Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-18 23:25:06 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8931-109

Karakterszám: 8931 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 109 Játékhét: 844
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 778
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. jún. 19. 9h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2018. jún. 20.

E-mail!

BELDARON KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Púpos Peppino részére 2 db barna manakövet. Te 18 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Púpos Peppino részére 1 db a sas zöld köntösét. Te 73 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Púpos Peppino, egy apró termetû, érdes hanggal megáldott, olasz informátor férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a gladiátor csizmája, bronzmedál, ében láncing, az egyensúly gyûrûje, a sün csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, a sas zöld köntöse, a nyomkeresés fejpántja, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a titán sárgaréz nyaklánca, a Tél aranylánca. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. Érdekes feladatot találtok ki: ki jut be elõbb észrevétlenül a helytartó fogadótermébe? Csendben, hangtalan árnyként indulsz útnak. Elsõként az õrt kell kikerülnöd, majd az ajtószegletekbe és árnyakba lapulva, egészen a belsõ szobáig eljutni. Púpos Peppino zajos mozgásával hamar felhívja magára a figyelmet. Te gyõztél!
** 113. NAP ** Eljön barlangodba Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ. [aura: átokszórás: 10.] A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Viselt tárgyai: a mágus sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség bõr mellvértje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a villám görbekardja, kék gömb, ametiszt szkarabeusz, Enyészmester, díszes villámöv, a villám márványgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a villám kerek pajzsa, ozin fülkarika, a villám szimbóluma, a bûz zöld köntöse, a sün barbár lándzsája, az elfek fekete csizmája, a tolvaj kõamulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopás szakértelemben való jártasságotokat. A lopást a legkönnyebb próbára tenni! A szomszéd galetki barlangjából próbáltok elcsórni minél több varázsitalt. Persze - kivételesen - a lopott holmit visszaszolgáltatjátok, hiszen most csak a szakértelmet próbáltátok lemérni, és nem lenne jó, ha a vesztes fél feljelentene mérgében... Nalan Thunderwolf elismeri, hogy te vagy a jobb tolvaj.
** 113. NAP ** Nem átall háborgatni Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ. [aura: erõ: 14.] A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Viselt tárgyai: a mágus sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség bõr mellvértje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a villám görbekardja, kék gömb, ametiszt szkarabeusz, a kobra ezüst fejpántja, Enyészmester, díszes villámöv, a villám márványgyûrûje, a villám kerek pajzsa, ozin fülkarika, a villám szimbóluma, a bûz zöld köntöse, a ragadozó malachit karkötõje, a sün barbár lándzsája, az elfek fekete csizmája, a tolvaj kõamulettje, a majom márványgyûrûje, a tökéletesség csepp fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopás szakértelemben való jártasságotokat. A lopást a legkönnyebb próbára tenni! A szomszéd galetki barlangjából próbáltok elcsórni minél több varázsitalt. Persze - kivételesen - a lopott holmit visszaszolgáltatjátok, hiszen most csak a szakértelmet próbáltátok lemérni, és nem lenne jó, ha a vesztes fél feljelentene mérgében... No igen, talán tényleg Nalan Thunderwolf a jobb tolvaj!
** 114. NAP ** Meglátogat egy galetki: Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ. A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Viselt tárgyai: a mágus sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség bõr mellvértje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a villám görbekardja, kék gömb, ametiszt szkarabeusz, a kobra ezüst fejpántja, Enyészmester, díszes villámöv, a villám márványgyûrûje, a villám kerek pajzsa, ozin fülkarika, a villám szimbóluma, a bûz zöld köntöse, a ragadozó malachit karkötõje, a sün barbár lándzsája, az elfek fekete csizmája, a tolvaj kõamulettje, a majom márványgyûrûje, a tökéletesség csepp fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopás szakértelemben való jártasságotokat. A lopást a legkönnyebb próbára tenni! A szomszéd galetki barlangjából próbáltok elcsórni minél több varázsitalt. Persze - kivételesen - a lopott holmit visszaszolgáltatjátok, hiszen most csak a szakértelmet próbáltátok lemérni, és nem lenne jó, ha a vesztes fél feljelentene mérgében... No igen, talán tényleg Nalan Thunderwolf a jobb tolvaj!
** 118. NAP ** Látogatód érkezik, aki Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ. [aura: IQ: 22.] A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Tárgyai: a mágus sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség bõr mellvértje, az egyensúly gyûrûje, a villám görbekardja, kék gömb, ametiszt szkarabeusz, a kobra ezüst fejpántja, Enyészmester, díszes villámöv, a villám márványgyûrûje, a villám kerek pajzsa, ozin fülkarika, a villám szimbóluma, a bûz zöld köntöse, a ragadozó malachit karkötõje, az elfek fekete csizmája, a tolvaj kõamulettje, az elfek könnyû nyílpuskája, a majom márványgyûrûje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a kígyó malachit karkötõje, a gyorsaság karkötõje, a sebesség rövid tõre. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopás szakértelemben való jártasságotokat. A teszthez legegyszerûbbnek látszik egy harmadik galetkitól lopni. Van egy gazdag galetki, aki fából készült bútorokat használ. Micsoda fényûzés! Elcsórtok a házából egy ágyat, és közben nagyon figyeltek, hogy melyikõtök csinálja a dolgot jobban. No igen, talán tényleg Nalan Thunderwolf a jobb tolvaj!
** 118. NAP ** Bezörget hozzád Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. [aura: 6-os életszívás.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Felszerelése: a gepárd nagy pajzsa, az elfek karikaszimbóluma, az elefánt köpenye, a bölcsesség malachitgyûrûje, a gladiátor csatos öve, a szalamandra malachit karkötõje, a tudás zafírja, Rogan karkötõje, az entek díszes pikkelyvértje, a merénylõ könnyû íja, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a bûz vándorcsizmája, ozin fülkarika, a kobra sárgaréz nyaklánca, a szívósság malachit karkötõje, a törpék halotti maszkja, a mágus csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Mibo Thunderwolfot, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Mibo Thunderwolf által meséltekbõl, megtudod, mi az a talriai behemót. [ld. enc.]
** 118. NAP ** Nem átall háborgatni Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ. [aura: 3-as méretû 5-ös szintû jobb mancs.] A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Tárgyai: a mágus sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a villám görbekardja, kék gömb, ametiszt szkarabeusz, a kobra ezüst fejpántja, Enyészmester, díszes villámöv, a villám márványgyûrûje, a villám kerek pajzsa, ozin fülkarika, a villám szimbóluma, a bûz zöld köntöse, a ragadozó malachit karkötõje, az elfek fekete csizmája, a tolvaj kõamulettje, az elfek könnyû nyílpuskája, a majom márványgyûrûje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a villám könnyû láncinge, a kígyó malachit karkötõje, a gyorsaság karkötõje, a sebesség rövid tõre. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopás szakértelemben való jártasságotokat. Az igazi móka: egymást raboljátok ki! Néhány perc leforgása alatt ki tud több holmit elcsenni a másiktól észrevétlenül, miközben békésen beszélgettek. Nalan Thunderwolf elismeri, hogy te vagy a jobb tolvaj.
** 120. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 velparajt. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 121. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 rémcserjét.
** 121. NAP ** Meglátogat egy galetki: Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ. A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a mágus sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a villám görbekardja, kék gömb, ametiszt szkarabeusz, a kobra ezüst fejpántja, Enyészmester, díszes villámöv, a villám márványgyûrûje, a villám kerek pajzsa, ozin fülkarika, a villám szimbóluma, a bûz zöld köntöse, a ragadozó malachit karkötõje, az elfek fekete csizmája, a tolvaj kõamulettje, az elfek könnyû nyílpuskája, a majom márványgyûrûje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a villám könnyû láncinge, a kígyó malachit karkötõje, a gyorsaság karkötõje, a sebesség rövid tõre. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopás szakértelemben való jártasságotokat. A teszthez legegyszerûbbnek látszik egy harmadik galetkitól lopni. Van egy gazdag galetki, aki fából készült bútorokat használ. Micsoda fényûzés! Elcsórtok a házából egy ágyat, és közben nagyon figyeltek, hogy melyikõtök csinálja a dolgot jobban. No igen, talán tényleg Nalan Thunderwolf a jobb tolvaj!
** 126. NAP ** Bezörget hozzád Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. [aura: 12-es méretû 11-es szintû farok.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: óriás fülbevaló, görényfarok, a gepárd nagy pajzsa, az elfek karikaszimbóluma, az elefánt köpenye, a merénylõ malachit karkötõje, kék gömb, a bölcsesség malachitgyûrûje, a gladiátor csatos öve, a tudás zafírja, Rogan karkötõje, az entek díszes pikkelyvértje, a merénylõ könnyû íja, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a bûz vándorcsizmája, ozin fülkarika, a kobra sárgaréz nyaklánca, a szívósság malachit karkötõje, a törpék halotti maszkja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Mibo Thunderwolf elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Huh, jól elszaladt az idõ! Mibo Thunderwolf is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a taalru herceg. [ld. enc.]
** 129. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 rémcserjét. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 139. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 rémcserje.
** 141. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 rémcserjét. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 161. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 rémcserjét. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 599. NAP ** Mázli ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, a puhányság köve!
** 651. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "N'aesyer a vámpír lord vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 658. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "N'aesyer a vámpír lord vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 660. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "N'aesyer a vámpír lord vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 661. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "N'aesyer a vámpír lord vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 664. NAP ** Púpos Peppino kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 9911 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 9911 9 parancsot.
** 664. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "N'aesyer a vámpír lord vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 666. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "N'aesyer a vámpír lord vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 840. NAP ** Látogatód érkezik, aki Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. [aura: 3-as mágiatörés.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Viselt tárgyai: görényfarok, a ragadozó vassisakja, a gepárd nagy pajzsa, az elfek karikaszimbóluma, az elefánt köpenye, a merénylõ malachit karkötõje, kék gömb, a bölcsesség malachitgyûrûje, a gladiátor csatos öve, a tudás zafírja, Rogan karkötõje, az entek díszes pikkelyvértje, a merénylõ könnyû íja, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség ónixgyûrûje, ozin fülkarika, a kobra sárgaréz nyaklánca, a szívósság malachit karkötõje, a káosz õsi csizmája. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" Rögtön visszavágsz: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Így szól hozzád: "Igaz, hogy már tíz éve ezen a szinten laksz?" Így válaszolsz: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Így szól hozzád: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Ezt kiáltod vissza: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." A következõt mondja neked: "Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Mibo Thunderwolf a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 847. NAP ** Látogatót kapsz, aki Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: görényfarok, a ragadozó vassisakja, a gepárd nagy pajzsa, az elfek karikaszimbóluma, az elefánt köpenye, a merénylõ malachit karkötõje, kék gömb, a bölcsesség malachitgyûrûje, a gladiátor csatos öve, a tudás zafírja, az elfek ezüst fülbevalója, az entek díszes pikkelyvértje, a merénylõ könnyû íja, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség ónixgyûrûje, ozin fülkarika, a kobra sárgaréz nyaklánca, az entek malachit karkötõje, a káosz õsi csizmája. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Te aszott torzszülött!" Ezt kiáltod vissza: "Süssön meg a nap!" Így szól hozzád: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Így válaszolsz: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Ezt mondja neked: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" Rögtön visszavágsz: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Ezt mondja neked: "Nincs még egy ilyen szutykos, piszkos, céda, rongyos, golyvás, csámpás, rücskös, pufók, pirók madárváz, miként te, a rokonaiddal együtt!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Mibo Thunderwolf a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 850. NAP ** Épp hozzád néz be Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: bronzmedál, a bûz vas mellvértje, a bérmágus vassisakja, a küzdelem márványgyûrûje, a kígyó csizmája, a tudós könnyû íja, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, ezüstmedál, a kobra átlátszó köntöse, a majom sárgaréz nyaklánca, a Tél aranylánca, a hatalom márványgyûrûje, Trollagyar, ozin fülkarika, a merénylõ malachit karkötõje, Sárkánytûz, a sebesség nagy pajzsa. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Symur Nevethart, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a doppleganger. [ld. enc.]
** 856. NAP ** Nem átall háborgatni Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi. [aura: méret: 117.] A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a bûz vas mellvértje, a bérmágus vassisakja, a küzdelem márványgyûrûje, a kígyó csizmája, a tudós könnyû íja, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, ezüstmedál, a majom sárgaréz nyaklánca, a Tél aranylánca, Trollagyar, ozin fülkarika, a sebezhetetlenség szimbóluma, a merénylõ malachit karkötõje, a mentát görbekardja, Sárkánytûz, a tökéletesség malachitgyûrûje, a ragadozó nagy pajzsa, óriás fülbevaló, lemúr köpeny. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Symur Nevethar elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az ember. [ld. enc.]
** 952. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Hidra, egy zöld bõrû, zöld szemû, kizökkenthetetlen nyugalmú, csápos férfi. [aura: csapdaészlelés: 6.] A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a méreg csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a méreg díszes fejpántja, az Érzés Gyûrûje, a méreg utazóköpenye, nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, csizma, Trollagyar, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, ében láncing, Rogan karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Nem késel a válasszal: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" A következõt mondja neked: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Nem késel a válasszal: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél hagyna!" Így szól hozzád: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" Rögtön visszavágsz: "Olyan förtelmes vagy, hogy ha megjelensz a galetki kisdedek között, megállnak a fejlõdésben." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Hidra csak tátog válasz helyett. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Hidra dühös pillantást vet rád. (+7% lélekenergia.)

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 11.* Nalan Thunderwolf egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *nov. 25.* Nalan Thunderwolf csatában legyõzte Skant Venzet. *dec. 1.* Nalan Thunderwolf pszionikus párviadalban legyõzte Hurpit. *dec. 18.* Lizzy Marianetta csatában legyõzte Fényszívet. *dec. 30.* Lizzy Marianetta egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *feb. 10.* Lizzy Marianetta gyõzelmet aratott N'aesyer a vámpír lord felett. *feb. 16.* Lady Lucitania teljesítette a 7. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *már. 12.* Lady Lucitania teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott. *ápr. 3.* Jószerencse felköltözött a következõ szintre. *máj. 3.* Lady Lucitania teljesítette a 26. küldetést, amit a palotában kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 4.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Kronoszaurusz felett! *júl. 21.* Ursus Maritimus lopni próbált, de felsült vele. *aug. 4.* Jégvihart legyõzte harcban egy nyüzsgõ ghouesdrum. *aug. 31.* Erhij Mergen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Torda Táltos felett. *szept. 21.* Ursus Maritimust majdnem felfalta egy xenomorf harcos. *okt. 12.* Miss Missing és Ursus Maritimus pszi párbajt vívtak. Miss Missing került ki gyõztesen. *nov. 18.* Miss Missing elsõként ért el 196-os lõfegyver tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jan. 18.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte Ursus Maritimust. *jan. 31.* Jégvihart majdnem felfalta egy Targhon dögférge. *feb. 2.* Endyr Nova-t legyõzte harcban egy multigenezis.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Felveszed a puhányság kövét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

v 154 154. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+3% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]

ep 22 50 12 építed a 22. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a savlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel a 18. épület, abba építs elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]
ee 1106 171 1138 1181 1226 132 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, ekinda haj (#147) 26 ap, szent templomi maszk (#232) 385 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, vámpírtõr (#584) 8750 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172 ap, vas mellvért (#1048) 260 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap, vassisak (#1076) 39 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, görbekard (#1316) 39 ap, hosszúkard (#1317) 84 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, az erõ szarvas sisakja (#1528) 543 ap, az erõ barbár lándzsája (#1781) 210 ap, a tudás kerek pajzsa (#1961) 210 ap, az ügyesség halotti maszkja (#2441) 195 ap, az ügyesség malachitgyûrûje (#2577) 327 ap, az egészség barbár lándzsája (#3131) 210 ap, a mágia díszes fejpántja (#3356) 195 ap, a védekezés kerek pajzsa (#4661) 210 ap, az élet kõamulettje (#5246) 195 ap, a gladiátor sárgaréz nyaklánca (#6131) 260 ap, a törpék barbár lándzsája (#6731) 266 ap, a kobra könnyû pikkelyvértje (#7316) 294 ap, a harcos könnyû láncinge (#7781) 350 ap, a harcos kõamulettje (#7946) 252 ap, a remete kerek pajzsa (#12311) 266 ap, a sebesség gyalogos lándzsája (#13482) 409 ap, a harcmûvész görbekardja (#13916) 266 ap, a szívósság díszes karkötõje (#14742) 392 ap, a szellemek bronz mellvértje (#14997) 497 ap, a szellemek könnyû íja (#15221) 266 ap, a természet hosszúkardja (#17067) 409 ap, a torony nehéz nyílpuskája (#18387) 445 ap, a kígyó sárgaréz nyaklánca (#19181) 260 ap, a kígyó könnyû nyílpuskája (#19286) 294 ap, a küzdelem halotti maszkja (#20441) 252 ap, a gyõzelem csontamulettje (#20997) 392 ap, a tökéletesség csontamulettje (#21897) 457 ap, a tökéletesség könnyû nyílpuskája (#21986) 407 ap, a tûz díszes pikkelyvértje (#22167) 315 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 153 ap, a jég vassisakja (#22676) 153 ap, a jég karikaszimbóluma (#22811) 147 ap, a jég ónixgyûrûje (#22828) 445 ap, az enyészet vassisakja (#23126) 153 ap, az enyészet barbár lándzsája (#23381) 153 ap, a villám bronz amulettje (#23698) 445 ap, a villám malachitgyûrûje (#23727) 262 ap, a méreg bõr mellvértje (#23996) 222 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 147 ap, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) 147 ap, a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) 138 ap, a sün kék köpenye (#24987) 256 ap, a sün háromszögszimbóluma (#25062) 273 ap, a sün csepp fülbevalója (#25106) 134 ap, a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 180 ap, a sün barbár lándzsája (#25181) 153 ap, a teknõs bíbor láncinge (#25332) 384 ap, a teknõs bõr mellvértje (#25346) 222 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406) 138 ap, a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) 256 ap, a szalamandra halotti maszkja (#25841) 138 ap, a szalamandra kõamulettje (#25946) 138 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 180 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 147 ap, a sav bíbor láncinge (#26682) 384 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 279 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 264 ap, az elektromosság vándorcsizmája (#27221) 138 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 153 ap, az angyalok csatos öve (#28166) 134 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 180 ap, az ellenállás könnyû íja (#28721) 153 ap, az ellenállás rövid tõre (#28752) 262 ap, a bûz malachit karkötõje (#29141) 138 ap. Eladsz 2 díszes fejpántot 14 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 fekete nadrágot 48 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 3 díszes köpenyt 108 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladsz 2 sárgaréz nyakláncot 18 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 márványgyûrût 14 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 ében tündekardot 24 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]

ell 1901 45 ellenfél lista beállítása
Hazamész a boltból. 1901. lista módosítása: 45 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 128.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

kno 9 16 9. képességre 16 képességpont
Elköltesz 16 képességpontot a méreted növelésére (+8 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

v 152 13 6 152. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy felejtést. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Elõhívsz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy felejtést. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy felejtést. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy felejtést. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Elmondasz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.)
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

var 158 5 158. varázslatra 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot láth. észlelése varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen láth. észlelése varázslatod ereje 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

dk 4 477 245 262 dobása 4. kalandnak
Rendben, 4. kaland törölve. Rendben, 477. kaland törölve. Rendben, 245. kaland törölve. Rendben, 262. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

be 29 30 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 2600 aranyat kívánsz eljátszani, 26 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[3. kör:] Ebben a körben a nyereményed 4 õsi relikvia.
[7. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[12. kör:] Az õsök sugallatára ebbõl a körbõl inkább kimaradsz. És igazad is volt, mindenki veszít!
[13. kör:] Ebben a körben a nyereményed 300 arany.
[14. kör:] Ebben a körben a nyereményed 500 arany.
[15. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 hõsiesség itala.
[16. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 aranydukát.
[17. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1200 arany.
[19. kör:] Felfigyelsz egy, az asztalok közt ügyködõ tolvajra. Hamarosan látod, hogy az õröknek is szemet szúrt, elkapják és kidobják.
[21. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a tudás lemezpáncélja.
[22. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

h 63 63. tárgy használata
Ledöntesz a torkodon 1 zöld manaitalt. Kapsz 40 varázspontot.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

k 453 347 16 313 kaland elvállalása
(453. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ, még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 káoszmágus (#91) [aura: tûzimmunitás: 15.].

*** 1. KÖR *** A 2. káoszmágus elmond egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 16 ép-t. Az 1. káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Sebzõdsz 16 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. káoszmágus elmond egy energiafolyam varázslatot. Gyengülsz (-22% támadás). Sebzõdsz 14 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. Sebzõdsz 15 ép-t. Az 1. káoszmágus irányába mozogsz. Az 1. káoszmágust próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (41 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (16 sebzés). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy halál csókja! Sebzõdsz 16 ép-t. A 2. káoszmágus ellõ egy halál csókja varázslatot. Sebzõdsz 16 ép-t. Megtámadod az 1. káoszmágust. Savat lehelsz ellenfeledre. (46 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (15 sebzés). Az 1. káoszmágus halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy halál csókját. 16 ép-t sebzõdtél. Megtámadod a 2. káoszmágust. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (49 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (15 sebzés). A 2. káoszmágus kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 182 sebzést okoztál, és 109 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+160%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 70 ép-t.
A falon hat, rúd alakú bemélyedést látsz, a földön három farúd hever. Jó kis játék!
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Felemelsz egy rudat, és lassan, óvatosan elkezded becsúsztatni az elsõ mélyedésbe. Félúton akad egy kicsit! Lassan kihúzod, és másik nyílásba tolod. Koppanásig be tudod tolni. Miután mindhárom rudat behelyezted a megfelelõ nyílásokba, feltárul egy rejtekajtó.
Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 90 arany és egy könnyû pikkelyvért.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.

(347. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Lefelé mászol.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük?
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3 kyeni vadász (#45) [aura: méret: 40.].

*** 1. KÖR *** A 2. kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A 3. kyeni vadász megidézi a 2. koreni sünt. Az 1. kyeni vadász megidézi a 3. koreni sünt. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy elektromos falat. (-12 vp.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a 3. koreni sünt. A 2. kyeni vadász odajön hozzád. A 3. kyeni vadász feléd rohan. Az 1. kyeni vadász odajön hozzád. Az 1. koreni sün közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. koreni sün feléd rohan. A 3. koreni sün közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a 3. koreni sünt. Savat lehelsz ellenfeledre. (56 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (12 sebzés). A 3. koreni sün hörögve elterül. A 2. kyeni vadász téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 3. kyeni vadász rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az 1. kyeni vadász rád támad. Feléd döf jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Az 1. koreni sün rád támad. Harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 2. koreni sün rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. kyeni vadász téged támad. Lesújt rád jobb karmával. Félrehajoltál. Támadod a 2. koreni sünt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (48 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (14 sebzés). A 2. koreni sün halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. kyeni vadász téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A 3. kyeni vadász rád veti magát. Rád vág jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Az 1. koreni sün rád támad. Támad fogával. Ez mellément. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A 3. kyeni vadász rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod az 1. koreni sünt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (51 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (10 sebzés). Az 1. koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. kyeni vadász rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Az 1. kyeni vadász téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** A 2. kyeni vadász téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Elkerülted. A 3. kyeni vadász rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az 1. kyeni vadászt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (52 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (13 sebzés). Az 1. kyeni vadász hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 271 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(16. kaland:) Érdeklõdsz, kérdezõsködsz, információt próbálsz szerezni arról, vajon hol lelhetõ fel a mesés tycharonid.
[Meggyõzõkészség próba 10-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Ügyesen, meggyõzõen kérdezõsködsz, míg végül összeáll a mozaik a nagyhatalmú mágikus lény tartózkodási helyével kapcsolatban. Csoda, hogy egyáltalán sikerült ennyit megtudni, hiszen minden kincsvadász magának akarja a trófeát. Az akadémián részletes kiképzést kaptál az iszonyatos lénnyel kapcsolatban. Tudod tehát, hogy milyen varázslatokkal kell felkészülnöd.
Elõször is, a teremtmény halálos mérgektõl gõzölgõ kamrákkal veszi közel magát, ami ellen csakis egy legalább 5-ös szintû gázpajzs tud bizonyos fokú védelmet nyújtani. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gázpajzs. (-4 vp.)
Másodszor is, a lény általában a láthatatlanság álcájával rejti el magát - ezen csakis egy legalább 6-os szintû láthatatlan észlelésével láthatsz át. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láth. észlelését. (-5 vp.)
Végül, hogy a lényt meg tudd lepni, és ne menekülhessen el, saját magadon láthatatlanságot kell elhelyezned, legalább 4. szinten. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy láthatatlanság! (-13 vp.)
Ez az, most minden készen áll! Behatolsz az ocsmány szörnyeteg barlangjába. Áthaladsz a bûzös gázú kamrákon. Aztán megpillantod, amint a lény épp valami undorító ocsmány szertartást végez. Lesújtasz rá, mielõtt még rájönne, honnan érkezik a támadás. Ellenfeled egy tycharonid (#153) [aura: 4-es méretû 16-os szintû jobb csáp.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A tycharonid elmond egy pengefal varázslatot. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-10 vp.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A tycharonid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy szellemkalapács! 65 életpontnyit sebzõdsz. A tycharonid irányába mozogsz. 45 életpontnyit sebzõdsz a pengefaltól. Támadod a tycharonidot. Savat lehelsz ellenfeledre. (60 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (7 sebzés). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+58 életpont.)

(313. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Leértél a barlang aljára.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy voharai szellem (#121). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A voharai szellem közelebb jön, hogy támadhasson. A voharai szellem felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A voharai szellem rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Nem talált. Támadod a voharai szellemet. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A voharai szellem rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megtámadod a voharai szellemet. Savat lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A voharai szellem rád támad. Beléd próbál marni fogával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megtámadod a voharai szellemet. Savat lehelsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A voharai szellem rád támad. Harapni próbál fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A voharai szellem kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+95%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+18 életpont.)
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[127 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

v 157 157. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Észreveszel 2 velparajt. Szakértõ módon leszeded. Odamész az egyik "galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Szerencsére, nincs. Megindulsz elõre.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Dragon Storm and Thunder, egy cikázó villámoktól szikrázó, pikkelyes bõrû, hüllõszemû, sárkánymesterlord férfi. [aura: lõfegyver: 4.] A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a gyõzelem nehéz nyílpuskája, a villám nagy pajzsa, ozin fülkarika, a titán zöld köntöse, a villám vassisakja, a villám kõamulettje, a villám márványgyûrûje, a sün szimbóluma, díszes villámöv, a tárgyalás gyûrûje, a bûz ezüst nyaklánca, a villám ezüst láncinge, a bérmágus fekete csizmája, vívótõr, a gyorsaság csonttõre, görényfarok. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Dragon Storm and Thunder feléd rohan. Megindulsz Dragon Storm and Thunder felé. Már ott is vagy! Dragon Storm and Thunder téged támad. Dragon Storm and Thunder villámokat köp feléd. (44 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-11 ép.) Támadod Dragon Storm and Thundert. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (46 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép) Dragon Storm and Thunder regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Dragon Storm and Thunder téged támad. Dragon Storm and Thunder villámokat köp feléd. (46 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-10 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 111 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+74 életpont.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Észreveszel 3 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Húh, majdnem elkerülte a figyelmedet a ravasz csapda! Megkerülöd.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Romlott Tokány, egy kopasz és vézna, gennyes kelésekkel tarkított bõrû, sajnos irdatlan büdös férfi. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A Venatorok szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, az ügyesség nyaklánca, a sebesség vas lemezpáncélja, ozin fülkarika, kék gömb, fekete csizma, a rend köve, a bûz márványgyûrûje, óriás fülbevaló, a puhányság köve, szent templomi maszk, a majom átlátszó köntöse. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Romlott Tokány közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod Romlott Tokányt. Romlott Tokány rád veti magát. Feléd suhint bal karmával. (43 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lendít egy nagyot jobb lábával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Harapásra nyitja száját, támad fogával. (25 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+69 életpont.)
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Nocsak, mit találtál! 1 velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. A kutatásod eredménytelen. Belépsz.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Horke Jalman, egy rövid, fekete hajú, fekete szemû, nagydarab izmos kigyúrt férfi. [aura: mágia: 12.] A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, óriás fülbevaló, nagyobb pókcsatos öv, a Kõ Kardja, a gólem utazóköpenye, ozin fülkarika, a mutáció gyémántja, a méreg díszes fejpántja, a szívósság könnyû íja. Zsebre raksz 57 aranyat. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. És még némi ennivalót is loptál! (+6% jóllakottság.) Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

pv 4 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

bb 1 17 17 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Emlékezve a korábbi üzletre, elgondolkodsz rajta, hátha még lehetne venni valami értékeset a boltostól. Persze, a múltkorinál ügyesebb megközelítéssel... (2. kaland, összesen 10 TVP-t igényel. Ha ügyes vagy, a kaland során varázskõhöz juthatsz, kb. 500 aranyért. Ha nem érdekel a dolog, DK 2.)

[be 17:] Elhagyod a boltot. Belépsz a Tolvajok Klánjának épületébe. [Lopjál sikeresen tizenkét alkalommal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Ismét itt az ideje, hogy részesedést kapjon a Klán a zsákmányodból. 300 arany elegendõ lesz.

[be 17:] Belépsz a Tolvajok Klánjának épületébe. [Fizess be 300 aranyat.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: segédtolvaj. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Egy tolvaj egyik fõ ellenségét a csapdák jelentik, amelyet a gonosz galetkik állítanak barlangjuk bejáratánál. Azonban az, aki jó csapdákat tud készíteni, valószínûleg könnyedén ki is tudja õket kerülni! Érj el tehát legalább 12-es szintet csapdakészítésben.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417) [aura: vastag bõr: 4.].

*** 1. KÖR *** A xenomorf embrió máris elõtted terem! Megindulsz a xenomorf embrió felé. Már ott is vagy! A xenomorf embrió rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Támadod a xenomorf embriót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (43 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (17 sebzés). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorf embrió rád támad. Beléd próbál marni fogával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Támadod a xenomorf embriót. Savat lehelsz ellenfeledre. (43 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (16 sebzés). A xenomorf embrió hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+80%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +46 hírnevet kaptál. A kör során összesen 756 sebzést okoztál, és 500 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 321 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 109. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 2.10
[2] IQ: 12 (14) / 10.60
[3] ügyesség: 8 (10) / 2.95
[4] egészség: 7 (8) / 5.62
[5] mágia: 9 (10) / 5.45
[6] gyorsaság: 8 / 0.27
[9] Méret/ép: 118 / 26
Min. méret: 92
Barlangméret: 128
PONTJAID
Varázspont: 113 / 2
Képességpont: 31 / 8% [19]
Hõsi pont: 39 (8)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 48%
Galetki erõ: 597 / 174
Hírnév : 1206
Jóllakottság: 200%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 132 (2)
Galetki gyõzelmek: 42 (0)
Torzsz. csaták: 724 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 614 (3)
Leölt torzszülött: 918 (8)
Pszi csaták: 5 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 59 (2)

A Tolvajok Klánjának (#17) tiszteletbeli tagja vagy.
Rangod: segédtolvaj (20)
Speciális képességeid:
+3 lopás, +3 lopakodás, +3 csapdaészlelés, +3 mászás. 6% dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt harci törpét. [számláló: 3] 2.) Költözz fel a következõ szintre. 3.) Érj el 12-es csapdakészítést.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 23 (30) / 9.20 [15] regeneráció: 6 (8) / 0 [16] tüskés bõr: 5 / 0
[17] vastag bõr: 8 (5) / 0.60 [18] tûzimmunitás: 5 / 0.80 [19] hidegimmunitás: 2 / 0
[20] savimmunitás: 3 (7) / 0.60 [21] elkt.immunitás: 4 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0
[24] rezisztencia: 12 / 0 [25] bûz: 11 (13) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 7 (10) / 5.46 [47] zárnyitás: 4 / 3.08
[48] mászás: 7 (10) / 2.66 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 5 / 1.15
[51] transzformáció: 6 / 0.30 [52] auraészlelés: 7 (13) / 2.14 [53] ékszerészet: 8 (10) / 1.39
[54] kereskedelem: 8 / 2 [55] szívósság: 8 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 4 / 0.88
[57] gyógynövények: 6 / 1.40 [58] nyomkeresés: 11 / 1.08 [59] vezetõkészség: 5 / 0.65
[60] pszi támadás: 3 / 0 [61] pszi energia: 3 / 0 [62] lopás: 9 (14) / 6.75
[63] éberség: 4 / 0.05 [64] átokszórás: 11 / 3.17 [65] álcázás: 23 / 0.39
[66] lopakodás: 5 (8) / 1.12 [67] régészet: 11 / 3.98 [68] zene: 5 / 0.35
[69] tanulás: 5 / 3.23 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 5 / 1.45
[72] építés: 9 / 4.83        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 (6) / 3.54 [101] szakért.: 5 (6) / 3.04      
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.08      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 5 / 0.06 [147] alkímia: 1 / 0.08 [149] dimenziókapu: 3 / 0.18
[37] egokínzás: 1 / 0 [143] elektromos fal: 16 / 0.24 [11] elektromos kéz: 6 / 1.92
[48] ellenáll.megtörése: 5 / 0.48 [10] energiatüske: 5 / 0.92 [156] éhínség: 1 / 0
[29] életszívás: 6 / 3.06 [152] felejtés: 5 / 1.04 [172] gázpajzs: 5 / 0.06
[17] gránitbõr: 7 / 2.24 [13] jégcsóva: 11 / 6.80 [15] jégpajzs: 5 / 0.12
[163] kineport: 1 / 0.16 [154] kisebb erõpajzs: 2 / 1.32 [27] kisebb gyógyítás: 6 / 0.65
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 3.92 [158] láth. észlelése: 6 / 0.06 [157] láthatatlanság: 4 / 0.62
[165] manafókuszálás: 1 / 0 [148] méregsemlegesítés: 1 / 0 [28] óriáserõ: 1 / 0
[171] savpajzs: 1 / 0 [151] sárkánylehelet: 10 / 1.80 [30] sorvasztás: 3 / 1.12
[159] szellemidézés: 2 / 0.68 [261] szörnyismeret: 5 / 0.08 [150] tárgyvédelem: 1 / 0
[167] tombolás: 1 / 0 [19] tûzfal: 1 / 0 [16] tûzpajzs: 3 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.12 [170] villámpajzs: 3 / 0    

MAKRÓID
1. Makró
bsz
v 154
be 9 5
2. Makró
v 157
pv 6
ism 3
p
pv 4 5 3 8
3. Makró
psz 62 46 48 66 53 72
pv 4 3 8
ism 5
p
pv 1 4 3 2 5
4. Makró
alc 22
p
x 10
va 278

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos fal t.var. ha ellenfeled #138. Prioritás: 200.
2: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 150.
3: sárkánylehelet v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 115.
4: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 110.
5: elektromos fal t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 150.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: pusztító szójer (#154).
1901: óriáspók (#89), zombi mester (#80), kék-vörös atya (#86), orgling sámán (#101), kyeni vadász (#45).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 15 61 50 27; VI erõ:200% ép:15%; PV 4 5 3 8; PSZ 62 46 48 66 53 72; BA 17; L 40 61 63 52 58; TT 15; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 4505 1090 1; A 8045 10121 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #13 (4. épület), #16 (3. épület), #19 (9. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület), #347 (107. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6669. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a mágus vándorcsizmája (#10121) * 1 a sav díszes fejpántja (#26756) 1 a tudás lemezpáncélja (#1900)
* 1 a védekezés átlátszó köntöse (#4752) * 1 az enyészet vaspajzsa (#23113) 1 csizma (#1120)
* 6 ében láncing (#134) * 1 ezüst nadrág (#176) 2 fejpánt (#1105)
1 halotti maszk (#1091) * 1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
1 köpeny (#1135) 1 maszk (#1090) 1 öv (#1165)
1 sárga öv (#1167) 3 törpe pikkelyvért (#4) 1 vaspajzs (#1063)
1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
* 1 a puhányság köve (#198) * 1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) * 1 a sav csepp fülbevalója (#26906)
* 1 a sebezhetetlenség fülbevalója (#19705) 1872 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 csepp fülbevaló (#1256) 1 csontamulett (#1197)
57 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 ezüstmedál (#208)
* 1 görényfarok (#189) 248 hamis arany (#809) 1 karkötõ (#1240)
1 kék gömb (#143) * 1 kristályamulett (#130) 1 malachit karkötõ (#1241)
1 ónixgyûrû (#1228) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 roxati üvegszem (#580)

Felszerelés
4 aranydukát (#437) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 2 fekete dukát (#218)
6 kötél (#128) 17 Krónika (#783) 5 mágustóken (#672)
1 Morgan kristálya (#525) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 csonttõr (#1301) 2 ében nyílpuska (#133) 2 görbekard (#1316)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 2 harci fejsze (#12) 1 íj (#1270)
1 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 9 csótányláb (#25) 8 elfu moha (#33)
14 elonotichlan (#31) 11 gyilkos boróka (#27) 4 hatalom kék itala (#58)
10 hónakkupók (#30) 9 hõsiesség itala (#52) 2 kihívás itala (#68)
9 liánvirág (#24) 15 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
23 mézfû (#29) 11 mitulen fû (#20) 24 ragálygomba (#26)
2 rémcserje (#34) 12 sárkányvirág (#32) 3 savlehelet itala (#55)
27 sötét mák (#23) 20 tejfonál (#28) 43 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 4 velparaj (#35) 3 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
8 ekinda haj (#147) 17 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
30 mandibula (#157) 11 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165)
11 nordkristály (#146) 47 õsi relikvia (#17) 20 pirgamit (#152)
3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bölcsesség sárgaréz nyaklánca #17831 (9), az enyészet hosszúkardja #23367 (9), az egészség márványgyûrûje #3026 (7), vándorcsizma #1121 (1).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a tudás lemezpáncélja (#1900), 1 aranydukát (#437), 3 ragálygomba (#26), 4 õsi relikvia (#17), 11 hamis arany (#809), 3 hõsiesség itala (#52), 1 könnyû pikkelyvért (#1016), 3 velparaj (#35).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 538 arany (#1), 2 fekete nadrág (#171), 2 sárgaréz nyaklánc (#1181), 2 díszes fejpánt (#1106), 2 márványgyûrû (#1226), 3 díszes köpeny (#1138), 1 zöld manaital (#63), 1 sárga gyógyital (#61), 2 ében tündekard (#132).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TALRIAI BEHEMÓT (106. LÉNY)
A talriai behemótok óriási, féregszerû lények, amelyeket nagyhatalmú mágusok és halhatatlanok más dimenziókból idéznek meg. A behemót óriási teste már megjelenéskor járatokat omlaszt be, ezért a hegy belsejében csak a legfelelõtlenebb káoszmágusok merik megidézni. A talriai behemót szinte sebezhetetlen, hiszen majd minden elemi támadásra immúnis, bõre iszonyatosan vastag, és teste olyan hatalmas, hogy ha tövig vágsz bele néhány dárdát, azt sem érzi meg. Bár nagyon lassú, de ha közeledbe ér... kevés élõlény van, akit nem tud azonnal kettéharapni!



TAALRU HERCEG (107. LÉNY)
A taalru herceg nagyhatalmú Thargodan. Tetszése szerinti alakot képes ölteni, de kedvence a nyolc póklábon járó, tigrisszerû test. Mágikus hatalma félelmetes, de ha nem érzi magát komoly veszélyben, jobban élvezi, ha ellenfeleit közelharcban pusztíthatja el - a szenvedésbõl és fájdalomból élõ Thargodan számára egy élõlény széttépése sokkal több energiát jelent, mintha egyszerûen csak elégeti egy tûzgolyóval. A taalru herceg kegyetlensége az egyetlen gyenge pont, amelyen keresztül le lehet gyõzni - hiszen ha megfelelõen fel vagy készülve, diadalmaskodhatsz felette, ha nem veti be isteni hatalmú mágiáját.



DOPPLEGANGER (114. LÉNY)
Egy hihetetlenül õsi faj, amelynek nincs történelme, nincsenek híres személyei, nincs múltja: hiszen mindig más alakjában léteznek. Ez a teremtmény egy másik lényt megérintve, képes annak alakját tökéletesen felvenni néhány percen belül, így bárhova képesek bejutni. Nem csoda, hogy sokan kémekként alkalmazzák õket. Persze, manapság már sok mágikus eljárás létezik a dopplegangerek felismerésére. Egyes kutatók szerint az alakváltók, és így a galetkik is a dopplegangerek elkorcsosult leszármazottai, és így a faj jövõjét eme különös lények kutatásában látják - manapság azonban a dopplegangerek egyre ritkábbak, amellett, hogy igen nehéz õket felismerni.



EMBER (117. LÉNY)
Egy rég kipusztult faj, bár egyesek szerint eldugott barlangokban még tengõdnek a faj utolsó túlélõi. A legendák szerint, amikor még a kinti világ virágzott, az emberi faj nagy volt és erõs, de a Hegységbe való számûzetés több évszázada alatt kiderült, hogy nem elég életképes, így aztán lassan kipusztultak. Felépítésük humanoid, de magasabbak a törpéknél, és jóval véznábbak is.



TYCHARONID (153. LÉNY)
Nagyhatalmú, õsi mágikus lények a tycharonidok. Egyesek szerint egykori galetkik leszármazottjai, mások szerint más létsíkról származó kreatúrák, megint mások szerint õsi lichek cseppfolyós materializációi. Tény, hogy ezek a csupa-nyálka, két lábon járó csigaszerû lények legkevésbé galetkire hasonlítanak. Intelligenciájuk azonban megkérdõjelezhetetlen, néhány évvel ezelõtt elrabolták a császárszintrõl az összes smaragd esszenciát, amelybõl a galetkik a varázskövet állították elõ, azóta megkettõzött erõvel vadásznak rájuk, persze kevés sikerrel. A különös lény teste mágiafalóknak és micinistáknak jelent táplálékot.



VOHARAI SZELLEM (121. LÉNY)
A Hegy mélyére számûzöttek elsõ települését Voharának (õsgaletki nyelven "Menedék") hívták. A települést azonban el kellett hagyni, amikor az Ellenség rábukkant, és borzalmas pusztítást végzett. Az Ellenség förtelmes energiatámadásai nyomán elesettek lelke nem tudott megszabadulni, és azóta is szellemként bolyong, az élõk vérére szomjazva. A voharai szellem, természeténél fogva, szinte sebezhetetlen halandó módszerekkel, ezért legjobban teszed, ha egyszerûen elszaladsz elõle.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.