... már olyan állatokat sem jelent problémát leutánozni, amilyenek nem is élnek a Túlélők Földjén, vagy élnek ugyan, de még soha senki nem hallott és nem is látott egyet sem.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.
1 zsz ért counter drágítással szép kis lap lesz
Hasonló megoldást el tudtam volna képzelni hozzá mint a szárnyaló tolvajnál. Ha 2 mana 1 zsz ért jön akkor időleges hatás 2, ha viszont nem akkor csak időleges hatás 1.
Tény ,hogy leszedéssel megoldható. Az élet feltételéhez legalább dupla köteléket biztos tettem volna rá ,hogy nehezebben lehessen összehozni.
Mindennek ellenére nem gondolom ,hogy a tűzmadár sorsára fog jutni.
Lélekrezót érdemes lenne elővenni, kár ,hogy nem jött ki a 11. kiadásban és kirotálódik
nem egészen. a képesség létrejön. a lény repülve jön, mindegy, hogy ki játszotta ki. az élet is rákerül. általánosságban elmondható, hogy a képességek létrejönnek, de a szükséges döntéseket (pl. célzás) te hozhatod meg az ellenfél helyett, így az aktiválást kívánó képességeket is te üzemeltetheted. ebbe beletartozik a költségek elköltése is
Rossz fórumba ment. Tehát jól értem, hogy ellenfél minden lénye passzívan és bután jön létre két körig? Az életet ellopja a főnix, vagy csak nem kerül rá a kijátszott lapra?
most hogy meg lett nyirbálva a mező lapkészlete, úgy érzem az új szólás "amúgy nincs baj a valsirahhal" lesz
ezt a számszerű korlát nélküli kijátszáskori képesség búrást erősnek érzem rajta, ha olyan lenne hogy a következő két-három lényének benyúlja (akár van neki akár nem) jobban ki lennék békülve vele
pozitívum, hogy talán motiválni fogja a varázslat alapú leszedések vagy az asztalról működő képességek elterjedését
Gyenge dolog 1. körben kitenni 1-1- nekronokért az egész kezedet (1Vp1 nekronos rox kompatibilis lapok).
Az mondjuk valóban gáz kicsit, amikor a roxos lapjaid szinte csak az ellenfél ősmágiás ellenlapjait tudják megfogni, de hát valamit valamiért. A járjas az tempó pakli, nem annyira kontroll.
Pont az epikusok által visszaolcsóbbított lapok és az ősmágiás lapok ellen tökéletes lesz, emellett a Rox tud 1 nekronra olcsóbbítani, ami jelentős tempót ad az egész paklinak.
Nézd meg az első kiadásos Csala-csíny Csillát.
Ma meglátnál egy lapon egy ilyet: "szuggesztó", azonnal bírózna a fél brigád. Amire megjelenne egy válasz az AK-ban 1 hónap múlva.
Vagy mondjuk egy "Mérleg" lap. Ahol meg kell jegyezni, kinek hány lap van a kezében. Hajóvonták találkozása és jelzők használata TILOS!
De a Zan is híresen egyszerű lap volt
A retro lapokért rajongók kedvéért íme egy retro hangulatú lapterv:
A bajnok kinyilatkoztatása
színtelen, kalandozó,
1 SZK, KF, 31/31, IK: 3 VP
Láthatatlan.
Kijátszásakor meghatározhatod a színét, altípusát és a kinézetét.
Egész szimpatikus az új epikus. Ad valamekkora segítséget (meglátásom szerint talán még túl sokat is), viszont ha nincs ott a pakli melett akkor se fognak haszontalanná válni a goblinok a pakliban.
Törhető követők pedig szerintem addig nem lesznek amíg ki nem találnak valami jobb megoldást a törés költségére.
a kódexből:
90.2. A (KX) jelentése: körönként max. X alkalommal.
-90.7. J ikon jelentése: ez a képesség csak egyszer használható, és ezután a lap elveszti ezt a képességet. Lehet automatikus és aktiválást igénylõ képesség is.
Eddig kb. 15 másodperc elolvasni és értelmezni a fenti 2 mondatot. Ezekből nem nagy dolog kitalálni a (J2)-t is. De gondolom a kieg megjelenésével bekerül majd a (JX) definíciója is, bár a (KX), (SX) analógián azért levezethető: [meghatározott egységenként] max. X alkalommal. Ez az egység, a K esetén a kör, a J esetén a játszma.
Tehát gyanítom majd a kódex 90.7. alá jön be valami ilyesmi:
Ha a (J) ikonban egy szám is található, (JX) alakban, akkor azt a (J) képességet a lap csak az X. használat után veszíti el.
A nagyon egyszerű lapokért meg lehet sírni, de általában azok rejtik magukban a legtöbb veszélyt, lásd villámhorgony. Kellemes 4 soros lap, egyszerű, mint a faék és eddig 2-szer kellett nerfelni, hogy végre csak 10 pontos legyen.
Az egyszerű, rövid, kompakt és érthető lapok ide vezetnek a jelenlegi laperősség mellett.
Kevés sorban és szöveggel nem tudsz rendesen laperősséget kiegyensúlyozni, mert nincs hely feltételeknek és korlátoknak.
Szóval inkább örüljünk neki, ha valamin sok kiegyensúlyozó feltételt látunk, mert azzal sokkal kisebb eséllyel lesz probléma, mint egy látszólag egyszerű lappal.
Erről is szólna majd a rotáció, hogy a laperősségek visszavágásával újra megteremtődjön majd a lehetőség az egyszerűbb de nem broken lapok megjelenésére. Ehhez viszont minél rövidebb rotációs ciklusidőre lenne szükség, ahol nincsenek kivételek (UR-ek pl.) amik szinten tartják a laperősséget.
De ettől függetlenül a 90`-es évek HKK-jának egyszerűségét nem érdemes visszasírni, az soha többet nem lesz. Ha arra vágysz, játssz retro paklikkal.
Ezek a lapok joval az UN versenyekrol szolo "ertekezes" elott keszultek. Sot, meg a jovo nyariak is. Ettol meg termeszetesen a minel kisebb powercreep jegyeben, de ugyanolyan erejunek / minimalisan erosebbnek voltak tervezve, mint a jelenlegiek.
Nem veletlen , hogy a jatekot azok jatsszak akik mar kb 2010 tol vagy az elott kapcsolatban voltak a hkk-val, es borzalmas keves uj embert marad a kozegben.
Ezen csak ront az,amirol irok.
A lappal magaval nincs is kulon gondom, tetszik.
A problemam inkabb ez a mesterseges “nem0/1 ert jovo lap” illuzioja. Semmivel sem lassitja a jatekot valami amire 4 van irva, de egyik masik lappal mar elso 1-2 korben siman ott van, ha meg nem, akkor is visszaad mindent , ugyanugy fieszta.
Nem baj,hgy van ilyen, csak amikor a jatek lassitasarol ertekzunk mar honapok ota, meg varjuk ennek a tukreben az uj kiegeket,lapokat, en nem erre gondolnek, mert ezek nem azt a celt szolgaljak a gyakorlatban. Az mar kulon tortenet hogy mennyire meg vannak ezek a lapok eroszakolva, ikonokkal, szabalyokkal, stb-vel hogy megis jatszhato legyen ha mar 4et irtunk ra, de mind azert van hogy kb 0 as legyen a jatekban - es ennek meg ara is van, mert kezdok,laikusok nem latjak at konnyen, emiatt irtam ,hogy ha igy megy ez csak, el is lehetne engedni ezt a idezesi koltseg parat, es ne is legyen.
Plusz az én értelmezésemben nem csak a goblin által adott csontra jön a dobótőr, hanem, ha a goblinom (mondjuk az antimágikus) a képességével leszed egy lényt, amiből csont esik. Vagy rosszul gondolom?
Mi ez? Matematikai feladvány? Ezen a J2, K-n el kellett merengenem kicsit. Ezt egy kezdőnek 10 percig kell magyarázni.
További bonyolítási javaslatok a következő kiegekre:
J2, K: Ha valami (ép, vp, lapszám, asztalon lévő lapok, stb) nagyobb egyenlő valamivel akkor kapsz <valami>-t, ha kisebb más <valami>-t.
E, J3: Ha az ép-d osztva a Vp-ddel egy potitív egész szám, akkor kapsz <valami>-t, ha prímszám egy <másvalami>-t, ha tört, akkor egy csontot.