Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Spekulációk egy témára
Küldd el képeslapként!
"A nyomokból ítélve itt vagy egy ősi szertartást hajtottak végre, vagy valaki véres tappancsokkal körbe-körbe járt, majd eltűnt, mint a kámfor. Az előbbi tűnik valószínűbbnek." - a kép kedvéért kicsent, döbbenetes gondolatok az itt látható galetki agyából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 09:12:17 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6970-35

Karakterszám: 6970 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 35 Játékhét: 54
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 11
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. feb. 28. 9h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2003. már. 3.

Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!

TES TOS TERON KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 7. NAP ** Furaarcú Galetkó kiadott egy tk 52 6970 0 0 0 0 parancsot.
** 7. NAP ** Meglátogat egy galetki: Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a tudós kõamulettje, khaldoran öv, bronzmedál, a harcmûvész csepp fülbevalója, a tökéletesség bõr mellvértje, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, kék gömb, a kalmár nyaklánca, a gólem könnyû íja, az Örökkévalóság Rubinja, az elfek maszkja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Bika Ida, a dúvadot, aki dühösen rázza fejét.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 10345.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 20.* Lady Emese felköltözött a következõ szintre. *feb. 20.* Anastasia és Celina Cirill megküzdöttek egymással, és Anastasia gyõzött. *feb. 20.* Kósala elsajátította a pszi szakértelmet. *feb. 21.* Rax Dzakar csatában legyõzte Mézga Aladárt. *feb. 24.* Rax Dzakar egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *feb. 24.* Rax Dzakar egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *feb. 25.* Kósala csatában legyõzte Malior az Éjben Kacagót. *feb. 26.* Thor a Káosz Papja és Besenyõantibácsi megküzdöttek egymással, és Thor a Káosz Papja gyõzött. *feb. 26.* Thor a Káosz Papja gyõzelmet aratott Jégvirág felett. *feb. 27.* Tintilla, a Derûs teljesítette a 3. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Vadmacskát. *feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Raistlint. *feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ambassadar felett. *feb. 14.* Lord Khalel és Baltazár, a behemót pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *feb. 17.* Örök Lázadó és Mia pszi párbajt vívtak. Örök Lázadó került ki gyõztesen. *feb. 18.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *feb. 18.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Roxánát. *feb. 20.* Köpködõ Méregzsák és Ambassadar pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *feb. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gennygóc Aladár felett. *feb. 20.* Örök Lázadó és Ghalletki Jónás pszi párbajt vívtak. Örök Lázadó került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

h 14 1 20 26 28 14. tárgy használata
Porrá töröd, felvagdalod az anyagokat, majd az üvegcsébe belerakod õket egy kis vízzel, és tûz fölött lassan kevergeted az egészet. Tökéletes! Az ital lassan fekete színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db savlehelet itala. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

l 20 20 14 1 lopás preferencia:
Minimum 20 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: mitulen fû, üvegcse, arany. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

kno 53 6 53. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az ékszerészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ékszerészet szakértelmed 4. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, kõbalta (#18) 6 ap, mandolin (#19) 80 ap, mátekel gomba (#21) 40 ap, winropu moha (#22) 40 ap, sötét mák (#23) 40 ap, csótányláb (#25) 40 ap, gyilkos boróka (#27) 40 ap, kötél (#128) 20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, khaldoran öv (#137) 60 ap, szivárvány karkötõ (#139) 160 ap, nordkristály (#146) 12 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, yeti csont (#160) 22 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, Xantin bõröve (#169) 80 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 80 ap, fekete nadrág (#171) 80 ap, villámöv (#172) 80 ap, pókcsatos öv (#173) 80 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, lemezpáncél (#1000) 100 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap, pikkelyvért (#1015) 40 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 76 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 136 ap, láncing (#1030) 80 ap, könnyû láncing (#1031) 141 ap, bíbor láncing (#1032) 216 ap, ezüst láncing (#1033) 321 ap, mellvért (#1045) 70 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, bronz mellvért (#1047) 196 ap, vas mellvért (#1048) 297 ap, pajzs (#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061) 45 ap, nagy pajzs (#1062) 96 ap, vaspajzs (#1063) 177 ap, sisak (#1075) 20 ap, vassisak (#1076) 45 ap, szárnyas sisak (#1077) 96 ap, szarvas sisak (#1078) 177 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 76 ap, szürke maszk (#1093) 153 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 76 ap, csillogó fejpánt (#1108) 153 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 76 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137) 69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, díszes köntös (#1153) 153 ap, íj (#1270) 20 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap, hosszú íj (#1272) 96 ap, nyílpuska (#1285) 40 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 136 ap, harci nyílpuska (#1288) 225 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 76 ap, vívótõr (#1303) 153 ap, kard (#1315) 20 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, fogazott kard (#1318) 177 ap, lándzsa (#1330) 20 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 96 ap, hosszú lándzsa (#1333) 177 ap, a méreg csatos öve (#24116) 153 ap, a teknõs gyûrûje (#25525) 60 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 302 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 158 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 158 ap, az angyalok köntöse (#28150) 60 ap, az angyalok íja (#28270) 70 ap. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

ea 2 30 eladás
Eladsz 30 drágakövet 535 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 3 4 5 8 portyázás viselkedés
Hazamész a boltból. Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 elonotichlant. [ld. enc.] Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: fekete nadrág, ezüst nyaklánc, vándorcsizma, kristályamulett, ezüst fejpánt, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, a sebesség csatos öve, zöld köntös. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. Csontokkal, bõrdarabokkal és egyéb zizegõ tárgyakkal szórjátok fel a barlang elõtti teret. A feladat: ki tud hangtalanabbul átjutni ezen a mesterséges terepen? Elég egy rossz lépés, és máris olyan zajt csapsz, mintha harangszó jelezné a közeledtedet, úgyhogy óvatosnak kell lenned. Beldaron zajos mozgásával hamar felhívja magára a figyelmet. Te gyõztél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

gy 80 0 10 50 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

v 154 154. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+3% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

k 19 11 14 kaland elvállalása
(19. kaland:) - Örülök, hogy elszántad magad! Nos, elõször is: kérem a 200 aranyat!
[Tárgyhasználat: 200 arany] Morogva leszurkolod a pénzt. A boltos mosolyogva tapsol egyet.
- Most pedig lássuk a kard õrizõjét!
Megdöbbensz. Errõl nem volt szó! Ellenfeled egy kõtroll fatty (#113).

*** 1. KÖR *** Megiszol 1 savlehelet italát. A kõtroll fatty közelebb jön, hogy támadhasson. A kõtroll fatty rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. (21 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés!
*** 2. KÖR *** A kõtroll fattyat próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (34 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés). A kõtroll fatty rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. (21 ép-t sebzõdtél). A kõtroll fatty regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A kõtroll fatty téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Támadod a kõtroll fattyat. Savat lehelsz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (2 sebzés). A kõtroll fatty kileheli lelkét.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+55%). Viszed, ami mozdítható: 30 arany. Ideje enni! Gyorsan enni kezdesz. (+26% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+58 életpont.) Egy mérges oldalpillantást vetsz a most faarccal várakozó boltos felé, majd odalépsz a kardhoz, és megragadod a markolatát. A markolatból lángnyelvek csapnak ki! [40 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+35 életpont.) Ugyan alaposan összeégtél, de azért a dolog nem annyira veszélyes. Dühödten fordulsz a kereskedõ felé.
- EZ MEG MI VOLT??
- Sajnálom - vonja meg a vállát. - Valamiféle mágikus csapda. A próba része! Ha nem érzed magad jól, most visszaléphetsz! - Dühösen megrázod a fejed, és most óvatosabban ugyan, de ismét megfogod a markolatot. Szerencsére, ezúttal nem ér újabb meglepetés. Megpróbálod kihúzni a kardot.
[Erõ próba 15-ös küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Kidagadnak a nyakadon az erek, ahogy minden erõdet megfeszíted. Egyszercsak megmozdul a kard, és a következõ pillanatban sutty, kicsusszan a kõbõl! A boltos tapsol mögötted.
- Brávó, brávisszimó! Most kérem a kardot, hogy visszarakhassam a következõ próbázónak. Itt van, visszakapod a 200 aranyat, és kapsz még mellé három drágakövet is! - fölhördülve, megfordulsz, és a kard hegyét a boltos torkához illeszted. Suttogva, lassan szólalsz meg, a kereskedõ mégis jól láthatóan érti minden szavadat.
- Hogy is szólt az ajánlat, boltos?
- Ööö... izé, jól van, persze vidd a kardot, úgyis csak egy életlen játékfegyver! Máshol pár aranyat sem fogsz érte kapni, nemhogy ennyit!
Te azonban csak kacagsz a nyomorúságos próbálkozáson, és távozol. Mert amit a kezedben tartasz, az bizony nem egy játékfegyver, hanem az Enyészmester! [ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.)
(11. kaland:) Elátogatsz a gombaültetvényre, remélve, hogy még ott találod a szõrös telmokot. Igyekszel csendben, észrevétlenül felderíteni a környéket.
[Lopakodás próba 7-es küszöbre: sikeres] Ahogy hangtalanul lopakodsz, csámcsogásra leszel figyelmes. És nocsak, egy apró, szõrös alak rágja a gombákat! Igen, ez lesz a szõrös telmok! Elõreugrasz. Az apró teremtmény azonban nagyon gyors, úgyhogy üldöznöd kell!
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre: sikeres] Rohansz a lény után! Végül sikerül beszorítanod egy zsákutcába. A szõrös telmok morogva fordul meg: védi magát! Ellenfeled egy szõrös telmok (#111). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A szõrös telmok 16 ép-t sebzõdik. 9 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A szõrös telmok kileheli lelkét.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Diadalmasan térsz vissza az elöljáróhoz a trófeával. Vizevil Rogan rettenetesen örül. Átnyújtja az ajándékot, a mágikus karkötõt, és sok szerencsét kíván a további kalandozásaidhoz. [ld. enc.] (+3 hõsiesség pont.) (+3 képességpont.)
(14. kaland:) Itt az ideje a rovarirtásnak! A papok megmutatják a lejáratot a templom pincéjébe. Megindulsz lefelé. Hú, itt tényleg büdös van! A lépcsõn valami megmozdul. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az óriáscsótány sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) Az óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+12%). Odébbrúgod a széttaposott dögöt, és lejjebb merészkedsz. A milgand fényénél körülnézel, és azonnal surrogó hangra leszel figyelmes. A fenébe! Ellenfeleid 3 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az 1. óriáscsótány sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) Az 1. óriáscsótány kileheli lelkét. A 2. óriáscsótány feléd mozog. A 3. óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. óriáscsótány rád veti magát. Marni próbál. Mellétrafált a balfácán. A 3. óriáscsótány téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. Mellé!
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A 2. óriáscsótány 16 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 2. óriáscsótány holtan terül el. A 3. óriáscsótány rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A 3. óriáscsótány 16 sebzést kap. Gyógyulsz 7 életpontot. (-5 vp.) A 3. óriáscsótány hörögve elterül.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). No, ez tényleg elég piszkos munka. Undorodva haladsz tovább a szûk pincefolyosón. A következõ teremben is nyüzsögnek a csótányok. Ideje rendet vágni! Ellenfeleid 4 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az 1. óriáscsótány 16 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. A 4. óriáscsótány feléd rohan. A 3. óriáscsótány odajön hozzád. A 2. óriáscsótány feléd rohan. A 4. óriáscsótány rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (3 ép-t sebzõdtél). A 3. óriáscsótány téged támad. Harapni próbál. (6 ép-t sebzõdtél). A 2. óriáscsótány rád veti magát. Marni próbál. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A 2. óriáscsótány 16 sebzést kap. 16 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 2. óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. A 4. óriáscsótány rád veti magát. Harapni próbál. Félrehajoltál. A 3. óriáscsótány téged támad. Elõrehajolva marni próbál. Ez mellément.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A 3. óriáscsótány sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) A 3. óriáscsótány holtan terül el. A 4. óriáscsótány rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap. Félrehajoltál.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A 4. óriáscsótány 16 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 4. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Pfû! Ez fárasztónak fárasztó volt, ha nem is érezted veszélyesnek. Úgy tûnik, végeztél! Vagy mégsem? A barlang végében látsz egy korhadt faajtót, mögüle kaparászást hallasz. Abból nem lehet bajod, ha megnézed! Kitárod az ajtót, és egy óriási, fekete csótány ugrik feléd! Ellenfeleid egy csótánykirálynõ (#128) és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A csótánykirálynõ sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) A csótánykirálynõ máris elõtted terem! Az óriáscsótány feléd rohan. A csótánykirálynõ téged támad. Harapni próbál. (10 ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótány rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A csótánykirálynõ sebzõdik 16 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-5 vp.) A csótánykirálynõ rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap. Elkerülted. Az óriáscsótány rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A csótánykirálynõ 16 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 4 ép-t. (-5 vp.) A csótánykirálynõ kileheli lelkét. Az óriáscsótány téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. Elkerülted.
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az óriáscsótány sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) Az óriáscsótány hörögve elterül.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+55%). Micsoda förtelmes borzalom! No, ebbõl tényleg ki lehet nézni, hogy megevett egypár papot. Miután meggyõzõdsz róla, hogy nincs több csótány a környéken, kimész a pincébõl, és jelented a papoknak, hogy teljesítetted a megbízást. Óvatosan lemerészkednek a pincébe, de amikor látják a sok dögöt, örvendezni kezdenek. Hivatják a Takarítókat, hogy rendet csináljanak, te pedig megkapod a jutalmadat - teljesen meggyógyítanak, és még kapsz is útravalóul két fehér gyógyitalt. (+2 hõsiesség pont.) (+1 képességpont.) [125 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

kf 213 1630 bekészíted a 213. tárgyat
Leveszed a mágus márványgyûrûjét. Felveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed az erõ nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

tk 52 2368 52. többszemélyes kaland
Elérkezett az idõ az 52. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Furaarcú Galetkó.
A remete beköti a szemeteket, és hosszadalmasan vezet benneteket úttalan utakon. Próbálod az utat megjegyezni, de képtelen vagy rá. A remete útközben megjegyzi, hogy igyekezzetek, mert csak a gyõzelemért jár fizetség. Végül megérkeztek, és a kötést leoldják. Egy sunyi tekintetû, hegekkel borított, sárga bõrû galetki áll elõttetek, aki bizalmatlanul méreget benneteket.
- Õk azok, arénamester! - mondja a remete. Az arénamester megtapogatja az izmaitokat.
[Erõ-összeg próba 25-ös küszöbre: 7 hõsiesség pont árán sikeres]
- Hát, nem egy macsó társaság, de azért elmennek. Most pedig lássuk, a reflexeik is rendben vannak e! - minden figyelmeztetés nélkül, az eddig lomhának tûnõ arénamester villámgyors ütések sorozatát indítja meg felétek.
[Ügyesség-összeg próba 25-ös küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Szerencsére mindannyiótoknak sikerül ügyesen elhajolni az ütések elõl. Az arénamester biccent.
- Rendben van! Itt a fizetséged. - ezzel néhány aranyat számol a remete kezébe. Érdekes, hogy a remete nem fekete dukátban kérte a fizetségét. Azonban nincs idõtök töprengeni, az arénamester int, hogy kövessétek. Egy, a szint arénájánál jóval kisebb, kör alakú barlangcsarnokba vezet benneteket. Körbe, a falakon faragott lépcsõk vezetnek fel a dupla üléssorba, amely tele van díszesen öltözött galetkikkel. De nincs idõtök a bámészkodásra: a szemközti falon felemelkedik egy rács, és máris egy bömbölõ lény ront be rajta.
Ellenfeletek egy kõtroll fatty (#113).

*** 1. KÖR *** A kõtroll fatty Furaarcú Galetkó felé mozog. A kõtroll fatty irányába mozogsz. Furaarcú Galetkó a kõtroll fatty felé mozog. A kõtroll fatty és Furaarcú Galetkó egymással harcolnak. Megtámadod a kõtroll fattyat. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (1 sebzés). A kõtroll fatty regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A kõtroll fatty és Furaarcú Galetkó egymással harcolnak. A kõtroll fattyat próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (15 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (2 sebzés). A kõtroll fatty kileheli lelkét.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Furaarcú Galetkó: 57/46.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). A küzdelemben megéheztél. Hozzálátsz az ételhez. (+26% jóllakottság.)
Furaarcú Galetkó feltételes gyógyítást használ.
A közönség õrjöng, és ti büszkén hajolgattok. Tömött erszények cserélnek gazdát. Már indulnátok kifelé, amikor egy kisebb oldalajtó nyílik ki, és újabb szörny nyomul a porondra!
Ellenfeletek egy orgling disznó (#84). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az orgling disznó sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) Furaarcú Galetkó az orgling disznó irányába megy. Az orgling disznó Furaarcú Galetkó irányába megy. Furaarcú Galetkó és az orgling disznó egymással harcolnak. Furaarcú Galetkó megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az orgling disznó sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) Az orgling disznó és Furaarcú Galetkó egymással harcolnak. Az orgling disznó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Furaarcú Galetkó: 59/37.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A taps elég szórványos, az arénamester a fejét csóválja. Túl hamar végeztetek a lénnyel! Az arénamester int, hogy kövessétek. Kimentek a porondról, és átveszitek a fizetséget, fejenként három fekete dukátot. A remete már vár rátok, kötést helyez a szemetekre, és visszavezet a barlangjához. [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 savlehelet; [30 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

le 1630 213 elrakod az 1630. tárgyat
Leveszed az erõ nyakláncát. Leveszed az egyensúly gyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

kf 142 3025 bekészíted a 142. tárgyat
Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az egészség gyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

k 285 449 492 kaland elvállalása
(285. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy barlangi troll (#67).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a barlangi trollt. A barlangi troll feléd rohan. Támadod a barlangi trollt. Savat lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). A barlangi troll rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Feléd üt bal karmával. (10 ép-t sebzõdtél). A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A barlangi trollt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (15 ép-t sebeztél). A barlangi troll téged támad. Feléd üt jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Mellétrafált a balfácán. A barlangi troll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a barlangi trollt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (16 ép-t sebeztél). A barlangi troll téged támad. Feléd döf jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával. (14 ép-t sebzõdtél). A barlangi troll regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Támadod a barlangi trollt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (15 ép-t sebeztél). A barlangi troll rád támad. Rád vág jobb karmával. Elkerülted. Feléd suhint bal karmával. El sem talált, haha. A barlangi troll regenerálódik.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitalt használsz gyógyításra. 40 ép-t gyógyított rajtad.
(449. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet, ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút! Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Az agglomerátor irányába mozogsz. Az agglomerátor feléd rohan. Megtámadod az agglomerátort. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (8 sebzés). Az agglomerátor téged támad. Kitátja száját, harapni próbál. Hátraugrasz a támadás elõl. Elõrehajolva harapni próbál. (4 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (7 sebzés). Az agglomerátor rád támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (1 ép-t sebzõdtél). Harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál. Félrehajoltál.
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (6 sebzés). Az agglomerátor rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap. (2 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Fogait próbálja belédmélyeszteni. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Savat lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). Az agglomerátor hörögve elterül.
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 19 arany.
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal kezeled magad. Gyógyulsz 17 életpontot. Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 20 arany és egy csatos öv. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(492. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Az 1. kõzúzó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. kõzúzó odajön hozzád. A 2. kõzúzó máris elõtted terem! Támadod az 1. kõzúzót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (15 ép-t sebeztél). Az 1. kõzúzó téged támad. Lecsap rád nyelvével. (3 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A 2. kõzúzó rád támad. Lesújt rád nyelvével. (2 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás).
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. kõzúzót. Savat lehelsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). A 2. kõzúzó téged támad. Meglóbálva zúz nyelvével. Ez mellément. Az 1. kõzúzó rád támad. Meglóbálva zúz nyelvével. Mellé!
*** 3. KÖR *** Támadod az 1. kõzúzót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (18 ép-t sebeztél). Az 1. kõzúzó hörögve elterül. A 2. kõzúzó rád támad. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. (4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. kõzúzót. Savat lehelsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). A 2. kõzúzó rád veti magát. Lecsap rád nyelvével. (4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás).
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [46 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (220. kaland, összköltsége 10 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a renegát mágustanonc elmormol egy tûzfalat. Megrohamozod a renegát mágustanoncot. 18 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (16 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (11 sebzés).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz egy agyroppantás varázslatot. (-12 minden tulajdonságodra) Támadod a renegát mágustanoncot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (12 sebzés). A renegát mágustanonc hörögve elterül.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Semmit sem találsz. Irány befelé!
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Nemesis, a Bosszú Istene, egy ike a három Isten szövetségnek. Frost és Csuhi társa. Gyilkos tekintetû férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, díszes fejék, gyalogos lándzsa, khaldoran öv, suhanó csizma, az ügyesség nyaklánca, a mágia gyûrûje, az erõ ezüst nyaklánca. Elpakolsz 3 üvegcsét, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
pv 5 3 2 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 602 sebzést okoztál, és 231 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 200 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Tes Tos Teron, egy fekete bõrû, szürke szemû, fegyvereivel bíbelõdõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 35. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 (6) / 1.45
[2] IQ: 9 / 3.45
[3] ügyesség: 5 / 1.30
[4] egészség: 7 (10) / 1.13
[5] mágia: 8 / 1.70
[6] gyorsaság: 11 (12) / 1.22
[9] Méret/ép: 68 / 37
Min. méret: 62
Barlangméret: 69
PONTJAID
Varázspont: 70 / 3
Képességpont: 17 / 52%
Hõsi pont: 35 (10)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 221 / 158
Hírnév : 433
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 33 (0)
Galetki gyõzelmek: 12 (0)
Torzsz. csaták: 152 (12)
Torzsz. gyõzelmek: 125 (10)
Leölt torzszülött: 178 (17)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 31 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: tanítvány (6)
Speciális képességeid:
+6 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod. 2.) Sajátíts el legalább 8 különbözõ varázslatot! 3.) Ölj meg egy tehemótot csak varázslattal.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 10 / 0.25 [17] vastag bõr: 4 / 0 [25] bûz: 9 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 5 / 2.88 [47] zárnyitás: 5 / 2.58
[48] mászás: 5 / 0.80 [50] meggyõzõkészség: 2 / 0.30 [52] auraészlelés: 1 / 0.20
[53] ékszerészet: 4 / 0.30 [54] kereskedelem: 3 (6) / 0.38 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.40
[57] gyógynövények: 3 (5) / 2.50 [58] nyomkeresés: 2 / 0.15 [59] vezetõkészség: 2 / 0.05
[62] lopás: 5 / 1.22 [64] átokszórás: 5 (7) / 0.25 [65] álcázás: 2 / 0.05
[66] lopakodás: 3 (5) / 2.81 [68] zene: 2 / 0.05    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 0.16     csonttõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 (4) / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 1 (2) / 0 [10] energiatüske: 5 (6) / 0.78
[29] életszívás: 11 (12) / 1.80 [15] jégpajzs: 4 (5) / 0.12 [163] kineport: 1 (2) / 0
[154] kisebb erõpajzs: 1 (2) / 0.88        

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 4 5 8
p
gy 80 0 10 50
v 154
4. Makró
vd
vd
pv 5 3 2 4
5. Makró
gy
vd
pv 6
ism 5
p
pv 5 3 2 4

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. kevesebb. Prioritás: 100.
2: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #113. Prioritás: 110.
3: savlehelet használata ha ellenfeled #113. Prioritás: 105.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:200% ép:20%; PV 5 3 2 4; PSZ 47 66; L 20 20 14 1; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7332 192 1; VG 7332 193 1; VG 7332 15 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (3. épület), #285 (31. forduló), #220 (35. forduló), #492 (28. forduló), #331 (29. forduló), #475 (30. forduló), #491 (30. forduló), #343 (33. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 fekete nadrág (#171) * 1 khaldoran öv (#137)
* 1 suhanó csizma (#195) 1 csatos öv (#1166) * 1 a füvész köpenye (#193)
* 1 vas mellvért (#1048) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a kígyó vassisakja (#19076)

Ékszerek, kincsek
447 arany (#1) 5 drágakõ (#2) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 kristályamulett (#130) 1 kék gömb (#143) * 1 bronzmedál (#207)
1 az enyészet malachit karkötõje (#23291) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 a mágus márványgyûrûje (#10226)
* 1 a kobra csepp fülbevalója (#7556) 1 az erõ nyaklánca (#1630) * 1 az egészség gyûrûje (#3025)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 varázskõ (#210)
3 fekete dukát (#218)

Fegyverek
* 1 csonttõr (#1301) 3 sziklarepesz (#13) 1 Enyészmester (#217)

Varázsitalok és füvek
1 hõsiesség itala (#52) 7 ragálygomba (#26) 1 mátekel gomba (#21)
5 tejfonál (#28) 1 hónakkupók (#30) 15 winropu moha (#22)
1 elonotichlan (#31) 6 üvegcse (#14) 2 liánvirág (#24)

Egyéb kacatok
5 nordkristály (#146) 3 nohnetár gumó (#212) 1 molad púp (#16)
1 pirgamit (#152) 4 mandibula (#157) 4 yeti csont (#160)
2 elektronit (#141) 2 bolhedor szárny (#15) 2 lemúr hártya (#161)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ELONOTICHLAN (31. TÁRGY)
Errõl az õsi, kérges törzsû futónövényrõl nagyon keveset tudnak, mivel különlegesen ritka. Annyi bizonyos, hogy kérgébõl egy különleges anyag nyerhetõ ki, amely többféle varázsital fõzéséhez is elengedhetetlen. [Szükséges varázsital fõzés szint: 5.]



ENYÉSZMESTER (217. TÁRGY)
A legendák szerint egy õsi Enyészúr lelkét börtönözték bele ebbe a tökéletesen fénytelen, fekete pengébe. Tény, hogy hatalmas mágikus potenciállal bír ez a 2D8 sebzésû fegyver, amelynek használatakor +10% támadást kapsz. Ocsmány, fertõzõ auráját használójának kívül, (aki +1 egészséget kap) kevesen bírják ki: bûz szakértelmedet kettõvel növeli meg! Az Enyészmester bizonyos értelembe véve átkozott tárgy: nem adhatod el.



SZÕRÖS TELMOK (111. LÉNY)
A szõrös telmok egy különlegesen ritka torzszülött. Persze nem azért ennyire ritka, mert a kipusztulás fenyegeti: inkább azért, mert kiválóan el tud rejtõzni. A szõrös telmok apró, fürgén mozgó fekete teremtmény, vastag szõrzete megvédi az infralátással való észleléstõl. Ha nagy szükség van rá, leheletével tud védekezni.



ROGAN KARKÖTÕJE (145. TÁRGY)
Ezt a bõrbõl készült, aranyozott mintájú karkötõt elõször Vizevil Rogan, a féregszint elöljárója adományozta valakinek, és amikor egyre több lett ebbõl a tárgyból, akkor is rajtamaradt az elnevezés: Rogan karkötõje. Ha viseled Rogan karkötõjét a KF 145 paranccsal, akkor elsõdleges (100-as) végtagod mérete, ill. harci szakértelmed is megnõ eggyel.



ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY)
A valaha az értelem szikráját mutató orglingok közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek. A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát, hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi élvezet egy micinista galetki számára.



FEKETE DUKÁT (218. TÁRGY)
Ez egy igen különös pénzdarab, amely feketén csillogó fémbõl készült. Bár a szint publikus boltjaiban nem vásárolhatsz érte, van egy titkos üzlet, amelyben különlegesnél különlegesebb varázstárgyakból áll a választék, és ott bizony aranyat nem fogadnak el, csak fekete dukátot. Persze ebbe az üzletbe nem sétálhatsz csak úgy be! Néha (véletlenszerû idõközönként és szinteken) egy ügynök fog néha megkeresni téged, és felajánl egy vagy több árut megvételre. Az ajánlat csakis a következõ fordulódig ér, tehát ha abban a fordulóban nem veszel semmit az ügynöktõl, akkor meg kell várnod, amíg legközelebb megkeres. Az ügynöktõl való vásárláshoz a VE 218 parancsot add ki, és 2., 3. stb. paramétereknek add meg azokat a tárgyakat, amelyeket meg akarsz venni. Az ügynöktõl való vásárlás 5 TVP-be kerül.
Természetesen a fekete dukátot nem lehet eladni, és mivel úgy vigyázol rá, mint a szemed fényére, ellopni sem.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.