Karakterszám: |
5441 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
140 |
Játékhét: |
550 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
321 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. máj. 26. 6h:18' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. máj. 27. |
|
E-mail!
SLY KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** 5.18. ***
Sir Hermaeus Mora (#5295) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 5.18. ***
Éjbenjáró Végzet (#4578) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült
a pénzverde.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian
irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve
11747.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 16.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy Karimon.
*máj. 16.* Symur
Nevethart legyõzte harcban egy lidérc genezis.
*máj. 18.* Symur Nevethart
majdnem felfalta egy Karimon.
*máj. 18.* Symur Nevethart legyõzte harcban
egy lidérc genezis.
*máj. 19.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy Karimon.
*máj. 19.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy kisebb lidérc.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 476.]
h 586 15163 11621 27822 |
586. tárgy használata |
Felöltöd a fekete csuhát, és útnak indulsz, hogy értékesítsd varázstárgyaidat.
Jónéhány barlangot bejársz, de senki sem vevõ a portékádra.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 471.]
kno 53 5 24 13 61 8 |
53. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot az ékszerészet szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az ékszerészet szakértelmed 4. szintre nõtt.
Elköltesz 13 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 14. szintre
nõtt. Elköltesz 8 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 18. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 471.]
ep 18 20 10 |
építed a 18. épületet 20 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Elõször is, beadsz 5 db õsi relikviát. Nekilátsz, hogy
te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj
a könyvtár megépítésében.
Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban.
Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz.
Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 80 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a
megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 451.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+18% védekezés.)
(-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak
az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5%
támadás, +2 lehelet kör végéig.) Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben.
(+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 445.]
ee 2 1046 1166 138 1271 11621 |
sok-sok eladás |
Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény
bõrpáncél (#3) 34 ap, törpe pikkelyvért (#4) 42 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap,
sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap,
mandolin (#19) 68 ap, kötél (#128) 17 ap, ében tündekard (#132) 34 ap,
ében nyílpuska (#133) 51 ap, ében láncing (#134) 68 ap, üvegszimbólum (#138)
25 ap, a kalmár nyaklánca (#142) 136 ap, a tárgyalás gyûrûje (#144) 136
ap, Rogan karkötõje (#145) 204 ap, furulya (#167) 136 ap, törpe balta (#224)
6 ap, cseppkõ gyûrû (#234) 255 ap, lelakatolt ládikó (#310) 510 ap, vámpírtõr
(#584) 8500 ap, vas lemezpáncél (#1001) 146 ap, lovagi lemezpáncél (#1002)
218 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 65 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 191
ap, könnyû láncing (#1031) 120 ap, bíbor láncing (#1032) 183 ap, bõr mellvért
(#1046) 106 ap, bronz mellvért (#1047) 167 ap, nagy pajzs (#1062) 81 ap,
vassisak (#1076) 38 ap, szárnyas sisak (#1077) 81 ap, halotti maszk (#1091)
24 ap, csontmaszk (#1092) 65 ap, díszes fejpánt (#1106) 24 ap, ezüst fejpánt
(#1107) 65 ap, vándorcsizma (#1121) 24 ap, fekete csizma (#1122) 65 ap,
ezüstcsizma (#1124) 218 ap, utazóköpeny (#1136) 20 ap, kék köpeny (#1137)
59 ap, díszes köpeny (#1138) 122 ap, zöld köntös (#1151) 24 ap, díszes
köntös (#1153) 130 ap, könnyû íj (#1271) 38 ap, hosszú íj (#1272) 81 ap,
kõrisfa íj (#1273) 150 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 65 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 116 ap, csonttõr (#1301) 24 ap, rövid tõr (#1302) 65 ap, görbekard
(#1316) 38 ap, hosszúkard (#1317) 81 ap, fogazott kard (#1318) 150 ap,
barbár lándzsa (#1331) 38 ap, hosszú lándzsa (#1333) 150 ap, az ügyesség
nagy pajzsa (#2412) 334 ap, a mágia harci nyílpuskája (#3538) 569 ap, a
gyorsaság lovagi lemezpáncélja (#3702) 471 ap, az élet sárgaréz nyaklánca
(#5231) 197 ap, a titán könnyû íja (#5771) 259 ap, a kobra zöld köntöse
(#7451) 244 ap, a kobra hosszú lándzsája (#7633) 603 ap, a remete kék köpenye
(#12387) 375 ap, a mentát fekete lemezpáncélja (#12705) 1474 ap, a mentát
bronz mellvértje (#12747) 483 ap, a harcmûvész vas lemezpáncélja (#13601)
367 ap, a szellemek gyalogos lándzsája (#15282) 397 ap, a bölcsesség csontamulettje
(#17847) 381 ap, a torony halotti maszkja (#18191) 244 ap, a torony ezüst
nyaklánca (#18282) 391 ap, az energia bronz mellvértje (#18597) 483 ap,
a küzdelem barbár lándzsája (#20681) 259 ap, a gyõzelem vassisakja (#20876)
259 ap, a gyõzelem díszes karkötõje (#21042) 381 ap, a tûz arany fejpántja
(#22259) 677 ap, a tûz ezüst nyaklánca (#22332) 265 ap, a tûz díszes karkötõje
(#22392) 255 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 112 ap, a jég malachitgyûrûje
(#22827) 255 ap, az enyészet szárnyas sisakja (#23127) 271 ap, az enyészet
utazóköpenye (#23186) 130 ap, az enyészet átlátszó köntöse (#23202) 255
ap, az enyészet kõrisfa íja (#23323) 452 ap, a villám kék köpenye (#23637)
248 ap, a villám zöld köntöse (#23651) 134 ap, a méreg nagy pajzsa (#24012)
271 ap, a méreg kék köpenye (#24087) 248 ap, a regenerálódás kék köpenye
(#24537) 248 ap, a regenerálódás malachitgyûrûje (#24627) 255 ap, a sün
kék köpenye (#24987) 248 ap, a sün hosszú íja (#25122) 271 ap, a teknõs
ezüst fejpántja (#25407) 255 ap, a teknõs görbekardja (#25616) 148 ap,
a szalamandra csatos öve (#25916) 130 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441)
134 ap, a sav díszes karkötõje (#26892) 255 ap, a sav ezüst fülbevalója
(#26907) 248 ap, a sav hosszúkardja (#26967) 271 ap, a légzés hosszú íja
(#27822) 67 ap, az angyalok vas mellvértje (#28048) 554 ap, az angyalok
utazóköpenye (#28136) 130 ap, az angyalok rövid tõre (#28302) 255 ap, az
angyalok hosszúkardja (#28317) 271 ap, az ellenállás sárga öve (#28617)
248 ap, a bûz karikaszimbóluma (#29111) 142 ap, a sólyom halotti maszkja
(#29441) 134 ap. Eladsz 189 drágakövet 6859 aranyért. Eladsz 1 bõr mellvértet
33 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 csatos övet 12 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany
lapul!
Eladsz 2 üvegszimbólumot 18 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis
arany lapul!
Eladsz 1 könnyû íjat 12 aranyért. Eladod a tudós könnyû íját 81 aranyért.
Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]
ee 27822 1301 |
sok-sok eladás |
Eladsz 2 a légzés hosszú íját 42 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2
hamis arany lapul!
Eladsz 1 csonttõrt 7 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany
lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]
vee 22392 22332 29111 1 |
sok-sok vásárlás |
Megvásárolod a tûz díszes karkötõjét 255 aranyért. Megvásárolod a tûz ezüst
nyakláncát 265 aranyért. Megvásárolod a bûz karikaszimbólumát 142 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]
az 10164 22392 22332 29111 |
tárgy azonosítása |
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást.
A
káosz furcsa köntöse: értéke 265 arany. A tárgy tápjai: +4% védekezés,
+2 intelligencia, +1 egészség, +7 erõ.
A tûz díszes karkötõje: értéke 125
arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +3 tûzlehelet.
A
tûz ezüst nyaklánca: értéke 130 arany. A következõ képességeket azonosítod:
+3 tûzlehelet.
A bûz karikaszimbóluma: értéke 70 arany. A következõ képességekkel
rendelkezik: +2 bûz.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 432.]
kf 22392 |
bekészíted a 22392. tárgyat |
Hazamész a boltból. Felveszed a tûz díszes karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 432.]
m 18 12 4414 1415 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 18,12) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 17,12) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy szögletes testalkatú, csillogó
ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább,
aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot.
Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy
tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 9-es
küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul
kiálltad a próbát.
(M 16,12) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Torzszülöttek fészkét
pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd
az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy sárkányleheletet. ( +18 tûzlehelet, +18 jéglehelet, +18 savlehelet,
+18 elektr.lehelet, +18 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Összegyûjtve a benned
rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy elemek parancsát. (-10 vp.)
A pokolpatkány varázshatalma segítségével elmond egy lávafolyamot. Nem
hat rád. A pokolpatkány ellenáll a varázslatnak.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a pokolpatkány létrehoz egy
tûzvihar varázslatot.
36 életpontnyit sebzõdsz. A pokolpatkány
29 sebzést
kap. Megrohamozod a pokolpatkányt.
24 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól.
A pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Támadod a pokolpatkányt. Nagy levegõt
veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(94 ép-t
sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(40 sebzés). A pokolpatkány halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami
egy patkányfog.
[ld. enc.] Ideje enni! A kajára veted magad. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+60 életpont.)
(M 16,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,12) A folyosó nyugatra visz. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû
galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! -
mennydörgi. Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a mellkasodra.
Uh, milyen nehéz!
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Láthatóan
ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen
nyilatkozik.
(M 15,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. A fal mellett megpillantasz
egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez az! Nézzük, mi a zsákmány:
a ragadozó zangrozi csizmája.
(M 14,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszatérsz szállásodra.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]
pta 129 129 129 129 129 129 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás.
3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]
ptb 129 129 129 129 129 129 |
pszi program második 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. mentális robbanás. 7. mentális
robbanás. 8. mentális robbanás. 9. mentális robbanás. 10. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]
k 4 15 6 |
kaland elvállalása |
(4. kaland:) Mit lehet tenni? A helytartó kívánsága parancs! Ellátogatsz
a kiszolgáló lakórészre. Minden szinten van ilyen, itt laknak a Takarítók,
Szállítók és rengeteg más, az ifjak kiképzésében részt vevõ, illetve õket
kiszolgáló galetki. A bírák tanácsa a szint lakói között adódó vitákat
hivatott eldönteni, de elméletileg politikai döntéséket is hozhatnak, sõt,
joguk van a helytartót is elmozdítani. Ha a helytartó ilyen nyílt parancsot
mer adni, valószínûleg a többi bíra a zsebében van. Hogy nyerte meg a lojalitásukat
ilyen rövid idõ alatt, az rejtély számodra... Mindenesetre, nem árt álcázni
magad, nehogy felismerjenek.
[Álcázás próba 9-es küszöbre: 4 hõsiesség
pont árán sikeres]
Útközben egy kis sarat kensz az arcodra, ennyi valószínûleg elég is lesz.
Ezalatt el is érsz Vusix Naotmi barlangjához. Sem õrt, sem más védelmet
nem látsz - persze mi szükség is lenne ilyesmire - tehát egyszerûen besétálsz.
A tágas, kényelmes lakóbarlang elsõ termében egy házi kedvencre bukkansz.
Na, ezzel talán lehet is kezdeni a bíra megpuhítását! Ellenfeled egy orgling
melák (#157).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sárkánylehelet.
( +18 tûzlehelet, +18 jéglehelet, +18 savlehelet, +18 elektr.lehelet,
+18 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.)
Az orgling melák feléd rohan. Az orgling melák téged támad. Feléd üt jobb
mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling melákot. Nagy levegõt veszel, és a
következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(94 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(30 sebzés). Az orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb
mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod az orgling melákot. Nagy levegõt veszel, és a
következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(97 ép-t sebeztél). Nehezen
bírja a szagodat
(32 sebzés). Az orgling melák hörögve elterül.
[A csatában összesen 253 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+53%).
Hehe, ez megkapta. A zajra elõtotyog egy idõs galetki. Elszörnyedve néz
rád, majd kedvenc orgling melákja tetemére.
- Mit képzelsz, de kölyök!
Hívom az õrséget, és a Hegy legmélyebb magmakamráiban fogsz sínylõdni a
szemtelenségedért!
[Vezetõkészség próba 12-es küszöbre: 3 hõsiesség pont
árán sikeres]
Az öreg láthatóan parancsoláshoz szokott, és eszébe sem jut, hogy ezúttal
a tekintélyének csillogtatásával nem fog elérni semmit. Megragadod a vállánál,
és a falhoz nyomod.
- Idehallgass! Magas körökben pártfogolják küldetésemet,
úgyhogy itt csakis te húzhatod a rövidebbet! Azért jöttem, hogy móresre
tanítsalak.
- Látod, hogy Vusix vörösödik a dühtõl. - Majd adok neked,
te tejfelesszájú! Ellenfeled egy Vusix Naotmi (#205) [aura: hidegimmunitás:
2.].
*** 1. KÖR *** A Vusix Naotmi irányába mozogsz. A Vusix Naotmi közelebb
jön, hogy támadhasson. Megtámadod a Vusix Naotmit. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(82 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(57 sebzés). A Vusix Naotmi hörögve
elterül.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A bíra dühöngve áll fel, az arcán éktelenkedõ zúzódást tapogatva.
- Na
megállj, prücsök, most megkapod a magadét! - az öreg mormolni kezd - védekezõ
varázslatokat. Szélpajzs, gránitbõr, elemi védelem...
- Na álljunk csak
meg ezzel, öreg! Te provokáltál... Ellenfeled egy Vusix Naotmi bíra (#206)
[aura: egészség: 10.].
*** 1. KÖR *** A Vusix Naotmi bíra elmormol egy mágikus ûr varázslatot.
Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik!
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet.
( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet,
+15 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött
egy gránitbõr! (-10 vp.)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a Vusix Naotmi bíra elmormol
egy dermesztést. Ezt most megúsztad. A Vusix Naotmi bíra felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Megtámadod a Vusix Naotmi bírát. Kitátod a szádat, és
tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(30 ép-t sebeztél).
Szagodtól fuldoklik
(39 sebzés).
*** 3. KÖR *** A Vusix Naotmi bíra elmond egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. Támadod a Vusix Naotmi bírát. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(31 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(37 sebzés). A Vusix Naotmi bíra halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 137 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+107%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
- Nos, akkor most átadnám az üzenetet. A helytartó úr kéri a szint lakóit,
hogy ne lázítsanak ellene, mert az megtorlást von maga után! Az üzenet
persze nem konkrétan magának szól, és a verést is megúszhatta volna, ha
hajlandó rögtön az elején végighallgatni. Na viszlát! - elégedetten sétálsz
ki a barlangból.
Hamarosan jelentkezel a helytartónál, a jutalomért.
Elsápadsz, amikor a helytartóhoz belépve, megpillantod a bírát, borogatással
az arcán. Ahogy rádnéz, persze rögtön felismer, hiába volt az álcázás.
Naotmi bíra üvölteni kezd, hogy "itt a bûnös, fogják el!" Legnagyobb meglepetésedre
a helytartó azonnal ugrik, és az õrök máris lefogtak! Tömlöcbe vetnek,
ott kell sínylõdnöd hosszú ideig, míg végül kihirdetik az ítéletet: 500
arany büntetést kell fizetned (vagy ha annyid nincs, a teljes vagyonodat
elkobozzák), három évre eltiltanak a közügyek gyakorlásától, és ötven botütést
kapsz! Nos, a helytartóhoz még lesz egy-két szavad...
(+8 hõsiesség pont.)
(15. kaland:) Jelentkezel Ertuynál. Együtt léptek be az asztrális térbe,
és Ertuy elvezet a zöld gomolyhoz. Egyszersmind felséges és félelmetes
látvány, az asztrál végtelenbe tûnõ, ködökkel és felhõkkel borított horizontján
ez az óriási, zöldes füstre emlékeztetõ képzõdmény. Ertuy jelzi, hogy vond
be magad asztrálesszenciával.
[Tárgyhasználat: 1 asztrálesszencia]
Beborítod magad, majd meglódusz a gomoly felé. Közelebb érve látod, hogy
óriási. Amikor már egészen közel vagy, minden irányba tornyosul elõtted
a zöld füstfal. Ertuy sok szerencsét kíván, majd elbúcsúzik - de elõtte
még figyelmezted, hogy vonj fel egy legalább 4-es erõsségû pszi acéltornyot.
Használod a pszi acéltorony képességet.
Alaposan felvértezve magad, belesuhansz a gomolyba. Azért így is szívbemarkoló
érzés, mintha egy óriási massza nyelne el. Nem látsz semmit még asztrális
érzékeiddel sem, viszont melegséget érzel, ha egyáltalán a szellemi síkon
lehet ilyet mondani, nedves melegséget - mintha a felhõ ezernyi apró nedves
csápjával tapogatná bõrödet. Apró áramütést érzel, majd újabbat, és még
újabbat. Az õsök nevére, a gomoly elképzelhetetlen méretû idegpályái bombáznak
neurális jelekkel! Elõbbre kell jutnod, mert itt nem bírod ki sokáig.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Egy örökkévalóságnak tûnõ idõ után megváltozik körülötted a közeg, kék ködöt
látsz, amely nem annyira sûrû. Körülötted homályos alakok lebegnek, mint
megannyi óriási gubó. Valamilyen furcsa érzelmet érzékelsz a környezetedbõl,
amely nyomasztóan nehezedik rád. Megpróbálod kipuhatolni, mi lehet az.
[Auraészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres]
Persze, szomorúság és fájdalom! Egyre erõsödik, és nem tudod, mi lehet az
oka, csak azt, hogy magától a gomolytól származik. Próbálsz megnyugtató
gondolatokat küldeni. Ekkor furcsa dolog történik - mintha a gomoly a segítségedet
kérné! Hívást érzel a kék köd belsejébõl. Kíváncsian, követed. Egyszercsak
minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Szemedet összehúzod: pszionikus
jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy agypörkölõ (#193) [aura: 40-es agyvihar.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Sly |
Mentális robbanás |
-32 PE |
(-5)99 |
(+0)124 |
Agypörkölõ |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)66 |
(-32)33 |
2. |
Sly |
Mentális robbanás |
-16 PE |
(-5)94 |
(+0)124 |
Agypörkölõ |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)57 |
(-16)17 |
3. |
Sly |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)89 |
(+0)124 |
Agypörkölõ |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)48 |
(+0)17 |
4. |
Sly |
Mentális robbanás |
-10 PE |
(-5)84 |
(+0)124 |
Agypörkölõ |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)39 |
(-10)7 |
5. |
Sly |
Mentális robbanás |
-10 PE |
(-5)79 |
(+0)124 |
Agypörkölõ |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)30 |
(-7)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+34% pszi támadás,
+34% pszi energia.) (+103% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ahogy a ragadozó asztrális lenyomata szétoszlik, melegség és boldogság árad
végig rajtad. A gomoly örül! Ezek szerint az agypörkölõ egy kártevõ volt,
megsemmisítésével segítettél az óriás-entitásnak, mint ahogy a netrih gyíkok
is segítenek a talriai behemótnak, amikor irhájából kirágják a torpaq férgeket.
Lassan kapcsolatot teremtesz az óriási teremtménnyel. Intelligenciája valóban
állati szinten van, azonban asztrális képességei igencsak fejlettek. Képeket
látsz a múlból. Egy óriási, zölden pulzáló gömböt, melynek felületét kék
erek hálóznak be. Aztán a burok felpattan, zöld füst áramlik ki, és elõkúszik
valami. Parányi pöttyök raja röppen szét elõtte, ha jól látod, õsöreg asztrális
behemótok. Ezek az irdatlan méretû lények hangyaként törpülnek el a megszületõ
teremtmény elõtt, amely nyilvánvalóan még csak újszülött. Leginkább egy
polipra emlékeztet, azonban hat csápja egy-egy kézhez hasonló végtagban
végzõdik. Néhány úszásra emlékeztetõ karcsapás az asztrál tengerében, aztán
az óriáscsecsemõ hihetetlen sebességgel elszáguld. Marad a lassan szétfoszló
burok, és a gomolygó zöld füst - amely, mint megtudtad, maga is egy élõlény.
Visszatérsz Ertuyhoz, hogy beszámolj a tapasztalataidról. A pszi szakértõ
ámultan hallgatja beszámolódat, és busásan jutalmazza a különleges felfedezést
- egy õskövet kapsz!
(+3 hõsiesség pont.)
(6. kaland:) Felkeresed a papot, és közlöd, hogy hajlandó vagy elcserélni
a szemet. A pap mohón emeli a kezét, mire te:
- Türelem! Elõször hadd
lássam a jutalmat.
- Öööö... Fiacskám, épp ez a probléma! Nemrégiben
egy sötétlelkû torzszülött betört a kincstárunkba, és több értékes tárgyat
is ellopott. A jutalmad is köztük volt...
- Semmi gond, majd kapok valami
más varázstárgyat! - a pap a fejét rázza.
- Sajnálom! De van egy egyszerû
megoldás: kutasd fel a torzszülöttet, szerezd vissza a kincseket, és akkor
még további jutalmat is kapsz tõlünk. - hohó, egy kaland, ebben szívesen
benne vagy! A pap a szimbólum után nyúlkál, de te elhessegeted - megkapja,
ha a "jutalom" is elõkerült... A pap, aki közben Tenefal atyaként mutatkozik
be, elkísér a csatornaszintre, ahhoz a lejárathoz, ahol a tolvaj lényt,
az arachnid sámánt menekülni látták. Körbeszimatolsz.
[Nyomkeresés próba
14-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Hosszas kutatás után parányi pókháló-foszlányokat találsz, és ezen a nyomon
indulsz el. Tenefal biztosít, hogy a csatornaszint bejáratnál vár rád.
Még utánad kiált.
- Um, a pók megmarta három társunkat, azonnal eszméletüket
vesztették. Vigyázz magadra!
A nyomokat követve, egy sötét, feneketlennek
tûnõ üreghez érsz. Egy póknak itt lemászni gyerekjáték, de mi lesz veled?
[Mászás próba 14-es küszöbre: sikeres]
Nekilátsz, és óvatosan leereszkedsz az üregben, négy végtaggal kapaszkodva.
Az út még így is minden erõdet és ügyességedet próbára teszi, milyen lesz
ez visszafelé! Végül leérkezel a gödör aljára. Ez egy nagyobb üreg, és
nagyot ugrasz ijedtedben, amikor megpillantod a földön kuporgó alakot!
Azonban jobban megnézve látod, hogy nem egy félelmetes pók, hanem csak
egy nyomorult orgling szolga. Szeme révetegen mered elõre, nem is vesz
tudomást rólad. Szája folyton mozog, mintha rágna valamit. Elõször arra
gondolsz, hogy egyetlen csapással kinyered belõle a néhány százaléknyi
lélekenergiát, de aztán meggondolod magad. Számtalan járat vezet innét
tova, nem biztos, hogy egyedül boldogulnál. Megrázod az orglingot.
- Hé,
te torzszülött, ha kedves az életed, segítesz nekem! - az orgling azonban
tovább bámul maga elé. Mi a fenét rághat, hogy így el van kábulva tõle?
[Gyógynövények próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Szagolgatod, vizsgálgatod, és végül ráébredsz, hogy egy undorító kábítószert,
örökéjt használ, ami sötét mák és ragálygomba keverékébõl készül. Nagyon
erõs szer, és nagyon gyorsan pusztítja a szervezetet. Nyomorult állat!
Hogy bírhatnád engedelmességre? A válasz egyszerû: keversz neki még egy
kis örökéjt! Persze, így, felszerelések nélkül nem lesz egyszerû a megfelelõ
mixtúra elkészítése...
[Tárgyhasználat: 1 sötét mák]
[Tárgyhasználat: 1 ragálygomba]
Elõveszel egy morzsolóedényt, és hozzálátsz az örökéj elkészítésének. Az
orgling szolga növekvõ érdeklõdéssel figyel.
[Varázsitalfõzés próba 10-es
küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Az orra alá dugod a kész mixtúrát. Remegõ kézzel nyúl érte, te azonban elteszed
a port.
- Mielõtt megkapod, orgling fatty, mondd meg nekem, merre laknak
a pókok, póklények! - az orgling csak kétségbeesetten próbálja a port megkaparintani.
Fellököd, és tovább kérdezgeted. Végül az orgling nyögdösni kezd, feláll,
és int, hogy kövesd. Kanyargós járatokon vezet keresztül, végül elérkeztek
egy folyosóhoz, amit sûrû pókháló szõ keresztbe. Elégedetten bólintasz,
és odaadod a port. Az orgling mohón rágni kezdi, és vinnyog örömében. Te
pedig bátran elõreindulsz. Hajtogatod, hessegeted a pókhálót, de az minduntalan
beleakad a hajadba. Ocsmány egy hely! [Gyorsaságod itt nullának számít.]
(-99 gyorsaság.)
Persze, mi mással is találkozhatnál egy pókhálótól ragacsos folyosóban,
mint pókokkal? Ellenfeleid 2 óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** Az 1. óriáspók feléd rohan. A 2. óriáspók feléd rohan. Megindulsz
az 1. óriáspók felé. Már ott is vagy! Az 1. óriáspók rád támad. Megpróbálja
beléd mélyeszteni csáprágóját.
(1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy
bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). A 2. óriáspók rád
veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Félrehajoltál. Megtámadod
az 1. óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(79 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(38 sebzés). Az 1. óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. óriáspók rád veti magát. Csáprágójával mar.
(1 ép-t
sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). A 2. óriáspókot
próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(82 ép-t sebeztél). Szagod
látható benyomással van rá
(42 sebzés). A 2. óriáspók halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 241 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+78%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Tovább nyomulsz, a barlang kiszélesedik. Mindent bevon a ragacsos pókháló,
apró pókok másznak a ruhád alá, és kúsznak fel a lábszáradon. Milyen undorító!
A barlangterem végében egy hatalmas alak mozdul. Felkészülsz a végsõ összecsapásra.
Ellenfeled egy arachnid sámán (#176).
*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy mágikus ûr. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok
már nem erõsítik! Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.)
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz
az arachnid sámán felé. Már ott is vagy! Az arachnid sámán téged támad.
Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). Támadod az arachnid sámánt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(68 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(13 sebzés).
*** 3. KÖR *** Az arachnid sámán rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd
mélyeszteni. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Az arachnid sámánt
próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(63 ép-t sebeztél). Szagod
látható benyomással van rá
(11 sebzés). Az arachnid sámán hörögve elterül.
[A csatában összesen 155 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+79%).
Hiába a sok borzalom, mégis sikerült gyõzedelmeskedned! Felragadod a ládát,
amely nyilván az ellopott kincseket õrzi. Sokáig piszmogsz a zárral, de
képtelen vagy kinyitni! Visszatérsz Tenefal atyához.
[Tárgyhasználat: 1 kék szem szimbólum]
A pap lelkendezve fogad. Együtt nézitek át a láda tartalmát, és te kiválasztod
a sok hulladék közül a legértékesebb varázstárgyat, ami a tûz csontmaszkja.
Végülis, nem kötöttél rossz üzletet... Elégedetten távozol. Csak utólag
jut eszedbe, hogy még további jutalomról is volt szó. Na mindegy!
(+5 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
[130 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
pta 131 129 129 130 130 130 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. mentális robbanás.
3. mentális robbanás. 4. agyvihar. 5. agyvihar.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
ptb 128 128 128 128 128 128 |
pszi program második 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. pszi csáp. 7. pszi csáp. 8. pszi
csáp. 9. pszi csáp. 10. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
k 265 385 481 |
kaland elvállalása |
(265. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása
után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz
rajta. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt
a kalandot! Ellenfeleid 2 savelementál (#147) [aura: imm. méregre: 80.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet.
( +18 tûzlehelet, +18 jéglehelet, +18 savlehelet, +18 elektr.lehelet,
+18 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel
egy gránitbõrt. (-10 vp.) A 2. savelementál közelebb jön, hogy támadhasson.
Az 1. savelementál feléd rohan. A 2. savelementál rád veti magát. Nagy
levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(21 ép-t sebzõdtél). Az
1. savelementál rád támad. Az 1. savelementál savat lehel rád.
(16 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. savelementált. Nagy levegõt veszel, és a
következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(108 ép-t sebeztél). Szagod
látható benyomással van rá
(35 sebzés). Az 1. savelementál halálos sebet
kapva a földre zuhan. A 2. savelementál rád veti magát. A 2. savelementál
savat lehel rád.
(18 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. savelementált. Nagy levegõt veszel, és a
következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(107 ép-t sebeztél). Bûzöd
fojtogatja
(33 sebzés). A 2. savelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 283 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+108%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+57 életpont.)
Folytatod utadat. Egy kerek terembe érsz. Körülnézel. Ebben a pillanatban
becsapódnak az ajtók, és nyikorgást hallasz fentrõl. Felnézel. Egek ura!
Hegyes tüskékkel borított plafon ereszkedik lefelé. Néhány tüskére koponya
van felszúrva. Kétségbeesetten körbenézel.
[Csapdaészlelés próba 13-as
küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Szerencse, hogy tudod mit keress:
a falon találsz egy benyomható követ, gyorsan rátenyerelsz. A plafon mozgása
megáll, és kinyílnak az ajtók.
Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva!
Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a
zárat kinyitni.
Hirtelen irtózatos forróság lesz, kiver a víz. Egy perc múlva borzalmas
hideg támad, az izzadság rádfagy. És a hõmérséklet így változik, percrõl
percre!
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Erõnlétedre, egészséged
és állóképességed utolsó morzsájára is szükséged van, hogy átjuss ezen
a borzalmas mágikus szobán.
Egy díszes emelvényt látsz. Rajta egy nyitott könyv. Közelebb lépsz. Egy
varázskönyv! Izgatottan kezded tanulmányozni. Ez az elektromos kéz varázslat!
A rúnák felizzanak és eltûnnek, ahogy megtanulod az új varázslatot.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont
és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(385. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet,
odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Hoppá, valami
van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér.
Ellenfeleid 2 savelementál (#147).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet.
( +18 tûzlehelet, +18 jéglehelet, +18 savlehelet, +18 elektr.lehelet,
+18 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-10
vp.) A 2. savelementál feléd mozog. Az 1. savelementál feléd mozog. A 2.
savelementál rád veti magát. A 2. savelementál savat lehel rád.
(18 ép-t
sebzõdtél). Az 1. savelementál rád veti magát. Kitátja száját, és fekete
savat köp rád!
(20 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. savelementált. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(106 ép-t sebeztél). Bûzöd
nehezen elviselhetõ számára
(31 sebzés). Az 1. savelementál halálos sebet
kapva a földre zuhan. A 2. savelementál rád veti magát. Kitátja száját,
és fekete savat köp rád!
(20 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. savelementált. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(104 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(35 sebzés). A 2. savelementál
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 276 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+108%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 40 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+58 életpont.)
Megpillantasz egy rácsos ketrecet. Egy nagyobb elementál fatty! Nyomorúságosan
üldögél a vasrudak közt. Általában vadászni szoktál ezekre a torzszülöttekre,
de ezt az egyet itt most megsajnálod. Feltöröd a lakatot, és kinyitod az
ajtót, hadd menjen! (Ha magasabb lenne a vezetõkészség szakértelmed, valószínûleg
hozzád szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.
(481. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban
a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj
a felszínre. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 12-es küszöbre:
sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve nem látsz mást,
csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet
találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[69 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
180.
[80 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A telep egy távolabbi részét
látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Észreveszel 1
waarkint. Szakértõ módon leszeded.
[ld. enc.] Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Scarpetta doktornõ, egy Egy hullákat boncoló kedves-nedves
hölgy nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ
felderítõ. Felszerelése: kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, a lich
kék köpenye, csapdamester, a kígyó márványgyûrûje, az entek ezüst fülbevalója,
a harcmûvész vándorcsizmája, a majom malachitgyûrûje, ében láncing, a szívósság
könnyû íja, a sebesség kõamulettje, a szellemek malachit karkötõje, óriás
fülbevaló, a tudás zafírja, a kobra vassisakja, császári különdíj, a ragadozó
díszes karkötõje, orgling fétis, a kígyó malachit karkötõje, vörös karkötõ.
Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr
ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott
ételbõl. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik.
Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek,
talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól,
és jókedvûen hazasétálsz. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel
gyarapodtál, megtudod, mi az a keyrasi démonlidérc.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Hosszú
kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben
még nem voltál. Útközben észreveszel egy
sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Némi válogatás után elégedetten
indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Tuba az Árva Lárva, egy matt fekete bõrû, kék szemû
hegyes fülû férfi. [aura: 2-es életszívás.] A Bárdok klánjának a szeretet
gyermeke rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Felszerelése:
a siker ezüstveretes öve, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, ében
láncing, a tárgyalás gyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, Rogan karkötõje,
a regenerálódás nagy pajzsa, aréna cápacsont érme, a pók smaragdgyûrûje,
szivárványkristály, óriás fülbevaló, a regenerálódás aranyozott fülbevalója,
plüss daergaoth lord. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot,
majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Tuba az Árva Lárva pedig egybõl étellel
kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni
kezdtek. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a
másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy
annyira rokonszenves neki? No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól.
(+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a turhulug.
[ld.
enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
ftk 3 |
felszíni tárgy kutatása |
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik
arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban,
és máris megindulsz az asztrális túrára. Utadat egy szürkén gomolygó sztetuszha
ködfal keresztezi. Képtelenség átjutni rajta, és megkerülni túl nagy idõveszteség.
A sztetuszhát mikronnyi tudatkoncentrátumok alkotják, így van egy esélyed:
mentális robbanással megpróbálhatsz lyukat ütni a ködfalba!
[Mentális
robbanás próba 6-os küszöbre: sikeres] A sztetuszha mikrobák visítása
pengeként hatol az agyadba. Hatalmas lyuk keletkezik elõtted, amelyen könnyedén
átsuhansz, mielõtt ismét összezárulna.
A semmibõl bukkan elõ egy borzalmas
asztrális teremtmény. Szíved kihagy néhány ütemet, amíg felméred irdatlan
testét. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy rubin
manifesztáció (#443) [aura: auraészlelés: 15.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Sly |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-12)92 |
(-46)78 |
Rubin manifesztáció |
Agyvihar |
-46
PE |
(-9)61 |
(+0)70 |
2. |
Sly |
Mentális robbanás |
-35 PE |
(-5)87 |
(+0)78 |
Rubin manifesztáció |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)52 |
(-35)35 |
3. |
Sly |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)82 |
(-30)48 |
Rubin manifesztáció |
Sz.áll.roncsolása |
-30
PE |
(-8)44 |
(+0)35 |
4. |
Sly |
Agyvihar |
-28 PE |
(-9)73 |
(+0)48 |
Rubin manifesztáció |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-8)36 |
(-28)7 |
5. |
Sly |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)64 |
(-24)24 |
Rubin manifesztáció |
Mentális robbanás |
-24
PE |
(-5)31 |
(+0)7 |
6. |
Sly |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)61 |
(+13)37 |
Rubin manifesztáció |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)26 |
(-7)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+36% pszi támadás,
+36% pszi energia.) (+108% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Hirtelen apró, zöld lények jelennek meg. Asztrálmanók, ocsmány kis csínytevõk!
Felragadják az általad követett nyom aranyszálát, és usgyi, megiramodnak
vele. Meg kell õket állítanod!
[Pszi csáp próba 8-as küszöbre: sikeres]
Pszi csápoddal villámgyorsan utánuk nyúlsz, elgáncsolod õket, mire visítva
menekülnek. A nyom megmaradt, tudod tovább követni! Egy pulzáló, éppen
korhadó selyembõr. Tényleg furcsa, hiszen úgy tudtad, az asztráltérben
nem tud elkorhadni. Persze egy felszíni varázstárgynak jobban örültél volna.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
[Ratifikátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy
baráti vadászkirándulás lesz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán
keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál.
Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy õsöreg élõ
cseppkõ (#327) [aura: elkt.immunitás: 10.].
*** 1. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád.
(18 ép-t sebzett.)
Az õsöreg élõ cseppkõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az õsöreg
élõ cseppkövet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(71 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkõ téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos
gázfelhõt fúj feléd.
(21 ép-t sebzõdtél). Támadod az õsöreg élõ cseppkövet.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(68 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod az õsöreg élõ cseppkövet. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(65 ép-t sebeztél). Az
õsöreg élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 204 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+73%).
Viszed, ami mozdítható: 3 sziklarepesz, 38 arany és 2 hamis arany. [14
TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-4 TVP.) Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
A méreg arany fejpántja:
értéke 332 arany #24059 (4 dukát). Hatása a képességeidre: +9% védekezés,
+5 mérg. lehelet.
A gyõzelem átlátszó köntöse: értéke 187 arany #20952
(2 dukát). Hatása a képességeidre: +3% védekezés, +6% támadás, +4 méret.
Az elektromosság díszes köpenye: értéke 208 arany #27238 (3 dukát). Viselésekor
a következõ hatásokra számíthatsz: +4% védekezés, +4 elkt.immunitás.
A
törpék díszes köntöse: értéke 286 arany #6553 (3 dukát). A tárgy érdekes
tulajdonságokkal rendelkezik: +4% védekezés, +3 erõ, +3 egészség.
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami
fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó féreg (#418) [aura:
2-es méretû 7-es szintû fog.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(64
ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(39 sebzés). A xenó féreg rád
támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(15 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(74
ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(37 sebzés). A xenó féreg
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 214 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra
szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során
3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél,
kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.10).
Ebben a körben +5 galetki erõt és +34 hírnevet kaptál. A kör során összesen
2020 sebzést okoztál, és 229 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
18 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 75 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
420 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor
rangod: kezdõ felderítõ (1.10). Ez a 140. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (17) / 5.75 |
[2] IQ: |
12 (18) / 6.64 |
[3] ügyesség: |
10 (14) / 0.40 |
[4] egészség: |
20 (23) / 10.80 |
[5] mágia: |
12 (14) / 0.71 |
[6] gyorsaság: |
18 (17) / 3.57 |
[9] Méret/ép: |
168 (186) / 132 |
Min. méret: |
159 |
Barlangméret: |
180 |
|
|
Varázspont: |
152 / 25 |
Képességpont: |
37 / 42% |
Hõsi pont: |
14 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
38% |
Galetki erõ: |
792 / 451 |
Hírnév : |
1010 |
Jóllakottság: |
155% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
961 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
808 (10) |
Leölt torzszülött: |
1397 (13) |
Pszi csaták: |
177 (2) |
Pszi
gyõzelmek: |
145 (2) |
Ájulások száma: |
26 (0) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: tudatvizsgáló (41)
Speciális képességeid:
+34 pszi támadó és védekezõ pont, GY +24 ÉP-t
gyógyít, 51%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés
nem sikerül. +5 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy varázskövet!
2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Hozz 3 ratifikátor
agyat! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
28 (52) / 13.48 |
[11] jéglehelet: |
10 (17) / 0.96 |
[17] vastag bõr: |
13 (16) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
7 (8) / 0.80 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
4 (5) / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (5) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 (5) / 0.09 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
6 / 0 |
[24] rezisztencia: |
14 (19) / 0 |
[25] bûz: |
28 (37) / 0 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
8 / 0.60 |
[47] zárnyitás: |
9 / 1.29 |
[48] mászás: |
9 / 0.87 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 2.31 |
[51] transzformáció: |
5 / 1.30 |
[52] auraészlelés: |
10 (15) / 4.65 |
[53] ékszerészet: |
4 / 2.34 |
[54] kereskedelem: |
9 / 7.93 |
[55] szívósság: |
20 / 0.51 |
[56] varázsitalfõzés: |
8 / 0.77 |
[57] gyógynövények: |
6 / 1.94 |
[58] nyomkeresés: |
10 / 0.50 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 1.10 |
[60] pszi támadás: |
14 / 10.95 |
[61] pszi energia: |
18 / 1.15 |
[63] éberség: |
8 / 0.35 |
[64] átokszórás: |
6 / 0.12 |
[65] álcázás: |
2 / 0.20 |
[66] lopakodás: |
7 (6) / 0.11 |
[67] régészet: |
6 / 4.15 |
[68] zene: |
7 / 2.35 |
[69] tanulás: |
11 / 9.25 |
[70] idézés: |
6 (9) / 2.84 |
[71] javítás: |
11 / 4.42 |
[72] építés: |
8 / 3.09 |
[73] felderítés: |
6 / 2.30 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
19 / 6.12 |
[101] szakért.: |
20 / 3.91 |
|
|
a
természet hosszúkardja |
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 8.49 |
|
|
a bûz gyalogos
lándzsája |
bal mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
rubin mágusbot |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
a tudás rövid
tõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
13 (14) / 1.02 |
[149] dimenziókapu: |
1 (3) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
1 (4) / 0 |
[41] elemek parancsa: |
2 (5) / 1.04 |
[49] elemi védelem: |
11 (14) / 0.32 |
[152] felejtés: |
4 (6) / 1.12 |
[17] gránitbõr: |
10 (12) / 5.26 |
[163] kineport: |
2 (7) / 0.24 |
[154] kisebb erõpajzs: |
10 (12) / 3.88 |
[158] láth. észlelése: |
1 (3) / 0 |
[165] manafókuszálás: |
3 (6) / 0.06 |
[129] mentális robbanás: |
5 (6) / 0.76 |
[148] méregsemlegesítés: |
6 (8) / 1.60 |
[133] pszi acéltorony: |
6 (7) / 0.18 |
[128] pszi csáp: |
12 (13) / 0.50 |
[151] sárkánylehelet: |
15 (18) / 1.08 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
7 (8) / 2.34 |
[150] tárgyvédelem: |
6 (9) / 1.36 |
[177] tudati kohézió: |
7 (8) / 0.70 |
[132] tudati méreg: |
5 (6) / 0 |
[16] tûzpajzs: |
3 (6) / 0.80 |
[20] tûzvihar: |
11 (14) / 1.35 |
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (8).
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 7 5 3 8 |
p |
pv 5 7 3 8 |
ism 2 |
p |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
7: jéglehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 35%. Prioritás:
200. |
10: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 20 v. kevesebb. Prioritás:
180. |
21: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1700. Prioritás: 255. |
28: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 221. |
1: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 12 v. több, Prioritás:
210, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
3: elemek parancsa v.var. ha ellf. 18. képessége 12 v. több, Prioritás:
207, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
5: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 12 v. több, Prioritás: 206,
és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
8: jéglehelet használata ha ellf. 19. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás:
199, és ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. |
11: sárkánylehelet v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 82%, Prioritás:
220, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
13: gránitbõr v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 75%, Prioritás: 218,
és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
15: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 190, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
17: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 189, és ha ép-d 1%
fölött van, és a harc 1. köréig. |
19: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 191, és ha
ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
22: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 225, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
24: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 224, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
26: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 222, és ha ép-d 1%
fölött van, és a harc 1. köréig. |
29: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1920, Prioritás: 223, és ha 1
vagy kevesebb ellenfél van. |
31: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 222, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
33: elemi védelem v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 85%, Prioritás:
219, és ha ellenfeled #1940, és a harc 1. köréig. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: kígyópók (#160), orgling melák (#157), nagyobb
elementál fatty (#100).
1920: zombi mester (#80), zombi herceg (#140), orgling kölyök (#172).
1940: ratifikátor (#151), gázelementál (#155).
1950: pusztító szójer (#154), mutilátor kölyök (#145), xenomorf bébi (#204).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 1;
VI erõ:150% ép:25%;
PV 7 5 8;
HE
1;
PTA 131 129 129 130 130;
PTB 128 128 128 128 128;
I 20 15;
SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny
egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2
(3. épület), #3 (4. épület), #31 (1. épület), #50 (20. épület), #364
(138. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 5441. Jelenleg a könyvtár építésén dolgozol,
eddig 20 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Õsöreg Dorka. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ
ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz vassisakja (#28976) |
* |
1 a gladiátor zöld köntöse (#6101) |
|
1 a káosz furcsa köntöse (#10164) |
|
1 a küzdelem átlátszó köntöse (#20502) |
|
1 a ragadozó zangrozi csizmája
(#20023) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a tûz csontmaszkja (#22242) |
* |
1 a tûz díszes pikkelyvértje (#22167)
|
* |
1 a tûz kerek pajzsa (#22211) |
|
1 az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) |
|
1 az energia csatos öve
(#18716) |
* |
1 Fairlight sipkája (#265) |
* |
1 orglingbõr öv (#395) |
|
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) |
* |
1 a bûz keresztszimbóluma (#29113)
|
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mentát gyöngye (#155) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
|
1 a szellemek
keresztszimbóluma (#15163) |
* |
1 a titán márványgyûrûje (#5726) |
* |
1 a tûz díszes karkötõje (#22392)
|
* |
1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407) |
|
1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332) |
* |
1 a tûz keresztszimbóluma (#22363)
|
* |
1 a tûz malachit karkötõje (#22391) |
|
11249 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az Érzés Gyûrûje
(#569) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
* |
1 cseppkõ gyûrû (#234) |
* |
1 Dorka amulettje
(#382) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
923 hamis arany (#809) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 roxati üvegszem (#580) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
* |
1 Ulthaodron karkötõ (#323) |
|
1 zafír érdemrend (#267) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 fekete csuha (#586) |
|
3 fekete dukát (#218)
|
|
2 garling kristály (#209) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
2 kötél (#128) |
|
17 Krónika (#783) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) |
* |
1 a természet hosszúkardja (#17067)
|
* |
1 a tudás rövid tõre (#2202) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
6 sziklarepesz
(#13) |
|
1 Trollagyar (#214) |
|
1 vámpírtõr (#584) |
|
1 Yarmbaur koponyája (#264)
|
Varázsitalok és füvek |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
13 csótányláb (#25) |
|
6 elfu moha (#33)
|
|
2 elonotichlan (#31) |
|
12 gyilkos boróka (#27) |
|
4 hatalom kék itala
(#58) |
|
4 hónakkupók (#30) |
|
3 immunitás itala (#71) |
|
2 kincskeresés itala
(#64) |
|
9 liánvirág (#24) |
|
13 mátekel gomba (#21) |
|
1 mézfû (#29) |
|
8 mitulen fû (#20) |
|
3 muskil (#37) |
|
2 õsmágus szájvize (#69) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
5 ragálygomba (#26) |
|
7 rémcserje (#34) |
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
5 sárkányvirág (#32) |
|
12 sötét mák (#23)
|
|
6 tejfonál (#28) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
8 velparaj (#35) |
|
1 waarkin (#38) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
2 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
5 asztrálesszencia (#154) |
|
7 barna manakõ (#149) |
|
3 duzzadt xenópete
(#479) |
|
42 ekinda haj (#147) |
|
14 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151)
|
|
22 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 kõtroll szem (#274) |
|
16 mandibula
(#157) |
|
10 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
8 nordkristály (#146)
|
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
18 õsi relikvia (#17) |
|
1 patkányfog (#270)
|
|
8 pirgamit (#152) |
|
5 smaragd esszencia (#229) |
|
9 szójer csáprágó
(#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a ragadozó
ónixgyûrûje #20128 (14).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 5977 arany (#1), 14 hamis arany
(#809), 1 a tûz díszes karkötõje (#22392), 1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332),
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111), 1 patkányfog (#270), 1 a ragadozó
zangrozi csizmája (#20023), 1 a tûz csontmaszkja (#22242), 1 õskõ (#8),
1 waarkin (#38), 3 sziklarepesz (#13).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 5 õsi relikvia (#17), 1 asztrálesszencia
(#154), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 ragálygomba (#26), 1 a tudós könnyû
íja (#11621), 2 üvegszimbólum (#138), 2 csatos öv (#1166), 1 csonttõr
(#1301), 189 drágakõ (#2), 1 kék szem szimbólum (#260), 1 könnyû íj
(#1271), 1 bõr mellvért (#1046), 2 a légzés hosszú íja (#27822).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PATKÁNYFOG (270. TÁRGY) Egy egyszerû patkányfog csak büdös szemét, amitõl
mihamarabb meg kell szabadulni. Azonban egy pokolpatkány igazi és ép foga
különleges trófea. Ezek a hatalmas és kemény fogak egyaránt alkalmasak
fogpiszkálásra, barlangrajz vésetek készítésére, hússütõ nyársnak és az
elhullott tüskéid pótlására. Ezért aztán érdemes minél többet összegyûjteni
belõlük!
WAARKIN (38. TÁRGY) A waarkin tömzsi, pórusos, lila színû növény, sokak
szerint a mágikus energia termelésére képes nekrofun rokona. Bár senkinek
nem fordulna meg a fejében, hogy a waarkint megegye, könnyen elõfordulhat,
hogy valamilyen hasznos varázsital fõzhetõ belõle más anyagok hozzáadásával.
[Szükséges varázsital fõzés szint: 9.]
KEYRASI DÉMONLIDÉRC (207. LÉNY) Ocsmány fajzat a keyrasi démonlidérc,
amelyet a Sötét Föld fagyos síkságairól idéznek meg. Fegyverrel, elemi
támadással nehezen sebezhetõ, jelentõs mágiaimmunitással bír - egyszóval,
púp mindenki hátán. Hogy miért szórakoznak a mágikusok mégis azzal, hogy
körülményes rituálékkal beidézgessék ezt az igen nehezen irányítható lényt?
Nos, a démonlidérc esszencia hihetetlenül nagy mágikus töménységgel bíró
anyag, többek között a varázskõ elõállításához is felhasználják.
TURHULUG (208. LÉNY) A turhulugok nagyméretû asztrális teremtmények,
hatalmas pszionikus energiával. Még szerencse, hogy legfeljebb ösztönszerûen,
alapszinten képesek ezt az energiát kihasználni, így leginkább csak áldozatai
a pszionikus képességeiket gyakorló és fejlesztõ fiatal galetkiknek.