Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Galetki lárva
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Az ifjú galetkik fejlődésüknek első évében még nagyon fejletlenek, a legtöbb különleges tulajdonságot csak alapszinten ismerik. Van idejük ezalatt megtanulni, hogyan viseljék el kifejlett társaik lenéző pillantásait.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló

A lista folytatása...
Módosított szövegű lapok
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Nemzeti paklibemutató: Motygen (1)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8232)
Lapötletek (65033)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (32)
Versenyhirdető (1833)
HKK kérdés? (47241)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
Ez csak egy UR felújítása mai formában. Az elődjét 1,5-2 éve még én is használtam néha tábori adóban.
Amúgy a 4 zsz-es lapok tudtommal nincsenek elengedve. Ebből kifolyóan ötletként bedobnék még egyet a Végső ütközet felújítása helyett:

Az utolsó roham
Fairlight, általános, 4 zsz, reakció drágítás +1

Minden játékos eldobja a kezében lévő lapokat a semmibe, húz 5 új lapot, ezután a paklik és a gyűjtők a semmibe kerülnek. (Ezt a húzó hatást semmilyen lap, szabálylap, vagy követő nem tilthatja le.)

"Minden kamikáze, a feladatának teljesítése közben, utolsó leheletéig harcol, függetlenül az esélyektől."
 
jópofa lap, de az is biztos, hogy kegyetlen versenylap lenne belőle!
Ha létrejön, akkor kb ledolgozza a járj, erdő, kreátor, gyakorlatilag kapna egy olyan helyzetet kapna, hogy 5 lap+szabálylap is van. Azért ez elég kemény lenne.
Meg párszor felmerült az, hogy nem jó vonal ez a 4zsz+reakciódrágításos lap vonal. Ezzel egyet tudok érteni. De más formában szívesen látnám viszont ezt a lapot.
 
Oke. Ertjuk. Myilvan meg tudnank ezt precizebben is fogalmazni.
 
Szilmill imperátor

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
K: egy kezedben lévő szilmilled (mutasd meg) „ősmágia” képességet kap a kör végéig, vagy egy játékban lévő szilmilled „ősmágia”, vagy „háló” képességet kap a kör végéig.
E ha ebben a körben játszottál ki szilmillt a kezedből: gyógyulsz 2 ÉP-t és ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.


Blokkoló szilmill

1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny/szilmill

„Duplakötelék”: Védekezés.
Ha „háló” képessége van: ellenfeled nem gyógyulhat.
Ha „ősmágia” képessége van: ellenfeled nem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül.
J: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást.


Szilmill fősámán

1 VP 2/2 elenios szörny/szilmill „horgony”

Szilmilljeidet kijátszhatod az ellenfél körében is.
Kijátszásakor szétoszthatsz max 3 álom jelzőt célpont lények között.
J: a kör végéig minden lény „háló” képességet kap.


Szilmill artista

1 VP 3/1 elenios szörny/szilmill

+1 ZSZ-ért kijátszhatod az ellenfél körében is.
Kijátszásakor célpont lapot visszavetethetsz a tulajdonosa kezébe, és ha a célpont lap rendelkezett „háló”, vagy „ősmágia” képességgel, akkor a kör végén kapsz egy VP-t.
J: megakadályoz egy max. 1 költségű azonnalit.


Szilmill molnár

1 VP 1 ZSZ (2)/2 elenios szörny/szilmill

Semlegesítés: olyan forrás, ami jelzőt rakna lényre, vagy tókent hozna játékba.
Minden szilmilled kap +1/+1-et.
J: visszavehetsz a gyűjtőből a kezedbe egy szilmillt.


Szilmill dobos

2 ZSZ 1/1 elenios szörny/szilmill

Ha az ellenfél körében játszod ki: kijátszásakor előkereshetsz egy szilmillt a paklidból.
Minden elenios lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.”
J: célpont játékos veszít 2 VP-t vagy 1 SZK-t.
 
Deja Vu
IK: 4 zsz
Reakciódrágítás: +2
Sheran, általános, életkioltó

Ha +2 zsz-ért játszod ki forrásimmunis lapokat és helyszíneket is célozhatsz. Minden lap a gyűjtőből, az asztalról és a kezekből a semmibe kerül, mindenki húz 5 lapot, s újraindul minden, mintha most kezdenétek ezt a kört.
 
Womath vezér

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
A 2. körtől minden womathod az alábbi képességet kapja: „Kompenzáció: a kör végén kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!”
K: célpont womathra, ami ebben a körben már sebződött, tehetsz egy erőjelzőt.
S: levehetsz egy Womathodról egy jelzőt.


Borjúwomath

1 nekron 0/3 raia szörny/womath

Minden lényed kap +1 ÉP-t.
S tégy rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: célpont lény kap egy élet jelzőt.


Szimatoló womath

2 VP 0/6 raia szörny/womath „szárnyak”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Minden raia lényed kap feleannyi + SB-t (lefelé kerekítve), mint az alap ÉP-je.
Halálsikoly: előkereshetsz egy womathot a paklidból (kivéve Szimatoló womathot).


Megvadult womath

1 VP 1/4 raia szörny/womath „szárnyak” „rezisztens”

Womathaid nem veszíthetik el képességeiket.
K rakj rá egy -2 ÉP-s jelzőt: célpont lény sebződik 2 ÉP-t.


Tompaagyú womath

2 VP 1/6 raia szörny/womath

K ha egy womathodra jelző kerül: ellenfeled következő kézből kijátszott lapja 1 VP-vel drágább lesz.
S 1 VP, vagy dobj egy lapot a kezedből a semmibe: célpont lény kap egy izom jelzőt.


Gyógyító womath

1 VP 1/6 raia szörny/womath „háló”

Újrahasznosítás: 2. Élet: 1.
Kijátszásakor gyógyulsz annyit, amennyi a játékban lévő lényeid alap ÉP-jének összege (önmagán kívül).
E tegyél rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: gyógyulsz 3 ÉP-t, vagy kapsz 1 VP-t.
 
Minotaurusz hoplita

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha sebzést okoz: előkereshetsz egy minotauruszt.
1 VP keverd vissza a gyűjtődből a paklidba: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Minotaurusz aréna

2 építő tharr építmény 5 SP „szárnyak”

Ha az egyik építője minotaurusz, akkor a másik lehet ellenfeled lénye.
K, ha egy lap visszakerül asztalról kézbe: célpont játékos sebződik 3 ÉP-t, vagy húzz egy lapot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Bolyongó minotaurusz


1 VP 1 nekron 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Kijátszásakor ha van rajta kívül minotauruszod játékban: húzz egy lapot!
E: visszakerül a kezedbe.


Kolapsz csatlósa

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „horgony”

Kijátszási feltétele, hogy visszavedd egy minotauruszod az asztalról a kezedbe.
Kijátszásakor válassz X különbözőt az alábbiak közül: újrahasznosítás: 2, húzz egy lapot, célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe, ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, 2-vel nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 2 ÉP-t.
X annyi, amennyi a viszavett minotaurusz idézési költsége, de max 3.


Minotaurusz veremharcos

2 VP 1 nekron (3)/4 tharr szörny/minotaurusz

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a kijátszója kezébe és a következő kör végéig ilyen nevű lapot egyik játékos sem játszhat ki a kezéből.
S: célpont játékos sebződik, vagy gyógyul 3 ÉP-t.


Minotaurusz hadtápos

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz ”szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz hadtápost.
Kijátszásakor kapsz annyi VP-t ahány lap ebben a körben visszakerült asztalról kézbe.
Áramlás 3 ÉP: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Minotaurusz veremúr

4-X VP (4)/4 tharr avatár/minotaurusz [+X] „szárnyak”

X annyi ahány lap ebben a körben és az előzőben összesen visszakerült asztalról kézbe (de max 3). Újrahasznosítás: X.
S: célpont lapot (kivéve önmagát) visszavetetheted a tulajdonosa kezébe.
E 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból egy minotauruszt, vagy egy lapot, aminek nevében a „verem” szó szerepel.
 
Csapó kettő
Szörny, ork, Dornodon, 4/4, KF, 1 SZK
IK: 2 VP 1 Nekron

Anti-mágia: 1
J: max 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled egy lapot a gyűjtőbe küldhet.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egy korben egy J képességét használhatod.

Cshapd ki!
 
Csapó kettő
Szörny, ork, Dornodon, 4/4, KF, 1 SZK
IK: 2 VP 1 Nekron

Anti-mágia: 1
J: max 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled egy lapot a gyűjtőbe küldhet.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egy korben egy J képességét használhatod.

Cshapd ki!
 
Elemi uralom

1 VP chara-din azonnali/reakció „védekezés”

Megakadályoz egy „villám”, „tűz”, vagy „hideg” lapot.
Ha „villám” lapot akadályozott meg: ellenfeled veszít 2 VP-t, ha „tűz” lapot, akkor ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, ha „hideg” lapot, akkor célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt (több ilyen hatás is létrejöhet, ha több ikon is van a lapon).


Moa villámhárító

1 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”

K: ha egy „villám” lap miatt sebződnél, sebződés helyett rakj rá annyi villámjelzőt, amennyit sebződtél volna.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik X ÉP-t, ahol X a rajta lévő villámjelzők száma.



Sommerthaug átka (új)

1 VP chara-din azonnali/reakció „védekezés”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy asztalon maradó lapot: a lap kijátszáskori képességei nem jönnek létre és kap egy átok jelzőt. Amíg a jelző rajta van, addig képességei nem működnek, és ha lény, akkor az alapsebzése 0.
Kompenzáció: előkereshetsz egy Sommerthaugot a paklidból.


Koncentrált fattycsapás (új)

1 VP chara-din azonnali/chara-din fattya „védekezés”

Célpont max X költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény, vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t. X a játékban és a gyűjtődben lévő fattyaid száma (de játékos max. 9-et sebződhet).
Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.
 
A hordák ideje

szabálylap

Minden lény kap +1 sebzést.
A 2. körtől minden lényre +1 VP reagálni. A 2. körtől minden forrás, ami az ellenfél lényeit célozza +1 VP.
Hátrány: Minden nem lény lapod 1 VP-vel drágább.


Következő fokozat (ú)

2 VP tharr bűbáj „ősmágia”

Anti-mágia: 0.
Forrásra immúnis.
Kijátszásakor és minden előkésztő fázisodban kapsz egy szörny jelzőt (0/1-es tharr szörny) és tégy erre a lapra egy fokozat jelzőt.
Minden lényed kap annyi + sebzést, ahány fokozat jelző van rajta.


A végzet császára

követö/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 4 jelzőt, valamint készíts elő egyet-egyet az alábbiakból: Terrgath, Magirox, Mulgan, a segítő, Edralian.
A játék elején és minden köröd elején válaszd ki, melyik legyen érvényben a következő köröd elejéig (kétszer egymás után nem választhatod ugyanazt). Egyik sem kap jelzőket, viszont képességeik használatához használhatják a Végzet császárán lévő jelzőket.


Masszaszövés

1 VP rhatt általános/vízió, ganüid

Kapsz egy Ganüid ifjoncot játékba, vagy a kezedbe VAGY áldozd fel egy ganüided és ellenfeled eldob egy általad választott lapot a semmibe.
„Kötelék”: ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz egy Ganüid ifjoncot.


Horizontkémlelés

1 VP rhatt általános/vízió, ganüid

Kapsz egy Ganüid ifjoncot játékba, vagy a kezedbe VAGY áldozd fel egy ganüided: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és célpont lapot (az asztalról) a gyűjtőbe küldhetsz.
„Kötelék”: ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz egy Ganüid ifjoncot.
 
Plajtes

1 építő elenios építmény 4 SP "szárnyak"

Kijátszásakor 1 ZSZ árán előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek van színesítő szövege (kivéve Plajtest).
Minden lap kijátszási feltétele 1 ZSZ elköltése, kivéve azokat a lapokat, amiknek van színesítő szövege.

"De miért ez a hely neve?"
 
Ozorindumi kutyaember

1 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/vérfarkas „szárnyak” „legendás”

S: Feltámad.
Áldozd fel: megakadályoz egy „ősmágiás” lapot vagy egy lapot, amit ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszott ki.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: Kijátszásakor aktivizálhatod egy lényed.


Kurozan-rex

3 VP (5)/5 sheran szörny/dínó [+2] 3 SZK „legendás”

Kijátszásakor mindkét játékos összeszámolja a kezében, asztalon és gyűjtőjében lévő fix max 3 költségű lapjai idézési költségét. Ha ez az összeg neked nagyobb: kapsz annyi VP-t amennyivel nagyobb és a kör végén húzz ennyi lapot (de max 3 lapot húzhatsz így)!
Legendás képesség, vagy „kötelék”: Halálsikoly: ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.


Mokele mbembe

3 VP 3/6 sheran szörny/dínó 2 SZK „legendás”

Ellenfeled minden lapja +1 VP.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye kap 1 álom jelzőt.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: S: kapsz 1 VP-t, vagy aktivizálhatod egy lényed.


Alanori horror

2 VP 1 ZSZ 3/2 chara-din szörny/thargodan „legendás”

Ellenfeled asztalon lévő lapjainak aktiválást kívánó hatásai +1 VP-be kerülnek.
Minden „legendás” lényed és thargodanod kap +1/+1-et.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: ha sikeresen kijátszottad a kezedből: ellenfeled következő aktiválást kívánó hatása nem jön létre.


A figyelő

2 ZSZ 2/2 chara-din szörny/káoszszellem „legendás”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K: dobj a kezedből 2 lapot vagy egy „legendás” lényt vagy káoszszellemet a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: ha költöttél rá VP-t, kijátszásakor húzz egy lapot!


Legendás morf

2 ZSZ 2/2 színtelen szörny/morf „legendás”

Kijátszásakor mutass meg a kezedből és/vagy a gyűjtődből X „legendás” lényt amelyeknek különbözik az altípusa: kapsz X VP-t és a kör végén húzz X lapot. (X max 3 és VP-t nem kaphatsz így az első körben).
Legendás képesség: [+1].
 
Ha meg visszajön egy etnikum, akkor azt onnan fogjátok látni, hogy megjelenik belőle lap. De olyan lapot tervezni, amilyen etnikumhoz lap 15 éve nem volt, azért, mert "hátha", nincs értelme.
 
Kár érte

Pedig van egy csomó jó etnikum, amiket a burástyákhoz ill. moákhoz hasonlóan vissza lehetne hozni a tetszhalott állapotukból. Nekem személy szerint sokkal jobban tetszene, ha már meglévő, de gyenge altípusok kapnának tápokat (szkritterek, nerubok, polipok, férgek stb.), nem pedig újak jönnének ki.
 
Köszönöm a választ.

Sekély sírhant (javítva)

0 VP leah azonnali „köd” „ősmágia”

Nem lehet rá reagálni.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha a következő előkészítő fázisodban ez a permanens még a gyűjtőben van: rakd játékba ellenfeled oldalán. A kijátszáskori képességei és a halálsikolya nem jönnek létre.
 
burástyákat kivéve, gondolom
 
Ha egy etnikumhoz 15 éve nem érkezett erősítés, az azt jelenti, hogy az el van engedve
 
Sekély sírhant: Nekem személy szerint tetszik ez a lap, van benne potenciál, de hátrány is. A baj az, hogy kicsit azt érzem, hogy minden erősítés ellenére túl nagy benne a rizikó, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy más 0 manás leszedések vannak, ennél kisebb hátránnyal, amit a kutya sem használ. Én azt mondanám, hogy ha már lúd, legyen kövér, ne leessen rá reagálni. Illetve megfontolandó lenne, hogy a lap kijátszáskori képességei ne jöjjenek létre, az azért csökkenti a hátrányát.

Niol tanítványa: Érdekes lap, de nehéz belőni az erejét.

Elveszett ereklyék osztogatója: Van már egy ereklye kereső lapunk, amit némi bizonytalansága ellenére is erősebbnek gondolok ennél, még akkor is, ha a neve kétségkívül szellemes.

Aszphaltbetyár: Na, ezek azok a lapok, amik ellen vérrel-verejtékkel küzdök és fogok küzdeni, amik egyes narancslapok mellé reagálhatatlanul generálják a lapelőnyt. Eleve a játék szerencse-effektusát nagymértékben befolyásolják, hiszen tök random, hogy ki ellen hányszor jön össze a behúzása (engem sem kicsit bosszantott, amikor Korlátban Makó G nemzeti meccsen 1-1-es állásnál húzott be 2 Teki bölcsit korláttal), másrészt ebben az esetben még azt is érzem, hogy egy ötlapos deck alapból egy Szellemszolgával az asztalán egész egyszerűen irreálisan nagy erőforrás-fölényt jelentene.

A hősök nem halnak meg: Végletes lap. Van, amikor meccset nyer, máskor semmire nem jó. Nem annyira preferálom ezeket, mert nagyon nehéz kitesztelni és balanszolni őket.
 
Tamtam dob

? SZK sheran tárgy/nerub „ősmágia”

Idézési költsége 1 SZK, de ha van játékban 1 nerubod vagy 2 sheran lényed, akkor 0 SZK.
S célpont max X költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy eldobathatsz ellenfeled kezéből egy általad választott max X költségű lapot, ahol X a játékban lévő sheran lényeid száma.


Nerub méregkeverő

2 VP 2/4 sheran szörny/nerub „ősmágia” KF

3-mas mérgezés.
S tégy rá 2 méreg jelzőt: húzz egy lapot, vagy visszavehetsz egy „ősmágiás” lapot vagy mérgező lényt a gyűjtőből a kezedbe.
E ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot kijátszott: levehetsz róla bármennyi jelzőt.


Bölcs nerub

1 VP 1/2 sheran szörny/nerub „ősmágia”

S rakj egy nerubodra egy -1 ÉP-s jelzőt: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
E: egy nerubodról (kivéve önmagát) átrakhatsz bármennyi általad választott jelzőt célpont lényre.


Nerub méregisten

6-X VP (5)/5 sheran avatár/nerub „ősmágia” „szárnyak”

3-mas mérgezés. X a játékban lévő nerubjaid és mérgező lényeid száma, de max 5.
Kijátszásakor ellenfeled minden lénye kap 1 méreg jelzőt és minden nem lény lapja egy elmúlás jelzőt.
S: célpont sheran lényre (kivéve önmagára) tehetsz egy izom jelzőt.


Nerub kártevő

0 VP 2/1 sheran szörny/féreg, nerub „ősmágia”

1-es mérgezés.
Semlegesítés: olyan forrás, ami hatna egy sheran lényedre, vagy egy sheran lényedre kijátszott/használt reakció.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t, vagy SZK-t, ahány nerubod van játékban.



Nerub lándzsás

2 VP 3/2 sheran szörny/ nerub „ősmágia”

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyivel kevesebb lapod vagy több nerubod van játékban, mint ellenfelednek.
K végy le róla egy izom jelzőt: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
 
Sekély sírhant

0 VP leah azonnali „köd” „ősmágia”

Ha ellenfeled gyűjtőjében nincs lap: nem lehet rá reagálni.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha a következő előkészítő fázisodban ez a permanens még a gyűjtődben van: rakd játékba ellenfeled oldalán.


Niol tanítványa

2 VP 2/4 leah szörny/nekromanta „köd”

Élet: 1.
Kijátszásakor célpont gyűjtőbe tehetsz max 2 Nekromanta csontvázat.
K, ha egy nekromanta, vagy „élőholt” vagy „köd” lény a gyűjtőből a semmibe kerül: tehetsz rá egy izom jelzőt és kapsz 1 VP-t.


Elveszett ereklyék osztogatója

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember KF „ereklye”

Kijátszásakor előkereshetsz egy „ereklye” lapot a paklidból, de ebben a körben nem játszhatsz ki ilyen nevű lapot a kezedből.
„Ereklye” képességnek körönként max. kétszer áldozhatsz lapot és nem kell a semmibe raknod a feláldozott lapot. Ezek a képességek a gyűjtőből is működnek.


Aszphaltbetyár

1 VP 1/3 tharr szörny/elementál

Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből visszakerül a paklidba: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Kijátszásakor aktivizálhatsz vagy passzivizálhatsz egy célpont lapot, vagy a kör végén húzz egy lapot!
2 építőnek számít.


A hősök nem halnak meg

1 VP raia azonnali

A gyűjtődből játékba rakhatsz max. 3 kalandozót, melyek ebben a körben kerültek oda, de nem áldozástól.
Ha ellenfelednek legalább 2 permanense van játékban, neked pedig egy sem: nem lehet rá reagálni.
 
Burástya eszkalátor

1 ZSZ 1/4 elenios szörny/burástya

K: ha egy forrással egyszerre egynél több lényt hozol játékba, kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot (ha „kötelék” akkor laphúzás helyett visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe).
Halálsikoly: kapsz 2 Burástya kölyköt.


Kurozan tó

2 VP 1 nekron 1 SZK szntelen helyszín

A szabálylapod, vagy a követőd (kijátszásakor válassz) mindenképp működik, kivéve ha te magad áldoztad fel.



Mulgan segédje

1 VP 1/3 színtelen kalandozó/ember KF

Ha bármilyen módon visszakevered a kezedből a pakliba: kapsz 1 VP-t és a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Kijátszásakor ha Mulgan, a segítőt használsz: tehetsz rá 2 jelzőt.
S: tippeld meg, milyen nevű lap van a paklid alján, és ha eltalálod, akkor a kezedbe veheted.


Yeti pengevirtuóz

1 VP 1 áldozás 3/ leah szörny/yeti

Hidegre immúnis.
Kijátszásakor kapsz egy Jégdiszkoszt.
E áldozd fel egy permanensed: célpont lapra tehetsz 3 dermesztés jelzőt.


Szörnycsontváz (új)

1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/vérfarkas, csontváz „élőholt”

Feltámad.
K3: célpont leah lény gyógyul 1 ÉP-t.
Ha a gyűjtőből a semmibe kerül: kapsz egy Nekromanta csontvázat.
 
Thu'zad huzata
3 VP
Raia általános, szingularitás
Újrahasznosítás: 3
A játék elején keress ki a paklidból és rakj a semmibe ilyen nevű lapból X darabot és válassz egyet az alábbi képességekből: A következő X darab szingularitásod [+1]-t (reakciódrágítást) kap vagy 1 VP-vel olcsóbb lesz.
 
Bozótharc

szabálylap

Minden lap kijátszási feltétele:
Az 1. körben: 1 VP és 1 nekron elköltése
A 2. körben: 1 VP elköltése
A 3. körben: 1 ZSZ elköltése
Késleltetett hatás 4: Húzz egy lapot! Ez akkor is működik, ha kikapcsolták.


A politeizmus büntetése

szabálylap

Minden lap kijátszása és minden asztalon lévő lap aktiválást kívánó hatásának használata +X-1 VP, ahol X annyi ahány különböző színű permanense van az adott játékosnak játékban (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa).
Annak a játékosnak, akinek legalább 4 különböző színű permanense van játékban (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa), nincs húzás fázisa.


Csak egy maradhat

szabálylap

Ha egy játékosnak bármikor van játékban 2 olyan lénye, amelyeknek nincs közös altípusa (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa), addig kell feláldoznia a lényeit, amíg nem lesz játékban 2 ilyen lénye.


Morgan tanítványa (új)

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Leah lapjaidra a 2. körtől +1 VP reagálni.
K3: ha sikeresen kijátszol egy leah lapot a kezedből: célpont pakli tetejéről 2 lapot a semmibe, vagy egyet a gyűjtőbe dobhatsz. A saját paklidból körönként csak egy lapot dobatsz így a gyűjtőbe.
Rakj át egy leah lapot gyűjtődből a semmibe: semmizés 2.


Cherran, a reanimátor

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
K: ha játékba hozol egy lényt a gyűjtődből (kivéve víziót), kapsz 1 VP-t vagy egy Nekromanta csontvázat.
Feltámadás képességgel rendelkező lényeidet ellenfeled nem semmizheti a gyűjtődből.
 
Köszönöm szépen.
Várom a motyikat!
 
A motyogo deck kapni fog erositest,meghozza eleg szeles repertoarral. Nem kell aggodnod a paklidert, legfeljebb ujragondolni.
 
Bocsi, nem tudom rendesen, magyarosan megszövegezni, de szerintem érthető a gondolat.

Timera, a szerencse asszonya (202x)

Epikus követő.
Kedvelt lap: kocka vagy pénz szerepel a nevében.
S: a következő bármilyen pénzfeldobást meghatározhatod, vagy kockadobást 3-mal módosíthatod, az előkészítő fázisban is.
S: Dobj egy kockával, ha 6-os akkor húzz egy lapot, és elveszti ezt a képességet.
 
(Azért, mert kivégezték a motyogó paklimat)
Néma motyogó
2 VP
Leah,motyogó, szörny,1SZK,élőhalott
1Kötelek:Kijátszásakor rakj játékba egy (2kötelék:kettő) motyogót a gyűjtődből.
K:gyógyulsz 4-et.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül:Semmizés:3 vagy kapsz egy motyogó kölyköt.
1/4

Az Ősvégzetet egy az egybe ki lehetne adni újból.
A csápos mélységit megegy VP- vel olcsóbban, és/vagy kettős kötelékre többet dobasson!
Köszönöm szépen
István
 
Acél fókuszsárkány

2 VP 2/3 fairlight szörny/sárkány

Kompenzáció: kapsz 2 VP-t vagy húzz egy lapot a kör végén!
K ha egy forrás célozza: a forrás nem jön létre, te pedig kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot, vagy tehetsz célpont lényre egy izom jelzőt.


Kisebb fatty istenség

6 ZSZ (6)/(4) chara-din avatár/chara-din fattya [+2]

Ha sebzést okoz: kapsz 2 Chara-din fattyát.
K áldozd fel 2 lényed: megakadályoz vagy gyűjtőbe küld egy lapot, vagy előkereshetsz egy chara-in fattyat a paklidból.


Kronofatty

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

S ha egy fattyad az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került: rakd játékba a kezedből a Kronofattyat, a gyűjtődből pedig azt a fattyat, ami a gyűjtőbe került.
Minden chara-din lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát”.


Tomboló fatty (új)

4 ZSZ 5/5 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszási feltétele, hogy feláldozd egy lényed, vagy ebben a körben ellenfeled megakadályozta egy chara-din fattyad létrejöttét.
Kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebzőik 5 ÉP-t, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled őrposztjából minden lény a gyűjtőbe kerül.


Védelmező fatty

1 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszhatod ellenfeled körében is, ha ebben a körben legalább 5 ÉP-t sebződtél.
Kijátszásakor gyógyulsz annyi ÉP-t amennyit ebben a körben sebződtél, majd kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyaidat ért sebzés 1-re csökken.
 
Danthys, a káoszkultivátor

2 VP (3)/3 chara-din szörny káoszszellem

Ha eldobod a kezedből a gyűjtőbe: kapsz 2 VP-t (első körben csak egyet).
S: minden játékos eldob a kezéből egy lapot és ha te káoszszellemet dobtál, akkor húzz egy lapot!


Vyrgil, a térhajlító

1 VP 1/2 chara-din szörny/káoszszellem

Ha eldobod a kezedből: a célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Áldozd fel és dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe: húzz 2 lapot és ha káoszszellemet dobtál, akkor a kör végén húzz még egyet.


Tryx, az időszaggató

2 VP 3/(1) chara-din szörny/káoszszellem

Ha a kezedből a gyűjtőbe kerül: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy káoszszellemet (kivéve önmagát).
S dobj el egy lapot a kezedből: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot.


Alyger, a pokoljáró

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/káoszszellem „szárnyak”

S ha nincs lap a kezedben: visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: szétoszthatsz max annyi sebzést célpont lények és játékosok között, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint 5.


Kharon, a tébolyhozó

2 VP 3/2 chara-din szörny/káoszszellem [+1]

Ha a kezedből a gyűjtőbe kerül: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.
Kijátszásakor ellenfeled max ÉP-je annyi lesz, mint az ÉP-je (kivéve első körben).
S: célpont lap elveszíti minden speciális képességét.
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.