Sokszor elég egy tekintet a férfiszív meghódításához, néha több csésze bájital sem elég. Talán az udvarlás és a szerelem rituáléi a legkülönlegesebb események a Túlélők Földjén.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
1 Zsz Örült burástya
szörny burástya Eleinos reakciódrágítás: X
1/1
Sikeres kijátszása után, általad meghatározott sorrendben rakj X lapot a kezedből ellenfeled paklijának tetejére. Keress elő X+1 olyan különböző típusú gyakori vagy nemgyakori lapot, mely nevében a burástya szó szerepel.
Szerintem triviális, de azért érdemes megjegyezni, hogy X-nek annyi a felső korlátja amennyivel tudod teljesíteni a keresést.
Ha költsége 0: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t. Ha 1, akkor 2 ÉP-t.
Rakd a gyűjtődből a paklid aljára: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.
A sziklák atyja (új)
2 VP 3/3 tharr szörny/óriás „szárnyak”
Amíg van helyszíned játékban: forrásra immúnis.
J: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek a nevében a „szikla” szó szerepel, vagy kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe.
Sziklahajítás (új)
? VP tharr általános/óriás
IK-ja 4 VP, de ha „kötelék, akkor 1 VP.
Egy célpont sebződik 7-et.
Kompenzáció: kapsz 2 Sziklarepeszt a gyűjtődbe.
Sziklaomlás
2 VP 1 nekron tharr azonnali
Célpont lény, vagy épület a gyűjtőbe kerül.
Ha nem került így lap a gyűjtőbe, akkor kapsz 2 Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe (egyébként egyet).
Sziklagörgetés
1 VP tharr bűbáj
K X-1 VP: kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe, majd tégy rá egy görgetés jelzőt.
X annyi, ahány görgetés jelző van rajta.
Tiltott varázslat Chara-din
4 zsz
Kijátszási feltétele 4 ÉP, és 4 Max ÉP áldozás.
Csak akkor játszhatod ki, ha az elenfelednek több lapja
van az asztalon és a kezébem mint neked.
Ebben a körben az asztalon maradó lapjaid seciális
képességei megduplázódnak, a költségök ugyanannyi
marad. Ugyanígy a kijátszott nem asztalon maradó
lapjaid hatása is megduplázódik ebben a körben.
Név: Quwarg fodrász
Költség: 2 zsz.
Stat: 1/3
Dornodon quwarg szörny, 1 szk van benne, +1vp rá reagálni.
S,1zsz: Minden quwargod kap egy életjelzőt! Ha legalább 3 jelzőt osztottál így ki, húzz egy lapot!
K: Kapsz egy nyomorult quwargot.
Színesítő szöveg: Mennyit vágjak belőle? - Fogd be és meglátjuk.
Illusztráció: A quwarg vendég a székben ül unott fejjel, egy hajszál lóg ki a fejéből, a fodrász quwarg egyik kezében olló kinyitva, a hajszál körül, másik kezében fésű, a hajszállal fókuszál odahajolva.
K: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat.
Áldozd fel: célpont lény, vagy épület sebződik 10 ÉP-t, vagy ellenfeled elveszíti minden VP-jét és SZK-ját.
Sziránusz ellentámadás
1 VP 1 nekron tharr azonnali
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben forrásával megakadályozta, gyűjtőbe küldte, vagy ellopta permanensed.
Megakadályoz egy lapot, vagy ellophatsz egy lapot.
Ha krabberre vagy olyan lapra hatott, aminek te vagy a tulajdonosa: a kör végén húzz egy lapot!
Krabber gátrobbantó
2 VP 3/2 leah szörny/krabber „háló”
Ellenfeled őrposztjának a mérete eggyel csökken.
K: célpont épület a gyűjtőbe kerül, majd ellenfeled egy lénye sebződik annyit, amennyi SP-je volt az épületnek.
Krabber puccskísérlet
1 VP leah azonnali/krabber
Ha több krabbered van játékban, mint ahány permanense van ellenfelednek: kapsz 2 VP-t, húzz egy lapot és célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egyéb esetben a kör végéig a most játékban lévő krabbereid nem sebződhetnek és immúnisak ellenfeled forrásaira.
Krabber mozgósítás
1 VP leah bűbáj/krabber „háló”
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz 2 Csattogó krabbert.
Minden krabbered 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) és kap +1 SB-t.
A „háló” képesség nem korlátozza krabbereid kijátszását.
Nemlény lapok képességei nem hatnak rá.
Ellenfeled minden nemlény lapja +1 ZSZ.
J: célpont játékos elveszíti minden SZK-ját, vagy előkereshetsz egy szójert.
Fabontó szójer (új)
2 VP 3/3 sheran szörny/szójer
Nemlény lappal és ilyen lap képességével nem lehet rá reagálni.
K: célpont tárgy, vagy 1 VP árán célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül.
Falánk szójer
2 VP 4/1 sheran szörny/szójer
K: minden játékosnak el kell dobnia egy tárgyat, vagy ha elköltesz 1 VP-t, akkor egy nemlény lapot.
S ha ellenfelednek van tárgya játékban: feltámad.
Bomlasztó szójer
1 VP 1 ZSZ 2/2 sheran szörny/szójer
K: megakadályoz egy tárgyat, vagy egy nemlény lapot, de utóbbi esetben fel kell áldoznod.
Ha a gyűjtődben van és ellenfeled sikeresen kijátszik egy tárgyat: játékba rakhatod a gyűjtődből.
Blokkoló szójer
1 VP 2/1 sheran szörny/szójer
Semlegesítés: tárgy.
Ha nem semlegesítésként játszod ki: ellenfeled a következő köröd elejéig nem játszhat ki tárgyat (+1 VP-ért nemlény lapot) a kezéből.
Hátrány: ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a semmibe kerül.
Saját forrásával egyik játékos sem kereshet lapot és nem játszhat ki lapot pakliból, továbbá nem nézheti meg az ellenfele kezében lévő kártyákat és nem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe.
K 1 VP: Homályúr követődre tehetsz egy homály jelzőt.
Fekete test
2 ZSZ leah tárgy
Képességeit nem veszítheti el.
Homályurad mindenképp működik, kivéve, ha feláldoztad.
A gonosz jellemű lapokat kivéve minden lap gyűjtő helyett a semmibe kerül.
Dimenziókapu
1 építő 4 SP leah építmény
Kijátszásakor válassz ki a paklidból 5 különböző gonosz lapot, majd rakd őket alá.
K: válassz egy véletlenszerű lapot alóla, majd játszd ki (ha ki tudod) vagy rakd a semmibe.
Sötét beholder
2 VP 1 nekron 3/3 leah szörny/beholder „szárnyak”
Ha bárhonnan véletlenszerűen kéne lapot választanod, helyette te választod ki a lapot.
E: kijátszhatsz egy gonosz azonnalit a gyűjtődből (sikeres létrejötte után a semmibe kerül).
Megazus
5-X VP Bufa avatár/pegazus (5)/5 szárnyak
X annyi, ahány különböző színű permanens van játékban (max 3).
K rakj át összesen 5 különböző színű lapot a paklidból és/vagy a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Nézd meg a paklid felső öt lapját és ha tudsz kiválaszthatsz egy max. 2-es költségű kalóz szörnyet és ingyen játékba rakhatod(keresés)! A többi lapod dobd a semmibe és sebződsz annyit ahány lapot dobtál!
Csak az előkészítő fázisban aktivizálódhat. Ha passzív nem lehet célpontja
semmilyen varázslatnak.
Ha aktív minden lényed kap +1 ÉP-t.
p: célpont őrposztban lévő lény kap -1 ÉP-t
p: 1 vp, nem sebződhetsz varázslattól, de vesztessz 1 ÉP-t, és 1 max ÉP-t.
p: 1 csonti, kapsz egy "paradicsom" lapot passzívan a tartalékba.
Ha 2-nél több paradicsom lapod van játékban akkor,
azonal mind a semmibe kerül
S, Ha egy orkodra tárgyat teszel, vagy egy orkod felépít egy hajót, kapsz 1VP-t.
J: Ha orkjaidon legalább 3 tárgy van következő körben kapsz még egy húzás fázist.
Keress elő egy altípussal nem rendelkező X költségű nemgyakori lény a paklidból és rakd játékba (X legalább 2). A lény kijátszásakor általad meghatározott altípust kap.
A Morf mágia kijátszása után a semmibe kerül.
Minden csontvázad kap +1/+1-et.
K: kapsz egy aktív Nekromanta csontvázat egy izom jelzővel és ellenfeled következő kézből kijátszott lapja 1-el olcsóbb lesz (ez utóbbi hátrány).
Óriás csontváz (új)
3 VP 4/4 leah szörny/csontváz, óriás „élőholt”
Ellenfeled minden lapja 1 VP-vel olcsóbb, de minden lapjának kijátszási feltétele 1 VP elköltése.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye kap 1-1 álom és dermesztés jelzőt.
Jelenés: kapsz egy Nekromanta csontvázat.
S áldozd fel egy csontvázad, vagy ében íjászod: ellenfeled kezéből max 2 általad választott lapot eldobathatsz, majd ellenfeled előkereshet egy max 1 költségű lapot a paklijából (a keresés hátrány).
Ha feláldoztad: kapsz egy Nekromanta csontvázat.
Csontváz hoplita
1 VP 2/2 leah szörny/csontváz „élőholt”
Rox, a csontok ura követőd képességét körönként eggyel többször használhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy min 2 költségű lapot.
Láthatatlan.
K ha sebzést okoz: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy eldobathatsz ellenfeled kezéből egy min 2 költségű lapot.
„A tavalyi bújócska verseny győztese”
Niol szekrénye
2 ZSZ leah tárgy
S, fordítsd fel a paklid felső lapját és ha szerepel rajta a „csont” szó, akkor a kezedbe veheted, egyébként tedd a semmibe.
Ha feláldozod: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy ellenfeled paklijából egy max 1 költségű lapot a paklija tetejére tehetsz.
„Alig várom, hogy lássam, milyen csontvázakat rejtegetsz a szekrényedben.”
Hoohoo, a tett kísérője
Követő, epikus
Kedvelt lap: kísértet.
[S]: Ebben a körben eggyel több Jelenést használhatsz.
[J]: Megakadályoz egy semmiző vagy újrahasznosító forrást vagy költséget.
A köd ura
Követő, epikus
Kedvelt lap: köd lap.
[S]: A következő nem ködkereső varázslatként kijátszott [köd] lapod 1 VP-vel olcsóbb, de nem mehet így 1 VP alá. Hátrány: [köd] lappal nem kaphatsz VP-t az első körben. (Hadd tiltsa csak le a keresést, az furcsa volt amúgy is a régin. Mellesleg sosem volt vele értelmes kombó.)
Transzcendáló rakshallion
Követő, epikus
Kedvelt lap: Áramlás képességgel rendelkező lap.
[K], [J2]: Ebben a körben eggyel többször használhatsz Áramlás képességet.
Az áramlást bármikor használhatod azonnali hatásként, akár az ellenfél körében is. Az első körben is használhatsz Áramlást, de ilyenkor nem kapsz VP-t.
Antimágikus rakshallion (2025)
Kedvelt lap: reakciódrágítással nem rendelkező lap.
[S]: A következő kijátszott lapod [+2]-t kap.
[J], minden lapod "Kárpótlás: húzz a kör végén egy lapot" képességet kap addig, amíg ez ki nem sül.
Raia követője
Követő, epikus
Kedvelt lap: raia tóken.
[J2], [S], ha sikeresen kijátszol egy raia lapot a kezedből, akkor kapsz egy Raia tókent.
A Mennyek úrnője
Követő, epikus
Kedvelt lap: angyal.
[K2], áldoz fel X ÉP-t: célpont lény gyógyul legfeljebb annyit, hogy a módosított max ÉP-jére kerüljön.
[J]: Egy angyalod képességének a feltételét nem kell teljesítened egyszer, de a költségét el kell költeni.
Átkozott követő
Követő, epikus
[J], Áldozz fel 15 ÉP-t és 15 max. ÉP-t: Átkerül hozzád az ellenfeled követője. Minden jelzőt és előre kikészített lapot megkapsz, ami a játék elején rá kerülne. Hogyha ez egy epikus követő volt, akkor csak 10 ÉP-t és 10 max. ÉP-t kell áldozni, mert azok nagyon cukik.
kevelt lap: alakváltó és morf
A játék elején ha akarod lemásolja az ellenfél egyik követőjét de ekkor 1-el kevesebb lappal kezdessz.
J: ha mutatsz 2 morfot a kezedből és/vagy a gyűjtődből kapsz 1 szk-t
Mivel nincs semmilyen védelme és a rá kerülő dermesztésjelző felhasználására is kell valamilyen megoldás nemgyakoriként javaslom kiadni VAGY
ha kap egy kis védelmet (élet: 1 vagy reakciódrágítás:+1) akkor ritkaként.
Az lenne a lényege hogy s-re működik, a timera counter csak a saját körben huzatna fixre. Az első körös manakapás tényleg broken, ezt semmilyen lapnak nem kellene tudni. A tharr nem fér bele mint fix szín, de szerintem elég sok lap tudja azt hogy p-re leszed. Amúgy elengedtem a konceptet mert a kehely úgyis kirotál, anélkül meg nem áll össze belőle egy dekk.
A kör végéig minden szörnyet kalandozónak vagy minden kalandozót avatárnak kell tekinteni minden szempontból. A csak kalandozóra/avatárra tehető rátett lapok/jelzők nem esnek le a lényekről a kör végén.
Nem egyik epikusnál sem fér bele a 6lap! Az angyal meg motyinal biztos nem mert ott semmit nem kell tenni érte. A több meg más tészta.
A kockadobás történettnél meg sikerült felhozni pont azt a pédát hogy egy körben kétszer kellene használni mert különben szar.Az meg hogy 3al modosíthatsz pont elég mindegyiknél.
Miert nem azt hoztad fel hogy a timera kánter fix huzat vagy a hazárdjáték fix ad 3manát első körbe! vagy az Ongoliant bébi fix leszed lapot stb. Itt ezekkel van a probléma. Ráadásul nem lehetne több ilyen lapot kiadni mert követővel túl erős lenne mind.
Nem panaszkodok, én biztosan játszanék vele. Végülis rá kell építeni a paklit, hogy max fordulatszámon működjön és tudjon kvázi ingyen +2 lapot adni a kezünkbe.
Ez egy lapterv. Nyilván változhat a tesztelés során és sor kerülhet korrekciókra. De igen nagy a baj, ha egy laptervre nem ugrik be rögtön legalább egy pakli, ahova beférhet... Szóval ez nem baj, hanem inkább szükségszerű.
Ja, de az angyalnál belefér a 6 lap, meg a daxx is 6 lapos a gyakorlatban. Itt nem fixen adja a kockadobásokat mint a törhetőnél, hanem s-re, és ha kockát kell dobni még akkor is be lehet szopni, mert csak 3-mal módosítja.Lehetne az s képesség "ebben a körben". Konkrét esetben kijön egy kehely, keres egy hazárdot és máris döntés helyzet van hogy a kehely adja fixen a tápot, vagy a hazárdot módosítom. A mulligannél meg nem fix az előny, itt is a szerencsén múlik, lehet 3szor is szart húzni. Ha alapból jót húz akkor meg nem csinál semmit a képesség. Nem hinném hogy egyből ledominálja a versenyasztalokat.
Ez azert undoritoan erosnek hangzik, ha dobok neki ganuid ifjonc/ongoliant diszkosz/lavasarkanyt a semmibe es gyujtobe meg egy viziot.
En biztos megtolnám válogatásba
Egy lapot a kezedből visszakeverhetsz a paklidba, egyet a gyűjtőbe és egyet a Semmibe dobhatsz. Ezután mindenképp húzz eggyel több lapot, mint amennyit eldobtál/visszakevertél!