Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tömegbájolás
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 13:02:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4237-28

Karakterszám: 4237 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 28 Játékhét: 945
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 941
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. máj. 24. 0h:43'
A következõ fordulód táplálható: 2020. máj. 25.

E-mail!

ANDREW KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1494.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

m 8 1 8 4434 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,1) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 7,1) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
Történt egyszer, hogy egy koreni sün alomban csak nõstény koreni sün született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 8 mázsa rágcsálót, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 5 mázsa rágcsálót. Ezek a falánk lények tehát összesen 4144 mázsa rágcsálót pusztítottak el. Hány koreni sün volt egy alomban?
Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 6,1) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. A fickó kérdéseket tesz fel, amelyek intelligenciádat és emlékezõképességedet teszik próbára.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 6,2) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 5,2) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]

ee 2 135 11 6 50 55 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, winropu moha (#22) 38 ap, liánvirág (#24) 38 ap, csótányláb (#25) 38 ap, ragálygomba (#26) 38 ap, gyilkos boróka (#27) 38 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 57 ap, szivárvány karkötõ (#139) 152 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, pókcsatos öv (#173) 76 ap, nohnetár gumó (#212) 19 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, lemezpáncél (#1000) 95 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 243 ap, pikkelyvért (#1015) 38 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 129 ap, láncing (#1030) 76 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, bíbor láncing (#1032) 205 ap, mellvért (#1045) 66 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, bronz mellvért (#1047) 186 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, öv (#1165) 5 ap, csatos öv (#1166) 22 ap, sárga öv (#1167) 66 ap, nyaklánc (#1180) 15 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 36 ap, amulett (#1195) 9 ap, kõamulett (#1196) 27 ap, csontamulett (#1197) 72 ap, szimbólum (#1210) 15 ap, háromszögszimbólum (#1212) 84 ap, gyûrû (#1225) 9 ap, márványgyûrû (#1226) 27 ap, malachitgyûrû (#1227) 72 ap, karkötõ (#1240) 9 ap, malachit karkötõ (#1241) 27 ap, díszes karkötõ (#1242) 72 ap, fülbevaló (#1255) 5 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, rövid tõr (#1302) 72 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 43 ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, a tolvaj görbekardja (#9416) 289 ap, a sas görbekardja (#16166) 289 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 410 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 166 ap, a szalamandra vassisakja (#25826) 166 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 166 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 53 ap, a légzés öve (#27715) 53 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 166 ap, az angyalok vas lemezpáncélja (#28001) 287 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 150 ap, az angyalok csatos öve (#28166) 145 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 166 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 66 ap, az ellenállás bõr mellvértje (#28496) 241 ap, az ellenállás vassisakja (#28526) 166 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 166 ap. Eladsz 4 drágakövet 36 aranyért. Eladsz 1 díszes fejéket 5 aranyért. Eladsz 1 kerek követ 1 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 fogazott tõrt 2 aranyért. Eladsz 1 fehér gyógyitalt 7 aranyért. Eladsz 1 savlehelet italát 10 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

az 22751 139 tárgy azonosítása
A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat. A jég zöld köntöse: értéke 66 arany. A következõ képességeket azonosítod: +2% védekezés, +2 jéglehelet. Szivárvány karkötõ: értéke 80 arany. A következõ képességeket azonosítod: +1 tûzimmunitás, +1 hidegimmunitás, +1 savimmunitás, +1 elkt.immunitás, +1 imm.mérg.gázra.
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

kf 139 bekészíted a 139. tárgyat
Elhagyod a boltot. Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

e 20 élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

be 4 45 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a csapdakészítés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

be 4 46 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a csapdaészlelés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

h 8 2 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 9!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

k 99 335 430 493 kaland elvállalása
Elõvarázsolsz a zsebedbõl egy hatalmas bukszát, és Troy ölébe ejted.
- Elnézést, mester, de annyira magával ragadott a története, hogy elfeledkeztem a legalapvetõbb dologról! Minden bárdot jutalmaznia kell a hallgatóságnak, és én ezt már sok sok alkalom óta elfelejtettem, úgyhogy most igyekszem bepótolni! - riadtan vársz, félve, hogy Troy elutasítja az ajándékot, vagy megharagszik rád. Õ azonban csak felnevet, megemeli a bukszát, megrázza, és azt mondja:
- Jó súlyos, igazán nagylelkû vagy! De tudod, a történetet nem a pénzért mesélem. - aztán további magyarázat nélkül a bukszát a zsákjába süllyeszti, és folytatja ott, ahol elõzõ nap abbahagyta.
- Énoszi Wart másnap este ott várt Rintelki Anatorra, a torony kapujában. Amikor a fiú megérkezett, izgattottan tessékelte beljebb. Ismét ugyanabba a kis szobába vezette, ezúttal azonban már várt ott valaki - egy másik mágus. A fekete szembogarú, magas homlokú, fülek nélküli varázsló elsõ pillantásra igen ijesztõ látványt nyújtott Anator számára.
- Fekete Yantarin, a barátom. Tökéletesen megbízhatunk benne - mondta Énoszi Wart. Anator tétován kezet nyújtott, Yantarin határozottan megrázta és fejet hajtott.
- Fiatalember, fogadja elismerésemet a helytállásért, amit ezen szörnyû események során tanúsított! Énoszi Wart mindenrõl beszámolt nekem, és most együtt keressük a megoldást a helyzetre.
Wart ezzel átvette a szót.
- Talán a leglogikusabb lépés az lenne, ha az egész helyzetet a fõmágus, és vagy a helytartó, esetleg közvetlenül a császár elé tárnánk. Azonban van itt valami, ami óvatosságra int. Amit az Ellenséggel kapcsolatban eltitkolt dokumentumokról meséltél... Igencsak rejtélyes dolog. Utánanéztem, és sajnos én nem találtam meg ezeket a feljegyzéseket, csak halvány utalásokat. Tehát lehet, hogy ezt csak a remete találta ki. De aztán az õ halála, és amit elõzõ nap tapasztaltál. Nem hiszem, hogy népünkbõl bárki az Ellenség ügynökének kezére játszana, hiszen ez teljességgel értelmetlen lenne, nem is szólva arról, hogy lehetetlen, az Ellenséggel és teremtményeivel még senki nem volt képes kommunikálni. De minden eshetõségre fel kell készülnünk, és vannak jelek, amik arra utalnak, az eseményeknek többféle, logikus magyarázata is lehet. Anator, jól figyelj. Szeretném, ha együtt visszamennénk a remetéhez, meg oda, ahol a renegátot találtad. Használd a képességet. Próbáljunk az ügynök nyomára bukkanni. Félelmetes ellenfél lehet, és nem is hiszem, hogy el tudjuk pusztítani, de ha csak rábukkanunk a búvóhelyére, az óriási elõrelépés lenne a kutatásunkban. Persze túl sok itt a HA. Eljött tehát a cselekvés ideje, keress fel minket, ha felkészültél.
Troy történetét hallgatod, és közben elmerengve nézel magad elé. Vajon te mit tettél volna Anator helyében? Kicsit bánod is, hogy nem te vagy a történet fõhõse, óriási kaland az egész, ugyanakkor igencsak kétséges a kimenetele. A bárd látja, hogy elkalandoztál, és abbahagyja a történetet.
- Úgy látom, eleget hallottál mára, hogy este lefekvés elõtt arról fantáziálj, vajon hogyan folytatódhat a történet. Ez egyáltalán nem baj, sõt! Talán eljön a nap, amikor a történetet te folytatod, vagy fejezed be. - ezzel rád kacsint, és feláll. - Holnap ugyanitt, ugyanilyenkor!
Elbúcsúztok egymástól. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]

(335. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog feljutni rá, de nem is lehetetlen! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére!
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az élõ cseppkövet célzod, amikor a parittyával lõsz. (2 lövéstõl 14 ép-t sebzõdött.) Az élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. Mellé!
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkövet célzod, amikor a parittyával lõsz. (2 lövéstõl 6 ép-t sebzõdött.) Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ. Nem talált.
*** 3. KÖR *** Felemelve a parittyát, az élõ cseppkövet lövöd. (2 lövéstõl 8 ép-t sebzõdött.) Az élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (15 sebzést okozott.)
*** 4. KÖR *** Parittyával meglövöd az élõ cseppkövet. (2 találattal 9 sebzést okoztál.) Az élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy sziklarepesz. [ld. enc.] A gyomrod korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+24% jóllakottság.)
Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.

(430. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A 2. hájas worpel elõhív egy sebezhetetlenség varázslatot. A 2. hájas worpel elõhív egy gránitbõr varázslatot. Az 1. hájas worpel ellõ egy sebezhetetlenség varázslatot. Az 1. hájas worpel a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Parittyával meglövöd a 2. hájas worpelt. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a 2. hájas worpelt a parittyával, és lõsz. Gránitbõr védi. (0 sebzést okoztál.) Magában motyogva, a 2. hájas worpel létrehoz egy éhínséget. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Az 1. hájas worpel elmond egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá.
*** 3. KÖR *** Parittyával meglövöd a 2. hájas worpelt. Gránitbõr védi. (2 lövéstõl 1 ép-t sebzõdött.) Heves kézmozdulatok közepette az 1. hájas worpel elmormol egy energiatüskét. Sebzõdsz 11 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette a 2. hájas worpel elmormol egy energiatüskét. 13 ép-t sebzõdtél.
*** 4. KÖR *** A 2. hájas worpelt célzod, amikor a parittyával lõsz. Mellé! A 2. hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske. 12 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. Sebzõdsz 11 ép-t. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 1 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+44 életpont.)

(493. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Egy õsz szakállú, hajlott hátú, de ravasz tekintetû csõrös galetki állja utadat.
- Lássuk, megfelelõ-e a mágikus talentumod! - mondja, és szõni kezdi körülötted a mágia szövetét.
[Mágia próba 5-ös küszöbre: sikeres] Hamar felveszed az öreg ritmusát, és bebizonyítod, hogy a mágikus energiák világa ugyanannyira ismerõs számodra, mint a sötét barlangok. Az öreg elégedetten enged tovább.
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az 1. tehemót rád támad. Ütni próbál bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod az 1. tehemótot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (17 ép-t sebeztél). A 2. tehemót téged támad. Lekever egyet bal mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lekever egyet jobb mancsával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** A 2. tehemót rád támad. Lekever egyet bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Bever egyet jobb mancsával. Nem talált. Az 1. tehemótot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél). Az 1. tehemót rád támad. Odaken neked bal mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Ütni próbál jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Az 1. tehemót hörögve elterül.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+42 életpont.)
[118 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

kno 46 3 46. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

bb 1 4 5 7 8 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. A fogatlan, ragyás bõrû boltos hozzád somfordál:
- Kedves barátom, ahányszor találkozunk, mindig látom, hogy neked milyen becsületes ábrázatod van. Azt hiszem, rád aztán minden barátod igazán számíthat, te nem hagysz senkit bajban, mindenkin segítesz! - furcsán nézel a boltosra, de végül is van valami igazság abban, amit mond. Õ folytatja: - Tudod, borzalmas dolog történt nemrégiben. A felsõ szintrõl adószedõk érkeztek, és azt mondták, ha nem fizetek 300 arany adót, a boltomat lerombolják, engem pedig megölnek. Mondd, most mit tegyek? - mielõtt válaszolhatnál, zokogva a válladra borul. - Nekem végem, hüp, hüp... Ha nem segítesz! Száz aranyra lenne szükségem, hogy kilábaljak a bajból... - reménykedõ arccal néz rád. - Ugye, megmentesz? - töprengõ arccal hessegeted el magadtól a boltost. Ha kölcsön akarsz adni a boltosnak 100 aranyat, vállald el a kalandot. (5. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)

[be 4:] Visszamész a barlangodba. Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 5:] Az arénába a belépõ 10 aranyba kerül, neked pedig csak 4 aranyad van.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 8:] Ezen a szinten nincs Pszi iskola.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 87 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 218 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Andrew, egy gyönyörû, izmos, inteligens férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 28. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 2.95
[2] IQ: 9 / 0.93
[3] ügyesség: 5 (7) / 1
[4] egészség: 6 / 2.27
[5] mágia: 4 / 1.40
[6] gyorsaság: 8 / 0.65
[9] Méret/ép: 56 / 43
Min. méret: 47
Barlangméret: 60
PONTJAID
Varázspont: 33 / 33
Képességpont: 8 / 89%
Hõsi pont: 0 (40)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 13%
Galetki erõ: 173 / 113
Hírnév : 134
Jóllakottság: 122%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 9 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 139 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 123 (1)
Leölt torzszülött: 138 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 7 (2)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (2)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +2% varázstárgy találására; 10%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 8 (10) / 2.86 [13] elektr.lehelet: 8 / 2.12 [16] tüskés bõr: 4 / 0
[26] lõfegyver: 7 / 4.48        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0 [46] csapdaészlelés: 3 / 0 [47] zárnyitás: 2 / 0.70
[48] mászás: 4 / 1.70 [50] meggyõzõkészség: 4 / 1 [51] transzformáció: 3 / 0.60
[54] kereskedelem: 5 / 0.75 [55] szívósság: 4 / 0 [64] átokszórás: 10 (12) / 1.40
[66] lopakodás: 3 / 0.25 [67] régészet: 5 / 0.20 [68] zene: 2 / 0.85

VÉGTAGOK
farok [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.32 [102] rothasztás: 2 / 0  

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
2. Makró
z 19 20
x 20

HARCI PROGRAMOD
5: savlehelet használata ha ellenfeled #102. Prioritás: 51.
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled torzszülött, Prioritás: 50, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled galetki, Prioritás: 50, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70; VI erõ:150% ép:20%; PV 4 5 8;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #5 (1. épület), #12 (9. épület), #50 (20. épület), #229 (24. forduló), #477 (24. forduló), #430 (27. forduló), #493 (27. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a jég zöld köntöse (#22751) * 1 fekete csizma (#1122) * 1 fekete nadrág (#171)
* 1 halotti maszk (#1091)

Ékszerek, kincsek
4 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
9 hamis arany (#809) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 2 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 parittya (#10) 1 sziklarepesz (#13) 3 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 2 liánvirág (#24) 3 mitulen fû (#20)
3 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14) 4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 bolhedor szárny (#15) 3 lemúr hártya (#161) 3 nohnetár gumó (#212)
4 nordkristály (#146)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 sziklarepesz (#13), 2 hamis arany (#809).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 441 arany (#1), 4 drágakõ (#2), 1 díszes fejék (#135), 1 õskõ (#8), 1 kerek kõ (#11), 1 fehér gyógyital (#50), 2 fogazott tõr (#6), 1 savlehelet itala (#55).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÉLÕ CSEPPKÕ (48. LÉNY)
A közhiedelem csak élõ cseppköveknek nevezi õket, holott valójában még távoli rokonságban sem állnak a cseppkövekkel. Igen, a megszólalásig ugyanúgy néznek ki, de ezek élõlények, torzszülöttek, amelyek a barlang plafonjához vagy padlójához tapadva várják gyanútlan áldozatukat. Bár csak nagyon lassan tudnak mozogni, de képesek éles sziklarepeszeket lõni nagy távolságra, és ha az áldozat elég közel jön, mérgezõ gázt eresztenek ki magukból. Az élõ cseppkõ az elpusztított élõlényekbõl vasat és bizonyos ásványi sókat von ki - csak erre van szüksége. Döglött állapoton kívül nemigen sikerült még megfigyelni mozgó példányt, ilyenkor egy nagy, ragyás féregre hasonlít, sok apró lábbal. Az élõ cseppkõ a kõevõk számára lehet finomság.



SZIKLAREPESZ (13. TÁRGY)
Az élõ cseppkõ által nagy sebességgel kilõtt, éles sziklarepeszeket te is dobálhatod lõfegyverként, ha úgy tartja kedved: én azonban a helyedben maradnék a számos, sokkal hatékonyabb harci opciónál ennek a 3D3+1 sebzésû lõfegyvernek a használata helyett. Már csak azért is, mert lõfegyvert csak akkor használhatsz, ha nem vagy közelharcban senkivel, mellette semmi mást nem csinálhatsz, és persze kell, hogy legyen lõfegyver szakértelmed.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.