Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alba Regina
Küldd el képeslapként!
Mint minden fajnál, a galetkik lányai közt is vannak tündöklő szépségűek. De a galetkik lányai - legyenek bármilyen törékenynek és ártalmatlannak tűnők - ugyanolyan halálos harci gépezetek, mint páncélos-tüskés hímjeik. Különösen igaz ez Alba Reginára, a pszionicisták klánjának magasrangú tagjára.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-17 10:14:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2819-223

Karakterszám: 2819 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 223 Játékhét: 544
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1064
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. máj. 1. 20h:30'
A következõ fordulód táplálható: 2024. máj. 2.

E-mail!

RE BORN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. Ezen a héten a banktól 150 arany kamatot kaptál a betéted után.

Automatikus eladás: Lesétálsz a kereskedõhöz. Eladsz 1 a bölcsesség ezüst fejpántját 130 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]

be 11 0 21778 27253 28303 17532 meglátogatod a 11. épületet
Visszamész a barlangodba. Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. Átadod a tökéletesség szarvas sisakját. Átadod az elektromosság díszes köntösét. Átadod az angyalok vívótõrét. [ a bérmágus gyalogos lándzsája nem megfelelõ.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

kno 6 54 6. képességre 54 képességpont
Elköltesz 54 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 65!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

var 150 6 171 6 150. varázslatra 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot tárgyvédelem varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen tárgyvédelem varázslatod ereje 4. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot savpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen savpajzs varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

be 11 0 17757 11458 27838 23773 meglátogatod a 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Nincs a birtokodban a 17757. tárgy.] Átadod a tudós csillogó fejpántját. Átadod a légzés harci nyílpuskáját. Átadod a villám kõrisfa íját.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 436.]

h 8 26 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 65. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 436.]

ep 39 50 26 építed a 39. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a lõfegyver tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a javítómûhely építését. A vízzel hajtott építõgép nyújt segítséget a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 építés; [31 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

v 256 29428 256. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy tudattágítás. Testedet átjárja a sólyom szarvas sisakja energiája. (-60 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 154 176 158 148 188 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Ellõsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+10% védekezés.) (-6 vp.)
[V 176 0 0:] Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szélpajzsot. (-60 vp.)
[V 158 0 0:] Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy láth. észlelését. (-4 vp.)
[V 148 1 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy méregsemlegesítést. (-6 vp.)
[V 188 0 0:] Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sziklaerõ. Támadásod megnõ (+2%). (-26 vp.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (266. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elonotichlant. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Shug-Niggurath, egy izzó, fekete szemû, földig érõ, fekete hajú, iszonyatosan brutális férfi. [aura: meggyõzõkészség: 12.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Feltámadás Hírnökei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: Õsmágus köpenye, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, ezüstmedál, Pszichoklenész sisakja, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, roxati üvegszem, a pók smaragdgyûrûje, kék mutációs gyûrû, a halál fekete íja, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, káoszkígyó vért, görényfarok, arany nadrág, platina villámöv, galetki érdemérem, cseppkõ gyûrû, bronz helyt. emlékérem, sárkányamulett, xenóbõr karkötõ, a királynõ karkötõje. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 5 arany! Így üdvözlöd: "Te gerinctelen puhány!" Dühösen kiabálja vissza: "Te ápolatlan orgling ivadék!" Jól odamondasz neki: "Hogy az a jó rézkupakos, meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" Nem késik a válasszal: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" Jól odamondasz neki: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije." Dühösen kiabálja vissza: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." Nem habozol, máris mondod: "Ha nem lenne ilyen hatalmas krumpli az orrod helyén, észrevennéd, hogy a szájadból a nyál az otromba pókhasadra folyik." Shug-Niggurath nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+43% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Gyõzelmedért 5 aranyat kaptál a másik kalandozótól.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 muskilt. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Ghwaar, egy elvis frizurájú, csillogó tekintetû, tûzpiros cadillacben érkezõ férfi. [aura: zárnyitás: 11.] A Tisztogatók klánjának kivégzõ rangú tagja. Kalandor rangja felderítõ. Tárgyai: Dexkill öve, a háború köve, a pók smaragdgyûrûje, ében láncing, kék mutációs gyûrû, óriás fülbevaló, az elefánt nagy pajzsa, a természet zangrozi csizmája, quwarg amulett, galetki érdemérem, opilíchium gyûrû, nilbongi kitûzõ, bronz helyt. emlékérem, a kígyó díszes karkötõje, a tökéletesség bronz amulettje, vörös karkötõ, a bénaság fülbevalója. Ghwaar körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a bíbor tojás. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (409. kaland, összköltsége 25 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mitulen füvet. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Amorf, egy a sötétség fekete bugyrábol születõ szörnyeteg félelmed nõ. [aura: mászás: 9.] A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor-jelölt. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, a tudás zafírja, a tûz jáde karkötõje, Végzetpenge, a tûz ónix karkötõje, a tûz ezüst fülbevalója, a tûz malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a sün díszes karkötõje, a remete fekete csizmája, aréna bronz érme, Fénygyûrû, a tûz díszes köpenye, az ellenállás rövid tõre, a tûz díszes karkötõje, a gyorsaság malachitgyûrûje, az ellenállás gyalogos lándzsája, Xantin rubinöve, a sün rövid tõre, arany orgling fétis, a tûz díszes pikkelyvértje, a sebesség ezüst fülbevalója, a tûz szürke maszkja, a teknõs nagy pajzsa. Amorf mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Amorf finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Amorf által meséltekbõl, megtudod, mi az az õspók pete. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 369.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Böfike, egy egy fekete hajú, büdöskés, illemet nem ismerõ férfi. [aura: lõfegyver: 1.] A Halhatatlanok klánjának felsõbbrendû galetki rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, quwarg amulett, szivárvány karkötõ, kvatáns fókusz, Tyrex ónixgyûrûje, nilbongi kitûzõ, krakoch csizma, Örökkévalóság Smaragdja, orgling fétis, arany orgling fétis, a káosz mágusának gyûrûje, a gólem kõrisfa íja, õsgyémánt. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Böfike által meséltekbõl, megtudod, mi az az Oówoóron. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 361.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 238.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 341.]

e 9 100 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 100% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 341.]
sza 1 50 99 50 db 1 tárgy átadása 99. szolgának
[SZA 1 50 1:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Óriáspók morálja 11%-kal nõtt. [SZA 1 50 2:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Vérfarkas morálja 2%-kal nõtt. [SZA 1 50 3:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Csúf gusztustalanság morálja 2%-kal nõtt. [SZA 1 50 4:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Sötét elf harcos morálja 15%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 341.]

v 159 5884 1 159. varázslat elmondása
Ellõsz egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Re Born vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Szövetségi társaiddal való beszélgetés közben megtudod, hogy a Legendák Völgyében nehezen fogsz boldogulni szolgák nélkül. Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás, +2 zárnyitás).
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498). Az ivóban, sörtõl habos szájjal, társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4 hírnév.) Szolgáid közben az itatóban isznak, moráljuk megnõtt 5%-kal. Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

tps 25 25 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 25 TVP-t késõbbi használatra.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]

t 6 10 6. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Felállítasz egy nagy zsákot - õ jelképezi az ellenséget - és igyekszel minél többször, minél gyorsabban és pontosabban lesújtani rá.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

bsz 3 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
A nekrofun trónba ülve, visszanyersz 80 varázspontot.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

m 14 12 2235 14 12 4441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,12) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 15,12) Keletre mész tovább. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Nocsak, mit találtál! 3 mézfû ! Óvatosan begyûjtöd.
(M 16,12) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (+20% jóllakottság.)
(M 16,13) A folyosó délre tart. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeleid 2 kígyópók (#160).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. kígyópókot a Lhoal'zetan nyílpuskájával, és lõsz. (8 lövéstõl 846 ép-t sebzõdött.) Az 1. kígyópók hörögve elterül. A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a 2. kígyópók felé lõ. (16 ép-t sebzett.) A 2. kígyópók a vérfarkast rohamozza. A vérfarkas a 2. kígyópók felé mozog. Az óriáspók a 2. kígyópók felé mozog. A csúf gusztustalanság a 2. kígyópók irányába megy. A 2. kígyópók és a vérfarkas egymással harcolnak. Az óriáspók a 2. kígyópókot támadja. A 2. kígyópók megtántorodik. A csúf gusztustalanság a 2. kígyópókot támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. kígyópók irányába mozogsz. A sötét elf harcos a 2. kígyópók irányába megy. A 2. kígyópókot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (96 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (23 sebzés). A 2. kígyópók és a vérfarkas egymással harcolnak. A vérfarkas kileheli lelkét. A sötét elf harcos és a 2. kígyópók egymással harcolnak. Az óriáspók a 2. kígyópókot támadja. A 2. kígyópók megtántorodik. A 2. kígyópók halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 447 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 32/0, a vérfarkas: 21/104, a csúf gusztustalanság: 30/0, a sötét elf harcos: 25/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+39%). Szolgáidnak 19% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete és 108 arany. Az óriáspók habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Ideje enni! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+9% jóllakottság.)
Kimész a Csarnokból.
(M 14,12) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 13,12) A négy égtáj közül nyugatot választod. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt szemani gomba nõ! 3 darabot sikerül begyûjteni.
(M 12,12) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. A galetki néhány kérdést tesz fel a galetki társadalommal kapcsolatban, intelligenciádat téve próbára.
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 11,12) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid 2 gyászoló mourg (#224) [aura: imm.ktkt.méreg: 18.].

*** 1. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglövöd az 1. gyászoló mourgot. (7 lövéstõl 713 ép-t sebzõdött.) Az 1. gyászoló mourg halálhörgés közepette a földre zuhan. A sötét elf harcos a 2. gyászoló mourgot lövi. (2 találattal 18 sebzést okozott.) Az óriáspók a 2. gyászoló mourg felé mozog. A csúf gusztustalanság a 2. gyászoló mourgot rohamozza. A 2. gyászoló mourg elindul az óriáspók felé. Az óriáspók és a 2. gyászoló mourg egymással harcolnak. A 2. gyászoló mourg megtántorodik. A csúf gusztustalanság a 2. gyászoló mourgot támadja.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a 2. gyászoló mourgot. A sötét elf harcos a 2. gyászoló mourgot rohamozza. Támadod a 2. gyászoló mourgot. Villámokat köpsz. (92 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (29 sebzés). A csúf gusztustalanság a 2. gyászoló mourgot támadja. Az óriáspók és a 2. gyászoló mourg egymással harcolnak. A 2. gyászoló mourg megtántorodik. A 2. gyászoló mourg holtan terül el.
[A csatában összesen 412 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 40/46, a csúf gusztustalanság: 61/0, a sötét elf harcos: 18/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+39%). Szolgáidnak is jut 19%. Elrakod a zsákmányt, ami a káosz csábító köpenye és 93 arany. A csúf gusztustalanság eszik. (+25% jóllakottság.) A sötét elf harcos habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 11,11) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt parafû nõ! 3 darabot sikerül begyûjteni.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, vérfarkas újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

be 20 20 1 meglátogatod a 20. épületet
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Felkeresed a remetét, és megkéred, hogy mondja el, honnan lehet ezúttal bejutni a Legendák Völgyében, és milyen szolgákat vitt magával a vadászó galetki lord. A remete természetesen elõször egy feladvánnyal szolgál. A megfejtést a következõ fordulódban a BE 20 20 {megoldás} paranccsal közölheted. Ha a megoldás törtszám, kerekíts, az ilyen feladatoknál lehet 1-2 eltérés. A remete elmondja, hogy hogyan edzette a kezét.
- Az elsõ nap fogtam egy tiagle csiga házát, és megpróbáltam összeroppantani. Nagyon kemény, egyszer próbáld ki te is! Mikor végre sikerült, sajgott a kezem. Másnap két csigaházat tudtam összeroppantani. Harmadnap már hármat, és így tovább, minden nap eggyel többet. Most pedig, akár a köveket is el tudom törni a puszta kezemmel! Sokan kérdezték, hogy mennyi gyakorlás szükséges ahhoz, hogy valaki ilyen szintre eljusson. Megmondom õszintén, nem számoltam az idõt. Az egyik lelkes érdeklõdõ nekiállt, és megszámolta a csigahéjakat, amiket a barlangom mellé dobta ki. Azt mondta, körülbelül 325 csigát roppantottam el! Szerinted hány napig tartott az edzésem?
Automatikus eladás: Lesétálsz a kereskedõhöz. Eladod a káosz csábító köpenyét 66 aranyért. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

m 14 5 2233 4444 mozgás az Õsök Csarnokában
Hazamész a boltból. (M 14,5) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 15,5) A folyosó keletre visz. Egy tüneményes gyöngyszemet, egy tiszta vizû barlangtavat pillantasz meg. Semmi kétség, egyike azoknak a mágikus csodáknak, amelyeket csak egyszer használhat egy galetki. Iszol egy nagy kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed a hatást! (varázspontod maximális lett.)
(M 16,5) Kelet felé mész. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 16,6) A folyosó délre visz. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: 77 arany és egy hosszúkard.
(M 16,7) A folyosó délre visz. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 15,7) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. A feladat az erõdet teszi próbára: egy nehéz követ kell az egyik faltól a másikig cipelned. Nekilátsz.
[Erõ próba 11-es küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 14,7) A négy égtáj közül nyugatot választod. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeleid egy lélektáncos (#227) [aura: 22-es elektromos fal.], egy piromancer (#214) [aura: mágia: 22.] és egy nagyobb tûzszalamandra (#215).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy fürgülés varázslatot. (+8 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-11 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tombolás! Támadásod megnõ (+27%). (-4 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a piromancer elvarázsol egy tûzgolyót. Sebzõdsz 53 ép-t. Az óriáspók 75 ép-t sebzõdik. A vérfarkas sebzõdik 68 ép-t. A csúf gusztustalanság 57 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos ellenáll a varázslatnak. Az óriáspók kileheli lelkét. A vérfarkas halálhörgés közepette a földre zuhan. A sötét elf harcos elõhív egy csendvarázs varázslatot. A lélektáncos rezisztálja. A lélektáncos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos falat. A nagyobb tûzszalamandra a csúf gusztustalanság irányába megy. A csúf gusztustalanság megközelíti a nagyobb tûzszalamandrát. A nagyobb tûzszalamandra és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A piromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. 16 ép-t sebzõdtél. A sötét elf harcos sebzõdik 74 ép-t. A sötét elf harcos kileheli lelkét. A lélektáncos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzvihar. 39 életpontnyit sebzõdsz. A lélektáncos ellenáll a varázslatnak. A piromancer ellenállt a varázslatnak. A nagyobb tûzszalamandra 2 ép-t sebzõdik. Megindulsz a nagyobb tûzszalamandra felé. Már ott is vagy! Támadod a nagyobb tûzszalamandrát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (85 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (30 sebzés). A nagyobb tûzszalamandra halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a piromancer létrehoz egy tûzgolyót. 53 ép-t sebzõdtél. Heves kézmozdulatok közepette a lélektáncos elmormol egy energiatüskét. 76 életpontnyit sebzõdsz. Megindulsz a lélektáncos felé. Már ott is vagy! 45 életpontnyit sebzõdsz az elektromos faltól. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 282 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 0/75, a vérfarkas: 0/68, a csúf gusztustalanság: 0/70, a sötét elf harcos: 0/74.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Újra a 15,7-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. 40 ép-t gyógyított rajtad. (-7 vp.) 41 ép-t gyógyított rajtad. (-7 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 41 ép-t. (-7 vp.) Gyógyulsz 84 életpontot. (-7 vp.)
(M 14,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 14,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriáspók újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, vérfarkas újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 elektr.lehelet; [68 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 223 vadászat
Visszatérsz szállásodra. [Szirén fattyú torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Egy széles barlangterembe bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva mész végig. Közben lenézel. Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs? Talán érdemes lenne késõbb visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon a fal nem annyira meredek, valószínûleg le tudnál mászni. (221. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid egy kígyópók (#160) [aura: 20-as méretû 22-es szintû fog.] és egy monozoid (#135).

*** 1. KÖR *** Felemelve a Lhoal'zetan nyílpuskáját, a monozoidot lövöd. (8 lövéstõl 868 ép-t sebzõdött.) A monozoid hörögve elterül. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a kígyópókot. (18 sebzést okozott.) A kígyópók elindul a vérfarkas felé. A vérfarkas a kígyópók felé mozog. Az óriáspók megközelíti a kígyópókot. A csúf gusztustalanság a kígyópók felé mozog. A kígyópók és a vérfarkas egymással harcolnak. Az óriáspók a kígyópókot támadja. A kígyópók megtántorodik. A csúf gusztustalanság a kígyópókot támadja. Regenerálsz (+8 ép) Mérgezõdik: A vérfarkas sebzõdik 23 ép-t. A vérfarkas kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A kígyópók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sötét elf harcos elindul a kígyópók felé. Támadod a kígyópókot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (96 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (21 sebzés). A kígyópók rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Mellétrafált a balfácán. Az óriáspók a kígyópókot támadja. A kígyópók megtántorodik. A csúf gusztustalanság a kígyópókot támadja. A kígyópók kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 379 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 35/0, a vérfarkas: 20/75, a csúf gusztustalanság: 55/0, a sötét elf harcos: 18/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+42%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 20%. Összegyûjtöd a "kincset": az ellenállás halotti maszkja és 53 arany. Az óriáspók az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) A csúf gusztustalanság habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, vérfarkas újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
Automatikus eladás: Felkeresed a szint vegyesboltját. Eladsz 1 hosszúkardot 28 aranyért. Eladod az ellenállás halotti maszkját 46 aranyért. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

vd 223 vadászat
Hazamész a boltból. [Szirén fattyú torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Észreveszel 2 hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura: 13-as méretû 24-es szintû csáprágó.] és egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Felemelve a Lhoal'zetan nyílpuskáját, a pusztító szójert lövöd. (7 lövéstõl 726 ép-t sebzõdött.) A pusztító szójer halálos sebet kapva a földre zuhan. A szójer királynõ elmormol egy sötétség varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázs varázslatot. A szójer királynõ elkerülte a varázslatot. A vérfarkas a szójer királynõ irányába megy. Az óriáspók elindul a szójer királynõ felé. A csúf gusztustalanság megközelíti a szójer királynõt. A vérfarkas a szójer királynõt támadja. Az óriáspók a szójer királynõt támadja. A szójer királynõ megtántorodik. A csúf gusztustalanság a szójer királynõt támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ elõhív egy sötétség varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. A szójer királynõ megúszta! Megközelíted a szójer királynõt. A szójer királynõt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (71 ép-t sebeztél). A vérfarkas a szójer királynõt támadja. A szójer királynõ halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 284 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 8/0, a vérfarkas: 14/0, a csúf gusztustalanság: 12/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Szolgáidnak 18% jut. Viszed, ami mozdítható: az elektromosság csontamulettje, 2 szójer csáprágó, egy halotti maszk és 106 arany. Az óriáspók kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Hmm, talán enni kéne. Mohón zabálni kezdesz. (+7% jóllakottság.)
Automatikus eladás: Elmész a szint középpontjában épült boltba. Eladod az elektromosság csontamulettjét 87 aranyért. Eladsz 1 halotti maszkot 8 aranyért. [23 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

vd 223 vadászat
Visszamész a barlangodba. [Szirén fattyú torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (269. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy szondamester (#228) és 2 manaszonda (#229) [aura: 5-ös méretû 10-es szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** A szondamestert célzod, amikor a Lhoal'zetan nyílpuskájával lõsz. (5 találattal 575 sebzést okoztál.) A szondamester holtan terül el. A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a 2. manaszonda felé lõ. (16 ép-t sebzett.) Az 1. manaszonda az óriáspókot rohamozza. A 2. manaszonda megközelíti a vérfarkast. A vérfarkas a 2. manaszonda irányába megy. Az óriáspók megközelíti az 1. manaszondát. A csúf gusztustalanság elindul a 2. manaszonda felé. Az 1. manaszonda és az óriáspók egymással harcolnak. A 2. manaszonda és a vérfarkas egymással harcolnak. Az 1. manaszonda megtántorodik. A csúf gusztustalanság a 2. manaszondát támadja. A 2. manaszonda holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Megindulsz az 1. manaszonda felé. Már ott is vagy! A sötét elf harcos az 1. manaszonda felé mozog. Megtámadod az 1. manaszondát. Villámokat köpsz. (86 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (28 sebzés). Az 1. manaszonda kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 395 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 33/18, a vérfarkas: 32/18, a csúf gusztustalanság: 61/0, a sötét elf harcos: 16/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Szolgáidnak is jut 14%. Elrakod a zsákmányt, ami a káosz furcsa fülbevalója, az angyalok csepp fülbevalója és 123 arany.
Automatikus eladás: Lesétálsz a kereskedõhöz. Eladod az angyalok csepp fülbevalóját 44 aranyért. [26 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

k 30 18 33 kaland elvállalása
Hazamész a boltból. (30. kaland:) Jelentkezel Wargar idézõnél, aki nem vesztegeti rád a szavakat, rögtön int, hogy induljatok. Megdöbbensz, miféle szövevényes útvesztõ van a mágustorony alatt. Jól látható, hogy nem természetes barlangok ezek, még csak nem is galetkikéz vagy csáp alkotta: bizony, misztikus mágikus erõk vájták ki ezeket a furcsán egyenes és sima falú járatokat! Egy nagy, lelakatolt ajtó elé értek. Az idézõ kulcscsomót halászik elõ a zsebébõl, és kinyitja a lakatot. Az ajtó nyikorogva kitárul. Döbbenten eltátod a szád, ahogy a mögötte levõ szobában körülnézel. Ládák, asztalok, polcok mind tele varázstárgyakkal.
- Köszönöm, nagymester, most már egyedül is boldogulni fogok. - mondod, remélve, hogy egyedül maradhatsz itt. Azonban reményed szertefoszlik, amikor Wurgar gúnyosan mosolyogva, elõremutat, egy óriási, ocsmány lyuk felé a falon.
- Majd én itt megvárlak. Ott, abban a járatban kell lemásznod, ha ki akarod füstölni az ocsmány rovarokat. Kénytelen kelletlen, bemászol a járatba, és ereszkedni kezdesz. Hamarosan neszezésre leszel figyelmes. Valamit felriasztott a milgandod fénye! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglövöd a pusztító szójert. (8 találattal 849 sebzést okoztál.) A pusztító szójer halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 207 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 0/0, a vérfarkas: 0/0, a csúf gusztustalanság: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 10%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a káosz szolgájának láncinge, egy szójer csáprágó és 37 arany. Az óriáspók eszik. (+25% jóllakottság.)
Odébbrúgod az ocsmány dögöt, és ereszkedsz tovább. Növekszik a levegõ páratartalma. A falakat itt valamilyen ocsmány nyálka borítja. Fúj! Ahogy tovább mászol, le-le csöppen belõle. Sisteregve marja szét alattad a sziklát. Ennek fele se tréfa! Rádcsöppen egy, és a varázstárgyaidnak búcsút mondhatsz. Legalább egy tárgyvédelemmel biztosítanod kellene magadat, legalább 4-es szinten. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tárgyvédelmet. (-4 vp.)
Ja, és ha már itt tartunk: talán a saját védelmedrõl is gondoskodni kellene, egy 4-es szintû savpajzzsal. Elmondasz egy savpajzs varázslatot. (-2 vp.)
Óvatosan mászol tovább, mert nem akarsz térdig merülni a nyálkában. Hamarosan újabb rovar támad rád. Ellenfeled egy mutáns szójer (#174).

*** 1. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglövöd a mutáns szójert. (8 találattal 812 sebzést okoztál.) A mutáns szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 235 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 0/0, a vérfarkas: 0/0, a csúf gusztustalanság: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak is jut 10%. Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó. Az óriáspók habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Pfúj! A nyálkában már szinte képtelenség elõrehaladni. [Gyorsaságod itt nullának számít.] (-99 gyorsaság.)
A barlangfolyosó kiszélesedik, és egy ocsmány keltetõfészekben találod magad! Tucatnyi lüktetõ petét látsz, amelyek mindegyikébõl bármikor kikelhet egy szójer. És ekkor megpillantod a királynõt! Összetett szemével úgy méreget téged, mint egy intelligens teremtmény. A hideg futkos a hátadon a belõle sugárzó gonoszságtól. Ideje cselekedned, mielõtt még magához hívja az összes szójert! Támadásba lendülsz. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) és egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szójer királynõ létrehoz egy sötétséget. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A sötét elf harcos elmond egy csendvarázs varázslatot. A szójer királynõ megúszta! Felemelve a Lhoal'zetan nyílpuskáját, a pusztító szójert lövöd. (104 sebzést okoztál.) A vérfarkas a pusztító szójert rohamozza. A pusztító szójer a vérfarkas irányába megy. Az óriáspók a szójer királynõ felé mozog. A csúf gusztustalanság a szójer királynõ felé mozog. A vérfarkas és a pusztító szójer egymással harcolnak. A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. Az óriáspók a szójer királynõt támadja. A szójer királynõ megtántorodik. A csúf gusztustalanság a szójer királynõt támadja.
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ elõhív egy sötétség varázslatot. Nem hat rád. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. A szójer királynõ ellenáll a varázslatnak. A vérfarkas a szójer királynõ irányába megy. A szójer királynõ irányába mozogsz. A csúf gusztustalanság a szójer királynõt támadja. a szójer királynõ testébe kontaktméreg hatol. A szójer királynõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 0/0, a vérfarkas: 13/0, a csúf gusztustalanság: 26/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Szolgáidnak 28% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a káosz elemi láncinge, a légzés vívótõre, 2 szójer csáprágó, 6 drágakõ és 48 arany. Az óriáspók zabál. (+25% jóllakottság.) A gyomrod korog egyet. A kajára veted magad. (+19% jóllakottság.)
Igyekszel kifelé az ocsmány helyrõl.
- Kész vagyok. - jelented Wargar idézõnek.
- Rendben - biccent õ. - felpörköljük és lezárjuk a járatot. Kérlek, fogadd el jutalmul ezt az apróságot. Ezzel levesz egy asztalról egy tárgyat, ami a gyõzelem kék köpenye.
Rövid töprengés után átnyújt még egy tárgyat. A jég nehéz nyílpuskája. - Biztos voltak veszteségeid a szójerekkel vívott csatában - mondja megértõen. Megköszöni a segítségedet, te pedig egy utolsó, reménytelen pillantást vetve a kincseskamrára, távozol.
(+5 képességpont.) (+3 hõsiesség pont.)

(18. kaland:) Felkeresed Teurok Nappalm irodáját.
[Tárgyhasználat: 5 bronz korong]
- Ettõl tartottam! - sápítozik. - Nézd csak, behorpadtak, megsérültek. Ki fogja õket most megjavítani? Aztán kaján mosollyal rád néz. - Ugye, tudsz segíteni? - mielõtt még válaszolhatnál, kezedbe nyomja a szerszámokat, és elráncigál a mûhelybe. Mit lehet ilyenkor tenni?
[Javítás próba 10-es küszöbre: sikeres]
Szépen kikalapálod, megjavítgatod a korongokat, szebbek, mint újkorukban! Teurok Nappalm elégedett a munkáddal, a jutalom, amit kapsz tõle a sebezhetetlenség ezüst fejpántja.
(+3 képességpont.) (+3 hõsiesség pont.)

(33. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Automatikus eladás: Felkeresed a szint vegyesboltját. Eladod a gyõzelem kék köpenyét 128 aranyért. Eladod a jég nehéz nyílpuskáját 105 aranyért. [60 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Hazamész a boltból. Felkeresed a kaszinót. Összesen 2000 aranyat kívánsz eljátszani, 20 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 kincskeresés itala.
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 rémcserje.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 xita uborka.
[10. kör:] Két játékos csalást kiáltva összeverekszik. Egy idõre áll a játék.
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 hõsiesség itala.
[13. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
[20. kör:] Egy ellentétes nemû galetki az asztal túloldalán lenyûgöz kacér mosolyával, ebben a körben nem tudsz koncentrálni.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Köszöntöd, és 40 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Zex, amit õ legyõzött: 7 mágikus töprencs (#365). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 halálgömb (#254).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az 1. halálgömböt védi rezisztanciája. (-3 vp.) Az 1. halálgömb közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. halálgömb közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. halálgömb rád támad. Támad fogával. (75 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. halálgömb halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. halálgömb téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (65 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 2. halálgömb hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 140 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+71%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy hatalom kék itala és 110 arany. Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 195 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

ftk 2 3 felszíni tárgy kutatása
[Árnyékcsata:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása

tpf 25 25 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 25 TVP-t a korábban félrerakottból. [-25 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

be 9 1 250 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 132 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 202 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

be 9 3 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

be 9 3 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

be 9 3 3 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

be 9 3 4 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenomorf bébi (#204) és egy xenó élõsködõ (#420) [aura: 14-es méretû 20-as szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** A xenó élõsködõt célzod, amikor a Lhoal'zetan nyílpuskájával lõsz. (8 találattal 857 sebzést okoztál.) A xenó élõsködõ holtan terül el. A következõ pillanatban felrobban! A xenomorf bébi sebzõdik 41 ép-t. A sötét elf harcos a xenomorf bébit lövi. Nem talált. A xenomorf bébi a vérfarkas felé mozog. A vérfarkas a xenomorf bébi felé mozog. A csúf gusztustalanság a xenomorf bébi irányába megy. Az óriáspók megközelíti a xenomorf bébit. A xenomorf bébi és a vérfarkas egymással harcolnak. A vérfarkas hörögve elterül. A csúf gusztustalanság és a xenomorf bébi egymással harcolnak. Az óriáspók a xenomorf bébit támadja. A xenomorf bébi megtántorodik.
*** 2. KÖR *** A xenomorf bébi irányába mozogsz. A sötét elf harcos elindul a xenomorf bébi felé. Megtámadod a xenomorf bébit. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (101 ép-t sebeztél). A xenomorf bébi rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Lecsap rád bal karmával. Mellé! Beléd próbál marni fogával. El sem talált, haha. A sötét elf harcos a xenomorf bébit támadja. Az óriáspók a xenomorf bébit támadja. A xenomorf bébi megtántorodik. A csúf gusztustalanság a xenomorf bébit támadja. Regenerálsz (+8 ép) A xenomorf bébi regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (93 ép-t sebeztél). A xenomorf bébi hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 508 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 4/0, a vérfarkas: 0/78, a csúf gusztustalanság: 3/0, a sötét elf harcos: 1/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 24%. Viszed, ami mozdítható: a káosz teremtõjének mellvértje, az ellenállás görbekardja és 112 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 16 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
A fordulódban rekordot értél el: te vagy az elsõ a szinteden, akinek gyorsaság tulajdonsága 65 lett!
Ebben a körben +10 galetki erõt és +36 hírnevet kaptál. A kör során összesen 3114 sebzést okoztál, és 443 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 21 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 24 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 449 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Re Born, egy az újjászületés glóriájában tündöklõ galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.00). Ez a 223. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 (28) / 14.10
[2] IQ: 15 (25) / 7.84
[3] ügyesség: 12 (25) / 0.90
[4] egészség: 12 (21) / 9
[5] mágia: 15 (27) / 8.31
[6] gyorsaság: 65 (82) / 14.08
[9] Méret/ép: 236 (260) / 255
Min. méret: 224
Barlangméret: 238
PONTJAID
Varázspont: 319 / 267
Képességpont: 123 / 10%
Hõsi pont: 155 (30)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 57%
Galetki erõ: 1219 / 962
Hírnév : 3252
Jóllakottság: 149%
Életkor: 16 / 25
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 248 (0)
Galetki gyõzelmek: 227 (0)
Torzsz. csaták: 1356 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 1251 (10)
Leölt torzszülött: 2177 (20)
Pszi csaták: 115 (0)
Pszi gyõzelmek: 65 (0)
Ájulások száma: 55 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: kutató (53)
Speciális képességeid:
+9 gyógynövények, +8 v.ital fõzés, +53% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 20, legalább 200 arany alapértékû varázstárgyat! [számláló: 11] 2.) Hajtsd végre az 63-as Klánfeladatot (KK 63)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Hozz egy tucat szirénhajat!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 28 (40) / 0.73 [15] regeneráció: 14 (17) / 1 [16] tüskés bõr: 13 (14) / 0
[17] vastag bõr: 14 (15) / 0.89 [18] tûzimmunitás: 5 (12) / 0.22 [19] hidegimmunitás: 10 (17) / 0.20
[20] savimmunitás: 6 (13) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 7 (14) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 5 (12) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 5 (7) / 0 [24] rezisztencia: 6 (12) / 0 [25] bûz: 15 (20) / 0.33
[26] lõfegyver: 65 (88) / 8.61        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 / 0.44 [46] csapdaészlelés: 8 / 5.32 [47] zárnyitás: 10 / 4.05
[48] mászás: 10 / 1.67 [49] rugalmasság: 7 / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 11 / 3.23
[51] transzformáció: 10 / 0.42 [52] auraészlelés: 10 / 9.04 [53] ékszerészet: 10 / 2.05
[54] kereskedelem: 11 / 10.75 [55] szívósság: 22 / 0.75 [56] varázsitalfõzés: 8 (16) / 0.30
[57] gyógynövények: 12 (21) / 4.60 [58] nyomkeresés: 9 / 4.99 [59] vezetõkészség: 9 / 1.15
[60] pszi támadás: 16 / 2.82 [61] pszi energia: 17 / 3.87 [62] lopás: 6 / 0.25
[63] éberség: 10 / 2.33 [64] átokszórás: 16 / 5.20 [65] álcázás: 27 / 0.30
[66] lopakodás: 10 / 1.02 [67] régészet: 20 / 17.29 [68] zene: 8 / 6.80
[69] tanulás: 13 / 9.70 [70] idézés: 8 / 0.85 [71] javítás: 14 / 5.70
[72] építés: 15 / 0.59 [73] felderítés: 8 / 1.52    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.30     a káosz fekete kardja
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 2.27     a tökéletesség gyalogos lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 4 / 3.92     Enyészmester
bal csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 3 / 0.52     a titán fogazott kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 14 / 3.91 [147] alkímia: 1 / 0.72 [32] animáció: 7 / 1.50
[36] csábmosoly: 11 / 4.38 [42] csendvarázs: 5 / 0.06 [149] dimenziókapu: 8 / 0.06
[11] elektromos kéz: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 7 / 2.86 [10] energiatüske: 4 / 0.06
[160] esszenciaelnyelés: 15 / 3.41 [29] életszívás: 15 / 12.92 [168] fürgülés: 8 / 2.24
[172] gázpajzs: 5 / 0.08 [17] gránitbõr: 13 / 0.53 [33] halál csókja: 4 / 0.12
[13] jégcsóva: 4 / 1.06 [15] jégpajzs: 5 / 1.50 [154] kisebb erõpajzs: 7 / 3.60
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 2.87 [158] láth. észlelése: 8 / 0.28 [157] láthatatlanság: 9 / 6.06
[165] manafókuszálás: 7 / 0.18 [162] mágikus csapda: 1 / 0 [129] mentális robbanás: 12 / 0.96
[34] méregfelhõ: 7 / 0.24 [148] méregsemlegesítés: 8 / 4.76 [141] mérges csípés: 1 / 0
[153] nagyobb gyógyítás: 10 / 3.20 [133] pszi acéltorony: 10 / 0.34 [128] pszi csáp: 12 / 0.86
[171] savpajzs: 4 / 0 [30] sorvasztás: 4 / 0.12 [131] sz.áll.roncsolása: 10 / 1.04
[159] szellemidézés: 3 / 2.72 [176] szélpajzs: 4 / 1.92 [188] sziklaerõ: 2 / 0.92
[150] tárgyvédelem: 4 / 0 [167] tombolás: 9 / 1.97 [132] tudati méreg: 10 / 0.22
[256] tudattágítás: 10 / 2 [16] tûzpajzs: 1 / 0.32 [14] vakító fény: 4 / 0.06
[170] villámpajzs: 2 / 0.68        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (4), láth. észlelése (8), méregsemlegesítés (8).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] óriáspók 81/63 198% 200% 4 / 2.46 harcol
[2] vérfarkas 68/0 189% 80% 4 / 1.32 ájult
[3] csúf gusztustalanság 69/69 198% 190% 4 / 1.24 harcol
[4] sötét elf harcos 54/54 198% 165% 3 / 1.51 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 7

MAKRÓID
1. Makró
vv 154 176 158 148 188
pv 4 8
p
pv 5 8
ism 3
p
2. Makró
b 1
kno 9 2
ad 10
e 9 100
sza 1 50 99
v 159 5884 1
3. Makró
bsz 2
tps 25
t 6 10
be 9 5
bsz 3
4. Makró
mak 1
mak 2
mak 3
5. Makró
tpf 25
be 9 1 250
be 9 3 1
be 9 3 2
be 9 3 3
be 9 3 4

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 150.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 200.
7: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #1902. Prioritás: 160.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 18 alatt van, Prioritás: 190, és ha ellf. nincs nekro immúnitás (236) képessége
5: életszívás t.var. ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, Prioritás: 170, és ha ellf, képessége: nekro immúnitás (236) és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 18.
8: fürgülés v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 164, és ha ellenfeled #1903.
10: elektr.lehelet használata a harc 2. körétõl, Prioritás: 155, és ha ellenfeled #226.
12: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 166, és ha ellenfeled #1903.
14: tombolás v.var. ha ellenfeled #1903, Prioritás: 162, és ha ellenfeled torzszülött, és ha a harc 1. köre van.
16: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #493.
18: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #493, Prioritás: 105, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: zombi mester (#80), tycharonid (#153), voharai szellem (#121), pusztító szójer (#154), mélységi ent (#133), zombi herceg (#140), nyálkapók (#190), zombi nagymester (#171), mutáns szójer (#174), orgling varázsló (#197), keyrasi démonlidérc (#207), zafír kaletrich (#177), sárkányszellem (#222), õsöreg élõ cseppkõ (#327), szirén fattyú (#223), manapoid figyelõ (#226), tektonikus atka (#217), szójer anyakirálynõ (#490).
1901: xenomorf bébi (#204), xenó atka (#415), xenó lárva (#416), xenomorf embrió (#417), xenó féreg (#418), xenomorf csecsemõ (#419), xenó élõsködõ (#420).
1902: Selenia, a szirén fattyú (#492).
1903: lélektáncos (#227).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 1 153 61; VI erõ:120% ép:20%; PV 5 8; BA 15152; TT 30; HE 1; PT 4; I 20 2 10 63 1; HU 5 200 100 99 26 6;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2968 174 10;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #16 (8. épület), #33 (7. épület), #483 (216. forduló), #286 (222. forduló), #365 (222. forduló), #210 (221. forduló), #405 (222. forduló), #266 (223. forduló), #246 (218. forduló), #461 (221. forduló), #221 (223. forduló), #269 (223. forduló), #322 (217. forduló), #402 (219. forduló), #334 (221. forduló), #253 (220. forduló), #378 (221. forduló), #228 (216. forduló), #315 (222. forduló), #409 (223. forduló), #332 (217. forduló), #349 (219. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 7 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz elemi láncinge (#22194) * 1 a káosz fejedelmének köpenye (#18249) 1 a káosz földjének sisakja (#9189)
1 a káosz helytartójának köpenye (#24999) 1 a káosz szolgájának láncinge (#8694) 1 a káosz teremtõjének mellvértje (#31659)
* 1 a káosz teremtõjének sisakja (#31689) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a sebezhetetlenség ezüst fejpántja (#19557)
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a sólyom átlátszó köntöse (#29502) * 1 a sólyom bíbor pikkelyvértje (#29368)
* 1 a sólyom nagy pajzsa (#29412) 1 a sólyom szarvas sisakja (#29428) * 1 a sólyom zangrozi csizmája (#29473)
1 káoszíjász fejpántja (#247) 1 káoszkígyó vért (#271) 1 Khazidax koponyája (#259)
* 1 platina villámöv (#187) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a káosz elsõ gyûrûje (#21039) 1 a káosz furcsa fülbevalója (#10269)
* 1 a káosz nagyhatalmú fülbevalója (#15219) * 1 a káosz ur-gathal nyaklánca (#32694) 1 a káosz varázslatos nyaklánca (#11994)
* 1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227) * 1 a mentát jáde karkötõje (#12944) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
* 1 a ragadozó malachit karkötõje (#20141) 1 a remete ónixgyûrûje (#12478) * 1 a sólyom csontamulettje (#29547)
1 a sólyom márványgyûrûje (#29576) 1 a szakács üstje (#192) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) * 1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) 1 a tudás zafírja (#150)
1 Akadémiai nyaklánc (#321) 5147 arany (#1) * 1 az elfek díszes karkötõje (#10692)
1 bronz helyt. emlékérem (#313) 2 császári dekrétum (#254) * 1 cseppkõ gyûrû (#234)
376 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208) * 1 galetki érdemérem (#276)
* 1 görényfarok (#189) 493 hamis arany (#809) 1 káoszíjász karkötõje (#248)
1 káoszíjász medálja (#249) 1 manapoid fülbevaló (#294) * 1 nilbongi kitûzõ (#311)
1 opilíchium gyûrû (#298) 2 orgling fétis (#269) 1 ozin fülkarika (#211)
1 quwarg amulett (#275) 2 Rogan karkötõje (#145) 2 roxati üvegszem (#580)
* 1 sárkányamulett (#292) 1 smaragd életkõ (#306) 1 szilmill amulett (#318)
14 üvegszimbólum (#138) 1 xenomorf bõrgyûrû (#613) 1 xenomorf csuklópánt (#498)
* 1 zsugorító gyûrû (#200)

Felszerelés
2 arany tóken (#764) 75 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 bunthar bõrdarab (#515) 4 ezüst tóken (#763) 2 fekete csuha (#586)
21 fekete dukát (#218) 2 garling kristály (#209) 1 idõkristály (#219)
1 kincskeresõ kisködmön (#519) 1 kötél (#128) 14 Krónika (#783)
1 legendás tóken (#606) 1 mandolin (#19) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 platina tóken (#765) 1 Tiume batyuja (#529) 2 Urgod kémszeme (#533)
1 varázskõ (#210) 1 Zarknod Szeme (#536)

Fegyverek
1 a bérmágus gyalogos lándzsája (#17532) 1 a káosz csábító lándzsája (#26994) * 1 a káosz fekete kardja (#4929)
1 a káosz lüktetõ tõre (#23364) 1 a káosz pulzáló nyílpuskája (#22899) 1 a légzés vívótõre (#27853)
1 a sün tõre (#25150) * 1 a titán fogazott kardja (#5818) * 1 a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032)
1 a tolvaj csonttõre (#9401) 1 a tolvaj fogazott kardja (#9418) 1 az ellenállás görbekardja (#28766)
3 ében nyílpuska (#133) 6 ében tündekard (#132) * 1 Enyészmester (#217)
1 kõmûves kalapács (#250) * 1 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608) 2 rövid tõr (#1302)
3 szilmill tõr (#314) 1 vámpírtõr (#584) 1 Zu'lit csonttõre (#37751)

Varázsitalok és füvek
1 bosszantás itala (#81) 6 csapdaészlelés itala (#65) 5 csótányláb (#25)
34 elfu moha (#33) 56 elonotichlan (#31) 44 gyilkos boróka (#27)
4 hatalom bíbor itala (#77) 2 hatalom kék itala (#58) 43 hónakkupók (#30)
12 hõsiesség itala (#52) 6 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108)
3 kalmárok itala (#66) 1 kék manaital (#75) 8 kihívás itala (#68)
7 kincskeresés itala (#64) 36 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76)
36 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 60 mézfû (#29)
52 mitulen fû (#20) 26 muskil (#37) 3 narancs gyógyital (#80)
2 õsmágus szájvize (#69) 22 parafû (#41) 8 pontosság itala (#72)
47 ragálygomba (#26) 30 rémcserje (#34) 52 sárkányvirág (#32)
1 Selenia haja (#612) 3 sötét mák (#23) 8 szemani gomba (#36)
35 tejfonál (#28) 2 tokin kaktusz (#40) 19 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 47 velparaj (#35) 2 villámlehelet itala (#56)
19 waarkin (#38) 31 winropu moha (#22) 23 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
6 asztrálesszencia (#154) 27 barna manakõ (#149) 1 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 5 duzzadt xenópete (#479) 47 ekinda haj (#147)
21 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151) 12 káoszkígyó pikkely (#230)
3 kõtroll szem (#274) 19 mandibula (#157) 2 molad púp (#16)
4 molitár háj (#165) 1 nordkristály (#146) 3 óriási xenópete (#480)
65 õsi relikvia (#17) 15 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236)
11 smaragd esszencia (#229) 11 szirénhaj (#293) 42 szójer csáprágó (#231)
2 xenó minta (#491) 3 xenópete (#278) 12 yeti csont (#160)


Bankbetéted: 30000 arany.
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 mitulen fû (#20), 3 mézfû (#29), 1 a káosz furcsa fülbevalója (#10269), 1 elonotichlan (#31), 3 hõsiesség itala (#52), 2 muskil (#37), 6 szójer csáprágó (#231), 6 drágakõ (#2), 3 szemani gomba (#36), 2 aranydukát (#437), 1 a káosz szolgájának láncinge (#8694), 1 rémcserje (#34), 1 a káosz elemi láncinge (#22194), 1 a légzés vívótõre (#27853), 2 hónakkupók (#30), 1 a káosz teremtõjének mellvértje (#31659), 1 az ellenállás görbekardja (#28766), 3 xita uborka (#39), 2 kincskeresés itala (#64), 1 a sebezhetetlenség ezüst fejpántja (#19557), 1 xenópete (#278), 3 parafû (#41), 1 hatalom kék itala (#58), 2 óriási xenópete (#480).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 867 arany (#1), 3 duzzadt xenópete (#479), 5 bronz korong (#297), 1 õskõ (#8), 1 a tökéletesség szarvas sisakja (#21778), 1 az elektromosság díszes köntöse (#27253), 1 az angyalok vívótõre (#28303), 1 a villám kõrisfa íja (#23773), 1 a bölcsesség ezüst fejpántja (#17757), 1 a tudós csillogó fejpántja (#11458), 1 a légzés harci nyílpuskája (#27838).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BÍBOR TOJÁS (316. TÁRGY)
Leölve a bíbor ulthaodron tojást, visszatérhetsz az asztrális térbõl úgy, hogy magaddal hozod maradványait, bizonyítva gyõzelmedet. Nem ellopható és nem átadható.



ÕSPÓK PETE (331. TÁRGY)
Egy megkövesedett, õsi pete - ki tudja, hány évtizede már, hogy az õspók elhullatta utolsó könnyeit, hogy utolsó, várva várt utódja már sosem fog kikelni belõle. Azért elteszed - ki tudja, a szint tudósai talán tudnak kezdeni vele valamit.



OÓWOÓRON (491. LÉNY)
Minden tektonikus kvatáns közül a leggigantikusabb, Oówoóron cammogva emelkedik elõ a Legendák Völgyének üregébõl. Eredetileg azért jött ide, hogy megvitassa a galetkik ügyét a többi torzszülöttel, de annyira lassan, megfontoltam beszélt, hogy senki sem figyelt rá. És emiatt most dühös. Nagyon dühös. Ami az útjába kerül, arra lesújt isteni haraggal, különösképp, ha az egy galetki.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.