Ezt nagyon adom!  |
A kölcsonhatás követője
Követő, hordaparancsnok
A játékot 20 ÉP-vel és 4 lappal kezded.
Minden lapot, amit azonnaliként játszhatsz ki, és minden aktiválást kívánó hatást úgy használhatsz, mint ha reakció lenne.
K:5 max. ÉP (reakció): ebben a körben mindenképp működik (ha ellenfeled megszűntette). |
1 ZSZ A géniusz manifesztációja (új)
építmény Dornodon
Húzz egy lapot!
Minden Kicsiny László művész által illusztrált lapod költsége 1-gyel kevesebb, és minden ilyen lényed kap +1/+1-et.
"A zsenik mindig végletesek. Vagy kitűnően csinálnak valamit, vagy... Ártatlan womath. |
X2, az elveszejtő
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”
K: célpont lény sebzése 0 lesz és X2 a kör végéig kap + annyi sebzést, amennyi a lény alap SB-je volt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
X3, az inváziómester
2 VP 1 ZSZ 3/3 chara-din szörny/xenó „legendás”
K: megakadályoz egy forrást, ami hatna vagy reagálna egy xenódra, vagy legendás lényedre, és X3 kap egy izom jelzőt.
Áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia annyi lapot, ahány izomjelző volt X3-on (max 3-mat).
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
X4, a vérszomjas
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”
Ha egy legendás lényed vagy xenót dobat: kétszer annyit dobat, mint normálisan.
Ha egy legendás lényed vagy xenód megsebez egy lényt: kétszer annyit sebez rajta, mint normálisan.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
X5, a bilincselő
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”
K rakj át egy xenót vagy legendás lényt a gyűjtődből a semmibe: célpont lap elveszíti minden speciális képességét.
Áldozd fel: a kör végéig ellenfeled minden lapja elveszíti minden képességét.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad. |
Végzetes motyogás
2 VP 2 Nekron
Leah azonnali ősmágia motyogó +2 reagálni rá
Antimágia:0
Kötelék: Nem lehet eldobni antimágianak.
Dupla Kötelék: idézési költségét részben,vagy egészben az ellenfél forrásaiból is fizetheted.
Rakj játékba egy általad választott gyakori motyogó lény lapot.
Hátrány:Nem lehet olcsóbbítani.
"Ha ezt meghallod,akkor általában már túl késő." |
-Tűz sólyom-
1VP
Dornodon
Tűz lap
Szörny
Repül
1/2-es
Körönként egyszer: "Ha ellenfelednek tűzsebzést okoztál kapsz 1 vp-t" |
Mormogó motyogó
2 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”
Kijátszásakor ellenfeled kezéből bármennyi általad választott lapot a semmibe dobhatsz, majd ellenfeled húz annyi lapot, amennyit eldobtál (ez hátrány).
Minden lényed a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.”
Mohó motyogó
1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”
Minden lényed (önmaga is) a következő képességet kapja: „kompenzáció: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob”.
Ha ellenfeled lapot húz vagy keres: minden húzott/keresett lap után 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe kell dobnia.
Morfáló morf
1 ZSZ 1/3 színtelen szörny/morf
K válassz ki egy játékban lévő lapot: célpont lap neve, színe és altípusa a kiválasztott lapéra módosul. Ezt a képességet 2 ZSZ árán a gyűjtődből is használhatod, de akkor csak a saját körödben.
Lélekrezonátor
1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. max 3 költségű lényt, ami a következő hátrányt kapja: „ha nincs játékban Lélekrezonátor, azonnal fel kell áldoznod”. |
Az anarchia avatárja ÚJ
Hordaparancsnok
A játékot 5 lappal kezded.
Ha ellenfeled követőjét leveszed, nem kell max. ÉP-t áldoznod, és elég 5-tel kevesebb ÉP-t áldoznod.
Ha ellenfeled szabálylappal játszik annak hatása nem érvényesül az első körben. |
Drakolich új
?vp
Leah,sárkány,élőhalott,csont,repül,+2reagálni rá
Kijátszási feltétele, hogy célpont pakli tetejéről a semmibe kell dobnod X lapot (X max. 3). Ha volt benne lény IK-ja 1VP, egyébként 2VP.
Kijátszásakor minden nem sárkány és nem élőholt lény kap X gyengülés jelzőt, amelyek mindegyike -1/-1-et jelent.
5m/5m |
Varkaudar tábor
1zsz
Tárgy,szentély,Varkaudar,dornodon,
Semlegesítés: max. 0 költségű permanens a második körtől.
Kötelék: Rezisztencia.
S: 2kötelék: Keress ki a paklidból egy Varkaudart vagy rakj egyet játékba a kezedből.
K: Ha kijátszol egy varkaudart, célpont varkaudar aktivizálódik.
4SP |
Oltalmazó teknős
1 VP 2/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
Olyan lapjaidra, amiket nem olcsóbbítottál, nem lehet 2-nél kisebb költségű lappal reagálni.
Öreg halász
1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember KF
K: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda.
Dobd a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól).
Veszett vad
1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
Feltámad.
S válassz állandóan működő, automatikus és aktiválsát kívánó képességek közül: ellenfeled lapjainak az ilyen képességei a kör végéig nem működnek.
Kutyafalka
1 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
Ha van legalább 3 különböző nevű vérfarkas a gyűjtődben: 3 ÉP árán előkeresheted a paklidból, vagy visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe (egy körben egyszer).
Áldozd fel és rakd a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Hétpettyes katica
2 VP 3/3 sheran szörny „szárnyak”
Kijátszásakor kap 7 petty jelzőt.
K végy le róla X petty jelzőt: célpont X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű varázslatot, vagy ellenfelednek el kell dobnia egy egy max X költségű lapot. |
Egyenlőség
Szabálylap, háló
Ha nem te kezdted az adott játszmát, a játék elején húzz egy lapot!
Minden játékos 20 max. ÉP-vel kezd, más módosítóktól függetlenül.
Egyik játékos sem játszhat ki lapot az ellenfél körében, de ezt a képességet 5 max. ÉP áldozás árán bármelyik játékos megszüntetheti az adott körben. |
Sárkányidomár
1vp
Kalandozó,ember,sárkány,kf, védekezésből kijátszható,repül
Kötelék: Semlegesítés: Asztalon maradó nem sárkány lap.
[S2]: Ha kijátszol egy sárkányt a kezedből húzz egy lapot.
[E]: Célpont nem sárkány lény vagy játékos sebződik X-et.
X annyi ahány sárkány van játékban.
X mágikus / X mágikus |
Fürge morf
0vp
színtelen,morf,szörny,kf,csont,ősmágia
Semlegesítés: max. 1 költségű lap aminek idézési költsége kizárólag VP.
1/3 |
Tűzbosszú
1vp
Azonnali reakció,Dornodon, tűz, védekezésből kijátszható
Megakadályoz egy lapot.
Ha 2 kötelék hat az anti-mágia képességű lapokra is.
Ha nem Anti-mágiás lapot akadályoztál meg vele akkor kapsz egy szikrát a kezedbe.
Jelenés: 1zsz: Létrejön egy szikra képesség.
Mindig ez van ha rosszkor jön a vonat. |
Nefó varázsló
1vp
Kalandozó, ember,Színtelen, ősmágia,kf,tűz
Kijátszásakor kapsz egy szikrát a kezedbe és ha [kötelék]: létrejön egy szikra képesség is.
Élet:1
A szikra idézési költségét nem lehet módósítani és nem lehet rá reagálni sem.
P: Rakj át 1 szikrát egy gyűjtőből a semmibe, kapsz egy szikrát a kezedbe.
Jelenés: Létrejön egy szikra képesség.
0/4m
Erőtlen és gyenge már. Higgyél nekem ő a Nefó sámán! |
Mardakor száműzött
Leah, gnóm, nekromanta
A játék elején mutasd meg és választassz a következő lapokbol egyet és az lesz a képessége mint a valsztottnak: Mardakor bölcs, Mardakor misztikus, Mardakor ajándékozó. Csak egy lehet belőle a pakliban. Raia lapokat nem használhatsz.
Élet 1. 5/6. 5 mana
"Miután eltanulta a mesterségüket még többet akart amit már nem néztek jó szemmel és száműzték a faluból - egy mardakor taktikus" |
Goblin hamiskártyás
2 ZSZ 3/2 tharr szörny/goblin KF
Kijátszásakor X SZK árán fordítsd fel a paklid felső X lapját: ezek közül a goblinokat vedd a kezedbe, a többit dobd a semmibe, majd kapsz 1 SZK-t.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Dobótőrt.
Goblin kínzómester
2 ZSZ 2/2 tharr szörny/goblin KF
K2: ha SZK-t kapsz (kivéve önmagától), célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.
K2, ha egy játékos lapot húz vagy keres: kapsz annyi SZK-t amennyi lapot húzott/keresett.
Goblin manufaktor
2 ZSZ 2/3 tharr szörny/goblin KF
Anti mágia: 1 (de tharr lapot nem lehet neki dobni).
K ha bármilyen módon SZK-t kapsz: kapsz egy Dobótőrt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi SZK-t amennyi az idézési költsége volt.
Villámkezű goblin
2 ZSZ 3/3 tharr szörny/goblin KF
Kompenzáció: kapsz 2 SZK-t vagy a kör végén húzz egy lapot.
S 1 SZK: ellenfeled eldob egy általa választott lapot a semmibe, majd kapsz annyi SZK-t, amennyi a lap idézési költsége volt.
Goblin bróker
2 ZSZ 2/1 tharr szörny/goblin KF
K3: ha sikeresen kijátszol egy goblint, vagy ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: kapsz 1 SZK-t.
S X SZK: célpont lény vagy játékos ebződik 2*X ÉP-t (X max 3). |
Ganüid reflektátor
2 VP 3/4 rhatt szörny/ganüid
Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy ganüided létrejöttét, ingyen kijátszhatod.
S: dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled következő lapja nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).
Ganüid védelmező
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Semlegesítés: sebző vagy gyógyító forrás.
E dobj a kezedből egy lapot a semmibe: a kör végéig minden téged és ganüidjeidet ért sebzés 1-re csökken.
Ganüid utánpótló
1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid
Kijátszásakor kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
K ha bármilyen okból eldobsz egy ganüidet a kezedből: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Önfeláldozó ganüid
1 VP 1/6 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Élet: 1.
K ha te vagy egy ganüided sebződne: helyette az Önfeláldozó ganüid sebződik és kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ha sebződéstől kerül a gyűjtőbe: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz. |
Védelmező motyogó (új)
2 ZSZ
Leah szörny 1SZK Védekezés KF
Semlegesítés:semlegesítéses vagy olyan lap melynek a leírásában szerepel a "Semmi" szó bármilyen formában.
Dupla Kötelék: Feltámad.
Kijátszásakor gyógyulsz 6-t vagy ellenfeled következő lapja egy "Nekronnal" drágább.
3/2 |
Fortyogó motyogó (új)
1 VP
Leah szörny 1 SZK
Amikor egy motyogó játékba kerül ellenfeled 3 lapot a paklijából a semmibe dob.
Minden motyogód rezisztenciát kap.
Mindkét képesség a gyűjtőben is működik.
S2:Feltámad.
1/(3) |
Különc manó
2vp
Manó, ősmágia, raia,repül
Költségét helyettesítheted egy működő, hátrány nélküli szabálylapod kikapcsolásával.
Ha idézési költségére költöttél vp-t, húzz egy lapot.
Manóid láthatatlanok lesznek.
E: Áldozd fel egy manódat: Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, ha az eldobott lap ik-ja legalább 2 kapsz 1vp-t.
3/2m |
Préselés (új)
1 VP 1 nekron leah azonnali
Gyógyulsz 6 ÉP-t és ellenfeled a paklija tetejéről 5 lapot a semmibe dob, ha nem tudott eleget dobni, akkor megnyerted a játékot.
Locsogó motyogó
1 VP 1 nekron 2/3 leah szörny/motyogó „élőholt”
Motyogóid költségéből (önmagáéból is) minden nekront fizethetsz az ellenfél paklijából.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz 1 VP-t.
Rossz gépezet
4 VP rhatt azonnali [+1]
Ha ellenfeled max. VP-je 20-nál kevesebb, akkor idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz azzal, hogy ellenfeled max ÉP-jét 3-mal megemeled.
Húzz 2 lapot, vagy max. 2 célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot. |
Omladék új
1zsz
Tharr,építmény, rezisztencia
Kézből kijátszásakor kapsz egy omladékot a gyűjtődbe. Ha ellenfeled forrásának hatására a gyűjtőből a semmibe kerülne ehelyett tulajdonosa tartalékjába kerül.
(P), áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és a gyűjtődből egy másik Omladékot visszarakhatsz passzívan a játékba.
8sp
Alfa 2 Namidian
1vp,1csont,1nekron
Helyszín
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy Namidian jelzőt. Minden reakció X vp-vel többe kerül. A helyszínek kijátszása X vp-vel többe kerülnek.
S: Gyógyulsz X-et.
X mindig annyi ahány Namidian jelző van rajta. |
Oltalom alatt
Szabálylap
Nem lehet Védekezés ikonnal ellátott lapot kijátszani.
Nem működnek a háló képességek. (Követőnek és szabálylapnak sem.) |
Borzadály:0vp/chara-din/szörny/hálo 0/1
Kijatszasakkor gyógyulsz 5épt vagy kör vegen huzz egy lapot. Ha egy jatekos sikeresen kijátszik egy lapot kap x sebzés Vagy x épt jelentő jelzőt x annyi amennyi a kijatszott lap költsége volt. Ha a lap költsége 0 akkor válassz vagy 1életjelzö vagy 1 izmot kap. |
Quwarg mágiakutató
1vp
dornodon,quwarg,ősmágia,csont,védekezés
Semlegesítés: Varázslat VAGY tárgy VAGY ősmágiás lap.
Élet:1
Amíg a Quwarg mágiakutató játékban van nem lehet kijátszani forrás immúnis, rezisztens és Anti-mágia:0 lapot, illetve ellenfeled nem hozhat játékba helyszínt sem.
Jelenés: kapsz 3 nyomorult quwargot.
0/m4
Quwarg medicina
2zsz
dornodon,quwarg,csont,+1 reagálni rá
Semlegesítés sebző vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor kapsz egy Tábori házirend vagy 2 nyomorult quwarg lapot.
Ha ellenfeled lényei sebeznek téged a sebződés helyett gyógyulsz.
A Quwarg medicinát nem lehet megsebezni.
1/1
Quwarg Rajzás új
1vp
dornodon,quwarg,bűbáj,védekezés
Idézési költsége nem módosítható.
Anti-mágia: 1.
Kötelék: Rezisztencia.
Minden, bármilyen módon játékba hozott quwargodért kapsz 1_VP-t. Minden quwargod horgony képességet kap.
Áramlás: Keress elő egy lapot amin a quwarg szó szerepel. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|