Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnylord
Küldd el képeslapként!
Az ősi barlangcsarnokok által övezett mélységi tavak felett lebegve még mindig élnek Árnylordok, ezek a csuhás szellemlények. A galetkik - legnagyobb szerencséjükre - csak nagyon ritkán találkoznak velük.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 20:47:07 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4317-88

Karakterszám: 4317 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 88 Játékhét: 100
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 1899
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. okt. 24. 9h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2001. okt. 27.

E-mail!

DETH STRYKE KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 5 drágakövet.
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Cyron Achenar, egy jóképû, lágyhangú, igézõ tekintetû, minden nõ szívét meghódító férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A következõket látod nála: a tökéletesség vívótõre, a tökéletesség kõamulettje, bronzmedál, a tökéletesség márványgyûrûje, a tökéletesség díszes karkötõje, szivárványkristály, a bûz vívótõre, a mágia nehéz nyílpuskája, a szakács üstje, a tûz csontmaszkja, a tökéletesség csepp fülbevalója, a tökéletesség csonttõre, a tûz malachitgyûrûje, a tökéletesség malachit karkötõje, a tûz díszes karkötõje, a bûz ónixgyûrûje, a mágia sárga öve, a tûz zangrozi csizmája, a mágia nagy pajzsa, a tökéletesség díszes pikkelyvértje, a mágia utazóköpenye, görényfarok, a tökéletesség keresztszimbóluma, a tökéletesség ezüst fülbevalója. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 25 arany!
Belépés után üdvözöl: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Így válaszolsz: "Te kékorrú pocokvadító!" A következõt mondja neked: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Nem késel a válasszal: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Így szól hozzád: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" Rögtön visszavágsz: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Így szól hozzád: "Úgy bámulsz rám, mint egy nyáladzó, agy nélkül született orgling disznó csökevény egy galetki uralkodóra!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
Sajnos, a tétben való párviadal 25 arannyal kurtított meg.
** 1. NAP ** Cyron Achenar kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8311 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 8311 9 parancsot.
** 1. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Cyron Achenar vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Alba Regina, egy vakító fehéren ragyogó, édes illatú, álomszép, királynõi fellépésû nõ. A Pszionicisták klánjának az elme tanulmányozója rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a villám márványgyûrûje, a villám gyûrûje, Enyészmester, a villám kerek pajzsa, kék gömb, a villám ezüst fülbevalója, a kobra görbekardja, díszes villámöv, a regenerálódás könnyû nyílpuskája, Rogan karkötõje, a természet vándorcsizmája, a villám aranyozott nyaklánca, szivárvány karkötõ, az óriás csonttõre, a majom díszes köntöse, a villám lovagi lemezpáncélja, az ügyesség ezüst nyaklánca, a villám ezüst fejpántja, a szellemek márványgyûrûje, a villám keresztszimbóluma, ezüst pszi váll-lap, ozin fülkarika, a szakács üstje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Tétnek mindketten 20 aranyat raktok fel.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Alba Regina Pszi csáp «23 PE (-3)86 (+0)129 Deth Stryke Pszi csáp «7 PE (-3)27 (-16)9
2. Alba Regina Pszi csáp «23 PE (-3)83 (+0)129 Deth Stryke Pszi csáp «7 PE (-3)24 (-9)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-27 életpont.)
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 20 arannyal lettél szegényebb.
** 7. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 3 barna manakövet. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Eraden, egy szikrázó tekintetû, acélkék pikkelyekkel borított férfi. A Pszionicisták klánjának tudatvizsgáló rangú tagja. Viselt tárgyai: a gyorsaság nagy pajzsa, a tûz nehéz nyílpuskája, a sólyom karikaszimbóluma, az egészség nyaklánca, a mentát csepp fülbevalója, a mentát gyöngye, Végzetpenge, az entek zöld köntöse, a sün díszes karkötõje, villámöv, a légzés malachitgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, a kalmár nyaklánca, a tökéletesség vándorcsizmája, ozin fülkarika, a szívósság szárnyas sisakja, szivárvány karkötõ, ében láncing. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Eraden Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)34 (-14)32 Deth Stryke Pszi csáp «14 PE (-3)27 (-6)19
2. Eraden Tudati méreg +3 méreg (-6)28 (+0)32 Deth Stryke Pszi csáp kudarc (-6)21 (-3)16
3. Eraden Pszi csáp «13 PE (-3)25 (+6)38 Deth Stryke Pszi csáp «7 PE (-6)15 (-9)7
4. Eraden Pszi csáp «13 PE (-3)22 (+6)44 Deth Stryke Pszi csáp «7 PE (-6)9 (-7)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-22 életpont.)
** 7. NAP ** Épp hozzád néz be Garabonciás, egy karcsú, szurokfeketén csillogó pikkelyekkel borított sárkányfajzat férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szent templomi maszk, bronzmedál, a ragadozó hosszú íja, zsugorító gyûrû, az enyészet csatos öve, a tudós malachit karkötõje, a tökéletesség barbár lándzsája, a lich kõamulettje, suhanó csizma, kék gömb, a lich utazóköpenye, a puhányság köve, ezüstmedál, ezüst nadrág, Rogan karkötõje, a hatalom hosszúkardja, a szakács üstje, a harcos ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, ében láncing, az élet ónixgyûrûje, a szívósság kerek pajzsa. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. [A barlangod padlójára pottyant a puhányság köve de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
Belépés után üdvözöl: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Rögtön visszavágsz: "Ázzon be a barlangod!" Ezt mondja neked: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Így válaszolsz: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Nem késel a válasszal: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." Így szól hozzád: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 11. NAP ** Pihenésedet megzavarja Morkvor, egy kék, kócos hajú, rendezetlen ruházatú, borostás férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: ozin fülkarika, az ügyesség csatos öve, a mágus sárgaréz nyaklánca, a füvész köpenye, Rogan karkötõje, fekete csizma, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a szellemek sárgaréz nyaklánca, zsugorító gyûrû, a harcos vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, ében láncing, a lich nyílpuskája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Morkvort, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Morkvor sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Végül Morkvor megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a bandita. [ld. enc.]
** 14. NAP ** Bezörget hozzád Cactus, egy zöld pikkelyes bõrû, szúrós tekintetû nõ. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, az energia ezüst nyaklánca, a sün rövid tõre, a szellemek tõre, a szellemek könnyû nyílpuskája, Végzetpenge, a sün karikaszimbóluma, a tudás zafírja, a sün szárnyas sisakja, a sün ezüst láncinge, a tudás utazóköpenye, a teknõs fekete csizmája, zsugorító gyûrû. Beleesett a csapdádba, és 15-t sebzõdött. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Cactus elvarázsol egy esszenciaelnyelést. Cactus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! Megrohamozod Cactust. Cactust próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Meglóbálva zúzol farkaddal. (21 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-27 ép) Mérgezed! Pofádat nagyra tátva harapsz. (26 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-27 ép) Roncsolod bõrét. Szagodtól fuldoklik (9 sebzés). Méreg hatás: Cactus 13 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Cactus létrehoz egy halál csókját. 92 ép-t sebzõdtél. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Méreg: Cactus 13 ép-t sebzõdik. Cactus eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 146 sebzést kaptál.] A csatának nincs gyõztese, mindenki a padlóra került. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Cactus meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 18. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 2 barna manakövet.
** 41. NAP ** Meglátogat egy galetki: Game Over, egy csillogó zöld bõrû, izzó vörös szemû vékony, izmos fenyegetõ megjelenésû férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A következõket látod nála: fekete nadrág, ozin fülkarika, a tökéletesség karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség kerek pajzsa, a kalmár nyaklánca, a kobra vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, a természet csatos öve, a sebezhetetlenség vándorcsizmája, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, a gepárd nehéz nyílpuskája, görényfarok, bronzmedál, az angyalok bõr mellvértje, az angyalok zöld köntöse. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Rögtön visszavágsz: "Hogy hullana ki az összes hajad!" Így szól hozzád: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Nem késel a válasszal: "Hogy az a jó rézkupakos, meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" A következõt mondja neked: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Nem késel a válasszal: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Ezt mondja neked: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 5665.) A te szinteden a legnevesebb Féreg Artis, egy alacsony, vézna, kegyetlenül megkínzott testû, tejfehér szemû férfi. (hírneve 3475.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*júl. 16.* Szennyeslelkû Kazimír felköltözött a következõ szintre. *júl. 20.* Arcus McCool teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 26.* Kronx teljesítette a 13. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 27.* Lord Khalel felköltözött a következõ szintre. *aug. 8.* Shackallor pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lacerta Viridis felett. *aug. 10.* Clow csapdakészítés tulajdonsága 15 lett, elsõként a szinten. *aug. 14.* Csukonyi a Kalmár teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *aug. 17.* Sandro the Caterpillar felköltözött a következõ szintre. *aug. 30.* Sárkány Xiesis felköltözött a következõ szintre. *szept. 5.* Mordonc teljesítette a 19. küldetést, amit a templomban kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 20.* Féreg Artis és Darkyn aki tápabb nálad megküzdöttek egymással, és Féreg Artis gyõzött. *júl. 27.* Shackallor és Eraden pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen. *aug. 3.* Shackallor pszionikus párviadalban legyõzte Blazenul Garlazant. *aug. 10.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett. *aug. 10.* Féreg Artis szolgálatába állt egy renegát mágustanonc. *aug. 21.* Jégkirálynõ lopni próbált, de felsült vele. *aug. 22.* Shackallor és Fuzzy, a Táposállat pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen. *aug. 27.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Galócát. *aug. 29.* Shackallor elsajátította a pszi szakértelmet. *szept. 3.* Avvocato Terrasini és Kékfogú Harald megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
Használod a csodás tárgyat, amely a birtokodba került: Leveszed a háború kövét. Felveszed a puhányság kövét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

be 4 71 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Megmondod, hogy a javítás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

kno 71 3 71. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

gy 75 felt. gyógyítás 75%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 75 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+9% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

z 168 10 zenélsz 168. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz rajta. Egy lassú, érzelmes nótát adsz elõ, amely a világ pusztulásáról és a hegyek mélyére való számûzetésrõl szól. Néhány nézõ a szemét törölgeti. Hát, az elõadást nem fogadta a várt lelkesedés, de azért néhányan eléd dobnak 1-1 aranyat. (+8 arany.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

pta 132 132 128 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

p 8311 portyázás
Elfogadod Cyron Achenar kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (474. kaland, összköltsége 10 TVP.) A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Cyron Achenar, egy jóképû, lágyhangú, igézõ tekintetû, minden nõ szívét meghódító férfi. [aura: 17-es szellemkalapács.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Felszerelése: a tökéletesség vívótõre, a tökéletesség kõamulettje, bronzmedál, a tökéletesség márványgyûrûje, a tökéletesség díszes karkötõje, szivárványkristály, a bûz vívótõre, a mágia nehéz nyílpuskája, a szakács üstje, a tûz csontmaszkja, a tökéletesség csepp fülbevalója, a tökéletesség csonttõre, a tûz malachitgyûrûje, a tökéletesség malachit karkötõje, a tûz díszes karkötõje, a bûz ónixgyûrûje, a mágia sárga öve, a tûz zangrozi csizmája, a mágia nagy pajzsa, a tökéletesség díszes pikkelyvértje, a mágia utazóköpenye, görényfarok, a tökéletesség keresztszimbóluma, a tökéletesség ezüst fülbevalója. Tétnek mindketten 25 aranyat raktok fel.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Deth Stryke Tudati méreg kudarc (-6)24 (-20)5 Cyron Achenar Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)30 (+0)40
2. Deth Stryke Tudati méreg kudarc (-6)18 (-5)0 Cyron Achenar Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)15 (+0)40

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-35 életpont.)
Sajnos, a tétben való párviadal 25 arannyal kurtított meg.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+35 életpont.) [8 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

p 8311 portyázás
Elküldesz egy kihívást Cyron Achenar részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

pv 7 5 4 2 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

pta 128 128 128 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. pszi csáp. 2. pszi csáp. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

v 159 8311 3 159. varázslat elmondása
Sajnos nem ismered azt a varázslatot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

k 9 kaland elvállalása
(9. kaland:) Amikor ellátogatsz a hivatalba, audienciát kérve, a kezét dörzsölõ Torgafuli Asheron máris fogad téged, majd a palota alagsorába kísérnek. Odalent a helytartó bemutat téged Wontatot Operhának, aki a palota személyes kalandmestere. Operha így szól hozzád:
- Deth Stryke, elsõ feladatként egy csapdát kell megtalálnod és hatástalanítanod, amelyet ebben a teremben rejtettünk el! A rendelkezésre álló idõ persze nem korlátlan - ezzel egy homokórát helyez el a mellette álló asztalra, és a homok máris peregni kezd. Gyorsan munkához látsz.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Hamarosan megtalálod a ravasz csapdát. Egy kötél feszül keresztbe az ajtóbejáratnál, ha megrántod, a kötél végével egy hatalmas kõszikla csapódna a fejedhez. Gyorsan hatástalanítod. Operha elégedetten bólint, a helytartó biztatóan mosolyog. A kalandmester most így szól:
- Jól van, az elsõ próbát kiálltad! A második: szereld vissza a csapdát, de lehetõleg jobban oldd meg a feladatot, mint az elõzõ próbázó, hiszen igencsak könnyû volt megtalálni - ezzel jót kuncog. Bólintasz. A homokóra persze most is peregni kezd.
[Csapdakészítés próba 10-es küszöbre: sikeres] Ügyesen visszakötöd a kötelet, az alsó részét bokamagasságban kifeszíted, úgy, hogy a milgandok által vetett árnyék pont eltakarja. Ellenõrzöd, hogy a kõ lebillen-e a kötél húzására, végül elégedetten hátralépsz, és bólintasz. Operha int, mire egy korbácsos õr elõrezavar a folyosón egy orgling rabszolgát. Pattanás hallatszik, és a szikla dübörögve zúdul le, pont telibe kapva az orgling koponyáját. A jelenlévõk elégedetten megtapsolnak téged. Operha tájékoztat a következõ feladatról.
- Nos, láthatóan képzett vagy a túlélésben. De vajon mennyire boldogulnál, ha egy teljes csapat vezetésének a felelõsségre hárulna rád? Íme ez a csapat orgling - az õrök elõterelnek egy tucat bûzhödt, nyüszögõ orglingot. - Mire a homokóra háromszor megfordul, az orglingok képesek legyenek vigyázzállásban végigmenetelni a palota elõtti téren! - elképedt arcodat látva, Operha búcsút int, és a helytartót követve távozik. Csak két õr marad a szobában, akik szigorúan figyelik a homokórát. Mit lehet tenni? Hozzálátsz az idomításhoz.
[Vezetõkészség próba 10-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Amikor meggyõzõ, erõteljes, zengõ hangodon beszélni kezdesz, az orglingok figyelme feléd irányul. Egyszerû, általuk is érthetõ szavakat használsz, megmondod, mit vársz tõlük. Pihenést és ételt ígérsz nekik, ha engedelmeskednek. Meglepõen gyorsan érsz el eredményt, az orglingok hamarosan a palota elõtti téren parádéznak. A helytartó és Operha döbbenten néznek egymásra, majd kacagni kezdenek. Torgafuli helytartó eléd lép.
- Gratulálok, Deth Stryke, valóban nagyon talpraesett vagy! Most már csak egyetlen, nemhivatalos feladat van hátra. Itt van egy régi kedves páncélom, a káosz ébenberakásos lemezpáncélja. - ezzel elõvarázsol egy zsákból egy horpadt, poros páncélt. Ez kellene megjavítani!
Meghökkenve nézel. Ennél a próbánál bizony nagy hõsiességre lesz szükséged!
[Javítás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Gondosan kikalapálod a görbületeket, lecsiszolod a korrodált felületeket, végül kifényesíted, megpucolod az egészet. A helytartó elkerekedett szemmel bámul.
- Oh, jobb, mint újkorában! Köszönöm! Tökéletesen kiálltál minden próbát! Mit szeretnél jutalmul? - vágyakozva nézel a helytartót borító varázstárgy tömegre, fõként a nyakában lógó õskõ-füzért szemléled mohón. De végül visszaemlékezel ígéretedre, és így szólsz:
- Nem kérek mást, helytartó uram, csak hogy az orgling csapatom jóllakhasson, és pihenhessen egy jót! - a helytartó csodálkozva néz rád, de aztán beleegyezõen bólint, és elmosolyodik.
- Nemcsak képzett galetki vagy, de jó a szíved is! Az orglingokról természetesen gondoskodunk. És, hogy azért mégiscsak kapjál valamit a fáradozásodért, fogadd el ezt - ezzel leakaszt egy õskövet a nyakában lógó füzérrõl, és átnyújtja. Hálás mosollyal köszönöd meg a nemes ajándékot. (+3 hõsiesség pont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

h 8 65 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 15. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint helytartója, Torgafuli Astheron fogad.
- Ohó, Deth Stryke! Különleges megbízatásom lenne a számodra. Kevesen tudják, de létezik egy elf kolónia a Hegyben. Bár az elfeket sokan torzszülöttnek tartják, igazándiból ugyanolyan értelmes lények, mint mi, afféle megnemtámadási szerzõdésünk is van egymással. A minap egy hírnököm az elfeknél járt, és nos... khm... egy igencsak figyelemreméltó relikviát figyelmet meg az elfek templomában. Persze, a makacs elfek nem hajlandóak semmiféle üzletkötésre, de mondanom sem kell, arra a relikviára nekünk sokkal nagyobb szükségünk van, mint nekik! Úgyhogy egy megbízható, diszkrét galetkik keresek, aki hmmm... úgymond kölcsönvenné ezt a tárgyat a mi részünkre. Persze a jutalom sem lenne csekély! - ezzel a helytartó félrehúz egy takarót, amely egy hosszúkás, átlátszó üveghengert fedett le. Döbbenten lépsz hátra. Az üveghengerben tömény lélekenergia gomolyog! - A titkos készletünk. - vigyorog a helytartó. - a különlegesen nehéz feladatokat végrehajtó futáraink jutalmazására raktuk félre. Keress meg, ha készen állsz a feladatra! (25. kaland, összesen 60 TVP-t igényel.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

k 216 271 466 kaland elvállalása
(216. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet, odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Amerre mész, köveket látsz a földön.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Gyanút fogsz, és megvizsgálsz egyet közelebbrõl. Ez egy földbe ágyazott kar teteje! Óvatosan kikerülöd mindet. Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul. Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia.
(271. kaland:) Megkeresed az óriás cseppkövet. A fészek még mindig ott van a tetején! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Fellépsz a csepkõ lapos tetejére. Mennyi hely van itt! Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 csúf gusztustalanság (#99).

*** 1. KÖR *** A 2. csúf gusztustalanság feléd rohan. Megközelíted az 1. csúf gusztustalanságot. Az 1. csúf gusztustalanság feléd rohan. A 2. csúf gusztustalanság rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Nem talált. Lesújt rád jobb karmával. Félrehajoltál. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-3 ép.) Támadod az 1. csúf gusztustalanságot. Odaütsz jobb mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (35 ép-t sebeztél). Mérgezed! Megpróbálod megmarni. (49 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Az 1. csúf gusztustalanság kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. csúf gusztustalanságot. Odacsapsz jobb mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz farkaddal. Ez mellément. A fogaiddal támadsz. (50 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. A 2. csúf gusztustalanság halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 192 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+129%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
(466. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni! Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Kicsit remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett meg, sem a csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** A 2. orgling disznó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. orgling disznó feléd rohan. Az 1. orgling disznó feléd rohan. Megtámadod a 2. orgling disznót. Lesújtasz jobb mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Ostorként csattantasz farkaddal. Félrehajolt. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Ez mellément. A 2. orgling disznó rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-13% támadás). Bûze zavar. (-1 ép.) Az 1. orgling disznó téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. Mellé! Bûze zavar. (-1 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. orgling disznót próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõresuhintasz farkaddal. (34 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Elhibáztad. Az 1. orgling disznó rád támad. Harapásra nyitja száját. Ez mellément. Nehezen bírod a szagát. (-1 ép.) A 2. orgling disznó téged támad. Acsarogva harapni próbál. Mellétrafált a balfácán. Nehezen bírod a szagát. (-1 ép.) Regenerálsz (+3 ép) Méreg: Az 1. orgling disznó sebzõdik 13 ép-t. Az 1. orgling disznó hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A 2. orgling disznót próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (50 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A 2. orgling disznó holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 218 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+107%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": az elektromosság díszes köpenye és 27 arany. Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fejlõdsz: +1 jobb mancs szakértelem; [50 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

mak 1 4 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
[Parancs 1. makróba tárolva.] De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

kf 208 207 9611 194 5756 211 bekészíted a 208. tárgyat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Leveszed a bronzmedált. Felveszed az ezüstmedált. Leveszed a remete vaspajzsát. Felveszed az entek kerek pajzsát. Leveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. Leveszed az ozin fülkarikát. Felveszed a titán csepp fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

vd 92 vadászat
[Parancs 1. makróba tárolva.] [Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** Az 1. manapoid elmormol egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid elmond egy tudatrombolás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Megközelíted az 1. manapoidot. Megtámadod az 1. manapoidot. Lecsapsz jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A fogaiddal támadsz. (27 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Az 1. manapoid hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tudatrombolás. Elvesztetted az összes varázspontodat! Megtámadod a 2. manapoidot. Odacsapsz jobb mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lesújtasz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (48 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A 2. manapoid holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 185 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+116%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 barna manakõ, 5 drágakõ és 24 arany. A küzdelemben megéheztél. Falni kezdesz. (+50% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

kf 207 208 12313 20458 211 5756 bekészíted a 207. tárgyat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a bronzmedált. Leveszed az entek kerek pajzsát. Felveszed a remete vaspajzsát. Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Leveszed a titán csepp fülbevalóját. Felveszed az ozin fülkarikát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

kf 208 207 9611 194 5756 211 bekészíted a 208. tárgyat
Leveszed a bronzmedált. Felveszed az ezüstmedált. Leveszed a remete vaspajzsát. Felveszed az entek kerek pajzsát. Leveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. Leveszed az ozin fülkarikát. Felveszed a titán csepp fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid 2 manapoid (#92) [aura: 9-es szellemkalapács.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az 1. manapoid létrehoz egy szellemkalapácsot. Nem hat rád. A 2. manapoid varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot. Ezt most megúsztad. Megindulsz az 1. manapoid felé. Már ott is vagy! Az 1. manapoidot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Mérgezed! Acsarogva harapni próbálsz. (46 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy szellemkalapács! A varázslat nem hatott rád. A 2. manapoidot próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (28 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Elõrehajolva harapni próbálsz. (45 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. A 2. manapoid kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 199 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+116%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 barna manakõ és 30 arany. Uzsonnaidõ! Az ételre veted magad. (+50% jóllakottság.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

kf 207 208 12313 20458 211 5756 bekészíted a 207. tárgyat
Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a bronzmedált. Leveszed az entek kerek pajzsát. Felveszed a remete vaspajzsát. Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Leveszed a titán csepp fülbevalóját. Felveszed az ozin fülkarikát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

kf 208 207 9611 194 5756 211 bekészíted a 208. tárgyat
Leveszed a bronzmedált. Felveszed az ezüstmedált. Leveszed a remete vaspajzsát. Felveszed az entek kerek pajzsát. Leveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. Leveszed az ozin fülkarikát. Felveszed a titán csepp fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 manapoid (#92) [aura: gyorsaság: 11.].

*** 1. KÖR *** A 2. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy szellemkalapácsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. manapoid elmormol egy szellemkalapács varázslatot. Ezt most megúsztad. Az 1. manapoid irányába mozogsz. Megtámadod az 1. manapoidot. Odaütsz jobb mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (40 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol egy szellemkalapácsot. Rezisztálod a varázslatot. Támadod a 2. manapoidot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Elõrehajolva harapni próbálsz. (46 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A 2. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 203 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+116%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 barna manakõ. Uzsonnaidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+50% jóllakottság.) [19 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

kf 207 208 12313 20458 211 5756 bekészíted a 207. tárgyat
Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a bronzmedált. Leveszed az entek kerek pajzsát. Felveszed a remete vaspajzsát. Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Leveszed a titán csepp fülbevalóját. Felveszed az ozin fülkarikát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

kf 208 207 9611 194 5756 211 bekészíted a 208. tárgyat
Leveszed a bronzmedált. Felveszed az ezüstmedált. Leveszed a remete vaspajzsát. Felveszed az entek kerek pajzsát. Leveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. Leveszed az ozin fülkarikát. Felveszed a titán csepp fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 manapoid (#92) [aura: bûz: 5.].

*** 1. KÖR *** Az 1. manapoid elmormol egy szellemkalapács varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol egy szellemkalapácsot. 47 ép-t sebzõdtél. Az 1. manapoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az 1. manapoidot. Odaütsz jobb mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol farkaddal. (35 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (46 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Az 1. manapoid holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol egy szellemkalapácsot. Sebzõdsz 47 ép-t. Megtámadod a 2. manapoidot. Lecsapsz jobb mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Harapni próbálsz. (46 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A 2. manapoid halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 205 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+116%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 barna manakõ és 43 arany. Összefut a nyál a szádban. Hozzálátsz az ételhez. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+88 életpont.) [38 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

kf 207 208 12313 20458 211 5756 bekészíted a 207. tárgyat
Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a bronzmedált. Leveszed az entek kerek pajzsát. Felveszed a remete vaspajzsát. Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Leveszed a titán csepp fülbevalóját. Felveszed az ozin fülkarikát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

kf 208 207 9611 194 5756 211 bekészíted a 208. tárgyat
Leveszed a bronzmedált. Felveszed az ezüstmedált. Leveszed a remete vaspajzsát. Felveszed az entek kerek pajzsát. Leveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. Leveszed az ozin fülkarikát. Felveszed a titán csepp fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** A 2. manapoid ellõ egy szellemkalapács varázslatot. Nem hat rád. Az 1. manapoid ellõ egy szellemkalapács varázslatot. 47 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. manapoid irányába mozogsz. Megtámadod az 1. manapoidot. Lecsapsz jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odacsapsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Mérgezed! Harapásra nyitod szádat. (46 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Az 1. manapoid halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A 2. manapoidot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. El sem találtad. Pofádat nagyra tátva harapsz. Mellé! Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy szellemkalapács! A varázslat nem hatott rád. Támadod a 2. manapoidot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Elõresuhintasz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (49 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. A 2. manapoid kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 232 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+116%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 barna manakõ és 31 arany. A küzdelemben megéheztél. Hozzálátsz az ételhez. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+42 életpont.) [33 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

kf 207 208 12313 20458 211 5756 bekészíted a 207. tárgyat
Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a bronzmedált. Leveszed az entek kerek pajzsát. Felveszed a remete vaspajzsát. Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Leveszed a titán csepp fülbevalóját. Felveszed az ozin fülkarikát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

kf 208 207 9611 194 5756 211 bekészíted a 208. tárgyat
Leveszed a bronzmedált. Felveszed az ezüstmedált. Leveszed a remete vaspajzsát. Felveszed az entek kerek pajzsát. Leveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. Leveszed az ozin fülkarikát. Felveszed a titán csepp fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

vd 92 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
kf 207 208 12313 20458 211 5756 bekészíted a 207. tárgyat
Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a bronzmedált. Leveszed az entek kerek pajzsát. Felveszed a remete vaspajzsát. Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a küzdelem csillogó fejpántját. Leveszed a titán csepp fülbevalóját. Felveszed az ozin fülkarikát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

m 9 2 8101 4132 845 2122 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,2) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 101) A legközelebbi feladat megoldásánál 101 lesz a válaszod.
(M 8,2) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Alkotepar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 59 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Trento város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 33 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 47 százas lépés után érkezett meg Alkotepar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Trento érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Bizonyos vagy benne, hogy jól tudod a választ, ezért habozás nélkül válaszolsz. [101] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.)
(M 8,1) Északra mész tovább. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tüskés hólyagot. Odaütsz jobb mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-7 ép) Roncsoltál. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (56 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Roncsoltál. A tüskés hólyag hörögve elterül. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 18 ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+61%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 34 arany.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 8 45) A legközelebbi feladat megoldásánál 45 lesz a válaszod.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

m 3122 3122 223 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2001. nov. 23. péntekig. Az olimpiai fordulókat a dec. 1-i TF találkozón veheted át, ill. dec. 3-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1635 sebzést okoztál, és 438 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 246 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Deth Stryke, egy meghatározhatatlan külsejû, alakját sötét, gomolygó ködbe rejtett férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 88. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (9) / 4.30
[2] IQ: 7 (14) / 2.25
[3] ügyesség: 7 (17) / 2.70
[4] egészség: 10 (22) / 6.27
[5] mágia: 8 (11) / 4.13
[6] gyorsaság: 7 (12) / 4.46
[9] Méret/ép: 103 (115) / 85
Min. méret: 102
Barlangméret: 103
PONTJAID
Varázspont: 124 / 0
Képességpont: 33 / 93%
Hõsi pont: 113 (10)
Tám.bónusz: 42%
Véd.bónusz: 53%
Galetki erõ: 503 / 235
Hírnév : 1366
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 113 (1)
Galetki gyõzelmek: 58 (0)
Torzsz. csaták: 571 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 535 (8)
Leölt torzszülött: 881 (15)
Pszi csaták: 60 (3)
Pszi gyõzelmek: 28 (0)
Ájulások száma: 37 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadász (31)
Speciális képességeid:
+11 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +3 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajts végre 5 küldetést, amit a helytartótól kaptál. [számláló: 1] 2.) Hajtsd végre a 30-as Klánkalandot (KK 30)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 4 (6) / 0 [16] tüskés bõr: 4 / 0 [17] vastag bõr: 4 (5) / 0.40
[18] tûzimmunitás: 3 / 0.80 [19] hidegimmunitás: 3 / 0.20 [20] savimmunitás: 5 / 0.60
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 / 0 [24] rezisztencia: 5 (7) / 0
[25] bûz: 5 (7) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 1.05 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.45 [47] zárnyitás: 7 / 2.55
[48] mászás: 7 / 1.36 [49] rugalmasság: 3 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 1.76
[52] auraészlelés: 3 / 2.79 [53] ékszerészet: 3 / 1.85 [54] kereskedelem: 5 / 2.68
[55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 4 / 1 [57] gyógynövények: 4 / 3.88
[58] nyomkeresés: 16 (19) / 5.31 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.65 [60] pszi támadás: 6 / 5.57
[61] pszi energia: 5 / 1.57 [62] lopás: 5 / 1.95 [63] éberség: 5 / 3.03
[64] átokszórás: 8 (10) / 0.69 [65] álcázás: 15 / 0.15 [66] lopakodás: 3 / 0.70
[67] régészet: 10 / 0 [68] zene: 8 / 5.35 [69] tanulás: 5 / 2.62
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 3 / 0.05 [73] felderítés: 8 / 1.84

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 14 / 0.41 [102] roncsolás: 6 / 0
farok [103] méret: 12 / 0 [104] szakért.: 14 / 6.44 [105] sebzõ méreg: 13 / 0
fog [106] méret: 15 / 0 [107] szakért.: 9 / 3.03 [108] roncsolás: 4 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 0.64 [36] csábmosoly: 1 / 0 [29] életszívás: 2 / 0.12
[163] kineport: 5 / 0.40 [154] kisebb erõpajzs: 6 / 3.20 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.52
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [35] mágiatörés: 7 / 0 [34] méregfelhõ: 8 / 0.32
[28] óriáserõ: 3 / 0.24 [128] pszi csáp: 7 / 2.80 [132] tudati méreg: 1 / 0.56
[14] vakító fény: 4 / 0.06        

MAKRÓID
1. Makró
be 9 5
kf 208 207 9611 194 5756 211
vd 92
kf 207 208 12313 20458 211 5756
2. Makró
pv 7
pta 132 132 128 128 128
p 8311
p 8311
pv 7 5 4 2 1
pta 128 128 128 128 128
3. Makró
gy
pv 6
ism 3
p
tt 30
pv 7 5 4 2 1
4. Makró
gy 75
be 9 5
v 154
z 168 10
mak 2
v 159 8311 3
5. Makró
be 9 5
mak 4
p 5676
kf 194
mak 1
kf 20458

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 220.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 210.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #154. Prioritás: 200.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:200% ép:1%; PV 7 5 4 2 1; PSZ 47 48 58; BA 154; L 100 166 149 154 2 61; TT 25; HE 1; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 45 szint: 5 sebzés: 14-22

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #8 (4. épület), #23 (3. épület), #25 (7. épület), #474 (88. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) * 1 a gyõzelem díszes pikkelyvértje (#20817) * 1 a merénylõ vándorcsizmája (#11021)
* 1 a remete vaspajzsa (#12313) 1 khaldoran öv (#137) 1 a sebezhetetlenség zöld köntöse (#19601)
1 csatos öv (#1166) 1 vassisak (#1076) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 suhanó csizma (#195) 1 a füvész köpenye (#193) 1 szent templomi maszk (#232)
1 öv (#1165) 1 szárnyas sisak (#1077) 1 a harcos zöld köntöse (#7901)
1 az entek kerek pajzsa (#9611) * 1 a merénylõ csatos öve (#11066) 1 lovagi lemezpáncél (#1002)
1 sárga öv (#1167) 4 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136)
1 az elektromosság díszes köpenye (#27238) * 1 a küzdelem átlátszó köntöse (#20502) * 1 a küzdelem csillogó fejpántja (#20458)
1 maszk (#1090)

Ékszerek, kincsek
2819 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) * 1 a káosz éjsötét karkötõje (#11154)
1 szimbólum (#1210) 1 kristályamulett (#130) 1 nyaklánc (#1180)
1 márványgyûrû (#1226) 1 kék gömb (#143) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 a természet sárgaréz nyaklánca (#16931) 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 díszes karkötõ (#1242)
* 1 a gepárd bronz amulettje (#15598) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 a szívósság malachitgyûrûje (#14727) * 1 a gyorsaság nyaklánca (#3880) 1 ezüstmedál (#208)
2 üvegszimbólum (#138) * 1 a bölcsesség díszes karkötõje (#17892) 1 a természet ezüst fülbevalója (#17007)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 a regenerálódás kõamulettje (#24596) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 az entek ezüst fülbevalója (#9807) 1 a sav háromszögszimbóluma (#26862) 1 a titán csepp fülbevalója (#5756)
* 1 a puhányság köve (#198) 14 drágakõ (#2) 1 a háború köve (#156)
1 ezüst fülbevaló (#1257) 1 amulett (#1195) * 1 görényfarok (#189)
* 1 vörös karkötõ (#281) * 1 szerencsekõ (#197)

Felszerelés
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 díszes rézkulcs (#129) 4 varázskõ (#210)
1 mandolin (#19) 4 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)
1 második kulcsdarab (#227) 1 molitár dob (#168)

Fegyverek
11 harci fejsze (#12) 2 kerek kõ (#11) 1 könnyû nyílpuska (#1286)
7 rozsdás kard (#131) 1 a törpék gyalogos lándzsája (#6732) 1 tõr (#1300)
1 íj (#1270) 1 fogazott tõr (#6) 2 csonttõr (#1301)
10 sziklarepesz (#13) 7 kés (#5) 3 parittya (#10)
3 kõbalta (#18) * 1 a sebesség könnyû nyílpuskája (#13436) 1 a gladiátor könnyû nyílpuskája (#6236)
1 a merénylõ gyalogos lándzsája (#11232) 1 törpe balta (#224) 1 nyílpuska (#1285)
1 kard (#1315) 1 rövid tõr (#1302) 1 görbekard (#1316)
1 hosszú íj (#1272)

Varázsitalok és füvek
1 kihívás itala (#68) 5 üvegcse (#14) 10 mitulen fû (#20)
5 mátekel gomba (#21) 11 gyilkos boróka (#27) 1 fehér gyógyital (#50)
12 winropu moha (#22) 1 hatalom kék itala (#58) 15 ragálygomba (#26)
7 elonotichlan (#31) 4 védelem itala (#59) 2 méregellenállás (#51)
5 sötét mák (#23) 1 jéglehelet itala (#54) 3 rémcserje (#34)
3 óriásnövés itala (#60) 4 sárga gyógyital (#61) 6 hónakkupók (#30)
4 tejfonál (#28) 7 elfu moha (#33) 8 sárkányvirág (#32)
4 csótányláb (#25) 2 mézfû (#29) 2 liánvirág (#24)
5 velparaj (#35) 2 bajnokok itala (#62) 1 kincskeresés itala (#64)

Egyéb kacatok
22 pirgamit (#152) 19 mandibula (#157) 5 bolhedor szárny (#15)
7 húsevõ bibe (#151) 4 elektronit (#141) 2 xenópete (#278)
3 yeti csont (#160) 3 nordkristály (#146) 1 nohnetár gumó (#212)
2 molad púp (#16) 20 ekinda haj (#147) 1 lemúr hártya (#161)
2 smaragd esszencia (#229) 13 barna manakõ (#149) 1 asztrálesszencia (#154)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kalmár nyaklánca #142 (6), a gólem csepp fülbevalója #8456 (8), a teknõs márványgyûrûje #25526 (5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Megnyílt az aukciósház az 5. szinten. Az eddigiektõl eltérõen, itt bármeddig lehet licitálni, nincs felsõ határ - az eladó azonban minden esetben legfeljebb a tárgy alapára kétszeresének 90%-kát fogja megkapni. November 1-tõl ezt az újítást az alsóbb szintek aukciósházaiban is bevezetjük.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BANDITA (120. ELLENFÉL)
A tolvajokat, rablókat és egyéb bûnözõket a Tolvaj Klán egyesíti, rémületes bûnbandaként. Ezeknek a banditáknak az üldözése, felkutatása minden galetki feladata! Még akkor is, ha némelyik meglepõen fejlett önvédelmi képességekrõl tesz tanúságot.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2001. dec. 1., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1070. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



FELEJTÉS VARÁZSLAT
A felejtés c. varázslattal kapcsolatban néhány módosítás: a varázslat költsége 5 helyett 10 tvp lett. Ezenfelül, a kinyert képességpontokat a program a karakterlapon, a képességpontoknál jelöli, de külön a többi képességponttól, azok után szögletes zárójelben. Ezeket a képességpontokat csakis arra használhatod fel, hogy varázslataid szintjét növeljed a VAR paranccsal, más képességek növelésére nem használhatod õket.
Végül még egy apró módosítás a felejtés varázslattal kapcsolatban: amikor a felejtést használod, mindig eggyel kevesebb kno-t kapsz meg, mint amennyit a varázslatból elveszünk. Ezzel az 1 KNO költséggel a varázskövekbõl kinyerhetõ többlet-kno-t egyensúlyozzuk ki. Ezzel egyidejûleg megszûnik az, hogy az utolsó 2 kno-t nem lehet kinyerni.
Bár nem a varázslat leírásához tartozik, de itt jegyezzük meg, hogy az átkozott tárgyaknál korábban leírtakkal ellentétben, úgy tûnik, az átkozott tárgyak mégsem semmisülnek meg felköltözéskor...
A fenti enciklopédiát talán már megkaptad korábban, most azonban leírunk egy kiegészítést (szegény felejtés varázslat már sosem tud békében nyugodni...): a felejtéssel a 19-nél magasabb szintû varázslat(ok) nem felejthetõ(k), csak akkor, ha 3. és 4. paraméternek megadsz egy 99-est. Ekkor a felejtés varázslatot akár többször alkalmazva, addig felejtesz, amíg a varázslat szintje 19/0-ra ill. az alá nem csökken. Pl. V 152 169 99 99 lefelejti 19-es szintig a savcsapásodat.
Vigyázz, ez a parancs csak akkor fog mûködni, ha elegendõ TVP és VP áll rendelkezésedre, hogy a varázslatot egybõl teljesen lefelejtsd (ha a VP költség 300-nál több lenne, akkor 300 lesz)! Erre a korlátozásra azért van szükség, mert a felejtést varázskövekkel és õskövekkel kombinálva, visszaélésre nyílt lehetõség.
Megjegyzések a támadással és védekezéssel kapcsolatban: nagyon magas védekezésû ellenfél eltalálására is van esélyed, és nagyon alacsony védekezésû ellenfélnek is melléüthetsz.



ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba három új építhetõ szövetségi épület, ezek:
KÍNZÓKAMRA (#38)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Istálló (#14)
Leírás: A sötétlelkû, számító galetkik szolgájukban nem a hûséges társat, hanem a használati eszközt látják. Amíg hasznos, tartják, ha már nem, akkor, mielõtt megszabadulnának tõle, ki akarnak sajtolni belõle minél többet abból, amit beléfektettek. Kegyetlen dolog egy teremtményt azért kínozni, hogy kinyerhessék a lélekenergiáját, de néhány elvetelemült gonosz galetki még erre is képes. Ha megépítettétek a szövetségi barlang egyik alsó, rejtett, sötét és bûzös járatában a kínzókamrát, a szolga kínzása: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} paranccsal lehet használni. Minden kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Ha a szolgád 0 ÉP-re kerül vagy morálja 0% lesz, a kínzást nem lehet folytatni. Példa. Egy 4. szintû szolgában összesen 6 kno van. Ennek kinyerése 12 TVP-t igényel, és a szolga közben 30 ÉP-t fog sebzõdni és morálja 42%-kal csökken. Az elveszett ép templomi gyógyítással, a morál pedig morált növelõ tevékenységekkel visszaállítható, és a mûvelet ezután folytatható, de ez már igazán visszataszító dolognak minõsül.
JAVÍTÓMÛHELY (#39)
Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28)
Leírás: Itt gyûjtitek össze mindazokat az eszközöket, szerszámokat és gépeket, amelyek tönkrement tárgyaitok javítását megkönnyítik, hatékonyabbá teszik. Ha van kész javítómûhelyetek, akkor a J parancs költsége 10 helyett 8 TVP, és javítás szakértelmetekre +5-öt kaptok a J parancs használatakor, azaz pl. 5-ös javítással egy 10-es javítást igénylõ tárgyat is helyre tudsz pofozni. Ez a +5 azonban nem érvényesül a szakértelempróbáknál, ezért a karakterlapodon nem is jelenik meg! A javítómûhely használata külön parancsot nem igényel, a J parancs automatikusan a javítómûhelyben kerül végrehajtásra.
RELAXÁCIÓS SZOBA (#40)
Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Üzenõfal (#10)
Leírás: Elõször csak néhány firkált üzenet az üzenõfalon, aztán lassanként megindul a szövetségben a telepatikus kommunikáció. Hamarosan kiderül, hogy a szövetségnek több pszi használó tagja is van. Kézenfekvõ a gondolat, hogy a szövetségi barlangnak legyen egy elszigetelt része, kényelmes pihenõágyakkal, ahonnét a tagok kényelmesen és biztonsággal indulhatnak asztrális kalandokra. A relaxációs szoba elõnyei kézzelfoghatók: a csatában használt pszionikus képességek dupla sebességgel fejlõdnek (de ez nem vonatkozik a táborozás alatti csatákra). A plusz fejlõdésnek csak a fele történik a fejlesztési keretbõl, a többi "ajándék". Ezenkívül, ha pszi lényre vadászol a VD {lény} paranccsal, és nem jársz sikerrel, akkor is van +5% esélyed, hogy valamilyen pszi lényt fogsz találni.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.