"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
ezt azért nem mondanám
van már minden,ami kell
erőforrásnak múlt tükre,lidércszellem(!),leszedésnek krausos,morgan pecsét,halál árnyéka(!),kánternek drakolder csapás,MIE,léleksajti,purgálás
a farkasok pedig a pakli magjai
lassan járjjal lehet érdemes kipróbálni
szerintem sokkal jobb annál a szilmill kapitány
lassan járj mellett kellemes feltámadós lényeket beáldozni,hogy az ellennek ne legyen manája,szerintem próbálkozzatok vele
én csak 1 ősöreget használok mert néha jól jön a segítség vele...
de viszont sok olyan kis idegesítő lény volt amit ellkellett volna lopnom (vén toportyán) de az ősörge miatt meghallt ...
szar elég 1 ősörge sztm ish.
Vedd azért hozzá, hogy az Ősöreg 3 mana 2 nekron. Ez korántsem az olcsó kategória, ráadásul passzívan jön, és ha nincs mellette semmid, akkor lószart se érsz vele. Legszívesebben Vonyítóval ölök, de hát abból csak 3at lehet...
érdekes amit mondasz
soha nem volt 2 több lényem lennt mert általában a többit megoldották s mivel gyorsak vagyunk kell a mana a feltámadó vérfarkikra s inkább arra pazarlom mint egy birára
jó a birka nagyon de ide nem biztos ..........:S
Szerintem teljesen idióta az a nézet, hogy Kurtz-ból sehova sem használnál 3at. Ha nem játszol atom sok áramlásos lappal (márpedig nem játszol), akkor soha nem jöhet rosszul, max ha nem kell elkevered. Itt nem tudod annyira dobatásra kombózni (mint Esszenciakapocs, Örökmozgó, Bűvös forrás) az igaz, viszont metálsokat semmizel, ami miatt gyakran hasznos lehet a 3. Egyetlen rossz szituáció vele az, ha 2-3 van a 2. körben a kezedben, de még ez sem nagyon para.
Nekronsárkányból 2 manákért bármennyit kijátszanék. A 4. kör para, persze, de ez a lény ide marha erős.
Sziránuszból a kárpótlása, és erős hordajellege miatt játszanék hárommal.
Nagyon előrehaladott lehet az a jéték, ahol 3 Ősöreg van nálad, és számít a +2 sebzés. Személy szerint én pont 1el játszanék, de mindegy.
Kurtzból egy dekkben sem használnék 3-at, sztem felesleges, nem akarom én behúzni, ha meg már kidobtam egyet, akkor előkeresem és tartogatom max, sóhajtás előtt meg visszakeverem, majd elő...
Sárkányból szintén nem kell 3, elég ha egy lejön, nem akarom szorongatni a kezemben.
Elkorcsosultból beférhet a 3, de nem szívesen megyek 60 lap fölé, ősöregből pedig szerintem is fölös a 3, de ki lehet próbálni, végülis nem mindegy, h +4 vagy +6...
Nekronsárkányból, elkorcsosult szriánuszból és kurtzból tuti 3at használnék... Az ősöreg meg drága és lassú nem értem miért kéne belőle 3. Ritkán jön nagyon faszásan.
Egyetértek ruseeval, hiányzik az alaplap az Éjfatty sóhaj...
Továbbá én nem használnék csak 1 Őrjöngőt, 1 Veszettet, Sebezhetetlenből max 2-őt, szaglászóból is elég a 2, rémebből is. Farkasgazda felejtős, előny a semmiből a színe miatt nem fér be szerintem.
Tegyél bele Kurtzot, képmást, kelegisht, naso-thint, nekronmágust, 1-2 Nekronsárkányt, bíborholdat.
Szerintem belefér a második esély, és az enyészet is korlátozottabb formátumokon.