Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK 30 augusztus 23.
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
 
A pillanat képe
Rúnapukkasztás
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Hohó, ezt az ajtót különleges varázslat védi! Sebaj, a rúnapukkasztás, vagyis a hatékony védelem az ilyenek ellen, az elsők között van, amit megtanítanak a mágusiskolákban.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Gigászok paklibemutató: Termik
HKK közösségi program Szolnokon
HKK30 lapbemutató 2. hét
Híresember videója a júliusi versenyről
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis
Országjáró feladat 2024

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK30 lapbemutató 2. hét (68)
Lapötletek (65148)
LICIT! (4875)
HKK kérdés? (47509)
Kérdezz-felelek 58. (9)
mással is lehet üzletelni nem csak hkk-val (692)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - HKK kérdés? (Hatalom Kártyái: Kérdések) 
     

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
 
47179. Sooty2024.08.26. 07:52
 
 
Sziasztok!
A 11.szabálykönyv azt írja az epikus követőnél, hogy 18ép-ről indul a játék, de 3 kedvelt lap kijátszása után, nől a max ép és az aktuális ép is 2-vel.
A kódex viszont nem említi a kevesebb ép-vel kezdést, azt viszont igen, hogy azonnaliként bemutathatok a gyűjtőből és asztalról 3 kedvelt lapot és akkor nől 4ponttal az ép-m és a max ép is. Akkor most melyik a követendő szabály?
Köszönöm
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47178. Jancsár János (előzmény: Sooty 47177.)2024.08.26. 06:33
 
 
Az eredeti szabály az volt, amit a 11. kiadás szabálykönyvében látsz. Évekig így játszottuk. Aztán szabálymódosítás történt, és nem kellenek a jelzők, nem nő a kedvelt lap kijátszásával a max. Ép, és nem kezdesz kevesebb max Ép-vel. Jelenleg úgy van a szabály, ahogyan a Kódex-ben olvasod. Így egyszerűbb az epikusok használata, könnyebben megjegyezhető, és ugyanúgy +4 max Ép-d lehet, a 20-hoz képest, tehát érdemi változást nem jelent.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47177. Sooty2024.08.25. 22:17
 
 
Sziasztok!
A 11.szabálykönyv azt írja az epikus követőnél, hogy 18ép-ről indul a játék, de 3 kedvelt lap kijátszása után, nől a max ép és az aktuális ép is 2-vel.
A kódex viszont nem említi a kevesebb ép-vel kezdést, azt viszont igen, hogy azonnaliként bemutathatok a gyűjtőből és asztalról 3 kedvelt lapot és akkor nől 4ponttal az ép-m és a max ép is. Akkor most melyik a követendő szabály?
Köszönöm
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47176. Jancsár János (előzmény: jnashville 47175.)2024.08.15. 10:58
 
 
Igen, ez egy kijátszás, bár nem kézből kijátszás. Háló mellett kifér, de ha rád tettek egy Thu'zad utazását, akkor csak megfogni tudod a lapot, kitenni már nem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47175. jnashville (előzmény: Jancsár János 47173.)2024.08.15. 10:28
 
 
Kijátszás szempontból viszont ez az én kijátszásom lesz végül? Thuzad utazás mellett pl. ha nem tudnám, be tudom rakni a megfogott lapot?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47174. Novalisk24 (előzmény: Jancsár János 47173.)2024.08.15. 09:37
 
 
De a szívemben az érzés olyan mintha ellopnăk.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47173. Jancsár János (előzmény: Novalisk24 47172.)2024.08.15. 06:42
 
 
Nem. A vámpír csókja nem lopás, hanem counter. Bár összehatásában olyan, mintha ellopná a lényt, valójában nem ez történik, hanem megakadályozza azt, majd játékba teszi a saját oldalán. A lopás technikailag nem kijátszás, hiszen a lap el sem hagyja a játékteret. Ha a csók létrejön, akkor technikailag egy új kijátszás történik. Ezért nem tudja megmenteni a követő az óriást, mivel az csak lopást tud megakadályozni, ez meg nem az.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47172. Novalisk242024.08.14. 19:54
 
 
Üdv!

Az óriás követő megmenti az óriásomat mondjuk egy vámpír csókjătól?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47171. Jancsár János (előzmény: Novalisk24 47169.)2024.08.12. 06:39
 
 
Az dönt a sorrendről, akinek a köre van.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47170. Jancsár János (előzmény: Novalisk24 47168.)2024.08.12. 06:39
 
 
A reakciók mindig azt nézik, hogy mennyi a lap módosított, tehát ténylegesen kifizetett költsége. A kivétel a helyettesítés, mert ott a teljes (helyettesített) költséget "kifizeti", csak másként, nem hagyományos módon.

Ha idézte a X=2-es lapot, és ténylegesen 1 Vp-t fizetett ki rá, akkor olyan reakcióval is meg lehet fogni a lapot, ami max 1-es költségű lapot fog.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47169. Novalisk242024.08.11. 21:01
 
 
Üdv

Az előkészítő fázisban ha egy lapon van egy dermesztes jelző ami éppen leesne és egy késleltetett hatás jelző ami szintén leesne akkor mi a sorrend?
Mondhatom azt hogy előbb a dermesztes jelző jön le és aztán a késleltetett hatás jelző pl egy moa torpedonal, vagy mi alapján dől el?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47168. Novalisk24 (előzmény: Jancsár János 47159.)2024.08.09. 18:59
 
 
Ide kapcsolódva meg 1 kérdés, olyan lap tudja fogni ami max 1es költséget fog vagy ide akkor már kettes kell legalább?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47167. p1rat3n1nj4 (előzmény: Jancsár János 47166.)2024.08.08. 13:27
 
 
Köszönöm szépen a gyors választ.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47166. Jancsár János (előzmény: p1rat3n1nj4 47165.)2024.08.08. 13:16
 
 
Igen. Ezt a mechanizmust már az Elözönlés kiegészítőben megjelent Kreátor képességénél megtalálod faq-ban.

A halálsikoly akkor jön létre, amikor a lényt már ténylegesen ellopták, azaz gazdát cserélt, és a halálsikoly annál a játékosnál jön létre, akinél a leszedett/ellopott lény volt eredetileg.

Az óriás átáll tehát az ellenfélhez, majd létrejön Nálad a halálsikolya, amivel ellophatsz egy lapot, akár az ekkor már az ellenfél oldalán ácsorgó óriást is. Fontos azonban megjegyezni, hogy ez nem válik végtelen ciklussá, mivel a halálsikoly lopásnál csak akkor aktiválódik ha a lap a tulajdonos irányítása alól kerül ki, tehát az ellenfélnél, a "visszalopáskor" nem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47165. p1rat3n1nj42024.08.08. 13:02
 
 
A Szerelmes óriás a Halálsikoly képességével vissza tudja lopni saját magát, hogyha Csábítás képességgel ellopják?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47164. Jancsár János (előzmény: eraklon 47163.)2024.07.26. 13:32
 
 
Igen, ez a két hatás nem feltétele egymásnak.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47163. eraklon2024.07.26. 12:04
 
 
Ha A kárhozat fala egy olyan lényt akar gyűjtőbe küldeni amin van élet jelző és ezáltal az nem kerül gyűjtőbe, attól még az SP -je nőni fog a falnak?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47162. lacka00002 (előzmény: Jancsár János 47161.)2024.07.24. 10:49
 
 
köszönöm szépen a gyors választ!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47161. Jancsár János (előzmény: lacka00002 47160.)2024.07.24. 10:38
 
 
A "bármilyen módon" pont egy ilyen megengedő kitétel.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47160. lacka000022024.07.24. 10:14
 
 
Sziasztok,

Válogatásnak dobott Nagy Tohonya képessége miatt húzok lapot?

Szabály szerint csak olyan lapok képessége működik húzási fázisban ami ezt kifejezetten engedi viszont a lap meg azt mondja, hogy bármilyen módon ha eldobom.

Köszönöm,
Rela
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47159. Jancsár János (előzmény: Novalisk24 47157.)2024.07.16. 13:54
 
 
Tehát Ha az X-et 2-ben határozod meg, majd ellövöd rá az idézést, akkor az X 2 marad.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47158. Jancsár János (előzmény: Novalisk24 47157.)2024.07.16. 13:54
 
 
81.2.2. Az idézéssel kijátszott lapok a játékban nem számítanak eggyel kisebb idézési költségűnek. (7.8.1.)
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47157. Novalisk242024.07.16. 13:29
 
 
Üdv!

Mi történik akkor ha idézek egy 2 ért jövő kybert?
Az x marad 2 vagy 1 lesz mert 1 ért játszottam ki végülis?
Tehát az a kérdés hogy a sebzése és eletpontja 1 lesz e vagy 2 és mennyit hasznosít ilyenkor újra?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47156. Jancsár János (előzmény: jnashville 47155.)2024.07.15. 12:11
 
 
94.0.2. Azok a reakció cselekvések, amelyek szövegezése nem határozza meg, hogy mire lehet velük reagálni, csak azt mondja, hogy “reakcióként is használhatod”, azok kizárólag az ellenfél önálló cselekvésére reagálva használhatók.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47155. jnashville2024.07.15. 10:35
 
 
Sziasztok,

a tegnapi váci versenyen jött elő a kérdés, és szegény Janát kiraktam vele az életből, ezért itt is felteszem.

Riska képességével, ami reakcióként is használható, tulajdonképpen mire lehet reagálni? Szerintem tulajdonképpen mindenre, amire alapvetően legál reagálni (tehát pl. követő képességére nem, de mondjuk egy random áramlásra, ami nem is lapkijátszás, viszont cselekvés és egyben forrás, igen).
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47154. Jancsár János (előzmény: eraklon 47153.)2024.07.15. 09:21
 
 
A kijátszási feltételt akkor is teljesíteni kell, ha a lap nem kézből kerül kijátszásra.

21.3.2. A nem kézből kijátszott lapok esetén is teljesíteni kell a lap kijátszási feltételét, és az így kijátszott lap hatásait ugyanolyan módon, és sorrendben kell végrehajtani, mint a kézből kijátszott lapok esetén.

Tehát, ha egy képesség létrejöttének van egy feltétele, akkor azt ilyen esetben is teljesíteni kell.

A kérdés második fele értelmezhetetlen, mivel az eltiprás nem reakció. Inkább úgy kellene feltenni a kérdést, hogy rendelkezik-e azzal a képességgel a semlegesítésként kijátszott lap, amire ez van írva?

Szerintem nem. A kétféleképp kijátszható lapok vagy egyik, vagy másik formájukban jönnek létre. Ha a képességnek az a feltétele, hogy a lapot nem semlegesítéssel játszottad ki, akkor azzal a képességgel a semlegesítésként kijátszott lap nem is rendelkezik, tehát az a képessége nincs, nem másolható.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47153. eraklon2024.07.14. 08:19
 
 
Ha Eltiprással egy olyan lény kijátszáskori képességét akarom újra kisütni, amelynek kijátszáskori képességének feltétele, hogy kézből játszák ki vagy hogy nem semlegeítésként lett kijátszva, akkor létrejön a képessége a lények vagy sem?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47152. jnashville2024.07.13. 15:48
 
 
Sziasztok, Régi szép idők mellett kijátszok egy A teknősök örökségét, ami visszarakna két lényt, mennyi VP-t kell elköltenem?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47151. p1rat3n1nj4 (előzmény: Miklós 47150.)2024.07.08. 22:31
 
 
Nem tudom, rossz ízt hagy az ember szájában elmagyarázni egy kezdő játékosnak azt, hogy az Abrakadabrán a "semmilyen célozhatatlanság nem véd ellene" rész az pont nem működik a bontott versenyek sztár lapja ellen. Megint bonyolódott ezzel is a játék.

De akkor maradnak a dermesztés jelzők és a Faék. A Faék az egy nagyon okos és sokoldalú lap. Szeretem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47150. Miklós (előzmény: p1rat3n1nj4 47149.)2024.07.08. 12:04
 
 
Az nem feltétlenül jó, ha egy lapot azért FAQ-zgatunk, hogy erősitsünk rajta, főleg nem 1 lap kedvéért. Azariont azért le lehet szedni, csak nem akárhogyan, de rengeteg féle módon lehet 2-t sebezni (pl. Dobótőr triviális, de én legutóbbi versenyen Faéket használtam, ha esetleg szembejönne).

Egyébként van arra terminológiánk, hogy "mindent" szedjünk, ha a lapra azt írjuk, hogy célpont lap mindenképpen a gyűjtőbe kerül, az felülír mindent. Lehet, hogy lesz egyszer majd ilyen lap is.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.