Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Technikus
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
A technikus egyfajta dekás, aki nem csupán a Mátrixon képes zsonglőrködni, de mindenfajta elektronikus berendezés nagymestere is.
Nézz szét a galériában!
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
Boszorkányok és Manaszipoly
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (1)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (10)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (35)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (223)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8144)
Lapötletek (64970)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Köszönöm a választ
 
olyat is megfog, ami több lényedre hatna.
 
Sziasztok, a Troll csatakiáltás csak olyan lapot tud megfogni ami 1 darab lényemre hatna, vagy területit is megakadályoz (pl. Drakolich)?
 
Persze, az álomjelző csak annyit csinál egy lénnyel, hogy bepasszivizálja, és az előkészítőben nem aktivizálódik. Képességeit nem tiltja, azt a dermesztésjelző csinálja.
 
Üdv!
Álomjelző hatása alatt használhatja egy lény K, S ill. J képességét?
Pl. Tokozó rakshallion mellett lejön egy Ryn, a földön járó egy álomjelzővel, ettől függetlenül ez után, a J képességével tud további álomjelzőket kiosztani?
Köszönöm.
 
Köszi a választ!
 
Köszi a választ!
 
Cs,

Ha nem játszol ki akkor nem ad, ezzel már én is próbálkoztam xd
 
Hali,

Megvédi őket a hajószabály.
 
Üdv!

A kérdésem az alábbi:

A hívó kürtön az alábbi a szöveg: "Kijátszásakor nevezz meg egy lény altípust! Ilyen lényeid költsége 1 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá). K, ha egy ilyen lény költségét nem tudtad így csökkenteni, kor végén kapsz 1 VP-t. 2 zanszilánk, áldozd fel: keress elő egy ilyen altípusú lapot."

A lap K képessége akkor is ad VP-t, ha nem játszok ki megnevezett altípusú lényt (mert pl.: van a kezemben, de túl sokba kerül még csökkentve is), vagy csak akkor, ha pl.: kijátszanék lényt, de megakadályozták?

Köszönöm.
 
Üdv!

Gyors kérdés: kipergetek a kezemből x+3 hajót az asztalra egy körben, majd érkezik rá a "Most már elég" papíros - a semmibe küldi a ladikjaimat vagy a hajószabály miatt passzívan a tartalékomban maradnak? Thx
 
Lehetne akár az is, de mivel nincs odaírva, nem az,ez egy szimpla kapcsolódó hatás, amit akkor használhatsz, ha jelző kerül lapra.

Vannak hatások, amelyek valamit létrejöttükkor módosítanak:
pl. "minden tűzsebzésed +1 sebzést okoz", ez nem egy reakció, csak egy módosító hatás, ami a tűzsebzéseket módosítja.
Vagy az oázisfészkelő képessége is ilyen, de akár a Kreatív termiké is.
A gleccserek védelmezője is ilyen, a fentiektől csak annyiban tér el, hogy itt eldöntheted, akarod-e, hogy a jelzők száma módosuljon, így ez egy aktiválást igénylő kapcsolódó képesség.

A módosító reakciók annyiban térnek el ezektől, hogy azok még a hatás előtt jönnek létre. Eredetileg az Oázisfészkelő is ilyen volt, de ez számos problémához vezetett, ezért ezt megváltoztattuk. Konzisztensebb azt mondani, hogy csak az a reakció, amin a megfelelő kulccsszó szerepel, mert így nem kell minden egyes lapnál vaciálni, hogy ez most az-e vagy sem.
 
A gleccserek védelmezőjének a (K) képessége az reakció képesség? Nincs odaírva, de másnak nehezen tudom elképzelni.
 
A mi oldalunkon sajnos nincs fent.
 
Sziasztok!
Régi szabálykönyv (4. kiadás) elérhető valahol digitálisan?
 
Jogos, köszönöm, töröljük!
 
Talaltam meg 1 furat biroi vizsgalva keszulodes kozben:

36.3. Az ütés részfázisban csak azok az automatikus képességek működnek, amelyek leírása ezt kifejezetten megengedi, vagy erre utasít.

Szerintm ez nem kene ide rengeteg "ha sebzest okoz" "ha megsebzodik" hatasnal nincs ott, hogy "az utes fazisban" oszt megis mukodni szoktak.
 
Páros verseny általában nálunk májusban szokott lenni, még nincs véglegesítve a dolog, valószínűleg tartunk majd egy igényfelmérést. Most jött el az idő, hogy az új nemzedék és a káosz meta már drasztikusan különbözik, lehet érdemes lenne idén 2 káosz versenyt tartanunk, de majd ti dönthettek erről.
 
Várható 2024-ben páros verseny?
 
Szerintem igen, mivel nem azt mondja, hogy a következő húzás fázisban, így az az adott kör húzás fázisára vonatkozik, ha kettő van, mindkettőben. Valami rémlik, hogy ez már ki is jött egyszer ellenem tesztelésen.
 
Burástya avarkomposztáló és Fluxuskamra hogy működik együtt? Első előkészítőben dobok a fluxuskamrának lapot, akkor mindkét húzás fázisban többet húzok?
 
Koszi!
 
Köszönjük, egyeztetek Jánossal!

Meg is van, a 22.1.2. marad, a másikat ehhez szinkronizáljuk.
 
Talaltam 2 Kodex pontot, ami nekem ugy tunik, ellentmond egymasnak:

4.24.3.1. Az aktiválást kívánó kapcsolódó hatásokat valamennyi automatikus kapcsolódó hatás végrehajtása után lehet használni.

22.1.2. Arról, hogy a kijátszott laphoz kapcsolódó hatások milyen sorrendben jöjjenek létre, a lap kijátszója dönt, közöttük előírt sorrend nincs.

Jol latom-e es ha igen, akkor melyiket gondoljuk relevansnak?
 
Kedves D.K.

Köszönöm szépen a választ
 
Kedves Miklós!

Köszönöm szépen a választ
 
96.6. Ha egy lap szövege szerint a játékos egy előre kikészített lapot "kap", akkor alapértelmezés szerint azt az asztalra, a saját térfelére kell tennie. Ha ez egy lény, akkor a tartalékjába. Ha ettől eltérően kell eljárni (pl. a lapot a játékos a kezébe, a lényt az őrposztjába kapja, vagy a lap az ellenfélnél jön létre), akkor azt a lapszöveg külön megemlíti.
 
Rögtön a játékba kerül, a költségét nem kell kifizetni.
 
Sziasztok!
Párommal nem régen kezdtünk el játszani a HKK-val és felmerült bennünk egy kérdés magával a kalóz paklival. Több lapnak a képessége is hivatkozik, arra, hogy “kapsz egy rumos kulacsot” ezt hogy kellene értelmeznünk? Kézbe kapja meg a játékos vagy a játékba kerül, kifizetve a költséget? Vagy ha a játékba kerül nem kell kifizetni a költséget?

Válaszotokat előre is köszönöm,
Kineász
 
Értem, köszönön szépen a részletes választ.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.