Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-18 20:56:31 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-140

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 140 Játékhét: 550
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 321
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. máj. 26. 6h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2020. máj. 27.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** 5.18. *** Sir Hermaeus Mora (#5295) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 5.18. *** Éjbenjáró Végzet (#4578) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült a pénzverde.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11747.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 16.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy Karimon. *máj. 16.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy lidérc genezis. *máj. 18.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy Karimon. *máj. 18.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy lidérc genezis. *máj. 19.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy Karimon. *máj. 19.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy kisebb lidérc.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 476.]

h 586 15163 11621 27822 586. tárgy használata
Felöltöd a fekete csuhát, és útnak indulsz, hogy értékesítsd varázstárgyaidat. Jónéhány barlangot bejársz, de senki sem vevõ a portékádra.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 471.]

kno 53 5 24 13 61 8 53. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot az ékszerészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ékszerészet szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 13 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 14. szintre nõtt. Elköltesz 8 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 471.]

ep 18 20 10 építed a 18. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Elõször is, beadsz 5 db õsi relikviát. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj a könyvtár megépítésében. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 80 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 451.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+18% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 445.]

ee 2 1046 1166 138 1271 11621 sok-sok eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 34 ap, törpe pikkelyvért (#4) 42 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, mandolin (#19) 68 ap, kötél (#128) 17 ap, ében tündekard (#132) 34 ap, ében nyílpuska (#133) 51 ap, ében láncing (#134) 68 ap, üvegszimbólum (#138) 25 ap, a kalmár nyaklánca (#142) 136 ap, a tárgyalás gyûrûje (#144) 136 ap, Rogan karkötõje (#145) 204 ap, furulya (#167) 136 ap, törpe balta (#224) 6 ap, cseppkõ gyûrû (#234) 255 ap, lelakatolt ládikó (#310) 510 ap, vámpírtõr (#584) 8500 ap, vas lemezpáncél (#1001) 146 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 218 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 65 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 191 ap, könnyû láncing (#1031) 120 ap, bíbor láncing (#1032) 183 ap, bõr mellvért (#1046) 106 ap, bronz mellvért (#1047) 167 ap, nagy pajzs (#1062) 81 ap, vassisak (#1076) 38 ap, szárnyas sisak (#1077) 81 ap, halotti maszk (#1091) 24 ap, csontmaszk (#1092) 65 ap, díszes fejpánt (#1106) 24 ap, ezüst fejpánt (#1107) 65 ap, vándorcsizma (#1121) 24 ap, fekete csizma (#1122) 65 ap, ezüstcsizma (#1124) 218 ap, utazóköpeny (#1136) 20 ap, kék köpeny (#1137) 59 ap, díszes köpeny (#1138) 122 ap, zöld köntös (#1151) 24 ap, díszes köntös (#1153) 130 ap, könnyû íj (#1271) 38 ap, hosszú íj (#1272) 81 ap, kõrisfa íj (#1273) 150 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 65 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 116 ap, csonttõr (#1301) 24 ap, rövid tõr (#1302) 65 ap, görbekard (#1316) 38 ap, hosszúkard (#1317) 81 ap, fogazott kard (#1318) 150 ap, barbár lándzsa (#1331) 38 ap, hosszú lándzsa (#1333) 150 ap, az ügyesség nagy pajzsa (#2412) 334 ap, a mágia harci nyílpuskája (#3538) 569 ap, a gyorsaság lovagi lemezpáncélja (#3702) 471 ap, az élet sárgaréz nyaklánca (#5231) 197 ap, a titán könnyû íja (#5771) 259 ap, a kobra zöld köntöse (#7451) 244 ap, a kobra hosszú lándzsája (#7633) 603 ap, a remete kék köpenye (#12387) 375 ap, a mentát fekete lemezpáncélja (#12705) 1474 ap, a mentát bronz mellvértje (#12747) 483 ap, a harcmûvész vas lemezpáncélja (#13601) 367 ap, a szellemek gyalogos lándzsája (#15282) 397 ap, a bölcsesség csontamulettje (#17847) 381 ap, a torony halotti maszkja (#18191) 244 ap, a torony ezüst nyaklánca (#18282) 391 ap, az energia bronz mellvértje (#18597) 483 ap, a küzdelem barbár lándzsája (#20681) 259 ap, a gyõzelem vassisakja (#20876) 259 ap, a gyõzelem díszes karkötõje (#21042) 381 ap, a tûz arany fejpántja (#22259) 677 ap, a tûz ezüst nyaklánca (#22332) 265 ap, a tûz díszes karkötõje (#22392) 255 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 112 ap, a jég malachitgyûrûje (#22827) 255 ap, az enyészet szárnyas sisakja (#23127) 271 ap, az enyészet utazóköpenye (#23186) 130 ap, az enyészet átlátszó köntöse (#23202) 255 ap, az enyészet kõrisfa íja (#23323) 452 ap, a villám kék köpenye (#23637) 248 ap, a villám zöld köntöse (#23651) 134 ap, a méreg nagy pajzsa (#24012) 271 ap, a méreg kék köpenye (#24087) 248 ap, a regenerálódás kék köpenye (#24537) 248 ap, a regenerálódás malachitgyûrûje (#24627) 255 ap, a sün kék köpenye (#24987) 248 ap, a sün hosszú íja (#25122) 271 ap, a teknõs ezüst fejpántja (#25407) 255 ap, a teknõs görbekardja (#25616) 148 ap, a szalamandra csatos öve (#25916) 130 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 134 ap, a sav díszes karkötõje (#26892) 255 ap, a sav ezüst fülbevalója (#26907) 248 ap, a sav hosszúkardja (#26967) 271 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 67 ap, az angyalok vas mellvértje (#28048) 554 ap, az angyalok utazóköpenye (#28136) 130 ap, az angyalok rövid tõre (#28302) 255 ap, az angyalok hosszúkardja (#28317) 271 ap, az ellenállás sárga öve (#28617) 248 ap, a bûz karikaszimbóluma (#29111) 142 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 134 ap. Eladsz 189 drágakövet 6859 aranyért. Eladsz 1 bõr mellvértet 33 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 csatos övet 12 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 üvegszimbólumot 18 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 könnyû íjat 12 aranyért. Eladod a tudós könnyû íját 81 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

ee 27822 1301 sok-sok eladás
Eladsz 2 a légzés hosszú íját 42 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 csonttõrt 7 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

vee 22392 22332 29111 1 sok-sok vásárlás
Megvásárolod a tûz díszes karkötõjét 255 aranyért. Megvásárolod a tûz ezüst nyakláncát 265 aranyért. Megvásárolod a bûz karikaszimbólumát 142 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

az 10164 22392 22332 29111 tárgy azonosítása
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást. A káosz furcsa köntöse: értéke 265 arany. A tárgy tápjai: +4% védekezés, +2 intelligencia, +1 egészség, +7 erõ. A tûz díszes karkötõje: értéke 125 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +3 tûzlehelet. A tûz ezüst nyaklánca: értéke 130 arany. A következõ képességeket azonosítod: +3 tûzlehelet. A bûz karikaszimbóluma: értéke 70 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +2 bûz.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 432.]

kf 22392 bekészíted a 22392. tárgyat
Hazamész a boltból. Felveszed a tûz díszes karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 432.]

m 18 12 4414 1415 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,12) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 17,12) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul kiálltad a próbát.
(M 16,12) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +18 tûzlehelet, +18 jéglehelet, +18 savlehelet, +18 elektr.lehelet, +18 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy elemek parancsát. (-10 vp.) A pokolpatkány varázshatalma segítségével elmond egy lávafolyamot. Nem hat rád. A pokolpatkány ellenáll a varázslatnak.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a pokolpatkány létrehoz egy tûzvihar varázslatot. 36 életpontnyit sebzõdsz. A pokolpatkány 29 sebzést kap. Megrohamozod a pokolpatkányt. 24 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. A pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Támadod a pokolpatkányt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (94 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (40 sebzés). A pokolpatkány halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy patkányfog. [ld. enc.] Ideje enni! A kajára veted magad. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+60 életpont.)
(M 16,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,12) A folyosó nyugatra visz. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a mellkasodra. Uh, milyen nehéz!
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 15,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: a ragadozó zangrozi csizmája.
(M 14,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszatérsz szállásodra.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]

pta 129 129 129 129 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]

ptb 129 129 129 129 129 129 pszi program második 5 sorának beállítása
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. mentális robbanás. 7. mentális robbanás. 8. mentális robbanás. 9. mentális robbanás. 10. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]

k 4 15 6 kaland elvállalása
(4. kaland:) Mit lehet tenni? A helytartó kívánsága parancs! Ellátogatsz a kiszolgáló lakórészre. Minden szinten van ilyen, itt laknak a Takarítók, Szállítók és rengeteg más, az ifjak kiképzésében részt vevõ, illetve õket kiszolgáló galetki. A bírák tanácsa a szint lakói között adódó vitákat hivatott eldönteni, de elméletileg politikai döntéséket is hozhatnak, sõt, joguk van a helytartót is elmozdítani. Ha a helytartó ilyen nyílt parancsot mer adni, valószínûleg a többi bíra a zsebében van. Hogy nyerte meg a lojalitásukat ilyen rövid idõ alatt, az rejtély számodra... Mindenesetre, nem árt álcázni magad, nehogy felismerjenek.
[Álcázás próba 9-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Útközben egy kis sarat kensz az arcodra, ennyi valószínûleg elég is lesz. Ezalatt el is érsz Vusix Naotmi barlangjához. Sem õrt, sem más védelmet nem látsz - persze mi szükség is lenne ilyesmire - tehát egyszerûen besétálsz. A tágas, kényelmes lakóbarlang elsõ termében egy házi kedvencre bukkansz. Na, ezzel talán lehet is kezdeni a bíra megpuhítását! Ellenfeled egy orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sárkánylehelet. ( +18 tûzlehelet, +18 jéglehelet, +18 savlehelet, +18 elektr.lehelet, +18 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Az orgling melák feléd rohan. Az orgling melák téged támad. Feléd üt jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling melákot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (94 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (30 sebzés). Az orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod az orgling melákot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (97 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (32 sebzés). Az orgling melák hörögve elterül.
[A csatában összesen 253 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+53%).
Hehe, ez megkapta. A zajra elõtotyog egy idõs galetki. Elszörnyedve néz rád, majd kedvenc orgling melákja tetemére.
- Mit képzelsz, de kölyök! Hívom az õrséget, és a Hegy legmélyebb magmakamráiban fogsz sínylõdni a szemtelenségedért!
[Vezetõkészség próba 12-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Az öreg láthatóan parancsoláshoz szokott, és eszébe sem jut, hogy ezúttal a tekintélyének csillogtatásával nem fog elérni semmit. Megragadod a vállánál, és a falhoz nyomod.
- Idehallgass! Magas körökben pártfogolják küldetésemet, úgyhogy itt csakis te húzhatod a rövidebbet! Azért jöttem, hogy móresre tanítsalak.
- Látod, hogy Vusix vörösödik a dühtõl. - Majd adok neked, te tejfelesszájú! Ellenfeled egy Vusix Naotmi (#205) [aura: hidegimmunitás: 2.].

*** 1. KÖR *** A Vusix Naotmi irányába mozogsz. A Vusix Naotmi közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a Vusix Naotmit. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (82 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (57 sebzés). A Vusix Naotmi hörögve elterül.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A bíra dühöngve áll fel, az arcán éktelenkedõ zúzódást tapogatva.
- Na megállj, prücsök, most megkapod a magadét! - az öreg mormolni kezd - védekezõ varázslatokat. Szélpajzs, gránitbõr, elemi védelem...
- Na álljunk csak meg ezzel, öreg! Te provokáltál... Ellenfeled egy Vusix Naotmi bíra (#206) [aura: egészség: 10.].

*** 1. KÖR *** A Vusix Naotmi bíra elmormol egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-10 vp.)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a Vusix Naotmi bíra elmormol egy dermesztést. Ezt most megúsztad. A Vusix Naotmi bíra felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a Vusix Naotmi bírát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (30 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (39 sebzés).
*** 3. KÖR *** A Vusix Naotmi bíra elmond egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Támadod a Vusix Naotmi bírát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (31 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (37 sebzés). A Vusix Naotmi bíra halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 137 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+107%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
- Nos, akkor most átadnám az üzenetet. A helytartó úr kéri a szint lakóit, hogy ne lázítsanak ellene, mert az megtorlást von maga után! Az üzenet persze nem konkrétan magának szól, és a verést is megúszhatta volna, ha hajlandó rögtön az elején végighallgatni. Na viszlát! - elégedetten sétálsz ki a barlangból.
Hamarosan jelentkezel a helytartónál, a jutalomért. Elsápadsz, amikor a helytartóhoz belépve, megpillantod a bírát, borogatással az arcán. Ahogy rádnéz, persze rögtön felismer, hiába volt az álcázás. Naotmi bíra üvölteni kezd, hogy "itt a bûnös, fogják el!" Legnagyobb meglepetésedre a helytartó azonnal ugrik, és az õrök máris lefogtak! Tömlöcbe vetnek, ott kell sínylõdnöd hosszú ideig, míg végül kihirdetik az ítéletet: 500 arany büntetést kell fizetned (vagy ha annyid nincs, a teljes vagyonodat elkobozzák), három évre eltiltanak a közügyek gyakorlásától, és ötven botütést kapsz! Nos, a helytartóhoz még lesz egy-két szavad...
(+8 hõsiesség pont.)

(15. kaland:) Jelentkezel Ertuynál. Együtt léptek be az asztrális térbe, és Ertuy elvezet a zöld gomolyhoz. Egyszersmind felséges és félelmetes látvány, az asztrál végtelenbe tûnõ, ködökkel és felhõkkel borított horizontján ez az óriási, zöldes füstre emlékeztetõ képzõdmény. Ertuy jelzi, hogy vond be magad asztrálesszenciával.
[Tárgyhasználat: 1 asztrálesszencia]
Beborítod magad, majd meglódusz a gomoly felé. Közelebb érve látod, hogy óriási. Amikor már egészen közel vagy, minden irányba tornyosul elõtted a zöld füstfal. Ertuy sok szerencsét kíván, majd elbúcsúzik - de elõtte még figyelmezted, hogy vonj fel egy legalább 4-es erõsségû pszi acéltornyot. Használod a pszi acéltorony képességet.
Alaposan felvértezve magad, belesuhansz a gomolyba. Azért így is szívbemarkoló érzés, mintha egy óriási massza nyelne el. Nem látsz semmit még asztrális érzékeiddel sem, viszont melegséget érzel, ha egyáltalán a szellemi síkon lehet ilyet mondani, nedves melegséget - mintha a felhõ ezernyi apró nedves csápjával tapogatná bõrödet. Apró áramütést érzel, majd újabbat, és még újabbat. Az õsök nevére, a gomoly elképzelhetetlen méretû idegpályái bombáznak neurális jelekkel! Elõbbre kell jutnod, mert itt nem bírod ki sokáig.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Egy örökkévalóságnak tûnõ idõ után megváltozik körülötted a közeg, kék ködöt látsz, amely nem annyira sûrû. Körülötted homályos alakok lebegnek, mint megannyi óriási gubó. Valamilyen furcsa érzelmet érzékelsz a környezetedbõl, amely nyomasztóan nehezedik rád. Megpróbálod kipuhatolni, mi lehet az.
[Auraészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres]
Persze, szomorúság és fájdalom! Egyre erõsödik, és nem tudod, mi lehet az oka, csak azt, hogy magától a gomolytól származik. Próbálsz megnyugtató gondolatokat küldeni. Ekkor furcsa dolog történik - mintha a gomoly a segítségedet kérné! Hívást érzel a kék köd belsejébõl. Kíváncsian, követed. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy agypörkölõ (#193) [aura: 40-es agyvihar.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -32 PE (-5)99 (+0)124 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)66 (-32)33
2. Sly Mentális robbanás -16 PE (-5)94 (+0)124 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)57 (-16)17
3. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)89 (+0)124 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)48 (+0)17
4. Sly Mentális robbanás -10 PE (-5)84 (+0)124 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)39 (-10)7
5. Sly Mentális robbanás -10 PE (-5)79 (+0)124 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)30 (-7)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+34% pszi támadás, +34% pszi energia.) (+103% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ahogy a ragadozó asztrális lenyomata szétoszlik, melegség és boldogság árad végig rajtad. A gomoly örül! Ezek szerint az agypörkölõ egy kártevõ volt, megsemmisítésével segítettél az óriás-entitásnak, mint ahogy a netrih gyíkok is segítenek a talriai behemótnak, amikor irhájából kirágják a torpaq férgeket. Lassan kapcsolatot teremtesz az óriási teremtménnyel. Intelligenciája valóban állati szinten van, azonban asztrális képességei igencsak fejlettek. Képeket látsz a múlból. Egy óriási, zölden pulzáló gömböt, melynek felületét kék erek hálóznak be. Aztán a burok felpattan, zöld füst áramlik ki, és elõkúszik valami. Parányi pöttyök raja röppen szét elõtte, ha jól látod, õsöreg asztrális behemótok. Ezek az irdatlan méretû lények hangyaként törpülnek el a megszületõ teremtmény elõtt, amely nyilvánvalóan még csak újszülött. Leginkább egy polipra emlékeztet, azonban hat csápja egy-egy kézhez hasonló végtagban végzõdik. Néhány úszásra emlékeztetõ karcsapás az asztrál tengerében, aztán az óriáscsecsemõ hihetetlen sebességgel elszáguld. Marad a lassan szétfoszló burok, és a gomolygó zöld füst - amely, mint megtudtad, maga is egy élõlény. Visszatérsz Ertuyhoz, hogy beszámolj a tapasztalataidról. A pszi szakértõ ámultan hallgatja beszámolódat, és busásan jutalmazza a különleges felfedezést - egy õskövet kapsz!
(+3 hõsiesség pont.)

(6. kaland:) Felkeresed a papot, és közlöd, hogy hajlandó vagy elcserélni a szemet. A pap mohón emeli a kezét, mire te:
- Türelem! Elõször hadd lássam a jutalmat.
- Öööö... Fiacskám, épp ez a probléma! Nemrégiben egy sötétlelkû torzszülött betört a kincstárunkba, és több értékes tárgyat is ellopott. A jutalmad is köztük volt...
- Semmi gond, majd kapok valami más varázstárgyat! - a pap a fejét rázza.
- Sajnálom! De van egy egyszerû megoldás: kutasd fel a torzszülöttet, szerezd vissza a kincseket, és akkor még további jutalmat is kapsz tõlünk. - hohó, egy kaland, ebben szívesen benne vagy! A pap a szimbólum után nyúlkál, de te elhessegeted - megkapja, ha a "jutalom" is elõkerült... A pap, aki közben Tenefal atyaként mutatkozik be, elkísér a csatornaszintre, ahhoz a lejárathoz, ahol a tolvaj lényt, az arachnid sámánt menekülni látták. Körbeszimatolsz.
[Nyomkeresés próba 14-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Hosszas kutatás után parányi pókháló-foszlányokat találsz, és ezen a nyomon indulsz el. Tenefal biztosít, hogy a csatornaszint bejáratnál vár rád. Még utánad kiált.
- Um, a pók megmarta három társunkat, azonnal eszméletüket vesztették. Vigyázz magadra!
A nyomokat követve, egy sötét, feneketlennek tûnõ üreghez érsz. Egy póknak itt lemászni gyerekjáték, de mi lesz veled?
[Mászás próba 14-es küszöbre: sikeres]
Nekilátsz, és óvatosan leereszkedsz az üregben, négy végtaggal kapaszkodva. Az út még így is minden erõdet és ügyességedet próbára teszi, milyen lesz ez visszafelé! Végül leérkezel a gödör aljára. Ez egy nagyobb üreg, és nagyot ugrasz ijedtedben, amikor megpillantod a földön kuporgó alakot! Azonban jobban megnézve látod, hogy nem egy félelmetes pók, hanem csak egy nyomorult orgling szolga. Szeme révetegen mered elõre, nem is vesz tudomást rólad. Szája folyton mozog, mintha rágna valamit. Elõször arra gondolsz, hogy egyetlen csapással kinyered belõle a néhány százaléknyi lélekenergiát, de aztán meggondolod magad. Számtalan járat vezet innét tova, nem biztos, hogy egyedül boldogulnál. Megrázod az orglingot.
- Hé, te torzszülött, ha kedves az életed, segítesz nekem! - az orgling azonban tovább bámul maga elé. Mi a fenét rághat, hogy így el van kábulva tõle?
[Gyógynövények próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Szagolgatod, vizsgálgatod, és végül ráébredsz, hogy egy undorító kábítószert, örökéjt használ, ami sötét mák és ragálygomba keverékébõl készül. Nagyon erõs szer, és nagyon gyorsan pusztítja a szervezetet. Nyomorult állat! Hogy bírhatnád engedelmességre? A válasz egyszerû: keversz neki még egy kis örökéjt! Persze, így, felszerelések nélkül nem lesz egyszerû a megfelelõ mixtúra elkészítése...
[Tárgyhasználat: 1 sötét mák]
[Tárgyhasználat: 1 ragálygomba]
Elõveszel egy morzsolóedényt, és hozzálátsz az örökéj elkészítésének. Az orgling szolga növekvõ érdeklõdéssel figyel.
[Varázsitalfõzés próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Az orra alá dugod a kész mixtúrát. Remegõ kézzel nyúl érte, te azonban elteszed a port.
- Mielõtt megkapod, orgling fatty, mondd meg nekem, merre laknak a pókok, póklények! - az orgling csak kétségbeesetten próbálja a port megkaparintani. Fellököd, és tovább kérdezgeted. Végül az orgling nyögdösni kezd, feláll, és int, hogy kövesd. Kanyargós járatokon vezet keresztül, végül elérkeztek egy folyosóhoz, amit sûrû pókháló szõ keresztbe. Elégedetten bólintasz, és odaadod a port. Az orgling mohón rágni kezdi, és vinnyog örömében. Te pedig bátran elõreindulsz. Hajtogatod, hessegeted a pókhálót, de az minduntalan beleakad a hajadba. Ocsmány egy hely! [Gyorsaságod itt nullának számít.] (-99 gyorsaság.)
Persze, mi mással is találkozhatnál egy pókhálótól ragacsos folyosóban, mint pókokkal? Ellenfeleid 2 óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Az 1. óriáspók feléd rohan. A 2. óriáspók feléd rohan. Megindulsz az 1. óriáspók felé. Már ott is vagy! Az 1. óriáspók rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). A 2. óriáspók rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Félrehajoltál. Megtámadod az 1. óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (79 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (38 sebzés). Az 1. óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. óriáspók rád veti magát. Csáprágójával mar. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). A 2. óriáspókot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (82 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (42 sebzés). A 2. óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 241 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Tovább nyomulsz, a barlang kiszélesedik. Mindent bevon a ragacsos pókháló, apró pókok másznak a ruhád alá, és kúsznak fel a lábszáradon. Milyen undorító! A barlangterem végében egy hatalmas alak mozdul. Felkészülsz a végsõ összecsapásra. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176).

*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mágikus ûr. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.)
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz az arachnid sámán felé. Már ott is vagy! Az arachnid sámán téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Támadod az arachnid sámánt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (68 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (13 sebzés).
*** 3. KÖR *** Az arachnid sámán rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Az arachnid sámánt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (63 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (11 sebzés). Az arachnid sámán hörögve elterül.
[A csatában összesen 155 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+79%).
Hiába a sok borzalom, mégis sikerült gyõzedelmeskedned! Felragadod a ládát, amely nyilván az ellopott kincseket õrzi. Sokáig piszmogsz a zárral, de képtelen vagy kinyitni! Visszatérsz Tenefal atyához.
[Tárgyhasználat: 1 kék szem szimbólum]
A pap lelkendezve fogad. Együtt nézitek át a láda tartalmát, és te kiválasztod a sok hulladék közül a legértékesebb varázstárgyat, ami a tûz csontmaszkja. Végülis, nem kötöttél rossz üzletet... Elégedetten távozol. Csak utólag jut eszedbe, hogy még további jutalomról is volt szó. Na mindegy!
(+5 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
[130 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

pta 131 129 129 130 130 130 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. mentális robbanás. 3. mentális robbanás. 4. agyvihar. 5. agyvihar.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

ptb 128 128 128 128 128 128 pszi program második 5 sorának beállítása
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. pszi csáp. 7. pszi csáp. 8. pszi csáp. 9. pszi csáp. 10. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

k 265 385 481 kaland elvállalása
(265. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz rajta. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 savelementál (#147) [aura: imm. méregre: 80.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +18 tûzlehelet, +18 jéglehelet, +18 savlehelet, +18 elektr.lehelet, +18 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10 vp.) A 2. savelementál közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. savelementál feléd rohan. A 2. savelementál rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (21 ép-t sebzõdtél). Az 1. savelementál rád támad. Az 1. savelementál savat lehel rád. (16 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. savelementált. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (108 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (35 sebzés). Az 1. savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. savelementál rád veti magát. A 2. savelementál savat lehel rád. (18 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. savelementált. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (107 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (33 sebzés). A 2. savelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 283 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+108%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+57 életpont.)
Folytatod utadat. Egy kerek terembe érsz. Körülnézel. Ebben a pillanatban becsapódnak az ajtók, és nyikorgást hallasz fentrõl. Felnézel. Egek ura! Hegyes tüskékkel borított plafon ereszkedik lefelé. Néhány tüskére koponya van felszúrva. Kétségbeesetten körbenézel.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Szerencse, hogy tudod mit keress: a falon találsz egy benyomható követ, gyorsan rátenyerelsz. A plafon mozgása megáll, és kinyílnak az ajtók.
Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva! Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Hirtelen irtózatos forróság lesz, kiver a víz. Egy perc múlva borzalmas hideg támad, az izzadság rádfagy. És a hõmérséklet így változik, percrõl percre!
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Erõnlétedre, egészséged és állóképességed utolsó morzsájára is szükséged van, hogy átjuss ezen a borzalmas mágikus szobán.
Egy díszes emelvényt látsz. Rajta egy nyitott könyv. Közelebb lépsz. Egy varázskönyv! Izgatottan kezded tanulmányozni. Ez az elektromos kéz varázslat! A rúnák felizzanak és eltûnnek, ahogy megtanulod az új varázslatot.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(385. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet, odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet. ( +18 tûzlehelet, +18 jéglehelet, +18 savlehelet, +18 elektr.lehelet, +18 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) A 2. savelementál feléd mozog. Az 1. savelementál feléd mozog. A 2. savelementál rád veti magát. A 2. savelementál savat lehel rád. (18 ép-t sebzõdtél). Az 1. savelementál rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (20 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. savelementált. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (106 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (31 sebzés). Az 1. savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. savelementál rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (20 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. savelementált. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (104 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (35 sebzés). A 2. savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 276 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+108%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 40 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+58 életpont.)
Megpillantasz egy rácsos ketrecet. Egy nagyobb elementál fatty! Nyomorúságosan üldögél a vasrudak közt. Általában vadászni szoktál ezekre a torzszülöttekre, de ezt az egyet itt most megsajnálod. Feltöröd a lakatot, és kinyitod az ajtót, hadd menjen! (Ha magasabb lenne a vezetõkészség szakértelmed, valószínûleg hozzád szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.

(481. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj a felszínre. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve nem látsz mást, csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[69 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

b 8 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 180.
[80 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Észreveszel 1 waarkint. Szakértõ módon leszeded. [ld. enc.] Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Scarpetta doktornõ, egy Egy hullákat boncoló kedves-nedves hölgy nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, a lich kék köpenye, csapdamester, a kígyó márványgyûrûje, az entek ezüst fülbevalója, a harcmûvész vándorcsizmája, a majom malachitgyûrûje, ében láncing, a szívósság könnyû íja, a sebesség kõamulettje, a szellemek malachit karkötõje, óriás fülbevaló, a tudás zafírja, a kobra vassisakja, császári különdíj, a ragadozó díszes karkötõje, orgling fétis, a kígyó malachit karkötõje, vörös karkötõ. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a keyrasi démonlidérc. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Tuba az Árva Lárva, egy matt fekete bõrû, kék szemû hegyes fülû férfi. [aura: 2-es életszívás.] A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Felszerelése: a siker ezüstveretes öve, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a tárgyalás gyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, Rogan karkötõje, a regenerálódás nagy pajzsa, aréna cápacsont érme, a pók smaragdgyûrûje, szivárványkristály, óriás fülbevaló, a regenerálódás aranyozott fülbevalója, plüss daergaoth lord. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Tuba az Árva Lárva pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a turhulug. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban, és máris megindulsz az asztrális túrára. Utadat egy szürkén gomolygó sztetuszha ködfal keresztezi. Képtelenség átjutni rajta, és megkerülni túl nagy idõveszteség. A sztetuszhát mikronnyi tudatkoncentrátumok alkotják, így van egy esélyed: mentális robbanással megpróbálhatsz lyukat ütni a ködfalba!
[Mentális robbanás próba 6-os küszöbre: sikeres] A sztetuszha mikrobák visítása pengeként hatol az agyadba. Hatalmas lyuk keletkezik elõtted, amelyen könnyedén átsuhansz, mielõtt ismét összezárulna.
A semmibõl bukkan elõ egy borzalmas asztrális teremtmény. Szíved kihagy néhány ütemet, amíg felméred irdatlan testét. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy rubin manifesztáció (#443) [aura: auraészlelés: 15.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása kudarc (-12)92 (-46)78 Rubin manifesztáció Agyvihar -46 PE (-9)61 (+0)70
2. Sly Mentális robbanás -35 PE (-5)87 (+0)78 Rubin manifesztáció Agyvihar kudarc (-9)52 (-35)35
3. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)82 (-30)48 Rubin manifesztáció Sz.áll.roncsolása -30 PE (-8)44 (+0)35
4. Sly Agyvihar -28 PE (-9)73 (+0)48 Rubin manifesztáció Sz.áll.roncsolása kudarc (-8)36 (-28)7
5. Sly Agyvihar kudarc (-9)64 (-24)24 Rubin manifesztáció Mentális robbanás -24 PE (-5)31 (+0)7
6. Sly Pszi csáp +13 PE (-3)61 (+13)37 Rubin manifesztáció Mentális robbanás kudarc (-5)26 (-7)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+36% pszi támadás, +36% pszi energia.) (+108% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Hirtelen apró, zöld lények jelennek meg. Asztrálmanók, ocsmány kis csínytevõk! Felragadják az általad követett nyom aranyszálát, és usgyi, megiramodnak vele. Meg kell õket állítanod!
[Pszi csáp próba 8-as küszöbre: sikeres] Pszi csápoddal villámgyorsan utánuk nyúlsz, elgáncsolod õket, mire visítva menekülnek. A nyom megmaradt, tudod tovább követni! Egy pulzáló, éppen korhadó selyembõr. Tényleg furcsa, hiszen úgy tudtad, az asztráltérben nem tud elkorhadni. Persze egy felszíni varázstárgynak jobban örültél volna.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

vd 151 vadászat
[Ratifikátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy õsöreg élõ cseppkõ (#327) [aura: elkt.immunitás: 10.].

*** 1. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (18 ép-t sebzett.) Az õsöreg élõ cseppkõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az õsöreg élõ cseppkövet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (71 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkõ téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (21 ép-t sebzõdtél). Támadod az õsöreg élõ cseppkövet. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (68 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod az õsöreg élõ cseppkövet. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (65 ép-t sebeztél). Az õsöreg élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 204 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+73%). Viszed, ami mozdítható: 3 sziklarepesz, 38 arany és 2 hamis arany. [14 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-4 TVP.) Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A méreg arany fejpántja: értéke 332 arany #24059 (4 dukát). Hatása a képességeidre: +9% védekezés, +5 mérg. lehelet. A gyõzelem átlátszó köntöse: értéke 187 arany #20952 (2 dukát). Hatása a képességeidre: +3% védekezés, +6% támadás, +4 méret. Az elektromosság díszes köpenye: értéke 208 arany #27238 (3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +4% védekezés, +4 elkt.immunitás. A törpék díszes köntöse: értéke 286 arany #6553 (3 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +4% védekezés, +3 erõ, +3 egészség.
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó féreg (#418) [aura: 2-es méretû 7-es szintû fog.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (64 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (39 sebzés). A xenó féreg rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (74 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (37 sebzés). A xenó féreg halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 214 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.10).
Ebben a körben +5 galetki erõt és +34 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2020 sebzést okoztál, és 229 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 75 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 420 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.10). Ez a 140. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (17) / 5.75
[2] IQ: 12 (18) / 6.64
[3] ügyesség: 10 (14) / 0.40
[4] egészség: 20 (23) / 10.80
[5] mágia: 12 (14) / 0.71
[6] gyorsaság: 18 (17) / 3.57
[9] Méret/ép: 168 (186) / 132
Min. méret: 159
Barlangméret: 180
PONTJAID
Varázspont: 152 / 25
Képességpont: 37 / 42%
Hõsi pont: 14 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 38%
Galetki erõ: 792 / 451
Hírnév : 1010
Jóllakottság: 155%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 961 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 808 (10)
Leölt torzszülött: 1397 (13)
Pszi csaták: 177 (2)
Pszi gyõzelmek: 145 (2)
Ájulások száma: 26 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: tudatvizsgáló (41)
Speciális képességeid:
+34 pszi támadó és védekezõ pont, GY +24 ÉP-t gyógyít, 51%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +5 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy varázskövet! 2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Hozz 3 ratifikátor agyat!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 28 (52) / 13.48 [11] jéglehelet: 10 (17) / 0.96 [17] vastag bõr: 13 (16) / 0.20
[18] tûzimmunitás: 7 (8) / 0.80 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.20 [20] savimmunitás: 4 (5) / 1
[21] elkt.immunitás: 4 (5) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 4 (5) / 0.09 [23] imm.ktkt.méreg: 6 / 0
[24] rezisztencia: 14 (19) / 0 [25] bûz: 28 (37) / 0 [26] lõfegyver: 3 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 8 / 0.60 [47] zárnyitás: 9 / 1.29 [48] mászás: 9 / 0.87
[49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 7 / 2.31 [51] transzformáció: 5 / 1.30
[52] auraészlelés: 10 (15) / 4.65 [53] ékszerészet: 4 / 2.34 [54] kereskedelem: 9 / 7.93
[55] szívósság: 20 / 0.51 [56] varázsitalfõzés: 8 / 0.77 [57] gyógynövények: 6 / 1.94
[58] nyomkeresés: 10 / 0.50 [59] vezetõkészség: 3 / 1.10 [60] pszi támadás: 14 / 10.95
[61] pszi energia: 18 / 1.15 [63] éberség: 8 / 0.35 [64] átokszórás: 6 / 0.12
[65] álcázás: 2 / 0.20 [66] lopakodás: 7 (6) / 0.11 [67] régészet: 6 / 4.15
[68] zene: 7 / 2.35 [69] tanulás: 11 / 9.25 [70] idézés: 6 (9) / 2.84
[71] javítás: 11 / 4.42 [72] építés: 8 / 3.09 [73] felderítés: 6 / 2.30

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 19 / 6.12 [101] szakért.: 20 / 3.91     a természet hosszúkardja
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 11 / 8.49     a bûz gyalogos lándzsája
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0     a tudás rövid tõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 13 (14) / 1.02 [149] dimenziókapu: 1 (3) / 0 [11] elektromos kéz: 1 (4) / 0
[41] elemek parancsa: 2 (5) / 1.04 [49] elemi védelem: 11 (14) / 0.32 [152] felejtés: 4 (6) / 1.12
[17] gránitbõr: 10 (12) / 5.26 [163] kineport: 2 (7) / 0.24 [154] kisebb erõpajzs: 10 (12) / 3.88
[158] láth. észlelése: 1 (3) / 0 [165] manafókuszálás: 3 (6) / 0.06 [129] mentális robbanás: 5 (6) / 0.76
[148] méregsemlegesítés: 6 (8) / 1.60 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 0.18 [128] pszi csáp: 12 (13) / 0.50
[151] sárkánylehelet: 15 (18) / 1.08 [131] sz.áll.roncsolása: 7 (8) / 2.34 [150] tárgyvédelem: 6 (9) / 1.36
[177] tudati kohézió: 7 (8) / 0.70 [132] tudati méreg: 5 (6) / 0 [16] tûzpajzs: 3 (6) / 0.80
[20] tûzvihar: 11 (14) / 1.35        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (8).

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
2. Makró
pv 7 5 3 8
p
pv 5 7 3 8
ism 2
p
3. Makró
ism 2
p
4. Makró
v 154
bsz
5. Makró
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
7: jéglehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 35%. Prioritás: 200.
10: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 20 v. kevesebb. Prioritás: 180.
21: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1700. Prioritás: 255.
28: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 221.
1: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 12 v. több, Prioritás: 210, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
3: elemek parancsa v.var. ha ellf. 18. képessége 12 v. több, Prioritás: 207, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
5: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 12 v. több, Prioritás: 206, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
8: jéglehelet használata ha ellf. 19. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 199, és ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van.
11: sárkánylehelet v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 82%, Prioritás: 220, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
13: gránitbõr v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 75%, Prioritás: 218, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
15: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 190, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
17: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 189, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
19: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 191, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
22: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 225, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
24: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 224, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
26: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 222, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
29: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1920, Prioritás: 223, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
31: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 222, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
33: elemi védelem v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 85%, Prioritás: 219, és ha ellenfeled #1940, és a harc 1. köréig.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: kígyópók (#160), orgling melák (#157), nagyobb elementál fatty (#100).
1920: zombi mester (#80), zombi herceg (#140), orgling kölyök (#172).
1940: ratifikátor (#151), gázelementál (#155).
1950: pusztító szójer (#154), mutilátor kölyök (#145), xenomorf bébi (#204).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 1; VI erõ:150% ép:25%; PV 7 5 8; HE 1; PTA 131 129 129 130 130; PTB 128 128 128 128 128; I 20 15;

SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #3 (4. épület), #31 (1. épület), #50 (20. épület), #364 (138. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5441. Jelenleg a könyvtár építésén dolgozol, eddig 20 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz vassisakja (#28976) * 1 a gladiátor zöld köntöse (#6101) 1 a káosz furcsa köntöse (#10164)
1 a küzdelem átlátszó köntöse (#20502) 1 a ragadozó zangrozi csizmája (#20023) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a tûz csontmaszkja (#22242) * 1 a tûz díszes pikkelyvértje (#22167) * 1 a tûz kerek pajzsa (#22211)
1 az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 1 az energia csatos öve (#18716) * 1 Fairlight sipkája (#265)
* 1 orglingbõr öv (#395) 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) * 1 a bûz keresztszimbóluma (#29113) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a mentát gyöngye (#155) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a szellemek keresztszimbóluma (#15163)
* 1 a titán márványgyûrûje (#5726) * 1 a tûz díszes karkötõje (#22392) * 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407)
1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332) * 1 a tûz keresztszimbóluma (#22363) * 1 a tûz malachit karkötõje (#22391)
11249 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 császári dekrétum (#254) * 1 cseppkõ gyûrû (#234) * 1 Dorka amulettje (#382)
* 1 görényfarok (#189) 923 hamis arany (#809) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 roxati üvegszem (#580) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 Ulthaodron karkötõ (#323) 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete csuha (#586) 3 fekete dukát (#218)
2 garling kristály (#209) 1 idõkristály (#219) 2 kötél (#128)
17 Krónika (#783) 1 mandolin (#19) 1 Morgan pálcája (#511)
1 orvosságos zacskó (#590) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) * 1 a természet hosszúkardja (#17067) * 1 a tudás rövid tõre (#2202)
1 kõmûves kalapács (#250) * 1 rubin mágusbot (#261) 6 sziklarepesz (#13)
1 Trollagyar (#214) 1 vámpírtõr (#584) 1 Yarmbaur koponyája (#264)

Varázsitalok és füvek
1 csapdaészlelés itala (#65) 13 csótányláb (#25) 6 elfu moha (#33)
2 elonotichlan (#31) 12 gyilkos boróka (#27) 4 hatalom kék itala (#58)
4 hónakkupók (#30) 3 immunitás itala (#71) 2 kincskeresés itala (#64)
9 liánvirág (#24) 13 mátekel gomba (#21) 1 mézfû (#29)
8 mitulen fû (#20) 3 muskil (#37) 2 õsmágus szájvize (#69)
1 pontosság itala (#72) 5 ragálygomba (#26) 7 rémcserje (#34)
1 sárga gyógyital (#61) 5 sárkányvirág (#32) 12 sötét mák (#23)
6 tejfonál (#28) 13 üvegcse (#14) 8 velparaj (#35)
1 waarkin (#38) 9 winropu moha (#22) 2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
5 asztrálesszencia (#154) 7 barna manakõ (#149) 3 duzzadt xenópete (#479)
42 ekinda haj (#147) 14 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
22 káoszkígyó pikkely (#230) 1 kõtroll szem (#274) 16 mandibula (#157)
10 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212) 8 nordkristály (#146)
1 óriási xenópete (#480) 18 õsi relikvia (#17) 1 patkányfog (#270)
8 pirgamit (#152) 5 smaragd esszencia (#229) 9 szójer csáprágó (#231)
2 xenópete (#278) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a ragadozó ónixgyûrûje #20128 (14).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 5977 arany (#1), 14 hamis arany (#809), 1 a tûz díszes karkötõje (#22392), 1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332), 1 a bûz karikaszimbóluma (#29111), 1 patkányfog (#270), 1 a ragadozó zangrozi csizmája (#20023), 1 a tûz csontmaszkja (#22242), 1 õskõ (#8), 1 waarkin (#38), 3 sziklarepesz (#13).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 5 õsi relikvia (#17), 1 asztrálesszencia (#154), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 ragálygomba (#26), 1 a tudós könnyû íja (#11621), 2 üvegszimbólum (#138), 2 csatos öv (#1166), 1 csonttõr (#1301), 189 drágakõ (#2), 1 kék szem szimbólum (#260), 1 könnyû íj (#1271), 1 bõr mellvért (#1046), 2 a légzés hosszú íja (#27822).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PATKÁNYFOG (270. TÁRGY)
Egy egyszerû patkányfog csak büdös szemét, amitõl mihamarabb meg kell szabadulni. Azonban egy pokolpatkány igazi és ép foga különleges trófea. Ezek a hatalmas és kemény fogak egyaránt alkalmasak fogpiszkálásra, barlangrajz vésetek készítésére, hússütõ nyársnak és az elhullott tüskéid pótlására. Ezért aztán érdemes minél többet összegyûjteni belõlük!



WAARKIN (38. TÁRGY)
A waarkin tömzsi, pórusos, lila színû növény, sokak szerint a mágikus energia termelésére képes nekrofun rokona. Bár senkinek nem fordulna meg a fejében, hogy a waarkint megegye, könnyen elõfordulhat, hogy valamilyen hasznos varázsital fõzhetõ belõle más anyagok hozzáadásával. [Szükséges varázsital fõzés szint: 9.]



KEYRASI DÉMONLIDÉRC (207. LÉNY)
Ocsmány fajzat a keyrasi démonlidérc, amelyet a Sötét Föld fagyos síkságairól idéznek meg. Fegyverrel, elemi támadással nehezen sebezhetõ, jelentõs mágiaimmunitással bír - egyszóval, púp mindenki hátán. Hogy miért szórakoznak a mágikusok mégis azzal, hogy körülményes rituálékkal beidézgessék ezt az igen nehezen irányítható lényt? Nos, a démonlidérc esszencia hihetetlenül nagy mágikus töménységgel bíró anyag, többek között a varázskõ elõállításához is felhasználják.



TURHULUG (208. LÉNY)
A turhulugok nagyméretû asztrális teremtmények, hatalmas pszionikus energiával. Még szerencse, hogy legfeljebb ösztönszerûen, alapszinten képesek ezt az energiát kihasználni, így leginkább csak áldozatai a pszionikus képességeiket gyakorló és fejlesztõ fiatal galetkiknek.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.