ha lenne rajta egy kör végi laphúzás, akkor szerintem jó lenne. a "laphátrányt" nem tudom, mire váltanám be. |
0 Vp Általános randomizáció (új)
azonnali Fairlight
Célpont lap szöveges leírásában egy számjeggyel írt számot cserélj ki eggyel nagyobbra vagy kisebbre (de az nem változhat így 0-ra).
Kijátszhatod reakcióként is. Ekkor annak a lapnak a szövegében cserélj ki így egy számjegyet, amire reagáltál.
Jelenés: legközelebb ha kockával kell dobnod, egy alkalommal egy kockával újra dobhatsz. |
Pokoltűz új
4zsz
Dornodon, azonnali, tűz, idézés
Anti-mágia:0
Az idézési költségéből helyettesíthetsz 1 zsz-t 1 nekronnal, de max 3at.
Szétoszthatsz 4 sebzést célpont lények és játékosok között majd kapsz 1 szikrát a kezedbe.
Kompencázió: Kapsz egy Taumaturgia lapot. |
1 Vp Felsőbb tudás
általános színtelen
vízió
Kijátszásakor nevezz meg egy színt, ilyen színű lapnak számít. Minden játékos előkereshet egy ilyen színű lapot a paklijából. Ha egynél több játékos keresett ki így lapot, akkor kapsz 1 Vp-t, és húzz egy lapot.
Ha a gyűjtődből játszod ki, mindenképp a Semmibe kerül.
1 nekron A mocsár szava
azonnali Leah (isteni)
Megakadályoz egy max 1 költségű lapot VAGY célpont lap a gyűjtőbe kerül VAGY ellenfeled gyűjtője átkerül a te gyűjtődbe (azok a lapok amelyek ezek közül a kör végén még a gyűjtődben vannak, visszakerülnek a tulajdonosuk gyűjtőjébe).
1 Vp Isteni szerencse
általános ősmágia Elenios
Kijátszási feltétele, hogy kétszer dobj kockával, és add össze az eredményt! Ha ez 7-nél kevesebb, húzz egy lapot, és ellenfeled eldob egy lapot. Ha 7-nél több, gyógyulsz 5-öt, és ellenfeled sebződik 5-öt. Ha pont 7-et dobtál, mindkét hatás létrejön.
1 Vp Mentálerőd
bűbáj mentális Raia
K, kötelék vagy 1 zsz: megakadályoz egy sebző forrást.
Kijátszásakor, illetve ha a körödben nem használtad a fenti képességet, a kör végén húzz egy lapot. |
0 Vp Serdülő minotaurusz [tóken]
szörny 1 szk KF Sheran
minotaurusz
Kijátszásakor egy másik célpont lapod visszakerül a tulajdonosa kezébe.
K: gyógyulsz 3-at.
1 / 1
2 Vp Minotaurusz kiképző
szörny 1 szk KF Sheran
minotaurusz
S: célpont permanens véglegesen elveszíti 'horgony' képességét vagy megkapja azt ÉS kapsz egy Serdülő minotaurusz lapot.
K, 1 nekron: megakadályoz egy reakciót, vagy egy olyan forrást, ami hatna egy Sheran lényedre.
2/2 |
1 zanszilánk A csodák kútja (új)
építmény Elenios
'repül'
S, tégy egy lapot a gyűjtődből a Semmibe: kijátszhatsz egy lapot egy gyűjtőből (reakció, kézből kijátszás). Az így sikeresen kijátszott azonnali vagy általános varázslat a Semmibe kerül.
S, dobj egy lapot a Semmibe: kapsz X+1 Vp-t vagy X+1 szk-t, ahol X az eldobott lap költsége.
3 SP
0 Vp A lépés tartása (új)
azonnali Dornodon
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben nem játszottál ki lapot ÉS 3 vagy több lappal kezdted a játékot.
Húzz annyi lapot, hogy ugyanannyi legyen a kezedben, mint ellenfelednek és a kör véget ér.
0 Vp Aljas féreg (új)
szörny 1 szk Leah
féreg
Közvetlenül azután, hogy bármikor felhúzod, mutasd meg: kapsz 1 Vp-t.
S, keverd vissza a kezedből, a játékból vagy a gyűjtődből a paklidba: kikereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy férget (kivéve Aljas férget).
0 / 1
1 Vp Gerincféreg (új)
szörny 1 szk Leah
féreg
Kijátszásakor ellenfeled tartalékjába kerül, passzívan.
Halálsikoly: vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába.
Hátrányok: nem építkezhet, nem lehet feláldozni, nem mehet be az őrposztba, minden lényed -2 Ép-t kap, és semmilyen módon nem gyógyulhatsz.
0/3 |
X zanszilánk Telhetetlen pöfeteg
szörny X szk Chara-din
Kijátszásakor tegyél rá X+2 pöfeteg-jelzőt, és minden előkészítő fázisodban, valamint ha megöl egy másik lényt, még 2-őt.
S: vegyél le róla egy pöfeteg-jelzőt: aktivizálódik vagy húzz egy lapot.
Minden pöfeteg-jelző +1/+1-et jelent.
Ha a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozáskor) kapsz annyi szk-t, ahány pöfeteg-jelző van rajta.
X / X+1 |
Manaforrás (új)
szabálylap
Ha te kezdted a játékot, 1 Vp: az első köröd húzási fázisában is húzhatsz lapot.
Ha nem te kezdted a játékot, J: dobj el egy lapot a kezedből a Semmibe: kapsz 1 Vp-t (ezt közvetlenül az ellenfél húzás fázisa után is megteheted).
Hátrány: nem adhatod át a kezdés jogát.
1 Vp Bűbájoldás (új)
azonnali Leah
Megakadályoz vagy a gyűjtőbe küld egy célpont bűbájt VAGY célpont lény minden képességét elveszíti.
Jelenés: 1 Vp: létrejön a fenti hatás.
flavour maradhat
X nekron Mágikus fegyverzet (új)
bűbáj Tharr
X min. 1 max. 3 lehet. Kijátszásakor húzz egy lapot.
Minden lényed +X sebzést és mágikus támadást kap.
Bűbáj lényre típusú lapként is kijátszhatod, ekkor a célpont lény +X/+X-et, mágikus védekezést és támadást kap.
Halálsikoly: az ellenfél minden lénye sebződik X-et. |
1 szk Sárkánytojás (új)
tárgy Chara-din
sárkány
Ha 'dupla kötelék': ingyen kijátszhatod.
Húzz egy lapot.
Áldozd fel: a következő, kézből kijátszott sárkányod 2-vel olcsóbb VAGY kapsz egy Sárkánykígyó csemete vagy Wyvern lapot.
flavour maradjon |
Nem értem ezt a lapötletet. Nincs rajta, hogy húzz 1 lapot. Hogy működik ez így régi mágia síkkal? |
Felbonthatatlan kötelék
Bűbáj szintelen 1 vp 1 nekron proféta
S: sebződsz 3 ép-t: ellenfeled következő lapjának kijátszási feltétele: 5 ép áldozás
Kötelék: forrásra immunins
"tudod, van olyan szenvedély ami könnyen a sírba tesz, amitől nem szabadúlhatsz"
Promó lapnak képzelem el amit azok a játékosok kapnának akik fél éve nem voltak beholderes versenyen. Jó poén lenne az újrakezdőknek. |
1 nekron Teriád méreg
tárgy Chara-din
teriád
Ellenfeled minden kör végén veszít 1 Vp-t.
Késleltetett hatás: 2: a Semmibe kerül, és kapsz 2 Teriád méreg lapot.
"Alattomos matéria. Nem a tested, az elmédet támadja meg."
2 zanszilánk Teriád főmágus
szörny 1 szk KF Chara-din
teriád
'repül'
Anti-mágia: 1. Nem kerülhet rá semmilyen jelző.
A pakliból és kézből dobott lényeket a gyűjtő helyett a Semmibe kell dobni, és minden így eldobott lény után kapsz 1 szk-t.
J: X zsz: célpont lényre tegyél X élet- vagy izomjelzőt (vegyesen is lehet).
3/3
1 Vp 1 nekron Teriád íjász
szörny 1 szk KF Chara-din
teriád, ében íjász
'repül'
Feltámad.
P, dobj el a kezedből és/vagy semmizz X varázslatot:
célpont lény vagy játékos sebződik X+1-et (de max. 5-t). Ha 'kötelék' varázslat helyett bármilyen lapot semmizhetsz így.
1/2
1 zanszilánk Teriád dobóháló
tárgy háló Chara-din
teriád
Az ellenfél körében is kijátszhatod.
Kijátszásakor célpont lényre tegyél 2 dermesztés- és 2 méregjelzőt VAGY célpont lapra 2 elmúlás-jelzőt.
Áldozd fel egy lényedet: visszakerül a kezedbe (az áldozott lényen lévő izomjelzők működnek).
0 szk Teriád fétis
tárgy KF háló Chara-din
teriád
Kijátszásakor nevezz meg egy altípust: nem lehet ilyen altípusú lapot kijátszani (ha reakciót nevezel meg, akkor azonnali reakcióval nem lehet rá reagálni).
Veszélyes faj versenyen ez a lap tiltott.
"Rejtély, hogy hogyan, de írtózatos félelem aurát plántáltak belé." |
1 nekron Manaevő féreg (új)
szörny 0 szk Fairlight
féreg
horgony
Semlegesítés: Vp adó vagy húzó forrás.
Nem cserélhet gazdát.
Áldozd fel és tedd a Semmibe vagy tedd át a gyűjtődből a Semmibe: megakadályoz egy Vp adó vagy húzó forrást, és a Vp-t te kapod meg, ill. a lapot te húzod fel (a forrás egyéb hatásai rendben létrejönnek).
1/1 |
X+2zsz Féltő gondviselés
általános Sheran
Kijátszási feltétele, hogy megmutass egy lényt a kezedből. X a mutatott lény idézési költsége.
Rakj egy lényt a kezedből a játékba mintha kijátszottad volna a következő képességgel:
"Ha kikerül a játékból, keress ki 1 ugyanilyen lapot a paklidból"
----------
0vp Dalos pacsirta
szörny 1szk, +1 rá reagálni Raia
griff
Kijátszásakor a következő lapodra +1vp reagálni, és ha ez egy varázslat 1vp-vel olcsóbb lesz.
Jelenés: kör végén húzz 1 lapot.
Repül
1/1
----------
2vp, 1 nekron Árnyéktolvaj
szörny élőholt, köd Leah
kísértet
Kötelék: életkioltó
K: 1zsz: Célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Jelenés: 3zsz: Ellophatsz egy célpont permanenst.
0/3 |
Veszett vad
1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas
Feltámad.
Ha kijátszására nem költöttél nekront, vagy a nekronnak 4-nél kevesebb lapot dobtál: kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a semmibe.
S ha ellenfelednek van permanense játékban: húzz egy lapot, ha nincs akkor sebződik 2 ÉP-t.
A bujaság démona
2 áldozás (3)/(3) dornodon szörny/thargodan „rezisztens”
Idézési költségéből minden áldozást helyettesíthetsz 1-1 áldozós költségű lap kézből vagy gyűjtőből semmibe dobásával.
K 3 ZSZ: kapsz egy Démon porontyot (előre kikészített lapot).
A kevélység démona
2 áldozás (3)/(3) dornodon szörny/thargodan [+1]
A kijátszásához feláldozott áldozós költségű lapok gyűjtő helyett visszakerülnek kézbe.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Ha ellenfeled 1 vagy 0 költségű lapot húz vagy keres, minden ilyen húzott/keresett lapja után sebződik 2 ÉP-t és veszít 1 VP-t.
Az írigység démona
2 áldozás (3)/(3) dornodon szörny/thargodan
Ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked: kijátszásához áldozhatod ellenfeled permanenseit is.
K ha ellenfelednek több ÉP-je van, mint neked: sebződik 2 ÉP-t.
S 1 ZSZ: ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: el kell dobnia egy lapot. |
4 VP Avariancia
általános [+2] színtelen
Idézési költségéből helyettesíthetsz 1, 2 vagy 3 VP-t 1, 2 vagy 3 nekronnal. Ha nincs a Semmidben 0 költségű lap, húzz egy lapot! Ha nincs 1 költségű, akkor is húzz egyet; ha nincs 2 költségű, akkor is húzz egyet; ha nincs 3 költségű, akkor is húzz egyet!
Gyógyulsz annyit, ahány lapot húztál, és az Avariancia a Semmibe kerül. |
2zsz, 1 nekron Ifrít
szörny 1szk, tűz, KF, idézés Raia
dzsinn
Kijátszásakor ellenfeled és minden lénye sebződik 4-et,
VAGY 2zsz: a következő képességet kapja: K: Ellenfeled és minden lénye sebződik 4-et.
1/5
----------
3zsz Az elfek bölcsessége
általános +1 rá reagálni Sheran
elf
Nézd meg a paklid felső 6 lapját, majd rakd vissza általad választott sorrendben a paklid tetejére.
A következő húzás fázisodban kettővel több lapot húzol.
----------
1zsz, 2 nekron Kőbe zárt kard
tárgy kincs Raia
S: tégy a Kőbe zárt kardra 1 elmúlásjelzőt: célpont permanens a Semmibe kerül.
+1 zszért KF tárgyként is kijátszhatod, ekkor minden lényed kap 1 élet- vagy 1 izomjelzőt. |
Az árnyak ura
2 VP 1/3 leah kalandozó/nekromanta „KF”
Kijátszásakor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
K ha ellenfeled kijátszik egy lapot, azonnal kapsz egy Árny jelzőt (0/1-es leah szörny, képessége: „Áldoz fel: célpont lapod visszakerül a kezedbe. Ezt a képességet reakcióként is használhatod”).
Mithril fókuszsárkány
2 VP 3/2 színtelen szörny/sárkány
Ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked: ingyen kijátszhatod.
S célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha ezután ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: húzz egy lapot!
Manó dragonyos
2 VP 3/3 bufa szörny/manó „szárnyak”
Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
K ha lapot dobsz a kezedből: célpont manóra tehetsz egy izom, vagy élet jelzőt.
Jelenés: megakadályoz egy manóra kijátszott/használ reakciót.
Manó fegyverhordozó
2 VP bufa szörny/manó „szárnyak”
Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: előkereshetsz a paklidból egy másik Manó fegyverhordozót (egy körben egyet kereshetsz így elő).
Varázsmag
1 ZSZ sheran szörny 1 SZK
Zanszilánk költség fizetésénél 2 áldozásnak számít.
Ha a kezedből vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz a kezedbe egy Varázsborsót, Varázstököt vagy Varázsbabot. |
2vp Eszkimanó
szörny 1szk, hideg, KF Leah
yeti, manó
Költségéből 2vp-t helyettesíthetsz egy 2-es vagy 3-as költségű lap Semmibe dobásával.
Kijátszásakor eloszthatsz célpont lapok között annyi dermesztésjelzőt, ahány lényed van a Semmidben (de max. 5-öt).
Ha egy lapon lévő dermesztésjelzők száma eléri a lap idézési költségét, akkor a gyűjtőbe kerül.
Repül
1/4
----------
1vp, 1 nekron Felhőtáncos
kalandozó KF, háló, köd Rhatt
kobudera
Élet:1
Ha sebzést okoz, célpont lényed visszaveheted a kezedbe.
Ha a visszavett lény fix idézési költségű volt, a kör végéig ingyen kijátszhatod.
Repül
[4]/2
----------
1zsz, 2 nekron Minionoszaurusz
szörny 1szk, horgony Sheran
dinó
Kézből kijátszásakor kapsz még 2 Minionoszaurusz lapot, majd tégy mindegyikre 1 izomjelzőt.
A harci fázisban a gazdája lényei is támadhatják.
Nem foglal helyet az őrposztban.
Repül
1/1 |
Levélvágó burástya
2 ZSZ 2/2 elenios szörny/burástya
Anti mágia: 0.
Kijátszásakor a kezedből játékba rakhatsz egy fix költségű burástyát, majd kapsz eggyel kevesebb Burástya kölyköt, mint az így játékba rakott lény idézési költsége.
Fekete burástya
2 ZSZ 4/3 elenios szörny/burástya
Egy körben egyszer játszatsz ki a kezedből Fekete burástyát sikeresen.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy burástyát, vagy bármennyi Burástya kölyköt.
Áramlás: kapsz egy aktív Burástya kölyköt.
Burástya kitinszintetizátor
3 ZSZ 3/3 elenios szörny/burástya [+1]
Kijátszásakor előkereshetsz egy burástyát a paklidból.
S 1 ZSZ: minden burástyád kap annyi izom jelzőt, ahány jelző van rajta.
Jelenés 1 VP: kapsz egy Burástya kölyköt.
Xenó őskirálynő
4 ZSZ (5)/4 chara-din szörny/xenó
Kijátszási feltétele, hogy gyűjtőbe küldj egy xenót, vagy egy bűbájt.
S: ellenfeled eldob egy lapot VAGY kapsz egy Xenó parazitát.
K: ha egy forrás hatna egy xenóra, dönthetsz úgy hogy helyette egy általad választott másik xenóra hasson.
Másvilág
színtelen helyszín 1 VP 1 SZK 1 nekron
A saját körödben, körönként kétszer használhatsz jelenést. A jelenés, képesség használatához a semmibe rakás helyett pakliba kell visszakeverned a lapot.
Jelenés 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy jelenés képességgel rendelkező lapot. |
4 zsz Pusztító mameluk (új)
szörny 1 szk KF Chara-din
Thargodan
Kijátszásakor az ellenfél minden követője és szabálylapja megszűnik.
S2, 1 zsz: aktivizálhatod egy lényedet.
Dobd el a kezedből a Semmibe: az ellenfél semmilyen követője és szabálylapja nem működik ebben a körben.
flavour maradjon
(4) / 5
3 Vp Bűvös spórák (új)
általános életkioltó idézés Elenios
vízió
Költségéből minden Vp-t helyettesíthetsz 1-1 lap Semmibe dobásával. Célpont permanenst ellopod, és a kör végén húzz eggyel kevesebb lapot, mint amennyit a kijátszásakor eldobtál.
Ha a gyűjtőből játszod ki, sikeres kijátszása után mindenképp a Semmibe kerül.
2 Vp Óriáslajhár (új)
szörny 3 szk reakciódrágítás +3 Sheran
Ha passzív, minden varázslat, ha aktív, minden reakció +3 Vp-be kerül.
Nem cserélhet gazdát.
Halálsikoly: húzz egy lapot!
5 / 5
0 Vp Visszafogott fejlődés
bűbáj rezisztencia Sheran
Ha az ellenfélnek több lapja van játékban, mint neked, akkor nem játszhat ki lapot a kezéből.
Hátrányok: bármelyik játékos passzivizálhatja, egy lapja feláldozásával. Ha a köröd végén több lapod van játékban, mint az ellenfélnek, fel kell áldoznod. |
1 nekron Szárnysegéd
szörny 1 szk Raia
griff, főnix
'repül'
Griffjeidet és főnixeidet (már a Szárnysegédet is) közvetlenül az őrposztba is kijátszhatod, és ott nem foglalnak helyet.
Ép-je mindig annyi, ahány griffed és főnixed van játékban.
2 / X |
2vp, 1 nekron Nergaim Lapotloposz
kalandozó KF Chara-din
ember, mutáns
Kijátszásakor ellophatsz egy célpont permanenst.
Jelenés: ellenfeled eldob 1 véletlenszerű lapot.
Ha ez egy asztalon maradó lap, játékba kerül a te oldaladon.
[4]/1
----------
Ugura, a fény gyermeke
követő
hordaparancsnok
A játékot 4 lappal kezded.
Ha ellenfeled kijátszik vagy használ egy reakciót azonnal rakj rá 1 fényjelzőt
K3, végy le róla X fényjelzőt: a következő lapod kijátszására nem lehet reagálni X-nél kisebb alap költségű lappal vagy annak képességével.
Hátrány: Ha kijátszol vagy használsz egy reakciót azonnal vegyél le róla 1 fényjelzőt.
----------
3zsz Az elmúlás szárnyasa
szörny ősmágia, tűz, horgony Raia
főnix, pegazus
Nem lehet rá reagálni 0 alap idézési költségű lappal vagy annak képességével.
Semmizés: 4
Kijátszásakor eloszthatsz célpont lapok között annyi elmúlásjelzőt ahány lény van célpont játékos Semmijében (de max. 10-et).
Repül
5/3 |
Ikka Rep'l, a klónozó
követő
hordaparancsnok
A játékot 3 lappal kezded, és tégy rá 2 replika jelzőt.
S, mikor sikeresen kijátszol egy asztalon maradó lapot, levehetsz róla 1 replika jelzőt: a kijátszott lapnak létrejön a másolata (használj jelzőt).
J, áldozz fel 12 max. Ép-t: tegyél rá 1 replika jelzőt. |
Hegyvidéki pegazus
2 VP 2/2 tharr szörny/pegazus „szárnyak” [+1]
Nem olcsóbbítható.
Kijátszásakor mutass meg X különböző színű pegazust a kezedből: kap X izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy Pegazus jelzőt (1/1 szörny/pegazus, színét te határozod meg).
Síkvidéki pegazus
2 VP 2/2 rhatt szörny/pegazus „szárnyak”
S 1 ZSZ: kapsz egy Pegazus jelzőt (1/1 szörny/pegazus, színét te határozod meg).
S áldozd fel egy pegazusod: megakadályoz egy lapot, amelynek színe megegyezik a feláldozott lapéval.
Átkristályosított fókuszsárkány
2 VP 2/4 elenios szörny/sárkány [+1] „szárnyak”
„Harci képesség”: ha ellenfele lény, akkor a gyűjtőbe kerül, és a gazdája sebződik annyit, amennyi a sebzése volt.
Halálsikoly: minden lény a gyűjtőbe kerül VAGY ellenfeled kezéből eldobathatsz egy általad választott lényt.
Kapzsi fókuszsárkány
2 ZSZ (3)/3 fairlight szörny/sárkány „kincs” „szárnyak”
Kijátszásakor ellenfeled elveszíti minden SZK-ját és te kapsz annyit, amennyit elveszített.
E 1 ZSZ: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Halálsikoly: ha elköltesz 1 SZK-t, gyűjtő helyett visszakerül a kezedbe.
Mételysárkány
3 VP 4/4 leah szörny/sárkány
3-mas mérgezés. Kijátszásakor minden lény, vagy ellenfeled minden lénye kap 1 méreg jelzőt.
K: célpont lény, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül és a Mételysárkány a kör végéig megkapja a lény minden képességét és hátrányát. |
Sötét hadtáp
1 VP chara-din bűbáj „ősmágia”
K: rakj játékba a gyűjtődből, vagy a kezedből egy lényt, aminek nincs képessége, és ha ez egy chara-din lény volt, akkor ellenfeled eldob egy lapot.
Krabbernádó
1 VP leah azonnali „védekezés”
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy passzív Csattogó krabbert.
„Kötelék”: Ennek a lapnak a kijátszása nem számít bele a „háló” korlátjába.
Krabber mágus
1 VP 1/2 leah szörny/krabber „háló”
Kijátszásakor előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy krabber nem lény lapot.
Ellenfeled minden lapja játékba kerülése után kap egy dermesztés jelzőt.
Újrajátszás
1 VP 1 nekron chara-din azonnali „ősmágia”
Áldozd fel és rakd a semmibe egy max 2 költségű lényed: a paklidból vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy, a feláldozottal azonos nevű lényt.
Ha ellenfelednek több lapja van játékban, vagy a kezében mint neked: akkor reakcióként is kijátszhatod. |
Teknős taktikus
2 VP 3/2 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled lapo(ka)t húz: meg kell mutatnia a húzott lapokat, és minden varázslat után sebződik 2 ÉP-t.
Áldozd fel és nevezz meg egy lapot: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki ilyen nevű lapot a kezéből.
Csapásmérő teknős
2 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled lapot dob a kezéből: sebződik 2 ÉP-t, a Csapásmérő teknős pedig kap egy izom jelzőt.
K: ellenfelednek vissza kell vennie egy általad választott varázslatot a gyűjtőből a kezébe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki a kezéből.
Kannibál xenomorf
1 VP 0/1 chara-din szörny/xenó
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot.
S áldozz fel egy xenót (akárkiét): a Kannibál xenomorf kap egy izom jelzőt vagy ellenfeled eldob egy lapot.
A harcos elhívatása
1 VP színtelen azonnali
Ellenfeled körében, a csere fázis után játszhatod ki.
Rakj játékba a kezedből vagy a gyűjtődből egy max 4 költségű kalandozót. Ellenfelednek ezt a kalandozót muszáj támadnia ebben a körben, ha tudja. Az így kijátszott kalandozó a következő képességet kapja: „Ha megöl egy lényt, a kör végén húzz egy lapot!”.
Takaida
2 VP sheran kalandozó/ember KF
Kijátszásakor eldobhatsz egy lapot a gyűjtőbe: ekkor előkereshetsz 2 különböző nevű sheran lényt.
Minden lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot!” |
Háát, azért lássuk be, hogy ez kb. egy felturbózott molluszk. Hogy ha nem a saját paklijába rakjuk, még akkor is nagyon undorító körönkénti fix laphúzás, vagy a kánterelő tárgyakat beáldozni. + a legfőbb követős setupok alapja is lenne. Kötelező lenne szüntetni, de viszont nem tudom mit tudna kezdeni ezzel kf pakli 4 lap esetén.
Jaaa, és erdővel nagyon broken lenne első körtől már ütni |
A Zarknod kovácsának felújítására egy másik megoldás:
Zarknod kovácsa (új)
követő
Megszüntetés: 14 Ép
KF tárgyaid költségét helyettesítheted 1 Vp-vel.
S: kapsz egy aktív kovácsinas jelzőt (1/1-es, színtelen törpe kalandozó).
K, áldozd fel egy kovácsinasodat vagy tárgyadat: húzz egy lapot. |
zarknod kovácsa (új)
követő, epikus
Kedvelt lap: kf tárgy
s: a következő kf tárgyad idézési költségét helyettesítheted 1 vp elköltésével.
Kf tárgyaidat kijátszhatod sima tárgyként is, ilyenkor a hordozóra vonatkozó hatások nem érvényesülnek.
A buták akarata
szabálylap
Minden lap a következő képességet kapja: Kompenzáció: 1 vp, vagy egy lap húzása kör végén. Egy körben maximum kétszer sülhet ki egy játékosnál a kompezáció.
J: tegyél egy nem varázslat lapot a gyüjtőből a semmibe: a következő reakció idézési költsége 1vp-val drágább (csak. az ellenfél 2. körétől). | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|