Karakterszám: |
4237 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
28 |
Játékhét: |
945 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
941 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. máj. 24. 0h:43' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. máj. 25. |
|
E-mail!
ANDREW KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1494.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
m 8 1 8 4434 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,1) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 7,1) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Kavarogni kezd a por a
földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély
hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot,
ha tovább akarsz menni:
Történt egyszer, hogy egy koreni sün alomban
csak nõstény koreni sün született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott,
és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az
eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek,
minden egyes nõstény felfalt 8 mázsa rágcsálót, ugyaneddig az ideg minden
egyes csemete megevett 5 mázsa rágcsálót. Ezek a falánk lények tehát összesen
4144 mázsa rágcsálót pusztítottak el. Hány koreni sün volt egy alomban?
Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1
KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 6,1) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû
léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ
belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell
kiállnod. A fickó kérdéseket tesz fel, amelyek intelligenciádat és emlékezõképességedet
teszik próbára.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint
a galetki.
(M 6,2) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Alapos
körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 5,2) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Körbevizsgálódsz a
helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
ee 2 135 11 6 50 55 |
sok-sok eladás |
Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot,
és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél
(#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12)
19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap,
winropu moha (#22) 38 ap, liánvirág (#24) 38 ap, csótányláb (#25) 38 ap,
ragálygomba (#26) 38 ap, gyilkos boróka (#27) 38 ap, kötél (#128) 19 ap,
rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137)
57 ap, szivárvány karkötõ (#139) 152 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula
(#157) 7 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, pókcsatos öv (#173) 76 ap, nohnetár
gumó (#212) 19 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, lemezpáncél (#1000)
95 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 243 ap,
pikkelyvért (#1015) 38 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, díszes pikkelyvért
(#1017) 129 ap, láncing (#1030) 76 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, bíbor
láncing (#1032) 205 ap, mellvért (#1045) 66 ap, bõr mellvért (#1046) 118
ap, bronz mellvért (#1047) 186 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061)
43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076)
43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk
(#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt
(#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma
(#1121) 27 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny
(#1137) 66 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, öv (#1165)
5 ap, csatos öv (#1166) 22 ap, sárga öv (#1167) 66 ap, nyaklánc (#1180)
15 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 36 ap, amulett (#1195) 9 ap, kõamulett
(#1196) 27 ap, csontamulett (#1197) 72 ap, szimbólum (#1210) 15 ap, háromszögszimbólum
(#1212) 84 ap, gyûrû (#1225) 9 ap, márványgyûrû (#1226) 27 ap, malachitgyûrû
(#1227) 72 ap, karkötõ (#1240) 9 ap, malachit karkötõ (#1241) 27 ap, díszes
karkötõ (#1242) 72 ap, fülbevaló (#1255) 5 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr
(#1301) 27 ap, rövid tõr (#1302) 72 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316)
43 ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa
(#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, a tolvaj görbekardja (#9416)
289 ap, a sas görbekardja (#16166) 289 ap, a túlélés vas lemezpáncélja
(#21251) 410 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 166 ap, a szalamandra
vassisakja (#25826) 166 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 166 ap, az
elektromosság köpenye (#27235) 53 ap, a légzés öve (#27715) 53 ap, a légzés
barbár lándzsája (#27881) 166 ap, az angyalok vas lemezpáncélja (#28001)
287 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 150 ap, az angyalok csatos öve
(#28166) 145 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 166 ap, az angyalok lándzsája
(#28330) 66 ap, az ellenállás bõr mellvértje (#28496) 241 ap, az ellenállás
vassisakja (#28526) 166 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 166 ap. Eladsz
4 drágakövet 36 aranyért. Eladsz 1 díszes fejéket 5 aranyért. Eladsz 1
kerek követ 1 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 fogazott tõrt 2 aranyért. Eladsz 1 fehér gyógyitalt 7 aranyért.
Eladsz 1 savlehelet italát 10 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis
arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
az 22751 139 |
tárgy azonosítása |
A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat.
A jég zöld köntöse: értéke
66 arany. A következõ képességeket azonosítod: +2% védekezés, +2 jéglehelet.
Szivárvány karkötõ: értéke 80 arany. A következõ képességeket azonosítod:
+1 tûzimmunitás, +1 hidegimmunitás, +1 savimmunitás, +1 elkt.immunitás,
+1 imm.mérg.gázra.
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
kf 139 |
bekészíted a 139. tárgyat |
Elhagyod a boltot. Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz
a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót
kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz.
(+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
be 4 45 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
csapdakészítés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint,
és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak.
Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel
sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
be 4 46 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a csapdaészlelés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor
bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe
irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi
mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt
tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
h 8 2 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
az IQ tulajdonságod most már 9!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
k 99 335 430 493 |
kaland elvállalása |
Elõvarázsolsz a zsebedbõl egy hatalmas bukszát, és Troy ölébe ejted.
-
Elnézést, mester, de annyira magával ragadott a története, hogy elfeledkeztem
a legalapvetõbb dologról! Minden bárdot jutalmaznia kell a hallgatóságnak,
és én ezt már sok sok alkalom óta elfelejtettem, úgyhogy most igyekszem
bepótolni! - riadtan vársz, félve, hogy Troy elutasítja az ajándékot, vagy
megharagszik rád. Õ azonban csak felnevet, megemeli a bukszát, megrázza,
és azt mondja:
- Jó súlyos, igazán nagylelkû vagy! De tudod, a történetet
nem a pénzért mesélem. - aztán további magyarázat nélkül a bukszát a zsákjába
süllyeszti, és folytatja ott, ahol elõzõ nap abbahagyta.
- Énoszi Wart
másnap este ott várt Rintelki Anatorra, a torony kapujában. Amikor a fiú
megérkezett, izgattottan tessékelte beljebb. Ismét ugyanabba a kis szobába
vezette, ezúttal azonban már várt ott valaki - egy másik mágus. A fekete
szembogarú, magas homlokú, fülek nélküli varázsló elsõ pillantásra igen
ijesztõ látványt nyújtott Anator számára.
- Fekete Yantarin, a barátom.
Tökéletesen megbízhatunk benne - mondta Énoszi Wart. Anator tétován kezet
nyújtott, Yantarin határozottan megrázta és fejet hajtott.
- Fiatalember,
fogadja elismerésemet a helytállásért, amit ezen szörnyû események során
tanúsított! Énoszi Wart mindenrõl beszámolt nekem, és most együtt keressük
a megoldást a helyzetre.
Wart ezzel átvette a szót.
- Talán a leglogikusabb
lépés az lenne, ha az egész helyzetet a fõmágus, és vagy a helytartó, esetleg
közvetlenül a császár elé tárnánk. Azonban van itt valami, ami óvatosságra
int. Amit az Ellenséggel kapcsolatban eltitkolt dokumentumokról meséltél...
Igencsak rejtélyes dolog. Utánanéztem, és sajnos én nem találtam meg ezeket
a feljegyzéseket, csak halvány utalásokat. Tehát lehet, hogy ezt csak a
remete találta ki. De aztán az õ halála, és amit elõzõ nap tapasztaltál.
Nem hiszem, hogy népünkbõl bárki az Ellenség ügynökének kezére játszana,
hiszen ez teljességgel értelmetlen lenne, nem is szólva arról, hogy lehetetlen,
az Ellenséggel és teremtményeivel még senki nem volt képes kommunikálni.
De minden eshetõségre fel kell készülnünk, és vannak jelek, amik arra utalnak,
az eseményeknek többféle, logikus magyarázata is lehet. Anator, jól figyelj.
Szeretném, ha együtt visszamennénk a remetéhez, meg oda, ahol a renegátot
találtad. Használd a képességet. Próbáljunk az ügynök nyomára bukkanni.
Félelmetes ellenfél lehet, és nem is hiszem, hogy el tudjuk pusztítani,
de ha csak rábukkanunk a búvóhelyére, az óriási elõrelépés lenne a kutatásunkban.
Persze túl sok itt a HA. Eljött tehát a cselekvés ideje, keress fel minket,
ha felkészültél.
Troy történetét hallgatod, és közben elmerengve nézel
magad elé. Vajon te mit tettél volna Anator helyében? Kicsit bánod is,
hogy nem te vagy a történet fõhõse, óriási kaland az egész, ugyanakkor
igencsak kétséges a kimenetele. A bárd látja, hogy elkalandoztál, és abbahagyja
a történetet.
- Úgy látom, eleget hallottál mára, hogy este lefekvés
elõtt arról fantáziálj, vajon hogyan folytatódhat a történet. Ez egyáltalán
nem baj, sõt! Talán eljön a nap, amikor a történetet te folytatod, vagy
fejezed be. - ezzel rád kacsint, és feláll. - Holnap ugyanitt, ugyanilyenkor!
Elbúcsúztok egymástól. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal
keresheted.]
(335. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog
feljutni rá, de nem is lehetetlen! Kapaszkodva, végtagjaidat használva
mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény
lapos tetejére!
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az élõ cseppkövet célzod, amikor a parittyával lõsz.
(2 lövéstõl
14 ép-t sebzõdött.) Az élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. Mellé!
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkövet célzod, amikor a parittyával lõsz.
(2 lövéstõl
6 ép-t sebzõdött.) Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ. Nem talált.
*** 3. KÖR *** Felemelve a parittyát, az élõ cseppkövet lövöd.
(2 lövéstõl
8 ép-t sebzõdött.) Az élõ cseppkõ céloz, és lõ rád.
(15 sebzést okozott.)
*** 4. KÖR *** Parittyával meglövöd az élõ cseppkövet.
(2 találattal 9 sebzést
okoztál.) Az élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy sziklarepesz.
[ld. enc.] A gyomrod
korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+24% jóllakottság.)
Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(430. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid
keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ
vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Mászni kezdesz
fölfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A 2. hájas worpel elõhív egy sebezhetetlenség varázslatot.
A 2. hájas worpel elõhív egy gránitbõr varázslatot. Az 1. hájas worpel
ellõ egy sebezhetetlenség varázslatot. Az 1. hájas worpel a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Parittyával meglövöd a 2. hájas
worpelt. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a 2. hájas worpelt a parittyával, és lõsz. Gránitbõr
védi.
(0 sebzést okoztál.) Magában motyogva, a 2. hájas worpel létrehoz
egy éhínséget. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Az 1. hájas worpel elmond
egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá.
*** 3. KÖR *** Parittyával meglövöd a 2. hájas worpelt. Gránitbõr védi.
(2 lövéstõl 1 ép-t sebzõdött.) Heves kézmozdulatok közepette az 1. hájas
worpel elmormol egy energiatüskét.
Sebzõdsz 11 ép-t. Heves kézmozdulatok
közepette a 2. hájas worpel elmormol egy energiatüskét.
13 ép-t sebzõdtél.
*** 4. KÖR *** A 2. hájas worpelt célzod, amikor a parittyával lõsz. Mellé!
A 2. hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske.
12 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. hájas worpel varázshatalma segítségével
elmond egy energiatüskét.
Sebzõdsz 11 ép-t. Ezer sebbõl vérezve, elveszted
az eszméletedet.
[A csatában összesen 1 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat
érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+44 életpont.)
(493. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang
mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges
ellenfeled? Egy õsz szakállú, hajlott hátú, de ravasz tekintetû csõrös
galetki állja utadat.
- Lássuk, megfelelõ-e a mágikus talentumod! - mondja,
és szõni kezdi körülötted a mágia szövetét.
[Mágia próba 5-ös küszöbre:
sikeres] Hamar felveszed az öreg ritmusát, és bebizonyítod, hogy a mágikus
energiák világa ugyanannyira ismerõs számodra, mint a sötét barlangok.
Az öreg elégedetten enged tovább.
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Elõszórod
a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad
az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az 1. tehemót rád támad. Ütni próbál bal mancsával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(10
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod az 1. tehemótot. Kitátod
a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(17 ép-t sebeztél). A 2. tehemót téged
támad. Lekever egyet bal mancsával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Lekever egyet jobb mancsával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** A 2. tehemót rád támad. Lekever egyet bal mancsával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Bever egyet jobb mancsával. Nem talált. Az
1. tehemótot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz
rá!
(12 ép-t sebeztél). Az 1. tehemót rád támad. Odaken neked bal mancsával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Ütni próbál jobb mancsával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
Az 1. tehemót hörögve elterül.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat
érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+42 életpont.)
[118 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
kno 46 3 |
46. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
bb 1 4 5 7 8 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. A fogatlan, ragyás bõrû boltos hozzád
somfordál:
- Kedves barátom, ahányszor találkozunk, mindig látom, hogy
neked milyen becsületes ábrázatod van. Azt hiszem, rád aztán minden barátod
igazán számíthat, te nem hagysz senkit bajban, mindenkin segítesz! - furcsán
nézel a boltosra, de végül is van valami igazság abban, amit mond. Õ folytatja:
- Tudod, borzalmas dolog történt nemrégiben. A felsõ szintrõl adószedõk
érkeztek, és azt mondták, ha nem fizetek 300 arany adót, a boltomat lerombolják,
engem pedig megölnek. Mondd, most mit tegyek? - mielõtt válaszolhatnál,
zokogva a válladra borul. - Nekem végem, hüp, hüp... Ha nem segítesz! Száz
aranyra lenne szükségem, hogy kilábaljak a bajból... - reménykedõ arccal
néz rád. - Ugye, megmentesz? - töprengõ arccal hessegeted el magadtól
a boltost. Ha kölcsön akarsz adni a boltosnak 100 aranyat, vállald el a
kalandot.
(5. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 4:] Visszamész a barlangodba. Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod
ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 5:] Az arénába a belépõ 10 aranyba kerül, neked pedig csak 4 aranyad
van.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 8:] Ezen a szinten nincs Pszi iskola.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 87 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
218 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Andrew, egy gyönyörû, izmos, inteligens férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 28. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 2.95 |
[2] IQ: |
9 / 0.93 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1 |
[4] egészség: |
6 / 2.27 |
[5] mágia: |
4 / 1.40 |
[6] gyorsaság: |
8 / 0.65 |
[9] Méret/ép: |
56 / 43 |
Min. méret: |
47 |
Barlangméret: |
60 |
|
|
Varázspont: |
33 / 33 |
Képességpont: |
8 / 89% |
Hõsi pont: |
0 (40) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
13% |
Galetki erõ: |
173 / 113 |
Hírnév : |
134 |
Jóllakottság: |
122% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
9 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
139 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
123 (1) |
Leölt torzszülött: |
138 (2) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
7 (2) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (2)
Speciális
képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +2% varázstárgy találására;
10%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd
végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
8 (10) / 2.86 |
[13] elektr.lehelet: |
8 / 2.12 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[26] lõfegyver: |
7 / 4.48 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0 |
[47] zárnyitás: |
2 / 0.70 |
[48] mászás: |
4 / 1.70 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 1 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.60 |
[54] kereskedelem: |
5 / 0.75 |
[55] szívósság: |
4 / 0 |
[64] átokszórás: |
10 (12) / 1.40 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.25 |
[67] régészet: |
5 / 0.20 |
[68] zene: |
2 / 0.85 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
farok |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.32 |
[102] rothasztás: |
2 / 0 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
5: savlehelet használata ha ellenfeled #102. Prioritás: 51. |
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled torzszülött, Prioritás: 50, és ha
1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van. |
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled galetki, Prioritás: 50, és ha 1
vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70;
VI erõ:150% ép:20%;
PV 4 5 8;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #5 (1. épület), #12 (9. épület),
#50 (20. épület), #229 (24. forduló), #477 (24. forduló), #430 (27.
forduló), #493 (27. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a jég zöld köntöse (#22751) |
* |
1 fekete csizma (#1122) |
* |
1 fekete
nadrág (#171) |
* |
1 halotti maszk (#1091) |
Ékszerek, kincsek |
|
4 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
|
9 hamis arany (#809) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 parittya (#10) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
3 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
4 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
3 nohnetár gumó (#212)
|
|
4 nordkristály (#146) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 sziklarepesz (#13), 2 hamis
arany (#809).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 441 arany (#1), 4 drágakõ (#2),
1 díszes fejék (#135), 1 õskõ (#8), 1 kerek kõ (#11), 1 fehér gyógyital
(#50), 2 fogazott tõr (#6), 1 savlehelet itala (#55).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÉLÕ CSEPPKÕ (48. LÉNY) A közhiedelem csak élõ cseppköveknek nevezi õket,
holott valójában még távoli rokonságban sem állnak a cseppkövekkel. Igen,
a megszólalásig ugyanúgy néznek ki, de ezek élõlények, torzszülöttek, amelyek
a barlang plafonjához vagy padlójához tapadva várják gyanútlan áldozatukat.
Bár csak nagyon lassan tudnak mozogni, de képesek éles sziklarepeszeket
lõni nagy távolságra, és ha az áldozat elég közel jön, mérgezõ gázt eresztenek
ki magukból. Az élõ cseppkõ az elpusztított élõlényekbõl vasat és bizonyos
ásványi sókat von ki - csak erre van szüksége. Döglött állapoton kívül
nemigen sikerült még megfigyelni mozgó példányt, ilyenkor egy nagy, ragyás
féregre hasonlít, sok apró lábbal. Az élõ cseppkõ a kõevõk számára lehet
finomság.
SZIKLAREPESZ (13. TÁRGY) Az élõ cseppkõ által nagy sebességgel kilõtt,
éles sziklarepeszeket te is dobálhatod lõfegyverként, ha úgy tartja kedved:
én azonban a helyedben maradnék a számos, sokkal hatékonyabb harci opciónál
ennek a 3D3+1 sebzésû lõfegyvernek a használata helyett. Már csak azért
is, mert lõfegyvert csak akkor használhatsz, ha nem vagy közelharcban senkivel,
mellette semmi mást nem csinálhatsz, és persze kell, hogy legyen lõfegyver
szakértelmed.