Karakterszám: |
7895 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
85 |
Játékhét: |
86 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
535 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. ápr. 18. 9h:26' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. ápr. 19. |
|
E-mail!
ELEMENTÁL KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Lord Khalel, egy magas, halványkék
bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.)
A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat
meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 2.* Jose D'Brison Barot majdnem felfalta egy vortexkígyó.
*ápr. 3.*
Pannonica csatában legyõzte Hunter Killert.
*ápr. 3.* Ambassadar rangja
a Mágusok Klánjában "pulzáló mágikus energia" lett.
*ápr. 7.* Arhippa
Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen
került ki gyõztesen.
*ápr. 8.* Alystair D'Brison rangja a Bárdok Klánjában
"félisteni hatalmú bárd" lett.
*ápr. 8.* Alystair D'Brisont kis híján
megölte egy Fywl, a hatalmas.
*ápr. 9.* Akadil Tel Kator rangja a Bárdok
Klánjában "õsi regék ismerõje" lett.
*ápr. 9.* Ambassadart kis híján megölte
egy fekete arató.
*ápr. 9.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi
párbajt vívtak. Arhippa Perttunen került ki gyõztesen.
*ápr. 9.* Alystair
D'Brisont legyõzte harcban egy csontváz szolga.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
Barátságosság beállítása: káoszkígyó torzszülöttekre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
kno 9 4 12 10 17 5 |
9. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret). Elköltesz 10
képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 21. szintre nõtt. Ezt a
képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled!
[Ld. Szabálykönyv, méret.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+7% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
v 146 2 14 |
146. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
m 9 13 22221 11411 22222 11121 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,13) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 10,13) Keletre mész tovább. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma
van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég.
A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás
után megérzed az õsök mágiáját. (vesztesz 11% lélekenergiát.)
(M 11,13) Kelet felé mész. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi
fontosat itt.
(M 12,13) Keleti irányba folyatod utadat. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 13,13) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 13,12) Óvatosan lépkedsz tovább. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és
a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled
egy mutilátor kölyök (#145).
*** 1. KÖR *** A mutilátor kölyök máris elõtted terem! A mutilátor kölyök
irányába mozogsz. A mutilátor kölyök rád támad. Lesújt rád jobb csápjával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.)
Elõresuhint bal csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja
10 vp-det. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A mutilátor kölyök téged támad. Elõresuhint jobb csápjával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Tekergetve suhint bal csápjával.
(6
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elszívja 10 vp-det. Tekergetve suhint
jobb csápjával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod a mutilátor
kölyköt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(38 ép-t
sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(10 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A mutilátor kölyök téged támad. Odacsap neked jobb csápjával.
Mellétrafált a balfácán. Lesújt rád bal csápjával.
(6 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 10 vp-det. Lecsap rád jobb csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod a mutilátor kölyköt. Savat
lehelsz ellenfeledre.
(32 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van
rá
(10 sebzés). A mutilátor kölyök halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 125 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+97%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 39 arany és 3
hamis arany.
(M 13,11) Mindenre felkészülve, északra mész. Torzszülöttek visítását hallod.
Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy tycharonid (#153).
*** 1. KÖR *** A tycharonid ellõ egy pengefal varázslatot. A tycharonid
irányába mozogsz.
38 életpontnyit sebzõdsz a pengefaltól. Megtámadod a
tycharonidot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(31 ép-t sebeztél).
Szagod látható benyomással van rá
(14 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A tycharonid elmormol egy szellemkalapács varázslatot.
55
ép-t sebzõdtél. A tycharonidot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(32 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(20 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a tycharonid elvarázsol egy
szellemkalapácsot.
Sebzõdsz 55 ép-t. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 148 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret). Újra a 13,12-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+82 életpont.)
(M 13,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 12,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 14,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 14,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
k 289 497 371 244 |
kaland elvállalása |
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
(289. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát.
Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 zombi herceg (#140).
*** 1. KÖR *** Az 1. zombi herceg megidézi a zombi mestert. A 2. zombi herceg
megidézi a 2. zombi mestert. Megrohamozod az 1. zombi mestert. Az 1. zombi
mestert próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(34 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép) Az 1. zombi mester
regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az 1. zombi mestert próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(37 ép-t sebeztél). Az 1. zombi mester halálhörgés közepette a földre zuhan.
A 2. zombi mester téged támad. Elõre szúr jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. A 2. zombi herceg rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz
(-15% támadás). Az 1. zombi herceg rád veti magát. Rád vág jobb karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül
véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+3 ép) A 2. zombi mester
regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A 2. zombi mester mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy animációt. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához.
(agyatlan zombiként). Támadod az 1. zombi mestert. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(35 ép-t sebeztél). Az 1. zombi mester rád támad.
Odacsap neked jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
A 2. zombi herceg rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(12 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás).
Az 1. zombi herceg rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz
(+3 ép) Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Támadod az 1. zombi mestert. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(38 ép-t sebeztél). Az 1. zombi mester zombija hangtalanul
összecsuklik. A 2. zombi herceg rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15%
támadás). A 2. zombi mester téged támad. Feléd üt jobb karmával.
(11 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az 1. zombi herceg rád támad. Kimeresztve, elõre
suhint jobb karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító
méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). Összerogysz.
[A csatában összesen 189 sebzést okoztál, és 96 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+79 életpont.)
(497. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs
bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják.
Továbbmész a második szobába. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid
2 ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** A 2. ichinedar elõhív egy agyroppantás varázslatot. (-16
minden tulajdonságodra) Az 1. ichinedar elõhív egy energiatüske varázslatot.
Sebzõdsz 11 ép-t. A nedonkutya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nedonkutya
odajön hozzád. A nedonkutyát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(37 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(25 sebzés). A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az 1. ichinedar elõhív egy parancs
varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy parancsot.
(-99 ügyesség.) Megdermedsz. A 2. ichinedar elmond egy parancs varázslatot.
(-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. ichinedar ellõ egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.)
Megdermedsz. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. ichinedar létrehoz egy
parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(371. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz
a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Nocsak! Egy páternoszter
visz fölfelé.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] Megvizsgálod
a mozgó lapokat. Ejnye! Szinte mind meg van bütykölve! Kivárod az egyetlen
lapot, amely nem gyanús, és azzal mész fel.
A szoba, amelybe belépsz, tele van zakatoló, forgó, nyekergõ gépezetekkel.
Leizzadsz. Hogy fogsz itt átjutni?
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre:
3 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszú idõt töltesz el a szerkezetek - mint
hamarosan rájössz, halálos csapdák - tanulmányozásával. Végül tudod, hogy
mi az az egyetlen útvonal, amelyen úgy mehetsz végig, hogy egyetlen óriási
kalapács sem zúzza be a koponyádat, egyetlen forgó pengesor sem vág darabokra.
Rettenetesen megkönnyebbülsz, amikor átérsz.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 68 arany, 8 drágakõ és
egy fehér gyógyital.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
(244. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Nocsak, úgy tûnik
ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 árnyékmester (#71).
*** 1. KÖR *** Az 1. árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy tûzgolyó.
Sebzõdsz 8 ép-t. A 2. árnyékmester varázshatalma segítségével
elmond egy tûzgolyót.
Sebzõdsz 10 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette a
3. árnyékmester elmormol egy tûzgolyót.
Sebzõdsz 12 ép-t. Megközelíted
az 1. árnyékmestert. Támadod az 1. árnyékmestert. Savat lehelsz ellenfeledre.
(29 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. árnyékmester elmond egy elektromos kéz varázslatot.
Sebzõdsz 1 ép-t. Magában motyogva, a 3. árnyékmester létrehoz egy elektromos
kezet.
Sebzõdsz 1 ép-t. A 2. árnyékmester elõhív egy elektromos kéz varázslatot.
1 ép-t sebzõdtél. Megtámadod az 1. árnyékmestert. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(25 ép-t sebeztél). Az 1. árnyékmester hörögve elterül.
Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy elektromos kéz.
1 életpontnyit sebzõdsz. Néhány rövid kézmozdulat után
a 2. árnyékmester létrehoz egy elektromos kéz varázslatot.
1 ép-t sebzõdtél.
A 2. árnyékmestert próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(30 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A 3. árnyékmester ellõ egy elektromos kéz varázslatot.
Sebzõdsz
1 ép-t. A 2. árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos
kezet.
1 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a 2. árnyékmestert. Savat lehelsz
ellenfeledre.
(31 ép-t sebeztél). A 2. árnyékmester halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+37 életpont.)
[69 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
z 19 30 |
zenélsz 19. hangszeren 30 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta.
Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják
néhányan az ütemet. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját.
Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés.
(+44 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt számodra. (+1 hõsiesség
pont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Találsz egy barlangtavat.
A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol
málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg,
de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol.
(254. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
mitulen füvet. Folytatod a lelet feltárását. A legváratlanabb
pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy orgling disznó (#84).
*** 1. KÖR *** Az orgling disznó feléd mozog. Megközelíted az orgling disznót.
Az orgling disznó téged támad. Támad fogával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). Az orgling
disznót próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(3 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja
(10 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling disznót. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(9 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(14 sebzés). Az orgling
disznó rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(13 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz
(-11% támadás). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az orgling disznót. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(9 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(13
sebzés). Az orgling disznó rád veti magát. Beléd próbál marni fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz
(-10% támadás). Az orgling disznó hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+62%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat.
Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 1. "A Dornodon
által okozott világégést talán sohasem fogjuk kiheverni. Mindenesetre,
ez a borzalmas tragédia egy új korszak és idõszámítás kezdetét jelentette,
amelyet harmadkornak hívunk. A kronológiában Harmadkor 1. éve helyett egyszerûen
csak 1. szerepel." - Treem.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+39 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes
látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös!
A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem
jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból
körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban,
és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd
mászni, és megnézni, mi a fene lehet az!
(472. kaland, összköltsége 20
TVP.) Torzszülött támadás ér! Ellenfeled egy görényteknõc (#134).
*** 1. KÖR *** A görényteknõc odajön hozzád. Megközelíted a görényteknõcöt.
A görényteknõc rád veti magát. Harapni próbál fogával.
(11 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Bûze zavar.
(-2 ép.) A görényteknõcöt próbálod
megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(37
ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A görényteknõcöt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(37 ép-t sebeztél). A görényteknõc rád támad. Elõrehajolva
harapni próbál fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bûze fojtogat.
(-2 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A görényteknõc téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra
készül fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bûze zavar.
(-2 ép.) Támadod a görényteknõcöt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(37 ép-t
sebeztél). A görényteknõc halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 42 arany
és 2 hamis arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Micsoda furcsaság
- egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták?
(+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+38 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont?
A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+2 õsi
relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz
a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót
kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz.
(+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A vadászhírek jó fogást ígérnek
a szint keleti részén, így hát odamész. Bár tökéletesen látsz a sötétben,
azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt
kicsit. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve,
meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva!
Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni
bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény.
(258. kaland,
összköltsége 5 TVP.) Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor
végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy gázelementál (#155).
*** 1. KÖR *** A gázelementál közelebb jön, hogy támadhasson. A gázelementál
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A gázelementál téged támad. Mélyet lélegez,
és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(35 ép-t sebzõdtél). A gázelementált próbálod
megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(32 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** A gázelementál téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt
lehel rád.
(30 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a gázelementált. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá!
(32 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A gázelementál rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt
lehel rád.
(33 ép-t sebzõdtél). A gázelementált próbálod megsebezni. Kitátod
a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(35 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3
ép)
*** 4. KÖR *** A gázelementál rád veti magát. A gázelementál mérgezõ gázt
fúj rád.
(32 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 130 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+38 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Felkészülve testben és lélekben,
elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz
alá. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg.
Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták
õket. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed.
Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid
2 káoszkígyó (#146).
[BA parancsod van a lényre:] Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd,
ezért inkább nem is bocsátkozol harcba.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Különösebb cél nélkül kóvályogsz
a barlangok között, kihívást keresve. Útközben észreveszel egy
elonotichlant.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Karak, egy mindhalálig küzdõ nõ. A Mutánsok
klánjának förmedvény rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése:
az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, vörös karkötõ, óriás
fülbevaló, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, az Érzés Gyûrûje, ében láncing,
üvegszimbólum, a mutáció gyémántja, Doemon kõkarkötõje. Így üdvözlöd: "Egy
óriáscsótány szebb nálad." Dühösen kiabálja vissza: "Hogy a ménkû csapna
beléd!" Nem habozol, máris mondod: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!"
Azonnal visszavág: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos
tojást." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni.
Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed
az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy
barna manakõ. Boldogan teszed el. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra
térsz. A kör során összesen 886 sebzést okoztál, és 539 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
253 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Elementál, egy elementális férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 85. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (10) / 0.32 |
[2] IQ: |
7 / 2.31 |
[3] ügyesség: |
10 (12) / 0.75 |
[4] egészség: |
18 / 16.64 |
[5] mágia: |
9 (10) / 0.66 |
[6] gyorsaság: |
7 (9) / 2.18 |
[9] Méret/ép: |
126 (127) / 39 |
Min. méret: |
129 |
Barlangméret: |
132 |
|
|
Varázspont: |
119 / 63 |
Képességpont: |
17 / 32% |
Hõsi pont: |
4 (99) |
Tám.bónusz: |
12% |
Véd.bónusz: |
15% |
Galetki erõ: |
416 / 211 |
Hírnév : |
0 |
Jóllakottság: |
167% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
88 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
13 (0) |
Torzsz. csaták: |
492 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
399 (3) |
Leölt torzszülött: |
580 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
83 (3) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
13 / 2.38 |
[12] savlehelet: |
21 (24) / 3.88 |
[14] mérg. lehelet: |
18 (20) / 3.03 |
[15] regeneráció: |
6 / 0.18 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 0 |
[20] savimmunitás: |
5 (6) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (6) / 0 |
[25] bûz: |
19 / 0 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.78 |
[47] zárnyitás: |
7 / 0.90 |
[48] mászás: |
7 / 0.65 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 0.44 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.20 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.15 |
[54] kereskedelem: |
4 (7) / 0.78 |
[55] szívósság: |
3 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 / 0.05 |
[57] gyógynövények: |
5 / 2.32 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.55 |
[64] átokszórás: |
5 / 3.56 |
[65] álcázás: |
12 / 0.10 |
[67] régészet: |
8 / 4.85 |
[68] zene: |
8 / 6.82 |
[69] tanulás: |
4 / 0.99 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 1.81 |
|
|
ében tündekard |
jobb mancs |
[103] méret: |
5 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 1.52 |
|
|
|
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
3 / 1.50 |
|
|
törpe balta |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
6 / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 / 2.40 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 2.76 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
z 19 30 |
ism 3 |
x 10 |
e |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 150. |
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 150. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: sötét xirnox (#78), orgling disznó (#84).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 15;
VI erõ:200% ép:1%;
PV 4 1;
BA 148
146;
HE 1;
HU 13;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#8 (1. épület), #12 (4. épület), #21 (7. épület), #298 (79. forduló),
#322 (79. forduló), #289 (84. forduló), #357 (81. forduló), #497 (84.
forduló), #254 (85. forduló), #244 (84. forduló), #472 (85. forduló),
#258 (85. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
9 ében láncing (#134) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 kerek pajzs (#1061)
|
|
1 könnyû láncing (#1031) |
* |
1 pókcsatos öv (#173) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
4868 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
109 drágakõ (#2) |
|
181 hamis arany (#809)
|
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
* |
1 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 kötél (#128) |
|
3 Krónika (#783) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
9 ében nyílpuska (#133) |
* |
9 ében tündekard (#132) |
* |
1 törpe balta
(#224) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
9 csótányláb (#25) |
|
10 elfu moha (#33) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
6 fehér gyógyital (#50) |
|
14 gyilkos boróka
(#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
13 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala
(#52) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
8 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
8 mézfû (#29) |
|
12 mitulen fû (#20)
|
|
4 muskil (#37) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
13 ragálygomba (#26) |
|
1 rémcserje (#34) |
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
7 sárkányvirág (#32)
|
|
13 sötét mák (#23) |
|
3 szemani gomba (#36) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
4 velparaj (#35) |
|
11 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
7 barna manakõ (#149) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
17 ekinda haj (#147)
|
|
15 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
3 lemúr hártya (#161)
|
|
25 mandibula (#157) |
|
6 molad púp (#16) |
|
10 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
10 nordkristály (#146) |
|
89 õsi relikvia (#17)
|
|
18 pirgamit (#152) |
|
1 smaragd esszencia (#229) |
|
5 yeti csont (#160)
|
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a káosz
sugárzó nyaklánca #7944 (7).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 193 arany (#1), 8 drágakõ (#2),
1 mitulen fû (#20), 1 fehér gyógyital (#50), 5 hamis arany (#809),
4 õsi relikvia (#17), 1 barna manakõ (#149), 1 elonotichlan (#31).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |