Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Helyre kis varázsló
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
"Gandalf volt a kedvenc szereplőd a Gyűrűk Urában? Nosza, itt a helyed. A Túlélők Földje csak úgy hemzseg az ehhez hasonló alakoktól, vagy a táborozásod alatt keresnek fel téged, vagy te bukkansz táborhelyeikre egy-egy árnyas bozót menedékében. Indulj hát neki, milliónyi kaland vár." - propaganda szöveg egy Gatinhoz közeli útjelző táblán
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Termékismertető - Zén Legendái: Tilretas öröksége
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
A kívülálló

követő/epikus

Kedvelt lap: altípus nélküli lény.
Ilyen lényeidre nem hatnak ellenfeled altípussal rendelkező lapjainak képességei.
S 1 VP 1 nekron: egy ilyen lényedre tehetsz egy izom, vagy élet jelzőt.


Technokolin (új)

2 VP 2/2 elenios szörny
Ellenfeled lapjai nem aktivizálódnak az előkészítő fázisban.
K célpont lap passzivizálódik, vagy kap 1 dermesztés jelzőt.


Garokk (új)

2 VP 3/1 tharr szörny

Semlegesítés: altípussal rendelkező lap.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 ÉP-t és mágikus védelmet.


Bakkura (új)

2 VP 1/1 tharr szörny

Kijátszásakor célpont altípussal rendelkező lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 SB-t és mágikus támadást.


Gátvakond (új)

2 VP 2/2 tharr szörny

Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Minden altípussal rendelkező lap kijátszása +1 VP.
Tomboló fatty (új)

4 ZSZ (5)/5 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak” [+1]

Kijátszásakor egy célpont sebződik 5-öt, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz annyi Chara-din fattyát, ahány permanenst áldoztál a költségének.


Fattyak hordája (új)

3 VP X/X chara-din szörny/chara-din fattya

X annyi, ahány fattyad van kijátszásakor játékban.
Kijátszásakor válassz X különbözőt: „szárnyak” „rezisztencia” „háló” „[+2]” „Élet: 1” „mágikus támadás és védelem” „kap 1 izom jelzőt”.


Idéző fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Áldoz fel ezt a lapod és még X (min 1) fattyad: játékba rakhatsz a paklidból, vagy a gyűjtődből egy max X+1 költségű fattyat, vagy megakadályoz egy X költségű lapot.


Fatty testvériség

1 VP chara-din azonnali „védekezés”

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy Éjfatty biogenezist.
Kijátszási feltétele, hogy legyen fattyad játékban.
A fattyakat kivéve minden permanens kap 1-1 dermesztés jelzőt.


A fattyak hatalma

1 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy varázslatot, és ha „duplakötelék” akkor kapsz egy Chara-din fattyát.
Páros jutalom

2 VP sheran általános

Keress elő egy 2 költségű lapot!
Ha a kör végéig nem játszol ki a keresettel megegyező nevű lapot: a kör végén kapsz 2 VP-t és húzz 1 lapot!


Kettes számú pusztító gép

2 nekron tharr tárgy/moa

Semlegesítés: max 1 költségű lap.
S ha ebben a körben nem használtál/játszottál ki reakciót: célpont páratlan költségű lap a gyűjtőbe kerül.


Nekrofun amulet

2 SZK fairlight tárgy „kincs”

S játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy 2 költségű permanenst.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 2 VP-t.


Ikertorony

2 építő tharr építmény 2 SP „szárnyak”

Ellenfeled minden lapja „1 VP, kivéve a 2 költségűeket.
Dobd a kezedből a gyűjtődbe: célpont páratlan költségű lapra tehetsz egy dermesztés, vagy elmúlás jelzőt.


Útkereső egér

1 VP bufa szörny 1/1

Időleges hatás: 1: ellenfeled nem tud megsebezni.
E feltámad, de ekkor a következő hátrányt kapja: „Ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a Semmibe kerül.”
Zarknod láncai

szabálylap

Az első 3 körben nem lehet megszüntetni.
Minden permanens egy dermesztés jelzővel kerül játékba.
Egyik játékos sem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe saját forrásával.


Chara-din pillantása

1 nekron chara-din általános/vízió

Minden játékos eldob egy nem chara-din lapot.
Ha ellenfeled kisemmizi, vagy újrahasznosítja: kapsz egy Chara-din fattyát.


Mo’khabut fétis (új)

1 ZSZ tharr tárgy „kincs”

Anti-mágia: 2. De ha SZK-ból fizetted a költségét, akkor lehet helyette anti-semlegesítés: 2.
1 SZK: visszakerül a kezedbe.
Morbid humor

1 nekron leah azonnali/reakció

Ha nincs lapod játékban: nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz egy forrást, és ha ez egy asztalon lévő lap képessége volt: a lap a gyűjtőbe kerül.
Hátrány: a következő köröd végéig minden lapod +1 nekron.


Óriáscsirke

2 VP 5/5 sheran szörny „szárnyak” „rezisztens” [+2]

Hátrány: nem támadhat lényt.


Fixálás

0 VP sheran azonnali/gnóm

A kör végéig minden gnómod egy aktiválást kívánó képességét egyszer ingyen használhatod VAGY max 2 célpont lap kap 1-1 fixálás jelzőt. Ha egy lapon ilyen jelző van, a gazdája nem hajthat vele végre olyan cselekvést (pl. áldozás), amitől az kikerülne a játékból.
„Én csak úgy hívom, Fixálás… Nezopurrafixálás.”
A tokozó bosszúja

1 VP elenios azonnali „mentális”

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben került le álomjelző lényről.
Kompenzáció: tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.


Álomharcosok

2 VP 2/1 elenios kalandozó/vízió, ember KF

Semlegesítés: semmiző forrás, vagy újrahasznosítás.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor játékba rakhatsz egy vízió lényt a gyűjtődből (olyat is, amilyen nevűt már játszottál ki ebben a körben).


Az álmok ura

2 VP elenios kalandozó/ember KF

Semlegesítés: max X költségű lap, ahol X az álom jelzők száma.
Nem működnek ellenfeled álom jelzős lényeinek képességei.


Álomgyerek

0 VP 1/1 elenios kalandozó/ember KF „szárnyak”

Kijátszásakor tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Ha a kör végén a gyűjtőbe kerül: tehetsz célpont lapra 2 dermesztés jelzőt.


Az utolsó rémálom

? VP leah azonnali

Kijátszási feltétele, hogy semmizz egy azonnalit, vagy általánost a gyűjtődből.
Minden szempontból úgy kell tekinteni, mintha a semmizett varázslatot játszanád ki (de továbbra is víziónak számít)
Meglepő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Dobd a kezedből a semmibe: „semmizés: 2” VAGY ha „duplakötelék” akkor tehetsz célpont lapra 1 dermesztés jelzőt.
Kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.


Testőrök céhe

tharr céh

Ha egy lényed bemegy az őrposztba: kapsz egy testőr jelzőt az őrposztba (2/2-es tharr szörny, semmilyen módon nem kerülhet ki őrposztból, ellenfeled lényei csak testőr jelzőt támadhatnak és ellenfeled célzó forrásai csak testőr jelzőt célozhatnak).
J 2 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre hatna.


Börtjauk nevetése

1 VP 1 nekron tharr azonnali

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 2 nekront költöttél.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kompenzáció: előkereshetsz egy 2 nekron költségű lapot.


Vérsörényű pegazus

3 VP (4)/4 dornodon szörny/pegazus „szárnyak” [+1]

K 2 ÉP: minden játékosnak fel kell áldoznia annyi lapját, hogy minden színből csak egy lapja maradjon.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan lapot, amilyen színű már van játékban.


Végzetes pegazus

3 VP 2/2 leah szörny/pegazus „szárnyak”

IK-jából minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 különböző színű pegazus gyűjtődből semmizésével.
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, majd a Végzetes pegazus kap annyi izom jelzőt, amennyi a lap költsége volt.
Tobzódó burástya

1 VP 1/1 elenios szörny/burástya

J: ellenfeled következő azonnalijának a hatása erre módosul: „Ellenfeled kap 1 Burástya kölyköt”
Áramlás: kapsz annyi Burástya kölyköt amennyi lapot ellenfeled ebben a körben sikeresen kijátszott (min 1-et).


Gyengeség (új)

szabálylap

Minden játékos 5-tel kevesebb max. ÉP-vel és max. VP-vel kezd.
Minden gyógyító forrás 2-vel kevesebbet gyógyít.
Minden VP adó forrás 1-el kevesebb VP-t ad.


Kettős erőbedobás (új)

szabálylap

A 2. körödtől kezdve minden játékos kétszer annyi lapot húz a húzás fázisában, mint egyébként.
A 3. körödtől kezdve minden játékos +1 VP-t kap az előkészítő fázisában.


Jóképű hentes

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF

Nem cserélhet gazdát.
Csábítás: 2.
E: célpont lény, vagy építmény sebződik annyit, amennyi a játékban lévő lények csábítása összesen.


Zarknod verme

szabálylap

Egyik játékos sem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül és nem húzhat lapot a húzás fázisán kívül (hátrányra egyik sem vonatkozik).
Az első 3 körben semmilyen módon nem lehet megszüntetni, sem feláldozni.
Robbantó

1 VP 3/3 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF

Kijátszásakor max. 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled is gyűjtőbe küldhet egy célpont lapot.
halálsikoly: ellenfeled sebződik 3-mat.


Brákó, a mentalista

követő/epikus

Kedvelt lap: „mentális”
S ha játszottál ki ebben a körben „mentális” lapot: ellenfeled veszít 1 VP-t, VAGY ha legalább a 3. kör van és ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy lapot.
J 2 VP ha nincs lap a kezedben: keress elő egy „mentális” lapot.


Kísértetbarlang

1 ZSZ 5 SP leah építmény „szárnyak”

Kijátszhatod a gyűjtőből is, de ekkor csak úgy, hogy kísértet építi.
S dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe, majd ha ezek után van kísértet a gyűjtődben: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Negatív követő

követő/epikus

Kedvelt lap: élőholt.
Körönként max 2-szer használhatsz jelenést.
E mutass meg egy élőholtat a kezedből: dobj 2 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe.
J 2 VP: visszavehetsz egy élőholtat a gyűjtődből.


Alvilági agresszor

követő/epikus

Kedvelt lap: olyan lény, aminek min. 4-es alap SB-je van.
S: egy ilyen lényed aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlanságot, vagy forrásimmúnitást kap.
Minotaurusz nehézgyalogos

4 VP 1 nekron (4)/4 tharr szörny/minotaurusz, óriás

Ha egy lap ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből a kezébe kerülne, ehelyett visszakerül a pakliba.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.


Bozótlakó

3 VP 1 nekron 3/(1) rhatt szörny „köd”

Kijátszásakor kap annyi, izom jelzőt, ahány követőt és szabálylapot használsz.
K végy le róla egy jelzőt: ellenfeled egy célpont lapja visszakerül kézbe.


Emberevő farkas

1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S feltámad.
Ha bárhonnan egy vagy több vérfarkasod kerül a Semmibe: ellenfeled paklijának a tetejéről ugyanannyi lap kerül a Semmibe.


Aravis

2 VP 3/2 raia kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha ebben a körben nem kerestél elő lapot: ingyen kijátszhatod.
S 2 VP: keresd elő a paklidból.


Z’ontar, a dolog a Daxxról

2 VP 3/3 chara-din szörny „szárnyak” [+2]

Kijátszásakor kapsz 3 szutyogány jelzőt (1/1-es chara-din szörny, „szárnyak”)
K: ha egy szutyogányod megsebez egy lényt, vagy épületet: ellophatod azt a lényt/épületet.
Köszönöm szépen.
Soha ki nem hunyó láng

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Egy célpont sebződik 1-et.
A kör végén kapsz 1 VP-t és vedd vissza ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Bozóttűz

1 VP dornodon azonnali „tűz” „védekezés”

Egy célpont sebződik annyit, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.
S áldozd fel egy követőd, vagy szabálylapod: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.


Eleven rettenet (új)

3 VP (3)/5 chara-din szörny „szárnyak”

Lények képességei nem hatnak rá. Lények nem támadhatják meg.
Ha ellenfeled játékba hoz egy lényt, az eleven rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.


Holt rettenet

3 VP (3)/5 leah szörny „szárnyak” „élőholt”

Ellenfeled varázslataira immúnis.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy varázslatot, a Holt rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.


Tü’phón, az elfajzott óriás

4 VP 1 nekron (6)/6 sheran/tharr szörny/óriás, kígyó „szárnyak” [+1]

3-mas mérgezés.
Ellenfeled mágikus védelmű és/vagy támadású lényeinek képességei nem működnek.
S, ha van rajta kívül óriásod, vagy kígyód játékban: kapsz egy Ekharion bébit, vagy 1 VP árán előkereshetsz egy szörnyet.
A túlbuzgók büntetése

szabálylap

Ha valaki sikeresen kijátszik egy lényt a kezéből: sebződik annyit, amennyi a lény sebzése.
Ha valaki sikeresen kijátszik egy varázslatot: sebződik annyit, amennyi a varázslat költsége.


Agyrohasztó ork

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork KF szárnyak

Ha kézből, vagy asztalról a Semmibe kerülne: helyette a gyűjtőbe kerül.
Ellenfeled nem áldozhat fel lapokat.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Khór fiai

2 VP 2/2 dornodon szörny/ork, varkaudar KF szárnyak

Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a gyűjtőbe: előkereshetsz egy orkot, vagy varkaudart a paklidból.
Minden orkod és varkaudarod (kivéve Khór fiait) annyi sebzést kap, ahány orkod és varkaudarod van játékban.


Tharrgodan

1 ZSZ 2 SZK (4)/4 tharr/chara-din szörny/thargodan

Ellenfeled a zanszilánk költséget csak SZK-ból fizetheti.
K, ha ellenfeled SZK-t kap, vagy költ: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Mhorgot.


Gyanús összefonódások

szabálylap

Ha egy játékos egy lényből SZK-t nyerne ki: helyette ugyanannyi VP-t kap.
Ha egy játékos egy forrással VP-t kapna, helyette ugyanannyi SZK-t kap.


Olcsó játék

szabálylap

Minden kör végén minden játékos kivehet egy lapot az ellenfél paklijából, majd a Semmibe rakja.
J: ellenfeled a következő kör végéig nem játszhat ki olyan lapot, amilyen nevű lapja már van a Semmiben.
Az átváltozás mestere

követő/epikus

Kedvelt lap: alakváltó.
K: egy alakváltód átkerül a másik alakjába.
J 1 VP: visszavehetsz egy alakváltót a gyűjtődből a kezedbe.


Alakváltó (új)

2 VP sheran kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Párduc: 4/1 Láthatatlan. Ha sebez: kapsz 1 VP-t.
Humanoid: 1/4 Rezisztens. E, húzz egy lapot!


A tengerek ura (új)

2 VP sheran/elenios kalandozó/alakváltó, szirén KF

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Szirén: 2/2 S 1 VP: ellophatsz egy célpont lapot.
Ember: 3/3 K 1 VP: megakadályoz egy varázslatot.


Gwendolen (új)

2 VP elenios kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Álomhozó: 4/2 K: célpont lény kap 2 álom jelzőt.
Dermesztő: 2/4 K: célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt.


A reménytelenség bajnoka (új)

3 VP chara-din kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Káosz forma: 3/5, Ha sebzést okoz, ellenfeled eldob egy lapot. Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot.
Harcos forma: 6/4 Ellenfeled nem célozhatja. Ha megüt egy lényt, vagy épületet: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Ködmágus

2 VP színtelen kalandozó/alakváltó KF „köd”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Tűzmágus: 3/1 „tűz ikon” K egy célpont sebződik 2-t.
Gyógyító: 1/3 K egy célpont gyógyul 4-et.
Inkább majd én

1 VP chara-din azonnali/reakció

Anti-semlegesítés: 0.
Megakadályoz egy varázslatot, majd előkereshetsz egy a megakadályozottal azonos nevű lapot a paklidból.


Konfigurált káosz

szabálylap

A játék elején válassz 2-t ezek közül:
Senki sem tehet ellenfele lapjaira jelzőket.
Senki sem vehet le jelzőket ellenfele lapjairól.
Minden lény passzívan jön játékba.
Minden varázslat + 1 VP.
Minden köröd végén 1-gyel nő a max. ÉP-d és max. VP-d.


Tu’faddil, a preferáló

4 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 1.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +2 VP.
Használhatod a gyűjtődben lévő éjfattyaid áramlását, mintha a kezedben lennének.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP), vagy húzz egy lapot!


T’áudún, a visszatérő

5 ZSZ (5)/6 leah szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K vegyél vissza egy éjfattyat a gyűjtődből, vagy semmizés: 2.
Áramlás 1 VP: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy éjfattyat passzívan.


T’udamiru, a pusztító

6 ZSZ 9/5 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 2.
K ha használsz egy áramlást: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden más éjfattyad kap +2 SB-t.
Áramlás: célpont nem gonosz lap a gyűjtőbe kerül.


Kh’altúna, a keverő

4 ZSZ 4/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K ha használsz áramlást: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből a pakliba.
Minden éjfattyad kap „2 ÉP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP) és gyógyulsz 5 ÉP-t.
Jellemhibás pegazus

2 VP 4/3 tharr szörny/pegazus „szárnyak”

K mutass meg 3 különböző jellemű lapot a kezedből: ha az őrposztban van, akkor ellenfeled őrposztjából egyébként a tartalékából minden lény a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz egy gyakori, semleges tókent.


Szárnyaszegett pegazus

2 VP 2/2 sheran szörny/pegazus

K: mutass meg 2 különböző jellemű lapot a kezedből, majd ha ezek
gonosz és jó jellemű: max 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül
jó és semleges: kapsz 2 VP-t, vagy húzz egy lapot
gonosz és semleges: ellenfeled eldob egy lapot, vagy semmizés: 3.


Gránitsörényű pegazus

3 VP 6/3 dornodon szörny/pegazus „szárnyak”

Ha ellenfeled forrásával megakadályozza, vagy gyűjtőbe küldi az asztalról egy pegazusod: rakd játékba a kezedből, majd keress elő egy attól eltérő színű pegazust.
Épületek ellen +6 SB-je van.


Kíváncsi pegazus

2 VP 3/2 chara-din szörny/pegazus „szárnyak”

K, mutass meg 3 különböző jellemű pegazust a paklidból: ellenfeled ezek közül egyet kiválaszt, ezt vedd a kezedbe, a többit rakd a semmibe.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.


Semleges pegazus

? VP 1/1 fairlight szörny/pegazus „szárnyak”

IK-ja 2 VP, de ha „kötelék” akkor 1 VP.
Semlegesítés olyan színű lap, amilyen színűt megmutatsz a kezedből.
Ha nem semlegesített: egy másik pegazusodra tehetsz egy izom jelzőt.
A világhódítás kardjai

1 VP színtelen általános

Újrahasznosítás: X.
Max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és ellenfeled eldob X lapot. X annyi, ahány különböző nevű kardod van játékban (max 3).

Médeni berta (új)

1 VP 1/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

P: kapsz 1 VP-t, de ha van rátett lap rajta, akkor 2 VP-t.
Áramlás: előkereshetsz egy más lapra rakható lapot.

Sajbi (új)

2 VP 3/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

S 1 VP: húzz egy lapot, de ha van rátett lap Saibin, akkor 2-t.
Kompenzáció és halálsikoly: keress elő, egy más lapra rakható lapot!

Karacs

2 VP 1/2 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

Amíg van rátett lap rajta, addig ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor ellophatsz, vagy egy gyűjtőből rárakhatsz Karacsra egy rárakható lapot.


Médeni áldás

1 VP bufa általános „ősmágia” [+1]

Kapsz X VP-t és húzz X lapot! X annyi, ahány más lapra tett lap van játékban, de max 3.
Hátrány: a kör végéig max 1 nem más lapra rakható lapot játszhatsz ki sikeresen a kezedből.
A generikum büntetése

szabálylap

Az altípussal nem rendelkező lények képességei nem működnek.
Minden forrás, aminek szövegében a „célpont lap” vagy a „megakadályoz” kifejezés szerepel +1 VP.


Halhatatlan születése

1 VP színtelen, általános

Célpont lény kap egy élet jelzőt, vagy előkereshetsz egy élet képességgel rendelkező lényt.


A lich tanítványa

2 VP 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt”

Élet: 2.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy visszavehetsz egy „élőholt”, vagy Élet képességgel rendelkező lényt a gyűjtődből.


Lady Olivia macskája (új)

3 VP 3/1 elenios szörny

Anti-mágia: 1. Élet: 9.
K végy le lényeidről össz. X élet jelzőt: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot.


A halhatatlanok edzője

2 VP 3/2 raia kalndozó/kobudera KF

Élet: 2.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +1 VP.
S: önmagán kívül minden „élet” képességgel rendelkező lényed kap 1-1- izom jelzőt.


Druida őr

2 VP 1/5 sheran kalandozó/elf, druida KF

Élet: 2.
K ha egy élet jelződ kikerül a játékból: kapsz 1 VP-t és ha nem költség miatt került ki, akkor a kör végén húzz egy lapot is.
Haragos fúria

2 VP 2/1 dornodon kalandozó/ember KF „szárnyak” „rezisztens”

Ha megsebzi őt egy lény: az a lény a gyűjtőbe kerül.
K, ha egy lapod ellenfeled forrásától a gyűjtőbe kerül: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Raptorlovas

2 VP 2/4 chara-din szörny/varkaudar

K 1 SZK vagy 2 VP: rakj játékba egy Raptor szablyát.
S: megakadályoz egy varázslatot.


Ködhidra

3 VP (6)/3 sheran szörny „köd” „szárnyak”

Bármennyi lényt támadhat és nem ütnek vissza rá.
J: kapsz annyi Második fejet a kezedbe, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.


Jobbágy

1 VP 1/1 raia kalandozó/ember KF

Bármennyi lehet a pakliban.
Nem cserélhet gazdát.
Minden előkészítő fázisodban kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t.
Korlátlan elme

1 VP elenios azonnali/vízió „mentális”

Nevezz meg egy víziót: a kör végéig ilyen nevű vízióból bármennyit kijátszhatsz, de ha gyűjtőből játszod ki, akkor sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
E jelenés: előkereshetsz egy víziót, amilyen nevű már van a Semmidben.


Zanzásítás

1 VP elenios általános/vízió

Dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, VAGY a kör végéig vízióid költségében a VP-t fizetheted ZSZ-ból.


Képzelt pajzs

1 SZK elenios tárgy/pajzs KF

A gyűjtődből is kijátszhatod.
Vízióra ingyen rakhatod, akkor is ha nem tud KF-elni.
Hordozója +1/+1-et kap, nem hatnak rá az ellenfél varázslatai és a kör végén nem kell feláldozni.
Jelenés: megakadályoz egy semmiző forrást.


Álomrém

1 VP 1 ZSZ 2/2 dornodon szörny/vízió

Vízió lényeidet bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki (önmagát is) és a következő képességet kapják:
„Ha megsebez egy lényt, az a lény a gyűjtőbe kerül.”


Képzelt barát

1 VP 1/1 elenios kalandozó/ember, vízió KF

K ha kijátszol egy víziót: azonnal dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
Ha a gyűjtődben van: ellenfeled csak Képzelt barátot semmizhet ill. hasznosíthat újra a gyűjtődből.
A kastplom hívása

1 VP dornodon azonnali

Megakadályoz egy 0 költségű lapot VAGY ha van 0 költségű lapod játékban: megakadályoz egy lapot VAGY ha van doronodon építményed játékban: célpont permanens a semmibe kerül.

A kastplom kulcsa

2 ZSZ dornodon tárgy „kincs”

S: előkereshetsz egy dornodon építményt.
P: célpont lényen megduplázódnak az izom jelzők, vagy egy építmény aktivizálódik.

A kastplom tornya

1 építő 4 SP dornodon építmény

Ha 0 költségű lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből, vagy a kezedből egy 2 építő költségű építményt.
Dornodon lényed +2/+1-et kapnak.

Katplom főpap

1 VP dornodon kalandozó/ember KF

Kijátszásakor a paklidból előkereshetsz, vagy 1 VP árán játékba rakhatsz egy dornodon templomot.
K áldozd fel egy másik lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


A kastplom kapuja

1 építő 3 SP dornodon építmény

Ha dornodon lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor minden építményed aktivizálódik, vagy előkereshetsz egy dornodon nem lény lapot.
Dornodon lényeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak.
Asszisztáló womath

1 VP 1/4 raia szörny/womath

Minden jó jellemú húzó forrásod +1 lapot húzat.
K ha egy játékos egy forrással lapot húz: kap egy izom jelzőt.


Átokmurgattyú (új)

2 VP (1)/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha bárhogyan a gyűjtőbe kerül: egy célpont sebződik 3-mat.
Amennyit sebez, annyival csökken ellenfeled max ÉP-je.
K5; 1 ÉP: kap +1 SB-t a kör végéig.


Elmeszonda (új)

2 VP 2/6 elenios szörny „mentális” „szárnyak”

Amennyit sebez: annyi VP-t veszít ellenfeled, te pedig kapsz annyit, amennyit elvesztett.
Harci képesség: 3-mas elmeszonda (nekronból is erősítheted).
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor egy célpont gyógyul 15 ÉP-t.



Brutális burástya

2 VP 4/2 elenios szörny/burástya

Burástya kölykeid az előkészítő fázisban erő jelző helyett izom jelzőt kapnak.
K áldozd fel egy burástyád: kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány izom és erő jelző volt rajta.


Izmos burástya

3 VP 6/3 elenios szörny/burástya

S áldozd fel egy burástyád: az izmos burástya kap annyi izom jelzőt, ahány jelző volt a feláldozott burástyán.
K végy le róla 2 izom jelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Alanori beszerző

2 VP 1/4 bufa kalandozó/ember „KF”

K 1 SZK: kapsz 1 SZK-t, vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
S: ha van játékban Alanori piacod; célpont lapot alá rakhatsz.


Tedhkera, a magányos

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 16 ÉP-vel kezded.
Ellenfeled első, kézből kijátszott nem azonnali lapja szingularitásnak számít.


Sordeor, a halhatatlan

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
X annyi, ahány feltámadás jelző van rajta.
S X VP: ha nincs Sordeor jelződ játékban, kapsz egyet (4/4-es színtelen kalandozó/ember KF), majd tégy erre a követőre egy feltámadás jelzőt.


Qitta, a gőgös

A játékot 5 lappal, és 28 ÉP-vel kezded.
Hátárnyok: Nem lehet feláldozni. A pakliban csak egyféle altípusú lényeket használhatsz.


Shurtí, az időfaló

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt.
K 1 VP végy le róla egy jelzőt: célpont lap kap 1 elmúlás jelzőt.


Ékszerészek céhe

fairlight céh

J 1 SZK: a paklidból játékba rakhatsz egy 0 költségű tárgyat.
Ganüid színlelő

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid

K semmizz egy lényt egy gyűjtőből: a következő, kézből kijátszott Ganüid ifjoncod megkapja ennek a lénynek a képességeit és hátrányait (egyszerre egy ilyen hatásod lehet érvényben).
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Gyógyító ganüid

1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Semlegesítés: sebző, vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor minden ganüided max. ÉP-re gyógyul, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lény így gyógyult.


Ganüid kismester

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Ganüid ifjoncaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek leírásában a „Ganüid ifjonc” szerepel.


Agresszív pegazus

2 VP 3/3 sheran szörny/pegazus „szárnyak”

Kompenzáció: húzz 2 lapot!
K rakj X különböző színű lapot a paklidból a Semmibe: megakadályoz egy X költségű lapot.


Varkaudar kommandós

2 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar

Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: játékba rakhatod a kezedből.
S, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont permanens a Semmibe kerül.
Ha bármilyen módon a Semmibe kerül: kapsz egy Varkaudar pálinkát, vagy egy Ork harcost.
Varázslattolvaj

2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” „KF”

P: néz meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ezek közül kijátszhatsz egy azonnalit, vagy általánost.
K: megakadályoz egy varázslatot, ami ezután visszakerül kézbe.


A zéró hatalma

1 VP chara-din azonnali

Keress elő, vagy vegyél vissza gyűjtődből egy fix 0 SB-jű, vagy költségű lényt, VAGY kapsz egy tóken lényt, aminek az alap SB-je, vagy költsége 0.


A végítélet farkasa

2 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
K ha bárhonnan, bárhogyan lap kerül a Semmibe: célpont permanenst a Semmibe küldhetsz, vagy ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.


Szárnyas szirén

2 VP 2/2 elenios szörny/szirén „szárnyak”

Csábítás: 2.
„Duplakötelék”: K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: játékba rakhatod a kezedből, vagy 2 VP árán a gyűjtődből.


Egyszemélyes hadsereg

2 VP 2/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha megüt egy lényt, vagy építményt: az sebződik annyit, amennyi az aktuális SP-je/ÉP-je.
Ha sebződéstől a gyűjtőbe kerülne: helyette visszakerül kézbe.
Köszönöm szépen az értékelést.

Multiverzum: ha így túl gyenge, akkor vagy a reagálhatatlanság, vagy a leszedhetetlenség megmaradhatna.

Mulgan áldása: azért került rá, hogy hátrány, hogy bilincs/börtön mellett ne lehessen lenullázni vele az ellenfél kezét.

G behajtó: Esetleg ha kicsit univerzálisabb lenne?

Ganüid behajtó (jav)

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Semlegesítés: VP adó/laphúzó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP-t ellenfeled kapoot, vagy ahány lapot húzottt volna.
S "duplakötelék": visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.


Ganüidinátor: Valóban, de voltak eddig is olyan reakciók, amik nem megakadályoztak lapot (pl. Robbanó birka, Manaszüretelés, árnyék képesség). És én speciel szeretem is az ilyeneket.

Armageddon: Na, már alig várom.
Multiverzum

szabálylap

Bármennyi helyszín lehet játékban.
A helyszínek kijátszása normál lapkijátszásnak számít és ekképpen is lehet rájuk reagálni.
A helyszínek játékban lévő lapnak számítanak és nem csak olyan forrás hat rájuk, amire külön rá van írva.


Mulgan áldása

1 nekron színtelen általános

Nézd át minden játékos kezében a lapokat, majd bármennyi általad választott lapot keverj vissza a paklikba. Mindenki húz annyi lapot, ahány lapja így vissza lett keverve (hátrány).
E Jelenés 1 VP: húzz egy lapot!


Ganüid behajtó

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Semlegesítés: VP adó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP ellenfeled kapott volna a forrással.
S dobj egy ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.


Szurkáló ganüid

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

Harci képesség: ellenfele sebződik annyit, ahány Ganüid ifjoncot mutatsz a kezedből.
E: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy egy célpont sebződik 1-et, vagy passzivizálódik.


Ganüidinátor

2 VP 2/3 rhatt szörny/ganüid

Ganüideid kapnak +2 SB-t.
Reakció; áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy gonosz lap volt, akkor kapsz 1 Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Ganüid armageddon

4 VP rhatt azonnali/ganüid

Kijátszásakor dobj 7 Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: ellenfeled kezéből és asztaláról minden lap a Semmibe kerül, majd a paklija tetejéről 10 lap a Semmibe kerül.
Bölcs tigris

követő/epikus

Kedvelt lap: tigris.
Lényeid nem cserélhetnek gazdát. Tigriseid nem veszíthetik el kijátszáskori képességeiket.
J 1 VP: visszavehetsz egy tigrist az asztalról, vagy 2 VP árán a gyűjtőből a kezedbe.


Élőholt tigris (új)

3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt”

Kijátszásakor max 2 célpont lap a semmibe kerül, vagy ellenfeled paklija tetejéről 13 lap a semmibe kerül, majd az Élőholt tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden nem tigris lény kap -1/-1-et.

Szellemtigris

3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt” „horgony”

Kijátszásakor a gyűjtőkből játékba rakhatsz max 1 lényt, vagy max 2 tigrist (ezek a kör végéig nem cserélhetnek gazdát), majd a Szellemtigris átkerül ellenfeledhez.
Hátrányok: Nem másolható. Nem lehet a gyűjtőből kijátszani.


Bűvös tigris (új)

3 VP 3/3 elenios szörny/tigris

Kompenzáció: előkereshetsz egy tigrist.
Kijátszásakor ellophatsz max 2 permanenst, vagy bármennyi tigrist, majd a Bűvös tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris kap +1/+1-et.


Ezüsttigris

3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris

Kijátszásakor ellenfeled kezéből játékba rakhatsz egy általad választott permanenst, majd az Ezüsttigris átkerül ellenfeledhez.
Jelenés: ellophatsz bármennyi tigrist, vagy vegyél vissza egy tigrist a gyűjtődből.


Koralltigris

3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris

Kijátszásakor keress elő max 2 tigrist a paklidból, majd a Koralltigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris Idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet 1 alá.
Sziklarepesz (új)

? VP tharr azonnali „ősmágia”

Ha költsége 0: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t. Ha 1, akkor 2 ÉP-t.
Rakd a gyűjtődből a paklid aljára: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.


A sziklák atyja (új)

2 VP 3/3 tharr szörny/óriás „szárnyak”

Amíg van helyszíned játékban: forrásra immúnis.
J: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek a nevében a „szikla” szó szerepel, vagy kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe.


Sziklahajítás (új)

? VP tharr általános/óriás

IK-ja 4 VP, de ha „kötelék, akkor 1 VP.
Egy célpont sebződik 7-et.
Kompenzáció: kapsz 2 Sziklarepeszt a gyűjtődbe.


Sziklaomlás

2 VP 1 nekron tharr azonnali

Célpont lény, vagy épület a gyűjtőbe kerül.
Ha nem került így lap a gyűjtőbe, akkor kapsz 2 Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe (egyébként egyet).


Sziklagörgetés

1 VP tharr bűbáj


K X-1 VP: kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe, majd tégy rá egy görgetés jelzőt.
X annyi, ahány görgetés jelző van rajta.
Moa drón

1 SZK 1 nekron 1 ZSZ tharr tárgy/moa „kincs”

K: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat.
Áldozd fel: célpont lény, vagy épület sebződik 10 ÉP-t, vagy ellenfeled elveszíti minden VP-jét és SZK-ját.


Sziránusz ellentámadás

1 VP 1 nekron tharr azonnali

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben forrásával megakadályozta, gyűjtőbe küldte, vagy ellopta permanensed.
Megakadályoz egy lapot, vagy ellophatsz egy lapot.
Ha krabberre vagy olyan lapra hatott, aminek te vagy a tulajdonosa: a kör végén húzz egy lapot!


Krabber gátrobbantó

2 VP 3/2 leah szörny/krabber „háló”

Ellenfeled őrposztjának a mérete eggyel csökken.
K: célpont épület a gyűjtőbe kerül, majd ellenfeled egy lénye sebződik annyit, amennyi SP-je volt az épületnek.


Krabber puccskísérlet

1 VP leah azonnali/krabber

Ha több krabbered van játékban, mint ahány permanense van ellenfelednek: kapsz 2 VP-t, húzz egy lapot és célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egyéb esetben a kör végéig a most játékban lévő krabbereid nem sebződhetnek és immúnisak ellenfeled forrásaira.


Krabber mozgósítás

1 VP leah bűbáj/krabber „háló”

Kompenzáció és halálsikoly: kapsz 2 Csattogó krabbert.
Minden krabbered 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) és kap +1 SB-t.
A „háló” képesség nem korlátozza krabbereid kijátszását.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.