Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Galetki lárva
Küldd el képeslapként!
Az ifjú galetkik fejlődésüknek első évében még nagyon fejletlenek, a legtöbb különleges tulajdonságot csak alapszinten ismerik. Van idejük ezalatt megtanulni, hogyan viseljék el kifejlett társaik lenéző pillantásait.
Nézz szét a galériában!
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-19 08:00:58 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4067-151

Karakterszám: 4067 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 151 Játékhét: 539
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 628
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. máj. 5. 19h:37'
A következõ fordulód táplálható: 2024. máj. 6.

E-mail!

NICODEM KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11819.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 490.]

b 5 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 186.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

kno 9 10 68 8 54 11 9. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a méreted növelésére (+5 méret). Elköltesz 8 képességpontot a zene szakértelmed növelésére. Elköltesz 11 képességpontot a kereskedelem szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a kereskedelem szakértelmed 11. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

var 155 18 155. varázslatra 18 képességpont
Elköltesz 18 képességpontot nagyobb erõpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen nagyobb erõpajzs varázslatod ereje 11. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

h 8 13 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 24. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 176 155 több varázslat elmondása
[V 176 0 0:] Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szélpajzsot. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Varázshatalmad segítségével elmondasz egy nagyobb erõpajzsot. (+38% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

ep 5 20 15 építed az 5. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az élelmiszerraktárt építed. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 40 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 407.]

kf 214 103 bekészíted a 214. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 407.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi ódát adsz elõ, amely még a felszíni országok korából származik. A hangszer inkább csak kíséret, a hangsúly a szövegen van. Hát, az elõadást nem fogadta a várt lelkesedés, de azért néhányan eléd dobnak 1-1 aranyat. (+58 arany.) Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) Ahogy az aranyat a zsebedbe pakolod, valami kemény akad a kezedbe. Hitetlenkedve bámulsz: egy õskõ!
Ismét tanultál valamit: +1 zene; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 387.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy igazi ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát! Ez a vastag, pórusos törzsû óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik kivágták a kiválóan használható anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány nyilvánvalóan évtizedek óta itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága kész labirintust alkot. Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent! Lehet, hogy érdemes lenne megvizsgálni. (376. kaland, összköltsége 10 TVP.) Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148) [aura: 1-es méretû 7-es szintû jobb mancs.], egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura: 7-es méretû 16-os szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-6 vp.) Abdul varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Magában motyogva, Abdul létrehoz egy féreg érintését. Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy ellenáll.megtörése varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy elemi védelmet. A savelementál a törpe útonálló felé mozog. A törpe útonálló a savelementál irányába megy. Jimmy a troll útonálló irányába megy. A troll útonálló Jimmy irányába megy. A savelementál és a törpe útonálló egymással harcolnak. Jimmy és a troll útonálló egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A gnóm útonálló sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) A gnóm útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan. Abdul elindul a törpe útonálló felé. A savelementál és a törpe útonálló egymással harcolnak. Abdul a törpe útonállót támadja. A törpe útonálló holtan terül el. Jimmy és a troll útonálló egymással harcolnak. A troll útonálló hörögve elterül.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 136/11, a savelementál: 61/10, Abdul: 63/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak is jut 44%. Viszed, ami mozdítható: egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy törpe balta és 29 arany. Ideje enni! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+15% jóllakottság.) Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy szárnyas sisak.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Észreveszel 1 xita uborkát. Szakértõ módon leszeded. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy lávaelementál (#178).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-11 vp.) Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! A savelementál a lávaelementált rohamozza. Jimmy elindul a lávaelementál felé. A lávaelementál Jimmy felé mozog. A savelementál a lávaelementált támadja. Jimmy és a lávaelementál egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A lávaelementál sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) A lávaelementál holtan terül el.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 73/38, a savelementál: 36/14, Abdul: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+9%). Szolgáidnak 22% jut. Barlangi troll 13. szintre lépett!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy leviathán fatty (#159).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nicodem Tudati méreg +5 méreg (-6)54 (+0)90 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-8)42 (-5)115
2. Nicodem Tudati méreg +5 méreg (-6)48 (+0)90 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-13)29 (-10)105
3. Nicodem Mentális robbanás kudarc (-5)43 (-5)85 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-13)16 (-5)100
4. Nicodem Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)31 (-10)75 Leviathán fatty Pszi csáp +10 PE (-13)3 (-20)80
5. Nicodem Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)19 (-10)65 Leviathán fatty Pszi csáp +10 PE (-3)0 (-20)60
6. Nicodem Mentális robbanás -30 PE (-5)14 (+0)65 Leviathán fatty semmi semmi (+0)0 (-40)20
7. Nicodem Mentális robbanás -10 PE (-5)9 (+0)65 Leviathán fatty semmi semmi (+0)0 (-20)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+20% pszi támadás, +20% pszi energia.) Összegyûjtöd a "kincset": egy asztrálgyöngy.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy topázcsáp (#165) [aura: pszi támadás: 17.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nicodem Tudati méreg +5 méreg (-6)54 (-45)45 Topázcsáp Mentális robbanás -45 PE (-10)75 (-5)75
2. Nicodem Tudati méreg +5 méreg (-6)48 (-22)23 Topázcsáp Mentális robbanás -22 PE (-15)60 (-10)65
3. Nicodem Mentális robbanás kudarc (-5)43 (+0)23 Topázcsáp Mentális robbanás kudarc (-15)45 (-10)55
4. Nicodem Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)31 (-20)3 Topázcsáp Sz.áll.roncsolása -20 PE (-21)24 (-30)25
5. Nicodem Sz.áll.roncsolása kudarc (-12)19 (-3)0 Topázcsáp Agyvihar -20 PE (-19)5 (-10)15

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-37 életpont.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 22 életpontot. (-5 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (455. kaland, összköltsége 35 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Szertartásosan üdvözöl Dorth a Mérgek Ura, egy hatalmas termetû, vastag, zöld pikkelyekkel és tüskékkel rendelkezõ férfi. A Pszionicisták klánjának mentát rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Ulthaodron karkötõ, szent templomi maszk, káoszkígyó vért, a mentát gyöngye, szerencsekõ, a sólyom malachitgyûrûje, arany pszi váll-lap, a gepárd zöld köntöse, aréna bronz érme, a sólyom kõamulettje, ozin fülkarika, brutális pókcsatos öv, a sólyom díszes karkötõje, a sav nehéz nyílpuskája. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ mondatod: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Õ rögvest kontrázik: "Te gerinctelen puhány!" A következõvel folytatod: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Azonnal visszavág: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" A következõvel folytatod: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Õ rögvest kontrázik: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Jól odamondasz neki: "Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülettél, te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A barlang lakója Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott, mégtöbb lélekenergiára szomjazó nõ. [aura: 10-es féreg érintése.] A Mutánsok klánjának kifejlett mutáns rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését: roxati üvegszem, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, cseppkõ gyûrû, az Érzés Gyûrûje, suhanó csizma, khaldoran öv, a mutáció gyémántja, görényfarok, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, bronz pszi váll-lap, Örökkévalóság Smaragdja, a pók smaragdgyûrûje, szent templomi maszk, káoszkígyó vért, orgling fétis, arany tanítványköpeny, quwarg amulett, arany orgling fétis. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Elsõ mondatod: "Bocskort csinálok a füledbõl!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." A következõvel folytatod: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Õ rögvest kontrázik: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Ahányszor kinyitod azt az otromba szádat, mindenki fuldoklani kezd a szagtól!" Õ rögvest kontrázik: "Olyan förtelmes vagy, hogy ha megjelensz a galetki kisdedek között, megállnak a fejlõdésben." Jól odamondasz neki: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Azonnal visszavág: "Te szõrös, kopasz, bandzsa, csámpás, vízfejû torzszülött! Ha egyszer tükörbe nézel, menten szörnyethalsz." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lehajtott fejjel elismered, Förtelmes Mutáció volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Krol Rahn, egy rövid, fekete hajú, zöld szemû, magas, vézna férfi. [aura: 10-es agyvihar.] A Mágusok klánjának bájoló rangú tagja. Kalandor rangja kalandor-jelölt. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, Trollagyar, Rogan karkötõje, a mágia smaragdja, a mágus hosszú íja, rubin mágusbot, óriás fülbevaló, a tudás ónixgyûrûje, platina villámöv. Elsõ mondatod: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Dühösen kiabálja vissza: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Nem késik a válasszal: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." A következõvel folytatod: "Olyan rettenetesen gyáva vagy, hogyha meglátsz egy torzszülöttet, nyomban összecsinálod magad!" Krol Rahn szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+40% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

k 290 9 223 425 380 210 kaland elvállalása
(290. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük?
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 70 arany és egy vándorcsizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.

(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek, te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled egy keyrasi démonlidérc (#207) [aura: savimmunitás: 15.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Abdul varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. A keyrasi démonlidérc ellõ egy éhínség varázslatot. Nem hat rád. A savelementál elindul a keyrasi démonlidérc felé. Jimmy megközelíti a keyrasi démonlidércet. A savelementál a keyrasi démonlidércet támadja. Jimmy a keyrasi démonlidércet támadja.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A keyrasi démonlidérc 110 sebzést kap. (-10 vp.) A keyrasi démonlidérc holtan terül el.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 6/0, a savelementál: 10/0, Abdul: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 30% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy démonlidérc esszencia és 35 arany. Megéheztél. A kajára veted magad. (+37% jóllakottság.)
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia?
[Tárgyhasználat: 5 démonlidérc esszencia]
Igen! Arkhius elismerõen veregeti meg a válladat. Az idézõ mágusok elmennek szállásukra pihenni, te pedig átveheted jutalmadat, a varázskövet. A gyakorlati tapasztalat gazdagította tudásodat (+1 idézés).
(+5 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)

(223. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ, még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 orgling disznó (#84) [aura: savimmunitás: 18.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy féreg érintését. Abdul ellõ egy tombolás varázslatot. A savelementál az 1. orgling disznó felé mozog. Jimmy elindul a 2. orgling disznó felé. Az 1. orgling disznó a savelementál irányába megy. A 2. orgling disznó Jimmyt rohamozza. A 3. orgling disznó megközelíti Abdult. A savelementál és az 1. orgling disznó egymással harcolnak. Jimmy és a 2. orgling disznó egymással harcolnak. A 2. orgling disznó kileheli lelkét. A 3. orgling disznó Abdult támadja. Abdul megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Az 1. orgling disznó 110 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan. A savelementál a 3. orgling disznó irányába megy. Jimmy megközelíti a 3. orgling disznót. A savelementál a 3. orgling disznót támadja. Abdul és a 3. orgling disznó egymással harcolnak. a 3. orgling disznó testébe kontaktméreg hatol. A 3. orgling disznó hörögve elterül.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 77/0, a savelementál: 91/0, Abdul: 59/1.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+13%). Szolgáidnak 34% jut. Viszed, ami mozdítható: 31 arany.
Egy õsz szakállú, hajlott hátú, de ravasz tekintetû csõrös galetki állja utadat.
- Lássuk, megfelelõ-e a mágikus talentumod! - mondja, és szõni kezdi körülötted a mágia szövetét.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres] Hamar felveszed az öreg ritmusát, és bebizonyítod, hogy a mágikus energiák világa ugyanannyira ismerõs számodra, mint a sötét barlangok. Az öreg elégedetten enged tovább.
Egy sziklakemény kristályajtót találsz. Be van zárva! Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: egy csepp fülbevaló, egy díszes karkötõ és egy malachit karkötõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(425. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz az ajtón. Egy folyosón haladsz végig, amelynek falát mintás kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz: a falon apró lukakat veszel észre egymással szemben! Lehajolsz, és átmászol alattuk. A következõ lukak alul vannak! Átlépsz fölöttük, és így tovább, úgy mozogsz, hogy sose kerülj két szemben levõ luk közé.
Megpillantasz egy rácsos ketrecet. Egy orgling disznó! Nyomorúságosan üldögél a vasrudak közt. Általában vadászni szoktál ezekre a torzszülöttekre, de ezt az egyet itt most megsajnálod. Feltöröd a lakatot, és kinyitod az ajtót, hadd menjen! (Ha nem lenne már a maximális számú megengedett szolgád, ez a lény is a szolgálatodba szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 15% lélekenergia.

(380. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy monozoid (#135) [aura: 8-as méretû 14-es szintû bal csáp.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-11 vp.) A monozoid ellõ egy fürgülés varázslatot. A monozoid öregedett 1 évet. Összegyûjtve mágikus energiáit, a monozoid elvarázsol egy féreg érintését. Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul elmond egy tombolás varázslatot. A savelementál a monozoid felé mozog. Jimmy elindul a monozoid felé. A savelementál a monozoidot támadja. Jimmy a monozoidot támadja.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A monozoid 110 sebzést kap. (-10 vp.) A monozoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 79/0, a savelementál: 47/0, Abdul: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 30% jut. Abdul habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
A következõ szobába való bejutáshoz egy gránitajtót kell kinyitnod, amelyet három kar mûködtet.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Alaposan megvizsgálod a karokat. Csak picit lököd meg mindegyiket, és fülelsz, hogy merre moccan valami a falak mögött. Igazi mackós vagy! Végül a két szélsõ kart húzod meg, egyszerre. Az ajtó kinyílik.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy manapoid figyelõ (#226) [aura: mágia: 30.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. (-6 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Abdul elmormol egy tombolás varázslatot. Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. A manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy megszakítást. A manapoid figyelõ varázshatalma segítségével elmond egy a forrás érintését. A savelementál a manapoid figyelõ irányába megy. Jimmy elindul a manapoid figyelõ felé. A savelementál a manapoid figyelõt támadja. Jimmy a manapoid figyelõt támadja.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A manapoid figyelõ megpróbálja megszakítani, sikertelenül. A manapoid figyelõ sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) A manapoid figyelõ holtan terül el.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 70/0, a savelementál: 45/0, Abdul: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 30% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy barna manakõ és 53 arany. Hmm, talán enni kéne. Falni kezdesz. (+34% jóllakottság.)
Nocsak, itt van valami: egy védelem itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont és 1% lélekenergia.

(210. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? A továbbjutást egy korhadt faajtó zárja el. Se kilincs, se semmi, az ajtót be kell törnöd!
[Erõ próba 11-es küszöbre: sikeres] A faajtó nagy dübörgéssel beszakad.
Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Nocsak, az ajtót csapda védi! Két pöcök indítja be, amelyet nyitáskor meglök az ajtó. Megemeled az ajtót, úgy nyitod ki, hogy ne érjen a pöckökhöz. Továbbmászol.
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[100 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 2000 aranyat kívánsz eljátszani, 20 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 ragálygomba.
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 fekete dukát.
[3. kör:] Az õsök sugallatára ebbõl a körbõl inkább kimaradsz. És igazad is volt, mindenki veszít!
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 elfu moha.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a sün sárga öve.
[9. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a sün vándorcsizmája.
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 6 drágakõ.
[13. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 méregellenállás itala.
[16. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 hõsiesség itala.
[18. kör:] Ebben a körben a nyereményed 5 drágakõ.
[19. kör:] Kissé fáradt vagy már, rosszul teszed meg a tétet, úgy vesztesz, hogy nincs is nyerési esélyed.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

h 809 809. tárgy használata
Most már tudod, hol keresd a pénzhamisítók barlangját. Nincs más dolgod, mint a barlang közelében ólálkodni, rejtõzködni, és elkapni egy gyanútlan pénzhamisítót...
Telik-múlik az idõ, türelmesen várakozol.
[Éberség próba 15-ös küszöbre: 9 hõsiesség pont árán sikeres]
A várakozás percei, órái megõrjítenek.
[Szerencse próba 13-as küszöbre: 7 hõsiesség pont árán sikeres]
Majdnem egy órát vársz, közben többször is elmegy egy-egy csapat, végre eljön a megfelelõ alkalom, és egy magányos galetki közeledik.
[Lopakodás próba 21-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Az utolsó pillanatig nem is tudja, hogy mi les rá, amikor lesújtasz. Ellenfeled egy pénzrontó (#657).

*** 1. KÖR *** Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. A pénzrontó odajön hozzád. A savelementál a pénzrontó irányába megy. A pénzrontó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Jimmy megközelíti a pénzrontót. A pénzrontó téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. Mellé! Odacsap neked bal karmával. Elkerülted. A savelementál a pénzrontót támadja. Támadod a pénzrontót. Villámokat köpsz. (24 ép-t sebeztél). Jimmy a pénzrontót támadja.
*** 2. KÖR *** Abdul a pénzrontó felé mozog. A pénzrontó rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. Mellé! Feléd üt bal karmával. Elhibázta. A savelementál a pénzrontót támadja. Megtámadod a pénzrontót. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (28 ép-t sebeztél). Abdul a pénzrontót támadja. Jimmy a pénzrontót támadja. A pénzrontó halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 75/0, a savelementál: 25/0, Abdul: 44/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 30% jut. Abdul zabál. (+15% jóllakottság.)
Gyorsan felkapod az ájult testet, és irány a helytartói iroda! (+2 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
Hozzálátnak a pénzhamisító vallatásához. Inkább befogod a füled, nem akarod a jajgatást hallani. Végül felbukkan a helytartó pribékje.
- Nem beszélt! - rázza meg a fejét.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

ee 1092 195 1093 1077 20592 16644 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 29 ap, törpe pikkelyvért (#4) 36 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, mandolin (#19) 58 ap, kötél (#128) 14 ap, rozsdás kard (#131) 8 ap, ében tündekard (#132) 29 ap, ében nyílpuska (#133) 43 ap, ében láncing (#134) 58 ap, suhanó csizma (#195) 58 ap, pikkelypáncél (#223) 43 ap, törpe balta (#224) 5 ap, óriás fülbevaló (#225) 290 ap, mintrogi erõöv (#262) 87 ap, szinaptikus korbács (#266) 72 ap, lelakatolt ládikó (#310) 435 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 55 ap, könnyû láncing (#1031) 102 ap, bõr mellvért (#1046) 90 ap, bronz mellvért (#1047) 142 ap, kerek pajzs (#1061) 33 ap, nagy pajzs (#1062) 69 ap, vassisak (#1076) 33 ap, szárnyas sisak (#1077) 69 ap, halotti maszk (#1091) 20 ap, csontmaszk (#1092) 55 ap, díszes fejpánt (#1106) 20 ap, ezüst fejpánt (#1107) 55 ap, vándorcsizma (#1121) 20 ap, fekete csizma (#1122) 55 ap, zangrozi csizma (#1123) 111 ap, utazóköpeny (#1136) 17 ap, kék köpeny (#1137) 50 ap, díszes köpeny (#1138) 104 ap, zöld köntös (#1151) 20 ap, könnyû íj (#1271) 33 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 55 ap, csonttõr (#1301) 20 ap, rövid tõr (#1302) 55 ap, barbár lándzsa (#1331) 33 ap, a tudás lovagi lemezpáncélja (#1902) 401 ap, a tudás rövid tõre (#2202) 271 ap, az ügyesség csatos öve (#2516) 158 ap, az ügyesség háromszögszimbóluma (#2562) 280 ap, az ügyesség gyalogos lándzsája (#2682) 285 ap, az egészség csontamulettje (#2997) 271 ap, az egészség könnyû nyílpuskája (#3086) 196 ap, az egészség nehéz nyílpuskája (#3087) 314 ap, a védekezés sárga öve (#4767) 266 ap, a védekezés könnyû íja (#4871) 174 ap, a védekezés hosszú íja (#4872) 285 ap, a védekezés csonttõre (#4901) 161 ap, a gladiátor könnyû íja (#6221) 220 ap, a hatalom ezüst nyaklánca (#7032) 334 ap, a kobra sárga öve (#7467) 320 ap, a gólem malachitgyûrûje (#8427) 325 ap, az óriás görbekardja (#8966) 220 ap, a tolvaj fekete csizmája (#9222) 325 ap, a mágus rövid tõre (#10302) 325 ap, a merénylõ átlátszó köntöse (#11052) 325 ap, a remete sárga öve (#12417) 320 ap, a remete hosszú íja (#12522) 339 ap, a mentát díszes pikkelyvértje (#12717) 368 ap, a harcmûvész kerek pajzsa (#13661) 220 ap, a harcmûvész vassisakja (#13676) 220 ap, a harcmûvész díszes karkötõje (#13842) 325 ap, a majom ezüst nyaklánca (#14232) 334 ap, a majom malachitgyûrûje (#14277) 325 ap, a szívósság csepp fülbevalója (#14756) 205 ap, a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) 320 ap, a gepárd szárnyas sisakja (#15477) 339 ap, a természet gyalogos lándzsája (#17082) 339 ap, a kígyó ezüst fülbevalója (#19257) 320 ap, a küzdelem fogazott kardja (#20668) 515 ap, a gyõzelem malachitgyûrûje (#21027) 325 ap, a túlélés nehéz nyílpuskája (#21537) 368 ap, a tûz csontamulettje (#22347) 217 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 95 ap, az enyészet kerek pajzsa (#23111) 127 ap, az enyészet ezüst nyaklánca (#23232) 226 ap, a méreg kerek pajzsa (#24011) 127 ap, a méreg sárga öve (#24117) 212 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 121 ap, a sün könnyû íja (#25121) 127 ap, a yeti csepp fülbevalója (#26456) 111 ap, a sav csontmaszkja (#26742) 217 ap, a sav díszes fejpántja (#26756) 114 ap, a sav kõamulettje (#26846) 114 ap, a sav háromszögszimbóluma (#26862) 226 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 217 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 121 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371) 127 ap, a légzés vassisakja (#27626) 127 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 212 ap, a légzés háromszögszimbóluma (#27762) 226 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 57 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 149 ap, a légzés harci nyílpuskája (#27838) 421 ap, az angyalok nagy pajzsa (#28062) 231 ap, az angyalok szarvas sisakja (#28078) 386 ap, az angyalok malachitgyûrûje (#28227) 217 ap, a bûz ezüst nyaklánca (#29082) 226 ap, a sólyom díszes karkötõje (#29592) 217 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 111 ap. Eladsz 2 csontmaszkot 50 aranyért. Eladsz 1 suhanó csizmát 31 aranyért. Eladsz 1 szürke maszkot 50 aranyért. Eladsz 3 szárnyas sisakot 93 aranyért. Eladod a küzdelem díszes karkötõjét 147 aranyért. Eladod a káosz korrupt lándzsáját 133 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

forduló vége
Hazamész a boltból. A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy lemúr hártya. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenó élõsködõ (#420) [aura: 12-es méretû 18-as szintû jobb csáp.], 3 xenomorf csecsemõ (#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû bal karom.] és egy xenomorf bébi (#204) [aura: 12-es méretû 18-as szintû fog, 12-es tárgyirtás.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Ellõsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Abdul varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. A xenomorf bébi feléd mozog. A xenó élõsködõ Jimmyt rohamozza. A savelementál elindul az 1. xenomorf csecsemõ felé. A 3. xenomorf csecsemõ elindul Abdul felé. Az 1. xenomorf csecsemõ megközelíti a savelementált. A 2. xenomorf csecsemõ máris elõtted terem! Jimmy a xenó élõsködõ irányába megy. A xenomorf bébi téged támad. Rád vág jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -3 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Harapásra nyitja száját, támad fogával. (27 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a hatalom kõrisfa íját. Sikerrel járt. A xenó élõsködõ és Jimmy egymással harcolnak. Jimmy paralizálódott. Jimmy megtántorodik. A savelementál és az 1. xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. A 3. xenomorf csecsemõ Abdult támadja. A 2. xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Odacsap neked bal karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A xenó élõsködõ 110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A xenó élõsködõ és Jimmy egymással harcolnak. Jimmy megtántorodik. A xenomorf bébi téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -6 vastag bõr.) Odacsap neked bal karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -3 vastag bõr.) Harapásra nyitja száját, támad fogával. (34 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a villám ónix karkötõjét. Sikerrel járt. A savelementál és az 1. xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. A 3. xenomorf csecsemõ és Abdul egymással harcolnak. A 2. xenomorf csecsemõ téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (32 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Lecsap rád bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Összerogysz. a 3. xenomorf csecsemõ testébe kontaktméreg hatol. A 3. xenomorf csecsemõ holtan terül el.
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 227 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 34/88, a savelementál: 100/57, Abdul: 46/27.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 5 véletlen kalandot teljesítettél, így +23% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.70).
Ebben a körben +11 galetki erõt és +21 hírnevet kaptál. A kör során összesen 834 sebzést okoztál, és 264 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 138 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 477 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: felderítõ (2.70). Ez a 151. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (12) / 4.90
[2] IQ: 15 (23) / 4.88
[3] ügyesség: 11 (16) / 1.05
[4] egészség: 14 (16) / 2.60
[5] mágia: 17 (29) / 12.99
[6] gyorsaság: 21 / 3.86
[9] Méret/ép: 183 / 1
Min. méret: 150
Barlangméret: 186
PONTJAID
Varázspont: 381 / 148
Képességpont: 64 / 0%
Hõsi pont: 113 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 950 / 310
Hírnév : 2242
Jóllakottság: 157%
Életkor: 14 / 26
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 43 (0)
Galetki gyõzelmek: 27 (0)
Torzsz. csaták: 1175 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1058 (7)
Leölt torzszülött: 1796 (12)
Pszi csaták: 80 (2)
Pszi gyõzelmek: 44 (1)
Ájulások száma: 25 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [számláló: 4]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 24 (29) / 3.89 [15] regeneráció: 18 (22) / 1.45 [16] tüskés bõr: 9 / 0
[17] vastag bõr: 17 (19) / 0.40 [18] tûzimmunitás: 8 (17) / 1 [19] hidegimmunitás: 3 (12) / 0.60
[20] savimmunitás: 5 (14) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 4 (13) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 6 (15) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 11 / 0 [24] rezisztencia: 18 / 0.20 [25] bûz: 11 / 0
[26] lõfegyver: 6 / 0.88 [31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 6 / 0.30
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 0.55 [46] csapdaészlelés: 10 / 4.02 [47] zárnyitás: 11 / 5.39
[48] mászás: 10 / 5.69 [49] rugalmasság: 9 / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 5.27
[51] transzformáció: 5 / 0.15 [52] auraészlelés: 11 (15) / 5.46 [53] ékszerészet: 8 / 0.30
[54] kereskedelem: 11 (14) / 9.95 [55] szívósság: 13 / 1.38 [56] varázsitalfõzés: 10 / 0.80
[57] gyógynövények: 8 / 4.76 [58] nyomkeresés: 11 / 5.66 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 1.15
[60] pszi támadás: 12 / 0.29 [61] pszi energia: 18 / 2.34 [62] lopás: 10 / 2.45
[63] éberség: 7 (5) / 1.30 [64] átokszórás: 10 / 5.80 [65] álcázás: 24 / 1.01
[66] lopakodás: 11 / 0.59 [67] régészet: 9 / 4.82 [68] zene: 12 / 0.37
[69] tanulás: 7 / 5.95 [70] idézés: 6 (11) / 0.55 [71] javítás: 14 / 0.55
[72] építés: 13 / 1.99 [73] felderítés: 9 / 3.63    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 4 (5) / 0.35 [101] szakért.: 4 (5) / 3.63     a tudós kardja
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.73     Trollagyar
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 1.05     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     a sebesség hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 8 (13) / 3.30 [147] alkímia: 1 (5) / 0 [142] átok: 2 (7) / 0.06
[36] csábmosoly: 1 (6) / 0.06 [42] csendvarázs: 3 (8) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (8) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (8) / 0.18 [37] egokínzás: 3 (8) / 0 [44] elbájolás: 9 (14) / 3.92
[11] elektromos kéz: 6 (10) / 1.10 [48] ellenáll.megtörése: 9 (14) / 0.91 [10] energiatüske: 5 (9) / 3.32
[29] életszívás: 6 (10) / 0.18 [152] felejtés: 6 (11) / 2.56 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06
[17] gránitbõr: 4 (8) / 1.35 [13] jégcsóva: 2 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (8) / 1.06
[163] kineport: 3 (9) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 1 (6) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 11 (15) / 6.12
[146] kontakt.õseiddel: 8 (13) / 0.96 [158] láth. észlelése: 3 (8) / 0.12 [157] láthatatlanság: 7 (12) / 0.18
[165] manafókuszálás: 4 (8) / 0.42 [35] mágiatörés: 2 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 1
[129] mentális robbanás: 9 / 0.92 [155] nagyobb erõpajzs: 11 (16) / 0.84 [38] parancs: 1 (6) / 0.12
[133] pszi acéltorony: 1 / 0 [30] sorvasztás: 5 (9) / 1.92 [131] sz.áll.roncsolása: 8 / 2.26
[159] szellemidézés: 3 (7) / 2.96 [140] szellemkalapács: 25 (30) / 1.38 [176] szélpajzs: 8 (13) / 1.84
[132] tudati méreg: 15 / 1.30 [16] tûzpajzs: 1 (5) / 0.06 [14] vakító fény: 2 (6) / 0.24
[170] villámpajzs: 4 (8) / 0.08        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 140 szelle 173 a forr 17 gránit 48 ellená            

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (2), szélpajzs (13).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jimmy, a barlangi troll 77/16 127% 10% 13 / 0.55 harcol
[2] savelementál 153/72 162% 10% 10 / 7.66 harcol
[3] Abdul, az arhomad varangy 79/51 198% 200% 10 / 9.63 harcol
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
vv 176 155
kf 250 103
ep 5 20 15
kf 214 103
z 167 20
x 10
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
h 517

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150.
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 95 20 10 27; VI erõ:400% ép:25%; PV 4 1 5 6; PSZ 48 65; PT 3; PTA 132 132 129 131 131; PTB 129 129 129 129 129; I 100 20 20;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #23 (8. épület), #376 (151. forduló), #455 (151. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg az élelmiszerraktár építésén dolgozol, eddig 60 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a sün sárga öve (#25017) 1 a sün vándorcsizmája (#24971)
1 a teknõs bíbor láncinge (#25332) 1 az ellenállás bársony köpenye (#28590) * 1 az entek fekete csizmája (#9672)
1 díszes villámöv (#177) * 1 káoszkígyó vért (#271) * 1 Õsmágus köpenye (#322)
1 pikkelypáncél (#223) * 1 platina villámöv (#187) * 1 Pszichoklenész sisakja (#263)
1 szent templomi maszk (#232) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mágia smaragdja (#153)
* 1 a mágus malachit karkötõje (#10241) 1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca (#11081) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
* 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) 1 a sün márványgyûrûje (#25076)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) 1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882)
1 amulett (#1195) 11046 arany (#1) 2 asztrálgyöngy (#233)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronzmedál (#207)
1 császári dekrétum (#254) 1 csepp fülbevaló (#1256) 2 díszes karkötõ (#1242)
444 drágakõ (#2) 2 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 ezüstmedál (#208)
1 fülbevaló (#1255) * 1 galetki érdemérem (#276) 1462 hamis arany (#809)
3 háromszögszimbólum (#1212) 2 kék gömb (#143) 1 kék mutációs gyûrû (#190)
2 keresztszimbólum (#1213) 1 kõamulett (#1196) 2 malachit karkötõ (#1241)
1 ónixgyûrû (#1228) 1 orgling fétis (#269) 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárkányamulett (#292) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
21 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
3 arany tóken (#764) 3 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 díszes rézkulcs (#129) 2 ezüst tóken (#763) 13 fekete dukát (#218)
2 Fortuna kiskorsója (#521) 1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209)
1 hebrencs csapda (#582) 2 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519)
2 kötél (#128) 1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lant (#166)
1 mandolin (#19) 1 Morgan kristálya (#525) 1 Morgan pálcája (#511)
1 oprasszum fókusz (#300) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)
1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz könnyû íja (#29171) 1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986) 1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899)
1 a káosz pulzáló íja (#22884) 1 a káosz ur-gathal nyílpuskája (#32799) 1 a légzés gyalogos lándzsája (#27882)
23 a légzés hosszú íja (#27822) * 1 a sebesség hosszúkardja (#13467) 1 a sün rövid tõre (#25152)
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) * 1 a tudós kardja (#11665) 1 a védekezés gyalogos lándzsája (#4932)
1 barbár lándzsa (#1331) 3 ében nyílpuska (#133) 2 fogazott kard (#1318)
3 görbekard (#1316) 1 hosszúkard (#1317) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 könnyû íj (#1271) 1 nehéz nyílpuska (#1287) * 1 rubin mágusbot (#261)
1 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
9 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 10 csótányláb (#25)
20 elfu moha (#33) 10 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50)
15 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77) 2 hatalom kék itala (#58)
8 hónakkupók (#30) 21 hõsiesség itala (#52) 2 javítás itala (#108)
3 kalmárok itala (#66) 5 kihívás itala (#68) 2 kincskeresés itala (#64)
17 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 30 mátekel gomba (#21)
10 méregellenállás itala (#51) 16 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20)
9 muskil (#37) 8 óriásnövés itala (#60) 2 õsmágus szájvize (#69)
1 pontosság itala (#72) 24 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34)
6 sárga gyógyital (#61) 16 sárkányvirág (#32) 17 sötét mák (#23)
8 szemani gomba (#36) 24 tejfonál (#28) 8 üvegcse (#14)
9 védelem itala (#59) 17 velparaj (#35) 7 waarkin (#38)
19 winropu moha (#22) 6 xita uborka (#39) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
16 barna manakõ (#149) 1 bronz korong (#297) 4 duzzadt xenópete (#479)
60 ekinda haj (#147) 21 elektronit (#141) 12 húsevõ bibe (#151)
16 káoszkígyó pikkely (#230) 7 khazdar taréj (#268) 2 kõtroll szem (#274)
5 lemúr hártya (#161) 40 mandibula (#157) 9 molad púp (#16)
18 molitár háj (#165) 7 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
30 õsi relikvia (#17) 8 patkányfog (#270) 11 pirgamit (#152)
3 ratifikátor agy (#236) 14 smaragd esszencia (#229) 32 szójer csáprágó (#231)
2 xenópete (#278) 24 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a hatalom kõrisfa íja #7123 (14), a villám ónix karkötõje #23743 (12).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 11 drágakõ (#2), 1 lemúr hártya (#161), 2 ragálygomba (#26), 1 malachit karkötõ (#1241), 1 védelem itala (#59), 2 elfu moha (#33), 2 fekete dukát (#218), 1 pikkelypáncél (#223), 1 méregellenállás itala (#51), 3 hõsiesség itala (#52), 1 varázskõ (#210), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 törpe balta (#224), 1 barna manakõ (#149), 1 vándorcsizma (#1121), 1 csepp fülbevaló (#1256), 1 a sün sárga öve (#25017), 1 a sün vándorcsizmája (#24971), 1 díszes karkötõ (#1242), 1 asztrálgyöngy (#233), 1 xita uborka (#39).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1213 arany (#1), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 a villám ónix karkötõje (#23743), 2 szárnyas sisak (#1077), 4 démonlidérc esszencia (#272), 1 a küzdelem díszes karkötõje (#20592), 2 csontmaszk (#1092), 1 szürke maszk (#1093), 1 suhanó csizma (#195), 1 a káosz korrupt lándzsája (#16644), 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.