"A bejárat akkora, hogy egy kultúrmasztodon-csorda kényelmesen átsétálhatna rajta különösebb tülekedés nélkül, és a nyílás fölött egy furcsa jel fénylik - Egy napkorong előtt körívbe gömbölyödött sárkány. Részeiben a szimbólum már régtől fogva létezik (hiszen Raia, az Aranysárkányok és Rhatt szent jelképeiről van szó), ám ebben a formájában csak egyetlen helyet díszít: a világunkba lassan visszaköltöző aranysárkányok lakóhelyét." - látvány a sárkánytanyák kapujában
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.
A céhes tanácsadó azért nem fért be, mert a Művészek céhe eleve aktív a játék elején, így a J képességét soha nem fogjuk tudni kihasználni.
Persze passzivizálni is tud, úgyhogy metától függően sideba beférhet épp.
A Kezdő tolvajra is ugyanez igaz, ennyire nem építünk a céhekre, hogy ezek beférjenek. Igyekeztem olyan aktivátorokat találni, amiket másra is lehet használni.
A KF tárgy amiről beszélek az Elhagyott vizeskulacs, csak a tördelés során a pakliszerkesztő nyilván máshova rakta, így az a mondat most kissé furán mutat ott...