| 2 VP A farkas
szörny 1szk Leah-Sheran
vérfarkas 2/4
Kijátszásakor lemásolja egy játékban lévő kalandozó összes képességét, a kijátszáskori képességeket is.
"Nagymama te vagy az?" |
0 szk A bölcsek köve (2024)
tárgy rezisztencia szintelen
Költségét ellenfeled nem módosíthatja.
Nem lehet feláldozni.
S, ha használtál áramlás képességet húz egy lapot.
Jelenés: Húz 1 lapot. |
5VP Iráv' Dázs a megtorpantó
szörny +3 reakciódrágítás 1 szk háló Chara - din
éjjfatty 10/4 mágikus védekezés repül
Élet: 1
Az első körben is használható áramlásként.
Áramlás: Ellenfeled 3. körének végéig minden játékos körönként 1 lapot játszhat ki sikeresen. |
2VP Csipkerózsika
kalandozó KF ősmágia Elenios
ember 2/4
Kijátszásakor minden lény kap 2 álomjelzőt.
S: Célpont lény kap egy álomjelzőt.
J: 2ÉP: Keress ki egy Herceget a paklidból!
2VP Herceg
kalandozó KF +2 Sheran
ember 4/2
Lényeidre nem kerülhet álom vagy dermesztés jelző.
S: Célpont lényt aktivizálhatod.
J: 2ÉP: Keress ki egy Csipkerózsikát a paklidból! |
6VP Pegazus isten
avatár 2szk +2 Tharr Leah
pegazus 8/8 mágikus támadás szárnyak
Idézési költségét helyettesítheted 4 különböző színű pegazusod feláldozásával.
Sikeres kijátszásakor kap annyi izom és/vagy élet jelzőt ahány különböző színű pegazusod van játékban rajta kívűl. |
Az a nem áldozhatod fel nem véletlenül volt rajta a régi verzión, ez így Szomjazó féreg szteroidon  |
4VP A szellemek nagy királya
avatár 2szk Tharr 5/5 mágikus támadás és védekezés
Idézési költségét helyettesítheted 3 Szellemszolga feláldozásával.
Szellemszolgáid 3 építőnek felelnek meg.
S: áldozd fel 2 Szellemszolgádat: célpont lény sebződik 3-mat, vagy húzz egy lapot! |
Piaci légy (új)
0 VP
szörny
1/1
repül
(K2), feltámad.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1_VP-t vagy 1 _*-t, ha egyik sincs neki, akkor a max. ÉP-je csökken 1-gyel és sebződik 1-et. |
? VP
Motyogó visszhang
Leah Általános ősmagia motyogó
(Kötelék): életkioltó
0VP célpont lény a gyűjtőbe kerül
2VP célpont lény átkerül a tartalékodba és motyogó lesz
3VP rakj játékba egy motyogó ősvegzet lapot |
1VP 1ZSZ Lóvá tesz
azonnali Chara-din
pegazus
Célpont X költségű lény a tartalékodba kerül, elveszti minden speciális képességét és pegazus altípust kap.
X max. annyi ahány különböző színű pegazusod van játékban. |
Jó a neven még lehet változtatni. De maga az alap elképzeléssel szerintem nincs baj. Színtelen céh ami másol  |
Ipari kémek céhe
céh színtelen
Aktívan jön játékba.
J: Használhatod egy másik aktív céh J-s képességét, akkor is ha azt már használta valaki. |
Önkény rendszer
szabálylap
Minden játékos szabadon döntheti el, hogy a köre fázisai milyen sorrendben következzenek. Kivétel az előkészitő és a kör vége fázisok. Nem dönthet úgy, hogy valamelyik fázisa elmarad. Az egyes fázisok rész fázisai a szokott sorrendben következnek. |
A szín választást nem egészen értem. Illetve a statjain illene emelni, mert azért hát mégis csak.  |
tetszik a referencia én fairlight/dornodon színt adnék inkább és az ép-s részt elfelejteném
Szerintem ilyen formában kiadhatóbb lenne:
1VP Az egy ütéses ember
kalandozó KF Fairlight/Dornodon
ember 2/1 mágikus támadás repül
Nem lehet megsebezni. kard ikon ellenfele mindenképp a gyűjtőbe kerül. |
3VP 4ZSZ Az egy ütéses ember
kalandozó KF Tharr
ember 0/6 mágikus támadás
Élet: 1
Ha lénnyel harcol kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a lény ÉP-je.
Ha játékost támad kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a játékos ÉP-je. |
2 ZSZ Izomból
bűbáj Tharr
Kijátszásakor célpont lényed kap egy izomjelzőt.
Minden zanszilánkot fizethetsz izomjelzők levételével lényekről. |
1 SZK 1 NEKRON Időgép
tárgy Tharr
moa
P: Ezt a képességet közvetlen az után használhatod, hogy egy, vagy több lapod az asztalról, a paklidból, vagy a kezedből egy forrás miatt a gyüjtőbe, és/vagy a semmibe kerülne. A lapok visszakerülnek oda ahol voltak. Ha a paklidba a paklit keverd meg! Ha a lapokról bármilyen jelző lekerült azt újra megkapják. |
Ha sz@r hát sz@r... csak egy ötlet volt...ennyi |
Elméletben nem lenne ezzel baj, de a gyakorlatban egy bizonyos körben annyi minden történhet/történik, hogy azt maradéktalanul visszaállítani nem mindig lehetséges. Ráadásul, ha ez valamelyik játékosnak nem tetszik, mert szerinte valami nem úgy volt, akkor a kérdés a versenybíró által semmilyen módon nem ellenőrizhető.
A másik része, hogy mi lenne ennek a lapnak a gyakorlati haszna? |
vissza az időben
6 vp
Minden módosul, megegyezik az előző körhöz.
pl: Vp-k szk-ek stb. visszakap minden játékos,
a kijátszott lapok visszakerülnek a kezekbe, azaz
minden az előző körnek megfelelően visszaáll. |
2 SZK Szerelembomba
tárgy Életkioltó Elenios
Késleltetett hatás 3: Áldozd fel: célpont ellenfél minden permanense hozzád kerül. Ez ellen semmilyen immunitás és célozhatatlanság nem véd.
"Mellettem robbant fel. |
A harc szelleme
3 vp tharr azonnali varázslat
Az összes lényt, ki kell mozgatni az őrposztba (azokat is amelyek nem mehetnek oda) Az őrposzban lévő
lények száma korlátlan lehet, ebben a körben.
A kör végén vissza lehet mozgatni az életben maradt
lényeket a tartalékba, de min 3 lénynek ott kell
maradnia, ha van annyi.
"csapassuk..." |
Bodor Máté az Alestorm zenekar tagja, nekik az egyik számuk kezdődik azzal a felkiáltással, hogy Pálinka for everyone! |
X-1 ZSZ Escanor
kalandozó tűz KF Raia
ember szárnyak X/X mágikus támadás
X mindig annyi ahányadik kör van.
Jelenés: célpont lény vagy játékos sebződik X-et. |
Tetszik, de a végső üzenet helyett:
sörre bor, bármikor
borra sör, forevör!
https://www.youtube.com/watch?v=lyLTqdLspzE |
Utolsó esély (chara-din)
7 vp v zanszilánk
általános varázslat
Csak a köröd végén játszhatod ki.
Sikeres létrejötte után nem az ellenfeled köre jön,
hanem megint újra a te köröd kezdődik előről.
Az ÉP-és max Ép-d 1 re csökken.
Ebben a körben vagy csak lényeket, vagy csak varázslatokat
játszhatsz ki. Minden kijátszod lapod után 1 Vp-t kap az ellenfeled |
Bdr Matee
Színtelen kalandozó (kalóz)
Kijátszásakor döntsd el milyen színű legyen: Dornodon, Raia, Sheran. Ilyen színű lényeid kapnak +1/+1-et.
K: Célpont lap kap egy pálinka jelzőt (ha egy lapon pálinka jelző van akkor az aktiválást kívánó képességeire 50% az esély, hogy nem sül ki.) Ha valaki megpróbálja használni a lap aktiválást kívánó képességét egy pálinkajelző lekerül róla.
Egyszerre maximum 3 pálinkajelző lehet játékban.
Flevor: Pálinka for everyone! |
Aranyláz
Szabálylap
Minden kijátszott permanensben van egy SZK.
Ha már alapból volt benne akkor egyel több lesz. |
2VP 1 NEKRON A dimenziók lezárása
bűbáj +2 Leah
Nem lehet lapokat a pakliba visszakeverni semmilyen módon.
Lapok nem kerülhetnek a Semmibe egy másik lap hatására. Ilyenkor a lapok a Gyűjtőbe kerülnek.
Halálsikony: Minden Gyűjtőből minden lap a Semmibe kerül. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2023
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|