Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bíbor möszék
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 16:32:14 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Ősök Városa II. Szabálykönyv - 6. Varázslatok

Minden varázslatnak van egy szintje, amely a többi szakértelemhez hasonlóan fejleszthető. A varázslatokat elsajátításukkor automatikusan 1. szinten kapod meg. A varázslat szintje befolyásolhatja a varázslat erősségét, hatását és esetenként varázspont költségét. Minden varázslat használata varázspontba kerül. A varázspontjaid mennyisége elsősorban a Mágia tulajdonságodtól függ. Minden köröd elején és a táborozásod kezdetén visszakapod az összes varázspontodat. Tehát teljes varázspontból gazdálkodhatsz a fordulódban, és ugyanígy teljes varázspontból a táborozás alatt (azonban két csata közt a VP-t nem nyered vissza a táborozás alatt sem, az ÉP-vel ellentétben).

A varázslatok megtanulásának feltétele általában valamekkora IQ, minél erősebb a varázslat, annál magasabb.

Bizonyos varázslatok sebzést okoznak, ezt csökkenthetik az ellenfél védekező varázslatai illetve más hatások. Más varázslatok vagy sikerrel járnak, vagy nem. Ilyenkor a varázslat sikerére általában 50% esély van ("alapesély"), ezt módosítja a varázslat szakértelmed mínusz az ellenfél valamely tulajdonsága, szorozva 3%-kal.

6.1. Varázslat típusok

A varázslatoknak három csoportja van, az Elemi varázslatok, a Szellemi varázslatok és a Nekromanta varázslatok. Minden csoportban vannak ún. kisebb és nagyobb varázslatok. Kisebb varázslatokat korlátozás nélkül bármely csoportból tanulhatsz, azonban ha valamelyik csoportból megtanulsz egy nagyobb varázslatot, akkor elkötelezted magad amellett az iskola mellett, a másik két szférából nagyobb varázslatokat nem tanulhasz (de kisebbeket továbbra is). Ha elkötelezed magad egy iskola mellett, akkor az abból az iskolából származó kisebb varázslatok idézési költsége eggyel kevesebb, de egy másik iskola varázslatai eggyel többe fognak kerülni. Az Elemeknek a Szellem, a Szellemnek a Nekromanta, a Nekromanta iskolának pedig az Elemek kerülnek több vp-be.

Egyszerre max. 80 varázslatot ill. pszi képességet ismerhetsz. Ha esetleg valaha eléred ezt a korlátot, és újabb varázslatot akarsz tanulni, akkor előtte egyet el kell "felejtened". Ld. felejtés varázslat, 67. oldal.

A varázslatok teljes listáját Ld. a Függelékben.

6.2. Harci varázslatok

Az állandó küzdelemben élő galetkik természetesen leggyakrabban harci varázslatokat alkalmaznak. A harci varázslatokat a harc bármelyik körében lehet alkalmazni. Vannak varázslatok, amelyek csak akkor használhatóak, ha az ellenfél távol van tőlünk, mások csak közelre jók, stb. A harci varázslatok intelligens használatát több parancs is elősegíti.

6.3. Varázslatlisták

Harci varázslatokat sosem használsz csak úgy, magadtól: szükséges, hogy berakd őket egy ún. Támadó/védekező varázslat listába. Részletesebben ld. a Parancsoknál, 11. oldal.

6.4. Direkt varázslathasználat

A varázslatlisták mellett használhatsz konkrét varázslatbeállításokat, pl. a varázslatlistádban tűzgolyó szerepel, de a galetkik ellen szívesebben használod a leheletedet. Az ilyen, egyedi tevékenységek meghatározására szolgálnak az ún. Harci Programok (ld. később). Erre eleinte ritkán lesz szükséged, sok esetben jobb hagyni, hogy a program válasszon helyetted. A harci programot csakis akkor használd, ha úgy érzed, a program nem azt választotta egy harcban, amit te szerettél volna.

Létrehozás: 2003. szeptember 14. 12:01:04
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:20
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.