Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kalmárok itala
Küldd el képeslapként!
Aki a szint boltosával előnyös üzletet akar kötni, annak igencsak fel kell kötnie a felkötnivalóját! A legtöbben persze inkább mágikus segítséghez folyamodnak, és megisznak egy adagot ebből a csodás varázsitalból...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 06:47:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5440-18

Karakterszám: 5440 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 18 Játékhét: 528
E forduló ára: 10 zs. Maradék zseton: 562
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2021. már. 24. 14h:07'
A következõ fordulód táplálható: 2021. már. 25.

E-mail!

LEHINCÖLÕ KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Varázs Vili kiadott egy tk 50 5440 8283 732 0 0 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1494.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

gy 60 6 30 50 felt. gyógyítás 60%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 6 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 30 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 63.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

be 4 62 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a lopás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.) Ahogy Troy kérte, felkeresed az akadémia könyvtárát. Rengeteget olvasol az Ellenséggel kapcsolatban, a végére már zúg a fejed.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

kno 9 2 62 3 65 1 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). Elköltesz 3 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

kno 17 4 17. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

be 20 45 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 45! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete végigmér, és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat neked és a barátaidnak. Nemrégiben egy renegát mágustanonc tanyát vert a szint egyik távoli barlangjában, és persze magával hozta népes követõi táborát is. A ti feladatotok lenne az, hogy csöndben, rajtaütésszerûen megközelítsétek, és kifüstöljétek! Ha nem teszitek meg, egyenként fog elbánni a szint még felkészületlen galetkijeivel. Követõit a ravasz mágustanonc úgy válogatta össze, hogy sem lehelõ, sem ütõ galetkik ne legyenek képesek legyõzni õket - ha azonban a csapatot úgy állítjátok össze, hogy vegyesen mindkét féle tudású galetkiket visztek, akkor lehet esélyetek. - a remete ezután részletesen elmagyarázza, hol található a mágus barlangja, és megjegyzi, hogy egy jó nyomkövetõnek biztos nem jelent gondot a megtalálása. Végül sok szerencsét kíván. (50. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

vi 150 25 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 150 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 25%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

tk 50 4897 8283 732 50. többszemélyes kaland
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Varázs Vili, Csupasz Szív, ismeretlen galetki.
Izgatottan vágtok neki a nagy kalandnak. Hosszú az út, jócskán eltávolodtok a barlangrendszer biztonságot nyújtó közelségétõl. Aztán már elég nehéz a tájékozódás - itt az ideje, hogy a csapat nyomkövetõje vezessen benneteket!
ismeretlen galetki a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Nyomkeresés próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] ismeretlen galetki vezet benneteket. Idõnként meg-megáll, apró, számotokra észrevehetetlen jeleket vizsgál meg, majd bólint, és int, hogy mehettek tovább. Aztán egyszercsak csendre int. Elõttetek a mágustanonc tanyája!
Egy széles cseppkõbarlangba jutottatok, egy, a felszín fölött levõ párkányon bukkantatok ki. Óvatosan lenézve, egy barlangnyílást vesztek észre. A barlangnyílásban egy sötét árny lapul! Õrszem. Mire leértek, riadóztatja a társait, és akkor semmi esélyetek nem lesz. Valakinek, aki a legcsöndesebben tud lopakodni, le kell másznia, és elcsendesíteni az õrt!
Mindenki egyetért abban, hogy ez a te területed.
[Lopakodás próba 7-es küszöbre: sikeres] Hangtalanul lecsusszansz a párkány szélén, és kúszva az õrszem felé indulsz. Hosszú percek telnek el, mire odaérsz, de az õr még mindig gyanútlan! Közelebbrõl látod, hogy egy nyomorúságos orgling. Egy gyors mozdulattal elkapod a nyakát, egy hangot sem ad ki, és máris a földön hever. Intesz a többieknek, hogy jöhetnek.
Benyomultok a barlangba, figyelve mindenre. Sikerül meglepnetek az elsõ õrszemeket!
Ellenfeleitek 2 kõzúzó (#49). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Varázs Vili létrehoz egy energiatüskét. Az 1. kõzúzó 11 sebzést kap. Ismeretlen galetki az 1. kõzúzó felé mozog. A 2. kõzúzó közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. kõzúzó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Csupasz Szív az 1. kõzúzó felé mozog. Az 1. kõzúzó elindul Csupasz Szív felé. Ismeretlen galetki az 1. kõzúzót támadja. A 2. kõzúzó téged támad. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Megtámadod a 2. kõzúzót. Villámokat köpsz. (15 ép-t sebeztél). Csupasz Szív és az 1. kõzúzó egymással harcolnak. Csupasz Szív megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Varázs Vili mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. Az 1. kõzúzó rezisztálja. Ismeretlen galetki az 1. kõzúzót támadja. Az 1. kõzúzó holtan terül el. Támadod a 2. kõzúzót. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). A 2. kõzúzó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Varázs Vili: 11/0, Csupasz Szív: 16/2, ismeretlen galetki: 18/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Elrakod a zsákmányt, ami 4 arany. Varázs Vili a következõt kapja: 4 arany és egy hamis arany. Csupasz Szív része a kincsbõl: 4 arany.
Már indultok is tovább. Fény szûrõdik felétek elõrõl. Hirtelen secegést, neszezést hallotok, és a barlang megelevenedik körülöttetek!
Ellenfeleitek 3 elementál fatty (#141). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázs Vili rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske. Az 1. elementál fatty rezisztálja. Ismeretlen galetki és az 1. elementál fatty egymással harcolnak. Az 1. elementál fatty halálos sebet kapva a földre zuhan. Csupasz Szív és a 2. elementál fatty egymással harcolnak. A 3. elementál fatty téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (8 ép-t sebzõdtél). A 3. elementál fattyat próbálod megsebezni. Harci fejszével támadsz. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (8 sebzés).
*** 2. KÖR *** Varázs Vili elmond egy energiatüske varázslatot. A 2. elementál fatty ellenáll a varázslatnak. Ismeretlen galetki a 2. elementál fattyat támadja. A 2. elementál fatty hörögve elterül. A 3. elementál fattyat próbálod megsebezni. Harci fejszével támadsz. Fürgén elhajolt. Szagodtól fuldoklik (7 sebzés). A 3. elementál fatty holtan terül el.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Varázs Vili: 0/0, Csupasz Szív: 24/8, ismeretlen galetki: 61/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Dühös kiáltást hallotok a barlang végébõl. Futva indultok meg abba az irányba. A folyosó kiszélesedik, és egy cseppkövekkel teli teremben találjátok magatokat. Itt van a barna köpenyt viselõ renegát mágustanonc, és cifra átkokat szór felétek. Válaszra azonban nincs idõ, hiszen a mágus máris mormolni kezd, maradék szolgái pedig megindulnak felétek!
Ellenfeleitek egy renegát mágustanonc (#47), 2 vermon teknõs (#137) és egy zombi (#29). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Varázs Vili mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. A renegát mágustanonc 12 ép-t sebzõdik. Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz egy tûzfal varázslatot. Az 1. vermon teknõs irányába mozogsz. Ismeretlen galetki a 2. vermon teknõs felé mozog. Csupasz Szív a zombi irányába megy. A zombi Csupasz Szívet rohamozza. Az 1. vermon teknõs közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. vermon teknõs ismeretlen galetkit rohamozza. Támadod az 1. vermon teknõst. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). Az 1. vermon teknõs kileheli lelkét. Ismeretlen galetki és a 2. vermon teknõs egymással harcolnak. A 2. vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan. Csupasz Szív és a zombi egymással harcolnak. A zombi holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Varázs Vili létrehoz egy energiatüskét. A renegát mágustanonc 15 ép-t sebzõdik. A renegát mágustanonc varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. Ismeretlen galetki megközelíti a renegát mágustanoncot. Ismeretlen galetki 18 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Csupasz Szív a renegát mágustanonc felé mozog. Csupasz Szív sebzõdik 18 ép-t a tûzfaltól. A renegát mágustanonc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Sebzõdsz 18 ép-t a tûzfaltól. Ismeretlen galetki a renegát mágustanoncot támadja. A renegát mágustanonc holtan terül el.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Varázs Vili: 27/0, Csupasz Szív: 33/18, ismeretlen galetki: 62/18.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Elteszed a zsákmányt, ami 3 arany és egy hamis arany. Varázs Vili részesedése: 4 arany. Csupasz Szív része a kincsbõl: 3 arany. Összefut a nyál a szádban. Gyorsan enni kezdesz. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+17 életpont.)


Bár kimerültek vagytok és fáradtak, de azért örömujjongásban törtök ki. Sikeresen legyõztétek a szintetekre betörõ torzszülött hordát, megmentve ezzel társaitokat a kegyetlen rablóbandától. Körbevizsgálódtok, hogy van-e valami használható a barlangban. Nocsak, egy láda aranyat találtok, mellette pedig fehér gyógyító italokat! A te részed a zsákmányból 54 arany és két fehér gyógyító ital. Amikor a renegát mágustanoncot még egyszer átvizsgáljátok egy furcsa, kék színû kristályt találtok nála. A kristály hirtelen felvillan, és eltûnik - rajtatok pedig furcsa, csiklandós érzés fut végig (+1 max. varázspont).
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

bb 20 4 több épület meglátogatása
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete közelebb hajol hozzád.
- Nem árt, ha tudod, a szintek boltosai a legsunyibb, legalávalóbb, legpénzsóvárabb galetkik közül kerülnek ki! A szint vezetõi elnézik apró csalásaikat, mert szerintük így az ifjakat "az életre nevelik". Azonban a szabad kéz, amit ezek a szélhámosok kaptak, olyan lehetõségeket biztosítanak számukra, aminek már a vezetõk sem örülnének - ha ugyan tudnának róla. A mi szintünk kereskedõjének, Sóvár Ergonnak titkos õsi relikvia gyûjteménye van, amelyet galetkiktõl vásárolt össze. Ez még nem is lenne baj, azonban a törvény elõírja, hogy bármilyen, az Ellenséggel kapcsolatos leletet át kell adni a Mágusok Tanácsának! Persze Ergon bolond elkótyavetyélni gyûjteménye legértékesebb darabját, amelyhez nemrégiben jutott hozzá. Ez egy ermint kristályból készült eszköz darabja, amely nyilvánvalóan az Ellenségtõl származik, mint minden, amit ebbõl az ismeretlen és elpusztíthatatlan anyagból készítenek. Ha Ergon ezt a tárgyat sokáig õrizgeti mindenféle mágikus védelem nélkül, azzal a nyomunkra vezetheti az Ellenséget! A feladatod, hogy összegyûjts egy kis csapatot, amely bejut Ergon féltve õrzött kincseskamrájába, és megszerzi a relikviát, majd eljuttatja a Mágusok Tanácsának, a varázslótornyon keresztül. Persze mondanom sem kell, hogy a csapatban nélkülözhetetlen lesz egy régész és egy tolvaj, viszont harcosra remélhetõleg semmi szükség nem lesz. (51. kaland, összesen 25 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Jelenleg a 15. küldetés megoldásán fáradozol.}
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

k 99 kaland elvállalása
Troy Archid egy bánatos dalt penget lantja húrjain. Ezúttal azonban nincs közönsége. Üdvözlöd, és letelepszel merré.
- Mit tudtál meg? - kérdezi õ, miközben elgondolkodva futtatja ujjait a húrok között.
- Igazándiból semmi újat ahhoz képest, amit már az iskolában is tanultunk. Az Ellenség egy másik világból érkezett, azért, hogy elpusztítsa a miénket. Olyan fejlett fegyvereket és mágiát használt, amivel a miénk nem versenyezhetett. A túlélõk a hegyek mélyén rejtõztek el. Amennyire tudjuk, ez az egyetlen hely a világunkon, ahol az élet fennmaradt. Az Ellenség járõrei még mindig a bolygónk felszínét pásztázzák, ezért kell a föld alatt maradnunk, vagy addig, amig elég erõsek nem leszünk, hogy legyõzzük õket, vagy addig, amíg el nem mennek.
Archid még kivár egy kicsit, aztán bólint. Abbamarad a zene.
- Kiváló összefoglaló. És igaz is. Csak sokminden hiányzik belõle. Szerinted hogyan lehetséges, hogy az Ellenség, bár a bolygón az élet minden írmagját elpusztította, mégsem volt képes egy teljes civilizációt megtalálni a Hegy mélyén? Honnan tudjuk egyáltalán, hogy még mindig itt vannak? Ha a mieink bármikor meg tudják õket találni, õk hogy nem találnak minket? Hiszen fejlettebbek mint mi, nem?
Értetlenül nézel. Kétségtelenül logikus kérdések, de bizonyosan vannak rájuk logikus magyarázatok is.
- Mágusaink varázslatai megvédenek minket a kutató szemek elõl. És a felszínen nagyon messzire el lehet látni, elég csak keresni egy járatot, amelyen keresztül ki lehet mászni a hegyoldalra...
A bárd csak szokásos mosolyát mutatja, és ingatja a fejét.
- A történetek szerint a teljes háború, bolygónk kiirtása csak néhány percig tartott. Persze, a valóságban ennél sokkal hosszabb volt. Napokig zajlott. - hangsúlyával érezteti, hogy egy teljes élõvilág többet érdemel, mintegy néhány napos haláltusát. - Rengeteg feljegyzés készült. Sokezer zseniális elme kereste a módszert, ahogy megmenekülhetünk a pusztulástól. Rengeteg ötlet született, rengeteget vetettek el, és rengeteg vallott kudarcot, amikor kipróbálták. Az Ellenségnek VAN gyenge pontja. És õseink meg is találták a néhány napos háború alatt. A könyvtárakban a feljegyzéseknek csak egy része található meg. Egy nagyon kis része, de az is épp elég, ha tudod, mit keresel. A történetemet csak akkor fogod megérteni, ha megérted, mirõl szól ez az egész. A keresésed a könyvtárban nem volt elég alapos. Menj vissza, és nézz körül ismét. Ha megtalálod azt, amirõl beszélek, akkor fogom a történetet folyatni.
Szemed szikrákat hány, ahogy a bárdra nézel. Mint egy gyermek, akitõl elvették játékát. De nem tehetsz semmit, az õ története, csak akkor fogja elmondani, ha õ is akarja.
- Rendben van, visszamegyek, és ezúttal alaposabban körülnézek. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted, de ne felejtsd el elõtte felkeresni az akadémia könyvtárát.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

m 6 3 1144 4343 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,3) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 6,2) Irány észak! Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad! (+1 max. varázspont.)
(M 6,1) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az albinó pók feléd rohan. Az albinó pók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az albinó pók rád veti magát. Marni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod az albinó pókot. Villámokat köpsz. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (6 sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az albinó pókot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (7 sebzés). Az albinó pók halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%).
(M 5,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a szárnyas bolhedor felé. Már ott is vagy! A szárnyas bolhedor máris elõtted terem! Támadod a szárnyas bolhedort. Meglengetve a harci fejszét, próbálsz lesújtani. Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (8 sebzés). A szárnyas bolhedor rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Harci fejszével támadsz. (8 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). A szárnyas bolhedor rád támad. Feléd döf jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A szárnyas bolhedor kileheli lelkét.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny.
(M 4,1) A folyosó nyugatra visz. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. A galetki egy követ vág a plafonhoz, mire öklömnyi pókok és egyéb csúszómászók kezdenek potyogni. Minél többet kell elkapnod!
[Gyorsaság próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 3,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,2) Déli irányba mész. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (megtudod, hogy a lehelet italokat elkészítéséhez három különbözõ növény szükséges.)
(M 3,2) Tovább nyugatra - biztatod magad. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad! (kaptál 20 TVP-t.)
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

k 335 318 479 kaland elvállalása
Elhagyod a Csarnokot. (335. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(318. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** Kerek kõvel meglõ téged a katapulter. (7 sebzést okozott.) Megindulsz a katapulter felé. Már ott is vagy! Támadod a katapultert. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (9 sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Villámokat köpsz. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés). A katapulter halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Összegyûjtöd a "kincset": 2 kerek kõ.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: egy vassisak.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

(479. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. förtelemférget. Az 1. förtelemféreg odajön hozzád. A 2. förtelemféreg feléd mozog. Megtámadod az 1. förtelemférget. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (1 sebzés). Az 1. förtelemféreg rád támad. Ostorként csattant farkával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A 2. förtelemféreg rád veti magát. Elõresuhint farkával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. förtelemférget. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (2 sebzés). Az 1. förtelemféreg hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! Sebzõdsz 5 ép-t. A 2. förtelemféreg 13 sebzést kap. A 2. förtelemféreg téged támad. Tekergetve suhint farkával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. förtelemférget. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (1 sebzés). A 2. förtelemféreg holtan terül el. A tetem nagy durranással szétrobban. 10 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+49%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 15 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal gyógyítod magad. Gyógyulsz 40 életpontot.
Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Hurrá, kincset találtál, ami egy amulett és egy csizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 elektr.lehelet; [33 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (467. kaland, összköltsége 35 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 tejfonalat. [ld. enc.] Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Andrew, egy gyönyörû, izmos, inteligens férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Végignézed a felszerelését: fekete csizma, bronzmedál, parittya, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje, halotti maszk, szivárvány karkötõ. Elsõ mondatod: "Te kékorrú pocokvadító!" Azonnal visszavág: "Megalszik a szádban a tej!" Nem habozol, máris mondod: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Õ rögvest kontrázik: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Lehajtott fejjel elismered, Andrew volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Zeratul, a kegyetlen, egy sárgán ízzó szemû, szíjakkal teli bõr ruhát viselõ, ében bõrû, ében hajú férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. A következõket látod nála: bõrpáncél, görbekard, bronzmedál, az angyalok utazóköpenye, az ügyesség csepp fülbevalója, vassisak, a túlélés nagy pajzsa, az elektromosság csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje. Így üdvözlöd: "Hogy szakadna be a barlangod!" Õ rögvest kontrázik: "Potyogjanak ki a fogaid!" A következõvel folytatod: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Õ rögvest kontrázik: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Tintás Tunya, egy rücskös kékes bõrû csápos alak, ha tippelni kéne akkor férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A következõket látod nála: fülbevaló, nyaklánc, sárgaréz nyaklánc, karkötõ, vassisak, lovagi lemezpáncél, kristályamulett, pókcsatos öv. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Tintás Tunya nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (271. kaland, összköltsége 25 TVP.) Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** A jégmedúza irányába mozogsz. A jégmedúza feléd mozog. Megtámadod a jégmedúzát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (7 sebzés). A jégmedúza halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Összegyûjtöd a "kincset": egy nordkristály.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a jégmedúzát. A jégmedúza odajön hozzád. Megtámadod a jégmedúzát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (9 sebzés). A jégmedúza halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy nordkristály.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a goblin kobra létrehoz egy óriáserõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a goblin kobra létrehoz egy tûzpajzs varázslatot. A goblin kobra irányába mozogsz. A goblin kobrát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (7 sebzés).
*** 2. KÖR *** A goblin kobrát próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (17 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). A goblin kobra halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen 364 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 219 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Lehincölõ, egy kicsit kancsal, de rendkívül bájos tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 18. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 1.50
[2] IQ: 5 / 4.75
[3] ügyesség: 5 / 0.20
[4] egészség: 5 (6) / 1.34
[5] mágia: 4 / 0.55
[6] gyorsaság: 9 / 0.53
[9] Méret/ép: 62 / 57
Min. méret: 62
Barlangméret: 63
PONTJAID
Varázspont: 33 / 31
Képességpont: 17 / 62%
Hõsi pont: 30 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 9%
Galetki erõ: 168 / 113
Hírnév : 266
Jóllakottság: 172%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 6 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 130 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 125 (10)
Leölt torzszülött: 143 (17)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 11 / 0.52 [16] tüskés bõr: 4 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0
[22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0 [25] bûz: 9 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.23 [47] zárnyitás: 4 / 0.35
[48] mászás: 5 / 2.93 [54] kereskedelem: 4 / 1.10 [62] lopás: 3 / 0
[64] átokszórás: 3 (5) / 1.20 [65] álcázás: 4 / 0 [66] lopakodás: 4 (6) / 0.35
[68] zene: 3 / 0.05        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 1     harci fejsze

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
p
ism 3
vd
2. Makró
gy
pv 1
p
pv 3 4 5 8


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 6 30 50; VI erõ:150% ép:25%; PV 3 4 5 8; PSZ 48 54 66; BA 30;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #9 (7. épület), #12 (9. épület), #15 (4. épület), #22 (1. épület), #51 (20. épület), #268 (15. forduló), #313 (13. forduló), #467 (18. forduló), #461 (17. forduló), #271 (18. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
2 csizma (#1120) 1 díszes fejék (#135) * 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû pikkelyvért (#1016) * 1 sisak (#1075) * 1 suhanó csizma (#195)
2 törpe pikkelyvért (#4) 1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
1 amulett (#1195) 399 arany (#1) 1 az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181)
* 1 bronzmedál (#207) 3 drágakõ (#2) 8 hamis arany (#809)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) * 2 harci fejsze (#12) 4 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 3 mátekel gomba (#21)
6 mitulen fû (#20) 1 sötét mák (#23) 1 tejfonál (#28)
5 üvegcse (#14) 1 villámlehelet itala (#56) 11 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 2 lemúr hártya (#161) 2 mandibula (#157)
3 molad púp (#16) 3 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146)
1 pirgamit (#152)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 76 arany (#1), 2 hamis arany (#809), 2 nordkristály (#146), 2 mitulen fû (#20), 2 kerek kõ (#11), 1 csizma (#1120), 1 bolhedor szárny (#15), 1 fehér gyógyital (#50), 1 vassisak (#1076), 1 amulett (#1195), 1 tejfonál (#28).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KÕZÚZÓ (49. LÉNY)
A kõzúzók vastag, sziklakemény bõrû, a mágiával szemben különösen ellenálló teremtmények. Gömb alakú testüket hat apró, tömzsi lábon hordják. A széttaposott köveket hosszú ormányukkal felszippantják, szervezetük a kövekben levõ ásványi anyagot és parányi életformákat hasznosítja. Ha megtámadják õket, visszahúzódnak páncéljukba, és nyelv-ormányukkal védekeznek. A kõzúzók elpusztítására legfeljebb egy lehelni tudó galetkinek lehet reménye, számukra viszont - ha zöldvérûek vagy kõevõk - ízletes táplálékot jelentenek a belsõségek.



ELEMENTÁL FATTY (141. LÉNY)
Az elementál fattyak nagyjából akkorák, mint egy ember, de itt aztán véget is ér a hasonlóság - a zöldes-vörös örvényrõl még azt sem igazán mondhatod meg, hogy élõlény. Pedig igencsak az, ha eléggé mágikus természetû is. Az elementál fattyak az öt elem összegyúrásával jöttek létre, és ennek köszönhetõen szinte tökéletesen immúnisak az elemi támadásokra. A más lényekbõl elszívott lélekenergia élteti õket, ezért aztán megtámadnak mindent és mindenkit. Ha elég lélekenergiát szívtak magukba, és elérik a felnõtt õselementál méretét, visszatérnek a távoli létsíkra, ahonnét jöttek. Az elementál fatty mágiafalók számára jelenthet táplálékot.



RENEGÁT MÁGUSTANONC (47. LÉNY)
Nem minden galetki tartja be a törvényeket: némelyik kifejezetten rossz ötletnek - mi több, a társadalom fejlõdésének és a természetes kiválasztódás béklyójának tartja, hogy galetki nem ölhet galetkit. Szerintük a leggazdagabb életenergiaforrás egy leölt fajtársuk. Ezek a renegátok persze a társadalom kitaszítottjaiként élnek, számûzöttként rejtõznek a torzszülöttek között. Azonban ugyanolyan ravaszak, vagy ha lehet, még okosabbak, mint a szervezett körülmények között élõ társaid: megedzette õket a mindennapos életbenmaradásért folytatott küzdelem. A fiatal renegátok elsõ tesztje, hogy lelátogatnak az alsóbb szintekre, és varázslataikat a többi galetkin próbálják ki. Fokozottan óvatos legyél velük szemben, mert ugyan még tapasztalatlanok, de tudásuk messze felülmúlja a szokványos torzszülöttekét (habár hivatalosan õk is annak vannak bélyegezve), és a tûzzel szemben különösen ellenállóak.



TEJFONÁL (28. TÁRGY)
A tejfonál is egy gombafajta, de a megszokottól ellentétben, vékony, hálószerû fonalakból áll, amelyekkel valamilyen gazdanövényt fon körbe, és attól vonja el a tápanyagot. A tejfonál misztikus teremtménye a növényvilágnak, és mint ilyen, mágikus potenciállal is bír [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.