Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-28 00:38:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5741-120

Karakterszám: 5741 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 120 Játékhét: 130
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 123
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. júl. 15. 15h:37'
A következõ fordulód táplálható: 2004. júl. 18.

E-mail!

SÖTÉT LORENA KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 64 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 20959.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 7673.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*júl. 8.* Sziszegõ Szappan egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *júl. 8.* Sziszegõ Szappant rajtakapták, ahogy lopni próbált. *júl. 8.* Sziszegõ Szappan és Emilia megküzdöttek egymással, és Sziszegõ Szappan gyõzött. *júl. 12.* Vivi Ornitier csatában legyõzte Kóbor Warkot. *júl. 12.* Sziszegõ Szappan mellé szegõdött egy vérfarkas. *júl. 12.* Sleep Dög teljesítette a 18. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 14.* Emilia szolgálatába állt egy csúf gusztustalanság. *júl. 14.* Tömörgõ Sitty-Sutty gyõzelmet aratott Karatekrokodil felett. *júl. 14.* Karacs teljesítette a 8. küldetést, amit a boltban kapott. *júl. 15.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 8. küldetést, amit a boltban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 6.* Fortian mellé szegõdött egy halál sekrestyése. *júl. 8.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett. *júl. 9.* Alba Regina és Yog Tyraxor pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *júl. 9.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *júl. 12.* Dart Mahul mellé szegõdött egy görényteknõc. *júl. 12.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *júl. 14.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett. *júl. 14.* Alba Regina és Elektro Modulator Dva' pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *júl. 14.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *júl. 14.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Handur felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+65 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ad 10 aranydukát szerzése
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka, de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel, felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját. A hivatalnok elégedett veled! 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 120.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

e 9 50 élelemszerzés
A zöldségeskertben vállalsz munkát, vállt vállnak vetve dolgozol a vegetáriánusokkal, hogy élelmet kapjál a szolgáid számára. A munkavezetõ tiszteli ragaszkodásodat az állataidhoz, de figyelmeztet, hogy elõbb-utóbb úgyis meg kell válnod tõlük, ha magasabb szintre költözöl. Quwarg katona jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

kf 7603 103 bekészíted a 7603. tárgyat
A csápodba veszed a kobra vívótõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

v 147 2 11 147. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy alkímia varázslatot. Átváltozott 3 drágakõ 30 arannyá! (-6 vp.)
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

v 147 5 11 147. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy alkímiát. Átváltozott 3 kés 3 arannyá! (-6 vp.)
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

v 147 2 8 147. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy alkímiát. Átváltozott 3 drágakõ 30 arannyá! (-6 vp.)
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

v 147 5 8 147. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy alkímiát. A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-6 vp.)
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

kno 24 19 24. képességre 19 képességpont
Elköltesz 19 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

be 20 2 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- Remete, sajnálom, de képtelen vagyok megoldani a rejtvényt. Fogadd bûnbocsánatom jeléül ezt a kis lélekenergiát! - szikrák pattognak, ahogy átáramlik a remetébe. (-2 képességpont) A remete nagyot sóhajt.
- Hát, ha másképp nem megy, ám legyen! Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete egészen vidámnak tûnik, amikor belépsz hozzá.
- Mi járatban, kis testvér? Egy újabb kalandra vágysz, vagy csak spontán le akarod öletni magad valami brutális szörnyeteggel?
- Hát, ha lehet választani, akkor inkább az elsõ, még nem vágyom a halálra.
- Sajnos most hirtelen nem tudok semmi érdekes kaland lehetõségrõl. Hacsak.... azért van valami. Tudod ez nem egy igazi kaland, valami rég elfeledett járatban, vagy ilyesmi. A helytartó úgy véli, hogy a szintre költözõ galetkik nem ütik meg azt a szintet, amit joggal elvárhatnánk tõlük. Gyengék, nyámnyilák, használhatatlanok. Ötven éve még korbáccsal kergettük volna el a fogak szintjérõl az olyan alakokat, akik a mostani generáció csúcsát jelentik. Hogy a lényegre térjek: a tanácsaim alapján a helytartó épített egy akadálypályát, három fõs galetki csapatok részére. Ha végig tudtok menni rajta, akkor bizonyíthatjátok, hogy nem csak az Õsök tévedésébõl - áldassék a nevük - kerültetek ide, hanem valóban megérdemlitek, hogy szintünk megbecsült polgárai legyetek. Gyûjts magad mellé még két galetkit, és irány a pálya. Ha elbuksz, ne is kerülj a szemem elé. (52. kaland, összesen 35 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

bsz 4 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Kikölcsönzöl egy szimpatikus álruhát. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.) A szövetség tagjaival beszélgetve a vadászsarokban, egyikük elmondja, mit látott nemrégiben: " Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (277. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]"
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]

be 3 163 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 163. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 120 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a kineport varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

var 163 6 163. varázslatra 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot kineport varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kineport varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

v 163 204 7284 3390 163. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kineportot. Kineporttal átküldöd az éhínség parányi gyöngyét Gal Etkins részére. (-16 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

hp 3 17 5 220 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. a harc 5. körétõl. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

k 21 29 5 kaland elvállalása
(21. kaland:) Rohansz a kereskedõhöz. Mielõtt belépsz a barlangba, igyekszel hûvös viselkedést erõltetni magadra.
- Üdv, boltos, a kenõcs miatt jöttem. Nálam van a pénz, de még nem döntöttem... Meg kellene, hogy gyõzzél! - hosszas alkudozás veszi kezdetét.
[Kereskedelem próba 10-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
A hosszadalmas és élvezetes vita eredményeképp végül sikerül a kenõcs árát lealkudni kétezernégyszáz aranyra.
[Tárgyhasználat: 1 üvegszimbólum]
[Tárgyhasználat: 2400 arany]
Mivel nem akarod, hogy a boltos átverjen, a kenõcsöt ott helyben felhasználod. És valóban, érzed, hogy bõröd megvastagodik, és már gyorsabb regenerációra vagy képes! Ez az üzlet bizony igencsak megérte.

(29. kaland:) Jelentkezel a kísérlet helyszínén. Minden elõ van készítve, a tudós mosolyogva fogad. Elõször is, fertõtlenítõ fürdõben kell részt venned! Ez nagyon fontos, mert bármiféle apró szennyezõdés tönkreteheti a kísérletet. - vonakodva lépsz be a fürdõkabinba. Sistergést hallasz, ahogy a forró fertõtlenítõ folyadék zubogni kezd.
[Savimmunitás próba 6-os küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
A maró, forró folyadék mintha a bõrödet is lemarná, de békésen tûröd, a tudósok is nyilván átestek ezen a procedúrán, te is túl fogod élni. Felfrissülve lépsz ki a kamrából. [19 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+19 életpont.)
Sajnos a varázstárgyaidat is hátra kell hagyni, helyettük egy fehér köpenyt kapsz. Figyelmeztetnek, hogy a bónuszt adó varázsitalok és varázslatok sem fejtik ki hatásukat.
Az akadémia nagy központi barlangjában seregnyi tudós várakozik. Mindenki téged néz! Középen, egy nagy vasketrecben egy sörtés oprasszum figyel harciasan. Két galetki hosszú botokkal áll készenlétben, hogy a fenevadat megakadályozza abban, hogy kitörjön, amíg bemész hozzá a ketrecbe. Nyelsz egyet, és kinyitod az ajtót. Közben igyekszel a lényt megnyugtatni.
[Vezetõkészség próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
- Jól van, jól, nyugodj meg! - az ajtó becsukódik mögötted. Az oprasszum gyanakodva figyel, de legalább nem tépett rögtön szét! Már nyugodtan felsóhajtanál, ám ekkor a lény kitátja a száját, és hihetetlen sebességgel már repül is valami feléd.
[Gyorsaság próba 14-es küszöbre: sikeres]
Az utolsó pillanatban félreugrasz, amikor az oprasszum nyelve szemmel követhetetlen sebességgel visszaugrik a szájába.
- Khmm... ja igen, említeni is akartam, hogy bénító mérget bocsát ki a nyelve. - mondja az egyik tudós. "Na te dög..." kõrözöl a lény körül "...itt az ideje, hogy megszabadulj a lélekenergiádtól!" Ellenfeled egy sörtés oprasszum (#235). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megcélzod a sörtés oprasszumot az ében nyílpuskával, és lõsz. (6 lövéstõl 286 ép-t sebzõdött.) A sörtés oprasszum halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 231 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+119%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy oprasszum sörte és 50 arany. [ld. enc.] Szívesen bekapnál valamit. Hozzálátsz az ételhez. (+43% jóllakottság.)
A tudósok erõsen csóválják a fejüket. Csak nem? Ugye nem kell megismételni a kísérletet? Rá is kérdezel a legközelebb álló tudósnál a dologra, aki biccent.
- Legalább négy kísérlet szükséges, hogy elfogadható eredményt kapjunk!
Gyorsan az övedre pillantasz, az oprasszum sörtéket keresve. Hány is volt eddig? Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.

(5. kaland:) Rossz elõérzettel keresed fel a kiszolgáló lakórészt. Persze, Naotmi bíra barlangját nagy ívben elkerülöd. "Mi lesz már, lazíts, ez csak egy futárküldetés!" - próbálod feloldani szorongásodat, de a rossz elõérzet valahogy nem hagy nyugodni. Végül megtalálod a keresett barlangot. Egy nyápic galetki üldögél elõtte, amikor meglát téged, kiköp, és szótlanul végigmér.
- Khusadex Ferrio bírának hoztam csomagot magától Antiki Ruthar helytartótól - szólítod meg. Nem válaszol semmit, csak újból kiköp. Egy darabig még bámul téged, majd lassan, nehézkesen feltápászkodik, és eltûnik odabent. Némi várakozás után ismét megjelenik, és int, hogy bemehetsz. Odabent egy tágas, fényûzõen berendezett barlangban a bíra fogad, egy árnymanó ágyasa társaságában. Amikor megpillantja a csomagot, egy fejbiccentéssel elküldi a nõstényt. Arcán nem látsz izgatottságot vagy kíváncsiságot, amikor a csomagot kibontja. Egy drágakövektõl súlyos nyaklánc bukkan elõ belõle. A bíra elismerõen füttyent. Aztán kibontja a mellékelt levelet, és hang nélkül olvasni kezdni. Arca egyre inkább elkomorul, aztán dühtõl vöröslõ arccal összegyûri a papírt, a sarokba vágja a nyaklánccal együtt, és ordítani kezd veled.
- Dehát ez KÖZÖNSÉGES ZSAROLÁS! - A bíra kinyitja a tenyerét, érzed, hogy egy láthatatlan erõ felemel, majd a falhoz vág, csakúgy nyekkensz. [27 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+27 életpont.)
Amikor újra kapsz levegõt, kibököd.
- Nem túl ildomos dolog a mit sem sejtõ küldöncön kitölteni a haragját, bíró uram! - ezt talán nem kellett volna! A bíra szikrázó szemmel fordul feléd, és élvezettel küld beléd egy villámot. [60 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+60 életpont.)
- Bah, a szolgálók arra valók, hogy kitöltsem rajtuk a haragomat! Most pedig takarodj! - erre aztán téged is elönt a méreg. Egy bírát már megvertél, eggyel több vagy kevesebb úgysem számít! Felkapsz egy éles pengét az asztalként használt lapos sziklatömbrõl, és a bíra nyakához illeszted.
- Nem azért hoztam el a küldeményt, mert SZOLGA vagyok, hanem mert a helytartó busás jutalmat ígért, amit magától kapok meg! És vagy megkapom a jussom, vagy elmetszem a torkát - az egyéb nézeteltéréseit a helytartóval pedig tartsa meg magának!
[Meggyõzõkészség próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Láthatóan, arckifejezéseddel és hangsúlyoddal kellõ nyomatékot adtál szavaidnak - a nálad jóval tapasztaltabb és erõsebb galetki nem próbálkozik semmivel.
- Jól van, jól, ifjú futár, nyugodj meg, megkapod a jussod! Csak rakd el azt a kést. - a fegyvert még mindig fenyegetõen magad elé tartva, hátrébb lépsz.
- Egy rossz mozdulat, és... - azonban láthatóan a bíra lehiggadt valamennyire, talán már nem kell tartanod egy újabb villámtól vagy szellemkalapácstól. Elõvesz egy ládát, és a kezedbe nyomja.
- Itt van, tessék, gondolom a kulcsot odaadta a helytartó? - bambán bámulsz. Miféle kulcsot? A bíra azonban csak megvonja a vállát, kajánul mosolyogva. - Akkor hagyd csak itt! - na, ennél azért keményebb fából faragtak téged - elõkapod a zárnyitó készletet.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres]
A ládikó fedele könnyedén felpattan. A bíra arcáról eltûnik a mosoly. A ládában a tolvaj nehéz nyílpuskáját találod, és 5 gyönyörû drágakövet. A ládikóban van még egy üvegcse is, benne átlátszó folyadékkal. Beleszagolsz.
- Khmm... az a helytartóé. - bólintasz, mintha mindent tudnál. Köszönés nélkül távozol. Amikor átadod a helytartónak a fiolát, szélesen vigyorogni kezd.
- Látom, értjük egymást. Jól együtt tudunk majd dolgozni! Remélem, nem volt nehézség a küldeménycserével. A következõkben zsíros falatokat, jövedelmezõ küldetéseket fogsz tõlem kapni!
(+4 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
[102 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Útközben észreveszel egy velparajt. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid 2 szélfivér (#179). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. szélfivért célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (6 lövéstõl 148 ép-t sebzõdött.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Az 1. szélfivér halálhörgés közepette a földre zuhan. A légzés hosszú íjával meglõ téged a 2. szélfivér. (2 találattal 25 sebzést okozott.)
*** 2. KÖR *** Megcélzod a 2. szélfivért az ében nyílpuskával, és lõsz. (6 találattal 146 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) A 2. szélfivér holtan terül el.
[A csatában összesen 294 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+134%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 a légzés hosszú íja, egy zöld manaital, egy xenópete és 86 arany. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+25 életpont.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

vd 197 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
kf 18702 3417 bekészíted a 18702. tárgyat
Leveszed az arany lárvaköpenyt. Felveszed az energia átlátszó köntösét. Leveszed az aranyozott villámövet. Felveszed a mágia sárga övét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

bb 1 7 1 3 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 78 ap, mátekel gomba (#21) 39 ap, winropu moha (#22) 39 ap, sötét mák (#23) 39 ap, liánvirág (#24) 39 ap, mézfû (#29) 78 ap, hónakkupók (#30) 78 ap, elonotichlan (#31) 78 ap, sárkányvirág (#32) 78 ap, elfu moha (#33) 78 ap, rémcserje (#34) 117 ap, velparaj (#35) 117 ap, szemani gomba (#36) 117 ap, muskil (#37) 117 ap, waarkin (#38) 117 ap, xita uborka (#39) 117 ap, kötél (#128) 19 ap, ében tündekard (#132) 39 ap, elektronit (#141) 19 ap, ekinda haj (#147) 29 ap, barna manakõ (#149) 31 ap, húsevõ bibe (#151) 19 ap, pirgamit (#152) 15 ap, asztrálesszencia (#154) 27 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 21 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, nohnetár gumó (#212) 19 ap, törpe balta (#224) 7 ap, smaragd esszencia (#229) 78 ap, káoszkígyó pikkely (#230) 19 ap, szójer csáprágó (#231) 31 ap, khazdar taréj (#268) 31 ap, patkányfog (#270) 19 ap, kõtroll szem (#274) 19 ap, szirénhaj (#293) 29 ap, bronz korong (#297) 39 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, vassisak (#1076) 44 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, harci nyílpuska (#1288) 219 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, az ügyesség könnyû pikkelyvértje (#2366) 264 ap, a védekezés kerek pajzsa (#4661) 234 ap, az élet könnyû íja (#5321) 234 ap, a titán barbár lándzsája (#5831) 297 ap, a kobra csepp fülbevalója (#7556) 276 ap, a gólem rövid tõre (#8502) 437 ap, az óriás díszes fejpántja (#8756) 280 ap, a tolvaj vassisakja (#9176) 297 ap, a tolvaj csonttõre (#9401) 280 ap, az elfek halotti maszkja (#10541) 280 ap, a merénylõ fogazott kardja (#11218) 692 ap, a sebesség ezüst fejpántja (#13257) 437 ap, a harcmûvész vándorcsizmája (#13721) 280 ap, a majom könnyû nyílpuskája (#14336) 327 ap, a szívósság átlátszó köntöse (#14652) 437 ap, a gepárd szöges öve (#15568) 659 ap, a sas csatos öve (#16016) 276 ap, a természet kerek pajzsa (#16811) 297 ap, a bölcsesség csonttõre (#17951) 280 ap, a bölcsesség barbár lándzsája (#17981) 297 ap, az energia görbekardja (#18866) 297 ap, a gyõzelem halotti maszkja (#20891) 280 ap, a gyõzelem csatos öve (#20966) 276 ap, a túlélés halotti maszkja (#21341) 280 ap, a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) 402 ap, a tökéletesség csonttõre (#22001) 407 ap, a tûz barbár lándzsája (#22481) 170 ap, a jég görbekardja (#22916) 170 ap, a villám kék köpenye (#23637) 285 ap, a villám karikaszimbóluma (#23711) 163 ap, a teknõs halotti maszkja (#25391) 154 ap, a teknõs karikaszimbóluma (#25511) 163 ap, a szalamandra átlátszó köntöse (#25902) 292 ap, a sav ezüst fülbevalója (#26907) 285 ap, az elektromosság fekete csizmája (#27222) 292 ap, az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312) 304 ap, a légzés átlátszó köntöse (#27702) 292 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 77 ap, az angyalok ezüst fejpántja (#28107) 292 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 201 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 170 ap, az ellenállás vassisakja (#28526) 170 ap, a sólyom sárga öve (#29517) 285 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 149 ap.

[be 7:] Hazamész a boltból. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Jelentkezel Antiki Rutharnál
- Azt hiszem, bizonyítottam a hûségemet, helytartó úr. Most szeretnék kapni egy igazán zsíros megbizatást, ha nem veszi tiszteletlenségnek. - a helytaró biccent.
- Egyetértek, Sötét Lorena! A jutalom, amit a következõ feladat teljesítéséért kaphatsz, túltesz minden vágyálmodon. A feladat maga ugyan nem egyszerû, de egy hozzád hasonló galetki, aki képes volt felverekedni magát eddig a szintig, teljesíteni tudja. Bizonyára tudod, hogy amíg mi itt nyomorban tengõdünk, a Rúvel hegy lakói dúskálnak a javakban, jólétük felülmúlja az egykori felszíni kultúrákét is. A Rúvel pökheni helytartói nem ismerik el, hogy a galetki faj jövõje rajtunk múlik. A feladatod egyszerû lenne - a Rúvel fogak szintjének helytartójától, Ublaki Tomortól kéne elhoznod azt a ládát, amelyben az éves támogatást kapta a császárszinttõl - persze, a támogatással együtt. - döbbenten bámulsz, de a helytartó láthatóan komolyan gondolja.
- Na ne... elég volt ezekbõl az öngyilkos feladatokból, keressen mást!
- Várj! Nem olyan nehéz, mint gondolnád, és jutalmul felajánlok egy õskövet.
- Hmmm... Még meglátom. [A kaland megoldásához rugalmasság szakértelem szükséges.] (12. kaland, összesen 80 TVP-t igényel.)

[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 3:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-4 TVP.) Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. A mágus ezüst pikkelyvértje: értéke 457 arany #10019 (4 dukát). A tárgy tápjai: +18% védekezés, +4 intelligencia, +3 mágia, -2 gyorsaság. A sebesség díszes pikkelyvértje: értéke 212 arany #13167 (2 dukát). Hatása a képességeidre: +14% védekezés, +3 ügyesség. A szellemek csillogó fejpántja: értéke 286 arany #15058 (3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +7% védekezés, +3 egészség, +3 mágia. A merénylõ fekete nyílpuskája: értéke 643 arany #11190 (5 dukát), a sebzése 2D7+5. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +4 intelligencia, +8% támadás ezzel a fegyverrel, -1 gyorsaság.
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 12 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +9 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 525 sebzést okoztál, és 131 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 276 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sötét Lorena, egy lõfegyverét nagy pontossággal használó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 120. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (10) / 3.66
[2] IQ: 7 (19) / 2.85
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.01
[4] egészség: 11 (20) / 7.56
[5] mágia: 5 (15) / 2.25
[6] gyorsaság: 40 (48) / 5.98
[9] Méret/ép: 119 (131) / 131
Min. méret: 108
Barlangméret: 120
PONTJAID
Varázspont: 171 / 79
Képességpont: 17 / 88%
Hõsi pont: 18 (20)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 55%
Galetki erõ: 524 / 338
Hírnév : 418
Jóllakottság: 100%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 107 (0)
Galetki gyõzelmek: 73 (0)
Torzsz. csaták: 584 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 539 (2)
Leölt torzszülött: 894 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 56 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (39)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +39% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 19 (37) / 11.89 [15] regeneráció: 1 / 0 [17] vastag bõr: 12 (14) / 0.80
[20] savimmunitás: 1 / 0.20 [24] rezisztencia: 13 / 1.08 [25] illat: 8 (11) / 0
[26] lõfegyver: 39 (46) / 25.52        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.20 [46] csapdaészlelés: 9 / 0.82 [47] zárnyitás: 8 / 7.19
[48] mászás: 9 / 3.31 [49] rugalmasság: 6 / 2.20 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 1.86
[51] transzformáció: 4 / 1.40 [52] auraészlelés: 2 / 0 [53] ékszerészet: 1 / 0.10
[54] kereskedelem: 4 / 2.23 [55] szívósság: 11 / 0.25 [56] varázsitalfõzés: 4 (10) / 0.10
[57] gyógynövények: 7 (14) / 1.65 [58] nyomkeresés: 11 / 2.11 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.45
[62] lopás: 3 / 2.87 [63] éberség: 1 / 0.16 [64] átokszórás: 3 / 2.31
[65] álcázás: 21 / 0.20 [66] lopakodás: 2 / 1.15 [67] régészet: 19 (20) / 14.97
[68] zene: 5 / 0.25 [69] tanulás: 6 / 2.45 [70] idézés: 4 / 2.80
[71] javítás: 11 / 1.90 [72] építés: 9 / 6.19 [73] felderítés: 4 / 2.48

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 1 / 0.50 [101] szakért.: 3 / 2.36     a gepárd rövid tõre
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.88     a kobra vívótõre
jobb mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0     a sebezhetetlenség hosszúkardja
bal mancs [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0     a bérmágus gyalogos lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 1.08 [32] animáció: 4 / 3.62 [149] dimenziókapu: 5 / 0
[29] életszívás: 3 / 0.12 [152] felejtés: 1 / 0 [17] gránitbõr: 4 / 2.36
[15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 4 / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0.16
[27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 2.84 [158] láth. észlelése: 1 / 0.72
[157] láthatatlanság: 1 / 0.64 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12 [148] méregsemlegesítés: 1 / 0.16
[28] óriáserõ: 1 / 0 [30] sorvasztás: 1 / 0.08 [176] szélpajzs: 1 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.06        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Örök Sötétség, az árnyékmester 54/54 173% 90% 7 / 3.92 nem harcol
[2] quwarg katona 52/52 91% 140% 1 / 0.10 nem harcol
[3] szárazföldi uborka 115/115 82% 70% 1 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
pv 6
v 157
v 158
ism 3
p
pv 3 1 5
2. Makró
ad 10
b 1
kno 9 2
e 9 50

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled #164. Prioritás: 100.
2: sorvasztás t.var. ha 6 vagy több ellenfél van. Prioritás: 110.
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled #198. Prioritás: 100.
4: Lõfegyver használata ha ellenfeled #200. Prioritás: 100.
5: Lõfegyver használata ha ellenfeled #171. Prioritás: 100.
6: gránitbõr v.var. a harc 5. körétõl. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 95 0 0 50 61; VI erõ:999% ép:1%; PV 3 1 5; PSZ 48 47 46 57 66 67; L 50 230 161 23 25 35; HE 11; I 20;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 13.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (7. épület), #27 (9. épület), #29 (4. épület), #52 (20. épület), #252 (118. forduló), #386 (119. forduló), #462 (119. forduló), #277 (120. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5244. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Wyntaria. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz díszes fejpántja (#29006) 1 a bûz ezüst fejpántja (#29007) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a küzdelem fekete csizmája (#20472) * 1 a lich nagy pajzsa (#11862) 1 a lich vassisakja (#11876)
* 1 a mágia sárga öve (#3417) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a sebesség kék köpenye (#13287)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) * 1 a sólyom bronz mellvértje (#29397) 1 a sólyom halotti maszkja (#29441)
1 a szellemek bronz mellvértje (#14997) 1 a szívósság kerek pajzsa (#14561) 1 a teknõs halotti maszkja (#25391)
1 a teknõs könnyû láncinge (#25331) 1 a teknõs maszkja (#25390) 1 a tudás fekete csizmája (#2022)
* 1 a villám szarvas sisakja (#23578) 1 arany lárvaköpeny (#356) 1 aranyozott villámöv (#182)
1 az angyalok bõr mellvértje (#28046) * 1 az elefánt vándorcsizmája (#16421) 1 az elfek díszes fejpántja (#10556)
1 az ellenállás bíbor láncinge (#28482) 1 az ellenállás kék köpenye (#28587) 1 az ellenállás utazóköpenye (#28586)
1 az ellenállás zöld köntöse (#28601) * 1 az energia átlátszó köntöse (#18702) 1 bõr mellvért (#1046)
1 csatos öv (#1166) 1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106)
2 ében láncing (#134) 2 ezüst fejpánt (#1107) 1 fekete csizma (#1122)
1 halotti maszk (#1091) 1 kemény bõrpáncél (#3) 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû láncing (#1031) 1 pikkelypáncél (#223) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) 3 törpe pikkelyvért (#4) 1 vassisak (#1076)
1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz ezüst fülbevalója (#29157) * 1 a gepárd karikaszimbóluma (#15611) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 2 a lich malachit karkötõje (#12041) * 1 a sólyom ezüst nyaklánca (#29532) 1 a szellemek karikaszimbóluma (#15161)
1 a szellemek nyaklánca (#15130) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs malachit karkötõje (#25541)
* 1 a tolvaj malachitgyûrûje (#9327) * 1 a tudás zafírja (#150) * 1 a villám aranyozott fülbevalója (#23758)
* 1 a villám gyöngysor nyaklánca (#23687) * 1 a villám márványgyûrûje (#23726) 1 Akadémiai nyaklánc (#321)
9364 arany (#1) 1 aranyozott fülbevaló (#1258) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az elefánt ezüst nyaklánca (#16482) * 1 az entek márványgyûrûje (#9776) 1 az erõ sárgaréz nyaklánca (#1631)
1 az ügyesség csepp fülbevalója (#2606) 1 bronzmedál (#207) 1 csontamulett (#1197)
2 díszes karkötõ (#1242) 131 drágakõ (#2) 1 ezüst fülbevaló (#1257)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 karkötõ (#1240) 1 kék szem szimbólum (#260)
1 kõamulett (#1196) 4 malachit karkötõ (#1241) 2 malachitgyûrû (#1227)
1 márványgyûrû (#1226) 1 nyaklánc (#1180) 1 ónix karkötõ (#1243)
1 ozin fülkarika (#211) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 szivárvány karkötõ (#139)
4 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
22 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
4 fekete dukát (#218) 2 idõkristály (#219) 2 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 2 õskõ (#8) 3 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a bérmágus gyalogos lándzsája (#17532) 1 a bûz hosszúkardja (#29217) * 1 a gepárd rövid tõre (#15702)
* 1 a kobra vívótõre (#7603) 2 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a sas csonttõre (#16151)
* 1 a sebezhetetlenség hosszúkardja (#19767) 1 a tökéletesség csonttõre (#22001) 1 a tolvaj nehéz nyílpuskája (#9387)
1 a torony görbekardja (#18416) 1 a tudás csonttõre (#2201) 1 az ellenállás gyalogos lándzsája (#28782)
1 barbár lándzsa (#1331) 6 csonttõr (#1301) * 11 ében nyílpuska (#133)
9 ében tündekard (#132) 1 Enyészmester (#217) 3 fogazott tõr (#6)
6 görbekard (#1316) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 15 harci fejsze (#12)
4 hosszú íj (#1272) 6 kerek kõ (#11) 1 kés (#5)
1 kõmûves kalapács (#250) 6 könnyû íj (#1271) 1 lándzsa (#1330)
1 nehéz nyílpuska (#1287) 8 rozsdás kard (#131) 11 sziklarepesz (#13)
3 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 6 csótányláb (#25)
7 elfu moha (#33) 5 elonotichlan (#31) 2 gázlehelet itala (#57)
21 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58) 7 hónakkupók (#30)
1 hõsiesség itala (#52) 3 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108)
1 kalmárok itala (#66) 2 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64)
18 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76) 15 mátekel gomba (#21)
6 méregellenállás itala (#51) 12 mézfû (#29) 20 mitulen fû (#20)
6 muskil (#37) 5 óriásnövés itala (#60) 1 pontosság itala (#72)
20 ragálygomba (#26) 10 rémcserje (#34) 13 sárkányvirág (#32)
10 szemani gomba (#36) 13 tejfonál (#28) 37 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 6 velparaj (#35) 10 winropu moha (#22)
8 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
8 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15) 29 ekinda haj (#147)
13 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151) 3 káoszkígyó pikkely (#230)
31 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 4 molitár háj (#165)
5 nordkristály (#146) 1 oprasszum sörte (#299) 100 õsi relikvia (#17)
20 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136) 5 smaragd esszencia (#229)
6 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): harci nyílpuska #1288 (7), a pontosság vándorcsizmája #4271 (7), a sólyom sárgaréz nyaklánca #29531 (5), az energia barbár lándzsája #18881 (9), a ragadozó barbár lándzsája #20231 (9), a teknõs pajzsa #25360 (3), a villám könnyû pikkelyvértje #23516 (6).

Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 oprasszum sörte (#299), 1 velparaj (#35), 1 zöld manaital (#63), 2 aranydukát (#437), 1 a tolvaj nehéz nyílpuskája (#9387), 2 a légzés hosszú íja (#27822), 1 xenópete (#278).

Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 6 kés (#5), 1 drágakõ (#2), 2314 arany (#1), 1 üvegszimbólum (#138), 1 éhínség parányi gyöngye (#204).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SÖRTÉS OPRASSZUM (235. LÉNY)
Ezek a fehér bõrû, nagytestû, tüskés teremtmények nem igazán hasonlítanak semmire. Mellsõ végtagjaik, a rákszerû ollók alatt hosszú és izmos csápok tekergõdznek. Hatalmas hátsó lábaikkal nagy ugrásokra képesek, nyelvüket kilõve megbénítják áldozatukat, fogaikkal egy pillanat alatt átharapják az áldozat torkát. Életképes teremtmény? Bármennyire is annak tûnik, az általa felraktározott lélekenergia miatt annyira intenzíven vadászták a galetkik, hogy mára a kipusztulás veszélye fenyegeti - a csatornákban vadászva nem valószínû, hogy találkozni fogsz vele.



OPRASSZUM SÖRTE (299. TÁRGY)
A sörtés oprasszum félelmetes ellenfél, nyilvánvaló, hogy minden valamirevaló galetki lemetszi a sörtéjét, akár emlék, akár trófea gyanánt. Mint ilyen, természetesen nem átadható és nem valószínû, hogy bárki is el fogja tudni lopni tõled.



SZÉLFIVÉR (179. LÉNY)
A szélfivérek a levegõ elemi síkjáról származó bajkerverõk - apró dzsinnek, amelyek a csatornaszint járataiban röpködve vadásznak a torzszülöttekre és galetkikre, amióta valahol a Hegy mélyében egy felelõtlen mágus kaput nyitott a létsíkjukra. A szélfivérek harcban mágikus íjukat használják, amelybõl nagyerejû gázlövedékeket képesek kilõni.



XENÓPETE (278. TÁRGY)
Egy szürke, tojáshoz hasonló tárgy. Jól láthatóan él! Vajon milyen teremtménynek a tojása? Ahogy tovább bámulod, kellemetlen érzés lesz rajtad úrrá, mintha valami nagyon veszedelmes dolgot kaparintottál volna meg. Ha többet akarsz róla megtudni, akkor a VA 278 parancsot kell kiadnod, 8 TVP árán - ennek persze feltétele, hogy rendelkezz varázsital analizáló felszereléssel. A xenópete gyorsan romló tétel - ezért nem átadható, és nem ellopható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.