Karakterszám: |
3833 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
102 |
Játékhét: |
103 |
E forduló ára: |
9 zs. |
Maradék zseton: |
355 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2018. feb. 22. 12h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2018. feb. 23. |
|
E-mail!
KARA SLOAN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 21.* Kicsi Cheetah, a huncutot kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú
fejlõdéséért!
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 437.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
190.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]
kf 250 100 |
bekészíted a 250. tárgyat |
A karmaidba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]
ep 14 15 |
építed a 14. épületet 15 TVPért |
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
az istálló építését. Kitolod a
munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Nem törõdsz sem az idõvel, sem
a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés
15 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet
használhasd, még 39 TVP-nyit kell dolgoznod.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]
le 250 |
elrakod a 250. tárgyat |
Leveszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]
Kemény munka árán megjavítod a gólem köpenyét. Nahát, szebb lett, mint
újkorában!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
kf 8335 21957 |
bekészíted a 8335. tárgyat |
Felveszed a gólem köpenyét. Felveszed a tökéletesség ezüst fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
kno 9 6 103 15 100 2 |
9. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a méreted növelésére (+3 méret). Elköltesz 15
képességpontot fog végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen
fog végtagod megnõtt, új mérete 16. Elköltesz 2 képességpontot bal karom
végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod
megnõtt, új mérete 15.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
h 8 106 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen farok
végtagod megnõtt, új mérete 16.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
tk 50 732 732 732 |
50. többszemélyes kaland |
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik
hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
A remeténél találkozol a többiekkel, majd együtt indultok el a szent imádkozóhelyhez.
A csatorna néptelennek tûnik, a torzszülöttek megérzik fölényeteket és
csendben meglapulnak a sziklahasadékokban. Már jó ideje gyalogoltok, amikor
végre megérkeztek ahhoz az ajtóhoz, ami a remete szerint a szent helyhez
vezetõ út bejárata. Az ajtón nincs kilincs, de a remete elmagyarázta, hogy
hol találjátok a nyitószerkezetet. Ott is van. A hatalmas kart közös erõvel
meghúzzátok, de semmi sem történik.
- Na ez elromlott... Most mit csinálunk?
A válasz egyszerû - ami elromlott, azt meg is lehet javítani!
Mindenki egyetért abban, hogy ez a te területed.
[Javítás próba 12-es
küszöbre: sikeres] Te rendelkezel a legnagyobb tapasztalattal a javítások
terén. Nekiállsz megvizsgálni a nyitószerkezetet. A kar egy láncot húz
meg, az pedig egy bonyolult csigarendszeren megy keresztül, majd eltûnik
a falban. A hiba nyilván a csigáknál lesz. Alapos vizsgálat után megállapítod,
hogy az egyik csigánál szorul a lánc és emiatt nem nyílik a kapu. A hiba
javítása ezután már csak pillanatok mûve.
Az ajtó kitárul, és Ti pillanatok alatt benyomultok a folyosóra. Három sziklaóriással
találjátok szemben magatokat. Nincs idõ eldönteni, hogy ezek õrök, vagy
csak nem tudtak kijönni a rossz ajtón.
Ellenfeleitek 2 sziklaóriás (#164) és 2 voharai szellem (#121) [aura: mágia:
6.].
*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki elmond egy tûzfal varázslatot. Ismeretlen
galetki megközelíti az 1. sziklaóriást. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriás
irányába megy. A 2. voharai szellem feléd rohan. A 2. sziklaóriás megközelíti
ismeretlen galetkit. Az 1. voharai szellem ismeretlen galetki irányába
megy. Az 1. sziklaóriás ismeretlen galetki irányába megy. A 2. voharai
szellem felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Ismeretlen galetki és az 1. sziklaóriás
egymással harcolnak. Ismeretlen galetki és a 2. sziklaóriás egymással harcolnak.
A 2. voharai szellem rád veti magát. Támad fogával.
(8 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Az 1. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. Támadod
a 2. voharai szellemet. Lesújtasz bal karmoddal.
(48 ép-t sebeztél). Roncsolod
bõrét. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Elhibáztad. Körbe-körbe forgatva
ütsz farkaddal. Hátraugrott a támadás elõl. A 2. voharai szellem halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol
egy villámsújtást. Az 1. sziklaóriás
79 sebzést kap. Az 1. sziklaóriás
hörögve elterül. Ismeretlen galetki az 1. voharai szellemet támadja. Az
1. voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan. Ismeretlen galetki
és a 2. sziklaóriás egymással harcolnak. A 2. sziklaóriás hörögve elterül.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 236/0,
ismeretlen galetki: 233/68, ismeretlen galetki: 79/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+61%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 124 arany és 7 hamis arany.
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Még soha nem hallottatok arról, hogy az óriások és a voharai szellemek közösen
harcoltak volna, de úgy látszik, minden megtörténhet. A zsigereitekben
érzitek, hogy most már közel a végcél. A folyosó egy hatalmas terembe nyílik.
Sajnos a folyosó vége egy ráccsal van lezárva. Semmilyen nyitó vagy emelõ
szerkezetet nem találtok, pedig szemmel láthatóan valahogy fel lehet húzni.
Rövid tanulmányozás után megállapítjátok, hogy a sámánok valószínûleg egyszerûen
puszta kézzel emelik fel a rácsot. Nektek is ezt kell tenni.
[Erõ-összeg
próba 50-es küszöbre: sikeres]
A kapu elég nagy, bõven odafértek mindnyájan. Háromig számoltok, majd egyszerre
próbáljátko emelni a kaput. Alig pár ujjnyit sikerül felemelni. Újabb próba,
még egy tenyérnyit emeltetek rajta. Harmadik próba: most aztán minden erõtöket
beleadjátok, és meg is lesz az eredménye. Mellmagasságig sikerül felemelni
a rácsot. Szépen egyesével átbújtok a rács alatt, miközben a többiek tartják
a rácsot. Amint mindeki átért, egyszerre eleresztitek. Hatalmas dörrenéssel
esik le a földre. Ekkor veszitek észre, hogy belül a kapu mellett egy elforgatható
kerék van. Legalább hazafelé nem kell emelgetni a rácsot. (Lehet, hogy
a sámánok sem emelgetik, hanem mindig a bentlévõ ereszti be az újonnan
érkezõt?)
A dörej felkeltette a bent lévõk figyelmét.
Ellenfeleitek 2 sziklaóriás (#164), 2 voharai szellem (#121) és 2 sziklaóriás
sámán (#189) [aura: elkt.immunitás: 6.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki az 1. sziklaóriás sámánt lövi.
(5 lövéssel
284 ép-t sebzett.) Az 1. sziklaóriás sámán holtan terül el. Összegyûjtve
mágikus energiáit, a 2. sziklaóriás sámán elvarázsol egy õrjöngést. A 2.
sziklaóriás sámán ellõ egy gránitbõr varázslatot. Magában motyogva, ismeretlen
galetki létrehoz egy tûzfalat. Ismeretlen galetki az 1. sziklaóriást rohamozza.
Az 1. voharai szellem odajön hozzád. A 2. voharai szellem elindul ismeretlen
galetki felé. A 2. voharai szellem
11 sebzést kap a tûzfaltól. A 2. sziklaóriás
ismeretlen galetkit rohamozza. A 2. sziklaóriás
39 ép-t sebzõdik a tûzfaltól.
Megindulsz az 1. voharai szellem felé. Már ott is vagy! Az 1. sziklaóriás
megközelíti ismeretlen galetkit. Ismeretlen galetki és az 1. sziklaóriás
egymással harcolnak. Az 1. voharai szellem rád veti magát. Harapásra nyitja
száját, támad fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Érintése
rothaszt! (-1 méret.) A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja.
A 2. sziklaóriás ismeretlen galetkit támadja. Az 1. voharai szellemet próbálod
megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Elhibáztad. Acsarogva
harapni próbálsz. Ez mellément. Elõresuhintasz farkaddal. Hátraugrott
a támadás elõl. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. sziklaóriás sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy azonnali gyógyítást. Gyógyítja az 1. sziklaóriást (+54 ép). Ismeretlen
galetki elmormol egy villámsújtás varázslatot. A 2. sziklaóriás sámán
67
sebzést kap. Ismeretlen galetki és a 2. sziklaóriás egymással harcolnak.
Ismeretlen galetki és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. Az 1. sziklaóriás
halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit
támadja. Az 1. voharai szellem téged támad. Elõrehajolva harapni próbál
fogával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod az 1. voharai
szellemet. Felé döfsz bal karmoddal. Elkerülte. A fogaiddal támadsz. Ez
mellément. Tekergetve suhintasz farkaddal. Mellé! Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. sziklaóriás sámán létrehoz
egy azonnali gyógyítás varázslatot. A 2. sziklaóriás gyógyul 54 ép-t. Összegyûjtve
mágikus energiáit, ismeretlen galetki elvarázsol egy villámsújtást. A 2.
sziklaóriás sámánt védi rezisztanciája. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriás
sámán felé mozog. Ismeretlen galetki és a 2. sziklaóriás egymással harcolnak.
A 2. sziklaóriás halálhörgés közepette a földre zuhan. Ismeretlen galetki
a 2. sziklaóriás sámánt támadja. A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit
támadja. Megtámadod az 1. voharai szellemet. Felé döfsz bal karmoddal.
Mellétrafáltál. Elõrehajolva harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Lesújtasz
farkaddal. Fürgén elhajolt. Az 1. voharai szellem rád veti magát. Acsarogva
harapni próbál fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz
(+7 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. sziklaóriás sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy azonnali gyógyítást. Gyógyítja a 2. sziklaóriás sámánt (+63 ép). Ismeretlen
galetki mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. A 2.
sziklaóriás sámán ellenáll a varázslatnak. Ismeretlen galetki megközelíti
a 2. sziklaóriás sámánt. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriás sámánt támadja.
A 2. sziklaóriás sámán holtan terül el. Ismeretlen galetki nem támad, mivel
választott ellenfele már a földön van. Az 1. voharai szellem téged támad.
Megpróbál megmarni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Támadod az 1. voharai szellemet. Felé döfsz bal karmoddal. El sem találtad.
Harapásra nyitod szádat. Félrehajolt. Rávágsz farkaddal. Fürgén elhajolt.
A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 5. KÖR *** Ismeretlen galetki varázshatalma segítségével elmond egy
villámsújtást. Az 1. voharai szellem
33 sebzést kap. Az 1. voharai szellem
hörögve elterül. Ismeretlen galetki elindul a 2. voharai szellem felé.
Ismeretlen galetki megközelíti a 2. voharai szellemet. Ismeretlen galetki
48 sebzést kap a tûzfaltól. Megközelíted a 2. voharai szellemet.
41 ép-t
sebzõdtél a tûzfaltól. Ismeretlen galetki halálhörgés közepette a földre
zuhan. Ismeretlen galetki a 2. voharai szellemet támadja. A 2. voharai
szellem holtan terül el. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 744/1,
ismeretlen galetki: 254/115, ismeretlen galetki: 239/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+97%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy mintrogi erõöv, egy hõsiesség itala, 100
arany és 5 hamis arany.
[ld. enc.]
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
A csata után felderítitek az egész termet, de semmi érdemlegeset nem találtok.
Visszamentek a remetéhez.
Sajnos nem rendelkeztek megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelenek
vagytok visszafordulni.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]
k 210 447 295 440 |
kaland elvállalása |
(210. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Hangot hallasz, mire
sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg.
Ellenfeled egy görényteknõc (#134).
*** 1. KÖR *** A nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást.
A görényteknõc végtagjai sorvadnak. Megrohamozod a görényteknõcöt. A görényteknõc
máris elõtted terem! A csontváz harcos elindul a görényteknõc felé. Bagó
a görényteknõc irányába megy. Támadod a görényteknõcöt. Felé ütsz bal
karmoddal.
(43 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megpróbálod megmarni.
(61 ép-t
sebeztél). Megmérgezted. Elõresuhintasz farkaddal.
(45 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+5 ép). A görényteknõc halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 149 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 0/0, a nekropoid:
0/0, a csontváz harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak is jut
6%. Bagó eszik. (+25% jóllakottság.)
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 65 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
(447. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára
láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön
hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy
elõszobában találod magadat. Továbbmész. Hohó, micsoda érdekesség! Tökéletes
sötétség vesz körül. Lábaddal kitapogatod, hogy vékony pallók vezetnek
több irányba, mellettük feneketlen szakadék. Nem lehet tudni, hogy melyik
palló vezet tovább, és melyik sérült, törött, zsákutca, amely a semmibe
vezet. Legalább rövid idõre körül kellene nézned egy legalább 5-ös erejû
vakító fénnyel! Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy vakító fényt. Fény támad egy rövid idõre. Elborzadsz, látva, hogy egy
palló kivételével mindegyik a biztos halálba vezetett volna. Még mindig
óvatosan, de azért bizalommal mész végig a megfelelõ pallón. (-5 vp.)
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura:
1-es méretû 3-as szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** A nekropoid elmormol egy sorvasztás varázslatot. A halál
sekrestyése végtagjai sorvadnak. A sötét elf nekromanta elmormol egy gránitbõr
varázslatot. A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy titánok szele! A halál sekrestyése odajön hozzád. Megközelíted a halál
sekrestyését. Bagó megközelíti a sötét elf nekromantát. A csontváz harcos
a sötét elf nekromanta felé mozog. A halál sekrestyése rád veti magát.
Beléd próbál marni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Elkerülted. Megtámadod a halál sekrestyését.
Odacsapsz bal karmoddal.
(46 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-6 ép) Vastag
bõrét szaggatod. Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(65 ép-t sebeztél).
Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(50 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+5 ép). Fantasztikus illatod hat rá
(20 sebzés). A halál sekrestyése halálhörgés
közepette a földre zuhan. Bagó a sötét elf nekromantát támadja. A csontváz
harcos a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
életszívás! A sötét elf nekromanta
sebzõdik 16 ép-t. A sötét elf nekromanta
ellõ egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a
levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. Gyógyítja a sötét elf nekromantát
(+18 ép). A sötét elf nekromanta irányába mozogsz. Megtámadod a sötét elf
nekromantát. Felé ütsz bal karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
Harapásra nyitod szádat. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Tekergetve
suhintasz farkaddal.
(50 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Illatod
zavarja
(22 sebzés). A sötét elf nekromanta holtan terül el.
[A csatában összesen 267 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 7/0, a nekropoid:
16/0, a csontváz harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut
9%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, 30 arany és 2 hamis arany.
A nekropoid zabál. (+25% jóllakottság.)
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû
feladat! A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az
ajtó szélesre tárul.
Egy õrszobába jutsz, amelyben egy mulatságos kinézetû galetki üldögél egy
sakktábla elõtt. - Van kedved játszani? - kérdi. Tétován bólintasz.
[IQ
próba 12-es küszöbre: sikeres] Kemény csatában megvered a lika-sárga pöttyös
bõrû, hatszarvú lényt. Láthatóan nem bánja a vereséget, sõt, megmutat egy
csapóajtót az asztalon. - Erre mehetsz tovább - mutatja.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 77 arany és egy
vassisak.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 74% lélekenergia.
(295. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet,
odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. A száraz kéreggel
borított padló recseg-ropog a lábad alatt.
[Csapdaészlelés próba 8-as
küszöbre: sikeres] Óvatos vagy, kitapogatod magad elõtt a földet. Egy
verem! Szerencsésen észrevetted, elkerülöd.
Hohó! Nem más hömpölyög elõtted, mint maga a csatorna, tele mindenféle gusztustalan
szerves származékkal! Ha tovább akarsz jutni, át kell rajta kelned. A bûz
már most is émelyítõ!
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres] Megacélozod
magad, és átgázolsz a fortyogó miazmán. Ha nem volna ilyen erõs a szervezeted,
elájulnál a bûztõl! Odaát kimászol. Hú, most aztán jó szagod lett!
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet
találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(440. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz
a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Ráébredsz,
hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 savelementál (#147).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy sorvasztás
varázslatot. Az 1. savelementál megúszta! A 2. savelementál közelebb jön,
hogy támadhasson. A 2. savelementál irányába mozogsz. Az 1. savelementál
a csontváz harcos irányába megy. A csontváz harcos elindul az 1. savelementál
felé. Bagó az 1. savelementál felé mozog. A 2. savelementál rád támad.
A 2. savelementál savat lehel rád.
(18 ép-t sebzõdtél). Támadod a 2. savelementált.
Felé döfsz bal karmoddal.
(52 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat.
(61 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal.
(47 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A 2. savelementál halálos sebet kapva
a földre zuhan. Az 1. savelementál és a csontváz harcos egymással harcolnak.
Bagó az 1. savelementált támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a nekropoid elmormol egy életszívást.
Az 1. savelementál
16 ép-t sebzõdik. Megtámadod az 1. savelementált. Gyorsan
felé lendítesz bal karmoddal.
(40 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Elõrehajolva
harapni próbálsz. Félrehajolt. Elõresuhintasz farkaddal. El sem találtad.
Az 1. savelementál és a csontváz harcos egymással harcolnak. A csontváz
harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Bagó és az 1. savelementál
egymással harcolnak. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a nekropoid elvarázsol egy
életszívást. Az 1. savelementál
sebzõdik 16 ép-t. Megtámadod az 1. savelementált.
Rávágsz bal karmoddal.
(60 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(57 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(54 ép-t sebeztél).
Az 1. savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 327 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 31/0, a nekropoid:
32/0, a csontváz harcos: 6/59.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+48%). Szolgáidnak 13%
jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy malachit karkötõ, 39 arany és 3 hamis
arany.
A falon hat, rúd alakú bemélyedést látsz, a földön három farúd hever. Jó
kis játék!
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Felemelsz
egy rudat, és lassan, óvatosan elkezded becsúsztatni az elsõ mélyedésbe.
Félúton akad egy kicsit! Lassan kihúzod, és másik nyílásba tolod. Koppanásig
be tudod tolni. Miután mindhárom rudat behelyezted a megfelelõ nyílásokba,
feltárul egy rejtekajtó.
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva.
Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás
próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Bár idõbe telik, de
végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 62 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
csontváz harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]
le 808 |
elrakod a 808. tárgyat |
Leveszed a woorgard vértet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]
be 14 |
meglátogatod a 14. épületet |
Ellátogatsz a Tisztogatók Klánjának épületébe. [Érj el 20-as gyorsaságot.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.)
Egy igazi tisztogatónak mindig mesés gyûjteménye van a torzszülöttek irtására
alkalmas szerszámokból. Látogass meg minket, és hozd magaddal a legalább
20 különbözõ fajta fegyverbõl álló gyûjteményedet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]
kf 808 |
bekészíted a 808. tárgyat |
Felveszed a woorgard vértet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]
m 17 1 2334 4423 3322 1 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,1) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 18,1) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Kellemetlen bûz üti
meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya!
Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta
(#142).
*** 1. KÖR *** A nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy sorvasztást.
A halál sekrestyése megúszta! A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta elõhív egy titánok szele
varázslatot. A halál sekrestyése feléd rohan. A halál sekrestyése felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. A csontváz harcos a sötét elf nekromanta irányába
megy. Bagó a sötét elf nekromanta irányába megy. A halál sekrestyése rád
veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával.
(19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
szúrja. Támadod a halál sekrestyését. Felé ütsz bal karmoddal.
(51 ép-t
sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-6 ép) Roncsoltál. Harapásra nyitod szádat.
Mellétrafáltál. Ostorként csattantasz farkaddal.
(48 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+5 ép). Csodás illatod hatással van rá
(20 sebzés). A halál sekrestyése
holtan terül el. A csontváz harcos a sötét elf nekromantát támadja. Bagó
a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy életszívást. A
sötét elf nekromanta
16 ép-t sebzõdik. A sötét elf nekromanta ellõ egy
gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta elmormol egy gyógyító szellõ
varázslatot. A sötét elf nekromanta gyógyul 18 ép-t. Megrohamozod a sötét
elf nekromantát. Támadod a sötét elf nekromantát. Odacsapsz bal karmoddal.
Félrehajolt. Harapásra nyitod szádat. Elhibáztad. Körbe-körbe forgatva
ütsz farkaddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Illatozol
(19 sebzés).
A csontváz harcos a sötét elf nekromantát támadja. Bagó a sötét elf nekromantát
támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
életszívás. A sötét elf nekromanta
sebzõdik 16 ép-t. A sötét elf nekromanta
hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 32/0, a nekropoid:
32/0, a csontváz harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). Szolgáidnak 9% jut.
Viszed, ami mozdítható: egy xenópete, 33 arany és egy hamis arany. Bagó
kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 18,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Üres szobába érkezel.
(M 18,3) Irány dél! A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 17,3) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az õsi csarnok közepén fehéren
kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja,
hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza
kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Zuveghar
professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett.
Egy ízben tûzféreg tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények
között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják,
növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi
fejadagként 9 növényt kapott, és az állatokat napi 8 órán keresztül világították
meg Y milganddal, a szaporulat -4 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand
esetén 1-es fejadagnál, 2 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat
-6 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 6-os fejadagnál 3 óráig világították
a milgandokkal, 9 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél,
amikor Zuveghar 2-es fejadagot adott X állatnak, és 1 óráig világította
õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el
a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Sajnos nem tudsz
azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 17,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 17,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 19,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 18,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 18,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 18,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 19,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 19,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 18,2) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A következõ helyszínen nincs
semmi érdekes.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
Elhagyod a labirintust. Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a
barlang ajtaján. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz.
Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Professor Draak, egy hatalmas termetû, torzonborz,
erõt és bölcsességet sugárzó férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja.
Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a szellemek ónixgyûrûje, a sas ónix karkötõje,
a ragadozó szöges öve, a kobra hosszú íja, a gepárd ezüst fejpántja, a
tudás zafírja, a sün ónix karkötõje, a gyorsaság zöld köntöse, cseppkõ
gyûrû, óriás fülbevaló, a pontosság vaspajzsa, asztrálgyöngy, a harcmûvész
aranyozott fülbevalója, a sebezhetetlenség vándorcsizmája, a pók smaragdgyûrûje,
a tökéletesség ébenfa lándzsája, vörös karkötõ, a harcmûvész aranyozott
nyaklánca, a káosz sárkányának láncinge, a káosz második szimbóluma. Vendéglátód
hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat,
és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik
galetki által kínált ínyencségekbõl. Degeszre tömitek magatokat, aztán
barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen
sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Bár
még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol.
(+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a maug entitás.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
m 10 2 811 4144 3144 4443 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,2) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 8 11) A legközelebbi feladat megoldásánál 11 lesz a válaszod.
(M 9,2) Nyugatra mész tovább. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy
szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek!
Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A
kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy egy koreni sün alomban csak
nõstény koreni sün született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott,
és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az
eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek,
minden egyes nõstény felfalt 11 mázsa rágcsálót, ugyaneddig az ideg minden
egyes csemete megevett 6 mázsa rágcsálót. Ezek a falánk lények tehát összesen
847 mázsa rágcsálót pusztítottak el. Hány koreni sün volt egy alomban?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [11] - Jól válaszoltál!
- hallod a síri hangot. Elégedetten mosolyogsz. (+20% lélekenergia.)
(M 9,1) Merre tovább? Északra! Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel
észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja.
Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (kaptál
20 TVP-t.)
(M 8,1) Csendben lépkedsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 7,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A falakat
nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben.
Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) és egy orgling disznó (#84).
*** 1. KÖR *** A nekropoid elmond egy sorvasztás varázslatot. Az orgling
sámán végtagjai sorvadnak. Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát.
Az orgling kutya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Bagó megközelíti az
orgling disznót. A csontváz harcos megközelíti az orgling sámánt. Az orgling
disznó Bagó irányába megy. Támadod az orgling kutyát. Gyorsan felé lendítesz
bal karmoddal.
(50 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(58 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Odacsapsz farkaddal. Hátraugrott
a támadás elõl. Fantasztikus illatod hat rá
(10 sebzés). Az orgling kutya
kileheli lelkét. Bagó és az orgling disznó egymással harcolnak. A csontváz
harcos az orgling sámánt támadja. Bagó megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a nekropoid elmormol egy életszívást.
Az orgling sámán
16 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette az orgling
sámán elmormol egy titánok szelét. Megtámadod az orgling sámánt. Kimeresztve,
elõre suhintasz bal karmoddal.
(50 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Fogaidat
próbálod belemélyeszteni. Nem találtál. Lesújtasz farkaddal. Elhibáztad.
Illatodat döbbenten szippantja be
(17 sebzés). Az orgling disznó és Bagó
egymással harcolnak. Bagó megtántorodik. A csontváz harcos az orgling
sámánt támadja. Az orgling sámán halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a nekropoid elmormol egy életszívást.
Az orgling disznó
16 sebzést kap. Az orgling disznó felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. A csontváz harcos az orgling disznót rohamozza. Az orgling
disznót próbálod megsebezni. Felé suhintasz bal karmoddal.
(44 ép-t sebeztél).
Roncsoltál. Harapni próbálsz.
(62 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal.
(53 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(4 sebzés). Az orgling
disznó holtan terül el.
[A csatában összesen 287 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 53/21, a nekropoid:
32/0, a csontváz harcos: 17/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut
12%. Összegyûjtöd a "kincset": egy üvegszimbólum, 62 arany és 5 hamis
arany. A nekropoid az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 7,2) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A teremben, ahová érkezel,
mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled
egy ratifikátor (#151) [aura: 3-as méretû 15-ös szintû jobb csáp.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a nekropoid elvarázsol egy
sorvasztást. A ratifikátor elkerülte a varázslatot. A ratifikátor felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. A ratifikátor feléd rohan. Bagó a ratifikátor
irányába megy. A csontváz harcos elindul a ratifikátor felé. Támadod a
ratifikátort. Felé döfsz bal karmoddal.
(45 ép-t sebeztél). A bõrén levõ
tüskék felsértenek
(-10 ép) Roncsoltál. Acsarogva harapni próbálsz.
(55
ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-3 ép) Ostorként csattantasz farkaddal.
(53 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-3 ép) Vámpirizálsz (+5 ép). A ratifikátor
hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 0/0, a nekropoid:
0/0, a csontváz harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Szolgáidnak is jut 7%. A csontváz
harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 7,1) Északi irányba folyatod utadat. A termet valaki megtisztította a
torzszülöttektõl.
(M 6,1) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Megkönnyebbülten sóhajtasz
fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 5,1) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. A barlangszobában, ahová az
út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 4,1) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Szerencsétlenségedre,
torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid 2 káoszkígyó
(#146).
*** 1. KÖR *** A 2. káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot. Ezt most
megúsztad. Az 1. káoszkígyó elmormol egy csendvarázs varázslatot. A varázslat
nem hatott rád. A nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. Az 1. káoszkígyó
elkerülte a varázslatot. Megközelíted az 1. káoszkígyót. A csontváz harcos
a 2. káoszkígyó felé mozog. Bagó megközelíti az 1. káoszkígyót. Megtámadod
az 1. káoszkígyót. Felé suhintasz bal karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t
sebeztél). Harapni próbálsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Odacsapsz
farkaddal.
(48 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(14 sebzés). A csontváz
harcos a 2. káoszkígyót támadja. Bagó az 1. káoszkígyót támadja. Az 1.
káoszkígyó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy csendvarázs! Síri csend telepedik rád. Néhány rövid kézmozdulat után
a nekropoid létrehoz egy életszívás varázslatot. A 2. káoszkígyó
sebzõdik
16 ép-t. Megtámadod a 2. káoszkígyót. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(60 ép-t
sebeztél). Lecsapsz farkaddal.
(48 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten
szippantja be
(12 sebzés). A 2. káoszkígyó hörögve elterül.
[A csatában összesen 182 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 46/0, a nekropoid:
16/0, a csontváz harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+44%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 13% jut.
Viszed, ami mozdítható: 2 káoszkígyó pikkely.
(M 3,1) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 2,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. Ahogy belépsz a következõ
helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid
egy orgling sámán (#101) és egy orgling disznó (#84) [aura: imm.mérg.gázra:
16.].
*** 1. KÖR *** A nekropoid elmormol egy sorvasztás varázslatot. Az orgling
sámán végtagjai sorvadnak. Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát.
Megrohamozod az orgling kutyát. Az orgling disznó a csontváz harcost rohamozza.
A csontváz harcos megközelíti az orgling disznót. Bagó az orgling sámán
irányába megy. Megtámadod az orgling kutyát. Gyorsan felé lendítesz bal
karmoddal.
(49 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõrehajolva harapni próbálsz.
(60 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal.
(47 ép-t sebeztél). Fantasztikus
illatod hat rá
(9 sebzés). Az orgling kutya halálos sebet kapva a földre
zuhan. Az orgling disznó és a csontváz harcos egymással harcolnak. A csontváz
harcos megtántorodik. Bagó az orgling sámánt támadja.
*** 2. KÖR *** A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
életszívás. Az orgling sámán
16 sebzést kap. Néhány rövid kézmozdulat után
az orgling sámán létrehoz egy titánok szele varázslatot. Támadod az orgling
sámánt. Odacsapsz bal karmoddal.
(49 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Acsarogva
harapni próbálsz.
(61 ép-t sebeztél). Mérgezed! Lecsapsz farkaddal.
(58
ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(17 sebzés). Az orgling
sámán kileheli lelkét. Az orgling disznó és a csontváz harcos egymással
harcolnak. A csontváz harcos megtántorodik. A csontváz harcos hörögve elterül.
Bagó nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 3. KÖR *** A nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. Az orgling
disznó
16 sebzést kap. Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy!
Bagó az orgling disznó felé mozog. Az orgling disznót próbálod megsebezni.
Odacsapsz bal karmoddal.
(40 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Fogaidat
próbálod belemélyeszteni.
(62 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal.
(48 ép-t
sebeztél). Illatod zavarja
(4 sebzés). Az orgling disznó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 422 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 40/0, a nekropoid:
32/0, a csontváz harcos: 3/54.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Szolgáidnak is jut
12%. Elrakod a zsákmányt, ami egy üvegszimbólum. A nekropoid zabál. (+25%
jóllakottság.)
(M 2,2) A folyosó délre tart. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van
mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Útközben észreveszel
egy
liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
csontváz harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
az 2096 |
tárgy azonosítása |
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat.
A tudás kõamulettje: értéke 93 arany.
Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +3 intelligencia.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
ee 24417 1152 1166 1108 1138 134 |
sok-sok eladás |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Felkeresed a szint vegyesboltját. Megnézed,
hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap,
kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap,
üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél
(#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében
nyílpuska (#133) 54 ap, ében láncing (#134) 72 ap, díszes fejék (#135)
18 ap, khaldoran öv (#137) 54 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, villámöv
(#172) 72 ap, díszes villámöv (#177) 126 ap, suhanó csizma (#195) 72 ap,
pikkelypáncél (#223) 54 ap, törpe balta (#224) 7 ap, kék szem szimbólum
(#260) 378 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001)
155 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 231 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69
ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, bíbor láncing (#1032) 194 ap, bõr mellvért
(#1046) 112 ap, bronz mellvért (#1047) 177 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap,
nagy pajzs (#1062) 86 ap, vaspajzs (#1063) 159 ap, vassisak (#1076) 41
ap, szárnyas sisak (#1077) 86 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk
(#1092) 69 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap,
csillogó fejpánt (#1108) 138 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma
(#1122) 69 ap, zangrozi csizma (#1123) 138 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap,
kék köpeny (#1137) 62 ap, díszes köpeny (#1138) 129 ap, zöld köntös (#1151)
25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, díszes köntös (#1153) 138 ap, könnyû
íj (#1271) 41 ap, hosszú íj (#1272) 86 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69
ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, görbekard (#1316)
41 ap, hosszúkard (#1317) 86 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 86 ap, hosszú lándzsa (#1333) 159 ap, a gyorsaság bõr mellvértje
(#3746) 287 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 200 ap, a védekezés vassisakja
(#4676) 216 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 200 ap, az élet bíbor
láncinge (#5082) 462 ap, az élet malachitgyûrûje (#5277) 336 ap, a gladiátor
csatos öve (#6116) 254 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 274 ap, a harcos
utazóköpenye (#7886) 254 ap, a harcos átlátszó köntöse (#7902) 403 ap,
a merénylõ karikaszimbóluma (#11111) 267 ap, a sas bõr mellvértje (#15896)
345 ap, a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) 259 ap, az energia könnyû
íja (#18821) 274 ap, a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 403 ap, a tûz szöges
öve (#22318) 449 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 118 ap, a jég könnyû
láncinge (#22631) 244 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 157 ap, a jég vívótõre
(#22903) 457 ap, az enyészet karikaszimbóluma (#23261) 151 ap, az enyészet
nehéz nyílpuskája (#23337) 324 ap, a villám csonttõre (#23801) 142 ap,
a méreg kék köpenye (#24087) 263 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 142
ap, a méreg ezüst fülbevalója (#24207) 263 ap, a méreg hosszú íja (#24222)
287 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 157 ap, a regenerálódás díszes
pikkelyvértje (#24417) 324 ap, a sün csontamulettje (#25047) 270 ap, a
szalamandra bõr mellvértje (#25796) 228 ap, a szalamandra csepp fülbevalója
(#26006) 138 ap, a szalamandra hosszúkardja (#26067) 287 ap, a yeti kerek
pajzsa (#26261) 157 ap, a yeti nagy pajzsa (#26262) 287 ap, a yeti karikaszimbóluma
(#26411) 151 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 142 ap, a sav barbár
lándzsája (#26981) 157 ap, az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) 270
ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 287 ap, az ellenállás ezüst fejpántja
(#28557) 270 ap, az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 270 ap, a sólyom
kerek pajzsa (#29411) 157 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 138 ap.
Eladsz 1 a regenerálódás díszes pikkelyvértjét 87 aranyért. Hoppá! A valódi
érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladsz 1 átlátszó köntöst 18 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis
arany lapul!
Eladsz 1 csatos övet 5 aranyért. Eladsz 1 csillogó fejpántot 37 aranyért.
Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 2 díszes köpenyt 68 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis
arany lapul!
Eladsz 14 ében láncinget 322 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 16 hamis
arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
ee 1061 1150 1060 223 232 4 |
sok-sok eladás |
Eladsz 1 kerek pajzsot 11 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany
lapul!
Eladsz 1 köntöst 2 aranyért. Eladsz 1 pajzsot 5 aranyért. Eladsz 2 pikkelypáncélt
34 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 szent templomi maszkot 127 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt
7 hamis arany lapul!
Eladsz 10 törpe pikkelyvértet 140 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7
hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
ee 1136 1001 225 260 7 224 |
sok-sok eladás |
Eladsz 1 utazóköpenyt 5 aranyért. Eladsz 1 vas lemezpáncélt 41 aranyért.
Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 óriás fülbevalót 116 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 6 hamis
arany lapul!
Eladsz 1 kék szem szimbólumot 121 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 6
hamis arany lapul!
[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 5 kést 5 aranyért. Eladsz 9 sziklarepeszt
9 aranyért. Eladsz 1 rozsdás kardot 3 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt
1 hamis arany lapul!
Eladsz 5 harci fejszét 25 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany
lapul!
Eladsz 4 törpe baltát 8 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany
lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
h 8 100 |
8. tárgy használata |
Elhagyod a boltot. Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel.
A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod megnõtt, új mérete 16.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
be 29 30 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 3000 aranyat kívánsz eljátszani, 30 kör
alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk,
melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 drágakõ.
[4. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod
(+20% jóllakottság).
[7. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom
süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[9. kör:] Ebben a körben
a nyereményed 1600 arany.
[11. kör:] Felfigyelsz egy, az asztalok közt ügyködõ tolvajra. Hamarosan
látod, hogy az õröknek is szemet szúrt, elkapják és kidobják.
[12. kör:] Ebben a körben a nyereményed 200 arany.
[14. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 hõsiesség itala.
[17. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 zöld manaital.
[18. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 hõsiesség itala.
[20. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod
(+20% jóllakottság).
[21. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 sárga
gyógyital.
[22. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 arany tóken.
[ld. enc.]
[23. kör:] Ebben a körben a nyereményed 100 arany.
[25. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod
(+20% jóllakottság).
[27. kör:] Ebben a körben a nyereményed 600 arany.
[29. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 óriásnövés itala.
[30. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a káosz õrült pajzsa.
A maradék körökben sajnos veszítettél. [30 TVP-t használtál fel, maradt
még 207.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami
fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419).
*** 1. KÖR *** A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
sorvasztás. A xenomorf csecsemõ végtagjai sorvadnak. A xenomorf csecsemõ
feléd rohan. A xenomorf csecsemõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A csontváz
harcos elindul a xenomorf csecsemõ felé. Bagó megközelíti a xenomorf csecsemõt.
A xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Elõre szúr bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a
bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-12%). A xenomorf csecsemõt próbálod
megsebezni. Felé ütsz bal karmoddal.
(48 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A
fogaiddal támadsz.
(64 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal.
(48 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Megérzi illatodat
(15 sebzés).
A xenomorf csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 189 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 0/0, a nekropoid:
0/0, a csontváz harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Szolgáidnak is jut 8%. Fényes gyõzelmed
után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2232 sebzést okoztál,
és 148 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
16
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 209 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
504 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Kara Sloan, egy gyanúsan kedvesen mosolygó nõ vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 102. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (15) / 6.35 |
[2] IQ: |
10 (15) / 5.30 |
[3] ügyesség: |
10 (13) / 1.45 |
[4] egészség: |
12 (15) / 2.32 |
[5] mágia: |
11 (15) / 1.74 |
[6] gyorsaság: |
17 (14) / 0.87 |
[9] Méret/ép: |
188 (269) / 269 |
Min. méret: |
190 |
Barlangméret: |
190 |
|
|
Varázspont: |
164 / 151 |
Képességpont: |
30 / 59% |
Hõsi pont: |
56 (5) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
61% |
Galetki erõ: |
747 / 417 |
Hírnév : |
816 |
Jóllakottság: |
157% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
22 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
11 (0) |
Torzsz. csaták: |
734 (11) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
695 (11) |
Leölt torzszülött: |
1212 (27) |
Pszi csaták: |
47 (0) |
Pszi
gyõzelmek: |
26 (0) |
Ájulások száma: |
16 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: tisztogató (29)
Speciális
képességeid:
+10 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +2 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 30-as Klánkalandot (KK 30)!
(összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Mutass be legalább 20 különbözõ fajta
fegyvert. 3.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
14 (27) / 6.02 |
[15] regeneráció: |
14 (22) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
10 (14) / 0 |
[17] vastag bõr: |
11 / 0.80 |
[18] tûzimmunitás: |
4 (5) / 2.40 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (5) / 0 |
[20] savimmunitás: |
4 (5) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (5) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 (5) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 / 0 |
[24] rezisztencia: |
6 / 0 |
[25] illat: |
13 (15) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
9 / 1.83 |
[47] zárnyitás: |
8 / 3.90 |
[48] mászás: |
7 / 1.51 |
[49] rugalmasság: |
6 / 0.40 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 (8) / 4.70 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.81 |
[52] auraészlelés: |
6 / 1.48 |
[53] ékszerészet: |
3 / 1 |
[54] kereskedelem: |
7 / 4.73 |
[55] szívósság: |
10 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 3.56 |
[57] gyógynövények: |
6 / 2.43 |
[58] nyomkeresés: |
11 (13) / 3.35 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.85 |
[60] pszi támadás: |
9 / 3.19 |
[61] pszi energia: |
9 / 2.34 |
[62] lopás: |
7 / 1.14 |
[63] éberség: |
3 / 0.45 |
[64] átokszórás: |
10 (12) / 2.80 |
[65] álcázás: |
11 / 0.25 |
[66] lopakodás: |
6 / 0.43 |
[67] régészet: |
5 / 0.95 |
[68] zene: |
5 / 4.05 |
[69] tanulás: |
5 / 0.80 |
[70] idézés: |
3 / 0 |
[71] javítás: |
12 / 3.20 |
[72] építés: |
8 / 1.27 |
[73] felderítés: |
5 / 0.25 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
16 (19) / 0.19 |
[101] szakért.: |
10 (13) / 2.46 |
[102] roncsolás: |
12
(14) / 0 |
|
fog |
[103] méret: |
16 (18) / 0 |
[104] szakért.: |
10 (12) / 2.40 |
[105] sebzõ méreg: |
9
(11) / 0 |
|
farok |
[106] méret: |
16 (18) / 0 |
[107] szakért.: |
8 (10) / 2.32 |
[108] vámpirizáció: |
8
(10) / 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
4 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[37] egokínzás: |
4 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
4 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[152] felejtés: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.12 |
[163] kineport: |
3 / 0.40 |
[27] kisebb gyógyítás: |
4 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 1.16 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[34] méregfelhõ: |
5 / 0.96 |
[28] óriáserõ: |
5 / 0.06 |
[38] parancs: |
5 / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
7 / 0.56 |
[30] sorvasztás: |
5 / 0.18 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
6 / 1.24 |
[159] szellemidézés: |
3 / 0.16 |
[167] tombolás: |
4 / 0 |
[132] tudati méreg: |
9 / 1.42 |
[16] tûzpajzs: |
5 / 0.06 |
[14] vakító fény: |
5 / 0.12 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
34 méreg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (1).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Bagó, a molitár |
54/33 |
197% |
200% |
7 / 6.26 |
harcol |
[2] nekropoid |
48/48 |
197% |
200% |
4 / 3.25 |
harcol |
[3] csontváz harcos |
50/50 |
114% |
120% |
1 / 0.32 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
b 1 |
kf 250 100 |
ep 14 15 |
le 250 |
|
HARCI PROGRAMOD |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #79. Prioritás: 100. |
1: méregfelhõ t.var. ha a harc 2, köre van, és ha ellenfeled #131. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 0 61;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 5 4 3 6;
PSZ 46 47 48 66;
HE 1;
PT 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület),
#10 (1. épület), #19 (7. épület), #29 (8. épület), #50 (20. épület),
#430 (99. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 3833. Jelenleg az istálló építésén dolgozol,
eddig 161 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Gommarion. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 7 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bûz csatos öve (#29066) |
* |
1 a gólem köpenye (#8335) |
|
1 a káosz
õrült pajzsa (#11424) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
* |
1 a tökéletesség vándorcsizmája
(#21821) |
|
1 a tûz kék köpenye (#22287) |
* |
1 ezüst fejpánt (#1107) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 mintrogi erõöv
(#262) |
|
1 vassisak (#1076) |
* |
1 woorgard vért (#808) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a háború köve (#156) |
|
1 a ragadozó ezüst nyaklánca (#20082) |
* |
1
a sün keresztszimbóluma (#25063) |
|
1 a szakács üstje (#192) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség
ezüst fülbevalója (#21957) |
* |
1 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926) |
|
2 a tudás kõamulettje (#2096)
|
|
10926 arany (#1) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum
(#254) |
|
137 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
* |
1 ezüstmedál (#208)
|
|
1 görényfarok (#189) |
|
700 hamis arany (#809) |
* |
1 Istencsászár obszidiángyûrûje
(#42180) |
|
2 kõamulett (#1196) |
|
2 malachit karkötõ (#1241) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
7 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 arany tóken (#764) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 fekete csuha (#586)
|
|
6 fekete dukát (#218) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
2 hebrencs csapda
(#582) |
|
1 kötél (#128) |
|
5 Krónika (#783) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 nekrofun medál (#513) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
Fegyverek |
|
1 a légzés hosszúkardja (#27867) |
|
1 a méreg íja (#24220) |
|
1 a szalamandra
rövid tõre (#26052) |
|
1 a yeti barbár lándzsája (#26531) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
2 csonttõr
(#1301) |
|
12 ében nyílpuska (#133) |
|
12 ében tündekard (#132) |
|
1 hosszú íj (#1272)
|
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 tõr (#1300)
|
|
1 törp szekerce (#235) |
|
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
8 csótányláb (#25) |
|
9 elfu moha (#33) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
16 gyilkos boróka
(#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
17 hónakkupók (#30) |
|
5 hõsiesség itala
(#52) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
12 liánvirág (#24)
|
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
19 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás
itala (#51) |
|
11 mézfû (#29) |
|
13 mitulen fû (#20) |
|
1 muskil (#37) |
|
6 óriásnövés itala (#60) |
|
17 ragálygomba (#26) |
|
3 rémcserje (#34)
|
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
12 sárkányvirág (#32) |
|
9 sötét mák (#23)
|
|
5 szemani gomba (#36) |
|
8 tejfonál (#28) |
|
26 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
10 velparaj (#35) |
|
19 winropu moha (#22) |
|
4 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
10 barna manakõ (#149) |
|
4 duzzadt xenópete
(#479) |
|
32 ekinda haj (#147) |
|
20 elektronit (#141) |
|
9 húsevõ bibe (#151)
|
|
12 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
18 mandibula
(#157) |
|
7 molad púp (#16) |
|
8 molitár háj (#165) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
7 õsi relikvia (#17) |
|
12 pirgamit (#152)
|
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
6 smaragd esszencia (#229) |
|
3 szójer csáprágó
(#231) |
|
3 xenópete (#278) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1146 arany (#1), 1 liánvirág (#24),
1 sárga gyógyital (#61), 1 drágakõ (#2), 1 arany tóken (#764), 84 hamis
arany (#809), 2 üvegszimbólum (#138), 1 a káosz õrült pajzsa (#11424),
1 malachit karkötõ (#1241), 3 óriásnövés itala (#60), 2 zöld manaital
(#63), 1 a gólem köpenye (#8335), 2 káoszkígyó pikkely (#230), 1 mintrogi
erõöv (#262), 1 xenópete (#278), 5 hõsiesség itala (#52), 1 vassisak
(#1076).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 2
pikkelypáncél (#223), 1 utazóköpeny (#1136), 1 szent templomi maszk (#232),
4 törpe balta (#224), 5 kés (#5), 1 óriás fülbevaló (#225), 1 pajzs
(#1060), 14 ében láncing (#134), 1 csatos öv (#1166), 2 díszes köpeny
(#1138), 1 a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417), 1 vas lemezpáncél
(#1001), 1 köntös (#1150), 9 sziklarepesz (#13), 10 törpe pikkelyvért
(#4), 1 rozsdás kard (#131), 5 harci fejsze (#12), 1 kék szem szimbólum
(#260), 1 átlátszó köntös (#1152), 1 csillogó fejpánt (#1108), 1 kerek
pajzs (#1061), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZIKLAÓRIÁS SÁMÁN (189. LÉNY) A sziklaórások legokosabbjai és legbölcsebbjei
közül kerülnek ki a sámánok, akik a szellemekkel tartják a kapcsolatot.
Ezek a sámánok éppen olyan jól tudnak gyógyítani, mint szellemet idézni,
és a harcban is jó hasznát veszik mágikus tudásuknak.
MINTROGI ERÕÖV (262. TÁRGY) A Mintrogi erõöv a Mintrogról, az egyik leghíresebb
galetki mágusfejedelemrõl kapta nevét. Mintrog egy egész képességnövelõ
varázstárgy családot fejlesztett ki néhány száz évvel ezelõtt, a káoszmatériák
tanulmányozása közben. Az öv 3-mal növeli az erõdet.
MAUG ENTITÁS (185. LÉNY) A maug entitásokról a mai napig vitatkoznak
a galetki ifjak - vajon tényleg létezik ilyen ocsmány torzszülött? Vagy
ez nem más, mint egy próba, egy illúzió, amit az õsök a galetkik tesztelésére
találtak ki? Az biztos, hogy nem mindegy, milyen támadási formát alkalmazol
a maug entitással szemben - bizonyos módszerek már eleve kudarcra vannak
ítélve.
ARANY TÓKEN (764. TÁRGY) Ha a kaszinóban valaki arany tókent nyer, akkor
különleges szerencséje volt. Ilyen esetben át kell sétálnia a kaszinó széfjébe,
ahol a kedvéért felnyitják a páncéltermet, és átadnak neki egy különleges
nyereményt, amelyet a kaszinó vezetõje véletlenszerûen választ ki, az értéke
felõl azonban nem lehet kétséged. Az arany tókenjeid beváltásához a H 764
parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ha több arany tókened van, akkor sem
szükséges mennyiségi paraméter, azonnal beváltod mindet. Ha több arany
tókened van, és nincs tárgyhelyed már, a beváltást nem hajtod végre, nehogy
elvesszen a nyeremény.
Az arany tókenekkel még egy dolgot csinálhatsz:
ha legalább 5-öt összegyûjtesz, átválthatod õket 1 platina tókenre a kaszinó
körül lebzselõ spekulánsoknál. Ehhez a Tóken Csere: TCS {tóken} {mennyiség}
parancsot add ki. Pl. a TCS 764 10 parancs hatására átváltasz 10 arany
tókent 2 platinára. Nem átadható.