Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Elementál a pszionikus létsíkról
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A pszi elemi létsíkján a levegőt tömény pszionikus energia tölti be, minden túlbuzog a mentális kiteljesülésektől. Persze még Elenios leggyakorlottabb avatárjának számára is botor vállalkozás ezen a létsíkon kalandozni, hiszen e létsíkot olyan elementálok lakják, akik nem kegyelmeznek holmi jött-ment betolakodóknak.
Nézz szét a galériában!
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások

A lista folytatása...
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Résföld
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (24)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Az 1998-as Gépezeten az alábbi szöveg szerepel:
Vedd vissza egy aktív lapodat az asztalról a kezedbe (nem lehet az idézési költsége 0, még módosítva sem): célpont játékos vagy lény sebződik 2 ÉP-t. Ezt a képességet egy körben csak egyszer használhatod.

Saját magát így vissza tudom venni, ha aktív?

Ha igen, és lemásolom kisebb Zannal, akkor ha visszaveszem a kisebb Zant (gépezetet), akkor egész addig újra ki tudom játszani, majd visszavenni, amíg van szörnykomponensem?
 
Igen, ezt a versenybírók amúgy szokták tudni, de a forrást, ahova le van írva, nem feltétlenül.
 
Az, hogy valami "használható" vagy "tiltott" értelmezhető úgy is, hogy a paklimban szereplő lapok között ott van-e vagy sem. Az előre kikészítés nem adja magát feltétlenül.
De a 150.5-ről nem tudtam, amiatt egyértelmű a dolog. Köszi.
 
150.5. Az adott versenyen tiltott lapokat más lapokkal sem lehet létrehozni.

158.1. A hatalom korlátozása versenyen csak gyakori és nem-gyakori besorolású lapok használhatók. Ez a szabály vonatkozik a szabálylapokra, és követőkre is.

158.2. Tiltott az összes ritka és ultraritka besorolású lap, [...]

Ezt egyszerű értő olvasással össze lehet rakni, szerintem.
 
Miért és mire hivatkozva?
Ennek az ítéletnek a fényében vinnék a héten paklit egy gyngy versenyre.
 
Köszönöm a válaszokat!
 
Ezt a mondatot nem vetted eszre a Kaosz... szekcioban:
"Minden az előző részben szereplő gyengítés érvényes a Káosz formátumú versenyeken is."
 
Lehet, hogy akkor ez így félreérthető, a leírást pontosítani fogjuk.

Olyan lap van, ami csak Új Nemzedékről van tiltva, káoszról nincs.

Olyan lap azonban nincs, ami Új nemzedéken és Káoszon máshogy működik. Az, hogy a módosítás az Új nemzedék vagy a Káosz alatt van felsorolva, szimplán csak annyit jelent, hogy azok a lapok, amik az Új nemzedéken jelenelg használhatók, azoknak a nerfje az ÚN szekcióban van felsorolva, hogyha ilyen versenyre készülsz, ne kelljen a káoszban szereplő listát is végigböngészni.
Ha káoszon akarsz játszani, akkor viszont az ÚN-nél felsorolt nerfek is vonatkoznak.
 
A módosított szövegű lapoknál az új nemzedék gyengített lapjai alatt szerepel A fájdalom szépsége szabálylap javítása: "A képessége körönként csak egyszer használható (mintha K lenne rajta)". Ez a gyengítés a káosz formátumnál nem szerepel, ha jól gondolom, ott nincs körönkénti limit, igaz?
 
Nem.
 
Hatalom korlátozása versenyen tud termelni 2db Ködszilánk 1db Nagyobb ködszilánkot (ritka lap)? A Tiltott mágia versenyen az volt ítélet, hogy nem termelhetőek a tiltólistán lévő lapok más lapokkal sem.
 
Az indoklas kapcsan van olyan erzesem, hogy lehetne talalni hasonloan fogalmazott, de megsem csak kapcsolodo hataskent mukodo kepesseget

De a lenyeg, a dontes az OK, es koszi a valaszt.
 
Ez egy (aktiválást igénylő) kapcsolódó hatás, mivel le van írva, milyen feltétel teljesülése esetén lehet használni. Kapcsolódó hatást nem lehet később használni, csak a feltételben megadott esemény után.
A "közvetlenül" kulcsszót (régen) a reakciókra használtuk, arra utalva, hogy az még a cselekvés létrejötte előtt történik, ez nem az.
 
Az uj Mokamesternel ugy gondolom, "_kozvetlenul_ egy altalanos vagy azonnali varazslat sikeres kijatszasa utan hasznalhatod: " volt a szandek, vagyis hogy NEM lehet kesobb kirakni/hasznalni a Mokamestert.

Es ha igen, akkor vehetjuk ezt egy "termeszetesen CSAK kozvetlenul utana mukodik" iteletnek, vagy amig nincs ra FAQ, addig exploitalhato?
 
Köszönöm a választ!
 
Szia!

Játékban: az asztalodon,a te oldaladon (ellenfélé nem számít).
Amit Lúcia termel,azt egy külön kikészített stócból kell kivenned,nem a pakliból (különben keresés lenne). Kódexben az "előre kikészített lapoknál" találod a kapcsolódó részt.
 
Üdv,

A kérdésem a RUMOS KULACS-ra vonatkozik. Y'arr a csáparcú (követő) azt mondja, hogy annyi plusz sebzése van kalózaimnak, ahány rumos kulacsom van játékban (de MAX. 4). A kérdésem az, hogy a rumos kulacsoknak a paklimban kell lenniük? Hogyha mondjuk Lúcia-val szerzek egy rumos kulacsot, akkor a paklimból kell hogy kivegyem? Mert akkor nem értem, hogy hogy lehet 4 a maximum?

Előre is köszönöm a választ!

Üdv,
Balázs
 
Igen, működik Temetővel, és lehet varázslat is. A feltámadás annyit csinál, hogy a lapot a gyűjtőből is kijátszhatod, de más különbség nincs, még kézből kijátszásnak is számít.
 
Sziasztok!

Hogy működik a zansarkany a gyűjtőben ha valamitol feltamad kepesseget kap? (pl temető, morgan)
Úgy már fel tud támadni a gyujtobol olyan lapkent mint ami az utolsó volt?
Ha fel tud akkor menet közben akár varázslat is lehet( mert ugye a gyűjtőben még lény)?
 
A szintlépés pontos szabályát itt találod meg:
Ősi Káosz szabálykönyv

Kódexben is pótoljuk hamarosan!
 
1: az új szintlépés nincs bevezetve a kódexbe még valamiért, én is kerestem nemrég, ha jól emlékszem akkor az ősi káoszhoz tartozó szabálykönyvben van leírva.
2: amit konkrétan erőjelzőnek hívnak az számít erőjelzőnek, izom meg ilyenek nem
 
Sziasztok!

Két kérdésem lenne
1 Hogy szól pontosan az új szintlepes szabály és hol található meg?
Elvileg ami 1/1 et ad nekik valamilyen módon az szintlepesnek számít vagy valami ilyesmi

2 A kobudera lap amikor erojelzot emlit a tényleges erojelzot említi amit ő vagy más lap ad vagy minden 1/1 erojelzonek minősül?
 
Köszönöm a választ
 
olyat is megfog, ami több lényedre hatna.
 
Sziasztok, a Troll csatakiáltás csak olyan lapot tud megfogni ami 1 darab lényemre hatna, vagy területit is megakadályoz (pl. Drakolich)?
 
Persze, az álomjelző csak annyit csinál egy lénnyel, hogy bepasszivizálja, és az előkészítőben nem aktivizálódik. Képességeit nem tiltja, azt a dermesztésjelző csinálja.
 
Üdv!
Álomjelző hatása alatt használhatja egy lény K, S ill. J képességét?
Pl. Tokozó rakshallion mellett lejön egy Ryn, a földön járó egy álomjelzővel, ettől függetlenül ez után, a J képességével tud további álomjelzőket kiosztani?
Köszönöm.
 
Köszi a választ!
 
Köszi a választ!
 
Cs,

Ha nem játszol ki akkor nem ad, ezzel már én is próbálkoztam xd
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.