. Bestlez (előzmény: Miklós 47249.)2024.12.02. 18:17
 
 
Köszi, most már rendben van!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47249. Miklós (előzmény: Bestlez 47248.)2024.12.02. 17:40
 
 
A HSZ tagságija van, akinek csak most frissült be.

Nézd meg most!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47248. Bestlez2024.12.01. 08:48
 
 
Sziasztok!
A most lezajlott Frissen bontott után mi alapján kerültek kiosztásra a HSZ pontok? Elég sok ember neve mellett nem látom ezeket, pl én sem kaptam
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47247. Miklós (előzmény: Novalisk24 47245.)2024.11.26. 11:43
 
 
Kijátszhatod, ilyenkor semelyik lényedre sem tudsz rakni álomjelzőt.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47246. Miklós (előzmény: Jancsár János 47244.)2024.11.26. 11:42
 
 
Igen János, így van, ezek a kapcsolódó képességek csak akkor sülnek ki, ha szabályos játék eredményeképp kell a paklit megkeverni.

ha valaki csalni próbál, akkor nem

Talán legjobb ezt a mutáns követőnél egy FAQ-ba leírni. De nyilván a Kódexbe is berakunk erről 1 pontot.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47245. Novalisk242024.11.22. 15:30
 
 
Üdv

Ha van lent egy butyok ami tiltja az alomjelzoket a lényeimen akkor kijatszhatom 0ert az izomagyat?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47244. Jancsár János2024.11.15. 10:00
 
 
Sziasztok! Tegnap felmerült egy kérdés az új mutánsokkal (nem-nem a marvel csapat botrányos filmjével) kapcsolatban. Nevezetesen, hogy mit is jelent pontosan a "bármikor ha megkevernek egy paklit"?

A pakliban lévő lapok sorrendjének véletlenszerűségét garantálni kell (értelemszerűen keveréssel). De ez nem jelenti azt, hogy bármikor, gondolomra meg lehet keverni egy paklit, hiszen vannak olyan effektek, amik épp a lapok sorrendiségét határozzák meg (alulra tesznek lapot, berendezik a felső néhány lapot, stb.)

Ha valami szabálytalanság, vagy véletlen ügyetlenkedés folytán ismertté válik egy lap a pakli tetején (pl. húzás letiltása esetén reflexből felhúzol egy lapot, és azt ugye vissza kell tenni), a paklit meg kell keverni, hiszen -> lásd beköszönő axióma fentebb. Ezzel viszont vissza lehet élni.

Mindezért határozott álláspontom szerint a mutánsokhoz kapcsolód képesség vonatkozásában a pakli megkeverése csak akkor süti ki ezeket a képességeket, ha a keverésre egy konkrét lap, vagy egy konkrét játékelemhez kapcsolódó szabály utasít a keverés végrehajtására. Pl. keresés után a paklit meg kell keverni.

Remélem, erre érkezik valami határozott megerősítés, mert már most beindult a játékosok kiskapukereső reflexe...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47243. Jancsár János (előzmény: Novalisk24 47242.)2024.11.13. 20:23
 
 
96.0. A más lapok által létrehozott lapokat „előre kikészített lapoknak” nevezzük.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47242. Novalisk242024.11.13. 15:54
 
 
Üdv!

A papírgolem akkor is előre kikeszitett lapnak számít ha a pakliban játszok vele? Tehát ha behuzom és lerakom kisuthetem rá a toborzót?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47241. Jagumir (előzmény: Novalisk24 47239.)2024.10.29. 13:16
 
 
Számomra sem túl egyértelmű
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47240. jnashville (előzmény: Novalisk24 47239.)2024.10.29. 12:32
 
 
Ez szerencsére szó szerint rajta van a lapon: amennyit sebződött (az ellenfél).
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47239. Novalisk242024.10.29. 12:02
 
 
Üdv

A ködsarkany annyi vpt ad amennyit sebzett vagy annyit amennyit el tudott szedni az ellenféltől?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47238. Miklós (előzmény: jnashville 47237.)2024.10.18. 13:28
 
 
FAQ lesz mindenképp! itt csak arról beszélgettünk, mi legyen benne
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47237. jnashville (előzmény: Miklós 47236.)2024.10.18. 12:48
 
 
Ezt az érvelést nem igazán értem.

Nem akkor (vagy akkor is) szokott FAQ-t kapni egy lap, ha a játékosközösség jelentős része szerint többféleképpen érhető a működése, vagy félreérthető, vitatható?

A Kérdezz-felelek jelentős része se olyan pontokkal van tele, amik azért születtek, mert erős volt egy-egy lap, hanem mert már a bontotton kiderült, hogy valami nem teljesen oké.

Ennek fényében igazán kaphatna egy két mondatos FAQ-t, hogy ne legyen később se vita egy olyan random versenyen, ahol a bíró mondjuk aktív játékos, de a bírói vizsgát nem tette le (azt hiszem, volt ilyen kiemelt is már idén).
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47236. Miklós (előzmény: Hajron 47235.)2024.10.18. 12:09
 
 
Ha enélkül is elég erős a lap, akkor tényleg felesleges a FAQ.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47235. Hajron (előzmény: Miklós 47234.)2024.10.17. 21:17
 
 
Lehet, hogy más volt a készítői szándék, bár ez csak kiderült volna a tesztelés során. Viszont szerintem a lap a FAQ nélkül is elég erős, illetve egyetértek azzal, hogy célszerű lenne elkerülni egy újabb kivétel (és FAQ) létrehozását, már csak a játék egyszerűsítése végett is.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47234. Miklós2024.10.15. 13:25
 
 
Elnézést, én is félreolvastam a lapot, nem az van ráírva, hogy akár azt is, amit a gyűjtőbe dobtál, hanem csak azt, amit a gyűjtőbe küldtél.

Itt alapvetően mindenkinek van igazsága. Jánosnak is, hogy nyilván a lap azért generál gyűjtőt, hogy legyen mit visszahozni akkor is, ha nincs célpont és a gyűjtőben sincs semmi, a "majd" szó is erre utal. És Gergőnek is, hiszen a szabályok szerint az összes olyan döntést, hogy a varázslat mely lapodra hat, a kijátszáskor meg kell hozni.

Szóval ezt majd átbeszéljük, lehet hogy érdemes lenne erre a lapra egy FAQ-t kiadni, de addig is, a szabályok szerint az általa dobott lapot nem tudja visszahozni.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47233. miraxen (előzmény: Makó g 47230.)2024.10.15. 10:16
 
 
Én elfogadtam a döntést, nekem nem volt problémám vele. De pls, legalább nemzetire szülessen egy konszenzus a lappal kapcsolatban.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47232. Novalisk24 (előzmény: Makó g 47230.)2024.10.15. 08:07
 
 
Reméljük kapunk valamelyik irányba megerősítést.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47231. Jancsár János (előzmény: Makó g 47230.)2024.10.15. 07:49
 
 
Erről írtam lentebb.
És nem minősítettem a bírói döntést, sőt, szerintem is védhető álláspont, így azt is elfogadom, hogy nem értesz egyet az indokolással. Amit írtam, az egy vélemény. Én is együtt tudok élni azzal, ha ellentétes értelmű döntés születik.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47230. Makó g2024.10.15. 07:13
 
 
Én voltam az aki az ellentétét ítélte, és az Exbe járóknak innen üzenném, hogy ez továbbra is így lesz (azaz a halálmágia nem fog tudni visszatenni a generált lapokból), amíg nincs rá faq vagy hivatalos álláspont, abszolút nem értek egyet a lenti indoklással
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47229. Novalisk24 (előzmény: Jancsár János 47227.)2024.10.14. 15:40
 
 
És köszi a választ csak ez lemaradt az előző végéről, mint kiderült telefonról nem enged vissza ugrani a szöveg aljára ha már egyszer feltekerted a tetejére xd
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47228. Novalisk24 (előzmény: Jancsár János 47227.)2024.10.14. 15:37
 
 
Egyik sem történt, sem meg sértve nem vagyok sem pedig nem mergelodok meg ha ez nem is jön vissza egy fórum irkăból.
Alapvetően én örülnék neki hogyha le lenne írva faqba a pontos működése ennek a lapnak hogy később ne legyenek belőle viták.
Abból az alap szabalybol indultam ki a versenyen amit még tán veled is beszéltünk (ha már én vagyok az önkéntes bíró), hogy a varázslatok kijatszasakor minden lehetséges döntést meg kell hozni és csak az után jönnek a reakciók és egyéb tényezők mert rengeteg mindent befolyásolhatnak ezek a döntések.
Most speciel én mint bíró ennek amit mondasz pont az ellenkezőjét ítéltem VOLNA de mivel 3 nálam tapasztaltabb játékos szerint is így működik ahogy te mondtad igaz nem pont ezzel a magyarázattal amivel írtad így engedtem nekik.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47227. Jancsár János (előzmény: Novalisk24 47226.)2024.10.14. 15:19
 
 
Ha én vagyok a versenybíró, így ítélek. Erre a hangulatkeltésre amúgy semmi szükség: "minden varázslat így működik kivéve ez mert ez nem". Akár az összes lap működhetne teljesen egyedi módon. Ez a játék egyik alapvetése. A szabályok azokat az egységesítéseket írják le, amik általánosságként kijelenthetők, mintegy zsinórmérceként. De ettől még mindig az a mérvadó, ami a lapra van írva. Hogy ami oda van írva, azt hogyan kell értelmezni, abban pedig a játékvezetés próbál meg következetesen irányt mutatni részben a szabálykönyvvel, részben eseti döntésekkel (faq-kal). Ha a szabályok nem egyértelműek és egyedi döntések sincsenek, akkor jön az analógia, illetve az alapelvek összevetése. Ez alapján dönt a versenybíró, aki igen, ilyenkor - jobb híján - szabályalkotóvá válik, legalábbis az adott versenyre biztosan. Emiatt se megsértődni, se mérgelődni nem kéne.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47226. Novalisk24 (előzmény: Jancsár János 47225.)2024.10.14. 15:04
 
 
Ez teljes mértékben elfogadható magyarázat csak akkor most van megint egy olyan lap hogy "minden varázslat így működik kivéve ez mert ez nem".
A "majd" pedig itt simán utalhat csak a leszedos képességére ha már így külön szedték a dobast meg ezt egy felliáltójellel.
Azért mondom hogy kéne egy hivatalos álláspont.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47225. Jancsár János2024.10.14. 14:55
 
 
Álláspontom szerint a dobott lapok közül is vissza tud tenni. Egyrészt nyilvánvalóan ez volt a készítő szándéka, hiszen üres gyűjtő és asztal esetén ez a lap blank lenne. Ha vissza tudja tenni a dobott lapot, akkor meg jó eséllyel nem az.
A másik, ennél jóval erősebb tény, hogy a lapnak van egy első mondatos hatása, a dobás. Külön mondatban van a leszedés, és ott van egy olyan kitétel, hogy "majd", ez a "majd" arra utal, hogy az előtte írt részeket végre kell hajtani, és az utána következő részeket csak ezek végrehajtása után.

Meg lennék lepve, ha ettől különböző döntés születne...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47224. Novalisk24 (előzmény: miraxen 47223.)2024.10.14. 14:48
 
 
Igen jó lenne erről egy hivatalos döntés, mert most épp egy döntő ment el rajta.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47223. miraxen (előzmény: Miklós 47221.)2024.10.14. 14:36
 
 
Nekem azt ítélték be múltkor, hogy amit genelsz vele, azt nem tudod játékba rakni, csak amit leszedsz vele.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.