Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 20:30:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4006-43

Karakterszám: 4006 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 43 Játékhét: 523
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 865
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2021. már. 3. 20h:11'
A következõ fordulód táplálható: 2021. már. 4.

E-mail!

SAGENA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1955.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

be 4 34 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmagyarázod, hogy a párbajozás harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.) [ld. enc.]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

kno 34 3 61 3 60 3 34. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a párbajozás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a párbajozás szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

kno 50 1 57 1 50. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

t 64 12 64. szakértelem tanulása 12 TVP-ért
Azt gyakorlod, hogyan vagy képes csak úgy spontán minél cifrább, minél sértõbb átkot megereszteni képzeletbeli vitapartnered felé.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

var 132 3 132. varázslatra 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot tudati méreg varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen tudati méreg varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

bb 5 4 16 több épület meglátogatása
[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Köszöntöd, és 15 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** Az 1. nekropoid elõhív egy sorvasztás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Heves kézmozdulatok közepette a 2. nekropoid elmormol egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Az 1. nekropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az 1. nekropoidot. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Rúgsz bal lábaddal. (4 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (12 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. nekropoid ellõ egy életszívás varázslatot. 14 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. nekropoid gyógyul 14 ép-t. A 2. nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Sebzõdsz 14 ép-t. Támadod az 1. nekropoidot. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (5 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Rúgsz bal lábaddal. (3 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Bûzöd fojtogatja (9 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz 14 ép-t. Az 1. nekropoid gyógyul 14 ép-t. A 2. nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. 14 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az 1. nekropoidot. Felé suhintasz jobb karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). A hasát célzod bal lábaddal. Fürgén elhajolt. Bûzöd fojtogatja (11 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Az 1. nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. 14 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. nekropoid gyógyul 14 ép-t. A 2. nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. 14 életpontnyit sebzõdsz. Támadod az 1. nekropoidot. Rávágsz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (4 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Szagod látható benyomással van rá (10 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 84 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+54 életpont.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Hozzád lép egy oktató, látszik, hogy megismer.
- Á, Sagena! Az egész szinten ismert a gyógyító füvek szakértelemben való jártasságod. - elpirulsz a dícséret hallatán. - Nem volna kedved esetleg egy elõadást tartani? Korrekt fizetséget kapnál! (17. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 40-es Klánkalandot (KK 40)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Egy mutáns úgy burjánzik, úgy tenyészik, hogy a sok-sok csáp és egyéb kinövés szemet gyönyörködtetõ. Gyere el a klánépületbe, ha már legalább három harci végtagot növesztettél!
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

k 99 17 21 kaland elvállalása
Ellátogatsz arra a helyre, ahol elõzõ alkalommal találkoztál Troy Archiddal. És igen, ugyanazon a kövön ül! Ezúttal azonban nem veszik körbe a hallgatók, láthatóan vár valakire - nos, valószínûleg pontosan terád. Egyenesen feléd néz, biztatóan mosolyog, és int, hogy lép közelebb. Átadod a drágakövet, amit õ fejhajtással köszön meg.
- Nagyon kedves tõled, Sagena, hogy meglátogattál! Nagylelkûségednek köszönhetõen, ma sem lesz gondom az ebéddel. - azzal magasba emeli a drágakövet, megforgatja a milgandok fényénél, majd egy gyors mozdulattal a zsebébe csúsztatja. - Nos, egy történetet ígértem... Egy történetet, amire mindig emlékezni fogsz! - ahogy beszélni kezd, a külvilág szinte megszûnik létezni számodra. A bárd szavai lévén életre kel a mese, lelki szemeid elõtt látod a történetet.
- Élt egyszer egy ifjú galetki, nemes õsök leszármazottja, a neve Rintelki Anator volt. Szülei családfájukat egészen az elsõ menekülteket vezetõ nemesekig vezették vissza. Amikor fiuk elérte a 12 éves kort, hogy megkezdhesse a felnõtté válás ceremóniáját a Rúvel hegy alsó szintjén, gondoskodtak róla, hogy származása ellenére semmiféle különleges bánásmódot ne kapjon. Anator egy volt a szintre megérkezõ riadt és kissé félõs kamaszokból. De mivel erõs és okos volt, gyorsan beilleszkedett, megtalálta a helyét. Minden vadászata sikeres volt, könnyedén teljesítette a feladatokat, amelyeket a szint vezetõi adtak neki. A vele együtt érkezõk közül elsõként költözött tovább, és két év múlva már a fogak szintjének lakója volt. Szülei, amikor híreket kaptak felõle, nagyon büszkék voltak rá, és õ meg is akart felelni az elvárásaiknak. Számos kitüntetést kapott a helytartótól és az akadémiától, és a szinten, az idõsebb galetkik között is igen kevés akadt, aki ki merte volna hívni egy portyára. Aztán megtörtént az a dolog, ami örökre megváltoztatta az életét... khm... - a bárd torokköszörülése kizökkent a varázslatból. - Fiam, teljesen kiszáradt a torkom a történetmondásban! Hoznál nekem egy korsó gombasört a Feketeszakállú Orglingból?
Biccentesz, és futásnak eredsz. Te ritkán fanyalodsz alkoholra, mert a vadászat során meggyengíti a kart és eltompítja az elmét. Így aztán eltart egy darabig, amíg végül megtalálod a lakószint hátsó szegletében a nevezett talponállót. Sietsz vissza a gombasörrel, ahogy tudsz, de a téren már nem találsz senkit. Bosszús vagy, hiszen kíváncsi voltál a történet folytatására! Csak abban reménykedsz, hogy talán a következõ napon itt találod a mesemondót.
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]

(17. kaland:) Úgy érzed, kellõen felkészült vagy ahhoz, hogy egy elõadást tarts az akadémián a kezdõ galetkiknek, akik épphogy csak elsajátították a füvek ismeretét. Egy tágas, kényelmes barlangba vezetnek. Elakad a lélegzeted: több, mint harminc galetki vár rád!
[Vezetõkészség próba 2-es küszöbre: sikeres]
Magabiztosan a fiatal galetkik elé lépsz, és hozzálátsz az elõadáshoz. A füvekrõl beszélsz, arról, hogy melyiket hogyan lehet felismerni, hogyan kell õket begyûjteni, meg hasonlók.
[Meggyõzõkészség próba 4-es küszöbre: sikeres]
A diákok csillogó szemmel figyelnek, látszik rajtuk, hogy érdekes, amit mondasz. Aztán elérkezik az elõadás legizgalmasabb része: egy kísérletet kell bemutatnod, amely során elõre kikészített füveket keversz össze és fõzöl varázsitallá! A diákok izgatottan figyelnek.
[Varázsitalfõzés próba 5-ös küszöbre: sikeres]
A kísérlet tökéletesen sikerül, az elkészített hajnövesztõt mindenki végigkóstolhatja. A diákok nevetve tapogatják frissen serkent szakállukat. Te azonban még nem lazítasz: tudod, hogy most következik az elõadás leghúzósabb része, a kérdések! A diákok kérdéseinek kereszttüzében kevés a szaktudás - hihetetlenül éles elme szükséges.
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres]
Egyszerre többfelé figyelsz, értelmesen válaszolsz, egyszóval tökéletesen kiállod a próbát! A diákok vidáman, feldobódva távoznak, az oktató is elégedettnek tûnik veled.
- Gratulálok, és köszönjük az elõadást! - fizetségként a kezedbe nyom egy tucatnyi drágakövet, és megvendégelnek egy vacsorával (+25% jóllakottság.) Jókedvûen távozol, érzed, hogy az elõadás rád is jó hatással volt.
(+4 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(21. kaland:) Felkeresed Ertyon meditátort. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

m 11 9 3323 1411 1245 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,9) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 11,10) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 11,11) A délre vezetõ folyosót követed. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** A protolisk lárva megközelíti az agglomerátort. Az agglomerátor feléd mozog. Megközelíted az agglomerátort. A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. Elhibázta. Megpróbál megmarni fogával. Félrehajoltál. Beléd próbál marni fogával. Nem talált. Az agglomerátort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (8 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Megtámadod az agglomerátort. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (5 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (11 sebzés). Az agglomerátor rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Elkerülted. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Mellé! Elõrehajolva harapni próbál fogával. Elhibázta. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az agglomerátort. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (6 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (9 sebzés). Az agglomerátor rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Nem talált. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Nem talált. A protolisk lárva az agglomerátort támadja.
*** 4. KÖR *** A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor téged támad. Támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Beléd próbál marni fogával. Mellé! Az agglomerátort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (6 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 10/0.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 11,10-es mezõn vagy.
(M 12,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 11,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 10,9) A folyosó nyugatra visz. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 10,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,9) A következõ terem keletre van, így arra mész. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 10,9) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
Kimész a Csarnokból.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

m 11 7 4111 2121 2121 2121 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,7) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 10,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Üres szobába érkezel.
(M 10,6) A négy égtáj közül északot választod. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Nocsak, mit találtál! 1 mátekel gomba ! Óvatosan begyûjtöd.
(M 10,5) Irány észak! Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 10,4) Irány észak! A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 11,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) Észak felé mozogsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 11,3) A keletre menõ folyosót követed. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (sebzõdsz 8 ép-t.)
(M 11,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,3) Kelet felé mozogsz. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 12,2) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Az agglomerátor feléd rohan. A protolisk lárva megközelíti az agglomerátort. Megközelíted az agglomerátort. Az agglomerátor rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (8 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Megtámadod az agglomerátort. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (7 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (11 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az agglomerátort. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (5 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (11 sebzés). A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Mellé! Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Savat lehelsz ellenfeledre. (5 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (9 sebzés). A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Acsarogva harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Támadod az agglomerátort. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (7 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (10 sebzés). Az agglomerátor téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Beléd próbál marni fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 7/0.] A küzdelem eredménye döntetlen. Újra a 12,3-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+19 életpont.)
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

szgy 3 szolga gyógyíttatása körönként max. 3 alkalommal
Szolgáidat egy körben max. 3 alkalommal gyógyíttatod a templomban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

szl 20 szolgák lélekenergia-részesedése 20%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 20 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 41 vadászat
Kimész a Csarnokból. [Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** A protolisk lárva az agglomerátor irányába megy. Az agglomerátor máris elõtted terem! Az agglomerátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor téged támad. Beléd próbál marni fogával. Nem talált. Támad fogával. Elkerülted. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Támadod az agglomerátort. Savat lehelsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (9 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (8 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (12 sebzés). A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor téged támad. Támad fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját, támad fogával. Félrehajoltál. Megpróbál megmarni fogával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (10 sebzés). Az agglomerátor rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva harapni próbál fogával. Ez mellément. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Nem talált. A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (5 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (13 sebzés). A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 8/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 5% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 29 arany és egy hamis arany. A protolisk lárva az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

vd 41 vadászat
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Ahogy belépsz a terembe, rögtön érzed a mágia tömény jelenlétét. A terem egy sarkában valami döbbenetes dolgot pillantasz meg. Apró, zselészerû, lüktetõ golyók tömege egy széles és vastag függönyt alkot, amely a magasból lóg alá. A furcsa képzõdmény tetején pedig valami mozgást látsz! A dolog veszélyesnek látszik, de rögtön életre kel benned a felfedezõ. Vajon mi lehet odafent? Érdemes lenne valamikor megvizsgálni. (362. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** A kõzúzó máris elõtted terem! A kõzúzó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk lárva a kõzúzó irányába megy. A kõzúzó rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. (7 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a kõzúzót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (13 ép-t sebeztél). A protolisk lárva a kõzúzót támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A kõzúzó rád támad. Elõresuhint nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás). A protolisk lárva a kõzúzót támadja. Megtámadod a kõzúzót. Savat lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). A kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 9/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak is jut 6%. Elrakod a zsákmányt, ami 4 drágakõ. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+16% jóllakottság.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

vd 41 vadászat
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektraton ellõ egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 5 ép-t. A protolisk lárva megközelíti az elektratont. Megközelíted az elektratont. A protolisk lárva az elektratont támadja. Az elektratont próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Szagodtól fuldoklik (15 sebzés). Az elektraton hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 7/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%). Szolgáidnak 6% jut. Viszed, ami mozdítható: egy elektronit, 22 arany és egy hamis arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

mak 2 4 2. makró definiálása/hívása
2. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
szl 90 szolgák lélekenergia-részesedése 90%
[Parancs 2. makróba tárolva.] Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal
[Parancs 2. makróba tárolva.]

vd vadászat
[Parancs 2. makróba tárolva.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
szl 20 szolgák lélekenergia-részesedése 20%
[Parancs 2. makróba tárolva.] Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 20 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Vérescsápú Nald 'Wo, egy , egy harcias, õrült tekintetû galetki férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, a sebesség vándorcsizmája, könnyû láncing, szivárvány karkötõ, sisak, az egyensúly gyûrûje, a kígyó csatos öve, a szakács üstje, fekete nadrág. Vérescsápú Nald 'Wo mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Vérescsápú Nald 'Wo finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kis orgling sámán. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Lucifer, egy kopasz, zöld szemû, barna bõrszínû férfi. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Végignézed a felszerelését: malachitgyûrû, kristályamulett, sárgaréz nyaklánc, szivárvány karkötõ, csontmaszk, fekete csizma, a tökéletesség utazóköpenye, az egyensúly gyûrûje. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a zombi mester. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenó lárva (#416) és egy xenó atka (#415). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A xenó lárva közelebb jön, hogy támadhasson. A xenó atka a protolisk lárvát rohamozza. A xenó lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk lárva megközelíti a xenó atkát. A xenó lárva rád veti magát. A xenó lárva savat lehel rád. (16 ép-t sebzõdtél). A xenó atka és a protolisk lárva egymással harcolnak. Támadod a xenó lárvát. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). A hasát célzod bal lábaddal. (16 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Nehezen bírja a szagodat (5 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó lárva rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (15 ép-t sebzõdtél). A xenó atka és a protolisk lárva egymással harcolnak. A protolisk lárva hörögve elterül. Támadod a xenó lárvát. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Célozni próbálsz bal lábaddal. (11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Szagodtól fuldoklik (7 sebzés). A xenó lárva kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A xenó atka rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap. (19 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a xenó atkát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Célozni próbálsz bal lábaddal. Nem találtál. Szagodtól fuldoklik (13 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A xenó atka rád támad. A csáprágójával támad. (15 ép-t sebzõdtél). Támadod a xenó atkát. Lecsapsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Elõrerúgsz bal lábaddal. (14 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Szagod látható benyomással van rá (12 sebzés). A xenó atka halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 138 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 8/33.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+71%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +9 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 485 sebzést okoztál, és 231 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 237 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sagena, egy mosolyogva üdvözölõ, számtalan harcra kifejlesztett végtagja egyikével integetõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 43. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (7) / 2.50
[2] IQ: 5 (8) / 4.22
[3] ügyesség: 11 (13) / 1.01
[4] egészség: 7 / 2.60
[5] mágia: 6 (7) / 1.30
[6] gyorsaság: 5 (2) / 1.74
[9] Méret/ép: 72 (76) / 46
Min. méret: 72
Barlangméret: 72
PONTJAID
Varázspont: 72 / 72
Képességpont: 17 / 68%
Hõsi pont: 18 (5)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 33%
Galetki erõ: 300 / 178
Hírnév : 244
Jóllakottság: 117%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 20 (0)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 271 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 223 (4)
Leölt torzszülött: 316 (5)
Pszi csaták: 2 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 20 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (17)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 27%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Legyen legalább három harci végtagod. 2.) Gyõzz le párviadalban egy tudóst! 3.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 7 / 2.34 [15] regeneráció: 7 (10) / 0 [18] tûzimmunitás: 5 (6) / 0.80
[19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0.40 [21] elkt.immunitás: 6 (7) / 1 [24] rezisztencia: 2 / 0
[25] bûz: 12 / 0 [34] párbajozás: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 1.96 [47] zárnyitás: 4 / 1.25 [48] mászás: 5 / 1.39
[49] rugalmasság: 5 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 4 / 1.05 [51] transzformáció: 3 / 1.20
[52] auraészlelés: 1 / 0.20 [54] kereskedelem: 1 / 0.35 [55] szívósság: 4 / 0
[56] varázsitalfõzés: 3 / 0.10 [57] gyógynövények: 3 / 0.35 [58] nyomkeresés: 3 / 1.54
[59] vezetõkészség: 2 / 0.15 [60] pszi támadás: 3 / 0 [61] pszi energia: 3 / 1
[64] átokszórás: 7 (9) / 1.10 [65] álcázás: 8 / 0.59 [66] lopakodás: 1 / 0.05
[69] tanulás: 3 / 0.48        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 (8) / 0 [101] szakért.: 10 (11) / 2.38 [102] energiaszívás: 10 / 0  
bal láb [103] méret: 7 / 0 [104] szakért.: 10 / 2.07 [105] vámpirizáció: 11 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 4 / 0.16 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0 [28] óriáserõ: 4 / 1.08
[132] tudati méreg: 4 / 0        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] protolisk lárva 32/0 73% 195% 1 / 0.17 ájult
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 3 5 8
ism 3
p
pv 5 4 3 8
2. Makró
szl 90
ism 3
vd
szl 20
5. Makró
pv 1
ism 3
p
pv 5 4 3 8

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellenfeled #41.
2: elektromos kéz t.var. ha 4 vagy több ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 30 50; VI erõ:150% ép:30%; PV 5 4 3 8; PSZ 48 47 65; HE 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (8. épület), #362 (43. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a káosz bíbor pajzsa (#5574) * 1 a káosz fehér öve (#7029) * 1 a kobra mellvértje (#7345)
1 az elefánt köpenye (#16435) 1 díszes fejpánt (#1106) * 1 halotti maszk (#1091)
1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 köpeny (#1135) 2 pajzs (#1060)
5 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136) 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
* 1 a hatalom gyûrûje (#7075) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a túlélés amulettje (#21445) 588 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 45 drágakõ (#2) 1 gyûrû (#1225)
63 hamis arany (#809) 2 karkötõ (#1240) 1 kék gömb (#143)
1 kristályamulett (#130) * 1 Rogan karkötõje (#145) 2 sárgaréz nyaklánc (#1181)
* 3 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
3 fekete dukát (#218) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a bérmágus nyílpuskája (#17485) 1 a harcos könnyû íja (#8021) * 1 a regenerálódás hosszú íja (#24672)
1 csonttõr (#1301) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 3 harci fejsze (#12)
4 kerek kõ (#11) 5 kés (#5) 1 rozsdás kard (#131)
3 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 2 elonotichlan (#31) 4 gyilkos boróka (#27)
4 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 4 liánvirág (#24)
4 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 3 mézfû (#29)
6 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 3 ragálygomba (#26)
6 sötét mák (#23) 5 tejfonál (#28) 2 védelem itala (#59)
7 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479) 6 elektronit (#141)
7 húsevõ bibe (#151) 4 lemúr hártya (#161) 8 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 4 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
5 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480) 17 õsi relikvia (#17)
8 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a védekezés köntöse #4750 (4).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 36 arany (#1), 2 hamis arany (#809), 1 mátekel gomba (#21), 1 elektronit (#141), 15 drágakõ (#2), 1 hónakkupók (#30), 1 óriási xenópete (#480).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PÁRBAJOZÁS SZAKÉRTELEM
Ha egy már ismert torzszülöttel kerülsz szembe, akkor általában tudod mire számíthatsz. Tudod, hogyan kell védekezned, mi ellen kell felkészülj. Viszont egy másik galetkivel való harc sokkal érdekesebb, és meglepetésekkel tarkítottabb szokott lenni. Persze ahogy egyre több és több idõt töltesz a hegyben, egyre tapasztaltabb vagy abban is, hogyan védekezhetsz a galetkik pusztító leheletei, óriási végtagjai, és gyilkos varázslatai ellen. Ezt mutatja meg a párbajozás szakértelem, mely a galetkiharcoktól fejlõdik, és természetesen KNO-ból is szabadon növelhetõ. Másik galetki ellen a párbajozás szakértelmed minden szintje eggyel növeli vastag bõr képességedet és minden elemi immunitásodat. A szakértelem minden második szintje pedig rezisztenciádat és kontaktméreg immunitásodat növeli eggyel.



KIS ORGLING SÁMÁN (102. LÉNY)
Összeaszott, iszonyatosan csúnya orgling nõstény, amely mágikus képességekkel (és ebbõl még nem következik, hogy intelligenciával!) bír. Szerencsére, még nem annyira öreg és tapasztalt, mint az igazi orgling sámánok. Az orgling sámán által birtokolt üvegszimbólumnak köszönhetõen jelentõs varázserõvel bír, legalábbis orgling viszonylatban.



ZOMBI MESTER (80. LÉNY)
Az elmúlt évszázadokban rengeteg csatát vívtak már a Hegy fény nélküli járataiban. Az elesettek tetemeit gyakran animálják gonosz nekromanták, hogy aztán ezeket a lélektelen gyilkológépeket, a zombikat küldjék a harcba. Néha, különleges esetekben, sikerül még megkötni a halott harcos a helyszínen kísértõ lelkét: ilyenkor a rothadó testhez visszaláncolják a szellemet, és engedelmességre kényszerítik, ez a zombi mester. A dolog elõnye, hogy a nekromanta ezzel egy intelligens szolgát kap, a hátránya, hogy a zombi mesterben határtalan gyûlölet izzik gazdája iránt. Talán mondani sem kell, a zombi mester rothadó húsa nem jelent táplálékot senki számára.



XENÓ LÁRVA (416. LÉNY)
A xenó lárvák áttetszõ bõre alatt gusztustalan, idegen szervek láthatók. A savas vér ismeretlen rendeltetésû részek közt szállítja a pusztító anyagokat. A xenó lárvák a xenomorfok kísérõlényei - a te szakavatatlan szemed sosem tudja megmondani, hogy egy idegen petébõl mindössze egy lárva, vagy egy igazi xenomorf fog kikelni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.