Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ügyességpróba
Küldd el képeslapként!
"Nos, nézzük, jól struktúráltam-e át izomzatomat egy ekkora ugráshoz?" - töprengett a galetki, majd belevágott a kaland folytatásába...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 15:58:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4897-8

Karakterszám: 4897 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 8 Játékhét: 524
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 472
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2021. feb. 24. 15h:20'
A következõ fordulód táplálható: 2021. feb. 25.

E-mail!

VARÁZS VILI KALANDJAI




A szomszédból kopácsolást, kalapálást hallasz. Két galetki egy barlangot bõvít! Miért is ne segítenél nekik? Felkapod a szerszámaidat, és beállsz te is a másik két lárva mellé. Vidáman beszélgettek, és észre sem veszítek, már kész is a bõvítés! A másik két galetki megköszöni a segítségedet, és aztán azt mondják, szívesen segítenek neked is a barlangodat tágítani. Miért is ne? Átjönnek a barlangodhoz, és pillanatok alatt kitágítjátok azt is egy kicsit. Mindjárt kevésbé tûnik szûkösnek az egész! [3 TVP-t használtál fel, barlangod mérete megnõtt eggyel.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

k 99 kaland elvállalása
Ellátogatsz az uzsoráshoz, és 100 aranyért kiváltod Troy lantját. A bárd a szokott helyen vár. Jókedélyû, de még jobban felvidul, amikor meglátja a kezedben kedvenc hangszerét.
- Nagyon jó, így már mindjárt más lesz! - megpendíti a húrokat, és a varázslat újra körülvesz, amit nem bánsz túlzottan, sõt.
- Rintelki Anator még egy darabig töprengett, mi történhetett. Megkereste az akadémia tudósait, de nem tudtak segíteni. Mivel a szag elmúlt, õ sem foglalkozott vele többé. Telt múlt az idõ, lassan már el is feledkezett az incidensrõl, amikor egy nap megint megérezte a szagot. Ezúttal nem a csatornaszinten, hanem az egyik galetki barlangja elõtt. Nem habozott sokáig, belépett a barlangba. A bûz, és a tapintható érzés nagyon erõteljes volt. A barlang lakója otthon volt, de már nem élt. Valahogy elpusztult, de hogy mi és hogyan ölte meg, Anator nem tudta megállapítani. Csak azt, hogy a szag, az ocsmány aura mindenhol jelen van odabent. Azonnal értesítette a szint õrségét, akik megállapították, hogy borzalmas gyilkosság történt. Mint az eset felfedezõjét, Anatort is kihallgatták. Beszámolt a szagról és a furcsa érzésrõl. Ez igencsak meglepte a katonákat, mivel senki más nem érzett ilyesmit a helyszínen. A nyomozást vezetõ tiszt fontos nyomnak tartotta azt, amit Anator talált és érzett, ezért hosszú ideig faggatta róla. Visszatértek együtt a helyszínre, ahol az ifjú bizonygatta, a rontás továbbra is ott van. A katonák azonban nem találtak mást, csak egy halott galetkit, akinek a testét mintha valami szétmarta volna. De nem találtak semmilyen idegen anyagot. Végül Rintelki Anatort elbocsátották, és az ügyet sosem sikerült megoldani. Hõsünk a szagot még napokig érezte, ezúttal meg sem próbálta lemosni, és végül elmúlt. De ettõl kezdve gyakran visszatérõ rémálma lett. Mindig valamilyen hatalmas, fekete dolog próbálta elnyomni, maga alá teperni, hogy végül fuldoklott. De ezen a ponton mindig felébredt, és az álomra csak homályosan emlékezett.
Próbálta eddigi életét folytatni, de a rémálmok elszívták az energiáját, fáradttá vált, többször kudarcot vallott a vadászatok során, ami korábban soha nem fordult elõ. Aztán egy alkalommal, épp csak egy pillanatra, újra megérezte a szagot. Mélyet lélegzett a csatornaszint áporodott levegõjébõl, de nem sikerült újra elkapnia. Keresni kezdte tehát, honnét ered, de aznap nem talált rá. Attól kezdve minden nap újra és újra visszatért ugyanarra a helyre, hátha rábukkan a nyomra.
- És? - kérdezed izgatottan, mert a bárd egy hosszú szünet után sem folytatta.
- Tudni akarod mi történt? - egy hosszú pillanatig Troy elgondolkodva szemlél téged. - Vajon benned is megvan az a kitartás, mint Rintelki Anatorban? Képes lennél két héten át újra és újra visszatérni a csatorna szintre, nyomok után kutatni? Próbára teszlek! Ha birtoklod az ifjú kitartását, akkor megtudod a történet folytatását! - azzal Troy se szó, se beszéd, felpattan, és otthagy téged! Csak szájtátva meredsz utána. Egy próba? Végülis miért ne...
[VaDássz sikeresen 20 alkalommal, és után keres fel ismét a bárdot a K 99 paranccsal.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

kf 1076 1090 bekészíted az 1076. tárgyat
Leveszed a díszes fejéket. Felveszed a vassisakot. Leveszed a vassisakot. Felveszed a maszkot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

h 8 6 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

kno 3 7 9 2 3. képességre 7 képességpont
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled! [Ld. Szabálykönyv, méret.] Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

k 1 20 kaland elvállalása
(1. kaland:) A kapott útmutató alapján felkeresed a külsõ járatokat. Ezek barlangfolyosók, amelyek egy régi háború során beomlottak, és most elhagyatottá váltak. Amellett, hogy bármikor a nyakadba szakadhat néhány tonna kõtömb, még veszedelmes torzszülöttekkel is összeakadhatsz. Sóhajtozva a nem túl fényes kilátások felett, elérkezel a régi bányajárathoz, amely a külsõ járatokhoz vezet. Jó darabig gyalogolsz, míg végül elérsz a szakadékhoz, amelyen túl a külsõ járatok vannak. Megborzongsz: egy vékony, korhadt deszka vezet át a szakadék fölött! Itt kell átjutnod.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikertelen] Rálépsz a deszkára, és rögtön megbillensz. Lepillantasz, és elszédülsz a feneketlen mélységtõl. Ez nem neked való! Beijedve, visszafordulsz.

(20. kaland:) Munkára jelentkezel a papoknál. Kiderül, hogy a rengeteg új lárva miatt, akik persze állandóan sebesüléseikkel keresik fel a templomot, nem elég nagy a jelenlegi barlang, ezért egy újabb szinttel bõvítik. Levezetnek a munkálatokhoz. Megtudod, hogy aki rendesen dolgozik, az enni is kap. Nosza, lássunk munkához! Csákányt kapsz, és nekiállsz sziklát bányászni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Keményen dolgozol, sziklatömböt sziklatömb után bontasz ki. Bizony, eltart még egy darabig, amíg az új barlang megépül! Egyszercsak remegés hallatszik. Mi ez? Földrengés? Potyogni kezdenek a sziklák a plafonról.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikertelen] Nem sikerül minden követ elkerülnöd, néhány pont fejbe talál! [16 életpontot sebzõdsz.] Alighogy feltápászkodsz, még gyógyítani sincs idõd, és hatalmas szörnypofa türemkedik elõ a falból.
Tehát õ okozta a földrengést! A legtöbben sikoltozva menekülnek. Micsoda galetkik! Te ugyan nem futamodsz meg. Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a johhtukult. A johhtukul feléd rohan. Támadod a johhtukult. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél). A johhtukul téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Elhibázta. Szagától fuldoklasz. (-1 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A johhtukult próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (10 ép-t sebeztél). A johhtukul hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). A szörny holtan hever elõtted. Te vagy az építkezés hõse! A papok nem gyõzik a kezedet rázogatni. A munkadíjat megnégyszerezik, negyven aranyat kapsz kézhez, és bõséges lakomára is vendégül látnak (+20% jóllakottság). (+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

kno 100 2 100. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot bal karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod megnõtt, új mérete 3.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

bb 7 9 5 több épület meglátogatása
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. {Jelenleg az 1. küldetés megoldásán fáradozol.}

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Elõlép egy hosszú, fehér köpenyt viselõ, idõs pap. Megszólít téged:
- Már sokat hallottunk rólad, kedves Varázs Vili! A híred mindenhová eljutott... Ha esetleg idõd engedi, lenne egy megbízásunk számodra. - beleegyezõen bólintasz, mire a pap folytatja. - Tudomásunkra jutott, hogy egy eltévelyedett galetki a szintünkön szentségtörõ igéket terjeszt, a Kimondhatatlan Nevûek létezését tagadja, és hasonló pogány eszméket hangoztat. Fel kell kutatnod ezt a szentségtörõt! Persze mindezt diszkréten, nem szeretném, ha ez a kellemetlenség szélesebb nyilvánosságot kapna, mint szeretnénk.
- Meglátom, mit tehetek - mondod eltöprengve. A pap lelkesen mosolyog, és biztosít, hogy siker esetén a jutalom nem marad el. (8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel. Megoldásához lopakodás szakértelem szükséges!)

[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 nekropoid (#70). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** A sziklozug irányába mozogsz. A sziklozug máris elõtted terem! Megtámadod a sziklozugot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél). A sziklozug rád támad. Odaken neked jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A sziklozug hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 15 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+13 életpont.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

vi 200 15 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 200 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 15%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

k 304 401 kaland elvállalása
(304. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Kicsit remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett meg, sem a csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 womath (#16).

*** 1. KÖR *** Az 1. womath felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. womath közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. womath feléd rohan. Megtámadod az 1. womathot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (10 ép-t sebeztél). A 2. womath rád támad. Rúg bal lábával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Hasba próbál rúgni jobb lábával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. womath rád veti magát. Elõrerúg bal lábával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Célozni próbál jobb lábával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. womathot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (9 ép-t sebeztél). A 2. womath rád veti magát. Megpróbál felbuktatni bal lábával. Elkerülted. Elõrerúg jobb lábával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az 1. womath téged támad. Lendít egy nagyot bal lábával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. womath hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. womathot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (10 ép-t sebeztél). A 2. womath téged támad. Megpróbál felbuktatni bal lábával. El sem talált, haha. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. womathot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). A 2. womath halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+41%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+24 életpont.)
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.

(401. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** A nohnetár irányába mozogsz. A nohnetár közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a nohnetárt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (9 ép-t sebeztél). A nohnetár téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A nohnetár rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél). A nohnetár halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó és 6 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.)
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[64 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

vi 95 30 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 95 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 30%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

m 4 1 4443 3 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,1) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 3,1) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a nohnetárt. A nohnetár máris elõtted terem! A nohnetárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (11 ép-t sebeztél). A nohnetár rád támad. A nohnetár mérgezõ gázt fúj rád. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (10 ép-t sebeztél). A nohnetár holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Elteszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
(M 2,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (+1 képességpont.)
(M 1,1) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 1,2) A következõ terem délre van, így arra mész. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 1,3) A délre vezetõ folyosót követed. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a tûzférget. A tûzféreg közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a tûzférget. Savat lehelsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A tûzféreg rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tûzférget. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). A tûzféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Cyron O'corrs, egy ezüst bõrû, hajú, szemû vézna testû férfi. A következõket látod nála: vándorcsizma. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Cyron O'corrs mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a sahran rák. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Syl Dom Archen, egy kopasz, hórihorgas, beesett arcú férfi. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Syl Dom Archen csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Syenna Relita, egy csodaszép arcú és alakú, hosszú, fekete hajú, barna szemû, normál bõrû nõ. Viselt tárgyai: kemény bõrpáncél, kristályamulett, vándorcsizma, díszes fejék. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Syenna Relita már ott várakozik. Õ nyert!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a zöld nyálka felé. Már ott is vagy! A zöld nyálka közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a zöld nyálkát. Lecsapsz bal karmoddal. Elhibáztad. A zöld nyálka téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld nyálkát próbálod megsebezni. Felé döfsz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). A zöld nyálka téged támad. A zöld nyálka savat lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a zöld nyálkát. Odacsapsz bal karmoddal. El sem találtad. A zöld nyálka rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a zöld nyálkát. Felé suhintasz bal karmoddal. (8 ép-t sebeztél). A zöld nyálka halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a márvány atkát. A márvány atka feléd mozog. Támadod a márvány atkát. Savat lehelsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). A márvány atka téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a márvány atkát. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (8 ép-t sebeztél). A márvány atka kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** A nohnetár irányába mozogsz. A nohnetár odajön hozzád. Támadod a nohnetárt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (10 ép-t sebeztél). A nohnetár rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (10 ép-t sebeztél). A nohnetár rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 216 sebzést okoztál, és 129 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 186 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Varázs Vili, egy merengõ tekintetû nyársat nyelt rendkívül kimért nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 8. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 0.60
[2] IQ: 5 / 1.40
[3] ügyesség: 3 / 0.10
[4] egészség: 4 / 1.09
[5] mágia: 4 / 0.95
[6] gyorsaság: 7 / 0.19
[9] Méret/ép: 43 / 8
Min. méret: 43
Barlangméret: 45
PONTJAID
Varázspont: 20 / 20
Képességpont: 17 / 43%
Hõsi pont: 17 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 7%
Galetki erõ: 100 / 80
Hírnév : 114
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 58 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 53 (8)
Leölt torzszülött: 59 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 7 / 2.36 [15] regeneráció: 4 / 0 [16] tüskés bõr: 4 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 4 / 3.25 [54] kereskedelem: 2 / 0.68 [64] átokszórás: 3 (5) / 0.55

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.17      

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
p
ism 3
vd


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 6 30; VI erõ:95% ép:30%; PV 8 4 3 5; PSZ 48 54;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (7. épület), #8 (9. épület), #13 (2. forduló), #274 (4. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) * 1 maszk (#1090) * 1 vándorcsizma (#1121)
1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
114 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) 1 drágakõ (#2)
1 kristályamulett (#130) 1 malachit karkötõ (#1241)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Fegyverek
1 barbár lándzsa (#1331) 3 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
1 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21) 3 sötét mák (#23)
4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 1 molad púp (#16) 2 nohnetár gumó (#212)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 winropu moha (#22), 2 nohnetár gumó (#212).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 44 arany (#1), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SAHRAN RÁK (21. LÉNY)
A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelõtt közösítették ki, és azóta számûzött torzszülöttek, elvesztették fejlõdési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad õket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerû lények, ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendû torzszülöttet. A sahran rákok elfogyasztását a rovarevõkön és a zöldvérûeken kívül szinte mindenki kannibalizmusnak tartja.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A KILENCEDIK FORDULÓDHOZ
Nos, az alábbiak nem egészen pont a 9. fordulódhoz kapcsolódnak, de azért egy olyan döntésrõl szólnak, amelyet lassanként majd meg kell majd hoznod. Remélhetõleg jól haladsz az Õsök Csarnokának a felderítésével! Ha elérkezel a központi csarnokba (meg fogod ismerni, õseid szólnak hozzád) attól kezdve fontolgathatod a felköltözést a következõ szintre (FEL parancs). A felköltözéssel kapcsolatban azonban nem árt, ha tudod, hogy az elõzõ szintre sosem térhetsz már vissza, az ott kapod küldetéseidet már nem fogod tudni megcsinálni. Ezenkívül erõsebbek lesznek a torzszülöttek. Viszont! Méreted jelentõsen megnõ, és a következõ szinten már körönként 4 képességpontot kapsz. Ezenkívül ami a legfontosabb: ott már varázslatokat is tanulhatsz! Sok küldetés, amit kapsz, jóval összetettebb lesz, mint azok, amiket a lárvaszinten kaptál. Ha barátaiddal együtt játszol, legjobb, ha nagyjából egy idõben költöztök tovább, mert ha különbözõ szinten vagytok, nem csinálhattok közös dolgokat és nem találkozhattok a játékban egymással. A felköltözést nem érdemes se elodázni, sem elsietni: ha túl sokáig halogatod, túl gyengék lesznek az ellenfelek (bár a többi galetki ellen több sikerélményed lesz), ha viszont túl korán mész fel, a játékot túl nehéznek fogod találni. Valahol a 14-18. forduló táján a legjobb felköltözni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.