Az aukciós ügynök hetente kétszer dolgozik. Ilyenkor egy listát kap arról, melyik kalandozó mit vásárolt az aukción és mennyiért, valamint azokról a tárgyakról és felajánlójukról, amit be kell gyűjteni, hogy felkerülhessen az aukcióra. A feladatot ilyenkor mindenáron teljesíteni kell.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
X VP elenios általános „mentális”
A hatása minden szempontból egy ellenfeled által ebben a körben, vagy az előzőben kijátszott fix X költségű nem reakció azonnali, vagy általános varázslat hatása lesz.
Phua kúp (új)
1 ZSZ 1 nekron 5 SP tharr/dornodon építmény
Minden lényed idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy moát a gyűjtőből a kezedbe.
S áldozd fel egy lapod: célpont játékos a következő előkészítő fázisában +1 vagy -1 VP-t kap.
Estelle csettintése
2 VP fairlight azonnali „védekezés”
Megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor kapsz játékba, vagy a kezedbe egy Sörényes ubukot.
Éji vad
2 VP 3/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
Ha van játékban olyan lény, aminek az ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél: ingyen kijátszhatod.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
„Vérszagra gyűl az éji vad.”
Fordított nap
szabálylap
Ha egy játékos a saját forrásával lapot húzna: helyette kap 1 VP-t.
Ha egy játékos a saját forrásával VP-t kapna: helyette húz 1 lapot.
Ha visszakerül asztalról, vagy gyűjtőből a kezedbe: játékba rakhatsz egy minotauruszt a kezedből (de köröknként csak egyszer, és a következő kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe).
E: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.
Elátkozott mező
1 VP chara-din/sheran bűbáj
Ellenfeled körönként 1 varázslatot játszhat ki a kezéből.
Hátrány: nem játszhatsz ki varázslatot e kezedből.
A gyűjtő hívása
1 VP leah azonnali
A paklidból a gyűjtőbe dobhatsz egy lapot, ami nem vízió, nem támad fel és nincs jelenés képessége.
„kötelék”: S feltámad (kivéve a körben, amikor gyűjtőbe került).
Kijátszásakor ellenfeled köteles rá reagálni, ha tud.
Ellenfeled forrásai más vérfarkasodat nem célozhatják.
A jégsárkány pecsétje
1 VP leah azonnali/reakció
Megakadályoz egy varázslatot és szétoszthatsz 3 dermesztés jelzőt célpont lapok között.
Keress elő egy olyan lapot a paklidból, amilyen nevűt ebben a körben ellenfeled megakadályozott, vagy forrásával gyűjtőbe küldött.
Inkább ezt
0 VP rhatt azonnali/reakció
Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: keress elő ellenfeled paklijából egy a megakadályozottal azonos színű, vagy típusú lapot és ezt ellenfeled a kezébe veheti.
Butanüid
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
Anti-mágia: 1 és kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lapot a játékosok dobtak ennek a képességnek.
K dobj egy Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: megakdályoz egy varázslatot, vagy „Semmizés: 1”.
Ganüid derivátor
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
S kapsz anyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek.
E dobj egy ganüidet a gyűjtőbe: célpont lap passzivizálódik.
Ganüid integrátor
1 VP (3)/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
J dobj X (max 3) ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: célpont ganüid kap X izom jelzőt.
S: megakadályoz egy forrást, ami egy ganüidedre hatna.
Mindent a hatalomért újra kiadása full artban.
Szerintem UN környezetben teljesen használható lenne és az art gyönyörű.
(Védnökölni nem lehet mivel promós lap és Káoszban továbbra is gyenge.)
2-es mérgezés.
S: kap annyi izom jelzőt, ahány olyan lény van játékban, amin van méreg jelző.
K végy le róla X jelzőt: megakadályoz egy X költségű varázslatot.
Radioaktív óriáspolip
4 VP 5/5 sheran szörny/polip
4-es mérgezés.
Kijátszásakor minden nem polip lény kap 1-1 méreg jelzőt.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül.
Problémás ganüid
1 VP 1/3 rahtt szörny/ganüid
Dobd ezt a lapot és egy másik ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy célzó forrást.
Ha ellenfeled lapot húz/keres, vagy VP-t kap: kapsz egy Ganüif ifjoncot a kezedbe.
Minotaurusz szabotőr
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe.
S keverj vissza 2 minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.
Ganüid szubtraktor
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid
Ganüidjeid idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
E mutass X ganüidet a kezedből: célpont lény kap -X/-X-et a kör végéig és ha csak Ganüid ifjoncot mutattál, akkor ez ellen semmilyen immúnitás nem működik.
Ha ÉP-d legalább 20: Élet:1.
S2: célpont lény vagy játékos gyógyul 3ÉP-t.
J: ha egy játékos max. ÉP-je nő ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
Móka Miki
2vp1nekron
kalandozó (0)KF Chara-din
3/4
S: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, és ha ez egy asztalon maradó lap minden ilyen lap a gyűjtőbe kerül.
"-Szerinted ez vicces!?"
Favicc
1vp
azonnali Chara-din
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha Sheran lapot céloztál ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot. "Reccs."
Az asztalon lévő lapokon csak időleges- és késleltetett-hatás jelzők lehetnek.
Ha a játék elején kikapcsolják az első asztalon maradó lapra tehetsz egy izom, élet, méreg, álom, dermesztés vagy elmúlás jelzőt. "-Egyedül is megy!"
Kompenzáció: ellenfeled kap egy Polip porontyot.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Harci képesség: ellenfele sebződik „kötelék”-et.
Trükkös burástya
1 VP 1/1 elenios szörny/burástya
Kijátszásakor kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány lapot ellenfeled sikeresen kijátszott ebben a körben.
Ellenfeled minden forrása, ami burástyáidat célozza 1 VP-vel drágább.
Kézlevágás
1 VP chara-din azonnali „ősmágia”
Csak fix költségű lappal lehet rá reagálni.
A saját körödben: megakadályoz egy nem fix költségű lapot.
Az ellenfél körében: ha ellenfelednek legalább 6 lap van a kezében, el kell dobnia 3 véletlenszerű lapot.
Pörölycápa
2 VP 2/2 chara-din szörny/cápa
Semlegesítés: varázslat.
A saját körödben kap +3 SB-t.
Az ellenfél körében kap +3 ÉP-t.
Fellebbezés
? VP fairlight, rhatt azonnali/reakció
Idézési költsége 0 VP, vagy 2 VP lehet.
Megakadályoz egy reakciót, vagy egy gyűjtőbe küldő forrást.
Kijátszásakor ellenfeled paklijának felső 4 lapja a Semmibe kerül.
Ha egy játékos paklijából lap kerül a Semmibe: a játékos választásod szerint sebződik 2 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t.
Minden motyogód kap +1 SB-t.
Végtelen sötétség
1 VP leah bűbáj
Kompenzáció és halálsikoly: célpont lap elveszíti a képességeit.
Minden jó jellemű lap 1 VP-vel és 1 nekronnal drágább.
Körönként egyszer, Homályurad képességét ingyen használhatod.
Éjjeli fenevad
1 nekron 1/1 leah szörny
Semlegesítés: azonnali, de ha Homályurat használsz, akkor varázslatot, ha leveszel egy jelzőt a Homályuradról, akkor nemlény lapot semlegesít.
Ellenfeled minden lapja 1 nekronnal drágább.
A hármas mágikus ereje (új)
3 VP sheran általános [+3]
Nem olcsóbbítható.
Gyógyulsz 9 ÉP-t.
Kapsz 6 VP-t, vagy húzz 3 lapot, vagy ellenfeled eldob 3 lapot, vagy max 3 célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Latyakember
2 VP 3/3 chara-din szörny/ember
Ellenfeled körében „háló” képessége van.
A te körödben ellenfeled minden lapja és lapjainak aktiválást kívánó képessége 1 VP-vel drágább.
Kijátszásakor egy célpont sérül 1 ÉP-t.
S:ha tűzsebzést okozol,kör végén visszavehetsz egy tűz lapot a gyűjtődből.
J:megakadályoz egy reakciót,amit tűz varázslatodra reagál.
Veszettség
2 nekron
Színtelen bűbáj
betegség
Ha ellenfelednek van ősmágiás lapja játékban vagy a gyűjtőben,idézési költségét helyettesítheted 4 ÉP-vel.
Kijátszásakor átkerül ellenfeledhez és kör végén húzz egy lapot!
Minden lap 1 nekronnal olcsóbb.
Nem lehet feláldozni.
Ájtatos manó
2 VP,1 ZSZ
Bufa szörny
manó
"Repül"
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lapod kézből Semmibe dobásával.
Kijátszásakor nevezz meg egy színt:minden ilyen színű lényed kap +1/+1-et.
S:áldozd fel egy lényed:célpont lény kap egy izom- vagy életjelzőt.
Manóidra az ellenfél nem rakhat jelzőt és lapot.
5zanszilánk 8/5 chara din szörny thargodan
+1 rá reagálni és egy szörnykomponens jár érte
Élet:2
Kijátszáskor vedd vissza a 3 legdrággáb lapodat a gyűjtőből
J célpont nem lény lap/lapok a semmibe kerülnek (max 3) vegyél vissza még ennyi tetszőleges lapot a gyűjtöből
Anti-mágia: 1.
Élet: 9.
K végy le egy lényedről 1 élet jelzőt: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
A köröd végén, ha legalább 20 élet jelző van a lényeiden: azonnal megnyerted a játékot.
A halhatatlanok nagymestere (ÚJ)
követő/epikus
Kedvelt lap: élet képességgel rendelkező lény.
Ellenfeled lapjainak és forrásainek „életkioltó” képessége nem működik.
S 1 VP, vagy 2 ÉP: a következő lényed, ami játékba kerül, kap 1 élet jelzőt.
Xenó pretoriánus
3 VP 3/6 chara-din szörny/xenó
K megakadályoz egy forrást, ami egy xenódra hatna.
S ellenfeled eldob választása szerint 1, vagy 2 lapot, te pedig húzol annyit, amennyivel kevesebb lapot dobott mint 2.
Ganüid hamukotró
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
K dobj egy lapot a Semmibe: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját, ezek közül a ganüideket vedd kézbe, a többit dobd a Semmibe. Majd gyűjtőbe küldhetsz max annyi célpont lapot, ahány Ganüid ifjonc került így a kezedbe.
Burástya kitinhajtogató
2 VP 3/3 elenios szörny/burástya
S: előkereshetsz a paklidból bármennyi Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből a kezedbe.
E: célpont lap passzivizálódik.
Ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott: „Semlegesítés: lap.”
Ha nem semlegesített, akkor kijátszásakor előkereshetsz egy krabbert, vagy gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.
Krabber elitista
1 VP 4/1 leah szörny/krabber „háló”
A saját körödben immúnis ellenfeled forrásaira.
Az ellenfél körében nem lehet megsebezni.
Áramlás: kapsz 1 Csattogó krabbert.
Topologikus transzformáció
2 VP chara-din azonnali „védekezés”
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy gyakori tókent, aminek a típusa megegyezik a célpont lapéval.
Kényszersorozás
1 VP chara-din bűbáj
S rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből a Semmibe egy lapot, ami képes előre kikészített lapot játékba hozni: kapsz egyet egy olyan olyan előre kikészített lapból, amit a semmizett lap képes játékba rakni.
Brutális xenó
2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó „háló”
Élet: 1.
S minden játékosnak el kell dobnia egy nem xenó lapot.
IK-ját helyettesítheted egy lap Semmibe dobásával.
K ha ellenfeled pontosan 1 ÉP-t sebződik: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Az elnyomó
2 VP 4/2 chara-din szörny „legendás”
Ellenfeled lapjai passzívan jönnek játékba.
Legendás lényeid kapnak +1/+1-et és játékba kerülésük után aktivizálódnak.
Legendás képesség: ellenfeled passzív lapjainak a képességei nem működnek.
Igazságos csere
szabálylap
Minden játékosnak az adott körben elsőként kézből kijátszott nem reakció lapja a következő képességet kapja: „Kompenzáció: kapsz X VP-t, és húzz egy lapot!”
X a lap idézési költsége.
A kör végéig őrposztod mérete korlátlan és minden őrposztodban lévő lény láthatatlan.
A kör végén gyűjtőbe kerül minden lényed, amivel sikeresen támadtál ebben a körben.
Isteni szél
2 VP chara-din azonnali
Minden hajó passzivizálódik, majd a gyűjtőbe kerül.
A bábok mestere
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
J X VP: a kör végéig ellophatsz egy célpont, max X költségű lapot.
Moa karomfúró
2 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”
Moáid költségében minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 SZK-val.
S: célpont építmény sebződik 6-ot.
E 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Újévi fogadalom
1 VP bufa általános
Nevezz meg egy X értéket (min 1).
A kör végén, ha ennek a lapnak a kijátszása után pontosan X VP-t költöttél el összesen: kapsz 2 VP-2 és húzz 2 lapot!
Tárgy is építheti.
Kijátszásakor mindenki elveszti minden VP-jét, majd kap annyi SZK-t, ahány VP-t így vesztett.
P: egy célpont sebződik annyit, ahány SZK-d van (játékos max 7-et).
Kijátszásakor, ha nincs lap a kezedben: húzz egy lapot!
K dobj egy lapot a kezedből a Semmibe, vagy áldozd fel egy lapod: kapsz egy gyakori tókent.
Összefonódott sorsok
szabálylap
A játék elején nevezz meg 2 laptípust!
Ha egy játékos sikeresen kiijátszik a kezéből egy megnevezett típusú lapot: ellenfele előkereshet egy, a másik megnevezett típusba tartozó lapot!
Hármas büntető osztag (új)
1 VP 3/1 chara-din szörny
Minden lapod (önmaga is) a következő képességet kapja: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Okulüpaj lovagja (új)
2 VP 1/1 chara-din kalandozó/alakváltó
Kijátszásakor ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.
Jelenés 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében Okulüpaj szerepel.
Okulüpaj sóhaja (új)
1 VP chara-din azonnali
Egy célpont sebződik 2-t, vagy előkereshetsz egy chara-din avatárt, vagy egy lapot, aminek nevében okulüpaj szerpel.
Villámkéz Vili
Fairlight, kalandozó, gnóm, 1/4, KF, villám, IK: 2 VP
J: kapsz egy "Elektrosztatikus kisülés"
vagy "Villámcsapda" lapot a kezedbe.
Ha egy körben legalább 4 lapot
kijátszol, azonnal megnyerted a játékot. "Gyorsabb, mint az infláció!" - V. Michael, Fairlight bankár.
Maev Rick
Dornodon, kalandozó, árnymanó, 2/4, KF, horgony, IK: 2 VP
S: kapsz 1 Dobótőrt vagy
1 Szikra lapot a kezedbe.
J: a gyűjtődből a kezedbe
vehetsz max. 2 Dobótőrt vagy
Szikrát. (lehet vegyesen) "Megkeverem úgy a kártyát,
akkor csalok, amikor látják."
Az árnyalatok eltiprása
színtelen, azonnali, vízió, ősmágia, IK: 0 VP
Egy célpont színét megváltoztatod.
Ha ezután legalább 3 azonos színű permanensed
van a játékban és/vagy a gyűjtődben,
húzhatsz egy lapot.
Egy- és kétszínű versenyen tiltott. "Mindenki egyformán szánandó Leah előtt." - Leah főpapja
A változatosság gyönyöre
színtelen, azonnali, IK: 0 VP
Egy célpont színét megváltoztatod.
Ha ezután legalább 2 különböző színű
permanensed van játékban, kapsz egy tókent.
Jelenés: húzz egy lapot! "Különböző színűek és -vallásúak vagyunk,
S a különbözőeknek az igényeik is mások"
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha nem védekezésként játszottad ki, akkor ellenfeled kap egy Zirri átokmacskát.
Őrült macskás nő
1 VP 1/3 színtelen kalandozó/ember KF
Kijátszásakor előkereshetsz egy lényt, aminek nevében a macska szó szerepel akár ragozva is.
S áldozd fel egy lapod: egy célpont sebződik 3-mat.
Minotaurusz harcművészet
1 VP tharr azonnali/minotaurusz, reakció
Megakadályozza egy asztalon lévő lap aktiválást kívánó hatását és a lap visszakerül kézbe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
S jelenés: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.
Ősi erő
1 VP chara-din azonnali/reakció
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan lényed, aminek nincs képessége és/vagy van hátránya.
Megakadályoz egy lapot vagy forrást.
Ha egy játékos saját forrásábal VP-t kap: el kell dobnia egy lapot a Semmibe.
Ha saját forrásával lapot húz, vagy keres: veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.
Ragadozó teknős
2 VP (3)/3 sheran szörny/teknős
Anti-mágia: 1.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: sebződik 2 ÉP-t.
S 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Xenó agyszippantó (új)
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lapot dob (kivéve önmagától): előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből, vagy kapsz egy Xenó parazitát.
Életerős moa
1 VP 1 nekron 1/4 tharr szörny/moa
Élet: X, ahol X annyi, ahány moád van a Semmiben.
Moáid költségéből minden nekront helyettesíthetsz egy élet jelző levételével lapjaidról.
Jelenés: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.
Oruh-vahn politikus
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa
Anti-mágia: 1.
J: ellenfeled a következő előkészítő fázisában 1-el kevesebb VP-t kap.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t. A saját körödben ez a képesség gyűjtőből is működik.
Húzz egy lapot!
S: nézd meg egy pakli felső lapját, majd ha akarod, keverd meg a paklit.
Ha bármikor van 3 azonos nevű lapod játékban: nem sebződsz.
Hálószoba
1 ZSZ 4 SP sheran építmény/pók „háló”
Sheran lapok kijátszása nem számít bele a „háló”-ba.
Pókjaid kapnak +1/+1-et.
S 1 VP: előkereshetsz egy pókot, vagy kapsz egy Fekete özvegyet.
Kavics a cipőben
1 SZK tharr tárgy
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből, vagy sikeresen használ egy aktiválást kívánó hatást: sebződik 1 ÉP-t.
Jelenés: kapsz egy Elemi követ.
Landragór láncai
szabálylap
Minden játékos körönként 1 varázslatot játszhat ki sikeresen.
Minden permanens passzívan jön játékba. Passzív lapok képességei nem működnek.
Poluu-hska Petry
1 VP 1 nekron 2/2 tharr szörny/moa
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
E ha ellenfeled ebben a körben az előkészítő fázisban kevesebb VP-t kapott, mint normálisan kellett volna: kapsz 1 SZK-t és a kör végén húzz egy lapot!
Krabber hálócipelő (új) (új)
Leah, szörny, krabber, 1 SZK, háló, védekezés, 0/4, IK: 2 VP
Élet: 1
A "H" minden lapkijátszásra vonatkozik,
nemcsak a kézből kijátszásra.
Rád nem vonatkozik a "H" szabály.
J: kapsz egy Időlassítót a kezedbe. "Tulajdonképpen nem is érdemes mással törődni, csak a célszerűséggel." - Hemingway
Skorpiókirály
Sheran, kalandozó, skorpió, ember, 1 SZK, KF, "oltalom" 1, IK: 3 VP
2-es mérgezés
J: eloszthatsz 2 méregjelzőt célpontok között.
S: kapsz a kezedbe egy "Spektrális skorpió" lapot.
Skorpióid nem foglalnak helyet az őrposztban.
Hullazabáló (új) (új)
Leah, szörny, nekromanta, 1 SZK, KF, 2/2, szárny, IK: 1 VP 1 nekron
S: feltámad.
K: Semmizés 1, és kap annyi izom jelzőt,
amennyi a semmizett lap költsége volt.
(de max. 3-at) "Az vagy, amit megeszel!"
Igor, az emlékgyilkos
Leah, kalandozó, nekromanta, KF, 2/4, SZÁRNY, oltalom: 1 IK: 3 VP
Élet: 1
Ha ellenfelednek lap kerülne a gyűjtőjébe,
az ehelyett a Semmibe kerül.
K: Semmizés: 1, VAGY ellenfeled 2 lapot a paklija
tetejéről a Semmibe rak.
J: egy célpont annyit sebződik, ahány lap van
ellenfeled Semmijében.
Ork kíntornász
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/6
IK: 1 VP, 1 ZSZ
J: egy célpont sebződik 4-et.
Ha sebződik, egy célpont is sebződik ugyanannyit. "Nekem bemelegítés, neked a vég!"
Halálos forróság
Dornodon, bűbáj, tűz, IK: 1 VP 1 ZSZ
Húzz egy lapot!
Ha valaki kijátszik egy lapot, egy célponton
sebezhetsz 2-t. "Nem tudtad, hogy veszélyes a tűzzel játszani?"
Rücskös kémgömb
Sheran, szörny, 1 SZK, SZÁRNY, 2/1, IK: 0 VP
S: feltámad.
Kijátszásakor sebződsz 2-t.
Ha valaki kijátszik egy lapot, visszaveheted
a kezedbe. „Az igazi szeretet nem azt jelenti, hogy elválaszthatatlanok vagyunk, hanem hogy elválaszthatsz egy pillanatra, de a kezemben örökké ott leszel.”
Némó kapitány
Dornodon, kalandozó, kalóz, 1/4, SZÁRNY, IK: 1 VP, 1 ZSZ
S: kapsz egy Aknászhajót.
Minden hajód az alábbi képességet kapja:
P: egy célpont a következő előkészítő fázisodig
forrásra immunis lesz, és mágikus védelmet kap. "Termete magas, homloka domború, orra egyenes, szája határozott vonalú; gyönyörű, egészséges a fogsora, hosszú, keskeny keze roppant kifejező."
Szertartásmester (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, IK: 1 VP 1 ZSZ
J: kapsz egy Nyomorult quwargot.
S, Áldozd fel egy permanensed: húzz egy lapot
VAGY kapsz egy tókent, ÉS kapsz 1 VP-t. "A quwargok szokásai néha a legkegyetlenebb vonásaikban
hasonlítanak az emberekéire."
Minden előkészítő fázisodban a kapott VP helyett kaphatsz SZK-t is.
S: ha gyógyulsz vagy SZK-t költesz,ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
Ereklyének feláldozott lapjaid gyógyulás helyett célpontba is sebezhetnek és egy körben bármennyi lapot áldozhatsz ereklyének.
A halál kicselezése
1 VP
Fairlight általános
ősmágia
Kompenzáció: kör végén vedd vissza a kezedbe!
Nem lehet anti-mágiának eldobni.
Húzz 1 lapot!
A következő 2 gyűjtőbe küldő forrás nem jön létre.
"Mindenki a saját szerencséjének a kovácsa."-Zu'lit
Szivárvány őrség
Szabálylap
Nem kezdesz miatta kevesebb lappal.
J: kapsz egy tóken lényt(csak a 2. körtől).
Ha bármikor van játékban 7 különböző színű lényed,megnyerted a játékot.
Csábítás: 2 és ha olyan lényt csábított, amin van méreg jelző, akkor húzz egy lapot!
3-mas mérgezés.
„Olyan szép volt, csábító és vonzó…A FEJE.” – Zuargdag a halálos ágyán.
Tűzvirág
1 VP dornodon bűbáj „tűz”
K ha tűzsebzést okozol: ellenfeled sebződik 2-t.
S J2: ha ebben a körben legalább 7 ÉP-nyi tűzsebzést okoztál: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Yowie
1 VP 3/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”
Ha eldobod a kezedből: kapsz 1 Jégcsapot a kezedbe.
J: ellenfeled minden lapját, amin dermesztés jelző van, vissza kell keverni a pakliba.
Desztilláció
1 VP chara-din általános „sav”
Fordítsd fel a paklid felső lapját: ezek közül a „sav” lapokat és azokat a lapokat, amik nevében, vagy leírásában a Solkim szerepel vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe.
Malvina lobara (új)
2 VP 3/2 raia kalandozó/mutáns KF
Nem tudja megsebezni és nem hat rá olyan lény képessége, aminek az SB-je kisebb az övénél.
K ha egy paklit megkevernek: tehetsz egy mutánsodra egy élet jelzőt, vagy egy +1 SB-t adó jelzőt.
Áramlás: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
J, ha lapot áldozol, húzz 1 lapot!
Az előkészítő fázis végén bármilyen aktív lapot áldozhatsz
(olyat is, amit nem lehet feláldozni).
S2, ha így áldozol lapot, akkor kapsz 1 Vp-t vagy gyógyulsz 2-t.
J, ha lapot áldozol, húzz 1 lapot!
Az előkészítő fázis végén bármilyen aktív lapot áldozhatsz (nem csak szörnyet).
S2, ha így áldozol lapot, akkor kapsz 1 Vp-t vagy gyógyulsz 2-t.
Anti-mágia: 3, és kap annyi izomjelzőt ahány varázslatot összesen dobtak neki.
2 szintlépés: K: anti-mágia: 1 vagy anti-semlegesítés: 1
Dodondondodon
2VP1SZK
kalandozó KF Fairlight
gnóm (4)/(4)
Az őrposztban egyszerre bármennyi lényt támadhat, és mind visszaüt rá. De ha legalább 3 lényt támad akkot a kör végéig nem sebződhet.
"A végrehajtó."
Fakenuba Furamuki
4-xVP
kalandozó +X/KF Fairlight
gnóm szárnyak X/X
X annyi ahány hajó a kijátszásakor a játékban van.
A hajók forras hatására azonnal a gyűjtőbe kerülnek.(Ez a képesség a gyűjtőből is működik.)
S: célpont hajó a gyűjtőbe kerül.