Álomhozó (új)
2 VP 2/2 elenios szörny/manó 1 SZK KF
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont lényre tehetsz 2 álomjelzőt és célpont gyűjtőből rakj egy lényt a tartalékodba.
Fanyűvő manó
2 VP 2/3 raia szörny/manó 1 SZK KF „életkioltó”
Költségét helyettesítheted egy lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor ellenfeled kezéből egy „élet” képességgel rendelkező lényt eldobathatsz, vagy gyűjtőbe küldhetsz egy ilyen lényt.
Szapora manó
2 VP 2/3 raia szörny/manó 1 SZK KF „szárnyak”
Költségét helyettesítheted egy lap eldobásával a semmibe.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha eldobod a kezedből, vagy ha a gyűjtődből a semmibe kerül: előkereshetsz egy Szapora manót a paklidból.
Zombixenó
2 ZSZ chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy xenót, vagy célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Jelenés: ellenfeled eldob egy lapot.
Ganüid bozonátor
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Ha sikeresen kijátszottad a kezedből: ellenfeled következő 2 aktiválást kívánó hatása nem jön létre.
S: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe. |
Kiegészítés
szabálylap
S: ha kevesebb lap van a kezedben, mint amennyivel kezdted a játékot, húzz egy lapot. Ha azonban így több lapod lesz, mint ellenfelednek, akkor egyet dobj a Semmibe! |
Xenomorf harcos legújabb
6-X VP
Xenó,+1 reagálni rá, Chara-din
X annyi ahány xenód van játékban.
[S]: Minden háló X sikeres lapra korlátozódik a 2 helyett ebben a körben VAGY 1VP: Húzz egy lapot.
[E]: Ha [2 kötelék], közvetlenül az ellenfeled húzási fázisa után is használhatod. Célpont játékos eldob egy általa választott lapot.
1+X mágikus / X
Xenó felderítő
1zsz
Xenó, védekezésből kijátszható, Chara-din,horgony
Az első 2 körben ha bármikor feláldozol 3ÉP-t kikeresheted a paklidból, de csak akkor ha még nem játszottál ki lapot. (max. 1-et kereshetsz)
Élet:1
Semlegesítés: Kereső, laphúzó vagy VP-t adó forrás.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki akkor [S]: 2kötelék: Ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
0/2 |
Régmúlt környezet
Szabálylap
Semlegesítésként nem játszható ki egy lap sem.
Minden Ősmágiával vagy Védekezésből kijátszható képességgel rendelkező reakció +1VP. |
Rosszakarat
1 VP chara-din bűbáj
A kör végén húzz egy lapot!
S: minden játékos eldob egy lapot a kezéből.
E: minden játékosnak fel kell áldoznia egy permanensét.
Hátrány: nem lehet feláldozni.
Quwarg matador
1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg
S 1 VP: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, majd ha lényt dobott: kapsz egy Nyomorult quwargot.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz egy Nyomorult quwargot.
Abszolút fatty
6-X VP (5)/5 chara-din szörny/éjfatty, chara-din fattya
X annyi, ahány fattyad van játékban, de max 5. Élet: 1.
Kompenzáció: kapsz egy Éjfatty Biogenezist vagy Chara-din fattyát.
S 1 VP: kapsz egy passzív Éjfatty Biogenezist és Chara-din fattyát.
Lesből támadó xenó
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „életkioltó”
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot VAGY ha „duplakötelék” akkor helyette gyűjtőbe küldhetsz célpont permanenst.
Teknős pacifikátor
1 VP 1 ZSZ 2/2 sheran szörny / teknős
Anti mágia: 1.
S: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki lényt a kezéből.
E 1 ZSZ: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki azonnalit. |
Tűnékeny Hatalom
1vp 1zsz
Vízió,Általános, Rhatt
Rakj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe.
Ha a gyűjtődben van legalább X+5 vízió, gyógyulsz 3-at és kör végén kapsz 1 VP-t.
Jelenés: Célpont pakli tetejéről X lapot tegyél a semmibe majd másik célpont pakli tetejéről 2*X lapot a gyűjtőbe.
X annyi ahányadik kör van.
Illúzió Sáska
0vp
Szörny,Elenios,horgony,repül
Feltámad.
Ellenfeled körében is kijátszhatod.
[K]: Ha ebben a körben összesen 2 Illúzió sáskát sikeresen kijátszol kapsz 1 VP-t. Több illúzió sáska hatása nem adódik össze. |
Gormathion bosszúja ÚJ
1vp
Donrodon, TŰZ, általános, ősmágia
Célpont játékos Következő előkészítő fázisában 1VPvel kevesebbet kap majd elmarad a húzás fázisa.
Célpont játékos vagy építmény sebződik 4et. |
Efrít, a lángszellem
2 VP ?/? színtelen szörny
Kijátszásakor mutass egyet az alábbiak közül: Tűzmanó sámán, Tollafosztott főnix, Lávaóriás, Lángsörényű pegazus. Úgy kell tekinteni, hogy ezt a lényt játszod ki, amíg játékban van, ennek a lénynek számít.
Jelenés: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.
Szelek vándora
2 VP ?/? színtelen szörny
Kijátszásakor mutass egyet az alábbiak közül: Kagg, a mocsár ura, Szorgalmas főnix, Repülő motyogó, Tollaskígyó. Úgy kell tekinteni, hogy ezt a lényt játszod ki, amíg játékban van, ennek a lénynek számít.
Jelenés: célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik.
Kotyogva motyogó
1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”
Kijátszásakor ellenfeled a paklija tetejéről 3 lapot a semmibe dob.
Minden előkészítő fázisodban válassz ki egy játékban lévő motyogót, aminek létrejön minden kijátszáskori képessége.
Romboló motyogó
1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”
Kijátszásakor ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.
Ha ellenfeled lapot dob a paklija tetejéről a semmibe vagy a gyűjtőbe: veszít annyi VP-t amennyi lapot dobott.
„Kötelék” Jelenés: 1 VP.
Válság
Szabálylap
A 2. körétől minden játékos eggyel kevesebb VP-t kap az előkészítő fázisában.
A tartalékban lévő lények után nem jár plusz VP. Minden VP adó forrás eggyel kevesebb VP-t ad. |
Kognitív disszonancia
0vp
bűbáj, színtelen, rezisztens, ősmágia
[K]:Ha ellenfeled kijátszik egy asztalon maradó lapot, ha akarod te is játékba rakhatsz egy ugyanolyan önálló jelzőt mint amit az ellenfeled kijátszott (másolás), idézési költségét ki kell fizetned (annyit amennyiért ellenfeled kijátszotta), kijátszási feltételét teljesítened kell. Kijátszáskori képességek létrejönnek úgy ahogy ellenfelednél de ha van célpontot te választasz. |
Mondjuk maradhat így is. (az "azonnal" eredetileg nem szándékosan került rá...) |
Meghajlok előtted. Viszont továbbra is tartom, hogy jó lenne valami.
Najóóó de legalább a követő neve jó lett..  |
Sajnos több tekintetben nem tudok veled egyetérteni.
1. Ez a lap nem a yeti paklit tenné játszhatóvá, hanem összeraknának az emberek egy 9 yetis kontrollt, ami majd megvéd egyetlen aktív Yetit, hogy a követő folyamatosan lapelőnyt és ölést adjon vele.
2. Az epikus követők lényege az, hogy a túlontúl durvult szüntethető követők helyett adjon egy alternatívát. Egy olyan alternatívát ami a -1 lap helyett csak a szabálylap-választás lehetőségét veszi el. De ennek az ellenpólusa, hogy ezek a követők - éppen ezért - közel sem adnak akkora előnyt az adott decknek, mint az eredeti követők (ahol van). Ez a lap még rendes követőként is a legerősebb lenne, nemhogy epikusként. A Ganüides példám szerintem elég egyértelmű volt.
3. Egy túl erős követő gyakran pont az ellenkező hatást váltja ki, mint amit szeretnének. Megjelent már nagyon régen a gólem követő, ami az adott környezetben brutális volt. Mi lett vele? Évekig semmilyen erősítést nem kaptak a gólemek, és a pakli egyetlen "10 pontos" lapot sem kapott, talán még 10 évvel utána sem, mert így brutál pakli volt. Megjelent a csapda követő, adott környezetben brutáls erős: gyakorlatilag kiírta a csapda decket a hkk paklik köréből, nem erősítik, mert ki akar ezzel a követővel szórakozni? Ha a yetik kapnának egy ilyen követőt, pontosan ugyanez lenne a sorsuk. |
bocsi 3 csak a szőrős szirén kiment a fejemből :P D |
Igen, de mi ellensúlyozná, hogy a yetinek nincs koncepciója és játszhatatlan.? Lehet az mondani ÉI ben jött 2 yeti, de a világot nem váltják meg. Valóban bitang erős lenne elvileg, de maga a faj ettől még így is nehezen játszható maradna bár ez már jelentős előre lépés lenne. Azt is lehetne feltételezni, hogy majd szépen jönnek az erős yetik és nem kell ilyen követő, de ez sem lenne igaz.
1998ban jött az első yeti azt hiszem, azóta nem sikerült talpra állítani a fajt.
Minden esetre szurkolok, hogy kapjanak valami finomat annyira jópofa lények. |
Ha megnézed jelenleg egy olyan epikus követő van, ami lényt ad kézbe, az új ganüid követő, összesen 1 ganüid ifjoncot. Ez a lap ehhez képest akár körönként képes adni egy cantrip lényt. Még sima beforgatható követőnek is durva lenne, epikusnak pláne az. |
No igen, néha nekem sem ártana jobban odafigyelni, észre sem vettem az drágítási tilalmakat Így átgondolom őket újra. |
Óriásláb fia
Követő
epikus
Kedvelt lap: Yeti.
[S]: a következő yetid 1VPvel olcsóbb lesz, de nem mehet így 1 alá VAGY ha van akív yetid játékban kapsz egy Yeti csemete lapot a kezedbe.
Yetieidre sehogy sem kerülhet dermesztés jelző.
Már naqyon aktuális lenne egy yeti követő. |
Köszönöm a véleményt.
"Mintha már láttam volna tőled hasonló dínós lapterveket, amik a drágább kijátszás alapján erősödnek"
Igen, voltak is, azt hiszem lett is belőle továbbküldve, de azok kicsit mások voltak. Főleg azért ilyen vonalat gondoltam, mert (nagyon) régen a T-rexet is bűvös erdővel játszották.
" Ezzel a lappal az a bajom, hogy védekezésként (mivel z egy helyettesítő szabály) broken ingyen kitenni mondjuk Bűvös erdő mellett egy 4/6-os 3 izmos lényt, még üresben is"
Nem gondoltam bele, hogy ez így működik, jogos.
"mire összejön a 4 manánk, már egy csomó ősmágiás lapot ki lehet játszani. "
Pont ezért nem lehet drágítani, ha semlegesít, de végülis ez lehetne opcionális, hogy késői játékban mégis izmozódhasson.
"Határozottan jó, viszont a drágító környezet soklapos játékában azért felveti nálam, hogy ez mennyire szükség hiszen a mana itt többet ér a lapnál."
Ezek a "nem lehet drágítani" képességeket azért gondoltam ki, hogy sokadik kör előtt is lehessen valamit kezdeni velük, ha bizonyos feltételek teljesülnek. Pl. bűvös erdőben jellemzően olcsón ki lehet tenni.
Dimetrodon (javítva)
1 VP 1/3 sheran szörny/dinó 1 SZK
Semlegesítés: „ősmágiás” lap.
Ha semlegesítésként játszod ki: ha akarod nem lehet drágítani.
Kijátszásakor kap X+1 izom jelzőt, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.
Spinoszaurusz (javítva)
2 VP 4/3 sheran szörny/dinó 1 SZK
Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ha akarod nem lehet drágítani.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X+1 lapot, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál. |
Pusztuljunk együtt: E tekintetbe óhatatlanul felmerül benne a kérdés, hogy hova használnád? Nem hiszem, hogy megér -1 lapot, hogy az ellenfelet a 8-10. körében megöljük, ha egyet sem gyógyult.
Dimetrodon: Mintha már láttam volna tőled hasonló dínós lapterveket, amik a drágább kijátszás alapján erősödnek. Ezzel a lappal az a bajom, hogy védekezésként (mivel z egy helyettesítő szabály) broken ingyen kitenni mondjuk Bűvös erdő mellett egy 4/6-os 3 izmos lényt, még üresben is. Egyébként viszont nagyon gyenge, mert hiába counterel és ad lényt, mire összejön a 4 manánk, már egy csomó ősmágiás lapot ki lehet játszani. Counter funkciónak az Ősi mágiazabáló lényegesen jobb, izmos lény ide vagy oda.
Triceratopsz: Ez már izgalmasabb, mert drága játékkörnyezetben a képessége nagyot képes dobni. Persze nehezítés, hogy a kijátszáskori képessége újra létrejönnek, de ennyi rizikó kell egy lapnak.
Spinoszaurusz: 5-ért akár 4 lapot is el lehet vele dobatni, drágító környezetben. Határozottan jó, viszont a drágító környezet soklapos játékában azért felveti nálam, hogy ez mennyire szükség hiszen a mana itt többet ér a lapnál.
Antimágikus vidék: Szerinem ennyire direkt ellenlapot ma már nem érdemes narancslapként kinyomni, mert nagyon esetleges. |
Most a nagyon morbid vagyok, azt mondom, hogy adok az ellenfélnek egy Sokszínt és beóvom Jó, nyilván ez kikerülhető. De egy ilyen típusú lapok tesztelése nagyon nehéz úgy, hogy balanszos legyen, csomó imba dolog megjelenhet, ha valaki nem klasszikus szablapokban gondolkodik. Pl. a Fókusz meglelését tuti e mellé használnám, mert az ellenfelet is -3 lappal sújtja, és ő biztos nem fogja tudni annyira kihasználni az olcsóbbítást, mint én. És még ki tudja hány kérdést/dilemmát generálna. |
Nézzük meg kicsit:
4-ért varázspontért, 5-ös counterdrágítással: Húzol 6 lapot, keresel 4-et, dobatsz 5-öt, és counterelsz egyet...egyszerűbb lenne ráírni, hogy megnyerted a játékot.. |
Pusztuljunk együtt
Szabálylap
Ha a játék elején megszüntetik: +1 lapot húzol.
Minden játékos a 3. körétől minden előkészítő fázisában sebződik 3 ÉP-t.
Dimetrodon
1 VP 1/3 sheran szörny/dinó „védekezés”
Semlegesítés: „ősmágiás” lap.
Ha semlegesítésként játszod ki: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor kap X+1 izom jelzőt, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.
Triceratopsz
2 VP 5/2 sheran szörny/dinó
Ha ellenfelednek van lapja játékban, neked pedig nem: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor visszaküldhetsz max X+1 lapot a tulajdonosa kezébe, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.
Spinoszaurusz
2 VP 4/3 sheran szörny/dinó
Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X+1 lapot, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.
Antimágikus vidék
Szabálylap
Minden varázslat kijátszása +1 VP. Minden reakció +1 VP és +1 nekron. |
Két világ közt
szabálylap
A verseny elején készíts ki két különböző szabálylapot. A játék elején az egyiket rakd magad elé, mintha ezzel játszanál; minden képessége, ami játékost, lapokat stb. említ, csak rád, a lapjaidra stb. vonatkozik. A másik szabálylap ugyanígy csak az ellenfeledre vonatkozik. Minden kör végén a szabálylapok megcserélődnek.
Ha valamelyik szabálylap a játék kezdete előtt működik, akkor az a játék elején mindkét játékosra vonatkozik, tekintsd úgy, mintha mindketten játszanátok vele. |
Kicsit lekésted az április elsejét...  |
Cím: Vagy amit amit akartok
Költség: X
Típus: Azonnali.
Szín: Színtelen.
Reakció drágítás: +X+1.
Kijátszásakor válassz X+1 különbözőt az alábbiak közül: Gyógyulsz X+10-et. Megakadályoz egy lapot. Max. X+1 célpont lap a semmibe kerül. Húzz X+2 lapot. Keress elő X lapot. Célpont gyűjtőből rakj max. X+6 lapot a semmibe. Ellenfeled eldob X+1 véletlenszerű lapot. 0/1-es repülő szörnyként játszódik ki.
Lenne egy sztenderd képe, de a kiadótól lehetne rendelni egyedi képpel legalább 3 darabot. |
Hát ha olyan biztos vagy benne, hogy a versenyen játszol majd tőrdekkel, akkor nyugodtan.  |
Láthatatlan pálca
1zsz
Fairlight,tárgy,vízió ősmágia
[P]: Célpont pakli tetejéről tegyél 3 lapot a gyűjtődbe.
[P]: Célpont gyűjtőből rakj 6 lapot a semmibe.
A gyűjtőből rakd át a semmibe: Célpont játékos sebződik 4et. |
Mit vesztettünk? |
Mesterséges szelekció
szabálylap
Nem húzol miatta kevesebb lapot.
A verseny elején készíts ki három lapot. Ilyen nevű lapokat semmilyen módon nem lehet kijátszani. |
Tűzre vele: gyngyk is kellenek 
Avatár: egyértelműen tűz paklikat erősítené az avatár,
S-re azért még a pokoltűz meg a lávafolyam becsúszhat plussz így kánterelhet ingyen a tűztomboló saját körbe bármit. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|