Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Mit lát a szörny?
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
Egy kép Ghalla szegény és ártatlan szörnyeinek szemszögéből, mielőtt ez a vad barbár férfi lekaszabolja a szerencsétlen teremtéseket, majd közvetlen ezután családjaiknak többi tagját is.
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (2)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ...
Nézet:
elkészítettem néhány Hőskorszakos lap friss verzióját

1 nekron Bölcsesség
bűbáj színtelen

Húzz egy lapot.
Minden kalandozód +1/+1-et kap.
Késleltetett hatás: 2: kapsz egy Bölcsesség lapot.
Halálsikoly: tegyél egy kalandozódra egy izomjelzőt.

flavour maradhat

1 Vp Csupasz izom
bűbáj Tharr

Húzz egy lapot.
Azok a KF lényeid, amelyeken nincs semmilyen rátett lap vagy jelző, +2/+2-őt kapnak.
Ha 'bűbáj lényre' lapként játszod ki, akkor emellett a célpont lényre tegyél 2 izomjelzőt.

1 Vp Meddőség
bűbáj ősmágia Dornodon

Nem lehet rá lény kijátszásával reagálni.
Nem lehet lényt kijátszani.
Hátrány: ha megkísérelsz kijátszani egy lényt, annak az lesz a kijátszási feltétele, hogy a Meddőséget fel kell áldoznod.

0 Vp Azonnali bűbáj
azonnali Leah

Kijátszásakor válassz: a kör végéig bármikor kijátszhatsz bűbájt, amikor azonnalit játszhatnál ki VAGY keress ki egy bűbájt, és azt ingyen játékba teheted.
Kompenzáció: húzz egy lapot.
 
Vlagyimir kétszöge

1 VP színtelen bűbáj

Ellenfeled minden nem lény lapja +1 ZSZ.
E: kijátszhatsz a kezedből egy lényt az idézési költség kifizetésével.
S áldozd fel ezt a lapod és egy lényed: húzz 2 lapot!


Acél fókuszsárkány

1 VP 3/1 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

Követő nem drágíthatja.
Semlegesítés: reakció.
Halálsikoly: kapsz 1 VP-t vagy a kör végén húzz egy lapot! Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe, akkor mindkettőt megkapod.


Négydimenziós ganüid

2 VP 4/2 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor mutass meg X (max 4) Ganüid ifjoncot a kezedből, majd tégy rá 4 dimenziójelzőt.
K végy le róla egy dimenziójelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy húzz egy lapot a kör végén.


Mobius

3 VP (5)/4 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor dobj X (max 3) ganüidet a semmibe: ellenfelednek el kell dobnia X lapot, Mobius pedig kap X izom jelzőt.
K ha ellenfelednek kevesebb lap van a kezében, mint neked: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.


Sebesült dohratog

1 VP 1/1 sheran szörny

Kijátszásakor 6 ÉP árán előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy 1 költségű sheran bűbájt.
K, ha sebződsz: gyógyulsz 2 ÉP-t
 
Pislákoló lámpás

1zsz

tárgy, dzsinn, kincs ikon, [+1] (reakciódrágítás), Rhatt

Anti-mágia: 0
Kijátszásakor tégy rá egy jelzőt, és minden előkészítő fázisodban végy le róla egyet!
[K], ha kijátszol egy tárgyat vagy dzsinnt, tegyél rá egy jelzőt!
Ha van rajta jelző: [K], célpont lap passzivizálódik vagy aktivizálódik.
Ha nincs rajta jelző: [S], kapsz egy szk-t, VAGY a következő tárgyad vagy dzsinned [+1]-et kap
Áldozd fel: kör végén húzz annyi lapot, ahány jelző van rajta (de max. 2-t)!
 
X Vp Karantén
általános Sheran

X+1 célpont lényre tegyél egy-egy álom- és dermesztésjelzőt. Ha költsége legalább 3 Vp, akkor +2 reakciódrágítást kap.
K, mutasd meg a kezedből: célpont lényre tegyél 1 álomjelzőt.
Dobd el a Semmibe: húzz egy lapot.

"Maradj otthon!"
 
1 nekron Spóra (2020 - tóken, Zén-be)
szörny 1 szk színtelen

'repül'
P: kapsz egy passzív Spóra lapot.
Áldozd fel: célpont lényre tehetsz egy +1/+1 erősödés jelzőt.

0 / 1
 
Olga

1 Vp
Kalandozó KF Elenios

Kijátszáskor és minden előkészítő fázosodban célpont lényre rakj egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt.
K: Ha egy lény a gyűjtőbe kerül, húzz egy lapot.

"Olga, tudja mi a dolga!"
 
1 Vp Léna
kalandozó KF Elenios
alakváltó

Csábítás: 2
S, X zsz: célpont max. X költségű lény minden képességét megkapja a kör végéig, és ha a célponton volt lap vagy jelző (életjelző is), akkor közülük egyet áttehetsz Lénára.

"Léna a puszta jelenlétével képes volt megbabonázni mindenkit."

1 / 2
 
Fatty progenitor

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/ chara-din fattya [+1]

Újrahasznosítás: 2.
S: a kezedből játékba rakhatsz egy Fatty progenitort.
E: előkereshetsz a paklidból egy Fatty progenitort.


Fatty ellencsapás

1 VP 1 nekron cahar-din azonnali/reakció, éjfatty, chara-din fattya

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan fattyad, ami nem előre kikészített lap.
Megakadályoz egy lapot, és ha akarod célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Ganüid korlátozó

2 VP (4)/3 rhatt szörny/ganüid

Idézési költségét helyettesítheted egy ganüid asztalról kézbe visszavételével.
Ellenfeled minden reakciója +1 VP.
E: a kör végéig „háló” képességet kap, a kör végén pedig húzz egy lapot vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Toborzó morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf „idézés”

S nevezz meg egy gyakori tókent: minden játékos kap egyet ebből a tókenből.
K: célpont tóken lény kap 1 izom jelzőt.


Thargodan kidobóember

2 ZSZ chara-din szörny/thargodan 3/3

Kijátszásakor visszavehetsz 2 thargodant a gyűjtődből a kezedbe, de ilyen nevű lapokat ebben a körben már nem játszhatsz ki.
S dobj egy kockával: ellenfeled sebződik X ÉP-t vagy célpont max. X költségű lap a gyűjtőbe kerül, ahol X annyi, amennyit dobtál
 
Megelőzés
szabálylap háló

K, dobj a kezedből 1 lapot a Semmibe, vagy semmizz ki 3-at egy gyűjtőből: megakadályoz egy reakciót.
A képesség használatának feltétele, hogy se a kezedben, se a gyűjtődben nincs reakcióként kijátszható lap (mutasd meg a kezed).

"Légy a villámnál is gyorsabb, ha egy mágus trükközni készül! - Lord Kovács"
 
Mélytengeri teknős új

1vp 1nekron

sheran,teknős,szörny,szk, védekezésből kijátszható

Anti-mágia: 1. Ellenfeled szabálylapja és követője nem működik.

2/4


Teknős mágia

1zsz

sheran,teknős,azonnali,reakció,védekezésből kijátszható

Megakadályoz egy nem lény lapot ha kötelék akkor lapot. Ha nem védekezésként játszod ki akkor kapsz a kezedbe egy Teknős mágiapáncél-t.
Nem lehet eldobni Anti-mágiának.
 
Negatív szellem

1VP 1 nekron 1/3 leah szörny/kísértet „élőholt”

Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
K ha a gyűjtődből lap kerül a semmibe: húzz egy lapot vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Jelenés: a kezedből vagy a gyűjtőből játékba rakhatsz egy Negatív létsíkot.


Ébredő istenség

2 áldozás (?)/(?) színtelen avatár

Anti mágia: 0. Csak 2 azonos színű lényt áldozhatsz a kijátszásához. Színe a feláldozott lények színe, SB-je és ÉP-je a feláldozott lények SB-jének ill. ÉP-jének összege.
Forrásra immúnis.
S: megakadályoz egy lapot.
E 1 VP: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Teknős tréfamester

2 VP 3/(3) sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0.
Kijátszásakor kiválszthatsz egy varázslatot ellenfeled gyűjtőjéből, amit vissza kell vennie a kezébe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki.
K ha ellenfeled lapot dob a kezéből: húzz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Keselyűteknős

2 VP 3/4 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
S ha ellenfeled azonnalit vagy általánost dob anti mágiának (kivéve önmagáénak): létrejön a dobott varázslat hatása, mintha te játszottad volna ki.


Mentőakció

0 VP chara-din azonnali/reakció „ősmágia”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy lényed nem áldozástól a gyűjtőbe kerülne, vagy gazdát cserélne.
A lény ehelyett visszakerül a kezedbe. Ebben a körben nem játszhatsz ki ilyen nevű ényt a kezedből és a kör végén húzz egy lapot
 
Nekron-morf

2nekron

színtelen, szörny,morf,kf,csont,

Idézési költségéből max. 1 nekront fizethetsz ellenfeled paklijából is.
Ha akarod repül.
Kijátszásakor ha van játékban vele egyező altípusú lapod, ellenfeled a paklija tetejéről 6 lapot a semmibe kell dobnia.
K: Ebben a körben háló képességet vagy rezisztenciát kap.

3m/4
 
Bankválság
szabálylap

A lapok és helyszínek idézési költségét semmilyen módon nem lehet sem módosítani, sem helyettesíteni.
S, 1 zsz: ellenfeled veszít 1 Vp-t, ha nincs neki, akkor 1 szk-t, ha az sincs, akkor 1 Ép-t.

"Mikor egyetlen napra bezárt a Fairlight Bankház, azonnal kitört a pánik."
 
Ez a mérhuana nagyon hiánypótló. Kevés az olyan side lap bilincs vagy börtön ellen ellen ami nem végzi ki az eredeti paklid. Jó ötlet volz előkaparni.
 
Hagyjuk már Mr. régi Mágiasík.
 
Ez a mérhuana nagyon hiánypótló. Kevés az olyan side lap bilincs vagy börtön ellen ellen ami nem végzi ki az eredeti paklid. Jó ötlet volz előkaparni.
 
Morgan átkozott ajándéka új új

2zsz

Leah, bűbáj, rezisztencia


Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani. Vedd vissza az asztalról vagy a gyűjtődből a kezedbe: célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t.
Nem lehet feláldozni.
Körönként csak egyszer vehetsz vissza morgan átkozott ajándékát.
 
Megidézett tűzszellem

2 VP (3)/1 dornodon szörny/elementál „tűz”

+3-mas tűzlehelet (ÉP-ből is).
S ha van játékban Tűz síkja, vagy a gyűjtődben min. 3 „tűz” lap: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből.


Késleltetett robbanás

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t és a kör végén húzz egy lapot.
A következő tűzsebzés, amit okozol, megduplázódik.


Nyugalom (új)

0 VP raia azonnali „ősmágia”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
A következő húzás fázisodban eggyel kevesebb lapot húzol.


Vámpír grófnő

2 VP 1 nekron leah szörny/vámpír 3/3 „szárnyak”

S 6 ÉP: feltámad.
K: ha gyógyulsz, célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Életivó

2 VP (2)/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Semlegesítés: semmiző forrás vagy élőholtadra kijátszott/használt reakció.
K X ÉP: célpont lény kap +X/+X-et a kör végéig (csak 2. körtől, és X max. 5).
 
1 Vp 1 szk 2 nekron Rémségek kicsiny boltja
helyszín színtelen

Kijátszásakor kapsz 3 különböző gyakori tóken lapot mindenképp passzívan.
S: egy általad választott, max. 2 idézési költségű előre kikészített lapból kapsz még egyet.

"Csak mondd ki titkos vágyad, és itt teljesül."
 
Gaddar ultimátuma új

2 vp +2 reagáni azonnali

Húzz egy lapot!
Ellenfeled nem játszhat ki lapot ebben a körben és te szétoszthatsz 3 jelzőt az alábbiak közül: elmúlás, dermesztés, álom, méreg.
Áramlás: 3vp

Béklyó új

1vp bűbáj

Húzz egy lapot!
Nem lehet rá reagálni. Nézd meg ellenfeled kezét majd nevezz meg belőle egy lapot. Ilyen lapot nem lehet kijátszani.
Áramlás: 3 vp
 
2zsz Angyalok sóhaja
azonnali Raia
Célpont permanens a Semmibe kerül VAGY a játékból minden általad választott jelző (életjelző is) kikerül a játékból
ÉS kapsz eggyel több Kisebb angyalt mint ahány jelző vagy lap így kikerült (de max. 4-et).

----------

Xvp A visszatérés hírnöke
kalandozó KF Rhatt
próféta
Semlegesítés: lap
X a semlegesített lap költsége, ha nem semlegesítésként játszod ki, akkor 1.
J: Ha egy permanens az asztalról a gyűjtőbe kerül, a kör végén vegyél vissza 1 lapot a gyűjtődből a kezedbe

X/X

----------

X+1zsz Zanzásítás
általános Dor nodon
Kijátszási feltétele, hogy megmutass egy lényt a kezedből. X a mutatott lény idézési költsége.
Rakd a mutatott lényt a kezedből a játékba mintha kijátszottad volna.
Jelenés: 2zsz: kör végén húzz 1 lapot
 
A mágia felszabadítása

Dornodon 2 vp azonnali életkioltó

Kijátszásakor elveszted összes varázspontod. Célpont lény vagy játékos sebződik annyit amennyit vesztettél(játékosba max 9) és húzz egy lapot.
Dobd el a kezedből a semmibe: célpont követő vagy szabálylap ebben a körben nem fejti ki hatását.
 
2vp Ozorindumi mágia (új)
azonnali ősmágia +2vp rá reagálni Dornodon
Kapsz 6 vp-t VAGY húzz 1 lapot és gyógyulsz 9 ÉP-t.

----------

1vp, 1zsz Mérhuana (új)
kalandozó ősmágia KF Tharr
mutáns
Bármikor amikor lapot húznál, a húzott lap helyett választhatsz az alábbiak közül:
vegyél vissza 1 lapot a gyűjtődből a kezedbe; ellenfeled eldob 1 véletlenszerű lapot; a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.

1/4

----------

1szk, 1 nekron Ilgarathi védőháló (új)
tárgy +1 rá reagálni, kincs Fairlight
Kijátszásakor húzz 1 lapot!
Tárgyaid rezisztenciát kapnak és +1vp rájuk reagálni.
Jelenés: kapsz 1 szk-t.
 
A sárkány kincse új

2 szk

Fairlight, tárgy,+1 reagálni rá,horgony

Az idézési költséget a 2. körödtől kezdve helyettesítheted 6 ÉP feláldozásával. Az előkészítő fázisban nem aktivizálódik. (P): kapsz 2 Szk-t, 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és a következő húzási fázisodban 1el több lapot húzol. Ezt a képességet csak a saját körödben használhatod, és körönként csak egyszer. Rakd 4 lapodat a gyűjtődből a Semmibe: A sárkány kincse aktivizálódik.
Kompenzáció: Húzz egy lapot!
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerülne ehelyett a semmibe kerül.
 
Tokozó rakshallion (új)
követő
hordaparancsnok

A játékot 3 lappal kezded. Ha játékba kerül egy lény, tegyél rá 1 álomjelzőt. A lapok csakúgyaktivizalódhatnak, ha gazdájuk elkölt 1 Vp-t.
K: Célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik.
Jelenés: E: 1 nekron: az ellenfél minden lénye kap 1-1 állomjelzőt.
 
1vp Ditanoh, a bajnok (új)
kalandozó KF Raia
mutáns
Kijátszásakor mutasd meg a te vagy ellenfeled paklijának 5 lapját, és rakd Ditanoh alá.
K: rakj 1 lapot ezek közül a Semmibe, majd ha nincs köztük egyforma húzz 1 lapot!
Ha Ditanoh kikerül a játékból, e lapok a gyűjtőbe kerülnek.

3/4

----------

0vp Nyomorult gyűjtögetés (új)
általános Elenios
vízió
Az első körben nem játszhatod ki.
Sikeres kijátszása után rakd a Semmibe!
Kapsz hárommal több VP-t, mint amennyiért kijátszottad, vagy vegyél vissza 1 lapot a gyűjtődből a kezedbe.

----------

Xzsz Elnyelés (új)
azonnali Raia
X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha ellenfeled lapot dobatna veled, ehelyett dobd el a kezedből a Semmibe: húzz 1 lapot, vagy kapsz 1 Kisebb angyalt.
 
1vp Virág (új)
kalandozó Sheran
mutáns
K, Ha sebzést okoz célpont lap visszakerül tulajdonosa kezébe.
Halálsikoly: Újrahasznosítás: 2 vagy húzz 1 lapot!

Repül
3/[1]

----------

0vp Végső mentsvár (új)
azonnali Fairlight
Reakcióként is kijátszhatod
Kör végén húzz 1 lapot!
Célpont lap a gyűjtőbe kerül. Ha a célpontja a kör végén a gyűjtőben van, visszakerül tulajdonosa kezébe.

----------

1vp Hyass, a degenerált (új)
kalandozó horgony, KF Chara-din
xenó, mutáns
Kijátszásakor áldozd fel X lapod és válassz X különböző képességet ezek közül:
ellenfeled eldob 1 véletlenszerű lapot; kapsz 1 VP-t; célpont lapra rakj 3 dermesztésjelzőt; a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol

1/1
 
A csúnyaság tagadása

1vp 1 nekron

azonnali,reakció, thargodan, chara-din, védekezésből kijátszható

Megakadályoz egy lényt, ha kötelék akkor lapot.
Ha nem védekezésként játszod ki akkor kapsz egy aktív Mhorg vagy Chara-din fattya lapot.
 
Hax'n Pax'n

2zsz

Charadin,Thargodan,szörny,szk,kf,repül

K: Ha nem te kezdted a játékot, akkor játékba rakhatod a kezedből.
S: Ha lapot húzol és az egy thargodan,akkor ha feláldozol 3 max. ÉP-t ingyen kijátszhatod ebben a körben.
Ha akarod minden thargodan aktívan jön játékba.

4/5
 
1vp Kiütéses negátor (új)
szörny 1szk, idézés, háló színtelen
Nem foglal helyet az őrposztban
Forrásra immunis
Kijátszásakor az őrposztba kerül, onnan kimozgatni nem lehet. Nem működnek a játékban lévő lapok speciális képességei.
Jelenés: kör végén húzz 1 lapot.
Repül
1/5

----------

1vp Gyógyító sámán (új)
kalandozó védekezés, háló, horgony KF Sheran
mutáns
Kijátszásakor keress elő egy lapot a paklidból
K: célpont lény gyógyul egyel többet mint ahány Sheran lapod van játékban, de max 4-et.
0/1

----------

Sohcora
követő
hordaparanc snok
A játékot 4 lappal, 1 ÉP-vel (max. ÉP-d nem változik) és 2 Ősi pillér jelzővel kezded (színtelen 0/4-es építmény, nem lehet feláldozni, másolni, passzivizálni, Halálsikoly: gyógyulsz 4 ÉP-t).
Amíg Ősi pillér jelző van játékban, az ellenfél semmilyen módon nem tud megsebezni téged.
S: 0vp: kapsz egy Ősi pillér jelzőt (csak az első 3 körödben)
 
  ... | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.