Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Exhumálás
Küldd el képeslapként!
"Nicsak, milyen érdekes lény. Érdekes kísérlet lenne feltámasztani!" - Egy kihalt barlangjáratban elhangzott mondat, néhány órányi régészkedés után.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 22:58:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-194

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 194 Játékhét: 572
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 165
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. okt. 25. 13h:24'
A következõ fordulód táplálható: 2020. okt. 26.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Sly 2 legenda pont árán megvásárolta a tûz gyöngysor nyakláncát a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Sir Hermaeus Mora 1 legenda pont árán megvásárolta az Orthern fülbevalóját a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Éjbenjáró Végzet 1 legenda pont árán megvásárolta a méreg gyöngysor nyakláncát a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Symur Nevethar 1 legenda pont árán megvásárolta az Orthern fülbevalóját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével MZ/X 3 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 8294.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*okt. 4.* MZ/X-et kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért! *okt. 7.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *okt. 7.* Törött Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Sziszegõ Szappant. *okt. 7.* Törött Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Lord Khalelt. *okt. 8.* Symur Nevethar rangja a Tudósok Klánjában "közismert géniusz" lett. *okt. 10.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Ssseitak, a káoszkígyó felett! *okt. 11.* Törött Nyíl és Kháron Dhorm Ragath pszi párbajt vívtak. Törött Nyíl került ki gyõztesen. *okt. 14.* Törött Nyíl és Dark Valek a Renegát Elf pszi párbajt vívtak. Törött Nyíl került ki gyõztesen. *okt. 15.* Törött Nyíl mellé szegõdött egy óriás rák. *okt. 15.* Törött Nyílt kis híján megölte egy chyrropteod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 411.]

lp 285 1 1 legenda pont ajánlása 285. tárgyért
Sajnálom, de a megadott tárgy nem található meg a szövetség kincstárában. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 411.]
b 1 5 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 246. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod õket hová rakni. 5 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 386.]

hu 100 100 500 10 10 25 hulladék beállítások
Hulladék beállítások: A max. 100 arany értékû, nem varázserejû véletlen tárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. A max. 100 arany értékû, véletlen varázstárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. A max. 500 arany értékû káosztárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. Ha 10 vagy kevesebb tárgyhelyed van, automatikusan elmész a boltba, amint tudsz. A következõ tulajdonságú tárgyakat mindenképp megtartod: tûzlehelet; bûz;
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 386.]

az 2547 25601 16809 tárgy azonosítása
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. Az ügyesség csontamulettje: értéke 156 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +4 ügyesség. A teknõs csonttõre: értéke 66 arany, a sebzése 2D4+2. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +7% támadás ezzel a fegyverrel, +2 vastag bõr, +1 gyorsaság. A káosz urának mellvértje: értéke 557 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +22% védekezés, +6 savimmunitás, +3 elektr.lehelet, +7 jéglehelet, -4 gyorsaság.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

kno 10 14 9 6 10. képességre 14 képességpont
Elköltesz 14 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 45. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a méreted növelésére (+3 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

var 129 13 149 7 129. varázslatra 13 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot mentális robbanás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen mentális robbanás varázslatod ereje 16. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot dimenziókapu varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen dimenziókapu varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

mak 4 2 4. makró definiálása/hívása
4. makró törölve. Helyére a következõ 2 parancsot definiálod:
pta 129 129 130 130 130 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
[Parancs 4. makróba tárolva.] A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. agyvihar. 4. agyvihar. 5. agyvihar.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

ptb 128 128 128 128 128 pszi program második 5 sorának beállítása
[Parancs 4. makróba tárolva.] A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. pszi csáp. 7. pszi csáp. 8. pszi csáp. 9. pszi csáp. 10. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

ep 54 44 10 építed az 54. épületet 44 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a meditációs szobát építed. Elõtolod az óriási építõgépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Szövetségi társaiddal való beszélgetés közben megtudod, hogy a csöpögõ csápolat akkor szaporodik, ha úgy érzi, ellenfele domináns túlerõben van. Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell tolvajcéhet építeni! [ld. enc.] Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

bsz 10 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Felkeresed a mágusközpontot, hogy képességeid átmeneti pluszt kapjanak (-2 TVP, -10 VP, +1 varázslataid szintjére). Közben ellazítod magad a meditációs szobában. ( +1 varázslatszint, +2 áttörés.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+19% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

v 189 189. varázslat elmondása
Ellõsz egy elemek uralma varázslatot. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (210. kaland, összköltsége 25 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Haláljáró, egy acélos izmú, gyilkos fénnyel izzó szemû nõ. A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Kalandor rangja gyakorlott kalandor. Végignézed a felszerelését: nilbongi kitûzõ, Ödlerk nyakörv, Rogan karkötõje, a tudás zafírja, krakoch csizma, szent templomi maszk, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, kék mutációs gyûrû, arany orgling fétis, aréna jáspis érme, mintrogi erõöv, xenóbõr pajzs, kvatáns fókusz, káoszkígyó vért, vörös karkötõ, orgling fétis, cseppkõ gyûrû, karmazsin tûzgyûrû, bronz vadászköpeny, Banyapók gyûrûje, Leanthil karkötõje.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -42 PE (-5)135 (-30)140 Haláljáró Sz.áll.roncsolása -30 PE (-14)66 (-42)43
2. Sly Mentális robbanás -21 PE (-5)130 (-30)110 Haláljáró Sz.áll.roncsolása -30 PE (-14)52 (-21)22
3. Sly Agyvihar -30 PE (-9)121 (+0)110 Haláljáró Sz.áll.roncsolása kudarc (-14)38 (-22)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+21% pszi támadás, +21% pszi energia.) (+88% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. [aura: vastag bõr: 45.] A Katonák klánjának mesterharcos rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: káoszkígyó vért, szent templomi maszk, az egyensúly gyûrûje, adamantit karkötõ, a rend köve, Örökkévalóság Topáza, aréna jáspis érme, a pók smaragdgyûrûje, Rogan karkötõje, quwarg amulett, a bénaság fülbevalója, kék mutációs gyûrû, arany nadrág, óriás fülbevaló, orgling fétis, mintrogi erõöv, arany orgling fétis, szerencsekõ, hõsi jelvény, krakoch csizma.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)135 (-10)160 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)67 (+0)55
2. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)130 (-10)150 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)64 (+0)55
3. Sly Agyvihar -45 PE (-9)121 (-10)140 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)61 (-35)20
4. Sly Agyvihar -45 PE (-9)112 (-10)130 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)58 (-20)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+15% pszi támadás, +15% pszi energia.) (+69% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Elmész egy beomlott barlang mellett. Az egésznek olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta volna a falat és tudatosan betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen tudod megmondani. (335. kaland, összköltsége 20 TVP.) Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. [aura: 9-es kontakt.õseiddel, 2-es csendvarázs.] A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalt kalandor. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, a siker aranyveretes öve, Lhoal'zetan nyílpuskája, szivárvány karkötõ, a barátság szimbóluma, kvatáns fókusz, arany nadrág, káoszkígyó vért, krakoch csizma, óriás fülbevaló, nilbongi kitûzõ, Örökkévalóság Smaragdja, a királynõ karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, a tudás zafírja, arany vadászköpeny, szent templomi maszk, ezüst pszi váll-lap, toronyõr gyûrû, ozin fülkarika, Firandi kesztyûje, xenóbõr pajzs, Leanthil karkötõje, cseppkõ gyûrû, arany orgling fétis, aréna aranyozott érme.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -50 PE (-5)135 (-85)85 Zoeras Kahn Mentális robbanás -85 PE (-5)75 (-50)50
2. Sly Mentális robbanás -25 PE (-5)130 (-42)43 Zoeras Kahn Mentális robbanás -42 PE (-5)70 (-25)25
3. Sly Agyvihar kudarc (-9)121 (-21)22 Zoeras Kahn Mentális robbanás -21 PE (-5)65 (+0)25
4. Sly Agyvihar -45 PE (-9)112 (-11)11 Zoeras Kahn Pszi csáp +11 PE (-3)62 (-25)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+20% pszi támadás, +20% pszi energia.) (+84% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

v 148 1 148. varázslat elmondása
Elmondasz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

v 146 8 13 146. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]

be 20 meglátogatod a 20. épületet
Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete kétkedve néz rád.
- Azon gondolkozom - mondja - hogy vajon te és öt társad képesek lennétek-e egy bömbölõ arénarém legyõzésére?
Tettetett nemtörõdömséggel megvonod a vállad.
- Az meg micsoda?
- Hogy is mondjam csak... egy torzszülött, ami nem a mi csatornaszintük járatait járja. Õszintén szólva, az arénamester barátom nemrégiben vett egy szép példányt egy felsõbb szintrõl, és most van jónéhány nemes galetki, aki szívesen fizetne azért, hogy végignézze, hogyan hentel szét egy csapat galetkit egy ilyen borzalmas szörnyeteg. Persze, ha ti gyõztök a látványosság még nagyobb, nem is beszélve a fogadások során gazdát cserélt összegekrõl! - kacsint rád cinkosan.
- Gondolom, ez az egész teljesen legális dolog?
- Ó, hát persze, barátom!
- Akkor a helytartói hivatalban keresek társakat...
- Nemnemnem! Titokban kéne. Na jó, annyira mégsem teljesen legális! Fejenként 100 aranyat kaptok, ha kiálltok, 1000-et, ha gyõztök! SÕt, megtoldom 2-2 fekete dukáttal is. Ezenkívül tiétek lehet az arénarém mágikus karma is! Nos, mit szólsz hozzá?
- Rendben... ha sikerül még öt barátomat rávenni, akkor összehívhatod a viadalra a nézõket, remete! Te nem lesz kevés az az egy karom hatunknak?
- Az már a ti dolgotok, hogy osztjátok el! Valószínûleg a túlélõ fogja kiszedni, mert hogy mind semmiképp sem maradtok talpon, az holtbiztos. (51. kaland, összesen 30 TVP-t igényel, és maximum 6 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

k 485 399 493 kaland elvállalása
(485. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 3 arachnid sámán (#176) [aura: imm.ktkt.méreg: 5.].

*** 1. KÖR *** A 2. arachnid sámán elmond egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +18 tûzlehelet, +18 jéglehelet, +18 savlehelet, +18 elektr.lehelet, +18 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Az 1. arachnid sámán ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Az orgling disznót mágikus ûr veszi körbe. A 3. arachnid sámán az orgling disznó irányába megy. Az orgling disznó elindul a 3. arachnid sámán felé. A 3. arachnid sámán és az orgling disznó egymással harcolnak. A 3. arachnid sámán megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Az 1. arachnid sámán feléd rohan. A 2. arachnid sámán megközelíti az orgling disznót. Megrohamozod az 1. arachnid sámánt. Az 1. arachnid sámán téged támad. Csáprágójával mar. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A 3. arachnid sámán és az orgling disznó egymással harcolnak. A 2. arachnid sámán az orgling disznót támadja. Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan. Támadod az 1. arachnid sámánt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (126 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (37 sebzés). Az 1. arachnid sámán hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A 2. arachnid sámán rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A 3. arachnid sámán rád veti magát. Csáprágójával mar. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Támadod a 2. arachnid sámánt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (127 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (40 sebzés). A 2. arachnid sámán kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** A 3. arachnid sámán rád támad. Marni próbál. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 330 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 0/71.] Mi tagadás, legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+213 életpont.)

(399. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. A folyosó közepén egy mély gödröt látsz. A falból kar áll ki. Hmmm... Az biztos, hogy minden kart érdemes meghúzni.
[Csapdaészlelés próba 14-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] De várjunk! Talán mégsem! Inkább nekifutásból átugrod a gödröt.
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres] Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon óvatosan, lepakolod a földre, ezután kinyitod az ajtót. Néhány nagyobb kõ zuhan a földre, megremegtetve a szobát, de a gömbökkel nem történik semmi. Bemész az ajtón.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 80 arany, 12 drágakõ és a regenerálódás bíbor láncinge.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 34% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(493. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog feljutni rá, de nem is lehetetlen! Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére!
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 34% lélekenergia.
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] Úgy döntesz, hogy pszionikus tudásodat kihasználva fogsz kutakodni egy felszíni varázstárgy után. Ellazítod magad, meditálni kezdesz, és máris az asztrálvilágba csusszansz. Rögvest megérzel valami furcsát, és megeredsz irányába. Egy hegy méretû krotopliszk lebeg el elõtted. A mozgásával járó asztrális zaj olyan fejfájást okoz, hogy szinte elveszted az eszméletedet. Ha képes lennél egy agyviharral lesújtani a krotopliszk parányi elméjére, akkor elkotródna, és a te szellemi épséged is megmaradna.
[Agyvihar próba 7-es küszöbre: sikeres] Lesújtasz a krotoplisk elméjére. A hatalmas, de mérhetetlenül primitív lény - bár egyetlen jól irányzott pszionikus támadással megsemmisíthetne - nem képes támadóját azonosítani, és sietve menekül. A fájdalom enyhül, hamarosan képes vagy utad tovább folytatni.
A semmibõl bukkan elõ egy borzalmas asztrális teremtmény. Szíved kihagy néhány ütemet, amíg felméred irdatlan testét. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy asztrálszellem (#443) [aura: 31-es pszi acéltorony.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -50 PE (-14)126 (-9)161 Asztrálszellem Tudati méreg +9 méreg (-6)84 (-50)50
2. Sly Mentális robbanás kudarc (-14)112 (-14)147 Asztrálszellem Pszi acéltorony -5 PE (-7)77 (+0)50
3. Sly Agyvihar -45 PE (-18)94 (-37)110 Asztrálszellem Pszi csáp +28 PE (-3)74 (-17)33
4. Sly Agyvihar kudarc (-18)76 (-18)92 Asztrálszellem Pszi acéltorony -9 PE (-7)67 (+0)33
5. Sly Agyvihar kudarc (-18)58 (-18)74 Asztrálszellem Pszi acéltorony -9 PE (-7)60 (+0)33
6. Sly Pszi csáp kudarc (-12)46 (-12)62 Asztrálszellem Pszi acéltorony -3 PE (-7)53 (+0)33
7. Sly Pszi csáp kudarc (-12)34 (-12)50 Asztrálszellem Pszi acéltorony -3 PE (-7)46 (+0)33
8. Sly Pszi csáp kudarc (-12)22 (-12)38 Asztrálszellem Pszi acéltorony -3 PE (-7)39 (+0)33
9. Sly Pszi csáp kudarc (-12)10 (-12)26 Asztrálszellem Pszi acéltorony -3 PE (-7)32 (+0)33
10. Sly Pszi csáp kudarc (-10)0 (-12)14 Asztrálszellem Pszi acéltorony -3 PE (-7)25 (+0)33

Nincs gyõztese az összecsapásnak. Visszavonod elmédet.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy asztrálszárnyas (#270) [aura: pszi energia: 17.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -42 PE (-5)135 (-85)85 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -85 PE (-5)85 (-42)43
2. Sly Mentális robbanás -21 PE (-5)130 (-30)55 Asztrálszárnyas Sz.áll.roncsolása -30 PE (-9)76 (-21)22
3. Sly Agyvihar -30 PE (-9)121 (+0)55 Asztrálszárnyas Sz.áll.roncsolása kudarc (-9)67 (-22)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+22% pszi támadás, +22% pszi energia.) (+91% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy asztrálesszencia.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy nagyobb barlangterembe érkezel. Már majdnem továbbmennél, amikor megpillantasz egy nagyon keskeny és meredek lépcsõt, amely a magasba vezet. Olyan magasra, hogy a tetejét nem látod. A lépcsõfokok töredezettek, veszélyes lehet felmászni, de a kalandvágy erõsebb a félelemnél. Elhatározod, hogy késõbb visszajössz, és megvizsgálod, mivan odafent. (272. kaland, összköltsége 20 TVP.) Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy villogó szinapsis (#271) [aura: IQ: 20, 15-ös tudati méreg.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -65 PE (-10)130 (-5)165 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)69 (-65)65
2. Sly Mentális robbanás -32 PE (-15)115 (-10)155 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)63 (-32)33
3. Sly Agyvihar -30 PE (-29)86 (-20)135 Villogó szinapsis Tudati méreg +10 méreg (-6)57 (-30)3
4. Sly Agyvihar -30 PE (-39)47 (-30)105 Villogó szinapsis Tudati méreg +10 méreg (-6)51 (-3)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+18% pszi támadás, +18% pszi energia.) (+79% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy szinapszis plazma.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. A következõ pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy villogó szinapsis (#271) [aura: pszi energia: 26.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -65 PE (-10)130 (-5)165 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)69 (-65)65
2. Sly Mentális robbanás -32 PE (-15)115 (-10)155 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)63 (-32)33
3. Sly Agyvihar -30 PE (-29)86 (-20)135 Villogó szinapsis Tudati méreg +10 méreg (-6)57 (-30)3
4. Sly Agyvihar -30 PE (-39)47 (-30)105 Villogó szinapsis Tudati méreg +10 méreg (-6)51 (-3)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+18% pszi támadás, +18% pszi energia.) (+79% lélekenergia.) Összegyûjtöd a "kincset": egy szinapszis plazma.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (281. kaland, összköltsége 30 TVP.) Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid egy manifesztált energia (#267) [aura: mágia: 32, 16-os méretû 18-as szintû jobb csáp.] és 2 márvány apostol (#266) [aura: 16-os azonnali gyógyítás, 16-os gyógyító szellõ.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy lávafolyam varázslatot. (-19 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. márvány apostol elvarázsol egy életszívást. Ellenállsz a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. márvány apostol elvarázsol egy életszívást. Sebzõdsz 14 ép-t. Rezisztálod a varázslatot. A manifesztált energia odajön hozzád. A manifesztált energia immúnis a lávafolyam varázslatra. A 2. márvány apostol 54 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Az 1. márvány apostol 56 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A manifesztált energia téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (20 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Lecsap rád bal csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy elemi védelmet. ( +18 tûzimmunitás, +18 hidegimmunitás, +18 savimmunitás, +18 elkt.immunitás, +18 imm.mérg.gázra.) (-11 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A 2. márvány apostol elmond egy gyógyító szellõ varázslatot. Az 1. márvány apostol visszanyer 33 életpontot. Gyógyítja a 2. márvány apostolt (+24 ép). Magában motyogva, a 2. márvány apostol létrehoz egy azonnali gyógyítást. A 2. márvány apostol gyógyul 26 ép-t. Az 1. márvány apostol rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. Az 1. márvány apostol gyógyul 18 ép-t. Nem hat rád. A manifesztált energia immúnis a lávafolyam varázslatra. A 2. márvány apostol 58 sebzést kap a lávafolyamtól. Az 1. márvány apostol sebzõdik 54 ép-t a lávafolyamtól. A manifesztált energia rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tûzvihart. Sebzõdsz 2 ép-t. A manifesztált energia: a varázslatnak nincs hatása. Az 1. márvány apostol sebzõdik 72 ép-t. A 2. márvány apostol sebzõdik 51 ép-t. (-17 vp.) Az 1. márvány apostol hörögve elterül. A 2. márvány apostol halálhörgés közepette a földre zuhan. Ellenállsz a varázslatnak. A manifesztált energia immúnis a lávafolyam varázslatra. A manifesztált energia rád támad. Odacsap neked jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-18%). Elõresuhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** Rezisztálod a varázslatot. A manifesztált energia ellenállt a lávafolyam varázslatnak. Támadod a manifesztált energiát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (55 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (65 sebzés). A manifesztált energia téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** Ellenállsz a varázslatnak. A manifesztált energia ellenállt a lávafolyam varázslatnak. A manifesztált energiát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (54 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (67 sebzés). A manifesztált energia hörögve elterül. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 586 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+166%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy mágiaellenállás, egy xenópete, 47 arany és 2 hamis arany. Szívesen bekapnál valamit. Tempósan étkezel. (+23% jóllakottság.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sárkányvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy halálgömb (#254) [aura: imm.mérg.gázra: 150, tûzimmunitás: 150.].

*** 1. KÖR *** A halálgömb feléd mozog. Megközelíted a halálgömböt. A halálgömb rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (66 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a halálgömböt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (Ellenállt a támadásnak.) Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** A halálgömb rád veti magát. Támad fogával. (64 ép-t sebzõdtél). A halálgömböt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (Õ meg sem rezzent.) Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** A halálgömb téged támad. Beléd próbál marni fogával. (65 ép-t sebzõdtél). A halálgömböt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (Ellenállt a támadásnak.) Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** A halálgömb rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (63 ép-t sebzõdtél). Támadod a halálgömböt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (Õ meg sem rezzent.) Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** A halálgömb rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (60 ép-t sebzõdtél). A halálgömböt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (Ellenállt a támadásnak.) Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 318 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+214 életpont.)
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz. (391. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeleid egy õspók (#263) [aura: méret: 166.] és egy fekete özvegy (#144) [aura: 8-as méretû 16-os szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet. ( +24 tûzlehelet, +24 jéglehelet, +24 savlehelet, +24 elektr.lehelet, +24 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Az õspók mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy hálót. Ezt most megúsztad. A fekete özvegy máris elõtted terem! A fekete özvegy rád támad. Marni próbál. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Az õspók odajön hozzád. Az õspók téged támad. Megpróbál megmarni. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az õspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (141 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (37 sebzés). Az õspók halálos sebet kapva a földre zuhan. A fekete özvegy rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A fekete özvegyet próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (136 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (46 sebzés). A fekete özvegy halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 360 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+160%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy õspók pete, egy xenópete, 91 arany és 4 hamis arany.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! A következõ pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy villogó szinapsis (#271) [aura: méret: 120.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -65 PE (-10)130 (-5)165 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)69 (-65)65
2. Sly Mentális robbanás -32 PE (-15)115 (-10)155 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)63 (-32)33
3. Sly Agyvihar -30 PE (-29)86 (-20)135 Villogó szinapsis Tudati méreg +10 méreg (-6)57 (-30)3
4. Sly Agyvihar -30 PE (-39)47 (-30)105 Villogó szinapsis Tudati méreg +10 méreg (-6)51 (-3)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+18% pszi támadás, +18% pszi energia.) (+79% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy szinapszis plazma.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez muskil ! Leszedsz 1 adagot. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy vízelementál (#259) [aura: bûz: 255.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a vízelementált. A vízelementál odajön hozzád. A vízelementált próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (116 ép-t sebeztél). A vízelementál rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. (26 ép-t sebzõdtél). Bever egyet bal mancsával. (28 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a vízelementált. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (117 ép-t sebeztél). A vízelementál hörögve elterül. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 233 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+90%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy vízelementál plazma, egy átlátszó köntös, 55 arany és 3 hamis arany. [ld. enc.]
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

vd 270 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy agyaggólem (#252) [aura: imm.ktkt.méreg: 30.].

*** 1. KÖR *** Az agyaggólem felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az agyaggólem odajön hozzád. Megtámadod az agyaggólemet. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (116 ép-t sebeztél). Az agyaggólem téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az agyaggólemet. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (120 ép-t sebeztél). Az agyaggólem rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az agyaggólemet. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (120 ép-t sebeztél). Az agyaggólem rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod az agyaggólemet. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (125 ép-t sebeztél). Az agyaggólem holtan terül el. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 481 sebzést okoztál, és 56 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+61%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy gólemagyag. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Nocsak, vizsgálod a tárgyaidat: elrohadt 1 vízelementál plazma.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Orgling disznó morálja 0 lett, teljesen elvesztette a beléd vetett hitét, ezért elhagy téged. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 17 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +6 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1990 sebzést okoztál, és 476 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 23 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 10 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 409 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: tapasztalt felderítõ (3.36). Ez a 194. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (14) / 8.25
[2] IQ: 15 (16) / 5.13
[3] ügyesség: 16 (15) / 0.90
[4] egészség: 21 (22) / 6.77
[5] mágia: 16 (25) / 0.01
[6] gyorsaság: 25 (26) / 0.33
[9] Méret/ép: 242 (257) / 255
Min. méret: 216
Barlangméret: 246
PONTJAID
Varázspont: 288 / 136
Képességpont: 35 / 56%
Hõsi pont: 40 (20)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 1084 / 578
Hírnév : 1885
Jóllakottság: 121%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 1411 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 1200 (4)
Leölt torzszülött: 2130 (9)
Pszi csaták: 367 (8)
Pszi gyõzelmek: 300 (7)
Ájulások száma: 44 (1)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: pszionicista-jelölt (60)
Speciális képességeid:
+50 pszi támadó és védekezõ pont, GY +33 ÉP-t gyógyít, 70%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +9 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Vadássz le 10 asztrálszárnyast! [számláló: 7] 2.) Hozz 15 uthanax talizmánt! 3.) Hozz egy fertõzött pszi medált!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 45 (61) / 7.15 [11] jéglehelet: 10 (26) / 2.56 [15] regeneráció: 17 (24) / 0
[17] vastag bõr: 20 (23) / 2.60 [18] tûzimmunitás: 12 (24) / 0 [19] hidegimmunitás: 4 (16) / 0.20
[20] savimmunitás: 7 (17) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 5 (15) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 4 (14) / 0.09
[23] imm.ktkt.méreg: 8 (10) / 0 [24] rezisztencia: 17 (28) / 0.20 [25] bûz: 44 / 0
[26] lõfegyver: 3 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 9 / 2.95 [47] zárnyitás: 9 / 8.09 [48] mászás: 10 / 5.79
[49] rugalmasság: 5 / 3.65 [50] meggyõzõkészség: 8 / 5.51 [51] transzformáció: 5 / 2.65
[52] auraészlelés: 12 (19) / 5.75 [53] ékszerészet: 4 / 2.69 [54] kereskedelem: 10 / 6.90
[55] szívósság: 30 / 0.71 [56] varázsitalfõzés: 9 / 2.37 [57] gyógynövények: 7 / 3.16
[58] nyomkeresés: 13 / 0.79 [59] vezetõkészség: 5 / 1.10 [60] pszi támadás: 17 (18) / 1.78
[61] pszi energia: 23 (24) / 2.18 [63] éberség: 8 / 1.15 [64] átokszórás: 6 / 0.52
[65] álcázás: 8 / 0.32 [66] lopakodás: 7 / 1.76 [67] régészet: 10 / 3.39
[68] zene: 10 / 0.35 [69] tanulás: 12 / 6.35 [70] idézés: 13 (16) / 0.39
[71] javítás: 14 / 2.83 [72] építés: 11 / 5.27 [73] felderítés: 10 / 3.12

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 11 / 8.67     Trollagyar
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.18     szilmill tõr
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.18     Yarmbaur koponyája
jobb mancs [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     rubin mágusbot

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 5 (7) / 4.72 [130] agyvihar: 14 (15) / 1.10 [42] csendvarázs: 3 (5) / 0.06
[149] dimenziókapu: 5 (7) / 0.24 [11] elektromos kéz: 1 (6) / 0 [41] elemek parancsa: 5 (10) / 0.76
[189] elemek uralma: 5 (10) / 0.24 [49] elemi védelem: 12 (17) / 2.57 [152] felejtés: 4 (6) / 1.12
[17] gránitbõr: 13 (15) / 10.55 [163] kineport: 5 (12) / 0.88 [154] kisebb erõpajzs: 10 (12) / 8.20
[146] kontakt.õseiddel: 8 (10) / 2.80 [158] láth. észlelése: 6 (8) / 0.30 [157] láthatatlanság: 4 (6) / 0.24
[25] lávafolyam: 13 (18) / 1.92 [165] manafókuszálás: 4 (9) / 0.18 [129] mentális robbanás: 16 (17) / 0.30
[148] méregsemlegesítés: 6 (8) / 3.60 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 0.18 [128] pszi csáp: 16 (17) / 0.80
[151] sárkánylehelet: 18 (23) / 0.94 [131] sz.áll.roncsolása: 7 (8) / 4.42 [150] tárgyvédelem: 7 (12) / 1.72
[177] tudati kohézió: 9 (10) / 6.44 [132] tudati méreg: 5 (6) / 0 [16] tûzpajzs: 3 (8) / 0.80
[20] tûzvihar: 11 (16) / 2.39 [22] villámsújtás: 16 (21) / 2.40    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (9).

MAKRÓID
1. Makró
bsz
bsz 10
v 154
v 189
mak 2
2. Makró
ism 3
p
3. Makró
ism 2
p
4. Makró
pta 129 129 130 130 130
ptb 128 128 128 128 128
5. Makró
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
5: villámsújtás t.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. több. Prioritás: 50.
10: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 191.
13: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 171.
18: tûzlehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 80%. Prioritás: 80.
25: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb. Prioritás: 55.
1: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. több, Prioritás: 70, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
3: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. több, Prioritás: 65, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
6: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 199, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
8: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 197, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
11: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1920, Prioritás: 173, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
14: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 179, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
16: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 149, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
19: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1940, Prioritás: 159, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
21: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 177, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
23: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 175, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
26: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb, Prioritás: 80, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
28: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb, Prioritás: 75, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: sárkányszellem (#222), kaszás (#210), immúnis krakoch (#243), lélektáncos (#227).
1920: zombi mester (#80), zombi herceg (#140), zombi nagymester (#171), tektonikus kvatáns (#216), orgling varázsló (#197), nyálkacsiga (#199), manapoid figyelõ (#226), márvány apostol (#266).
1930: daergaoth lord (#213).
1940: ratifikátor (#151), gázelementál (#155), nagyobb elementál fatty (#100), opál tatu (#209), lávaelementál (#178), tûztáncos (#251).
1950: pusztító szójer (#154), mutilátor kölyök (#145), mutáns szójer (#174), szójer királynõ (#219), szójer anyakirálynõ (#490).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 1 80; VI erõ:150% ép:25%; PV 7 8; HE 1; PTA 129 129 130 130 130; PTB 128 128 128 128 128; I 40 15 15 1 75; HU 100 100 500 10 10 25;

SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (4. épület), #4 (8. épület), #6 (9. épület), #36 (7. épület), #51 (20. épület), #485 (190. forduló), #358 (193. forduló), #210 (194. forduló), #335 (194. forduló), #272 (194. forduló), #281 (194. forduló), #391 (194. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7586. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ssseitak, a káoszkígyó. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz õrült csizmája (#11484) 1 a káosz terjesztõjének fejpántja (#19569) 1 a káosz urának mellvértje (#16809)
1 a ragadozó zangrozi csizmája (#20023) 1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 1 a regenerálódás bíbor láncinge (#24432)
1 a sebezhetetlenség csontmaszkja (#19542) 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762)
2 a tûz kerek pajzsa (#22211) 1 a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) 1 a tûz vas mellvértje (#22198)
1 átlátszó köntös (#1152) 1 az erõ vas lemezpáncélja (#1451) * 1 bohókás szandál (#406)
1 csatos öv (#1166) 1 csontmaszk (#1092) 1 díszes köntös (#1153)
* 1 Fairlight sipkája (#265) 1 fekete csizma (#1122) * 1 káoszkígyó vért (#271)
1 kék köpeny (#1137) 1 kerek pajzs (#1061) 1 könnyû láncing (#1031)
1 krakoch csizma (#312) * 1 orglingbõr öv (#395) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 vaspajzs (#1063) 1 Xantin ezüstöve (#174) 1 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) 1 a bûz keresztszimbóluma (#29113) 1 a bûz malachitgyûrûje (#29127)
1 a gyorsaság ezüst fülbevalója (#3957) 1 a harcmûvész aranyozott nyaklánca (#13783) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a lich márványgyûrûje (#12026) * 1 a mentát gyöngye (#155) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
1 a ragadozó ónixgyûrûje (#20128) 1 a szellemek keresztszimbóluma (#15163) 1 a teknõs csontamulettje (#25497)
1 a titán márványgyûrûje (#5726) 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
1 a torony ezüst nyaklánca (#18282) 1 a tûz díszes karkötõje (#22392) 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407)
1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332) 1 a tûz gyöngysor nyaklánca (#22337) 1 a tûz keresztszimbóluma (#22363)
1 a tûz malachit karkötõje (#22391) * 1 achát érdemrend (#303) 24215 arany (#1)
2 aranyozott nyaklánc (#1183) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás csontamulettje (#28647)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 az ügyesség csontamulettje (#2547) 2 bronz amulett (#1198)
* 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 császári dekrétum (#254) 1 csepp fülbevaló (#1256)
* 3 cseppkõ gyûrû (#234) 3 csontamulett (#1197) 2 díszes karkötõ (#1242)
* 1 Dorka amulettje (#382) 462 drágakõ (#2) 3 ezüst fülbevaló (#1257)
1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 Fénygyûrû (#301) 1 galetki érdemérem (#276)
1 Groark talizmánja (#386) 2189 hamis arany (#809) 1 karikaszimbólum (#1211)
1 Leanthil karkötõje (#610) 1 márványgyûrû (#1226) * 1 nilbongi kitûzõ (#311)
1 opilíchium gyûrû (#298) 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 roxati üvegszem (#580) 2 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 sárkányamulett (#292)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 Ulthaodron karkötõ (#323) 2 uthanax talizmán (#335)
1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 dorony duda (#588)
1 fekete csuha (#586) 8 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)
1 idõkristály (#219) 10 kötél (#128) 17 Krónika (#783)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 2 Morgan pálcája (#511)
1 Niagren csodapálcája (#523) 1 oprasszum fókusz (#300) 2 orvosságos zacskó (#590)
1 Tiume batyuja (#529)

Fegyverek
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 1 a sün hosszúkardja (#25167) 1 a teknõs csonttõre (#25601)
1 a természet hosszúkardja (#17067) 1 a tudás rövid tõre (#2202) 1 gyalogos lándzsa (#1332)
1 hosszú íj (#1272) 2 hosszúkard (#1317) 1 kõmûves kalapács (#250)
2 könnyû nyílpuska (#1286) * 1 rubin mágusbot (#261) 9 sziklarepesz (#13)
* 3 szilmill tõr (#314) * 1 Trollagyar (#214) 2 vámpírtõr (#584)
* 1 Yarmbaur koponyája (#264)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 23 csótányláb (#25)
10 elfu moha (#33) 11 elonotichlan (#31) 1 féregtüske (#42)
15 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom bíbor itala (#77) 5 hatalom kék itala (#58)
12 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 9 immunitás itala (#71)
3 javítás itala (#108) 2 kihívás itala (#68) 5 kincskeresés itala (#64)
6 liánvirág (#24) 6 mágiaellenállás (#76) 28 mátekel gomba (#21)
1 méregellenállás itala (#51) 9 mézfû (#29) 12 mitulen fû (#20)
10 muskil (#37) 3 õsmágus szájvize (#69) 6 parafû (#41)
1 pontosság itala (#72) 5 ragálygomba (#26) 18 rémcserje (#34)
2 sárga gyógyital (#61) 10 sárkányvirág (#32) 1 Selenia haja (#612)
16 sötét mák (#23) 7 szemani gomba (#36) 10 tejfonál (#28)
4 tokin kaktusz (#40) 1 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
11 velparaj (#35) 14 winropu moha (#22) 5 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
9 asztrálesszencia (#154) 23 barna manakõ (#149) 4 birkózó fétis (#345)
3 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 4 éjkopó nyakörv (#343)
41 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141) 1 fókuszrubin (#337)
3 gólemagyag (#330) 5 húsevõ bibe (#151) 7 káoszkígyó pikkely (#230)
3 khazdar taréj (#268) 2 lidércvelõ (#339) 2 maerju koponya (#336)
12 mandibula (#157) 1 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146)
1 óriási xenópete (#480) 64 õsi relikvia (#17) 2 õspók pete (#331)
10 pirgamit (#152) 13 smaragd esszencia (#229) 5 szinapszis plazma (#344)
4 szirénhaj (#293) 40 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278)
1 xorex fûszer (#329) 10 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 291 arany (#1), 9 hamis arany (#809), 2 õsi relikvia (#17), 1 asztrálesszencia (#154), 1 sárkányvirág (#32), 12 drágakõ (#2), 1 muskil (#37), 1 gólemagyag (#330), 3 szinapszis plazma (#344), 1 mágiaellenállás (#76), 1 õspók pete (#331), 2 xenópete (#278), 1 óriási xenópete (#480), 1 a regenerálódás bíbor láncinge (#24432), 1 átlátszó köntös (#1152).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TOLVAJCÉH (#58)
Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: 10 drágakõ
Min építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Szerszámraktár (#55)
Leírás: Amikor a szövetségetek elég naggyá válik a tagok közül, az igazi tolvajok valódi tolvajcéhet hoznak létre. A zsákmányt összegyûjtik elcserélik egymás között és tanítják, segítik egymást, hogy még hatékonyabbak lehessenek. Lopásra és csapdaészlelésre kap 2 bonuszt automatikusan, aki kiadta az adott fordulóban a BSZ parancsot.



VÍZELEMENTÁL PLAZMA (347. TÁRGY)
A vízelementál teste vízbõl van - kivéve ezt a csekély, plazmaszerû anyagot, amely leölése után néha visszamarad. Nagyon óvatosan, egy bõrzacskóba helyezve elrakod, talán jó lesz valamire. De vigyázz, a vízelementál plazma nagyon illékony, hamar elpárolog!


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.